Forum >> Forma-1

mesa02-06-2006 11:44:04 // 11208
Én azt mondom, ha a Püspökladány nem tudja az NB1 elvárásait megütni, akkor nincs ott helye, induljon helyette mondjuk a Vasas ( :-D ) Akkor pedig nem fog találkozni semmiképp egy Real Madriddal. A Vasasnak sem sok esélye lenne a Real ellen, de ha hirtelen valaki fantáziát látna benne és nyomna oda pénzt, amiből jó képességű labdarúgókat összevásárolnának, akkor akár oda-vissza megverheti akár a Realt is. De ha 'szeretetből', kivételezésből még mindig a Püspökladány lenne az NB1-ben, akkor valószínűleg soha nem találkozna egy olyan csapattal a real Madrid ami oda-vissza megveri... És akkor a Reálosok ellazulhatnának, mert tudnák, a Püspökladány ellen a tartalékcsapat is bármikor pályára léphet.
Inner Circle02-06-2006 11:27:09 // 11207
Döntsd el, hogy mi mellett érvelsz: hogy a Püspökladány, ha jó, akkor kiállhat a Real ellen; vagy hogy esélye sincsen. Mert most a kettőt kevered, egyszer az egyiket állítva, másszor a másikat.
mesa02-06-2006 11:01:40 // 11206
Fastest man on the track : MS Lazán átléptétek a Sith új barcelónai pályacsúcsát... most akkor a teszten hogyan csalt az FIA a Ferrari javára ? :)))
mesa02-06-2006 11:00:07 // 11205
" a fociban mindenhol ugyanolyan pályán játszanak ugyanolyan lábakkal" Nyugaton vízelvezetős, fűthető pályákon játszanak, nálunk ha esik az eső, van hogy elmarad a meccs a pálya alkalmatlamsága miatt Ugynolyan lábak jétszanak szerinted a Real Madridban, mint a Püspökladányban ? Ekkora faxságot, öregem ! :DDDDD
mesa02-06-2006 10:58:20 // 11204
Ezt mondom én is! Hadd jöjjenek, menjenek a csapatok, majd kialakul magától, aki életképes, versenyképes, az kiderül előbb-utóbb. És a fordulatszám határoló is olcsó, hatásos megoldás lenne, úgy ahogy mondod, ahogy mondom már régóta.
Inner Circle02-06-2006 10:46:29 // 11203
Olvass vissza egy kicsit, már írtam hogy a fociban mindenhol ugyanolyan pályán játszanak ugyanolyan lábakkal, az F1-ben viszont vadiúj autót kell építeni, ami nem olyan egyszerű, mint átmenni egy másik csoportba focizni. (Írtam példákat is.) Persze erre mindenki rájöhet magától is. Továbbá nem ítéltem meg egy még be sem lépett csapatot, konkrértan a ProDrive nem úgy fog belépni, ahogy te elképzelted.
zolee14502-06-2006 10:45:12 // 11202
sőt Koplárovicsról dal is született, majd a visszavágón ki is kaptak, és azóta sincsenek sehol:) Az F1 sztem nem úgy működik hogy kell kis csapat, meg nagy csapat. Kell minél több (14-15 csapat lazán elfér...) csapat, és majd a futamokon kialakul kiből mi lesz. Elvileg min 20 autóra vannak leszerződve, miért fáj az Mózliéknak, ha van 28-30 autó? Amúgy be lehetne vezeti azt a rendszert mint ami a túraautóknál van, csak itt nem +súlyt kapnának hanem -fordulatszámot.
Inner Circle02-06-2006 10:44:16 // 11201
"Folyamatosan változtatja a szabályokat." Mikor mondtam én, hogy folyamatosan változtatni kéne a szabályokat? "Persze egyértelmű, hogy olyan okos és egyből hatásos szabálymódosítást SENKI nem tudna a világon kidoglozni, mint te, ezt tudjuk jól." Ó, kérünk téged halgattasd meg magad Mösziő Palikkal, hátha te leszel az a magyar tag a szabályalkotók közt, aki megreformálhatja az F1 világát !!! Én esküszöm szurkolnék neked (kivéve, ha olyan butaságokat akarsz elérni, hogy legyen egy motorbeszállító, legyen kézi váltó, egy kaszni vagy hogy cserélgessék a pilótákat, vagy egyszerűen csak nagyobb teret elérni a pilótáknak, mert az F1 rajongók 95%-a nem ezt akarja) !" ???
