Forum >> Forma-1
Zsolt15529-11-2021 19:48:37 // 111929
Csak a végén nehogy a maguk izlésére faragják, mint a bmw-t.
GT Ɨ|ѯ29-11-2021 17:56:37 // 111928
Az egyetlen ami pozitívum / talán / : kici kínaiak Alfa Romeo-kat fognak venni több ezres db számban, ez jó / lehet / :-)
Giuntini29-11-2021 06:23:12 // 111927
Igaz! Bottast csakis Hamilton tartotta a Mercinél! Neki az ilyen versenyző volt a tökéletes, középszerű tehetség kimagasló technikával. Azt is elképzelhetőnek tartom, hogy kis mértékben, de Hami alatt volt technikában. Kíváncsi leszek Russell-re! Vegtére ő azért teljesített jobban, mert a Williams sokat fejlődött, ezt Latifi is megmutatta!
Zsolt15529-11-2021 05:51:03 // 111926
A csapattal kapcsolatban is igazad van.
Lehet a több pénz több fejlesztésre ad majd lehetőséget, és talán új, jobb képességű emberek felvételére ad majd lehetőséget. A csapattaktikával is gondok voltak. Mikor hívják ki kerékcserére, stb. Oda is jöhetnének új emberek.
Kiváncsi lennék Bottassal mi volt a cél. Lehet olyan szerződése volt a Mercivel, hogy még X évig versenyeznie kell. Aztán a Merci adott egy kis pénzt, hogy arra az egy-két évre még alkalmazzák. Ki tudja? Hagytak neki egy-két időmérőt nyerni, hogy "jobb vételnek" látszódjon.
Szerintem a Merci is örül, hogy megszabadul végre Bottastól.
Lehet a több pénz több fejlesztésre ad majd lehetőséget, és talán új, jobb képességű emberek felvételére ad majd lehetőséget. A csapattaktikával is gondok voltak. Mikor hívják ki kerékcserére, stb. Oda is jöhetnének új emberek.
Kiváncsi lennék Bottassal mi volt a cél. Lehet olyan szerződése volt a Mercivel, hogy még X évig versenyeznie kell. Aztán a Merci adott egy kis pénzt, hogy arra az egy-két évre még alkalmazzák. Ki tudja? Hagytak neki egy-két időmérőt nyerni, hogy "jobb vételnek" látszódjon.
Szerintem a Merci is örül, hogy megszabadul végre Bottastól.
Giuntini28-11-2021 19:58:55 // 111925
Lehet akármennyi szponzori pénz, ha hülyék irányítják a csapatot, a mérnökgárda nem képes versenyképes autót tervezni, és a pilótapáros egyik fele már leszerepelt, a másik meg óriási csinnadratával érkezett, csak a pénzt mutogatja, de semmit nem tudunk róla. Ez nem F2, itt gyönyörűen el lehet vérezni....
Majd meglátjuk, de semmi reményt nem látok Bottasban!
Majd meglátjuk, de semmi reményt nem látok Bottasban!
Zsolt15528-11-2021 17:49:19 // 111924
Igen. De majd jövőre kiderül. Hátha szárnyalni fognak. :-))
Kazes☻28-11-2021 14:13:23 // 111922
Itt az első magyarázat...
Csou szerződtetése óta elárasztják a szponzori ajánlatok az Alfát
Csou szerződtetése óta elárasztják a szponzori ajánlatok az Alfát
Kazes☻28-11-2021 14:06:08 // 111921
Költői kérdés mindkettőre nézve...
Zsolt15528-11-2021 13:40:16 // 111920
Bottas tudásával van bennem kérdőjel. A kínaira gondoltam.
Giuntini28-11-2021 08:40:32 // 111919
Bottasra gondolsz? Mert az került helyére.
Zsolt15528-11-2021 06:50:42 // 111918
Egy egyediséggel kevesebb lesz a Forma 1-ben.
Aztán majd jövőre kiderül, hogy az utódja a tudása vagy a pénze alapján került a helyére.
