Forum >> Forma-1
Punisher22-03-2005 09:10:33 // 358
Tavaly is később hozta ki az új gépet a Ferrari. Szerintem felmérik az év elején, hogy mit teljesít az élmezőny, és ehhez készítik az új kocsit. Így nem az elkészült kocsin kell változtatgatni, hanem komplexen jó autóval tudnak rajthoz állni.
zolee14522-03-2005 08:26:11 // 357
Semminek nem tudtok örülni!:) A két Williams pl elég jó kis csatát vívott egymással és a többiekkel is. nem vagyok Ferrari drukker, Schumákot nem bírom, RB meg nem igazi versenyző...Sztem az a helyzet hogy a tavalyi Ferrari kevés ebben a mezőnyben, a gumi csak rátesz egy lapáttal. Nem igazán értem az elhúzódó fejlesztést, mert a legtöbb ideje a Ferrarinak volt az új autóra. Mindegy, a 2005-ös autó biztos újra az élmezőnybe kerül, és akkor kiderül mennyivel gyengébb, ha gyengébb a Bridgestone.
Don Gombóc22-03-2005 08:01:15 // 356
Az a gyanúm a Ferrari inkább feláldozza az első versenyeket hogy több időt szánjon az új verdára. Több idő jobb kocsi. Nem baszott össze egy verdát a rendelkezésre álló 3-4 hónap alatt. Szerintem a gumival sem lesz gond mert jó az a Bridgestone, mert mivel nyertek eddig? És hogy autót építeni sem felejtettek el az biztos. Szerintem itt európában szétverik a mezőnyt.
Ennyire unalmas versenyt nem láttam az elmúlt időszakban.
TSak idő kérdése és mindenki felnő az új körülményekhez majd utána ismét Ferrari uralom lesz. Ha mindenkire ua. szabályok vonatkoznak előbb vagy utóbb előnybe kerül valaki. Majd utána ismét megkavarják a szabályokat.
Punisher21-03-2005 15:32:00 // 354
Az új gépek szerintem amúgy is megkavarták volna a dolgokat.
Tommi21-03-2005 15:28:50 // 353
Idióták :)))
Egyébként szerintem jót tettek a változatások abból a szempontból, hogy kicsit megkavarták a mezőnyt és nem a szokásos leosztás szerepel a végeredményben. Mondjuk ezzel pont magam ellen is beszélek, mert ofkorsz a Ferrarinak drukkolok :) De kellett egy kis kavarás, mert senki nem nézte már a versenyeket, úgyis tudták mi lesz a vége. Bár nem tudom most mennyivel nézik többen :))) A gumicsere tilalom szvsz is hülyeség, évekkel ezelőtt ugye tilos volt a tankolás, aztán mégis visszahozták, mondván több legyen izgalom.
Mégegy javaslat:
Az új szabályokat a szurkolókkal kellene kidolgoztatni, küldjenek ötleteket és utána népszavazásra bocsátanánk a kérdéseket. Amelyik csapatnak nagyobb a tábora, az nyerne :)))
krisz3321-03-2005 13:30:08 // 352
igen megtaláltam kicsuszot a kanyarba :-))))))))))))
TtK21-03-2005 13:07:32 // 351
Lehet, hogy IC is mindjárt kedvet kap, azt' akkor lesz haddelhadd! :))
zolee14521-03-2005 13:01:55 // 350
A Punisher és köztem folyó "ki tud nagyobb marhaságot mondani F1 szabályváltoztatás címén" nevű versengéshez egy újabb, igen erős ellenfél csatlakozott!:DDD
TtK21-03-2005 12:57:01 // 349
A pilóták fenekébe egy csövet kéne dugni és az azon távozó gázok (metán) hajtaná az autót. Ez nagyon környezetbarát volna. Aki a verseny előtti este babfőzeléket eszik, azt dopping miatt kizárnák. :))
zolee14521-03-2005 12:53:19 // 348
szép lassan át kellene mennünk a pihent agyúak topicba, vagy nyissuk meg a Gumiszoba topicot:)))))))
zolee14521-03-2005 12:50:47 // 347
ha harc, hát legyen harc...újabb ötleteim:
1. időmérés: minden pilóta kereket cserél a saját autóján, mind a 4-et, egyedül.
2. időmérés: minden pilóta körbetolja 3szor a kocsit a pályán, a második kört mérnék.
a rajtsorrend a 2 időmérő összesített idejéből állna össze.
A futam: 5 körönként kiállnának, és az aktuális első kapna 10 deci pezsgőt és tíz kilót majd a 2-ik 8dl pezsgőt és 8 kilót és így tovább a 8-ig aki 1dl pezsgőt és 1 kilót kapna.
a leggyorsabb kör megfutása +1dl pezsgő és 1kg a legközelebbi kiállásnál.
a túl jó állapotú gumikat olajjal kellene bekenni a legközelebbi boxkiállásnál.
Punisher21-03-2005 12:16:20 // 346
Ezt már nehéz lenne fokozni. Csak az a baj, hogy a lassúsági verseny unalmas lenne.