mesa02-06-2006 10:33:43 // 11200
Ja és még valami! Nem szép dolog tőled előre megítélni egy még be sem lépett csapatot ! Tudod a zalaegerszeg is a egy kis fos csapat volt,mégis megnyerték a bajnokságot és megverték a Manchester Unitedet, pedig senki nem tett volna rá egypetákot sem :)) Bárkiből lehet bajnok !!!
mesa02-06-2006 10:28:31 // 11199
Semmi hasonlót nem csinált soha ? Folyamatosan változtatja a szabályokat. Persze egyértelmű, hogy olyan okos és egyből hatásos szabálymódosítást SENKI nem tudna a világon kidoglozni, mint te, ezt tudjuk jól. Ó, kérünk téged halgattasd meg magad Mösziő Palikkal, hátha te leszel az a magyar tag a szabályalkotók közt, aki megreformálhatja az F1 világát !!! Én esküszöm szurkolnék neked (kivéve, ha olyan butaságokat akarsz elérni, hogy legyen egy motorbeszállító, legyen kézi váltó, egy kaszni vagy hogy cserélgessék a pilótákat, vagy egyszerűen csak nagyobb teret elérni a pilótáknak, mert az F1 rajongók 95%-a nem ezt akarja) ! :D
Inner Circle02-06-2006 09:59:52 // 11198
Ne forgasd ki a szavaimat, már régóta mondom, hogy több csapat kell. De akik eddig beléptek, azok már jó előre tudják, hogy be fognak lépni, és sok pénzt áldoznak rá. A Toyota egy teljes évig csiszolta az autóját, a Midland, Renault, Toro Rosso meg egy meglévő csapatra épített, és még úgyis többnyire tartottak egy tanulóévet (a TR nem, de az kapott egy komplett autót). A Super Aguri nem; viszont kaptak egy csúcs motort és egy kissé régi, de működőképes technikát. És még így is hol vannak... Ha csak úgy beugrálnak a csapatok, akkor sok Aguri lesz, te viszont épp az F1 fellendítését várod tőlük. Ezért kell a technika szerepét drasztikusan csökkenteni, és a pilótáékét növelni. Most 90% a technikán múlik. Arra van szükség, hogy egy Raikkönen-szintű pilóta egy Midland-szintű autóval lehagyhasson egy átlagos pilótát egy McLarennel. Akkor értelmet nyer a sok kiscsapat és végre látunk versenyt is. "Akkor te a Mózli nagy haverja vagy. Az csinálja amit mondasz, már egy évtizede," Semmi hasonlót nem csinált soha.
mesa02-06-2006 09:50:42 // 11197
Teszteredmények - Barcelona - Csütörtök: 01. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1:13.471 - 82 kör 02. - Kovalainen - Renault (M) 1:14.174 - 120 kör 03. - Zonta - Toyota (B) 1:14.696 - 106 kör 04. - Rosberg - Williams-Cosworth (B) 1:14.731 - 87 kör 05. - Fisichella - Renault (M) 1:14.854 - 112 kör 06. - Trulli - Toyota (B) 1:15.131 - 102 kör 07. - de la Rosa - McLaren-Mercedes (M) 1:15.238 - 84 kör 08. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) 1:15.526 - 111 kör 09. - Button - Honda (M) 1:15.590 - 109 kör 10. - Badoer - Ferrari (B) 1:15.637 - 27 kör 11. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:15.652 - 61 kör 12. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) 1:15.783 - 125 kör 13. - Barrichello - Honda (M) 1:15.826 - 96 kör 14. - Klien - Red Bull-Ferrari (M) 1:15.871 - 65 kör 15. - Doornbos - Red Bull-Ferrari (M) 1:17.018 - 115 kör 16. - Wurz - Williams-Cosworth (B) 1:17.188 - 83 kör 17. - Jani - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:17.224 - 92 kör Schumacher 1:13.471-es idővel állt az élre csütörtökön Barcelonában, mellyel megdöntötte a nem hivatalos pályacsúcsot (1:13.552), amit még 2005-ben a Honda Racing brit versenyzője, Jenson Button állított fel a katalán ringen
mesa02-06-2006 08:49:20 // 11196