Aztán majd jövőre kiderül, hogy az utódja a tudása vagy a pénze alapján került a helyére.
Kazes☻27-11-2021 21:24:03 // 111917
Zsolt15527-11-2021 14:24:33 // 111916
Mondjuk azért sokat fejlődött az Alfa tavaly óta. Az a sok pénz meghozta az eredményt.
Tavaly 8 pontja volt összesen a csapatnak és idén már 11-nél tartanak, ami majdnem 50%-os javulás!. A számok nem hazudnak. :-)))
Igaz azzal a 8.helyen végzett tavaly a csapat és most a 9.helyen állnak. A Williams-nek 23 pontja van a 8.helyen.
😒😒😒
Tavaly 8 pontja volt összesen a csapatnak és idén már 11-nél tartanak, ami majdnem 50%-os javulás!. A számok nem hazudnak. :-)))
Igaz azzal a 8.helyen végzett tavaly a csapat és most a 9.helyen állnak. A Williams-nek 23 pontja van a 8.helyen.
😒😒😒
Kazes☻26-11-2021 12:30:12 // 111915
Egyetértünk... hihetetlen. : /
Giuntini26-11-2021 09:19:13 // 111914
Hidd el, én pokolian örülnék, ha nem lenne igazam! De sajnos az előjelek nem ezt támasztják alá. Bottas teljesen eladta magát, éveket adott a karrierjéből a Mercedesnek! Azzal az autóval a mezőny bármelyik pilótája az első 5 között végezhet.
Kár mindent a pilótákra fogni! Legjobb év az első volt, mikor még hivatalosan nem volt Alfa Romeo Racing! Aztán még Kimi első éve még vállalható volt, aztán most már a béka segge alatt van a csapat. Közben több pénz is érkezett. Vasseur ott ül a csapat élén, nem kéne már elismerni a mondást, hogy a fejétől bűzlik a hal???
Év közepéig azt hangoztatta hogy Antonio jó munkát végez, most meg a lóvéra tett! Nem veszi észre, hogy akármennyi pénzt hoznak, azt mind elb@sszák? Renault, Aston, Alpha Tauri , Williams év közben fejlődött, az Alfa meg vissza. Hihetetlen!
Kár mindent a pilótákra fogni! Legjobb év az első volt, mikor még hivatalosan nem volt Alfa Romeo Racing! Aztán még Kimi első éve még vállalható volt, aztán most már a béka segge alatt van a csapat. Közben több pénz is érkezett. Vasseur ott ül a csapat élén, nem kéne már elismerni a mondást, hogy a fejétől bűzlik a hal???
Év közepéig azt hangoztatta hogy Antonio jó munkát végez, most meg a lóvéra tett! Nem veszi észre, hogy akármennyi pénzt hoznak, azt mind elb@sszák? Renault, Aston, Alpha Tauri , Williams év közben fejlődött, az Alfa meg vissza. Hihetetlen!
GT Ɨ|ѯ26-11-2021 08:04:30 // 111913
nem mondod...:P
Kazes☻25-11-2021 20:48:53 // 111912
Ezt majd jövőre megtudjuk... én az Andretti lehetőségre lennék kíváncsi, illetve arra, hogy miért hiúsult meg... biztató volt.
Giuntini25-11-2021 19:57:47 // 111911
Azért kellene más is... Bottas nem megoldás, rajtopni nem tud, ha a legjobb autóval így teljesít.... A kínai meg a pénzestáskával sem lesz elég!
Eddig legalább egy nagyon nagy fazon óriási rajongótáborral, meg egy jófej olasz srác nyomta...
Bottas hirtelen jó arc lesz? A kínai meg akkora tehetség, hogy feledteti a táskát?
A 2021-es zsetonokat rosszul költötték el! Ez nyilvánvaló!
Eddig legalább egy nagyon nagy fazon óriási rajongótáborral, meg egy jófej olasz srác nyomta...
Bottas hirtelen jó arc lesz? A kínai meg akkora tehetség, hogy feledteti a táskát?
A 2021-es zsetonokat rosszul költötték el! Ez nyilvánvaló!
