Nem nézted a futamot? Lehet Ocont jobban szereti a csapata. Én nem láttam a futamot. Elkezdtem, de aztán másba fogtam. :-))
Ricciardo esete is érdekes, ha összeveted Oconnal. De a Renault belső dolgai nem érdekelnek.
Esteban Ocon francia versenyző egy francia csapatnál. Ricciardo ausztrál és lehet nem akar csigát enni és ezért a szakács ellene hangolta a csapatot. :-DDD
A két Williams - Russel (15) és Lafiti (18) ugyan abban a sorrendben ért be, ahogy indult. Csak hátrébb (18 és 19).
A jó benne, hogy legalább a két Alfa megelőzte őket.
Kazes☻09-08-2020 22:05:36 //
109291
Ricciardo, Russel és Latifi is 3x volt kint. Ők mit vétettek? :)
Verstappen (nem Ferrari versenyző):
- kemény 26 kör, közepes 6 kör, míg kemény 24 kör.
Ők azért tették fel a közepest, mert kötelező a másik gumi. Majd amikor elértek oda, hogy ismét mehetett vissza a kemény, akkor azonnal cseréltek, mert azon jól ment a RedBull.
Egy hete még közepes volt a mostani kemény és azon is jól mentek.
Hülkenberg (nem Ferrari versenyző):
közepes - kemény - kemény - lágy (körök. 15 - 33 - 44)
Stroll
közepes - kemény - kemény (körök: 18 - 31)
Ha Hülkenberget nem hívják ki kerékcserére, akkor a német a Racing Point tulajdonosának a fia (Stroll) előtt végzett volna. Az meg igen csak nagyon ciki lett volna, hogy egy ideiglenesen visszahívott és nem aktív F1 versenyző, az első versenyén elveri a papa szemefényét. Ráadásul 11-12 mperc előnnyel.
Kazes☻09-08-2020 21:47:12 //
109289
Igen, főleg csak egy versenyre... és jók a feltett kérdések is! :)
"... Érdekesség, hogy a Racing Point a bajnokság hátralévő részében használhatja a kérdéses elemeket, hiszen azok nem illegálisak, csupán a fejlesztési folyamat nem felelt meg a szabályokban foglaltaknak. ..."
A büntetés is felesleges volt így. :-))
Kazes☻09-08-2020 21:46:00 //
109287
De neki elég volt annyit üzenni, hogy vegyen vissza a sebességéből... az összes többinek kötelezően boxkiállást kellett végrehajtania!
Kazes☻09-08-2020 21:44:55 //
109286
Nem ismerem Binotto-t, lehet, hogy egy b...asz, de lehet, hogy nem. Felőlem visszahozhatják Arrivebene-t, bár ő már volt... és ott sem volt eredmény, ha jól emlékszem, hisz ott is kikapott a Ferrari.
Kazes☻09-08-2020 21:41:48 //
109285
Az elméleted alapján akkor Verstappent keményebben szívatták, pedig igencsak megnyerte a versenyt! 26, 32. Vagy Hülkenberget, aki ráadásul 3x volt kint kerékcserén 15, 30, 44 és mégis 7. helyen ért be úgy, hogy a múlt versenyen nem tudott indulni és előtte több, mint fél évvel ült utoljára F1 autóban. :)
Nem,ismerem a szabályokat, de defektes kerékkel nem kell bemenni a boxba gumicserére? A kihajtó nem a célegyenes előtt van?
Mondja ezt az a csapatvezető, aki nyilvánosan rinyál, hogy az ő vezetésével és irányításával lett szar a Ferrari.
Azt mondja minden motorgyártót rosszul érintettek a szabályváltozások. De egyedül az általa irányított Ferrari lett sokkal szarabb. Mert a Mercedes, a Honda és Renault is jobb lett.
Mindenki hibás, csak ő nem.
Vettelt behívták a 22.-ik körben és ugyan azt a gumit kemény kapta vissza. Majd valamilyen indokolatlan módon 11 körrel később újra kihívták, hogy most már megkapja a közepeset. Ezzel elvettek Vetteltől kb.25mp-et. Ráadásul úgy hívták ki, hogy a forgalomba került a kerékcsere után. Ami megint hátrányba hozta.