Akkor te a Mózli nagy haverja vagy. Az csinálja amit mondasz, már egy évtizede, mégsem abba az irányba mozdult a dolog kimenetele :D (egyébklént meg nem értem az F3000 csapatok lesajnálását részedről. Egy csomó csapat elkezdte az úgymond "semmiből", akkor egy jól bejáratott F3000 csapat, ahol szinte minden folyamat analog az F1-gyel, sőt a pályáik is ugyanazok, azok miért lennének alkalmatlanok ? Egy csapatanak pedig nem kell tudni (jó)autót tervezni, ha van akit megfizessen. Nézd meg az Adrian Newey sem a Mekiket tervezi már, és Gascoyne is fog találni magának új helyet ;) Szóval, akkor szerinted a proDrive-nak nincs is helye az F1-ben, mert nem tudnak csak úgy -szavaiddal élve- "hipp-hopp" versenyautót csinálni ? :D )
zolee14501-06-2006 23:57:53 // 11195
lehet, sőt biztos, hogy nem ő a legjobb, de hogy nem beszari az biztos:)
Tom1201-06-2006 23:04:48 // 11194
Ezt a balesetet láttam "majdnem élőben", ugyanis pont kimentem pár percre a verseny alatt és már meg is volt a baj... Aztán meg megszakították az adást. Valami német adó közvetítette. Egyébként szerintem is ritka kemény gyerek ez az Alex, nyomja rendesen a WTCC-ben is.:-)
zolee14501-06-2006 22:34:06 // 11193
lazulj el George, nem kell mindent komolyan venni, elég lett volna annyi is, hogy "bocs, ezt most elnéztem" :))))
GEORGE01-06-2006 20:39:25 // 11192
Te meg mindent túl komolyan veszel!! Túl vérre menően veszed az MS meletti hsz-ket. Egésznap nem bújom a sport híreket....DE ha eddig jótékonxkodott más F1-es is akkor elég kevésszer tette vagy titokban, mert nem lehetett annyit hallani róla mint a másik versenyző esetében...... Amikor meg iszunk nem szoktam irni a topicra, ha még is ilyet tennék szóljál rám!
Inner Circle01-06-2006 20:37:40 // 11191
"Lenne egy természetes forgása a csapatoknak, feljuthatnának pénzt, tehetséges felhalmozott -mondjuk - F3000-es csapatok, akik felfrissítrenék az f1 világát." Elvben nagyon jó ötlet, gyakorlatilag viszont nem kivitelezhető, mert egy F1-es autó teljesen más, mint egy F3000-es (már amit valaha így hívtak). Képtelenség lenne egy csapatnak hipp-hopp versenyképes F1 technikát kiállítani. Ez nem olyan, mint a foci, ahol minden bajnokságban ugyanaz a fű és a focicipő :D A feljutó focicsapatoknak nem kell mindjárt 22 új játékos-lábat csináltatni. "Én arra utaltam, hogy túlságosan kiváltságos helyzetben vannak az F1 csapatok. Ha pl. kiszállt volna már 2 éve a Jordan, bennt lehetne heylette -mondjuk- a ProDrive, akik azt gondolom, többet hozzátennének az izgalmakhoz, előzésekhez, mint a Midland..." A Jordantól még beszállhatott volna bárki, az idei év előtt utoljára tán 2002-ben volt meg a 22 autó. Bárki átvehette volna az Arrows helyét, és mégse tették. Az izgalmakon, előzéseken meg az autók drasztikus módosításával lehetne segíteni, nem új csapatok behozásával. Ha bejött volna a ProDrive és csinál egy 2mp-vel gyorsabb autót, mint a Midland, akkor lett volna még egy csapat, ami a Sauber és a Jaguar között vonatozik...
zolee14501-06-2006 20:21:38 // 11190
Nagyon jó. Mivel visszafogták az F1-et így most a köridők tényleg csökkentek egy kicsivel, csak épp ott lettek drasztikusan gyorsabbak az autók, ahol a balesetek történnek, vagyis a kanyarokban. Már megint a szabálymódosítások átgondolatlansága: Link Montoyát is megkérdezték: Link
mesa01-06-2006 16:51:13 // 11189
Szerintem meg mindenki menjen a harmadik szekcióban, amenynit akar! És akkor megint a végére egymást überelnék a jobbnál jobköridőkkel. Ha valaki jobbat megy amaásiknál, akkor az előző újra megpróbálhatná. És ha akkor ő futná a jobbatm akkor a másikat ismét pályára kényszeryteni. De hát végül is, ez a verseny ! :))) Ezt a visszatankolós baromságot meg felejtsék el. Annyi benzinnel induljon másnap, amennyivel csak akar.