Minden versenyző kapna egy nagy pezsgőt a verseny előtt. Ezt húzóra kellene meginni, amit lemérnek. Ezzel dőlne el a rajtsorrend. Ezután azonnal autóba kellene pattanni, és részegen lenyomni a versenyt. Boxkiállásnál, pedig további egy liter pezsgőt kellene betankolni a vezetőbe.
Így hétköznap arra is edzeni kellene a versenyzőknek, hogy jobban bírják a piát.
zolee14521-03-2005 11:59:35 // 345
a mindenki vezetne minden autót után kimaradt egy vagy:)
zolee14521-03-2005 11:58:26 // 344
a rajtsorrendet meg kő-papír-ollóval dönteném el. aztán 5 körönként autót cserélnének, így mindenki vezetne minden autót. 1 körös lenne a verseny és az utoljára célba érő lenne a győztes, de mindenki köteles lenne sebességbe tenni az autót, és a motornak járni kellene. Éljen az alacsonyabb alapjárat. Így a veszély minimálisra csökkenne, nem kellene bukótér, és a mentő is csak azért kellene ha valamelyik pilóta napszúrást kap el tudják vinni.:DDDDD
Punisher21-03-2005 11:49:12 // 343
Ennek tudatában méginkább szorgalamazni kellene! Elő kellene írni, hogy mindenkinek kell legalább egyet szarni verseny közben. Utána lemérnék az adagot, és levonnák a súlyának megfelelő másodperceket az időeredményből. Így a kerékcsere helyett, lenne egy új, izgalmas versengés a Forma 1-en belül. Höhöhöhöhö
zolee14521-03-2005 11:41:36 // 342
a ruhacseretilalmas ötleteddel nem értek egyet, mivel Schumák nyilatkozta hogy a verseny alatt esedékes kisdolgát a kocsiban végzi el, és a második futamon már bajban lenne:)))))))))))))))))))))))
Punisher21-03-2005 11:39:52 // 341
Ez az a kérdés, mire mi nem tudunk válszt adni. Max találgathatunk, és jól elbeszélgethetünk.
Várjuk meg az új Ferrarit, és majd meglátjuk. Rosszabb csak nem lesz mint a régi, tehát gyorsulnia kell!
zolee14521-03-2005 11:36:00 // 340
A Jordan is Bridgestone-on gurul, és mégis maradt rajta gumi, a vége felé már Ferrari tempóban "száguldottak". A gyengébb motor és fék nem magyarázat, mert sztem a futómű is gyengébb. Nem lehet hogy egyszerűen rosszul választottak? Oké, a Michelin melegben eddig is jobb volt, és ez az új szabály miatt mégjobban kijött, de ekkora különbség csak nincs a két gyártó közt...
Punisher21-03-2005 11:24:01 // 337
Látod, én ilyen bátor vagyok. Csak nehogy valami bajom essen!
Nálam biztosan jobban jobban értenek a gumigyártáshoz, mert én nem értek hozzá, de a jelek szerint a Michelin még a Bridgestone-nál is jobban ért hozzá. :-)) Ennyi
SKrisz21-03-2005 11:22:04 // 336
és amikor nem a bridge sapka van a fejükön dobogó után mindig jól el is mondják, hogy mennyire szar a guma, annak ellenére, hogy nyertek... shit az egész úgy ahogy van...
SKrisz21-03-2005 11:20:30 // 335
Ezen te röhögsz???? Ezen sírni kell vaze!:PPP :DDD
Azmo21-03-2005 11:20:29 // 334
szvsz elég bátor dolog így lefikázni egy Bridgestone céget....megkockáztatnám, hogy ők azért jobban értenek hozzá, mint Te! Ahogy a Ferrari is valószínüleg nem bratyira kötött velük milli-csillió dolláros szerződést! ja és....btw....sorozatban nyerik a vb-t a Ferrarik ezzel a gumival!
Azmo21-03-2005 11:18:37 // 333
az első része....a legjobb és egyetlen jó része annak a sorozatnak!
Ollah21-03-2005 11:12:48 // 332
Nu, erről a "Ne légy barom!" c. filmeposz valahanyadik részének egy részlete jutott eszembe, amikor apa és fia a gumihasználatról értekezik. Nem írom be, mert hosszú. Ajánlom mindenki figyelmébe. :)))
Jah, ugyanitt az ittas vezetésről is értekeznek. GigaLOL! :)))))))))
SKrisz21-03-2005 11:09:22 // 331
Teljesen igazad van. A szörnyű, hogy a közhangulat is ezfelé kezd elmozdulni. Tényleg röhej az egész:(((
Azmo21-03-2005 11:05:25 // 330
Ekkora balfasz szabályt életemben nem láttam....no gumicsere, közröhej, nem is nézem a Forma 1-et, egyre inkább elmegy a kedve tőle az embernek!