Leclercnél tudtak számolni, csak Vettelnél nem? Ez Binotto egy balf.sz. Inkább hozzák vissza Arrivabenét.
Önmagát igazolnia mások előtt. :-))
Miért? Mi történt, hogy a 33.-ikban - 11 körrel később - ismét be kellett mennie a keményeket lecserélni közepes gumikért?
- elrontotta a csapat és rossz gumit vittek ki neki az előző cserénél?
- vagy összeért valakivel?
- defektje volt?
- elkopott és vezethetetlen volt?
Különben azon a második gumin mehetett volna sokkal tovább 11 körnél és megjátszhatták volna azt ,amit a Merci Hamiltonnal. De inkább behívták és a közepessel többet kellett mennie, mint a keménnyel.
Pirelli gumijai és a cserék ideje.
A futam 56 körös volt.
Vettel:
Első keménnyel: 22 kört
Második keménnyel. 11 kört
Közepessel: 23 kört ment.
Leclerc ment a legtöbbet a futam során a keményebbik gumival, összesen: 34-et. 12-vel többet mint a német.
Különben semmi értelme nem volt 22 vagy 11 kör után kihívni Vettelt, ha csak nem szívatni akarták.

pb_09-08-2020 21:22:24 //
109279
Telemetriai adatokat is kérnénk.😁
Kazes☻09-08-2020 21:15:21 //
109278
Akkor meg mit értetlenkedsz! :)
pb_09-08-2020 21:13:40 //
109277
Pl annyira +romlott a vixony közöttük.
pb_09-08-2020 21:12:02 //
109276
Biztos így volt, kedves steward úr.😁
pb_09-08-2020 21:08:34 //
109275
Kb olyan vagy, mint a fogáxaton az öreg axxony, beépített rtggép volt a xemében, a tied + trafi van.😁😁
pb_09-08-2020 21:05:29 //
109273
A múltkor sem kezdett + úy kört.
Kazes☻09-08-2020 21:04:28 //
109272
pb_09-08-2020 21:03:07 //
109271
Miért is kellett volna?
pb_09-08-2020 21:01:02 //
109270
"A Merci meg lapít, mint xar a fűben és mindenből kimarad"
Tettek valami roxxat?😊
Kazes☻09-08-2020 21:00:36 //
109269
Ja, értem. Biztos megvolt az oka, nem hinném, hogy szimpla szívatás lenne... még ha valamennyire meg is érteném. :)
És mi haszna van a Ferrarinak abból, ha szivatja a saját versenyzőjét? Ez már tényleg nonszensz feltételezés...
Nézem a Pirelli táblázatát:
Leclerc-et (16) a 18.-ik körben hívták ki és a második szettel elment a végéig.
Vettel-t (5) a 22.-ik és a 33.-ik körben. Feltették neki ugyan azt a gumit, majd 11 körrel újból behívták cserére.
Ergo a kipörgés semmilyen hatással nem volt a gumijaira, hanem a csapat sz.vatja. Ezért mondom és is sz.rnék bele.
Ahogy le lett írva, az az 1-el több kerékcsere nem véletlenül kellett nála...
Kazes☻09-08-2020 20:44:47 //
109265
A vonal előtt kell lelassítani, ő meg szvsz vagy 10 métert átcsúszott. De ahogy a múltkor a defekt miatt, úgy most emiatt sem kapott semmit.
Kazes☻09-08-2020 20:43:43 //
109264
Én kiszúrtam, hogy valaki füstölt egyet hátul, de a szagember nem mondta... nyilván nem vette észre. Oszt néztem a táblázatot, Vet 20. Aztán később visszajátszották.
Eggyel kevesebb kerékcsere az kb.25mp pluszt jelent..