Tommi01-06-2006 16:29:06 // 11188
Lásd pl a rali vb-n... Ott is állandóan toldozzák-foltozzák a szabályokat, évközben is módosítanak, kapkodnak és várják, hogy na ez beválik vajon vagy nem... A csapatok meg hiába mondják, hogy ezzel nem jót tesztek, hanem kiszúrtok velünk, a vezetőség mindig okosabb...
mesa01-06-2006 16:27:20 // 11187
Természetesen félremagyarázod az egészet. Akinek nincs zséje, az ne akarjon f1-ezni! Akkor cseréljék más csapatra. Lenne egy természetes forgása a csapatoknak, feljuthatnának pénzt, tehetséges felhalmozott -mondjuk - F3000-es csapatok, akik felfrissítrenék az f1 világát. Én arra utaltam, hogy túlságosan kiváltságos helyzetben vannak az F1 csapatok. Ha pl. kiszállt volna már 2 éve a Jordan, bennt lehetne heylette -mondjuk- a ProDrive, akik azt gondolom, többet hozzátennének az izgalmakhoz, előzésekhez, mint a Midland...
Inner Circle01-06-2006 16:15:53 // 11186
"Ne haragudj, de ki a f. érdekelnek a kiccccapatok ?" Pl. engem. "Nem lehet mindenki bajnok !!! " Nem is kell mindenkinek bajnoknak lennie, viszont a teljes szabadpiaci szemlélet ("Akinek nincs pénze, az ne sírjon, hanem szerezzen ! Ha nem tud, akkor az azért van mert rosszul csinálja amit csinál, és akkor nincs is helye az F1-ben.") már szinte mindenhol megbukott, a világgazdaságtól kezdve a társadalmon át a sport csaknem minden ágáig. A résztvevők érdekeit képviselő szabályozásra mindenhol szükség van. "Rosszul csinálja" az a kiscsapat, ami nem tud megnyerni egy világméretű autógyártót fő motorszállítónak? Nem hiszem. Vagyunk még néhányan, akik sportot szeretnének nézni, nem pedig üzletet, és vannak még néhányan, akik ezt akarják nekünk leszállítani. Ha az a szemlélet érvényesülne, hogy "Akinek nincs pénze, az ne sírjon, hanem szerezzen ! Ha nem tud, akkor az azért van mert rosszul csinálja amit csinál, és akkor nincs is helye az F1-ben", akkor nem is lenne F1, csak egy tőzsde. És a futamok helyett nézhetnénk banki napokat.
zolee14501-06-2006 16:11:39 // 11185
egyszer kellene összeülni az okosoknak, és átgondoltan megcsinálni a szabályokat nem ilyen próbáljuk ki, hátha sikerül alapon, és akkor utána évekig nem kéne idétlenkedni vele. mellesleg az időmérő sztem baromi jó ötlet volt, de az utolsó 20 perc lehetne olyan mint a tavalyi időmérő volt, vagyis az első tíz csak egy kört mehetne, viszont üres tankkal, olyan mint a Superbike-ban volt a superpole.
