Forum >> Forma-1
Erhard 242 (Pure Energy)22-09-2017 14:39:30 // 106158
ráadásul egy balf@sz meg lehet nézni mennyi a pontja... nem kapdosnak érte a nagyobb csapatok sem...
Giuntini22-09-2017 13:46:36 // 106157
Én utálom a kis szarost. Pökhendi, nagyképù, önelégült bunkó. De ez a többiek hibája. Ezek tényleg tisztelet a kivételnek idomítptt majmok. Egy Senna, Mansell, Patrese már rég megcsapta volna. Ezek között egy tökös legényt nem találni. A régi F1-ben egyáltalán nem voltak biztosak a verseny kezdetén, hogy kiszállnak-e valaha. Kellene egy kis veszélyérzet...
Zsolt15522-09-2017 10:46:09 // 106156
Az esőben kipörögtek a kerekei és hamar váltott kettesbe, így beragadt egy kicsit valóban. Inkább Raikkonen rajtjához hasonlóan kellett volna megindulnia. :-))
A másik versenyző hülyeségét nem lehet belekalkulálni. Patkány dolog volt, ahogy nyilatkozott Verstappen: "... legalább mindenkinek fáj ...". Nagyon jól tudja, hogy ezzel a Ferrarit nagyon nehéz helyzetbe került, de ez egy technikai sport, így bármi megtörténhet.
A másik versenyző hülyeségét nem lehet belekalkulálni. Patkány dolog volt, ahogy nyilatkozott Verstappen: "... legalább mindenkinek fáj ...". Nagyon jól tudja, hogy ezzel a Ferrarit nagyon nehéz helyzetbe került, de ez egy technikai sport, így bármi megtörténhet.
Zsolt15522-09-2017 10:41:04 // 106155
Miért ne húzódhatott volna belülre, hogy védje a pozicióját? Teljesen egyértelmű, hogy Vettelnek végig több mint fél autóhossznyi előnye maradt a hollanddal szemben, aki nem tudodtt egy centit sem csökkenteni.
Itt például Hamilton teszi ugyan ezt az idei Olasz Nagydíjon. Akkor az is szabálytalan volt?
https://www.youtube.com/watch?v=1LOPzsVsaA0
(Ááááh ... ezen a gépen nem megy a video linkelése. :-// )
Hamilton magyarázata:
„ ... Meg lehet nézni az én monzai rajtomat. Az elindulás után gyakran egyáltalán nem látjuk a 2. helyen haladó autót, mivel ha velünk egyformán lódul meg, általában pont a holtterünkben van, így nehéz megítélni a helyzetét ..."
Zsolt15522-09-2017 10:16:47 // 106154
De Vettel poziciója előnye megvolt és bőven a holland látószögén belül volt. Ráadásul Ő csak egy kormánymozdulatot tett, míg Verstappen kettőt.
Zsolt15522-09-2017 10:13:30 // 106153
"... Azt hogy valaki egy verseny rajtjánál majd satuféket nyom mert ők beszorítják az ollóba. ..."
Hányszor van az, hogy mondjuk az első kanyarban a rajtnál el kell vennie a gázt a versenyzőnek vagy ki kell engednie az autót a bukótérbe, mert vagy nincs hely vagy beszorítják. Akkor ezentúl az ilyen esetben aki ebbe a szituációba kerül az menjen neki a másiknak?
Ezért mondom, hogy alkalmatlan vagy tapasztalatlan Verstappen. (Mondjuk höbörögni azt már nagyon tud.) A három versenyző közül csak és kizárólag Ő tudott volna bármit is tenni vagy az eseményeket befolyásolni, hogy ne legyen baleset. Vagy legalább is magát kivonni az eseményekből. De inkább a saját autóját is összetörte.
A balesetkor Vettel első helye, poziója egyértelműen meg volt, azzal nem tudott mit kezdeni. Raikkonennek Ő csinált helyet, így a második hely is elment. Ezért fék helyett ott tartotta magát.
Plusz még patkány módra is nyilatkozott.