Kazes☻09-08-2020 20:42:00 //
109262
Nyugi... ennyire nem kell védelmezni, mert csak is önhibájából pörgött meg, amivel igen megnyeste azt a szettjét... ha nem is csak ezért, de igen nagyban járulhatott hozzá a plusz kerékcseréjéhez, amit magának köszönhet. Viszont amikor kiengedték és némileg forgalomba került, akkor nem vinnyogni kellett volna, hanem versenyezni... de tisztára úgy rinyált, mint Hamilton... annak is minden baja lett, hogy volt harmadik, negyedik helyeken... és megint beáldozták neki Bottas-t, hogy legalább második lehessen. :(
Szóval nyugi. :)
Figyelj, így én is ki tudom matekozni, hogy egyébként én lennék a világbajnok, ha elindulnék, csak hagyom nyerni a nyomikat.
Én néztem a rajtot, az első pár kanyar után, na mondom nézzük mi az állás. Az egész mezőny egyben volt, egy piros pont meg 2 kanyarral lemaradva leghátul. Nézem, Vettel. Mondom itt meg mi volt már megint? Hát igen, az istenadta tehetség még a kötelezőt sem tudja hozni.
Mennyivel ment át a vonalon? Ott átlépte a sebességhatárt?
Kazes☻09-08-2020 20:37:06 //
109259
Nem, most csak nem lassított le a boxutcai limitre, hanem a vonal előtt satuzott egy látványosat, csak épp becsúszott vagy 10 métert... tehát nem lassított le a vonal előtt... Még Norbi is megjegyezte, hogy kíváncsi rá, hogy mi lesz belőle, mert láttunk már ilyet és mindig bünti volt belőle... most persze nem jött semmi, még vizsgálat sem. :(
RomeoOne
Leclerc a 8.-ik, Vettel 11.-ik
helyről rajtolt. Leclerc a 4. lett, míg Vettel 12.-ik. Ha levonom azt a plusz időt, amivel az eggyel több kerékcsere miatt esett hátrább Vettel, akkor a német a 7.-ik helyre ért volna. Igaz megpörgött és a végéről kellett előre mennie. A számok alapján, ha nincs a megforgása, akkor a német a monacóival együtt, netán még előtte is ér be. Állítólag a csapat sem úgy csinált mindent, ahogy a verseny előtt lebeszélték.
De nem ez történt. Az eredményeket tudjuk. Vettel helyében én is ...! Mint Raikkonen. Ha megy az autó, akkor megy, ha meg rossz, akkor nem feszül. Ennyi.
Azért Lec tehetsége kegyetlenül megmutatkozik, hogy ezzel a fostaligával is ilyen helyezéseket tud elérni. Vettel meg... Hagyjuk is :)
Mi történt? Arról nem találtam az összefoglalóban. Megint nem ment be defektes gumival cserére, hanem új kört kezdett?
GT Ɨ|ѯ09-08-2020 19:01:53 //
109255
csak a szokásos:-(
Itt is különböző volt atratégia
Giovinazzi 2 kiállás Kimi1
Kazes☻09-08-2020 18:39:39 //
109253
Miután az elején megpörgött, eléggé megkoptatva a szettet és visszaesett a 20. helyre... gondolom változtatni kellett.
Láttam más gumi stratégiával küldte ki a csapat.
Leclerc 1 csere : közepes - kemény
Vettel 2 csere: kemény - kemény - közepes
Meg állítólag mondta is a rádióban, hogy nem ez a taktika volt megbeszélve.
Kazes☻09-08-2020 17:36:31 //
109251
Szép volt! Ves meg elkente a Mercik száját! 😃
GT Ɨ|ѯ09-08-2020 17:34:52 //
109250
Lec P4, Rai P15
többi pirított rizs
Kazes☻09-08-2020 16:35:47 //
109248
Kimi 15... fejlődünk! 😁
Kazes☻09-08-2020 16:34:59 //
109247
Ham megint nem kapott büntetést! 🤬
GT Ɨ|ѯ09-08-2020 16:34:57 //
109246
nem is feszült sokat 12.hely...:P
grat Lec, Rai:-)
Én sem feszülnék Vettel helyében.
Kazes☻09-08-2020 15:43:30 //
109244
Ja, lehet... de most oda esett vissza, ám azóta felevickélt a többiek kerékcseréjén a 10.-re. 🙂
20 mi? Ennyi millió dollárt kapott pluszban a Ferraritól?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.