mesa01-06-2006 16:06:18 // 11184
De nem lenne csak 5-6 csapat, mert ott tülekednek, hogy F1-be juthassanak, a kiváltságosok után!!! Az ördögi körből pedig ki lehet lépni jó menedzseléssel is ! Pölö Minárdi, amit ugye megvett magáának a Redbula. Pölö Midland, ami szerencsére a szabályoknak Toyota-motor donorrá kellett hogy váljon. Sajnálatos, hogy sokra nem mentek vele :D
Tommi01-06-2006 15:58:41 // 11183
Nem mondtam, hogy én sírnék a kiscsapatok miatt, de lássuk be, azért unalmasabb lenne mondjuk 5-6 csapattal látni a Cirkuszt :))) Egyébként meg ez egy ördögi kör, mert ha jó eredményt érek el, akkor jönnek a szponzorok, lesz pénz fejleszteni, de ha nincs pénzem fejleszteni, nem tudok jó eredményt elérni, nem lesz szponzor :)))
mesa01-06-2006 15:42:56 // 11182
Sosem adnának tekknikát az amcsik a japóknak! Él még bennük Peral Harbor szégyene :DDD
mesa01-06-2006 15:41:50 // 11181
Ne haragudj, de ki a f. érdekelnek a kiccccapatok ? Nem lehet mindenki bajnok !!! Még pénzzel sem (lásd Toyota) Szükség van a kiscsapatokra is, akiknek nincs pénze midnenre, különben nem lennének kiscsapatok. akor mindenki egyforma csak más színű csapat lenne. Akkor megint a márkakupák szintjére jutnánk. Akinek nincs pénze, az ne sírjon, hanem szerezzen ! Ha nem tud, akkor az azért van mert rosszul csinálja amit csinál, és akkor nincs is helye az F1-ben.
zolee14501-06-2006 15:39:35 // 11180
viszont a boxban úgy tankolnának hogy elfoglalnák más csapatok tankoló cuccait:)))
Tommi01-06-2006 15:34:01 // 11179
Hmmm... akkor a kics csapatok főszponzora legyen az amcsi hadsereg :))) Sötétzöld/terepszínű autók, amcsi zászló, csillag festés, rakétahajtás, egyből a Super Aguri lenne a világbajnok :PPP
mesa01-06-2006 15:18:16 // 11178
Azok nem is F1-eznek, szerencsére! :)))) Az USA naponta 1000 millió dollárt dobált Irakra.
mesa01-06-2006 15:16:10 // 11177
Az utóbbi időkben azért lett lényeges a szabálymódosítás, mert a ferrari mindenkit megalázott éveken keresztül :))))
Tommi01-06-2006 15:13:40 // 11176
Jó, drága volt, de szerintem nem ilyen nagyságrendben, mint ma. A Toyota évente elkölt 3-400 millió dollárt, szerintem egy kisebb afrikai ország éves GDP-je nincs ennyi :)
mesa01-06-2006 15:11:02 // 11175
15 éve is kurva drága volt az F1. Akkor például aktív kerékfelfüggesztés volt. Húsz éve meg turbó motorok, 1200 lóerővel, mindössze másfél literből.Sokkal drágább anyagokból voltak. az F1 mindig sokba lerült. Egymást tapossák a csapatok az F1-be kerülésért. Nem hinném hogy annyira drága lenne. Ráadásul bármikor felbukkanhat egy Red Bull típusú gazdag vállalkozás, aki egyből 2 istállót is működtetni képes. Attl nem tart senki, hogy elfogynának a csapatok :)))
Tommi01-06-2006 15:06:12 // 11174
Egyébként meg azt gondolom, hogy az utóbbi időben váltak igazán elsődlegessé a szabályalkotások, mert gondoljatok bele, hogy mondjuk 10-15 évvel ezelőtt messze nem volt ilyen szinten költséges a Forma-1, mint ma. Akkor több csapat tudott bent lenni kevesebb pénzzel. De amióta ennyire megugrottak a költségek, mert ugye a legújabb csodakütyüket csak a gazdag csapatok engedhetik meg maguknak -> ők lesznek gyorsabbak tőle -> a többiek lemaradnak -> húzzák a szájukat, hogy bezzeg a szabályok miket megengednek és nekünk nincs erre meg arra pénzünk és a büdös életbe nem érjük utol az élmenőket -> alkossunk olyan szabályokat, hogy mi is labdába tudjunk rúgni a futamokon... Tehát én valahol a technika drágulással hoznám összefüggésbe, mert lehet, hogy titkon valahol attól félnek a Mosley-ék, hogy még kevesebb csapat lesz, mert egyszerűen nem fogják tudni megfizetni a technikát és kiszállnak. Persze ez csak az én egyéni véleményem, lehet hüjjéket beszélek :)))
Mike.01-06-2006 15:04:45 // 11173
Még egy nagy baromság. :-(
Tommi01-06-2006 15:01:37 // 11172
Egyetértek! Jön majd a sok "okos" ember és mindenféle idióta szabályokat alkotnak az asztal mellett ülve és lehet, hogy az életben nem szagoltak még benzingőzt :)))
zolee14501-06-2006 14:57:56 // 11171
a pályákat csak azért említettem, mert nem ártana, ha a csapatokkal együtt találnák ki pl a bukóterek kialakítását.
mesa01-06-2006 14:48:57 // 11170
Szerintem meg semmi köze a pályáknak a szabályokhoz, se a nemzeteknek. Szerintem szimplán a konstruktőröknek kellen eldönteni a szabályokat a verseny kiíróival.