Hányszor van az, hogy mondjuk az első kanyarban a rajtnál el kell vennie a gázt a versenyzőnek vagy ki kell engednie az autót a bukótérbe, mert vagy nincs hely vagy beszorítják. Akkor ezentúl az ilyen esetben aki ebbe a szituációba kerül az menjen neki a másiknak?
Ezért mondom, hogy alkalmatlan vagy tapasztalatlan Verstappen. (Mondjuk höbörögni azt már nagyon tud.) A három versenyző közül csak és kizárólag Ő tudott volna bármit is tenni vagy az eseményeket befolyásolni, hogy ne legyen baleset. Vagy legalább is magát kivonni az eseményekből. De inkább a saját autóját is összetörte.
A balesetkor Vettel első helye, poziója egyértelműen meg volt, azzal nem tudott mit kezdeni. Raikkonennek Ő csinált helyet, így a második hely is elment. Ezért fék helyett ott tartotta magát.
Plusz még patkány módra is nyilatkozott.
csokagm21-09-2017 10:56:04 // 106152
Ja még egy, Stroll ott egy autó lemaradasban volt.
Rolee4620-09-2017 23:46:57 // 106151
Ez nagyon korrekt és jó íras👍.A futamot nem láttam,de ez a cikk alapján világos ami történt😉
127_sud20-09-2017 22:53:57 // 106150
Én se akarom Verstappen gyerekre kenni az egészet de az egyik felvételen tisztán látszik, hogy ha Max nem húz balra Kimire hanem egyenesen megy tovább akkor az agresszíven felé közeledő Vettel autóját se találta volna el mert előrébb volt már a Ferrari annyival (igaz nem sokkal). Persze nem tudják centire pontosan felmérni a távolságot de mintha túlzottan megijedt volna Vetteltől :). Kérdés mindegyik érintett tanul e az esetből.
csokagm20-09-2017 22:41:56 // 106149
Eztmár tavaly többször is elhangzott nem csak a magyar hanem a Sky közvetítésében is.
Én is leírtam már, ha valaki egyfolytában elveszi a gázt, miközben a győzelemért hajt, mindig átfognak rajta gázolni, mert erre számítanak tőle. Schumacherrel vontak párhuzamot, hogy az elején ő is borzasztó kemény volt és nem vette el azért mert ő fiatal...
Amúgy az lett volna gyönyörű, ha Verstappen hirtelen leugrik a gázról és a két Ferrari egymást üti ki. ..
Én is leírtam már, ha valaki egyfolytában elveszi a gázt, miközben a győzelemért hajt, mindig átfognak rajta gázolni, mert erre számítanak tőle. Schumacherrel vontak párhuzamot, hogy az elején ő is borzasztó kemény volt és nem vette el azért mert ő fiatal...
Amúgy az lett volna gyönyörű, ha Verstappen hirtelen leugrik a gázról és a két Ferrari egymást üti ki. ..
Kazes☻20-09-2017 22:22:48 // 106148
"Ha Vettel valamiben hibázott, az szerintem inkább az volt, hogy nem vette számításba az ellenfele jellemrajzát: míg Hamilton Monzában bízhatott benne, hogy az újonc Stroll óvatos lesz, és elveszi a gázt, Verstappennek az ilyesmi finoman szólva nem szokása."
De biztos olvastad már.
De biztos olvastad már.
csokagm20-09-2017 21:54:29 // 106147
Ez már tényleg rossz indulat tőletek. Hogy húzhatná ő rá a kormányt valakire amikor ő van hátrébb? Persze valamerre menekülni akart, mivel jobbról borzasztó nagy szögben érkezett Vettel, balról pedig Kimi jött kis szögben.
Egyébként én azt gondolom elemezhetjük kikockázva lassítva, teljesen más amikor valós sebességgel, elsőre kell helyes döntést hoznod. Itt gyakorlatilag Vettel 1,5 mp alatt teljesen átment a pálya másik oldalára.
Vettel: Csak Verstappenre koncentált, Őt próbálta agresszíven a pálya bal oldalára terelni, de valószínűleg Kimit nem látta, így nem tudta, hogy Verstappennek nincsen menekülő útja és nem tud még jobban befele húzni.