Punisher21-03-2005 11:05:19 // 329
Nem tudom mit erőlködik a Ferrari ezzel a Bridgestone gumival? OK, hogy a világ legnagyobb gumigyártója, és valószínűleg a pénze is a legtöbb, de ha a Ferrari régebben is Michelinnel ment volna, valószínűleg mégnagyobbat alázott volna. Hiszen Bridgestone gumival a Ferrarin kívül kevesen szoktak az első tízben végezni. Most meg hogy egy egész versenyt kell kibírnia a guminak, lehet hogy még nagyobb a szakadék a két gyártó teméke között.
Gondolom nem véletlen, hogy a Forma 1-en kívül nem nagyon hallunk a motorsportban a Bridgestone-ról. Ebből adódólag a Michelinhez képest a tapasztalatuk is jóval kisebb a versenygumi gyártásban. Valószínűleg nem nagy szám!
SKrisz21-03-2005 11:01:58 // 328
Gumi? Azt biza hasznáni kő!:PPPP
Ollah21-03-2005 10:53:15 // 327
A verseny tényleg eléggé nézhetetlen volt. Én kb. a 30. körig bírtam drukkolni a Ferrarinak, hiába...
Az nem lehet, hogy a Bridgestone mégszarabb gumma lett, mint a Michelin? Tavaly ezzel az autóval hülyére vert mindenkit MSC, ennyit nem fejlődhetett a többi csapat. Itt valami ándere gebasznak is kell lenni. Szóval: gumi?
Azmo21-03-2005 10:35:14 // 326
nincs csatasorban az új moci....ennyi van vele!
bandi7521-03-2005 10:30:34 // 325
1etértek. Néztem az első két versenyt, legalább olyan unalmas volt, mint a tavalyiak, csak mások a szereplők. A gumicsere elhagyása f...ság volt sztem, meg ez a motormizéria is. Ugyanugy körözgetnek mint eddig, sehol egy előzés (na jó, két verseny alatt ~2db). Az új hülye szabályokkal semmivel sem lett izgalmasabb maga a verseny. Az időmérőt meg minek végignézni? (igaz a versenyen is elaludtam)
Szerintetek mi van a ferrarival?
GEORGE20-03-2005 21:53:01 // 323
ha lúd legyen kövér, egy szezon egy ruha! izzadjon kevesebbet:-DDDD
krisz3320-03-2005 14:19:46 // 322
itt vagyok csak megkerestem DÉMON HILLt :-)))))))
..20-03-2005 13:53:23 // 321
Igen, szerintem is elég izgalmas volt.Itt nem számít ki volt elötte világbajnok,hiszen a Loeb is odaverte magát az első nap.
Itt évről évre gyorsulnak az autók,nem hoznak hülyébnél hülyébb szabályokat.
Punisher20-03-2005 13:48:06 // 320
Az igaz! A Mexikó rally szerintem nagyon jó volt.
..20-03-2005 13:45:18 // 319
Én idén inkább rallye VB-t nézem.Ott még van izgalom,meg verseny.
..20-03-2005 13:45:18 // 318
Én idén inkább rallye VB-t nézem.Ott még van izgalom,meg verseny.
Punisher20-03-2005 13:43:09 // 317
Úgy kellene, hogy utcai gumikkal menni, szezononként 1 db motor használható, és tankolni se lehessen! Ja és a versenyzők nem moshatják ki a ruhájukat, csak kb. 4 versenyenként!
Lassan ide jut a Forma 1, én meg szívesebben nézem a túraautó bajnokságot.
GEORGE20-03-2005 13:39:01 // 316
Az még hagyján hogy a leglátványosabb eleme veszett el de az a baj ha ez így marad akkor több is fog veszödni.
Úgyanis hiába a technika ha nem bírja a gumi.
vagy akkor járjon mindenki egyforma gumikkal :-)
Punisher20-03-2005 13:29:36 // 315
Egyre szarabb ez a Forma 1.
Az edzésben sincs semmi izgalmas már. Régen ott is igazi versengés volt. Most meg a nagy semmi. Csak mennek, ha sikerül sikerül, ha nem nem.
Nem tudom miért kell lassítani az autókat. Ez motorsport, és aki beleül az autóba, az tisztában van a kockázatokkal. A sebességről kellene szólnia, főleg a Forma 1-nek!
Megbízhatóság? Úgy csinálnak, mintha szervizstatisztikával versenyeznének. Annak a csapatnak amelyiknek nincs pénze pl. motorokat cserélgetni, annak ezután sem lesz pénze mondjuk a fejlesztésekre. Én is azért nem járok pl Maseratival, mert nincs rá pénzem. Amelyik csapatnak nincs pénze a Forma 1-re, az nyergeljen át egy olcsóbb versenysorozatra!
Nincs gumicsere, amivel az egyik leglátványosabb eleme veszett el a Forma 1.
Tom1220-03-2005 12:32:48 // 314
Ebben minden benne van. Fõ a színvonal, nem?:)
GEORGE20-03-2005 12:22:24 // 312
Oszt most te hova tüntél Krisz33?
GEORGE20-03-2005 12:18:34 // 311
Itt vagyok Krisz33 itt vagyok csak raktam képeket a kisállatosra :-)
Tom1220-03-2005 11:48:07 // 309
Azt tovább tartana kikeresni.:-))))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
432
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?