Inner Circle01-06-2006 14:16:59 // 11169
Nem az a baj, hogy messze van az alagút vége, hanem az, hogy egyre távolodik! :-(((
zolee14501-06-2006 14:16:44 // 11168
szerintem minden csapatnak és minden pályának kellene egy-egy tagot adni a testületbe, mert nem mindegy hogy milyen szabályok vonatkoznak az autókra, és a pályákra, és csak úgy nem lesz szájhúzás, ha mindenkinek van szavazati joga. Ennek így az lesz a vége hogy Pl a Mclaren majd minden elvesztett év után azt mondja majd, hogy persze, mert a többiek olyan szabályokat hoztak ami csak azoknak volt jó akik szavazhattak. Lehet hogy ez nem igaz, de marha jó magyarázat az esetleges rossz teljesítményre.
mesa01-06-2006 13:49:44 // 11167
Nem is jársz messze a valóságtól ! :)) Magyarország bekerül az F-1 szabályalkotó szervezetébe Palik kitúrta a McLarent
zolee14501-06-2006 11:37:20 // 11166
majd az F1-ben megy a Mclaren, beígér valamit a Williamsnek, mivel nekik lesz szavazatuk a szabályalkotásban, a Mclarennek meg nem, és beindul az F1-ben a klikkesedés. Mellesleg ezt a nemzetenkénti leosztást továbbra sem értem... mi ez, A1GP? Itt csapatok vannak, nem az a lényeg, hogy milyen nemzet színeiben állnak rajthoz. Majd jövőre a Mclaren kibérel Pusztakotkodács-alsón egy kis irodát, és bejelenti, hogy Magyar színekben indul és akkor már jár neki a szavazat? A Toyota meg amúgy is Németországban csinál mindent... vicc az egész, ráadásul hagynak ilyen hülye kiskapukat (mint ahogy említetted a raliban is) ami arra jó, hogy ne változzon semmi, viszont fölöslegesen kitolnak a csapatokkal.
mesa01-06-2006 11:06:10 // 11165
:)) Már N.T. beírására akartam írni, hoyg nem egészen úgy van :) Meg hogy ezért lett olyan butaság, mint a Fabia RS (ami dízel)... 5000-et kell legyártani, mind a mai napig. Az alapból, mióta WRC van és nem A8. A 2.0 sem igaz, ott a fen említett Fóbia. Viszont költségcsökkentés ugyanúgy hülyeség a rallyeban is, nem hiába Mr. Mózli ott is alkotott. :( Munkássága elején betiltotta a slick gumikat. Kitalálta a Kit-Cart, ami nem hogy olcsóbb de közel annyiba került. Most kitalálta az S2000-et, de ha azt vesszük, hogy a WRC-k 300 lóerősek lehetnek (papíron, :D), akkor a szívó motoros S2000-esek a maguk mosani 280 lovával még nagyobb literteljesítménnyel szerepelnek, ami csak pluesz ráfordítással hozható ki (ellenben egy jó csigás rendszerrel) Na és az idei tragikomikus év is a balfaxsága miatt alakult ki, hoyg csak 2 gyári csapat van a Ford és a Subaru !!! A gyökér kitalálta ktg csökkentés címén, hogy betiltja az aktív differenciált. Idén csak a privát versenyzők használhatják, a gyáriak nem. Ügyes (csaló) francia gyártó rögtön kiszállt, mind a Peugeot, mind a Citroen, és fantom csapatokat nevezett, mint privát versenyzők, ugyanazokkal a kocsikkal, uyganazokkal a pilótákkal, szervízcsapattal, vezetőkkel. Csak a matricákat cserélték. És sorra szívatják a szerencsétlen Subaurt meg Fordot, az aktív diffivel. Undorító kiskapu.