Verstappen: Ő először befele próbált húzni az ideális ív felé, de mikor látta, hogy Vettel agresszíven befelé jön kénytelen volt irányt váltani és a pálya bal oldala felé mozdulni, ahol jött Kimi. Így gyakorlatilag a két Ferrari között valahogy elférnie, arra egy versenyző sem számíthat, hogy nem hagynak elég helyet egymásnak. Így ő sem tudta, hogy nem látja a két Ferrari versenyző egymást. Az meg, hogy elkéne emelnie a gázt még mindig hülyeségnek tartom, mindennapos az, hogy centikre mennek egymástól így ez szokatlan senkinek sem.
Kimi: Jó rajt, aztán óvatosan befelé indult volna az ideális ív felé, Vettelt nem láthatta Verstappen takarása miatt, így fogalma sem volt, hogy készül a szendvics.
Aki itt veszélyes volt az Vettel, mert nem vett arról tudomást, hogy nem csak ő lehet a pályán. Volt már ilyen pályafutása során.
Egyébként én azt gondolom elemezhetjük kikockázva lassítva, teljesen más amikor valós sebességgel, elsőre kell helyes döntést hoznod. Itt gyakorlatilag Vettel 1,5 mp alatt teljesen átment a pálya másik oldalára.
Vettel: Csak Verstappenre koncentált, Őt próbálta agresszíven a pálya bal oldalára terelni, de valószínűleg Kimit nem látta, így nem tudta, hogy Verstappennek nincsen menekülő útja és nem tud még jobban befele húzni.
Verstappen: Ő először befele próbált húzni az ideális ív felé, de mikor látta, hogy Vettel agresszíven befelé jön kénytelen volt irányt váltani és a pálya bal oldala felé mozdulni, ahol jött Kimi. Így gyakorlatilag a két Ferrari között valahogy elférnie, arra egy versenyző sem számíthat, hogy nem hagynak elég helyet egymásnak. Így ő sem tudta, hogy nem látja a két Ferrari versenyző egymást. Az meg, hogy elkéne emelnie a gázt még mindig hülyeségnek tartom, mindennapos az, hogy centikre mennek egymástól így ez szokatlan senkinek sem.
Kimi: Jó rajt, aztán óvatosan befelé indult volna az ideális ív felé, Vettelt nem láthatta Verstappen takarása miatt, így fogalma sem volt, hogy készül a szendvics.
Aki itt veszélyes volt az Vettel, mert nem vett arról tudomást, hogy nem csak ő lehet a pályán. Volt már ilyen pályafutása során.
Giuntini20-09-2017 21:24:40 // 106146
Helyes a meglátás, csak már nem merem mondani, mert azt mondják elfogult van. Én is így láttam, hogy először Vettelre húzta a kormányt, majd mikor észrevette hogy Kimi repülőrajtot vett, arra húzott. Szerintem ez a gyerek nagyon veszélyesen vezet, és előbb-utóbb nagyon rá fog ba...ni. Ha itt lenne Senna, már rég pofánvágta volna. De Mansell is.
droberto20-09-2017 21:21:44 // 106145
Értem és osztom, de ahogy mondtam, ha Vettel legalább úgy rajtol mint a Holland, akkor nem lett volna probléma. :)
Sajnos fiatal barátunk ilyen forró fejű, nem lehet mit csinálni, bele kell venni a számításba.
Kimi pedig kiválót rajtolt és egy zseniális pilóta (most kicsit optimistább volt mint kellett volna, és lehet tényleg nem beszélték át megfelelően a rajt előtt a Verstappen jelentette veszélyt), de csak akkor gyors, ha a stílusának megfelelő autó van alatta, viszont akkor nagyon.
Sajnos fiatal barátunk ilyen forró fejű, nem lehet mit csinálni, bele kell venni a számításba.