Kazes☻25-11-2021 19:45:11 // 111910
Ez nem foci... :P
GT Ɨ|ѯ25-11-2021 17:49:16 // 111909
ha az nem lenne már F2-ben tolnák....
Kazes☻25-11-2021 17:23:06 // 111908
Minden pénz is kell is! :D
Tommi25-11-2021 16:39:06 // 111907
Lefordítva: kell az Orlen pénze (is) :)))
Kazes☻25-11-2021 09:41:19 // 111906
Méginkább az Alfához! 😜😄
Zsolt15524-11-2021 21:26:20 // 111905
Átjöhetnének a Ferrarihoz, hogy ott is találjanak már egy kis pluszt. :-)))
Kazes☻24-11-2021 17:00:43 // 111904
Kazes☻23-11-2021 20:41:17 // 111903
Úgy van... egyetértünk... milliónyian! :)
GT Ɨ|ѯ23-11-2021 19:58:54 // 111902
visszakaphatná az érzést 2008-ért...
Kazes☻23-11-2021 19:33:06 // 111901
Pont ráfér, hogy elfogyjon! :)
GT Ɨ|ѯ23-11-2021 18:05:14 // 111900
nem lesz akkora szerencséje, el kell fogynia végre...
Kazes☻23-11-2021 09:38:12 // 111899
Pedig már mióta nem is érkezett fejlesztés... : /
Giuntini23-11-2021 09:14:21 // 111898
Sajnos megnyeretik a tuskóval a VB-t! Egyszerűen Wolf és bandája nem tud veszíteni. Honnan jött ez a motorerő.
Tommi22-11-2021 16:33:43 // 111897
Nem valószínű, hogy ez meg fog történni...
A Sauber (hiába egy középszerű csapat régóta) elég komoly technikai háttérrel bír, amit kvázi nem kellett megvennie-kiépítenie az Alfának, hanem "az ölükbe hullott" - nyilván nem ingyen, de még mindig aprópénzért ahhoz képest, amennyibe egy saját csapat felállítása kerülne a nulláról, vagy tokkal-vonóval megvenni egy már működő, kész csapatot.
Az Alfa jelenleg a túlélésért küzd a piacon, ebbe nemhogy egy "100% saját olasz csapat" nem fér bele, de jelenleg a modellpaletta bővítése is finoman szólva döcögős. A Volvo pl 10x annyi autót ad el évente, mint mi (valami 80 ezer kontra 800 ezer körüli a nagyságrend), mert amióta a kínaiak megvették, beleöntötték a világ összes pénzét, csináltak egy "naprakész", eladható palettát (igen, szinte csak SUV és igen, többségében hibrid/elektromos modellekkel, de egyszerűen a piacon most ez fogy) és belefulladnak a profitba. Amíg az Alfa nem éri el ennek legalább a felét-negyedét és nem produkál pár éven keresztül stabilan öt számjegyű eladást, addig nemhogy saját F1-es csapatról, hanem kupéról, kabrióról és egyéb huncutságokról sincs értelme beszélni. Az Alfa rajongók (világ viszonylatban) maroknyi csapatának többsége pedig egyszerűen nem képes eltartani a márkát, kizárólag új vevőkkel (sok új vevővel) van esély életben maradni. A kínaiak pár éve az Alfát is megkörnyékezték, én speciel örültem volna neki, mert már nagyon nem itt tartanánk. A Volvonak is meghagyták a szabadságát, az európai gyárakat, tervezést, stb... a kínai gyáruk pedig főleg belpiacra és Ázsiába gyárt, nem Európa az elsődleges célpont az ott készülő autóknak. A Lambo ugyanígy volt az Audival (VW csoporttal), jártam kint a gyárban jóval a tulajdonosváltás után és a helyi olasz dolgozók tök lelkesek voltak, hogy van pénz, paripa, fegyver, jó dolog ez - nézzük meg hol tart most a Lambo, nyilván a saját kategóriájában és mércéjével, de évről-évre eladási rekordokat döntenek és hozzájuk is ömlik a profit, köszönik baromi jól vannak.