zolee14501-06-2006 09:42:40 // 11164
Zanardi visszatérhet a Forma1-be! Persze csak egy tesztre a BMW-hez. Zanardi balesete Nem semmi, hogy ezek után még versenyautóba ült...
zolee14501-06-2006 09:29:29 // 11163
állítólag ott is a költségcsökkentésért sírnak, viszont van valami szabály ami kitolás a gyári csapatokkal, és talán ezért szálltak ki a franciák (hivatalosan) de a privát Citroen is szinte gyári, de mondom, majd jön mesa és elmondja mi a helyzet, raliban én már elég régen elvesztettem a fonalat. Amúgy az F1 érdekes irányba megy: motorfejlesztés befagyasztása, egységes elektronika, néhány csapatot kizárnak a szabályalkotásból, egy gumiszállító... lassan tényleg egy márkakupa lesz, vagy valami tehetségkutató verseny. Már régebben is előjöttem ezzel, de volt jó pár éve egy interjú egy magyar pályaautóssal aki pont akkor hozta be Mo-ra az akkor még új első generációs C-osztályos Merci DTM verzióját, és úgy jellemezte, hogy technikai színvonalát tekintve fejlettebb mint az F1 autók. Ez szerintem nagyon gáz, és egyre jobban ebbe az irányba mennek a dolgok, vagy úgy mint régebben, hogy az F1 géppel mentek a futamokra is, és nem is sokban különböztek az utcai autóktól.
Inner Circle01-06-2006 09:13:09 // 11162
Ralihoz abszolút nem értek, csak néha elolvasom a Totalcar összefoglalóját, ott meg nem különösebben dicsérik az új és mégújabb szabályokat, és az ott uralkodó állapotokat...
zolee14501-06-2006 08:31:25 // 11161
nem teljesen, már ha jól tudom: régebben 5000 db-ot kellett csinálni, de mióta kitalálták a WRC-t azóta csak a WRC autóból kell 20 db-ot legyártani, nem kell utcai verziónak létezni. Pl a Citroen, vagy a Peugeot sem gyárt olyasmi utcai raliautókat mint a Micu, vagy a Subaru, gyárt viszont az adott típusokból 2.0 motorral. Na mindegy, majd jön mesa és elmondja hogy vannak a szabályok, lehet hogy az én információim már nem igazak.
zolee14501-06-2006 08:26:05 // 11160
George vazze, ne igyál annyit!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ha az első "olvassvisszaválaszoljálmár" hsz-emet elolvasod akkor abban van egy szám. Nem az én szám, hanem egy 5 jegyű szám, ami egy hsz-t jelöl. Azt a hsz-t visszaolvasva rájöhettél volna, hogy nem a "Bűnös-e Schumi?" témakörben próbálok Veled interjút készíteni, azt én már rég lezártam, nem is érdekel. Arról van szó, hogy Te nagy meggyőződéssel állítottad, hogy az F1-esek közül kizárólag MS jótékonykodik. Ez a mondatod egyébként egyfajta helyeslés volt a kicsivel korábbi hsz-re (nemtomkiírta) hogy itt kezdődik az EMBER így, nagybetűvel. Erre én linkeltem egy oldalt, hogy a csak ő az nem igaz, még akkor sem, ha Te csak azt látod amit MS csinál.:))) Mégegyszer: George vazze, ne igyál annyit!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Láttam néhány képet rólatok a Csevegés topicban, és bár nem akartam szólni, de tudtadm, hogy előbb-utóbb rossz vége lesz... tessék itt is van.;)
tom16401-06-2006 02:02:36 // 11159
De vannak ilyen szabályok a F1-ben is! Pl. csak olyan benzint használhatnak a gépek, amiket bárki megvehet a benzinkúton. Azóta van V-power meg ilyesmik... A raliban meg csak olyan vasak indul6nak, amikból évente tízezret legyártanak, így a konkurencia is meg tudja venni öket. Ennek a szabálynak köszönhetö, hogy lehetett venni a kereskedelmi forgalomban Lancia Delta Integrale HF-et, Audi Quattro Turbót és Escort Coswort-ot, mostanában Impreza WRX-et és társaikat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.