Kimi pedig kiválót rajtolt és egy zseniális pilóta (most kicsit optimistább volt mint kellett volna, és lehet tényleg nem beszélték át megfelelően a rajt előtt a Verstappen jelentette veszélyt), de csak akkor gyors, ha a stílusának megfelelő autó van alatta, viszont akkor nagyon.
Kazes☻20-09-2017 20:04:13 // 106144
Jó kis írás és van benne lényeges infó. :)
tirex20-09-2017 18:05:22 // 106143
Szerintem ha verstappen nincs ott a két ferrari egymásnak csattan. Mit vártak nem értem. Azt hogy valaki egy verseny rajtjánál majd satuféket nyom mert ők beszorítják az ollóba. Na erre most ráb@sztak. mondom ezt úgy hogy Vettelnek szurkolok. Kimi meg mehetne már nyugdíjba, ha annak idején Schumi fikázták hogy már elkoptak a reflexei akkor ez rá fokozottan igaz. Pá
Zsolt15520-09-2017 17:37:53 // 106141
Én másként látom. A rajtkockánál látszik ki mit akar, így látható volt Verstappen számára, merre fog Vettel elindulni, ami a rajt után meg is történt.. A holland is bemegy középre (gyorsabban mint kellene), de rájön, hogy a Ferrari ellen esélye sincs, hisz nem csökken a távolság. De ezzel a mozdulatával egyben utat nyit Raikkonennek, aki él a lehetőséggel és bemegy mellé. Amikor Verstappen észreveszi, hogy a finn elveszi a pozicióját, akkor visszamegy balra, hátha azt ki tudja védekezni. Közben Vettel mégjobban behúzódik, de helyet hagyva a RedBull-nak (nem látja, hogy Kimi is ott van). Verstappen amikor észreveszi, hogy egyik Ferrari ellen sincs esélye (elveszti a második helyét is), akkor sem veszi el a gázt, amikor az Ő versenye is veszélybe került. Inkább ott marad és csatt.
Lehet, hogy egyedül gyors egy pályán, de alkalmatlan, hogy ilyen szituációkat kezelni tudjon. Ezért osztom Dávid Sándor véleményét, hogy ehhez a balesethez kellett egy balf@sz is és az Verstappan volt. Érdekes, mindig mindenki hibás, csak Ő nem.
Lehet, hogy egyedül gyors egy pályán, de alkalmatlan, hogy ilyen szituációkat kezelni tudjon. Ezért osztom Dávid Sándor véleményét, hogy ehhez a balesethez kellett egy balf@sz is és az Verstappan volt. Érdekes, mindig mindenki hibás, csak Ő nem.
Zsolt15520-09-2017 17:37:53 // 106140
Én másként látom. A rajtkockánál látszik ki mit akar, így látható volt Verstappen számára, merre fog Vettel elindulni, ami a rajt után meg is történt.. A holland is bemegy középre (gyorsabban mint kellene), de rájön, hogy a Ferrari ellen esélye sincs, hisz nem csökken a távolság. De ezzel a mozdulatával egyben utat nyit Raikkonennek, aki él a lehetőséggel és bemegy mellé. Amikor Verstappen észreveszi, hogy a finn elveszi a pozicióját, akkor visszamegy balra, hátha azt ki tudja védekezni. Közben Vettel mégjobban behúzódik, de helyet hagyva a RedBull-nak (nem látja, hogy Kimi is ott van). Verstappen amikor észreveszi, hogy egyik Ferrari ellen sincs esélye (elveszti a második helyét is), akkor sem veszi el a gázt, amikor az Ő versenye is veszélybe került. Inkább ott marad és csatt.
Lehet, hogy egyedül gyors egy pályán, de alkalmatlan, hogy ilyen szituációkat kezelni tudjon. Ezért osztom Dávid Sándor véleményét, hogy ehhez a balesethez kellett egy balf@sz is és az Verstappan volt. Érdekes, mindig mindenki hibás, csak Ő nem.