A Stellantis nem fog most euromilliókat locsolni egy saját F1-es projektre csak azért, hogy a világon néhány ilyen ábrándos lélek, mint mi, nyugodtan aludjon azzal a tudattal, hogy saját, teljesen olasz csapatunk van. Az Alfának pontosan az volt a baja többször is a múltban, hogy nemzeti büszkeséget csinált a márkából és nem adta el senkinek, mondván majd mi jobban tudjuk... Ezzel a mentalitással ide jutottunk... :)
Örülök a kínai kisgyereknek, mert hátha egy jó marketinggel meg lehetne dobni az eladásokat KÍnában, ami ma a világ elsőszámú piaca és a középosztályból egyre többen engedhetnek meg maguknak új autót, az európai márkák pedig (ahogy az USA-ban is) különleges vonzerővel és presztízzsel bírnak, sokkal komolyabb státuszszimbólum,, mint egy kínai vagy ázsiai márka modellje.
Lehet sírni, hogy az Alfa már nem az, ami volt (részben igaz), de változik a világ és ha százból van 5 ilyen hülye, mint mi, viszont 95 ember mást akar, nem kérdés, hogy kinek a piaci igényeit fogják figyelni...
A Sauber (hiába egy középszerű csapat régóta) elég komoly technikai háttérrel bír, amit kvázi nem kellett megvennie-kiépítenie az Alfának, hanem "az ölükbe hullott" - nyilván nem ingyen, de még mindig aprópénzért ahhoz képest, amennyibe egy saját csapat felállítása kerülne a nulláról, vagy tokkal-vonóval megvenni egy már működő, kész csapatot.
Az Alfa jelenleg a túlélésért küzd a piacon, ebbe nemhogy egy "100% saját olasz csapat" nem fér bele, de jelenleg a modellpaletta bővítése is finoman szólva döcögős. A Volvo pl 10x annyi autót ad el évente, mint mi (valami 80 ezer kontra 800 ezer körüli a nagyságrend), mert amióta a kínaiak megvették, beleöntötték a világ összes pénzét, csináltak egy "naprakész", eladható palettát (igen, szinte csak SUV és igen, többségében hibrid/elektromos modellekkel, de egyszerűen a piacon most ez fogy) és belefulladnak a profitba. Amíg az Alfa nem éri el ennek legalább a felét-negyedét és nem produkál pár éven keresztül stabilan öt számjegyű eladást, addig nemhogy saját F1-es csapatról, hanem kupéról, kabrióról és egyéb huncutságokról sincs értelme beszélni. Az Alfa rajongók (világ viszonylatban) maroknyi csapatának többsége pedig egyszerűen nem képes eltartani a márkát, kizárólag új vevőkkel (sok új vevővel) van esély életben maradni. A kínaiak pár éve az Alfát is megkörnyékezték, én speciel örültem volna neki, mert már nagyon nem itt tartanánk. A Volvonak is meghagyták a szabadságát, az európai gyárakat, tervezést, stb... a kínai gyáruk pedig főleg belpiacra és Ázsiába gyárt, nem Európa az elsődleges célpont az ott készülő autóknak. A Lambo ugyanígy volt az Audival (VW csoporttal), jártam kint a gyárban jóval a tulajdonosváltás után és a helyi olasz dolgozók tök lelkesek voltak, hogy van pénz, paripa, fegyver, jó dolog ez - nézzük meg hol tart most a Lambo, nyilván a saját kategóriájában és mércéjével, de évről-évre eladási rekordokat döntenek és hozzájuk is ömlik a profit, köszönik baromi jól vannak.
