Gerion26-05-2013 14:41:02 //
103048
Ilyen most, és ilyennek kéne lennie ennek a xar pályával, két hosszú plusz egyenessel. A helyük megvan az utcákon.
Megy az altatás rendesen a merci részéről.... a többiek meg nem tudnak mit csinálni... jó sz@r futam remélem azért valamikor valaki előz eggyet... na mire leírtam maszatot megelőzte di resta....:DD
Gerion26-05-2013 14:24:46 //
103046
Sajnos ez a monaco évek óta már csak F1 bemutató, kár érte pontokat adni.
Komolyan ez izgalmas? Ennek van jövője? Milyen verseny az, ahol az a cél, hogy maradj le a másiktól??? :DDD
Gerion26-05-2013 14:19:30 //
103044
Itt sok történés nem lesz, max boxban plusz-minusz 1-1 pozíció. :(
Xixo26-05-2013 14:15:14 //
103043
Milyen izgi ez a lassúsági verseny...
GT Ɨ|ѯ26-05-2013 14:02:46 //
103042
Forza Ferrari!
jó szurkolást:-)
Kazes☻26-05-2013 13:56:43 //
103041
Hajrá fiúk, hajrá Ferrari! :)))
Valószínű, mivel minden maradt rajta a régiben. :) Ennyi erőből Lauda is bujjon el. :)
Selmak26-05-2013 11:08:58 //
103039
Selmak25-05-2013 20:54:08 //
103038
Ezzel csinál inkább reklámot.
Kazes☻25-05-2013 20:28:10 //
103037
Selmak25-05-2013 20:06:36 //
103035
Selmak25-05-2013 12:21:29 //
103034
Ford motoroka F1ben.
Minden csapat nyíg hogy drága az új motorformula, a gyártók viszont egyre másra térnek vissza.
Selmak25-05-2013 12:19:29 //
103033
Selmak25-05-2013 12:05:19 //
103032
Grosjean másodszor is a korlátban fejezte be.
Selmak25-05-2013 12:03:02 //
103031
Selmak25-05-2013 11:50:19 //
103030
Blade24-05-2013 16:46:34 //
103029
"Spa-ban a pályán lettek "bejáratva", de nyikkanás nélkül bírták :) "
Hát akkor igen komoly terhelést kaphattak... :)
Tommi24-05-2013 15:49:38 //
103028
Ismerem a Pirelli európai nagyfőnökét, ha gondolod megkérdezem :)
kicsit elkanyarodtunk a Pirelli reklám-eladásairól beszéltünk... vajon mennyi gumit ad el Indiában, Kínában, Dél-Koreában, Braziliában, USA-ban stb és mennyit európában....lehet ötletelni :P
Tommi24-05-2013 00:32:47 //
103026
Azt Te csak hiszed :) Szingapúr, Dél-Korea, Kína, Emirátusok, csak néhány ázsiai versenyhelyszín, ahol nincs "válság", hanem pörög a gazdaság (és abba most nem megyek bele, hogy ezekből a hírekből mi jut el a magyar médián keresztül az országba).
Tavaly kint voltunk Abu Dhabiban a futamon, ott például van pénz bőven :))) És okosan forgatják is, készülnek az olaj utáni időkre.
van hát, csak pénz nincs nagyon :)))
Tommi23-05-2013 19:11:56 //
103024
Van élet Európán kívül is ;) A futamoknak már csak kb az 1/3-a van az öreg kontinensen és sok szempontból nem mi vagyunk a legfontosabb piac a Cirkuszban jelen lévő cégeknek.
Kazes☻23-05-2013 15:31:00 //
103023
Kazes☻23-05-2013 08:50:44 //
103022
Akkor most nem örülünk? :)
A múltkor nagyon jól ment Massa, maradjon csak így inkábbbbb...
a F1 meg az egész világ azért sántít, inkább európa versenye ez bárhogy is nézzük :)
A németek az ADAC szerint vásárolnak, a franciák franciát vesznek stb... az új autókra meg aki 50 centtel olcsóbban adja attól veszik a gyárak...
Sok esetben semmi marketing hatása sincs az F1-nek lást Petronals, azt sem tudják ki fia, borja az eladásaik is európában a béka segge alatt ...
Xixo22-05-2013 23:25:53 //
103020
Hát a múltkor nem hibáztak amikor nem volt ott. :)
Tommi22-05-2013 23:14:31 //
103019
Nem is az a lényeg, hogy valaki azért vegyen Pirellit, mert a kedvenc csapata ezt használja. Hanem a márkának fontos, hogy az egész világ ismerje a nevét, tudják az emberek, hogy ezt a gumit használják az F1-ben, tehát nem lehet annyira szar. De fordítsuk meg: annak idején a 156-ost gyárilag Firestone gumikkal toltuk ki a szalonból, az volt rajta gyárilag. Nekik is van egy "kis" versenysportos múltjuk, főleg a tengerentúlon, de ritka szarok voltak azok a gumik :) A 147-est gyárilag Bridgestone Potenzával szerelték és nagyon szerettem, tavaly lett lecserélve egy P Zero szettre, amivel szintén elégedett vagyok - mondjuk rögtön Spa-ban a pályán lettek "bejáratva", de nyikkanás nélkül bírták :)
És ennek nálam semmi köze nem volt ahhoz, hogy a japánok és az olaszok kinek szállítanak gumit :)
Kazes☻22-05-2013 22:04:18 //
103018
Grando22-05-2013 22:00:39 //
103017
Téged kivéve szinte minden ember. :DD
ki az a nemnormális aki az F1 alapján vásárol gumit?