Lehet, hogy egyedül gyors egy pályán, de alkalmatlan, hogy ilyen szituációkat kezelni tudjon. Ezért osztom Dávid Sándor véleményét, hogy ehhez a balesethez kellett egy balf@sz is és az Verstappan volt. Érdekes, mindig mindenki hibás, csak Ő nem.
csokagm20-09-2017 17:36:40 // 106139
Igen Vettel biztosan azért húzódott a szar ívre mert nem tudta hol van Verstappen...
Eg egyébként a kulcs ott van hogy ott volt fel autónyira.
Eg egyébként a kulcs ott van hogy ott volt fel autónyira.
Zsolt15520-09-2017 17:19:31 // 106137
Alonsonak jó volt a taktikája, mert Ő már eső és nem átmeneti gumival rajtolt. Ezért is maradt a szélén, hiszen neki így jobban betapadt az autója és a vizes részen gyorsabb tudott lenni a többieknél. De egyben ez okozta Verstappen személyében a vesztét is.
Zsolt15520-09-2017 16:07:07 // 106136
Vettel min.fél autónyival folyamatosan Verstappen előtt volt, így a hollandnak látnia kellett, hogy a német merre és hogyan mozog az autóval, míg ez fordítva nem igaz. Az időjárási viszonyok miatt sem!
A másik. Amikor Vettel ment be a kanyarnál a szűk részen a kanyarba és Verstappan ráhúzta és "bezárt a kaput", akkor is Vettel volt a hibás az apuka szerint. Röviden ha előtte, ha mögötte van, akkor mindig a hollandnak van elsőbbsége?
A másik. Amikor Vettel ment be a kanyarnál a szűk részen a kanyarba és Verstappan ráhúzta és "bezárt a kaput", akkor is Vettel volt a hibás az apuka szerint. Röviden ha előtte, ha mögötte van, akkor mindig a hollandnak van elsőbbsége?
droberto20-09-2017 12:53:11 // 106135
Vettelnek most magába kell szállnia, tanulni az esetből (gyakorolni a rajtokat, ugyanis újabban ez már nem Ferrari erősség), és a mindig csak az aktuális futamra kell, figyelnie, hogy a legtöbbet hozza ki magából. Mást most nagyon nem is tehet.
Ami pedig a műszaki hibákat illeti, ő nemigen panaszkodhat idáig (reméljük így is marad), ellenben Hamiltonnal.
A Hollanad meg hiába gyors, egy öntörvényű kis p@cs, pályán kívül és belül is. Meglátjuk mikor jön rá, hogy nem ez a legjobb hozzálás céljai eléréséhez. Személy szerint úgy vélem, soha.
Ami pedig a műszaki hibákat illeti, ő nemigen panaszkodhat idáig (reméljük így is marad), ellenben Hamiltonnal.
A Hollanad meg hiába gyors, egy öntörvényű kis p@cs, pályán kívül és belül is. Meglátjuk mikor jön rá, hogy nem ez a legjobb hozzálás céljai eléréséhez. Személy szerint úgy vélem, soha.
csokagm20-09-2017 11:53:31 // 106134
Egyébként a 3 balesetben érintett közül szerintetek mennyire életszerű, hogy a célegyenesben bárki is elvegye a gázt úgyhogy egy másik autó mellett pozícióért harcol?
kapeka (Nagyvad)20-09-2017 11:48:31 // 106133
Akár igaz is lehetne, de:
1. Tényleg hibás, amennyiben olyan pilótát (Ves) próbált blokkolni, aki inkább beleszáll valakibe, minthogy gondolkodjon, legalábbis ha többször szeretne célba érni.
2. A hűtőrendszerből szivárgó víz és az egyéb folyadékok kerültek a hátsó kerék alá, amitől kipörgött, de tökéletesen mindegy, mert amúgy sem bírta volna ki a kör végéig az autó hűtés nélkül. Inkább az a csoda, hogy nem esett ki rögtön az első kanyarban.