A Stellantis nem fog most euromilliókat locsolni egy saját F1-es projektre csak azért, hogy a világon néhány ilyen ábrándos lélek, mint mi, nyugodtan aludjon azzal a tudattal, hogy saját, teljesen olasz csapatunk van. Az Alfának pontosan az volt a baja többször is a múltban, hogy nemzeti büszkeséget csinált a márkából és nem adta el senkinek, mondván majd mi jobban tudjuk... Ezzel a mentalitással ide jutottunk... :)
Örülök a kínai kisgyereknek, mert hátha egy jó marketinggel meg lehetne dobni az eladásokat KÍnában, ami ma a világ elsőszámú piaca és a középosztályból egyre többen engedhetnek meg maguknak új autót, az európai márkák pedig (ahogy az USA-ban is) különleges vonzerővel és presztízzsel bírnak, sokkal komolyabb státuszszimbólum,, mint egy kínai vagy ázsiai márka modellje.
Lehet sírni, hogy az Alfa már nem az, ami volt (részben igaz), de változik a világ és ha százból van 5 ilyen hülye, mint mi, viszont 95 ember mást akar, nem kérdés, hogy kinek a piaci igényeit fogják figyelni...
Zsolt15522-11-2021 08:06:16 // 111896
Most tényleg 110%-os volt. Gratula neki. :-)))
Kazes☻21-11-2021 18:32:05 // 111895
Szépet ment, Kimi meg jót csatázott! :)
GT Ɨ|ѯ21-11-2021 16:31:01 // 111894
Gratu Alo:-)
GT Ɨ|ѯ21-11-2021 10:41:04 // 111893
reméljük...:-)
Giuntini21-11-2021 08:25:41 // 111892
Lesz ebből jövőre 16, 17...
GT Ɨ|ѯ20-11-2021 15:20:45 // 111891
P16, 18...........
Giuntini20-11-2021 10:11:46 // 111889
Amikor majd olasz színekben versenyez a csapat, majd akkor lehet szurkolni igazán! Ha az Alfa kivásárolná a tehénpásztor svájciakat..
A Ferrarinál ha nem is olaszok a pilóták, de egész Olaszország mögöttük áll! Az Alfa Romeóval is ez lenne, ha nem idegen színekben versenyeznének, és nem az utolsók között vívnának!
A Stellantisnak ebbe pénzt kellene fektetnie, fel kéne támaaztania az Autodeltát
A Ferrarinál ha nem is olaszok a pilóták, de egész Olaszország mögöttük áll! Az Alfa Romeóval is ez lenne, ha nem idegen színekben versenyeznének, és nem az utolsók között vívnának!
A Stellantisnak ebbe pénzt kellene fektetnie, fel kéne támaaztania az Autodeltát
Kazes☻19-11-2021 19:11:37 // 111888
GT Ɨ|ѯ18-11-2021 18:47:36 // 111886
mik vannak, érdekes....
Kazes☻18-11-2021 18:41:25 // 111885
Aki kici... ;)
GT Ɨ|ѯ18-11-2021 18:10:55 // 111884
dehogynem:-)
a kínai
a kínai
Kazes☻18-11-2021 13:58:01 // 111883
És tényleg... nem is szoktam nézni a kezdőoldalt és most... haha... egyetértek! :)
Jimmi T.18-11-2021 13:56:56 // 111882
F.szom . Bejön az amore kezdőlap ezzel a fejjel , akinek még a nevét sem fogom megtanulni , nem hogy szurkolni neki . Hol vannak ezek Kimihez ?
Kazes☻17-11-2021 17:06:22 // 111881
Ja és az aránylag jól muzsikáló hátsószárnyunkat is le kellett cserélni a Merci nyavalygása miatt... pff... : /
Kazes☻17-11-2021 17:05:17 // 111880
Persze, hogy szenvedős volt... mert a tavalyi autóval mentek, leszámítva az orrkúpot, arra ment az a pár zseton... és fejlesztés zéró, max. amit a Ferrari motorokkal kaptak, de az is majdhogynem egyenlő a nullával... innen nézve szép az a pár pontocska is. :)
EGyre kíváncsibb vagyok milyen lesz jövőre az új autókkal, új versenyzőinkkel... bár Kimi biztos nagyon hiányozni fog, nekem legalábbis. :D
EGyre kíváncsibb vagyok milyen lesz jövőre az új autókkal, új versenyzőinkkel... bár Kimi biztos nagyon hiányozni fog, nekem legalábbis. :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
366
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?