Kazes☻22-05-2013 21:51:27 //
103015
Ennyire mumus?! :)
Grando22-05-2013 21:40:58 //
103014
Ez így van.
Mindamellett a Pirellinek szerintem lassan komolyan el kellene gondolkodnia azon, hogy az adott körülmények között a Forma 1 vajon nem vált-e negatív reklámmá a számukra. :(
Tommi22-05-2013 21:29:37 //
103013
És nyilván megtenné, ha "fentről" ez lenne a kérés.
Xixo22-05-2013 20:00:33 //
103012
Alo meg elárulta a titkát, ha idén se jönne össze, akkor jövőre még erősebb lenne! :) Mert az utóbbi pár évben volt miből merítenie...
Selmak22-05-2013 07:26:55 //
103010
Ezt csak úgy tudja kiküszöbölni, ha hőállóbb keveréket alkalmaz vagy lecseréli a karkaszt acélról kevlárra mindkettő esetben nőni fog a gumi élettartama.
Kazes☻21-05-2013 22:03:32 //
103009
Na, majd lesz, ne félj! Mondjuk, hogy pl. a Rönyón Kiminek nem áll jól a bal füle a sisakban, vagy a Ferrarinak túl szép a színe... stb... :)))
effektív tök mind1 hiába sír a Redbula nem nagyon változtatnak a gumin év közben mást kell kitalálniuk :)
Tommi21-05-2013 21:29:12 //
103007
:)))
Tommi21-05-2013 21:28:04 //
103006
A Pirelli azért csinál ilyet, mert ezt kérte tőlük Ecclestone... Emlékezzetek vissza, volt olyan szezon, amikor (igaz más gyártó volt még akkor) egy guminak egy egész futamot ki kellett bírnia, azt is megoldották. Az olaszok kb bármilyen gumit tudnának gyártani, meglenne hozzá a technológia és a szaktudás. De jelenleg ez az "elvárás" feléjük és ők ennek eleget tesznek (túl jól), ennyi.
Selmak21-05-2013 20:36:25 //
103005
pirelli minőség.
Selmak19-05-2013 20:56:10 //
103004
Vótmá!
A box stratégiát illetően teljesen igaza van Alonsonak, már a futamon se értettem miért nem reagált azonnal az RB, úgy hogy tudvalevőleg nem bírják jobban gumival. Először Alonso utána Massa került Vettel elé. Nem az első elkefélt boxtaktika az idén. Emlékezzünk csak Malayziára ahol sikeresen Webber mögé került túl korai kiállással, utána folyamatosan egyre nagyobb hátrányba hozták, hogy még Hamilton is elé került. Nem akarják RBnél hogy VB címet nyerjen?
A Lotusnak viszont kurvára nincs igaza mert egyedül ők profitálnak a gumiból és milyen furcsa módon egy pinalogós a tesztautó. Ferrari 2 futófelület leválás Massanál. RB Webber futófelület leválás, di Resta futófelület leválás (állítólag a Lotushoz hasonlóan jól bánik a gumikkal), Vergne futófelület leválás. Autó karakterisztikától független jelenség. Kimi is nagyon könnyen kaphat egyet, és mehet jégkrémezni (sok vodkával).
Selmak19-05-2013 00:45:09 //
103002
Mikor kapták meg az abroncsot? ÉV ELEJÉN A HIDEGBEN. KAPÍSI?
Xixo19-05-2013 00:36:27 //
103001
Mert mindig az sír, akinek nem megy. Akinek megy, az minek sírjon? :)
Amúgy meg a Ferka is sírna, ha Maszat két defektjét Alo xopja be, vagy ha a mostani lassú defektje előbb jön és ezzel bukja a győzelmet...
Szerintem arról van szó, h a Red bull és páran akinek a renault szállít mocit, meg a merci nyomás alá helyezték a pirellit, h csináljon már olyan gumit ami jobban bírja a versenytempót, mert az ő verdájuk jobban eszi...(könyörgök év elején minden istálló ugyanezeket az abroncsokat kapta meg tesztelni... tudták milyenek mi köré építik a vasat... akkor miért rnem év elején sírtak egyből??? Miért akkor sírnak mikor a rednek meg a mercinek nem megy a versenytempó?? Massának 1vagy 2 futammal ezelött egy verseny alatt 2x vált le a futófelület a gumiról akkor a ferka miért nem sírt???) sírtak most is, h barcában 4x kellet gumit cserélni.... azt már elfelejtették, h tavaj is ennyi kiállással nyerték meg a futamot(Maldonado)? Vagy hogy az utóbbi 2 évben minden dobogós 4x állt ki itt????? Nem arról van szó, h a Red-nek nem megy és megpróbálja lassítani a lotust meg a ferkát mindenáron....?
Andy18-05-2013 23:06:03 //
102999
Még jó hogy Te itt vagy és megmondod. Pedig de qrva unalmas.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.