Büntetést érdemlő felelőssége szerintem nem volt senkinek. Azért hibáztatni valakit, mert nem volt jó a rajtja, és védi a pozícióját, miközben elöl van, elég érdekes. Verstappent beszorították, azt tény, ez a játék erről szól, és a helyzet megoldásának a kulcsa az ő kezében volt. Azonban az ő mentalitásával és vehemenciájával nem fér össze, hogy picit feladjon rövid távon a hosszú távú eredményért. Fiatal még, egy darabig benne lesz a pakliban, hogy mellette rajtolni nem életbiztosítás. Ennek ellenére nem büntethető, bünteti őt idén eléggé az élet. (A fentiek ellenére szimpatikus nekem, csak a szája nagy kicsit...)
1. Tényleg hibás, amennyiben olyan pilótát (Ves) próbált blokkolni, aki inkább beleszáll valakibe, minthogy gondolkodjon, legalábbis ha többször szeretne célba érni.
2. A hűtőrendszerből szivárgó víz és az egyéb folyadékok kerültek a hátsó kerék alá, amitől kipörgött, de tökéletesen mindegy, mert amúgy sem bírta volna ki a kör végéig az autó hűtés nélkül. Inkább az a csoda, hogy nem esett ki rögtön az első kanyarban.
Büntetést érdemlő felelőssége szerintem nem volt senkinek. Azért hibáztatni valakit, mert nem volt jó a rajtja, és védi a pozícióját, miközben elöl van, elég érdekes. Verstappent beszorították, azt tény, ez a játék erről szól, és a helyzet megoldásának a kulcsa az ő kezében volt. Azonban az ő mentalitásával és vehemenciájával nem fér össze, hogy picit feladjon rövid távon a hosszú távú eredményért. Fiatal még, egy darabig benne lesz a pakliban, hogy mellette rajtolni nem életbiztosítás. Ennek ellenére nem büntethető, bünteti őt idén eléggé az élet. (A fentiek ellenére szimpatikus nekem, csak a szája nagy kicsit...)
Kazes☻20-09-2017 10:31:53 // 106132
Igen, ám akkor legalább Kimi megúszta volna! :)
csokagm20-09-2017 06:57:14 // 106131
Nem, de annál az esetnél egyértelműen Verstappen fékezte el magát.
Itt a balesetben a dolgok szerencsétlen együttállása is kellett.
De teljesen feleslegesen volt ennyire agresszív Vettel a rajtnál, ha Kimi kicsit közelebb lett volna a palánkhoz a videó alapján előbb-utóbb úgyis teljesen ráhúzta volna Maxre az autót. Még a baleset utáni képkockákban is látszik, hogy mennyit közeledett Kimiékhez. Tehát azt sem láthatta valószínűleg.
Itt a balesetben a dolgok szerencsétlen együttállása is kellett.
De teljesen feleslegesen volt ennyire agresszív Vettel a rajtnál, ha Kimi kicsit közelebb lett volna a palánkhoz a videó alapján előbb-utóbb úgyis teljesen ráhúzta volna Maxre az autót. Még a baleset utáni képkockákban is látszik, hogy mennyit közeledett Kimiékhez. Tehát azt sem láthatta valószínűleg.
Kazes☻19-09-2017 23:15:24 // 106130
droberto19-09-2017 23:02:08 // 106129
Lehet beszélni, hogy ki volt a balesetben a hibás, de én inkább onnan közeleíteném meg, hogy Vettel:
1. elfuserálta a rajtot. Az első 5 helyezett közül - Ricciardo-t leszámítva-, ő strartolt a leggyengébben. Pedig semmi másra nem kellet volna figyelnie. Agresszívan ráhúzta a bolond Hollandra a kormány nem tanulva Azerbajdzsánból.
2. a kigyorsítást esőben töketlenül a felgumizott részen végezte.
Egyszóval számomra ő fuserálta el. Fejben kicsit lehetne összeszedetebb.
1. elfuserálta a rajtot. Az első 5 helyezett közül - Ricciardo-t leszámítva-, ő strartolt a leggyengébben. Pedig semmi másra nem kellet volna figyelnie. Agresszívan ráhúzta a bolond Hollandra a kormány nem tanulva Azerbajdzsánból.
2. a kigyorsítást esőben töketlenül a felgumizott részen végezte.
Egyszóval számomra ő fuserálta el. Fejben kicsit lehetne összeszedetebb.
Kazes☻19-09-2017 22:05:37 // 106128
Akkor tán műszaki probléma volt...?! :o
csokagm19-09-2017 21:42:54 // 106127
Szerintem az a manőver vezetői hiba volt, teljesen mas mint ez a szitu.
Ha már itt tartunk ez sokkal jobban hasonlít rá.
Crash
Ha már itt tartunk ez sokkal jobban hasonlít rá.
Crash
Kazes☻19-09-2017 21:32:34 // 106126
csokagm19-09-2017 20:16:31 // 106125
Ezen Ricciardo nagyon intelligensnek tűnik.
Egyetértek Veled, én most is azt mondom, hogy senkit se lehet egyértelműen felelősség tenni. Wéber egyik mondata tetszett a tojásokról amiket célba kell vinni.
Látja mi történt és látványosan lassít. Alonso meg siet, de sajnos ki is ütik.
Egyetértek Veled, én most is azt mondom, hogy senkit se lehet egyértelműen felelősség tenni. Wéber egyik mondata tetszett a tojásokról amiket célba kell vinni.
Látja mi történt és látványosan lassít. Alonso meg siet, de sajnos ki is ütik.
127_sud19-09-2017 19:38:46 // 106124
Ez egy nagyon jó felvétel lassítva jó szögből. Érdemes végignézni egyenként mindhárom pilóta mozgását. Persze mindenki mást talál hibásnak de számomra ezen látható legjobban mi történt. Messze Raikkonen volt a legártatlanabb. Illetve bocsi Alonso :)
Szingapúri rajtbaleset...
Szingapúri rajtbaleset...
VV619-09-2017 19:26:40 // 106123
Szerintem én voltam a hibás.
Zselé19-09-2017 19:20:38 // 106122
Mind a három versenyző neve felmerült már hibásként, miért ne tehetne róla pont Dávid Sándor??? :D Lehet, hogy ez a leglogikusabb magyarázat...
csokagm19-09-2017 18:48:15 // 106121
Lassítva nézd meg ezt.
0:05-nél még egy autó is beférne Vettel és Verstappen közé, a 0:06 végén már meg van a baleset, ennyire húzott be Vettel. Ez Az igaz, hogy nem láthatta Kimit, így nem tudhatta, pontosan mennyi helyet kellenne hagynia azon az oldalon. Kimi egyértelműen, nem akart rámenni a sárga felfestésre mert gyanítom esőben csúszik.
Ráadásul, ha tovább kockázzuk a videót Vettel még mindig befele tart amikor már Kimi és Max összeütközött.
Én nem hibáztatnék senkit, mert nem látták egymást, de azt gondolom Vettel feleslegesen volt ennyire agresszív a rajtnál.
Olvastam olyat is, hogy Verstappen miért nem vette el. Na ez hülyeség, bármelyik versenyző egyszer így enged a másiknak, akkor onnantól kezdve nem versenyző. Senki nem venné el ilyen helyzetben, mivel jogosan számít rá, hogy hagynak neki elegendő helyet. Ha nem lett volna joga ott lennie, akkor nem lett volna baleset.
Szerintem Kimi mozgása teljesen elhanyagolható Vetteléhez képest.
0:05-nél még egy autó is beférne Vettel és Verstappen közé, a 0:06 végén már meg van a baleset, ennyire húzott be Vettel. Ez Az igaz, hogy nem láthatta Kimit, így nem tudhatta, pontosan mennyi helyet kellenne hagynia azon az oldalon. Kimi egyértelműen, nem akart rámenni a sárga felfestésre mert gyanítom esőben csúszik.
Ráadásul, ha tovább kockázzuk a videót Vettel még mindig befele tart amikor már Kimi és Max összeütközött.
Én nem hibáztatnék senkit, mert nem látták egymást, de azt gondolom Vettel feleslegesen volt ennyire agresszív a rajtnál.
Olvastam olyat is, hogy Verstappen miért nem vette el. Na ez hülyeség, bármelyik versenyző egyszer így enged a másiknak, akkor onnantól kezdve nem versenyző. Senki nem venné el ilyen helyzetben, mivel jogosan számít rá, hogy hagynak neki elegendő helyet. Ha nem lett volna joga ott lennie, akkor nem lett volna baleset.
Szerintem Kimi mozgása teljesen elhanyagolható Vetteléhez képest.
Zsolt15519-09-2017 18:27:15 // 106120
"... Amit Vettel nem tudhatott, az az volt, hogy a túloldalon érkező Räikkönen miatt Verstappennek nincs helye még kijjebb húzódni, és amint Hamilton rámutatott, még a Red Bullt sem feltétlenül látta. ..."
Kazes☻19-09-2017 18:26:44 // 106119
Akkor nézd még egy kicsit... ;)
Zsolt15519-09-2017 18:26:26 // 106118
Én sem szerettem, mert nagyon Merci párti volt. Ezért is érdekes a véleménye. Ilyenkor a vetélytársat szokták sározni.
Most van időm olvasni a cikkeket a témában. Ez a soros: gphirek.hu
"... Verstappen a rajt után több másodpercen át nyomon követhette, hogy a Ferrari befelé húz előtte, ez tehát nem érhette váratlanul. Vettel nem hirtelen vágott be eléje, és hagyott neki helyet is: az ütközés pillanatában még legalább másfél autónyi rés volt a Red Bull és a pálya széle között. ..."
Most van időm olvasni a cikkeket a témában. Ez a soros: gphirek.hu
"... Verstappen a rajt után több másodpercen át nyomon követhette, hogy a Ferrari befelé húz előtte, ez tehát nem érhette váratlanul. Vettel nem hirtelen vágott be eléje, és hagyott neki helyet is: az ütközés pillanatában még legalább másfél autónyi rés volt a Red Bull és a pálya széle között. ..."
csokagm19-09-2017 18:23:11 // 106117
Ezt tényleg érdekesen fogalmaztam meg. :D Verstappenre gondoltam.
Kazes☻19-09-2017 18:18:22 // 106116
Az biztos, hogy Dávid Sándor tehetett a legkevésbé róla... :P
csokagm19-09-2017 18:10:21 // 106115
Én már a közvetítéseit se szerettem, de sajnos el kell fogadnunk, hogy itt a legkevésbé ő tehetett az egészről.
Leginkább Vettel, én a sok visszajátszáson azt néztem, hogy elkerülhetetlen volt az ütközés, csak az volt a kérdés, hogy ki megy előbb Verstappennek.
Leginkább Vettel, én a sok visszajátszáson azt néztem, hogy elkerülhetetlen volt az ütközés, csak az volt a kérdés, hogy ki megy előbb Verstappennek.
Zsolt15519-09-2017 17:41:50 // 106114
Verstappent helyre tehetné már valaki
Dávid Sándor: " ... Egy balesethez mindig kell egy balf@sz. Ez most Verstappen volt. ..."
Dávid Sándor: " ... Egy balesethez mindig kell egy balf@sz. Ez most Verstappen volt. ..."
Buksi19-09-2017 12:12:11 // 106113
Akár hogy is nézzük, azért ez elég kellemetlen! :-(
Zsolt15519-09-2017 11:13:02 // 106112
Egy időben a Ferrari a 4.-5. futam után bejelentette, hogy Ők már következő szezonra készülnek. Most lehet csak a vége előtt mondják. :-(
Buksi19-09-2017 10:34:03 // 106111
Jöhet a szokásos duma, hogy majd jövőre jobb lesz az autó! :-(
Zsolt15518-09-2017 22:01:32 // 106110
6 futammal a vége előtt ez a 28 pontelőny hatalmas lehetőség neki. Ha nem nulláz, akkor ismét VB.
Erhard 242 (Pure Energy)17-09-2017 20:24:56 // 106109
Nem bírom a Vertaplót de most nem hibázott szerintem... Vettelé volt a pozíció arra ment amerre akart, szerintem Hami fizetett a balhéért simán bezsebeli a VB-t most már...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
391
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?