Forum >> Forma-1
Satti13-08-2006 14:43:20 // 14112
Ettől nem kell tartani,viszont Kimi remélem tényleg a csapatnál lesz,akkor lesz tarolás:-))
Xixo13-08-2006 14:25:30 // 14111
Én nem Summmekker rajongó vagyok, csak Ferrari, de az nagyon!!! :-)))
Tök mindegy, hogy ki vezeti csak legyen vele VB ő is meg a csapat is!!!!!!!
Mondjuk, ha neadjisten alfonzó hozzánk kerülne, akkor nem tudom, hogy mit csinálnék...
De ez még viccnek is rossz!!!
Blade13-08-2006 07:15:57 // 14110
Nálad megszálottabb meg elvakultabb schumacher rajongo nem nagyon van..:)))
Whiteskull13-08-2006 00:54:06 // 14109
"Természetesen, ahogy az már lenni szokott kicsiny hazánkban, az ilyen magas rangú versenyek is követhetetlenek a számunkra. Egy megoldás nyílik azok számára, akik mindenképp élőben szeretnék szemmel követni a történéseket, súlyos ezresekért előfizethetnek a GPM-et adó csomagra. Nem baj, majd helyette leülünk az egyik igénytelen brazil sorozat elé... "
Most sírnék legszívesebben. :)
Whiteskull13-08-2006 00:42:00 // 14108
Mennyi emlék jut eszembe ennek a cikknek az elolvasása közben. :))))
Xixo12-08-2006 18:00:16 // 14107
És ha megint elkezd esni???
Akkor most azt hallanánk mindenhonnan, hogy mennyire zseniális taktika volt, hogy nem cserélte le a kerekeket...
Ő legalább nem megalkuvó "jónekemazötödikhelyis" pilóta, hanem VERSENYZŐ!!! Így csupa nagybetüvel!!! :-)))))
A verseny után is azt nyilatkozta, hogy lehet, hogy ráb@szott, de megint így csinálná!!!
Amúgy meg NEM a gumikopás miatt esett ki, hanem az ütközéstől szállt el a futóműve!!!!
Whiteskull12-08-2006 15:53:05 // 14106
Hát egy hete én sem szalonképes szavak füzérével illettem a "taktikáját". :)))
Kompressz úr12-08-2006 15:49:42 // 14105
A kerékcserével kapcsolatosan - utólag, okosan - van némi igazsága.
Xixo12-08-2006 02:07:27 // 14103
Aki a Magyar nagydíjon elkövetett köcsögségei ellenére sem veszi észre, hogy mekkora egy ellenszenves-beképzelt-aljas-sunyi-... hülyegyerek ez az alfonzó, az vagy vak vagy csak megint direkt bosszantani akarja a Ferrari tábort. Szerintem inkább az utóbbi... :-(((
Xixo12-08-2006 02:00:04 // 14102
Semmi pánik, megleszez!!! Olvastam a Blikkben, hogy ők kiszámolták és Sumi fogja nyerni a VB-t az utolsó futamon!! :-))))))))
Xixo12-08-2006 01:58:43 // 14101
Jó ez a cikk!! Tele van okossággal.
És végre valahol egyértelműen leírják, hogy mekkora kis beképzelt pöcs!!!
Én a szombati mutatványáért eltiltottam volna a futamtól, mert ugye pont egy ilyen aljas húzás miatt kapta az előző nap a büntetését. Abból talán tanult volna...
Nagyon remélem, hogy Sumi elkeni a száját idén!!! :-)))
vipex11-08-2006 13:36:45 // 14100
Nekem semmi bajom Alonso-val ( kivéve amit hétvégén művelt) de a cikkben egy igazság biztosan van a Tribünökön hatalmas üdvrivalgás volt , Kimi, Toyota, Ferrari Honda BMW szurkólók egyarán igazságosnak érezték, a hétvégi viselkedése után, sőt kettővel előttem Két Olasz Fisikó drukker is örült mert ők sem igazán kedvelik, és ezt valahogy csak kiváltotta az emberekből nem? Szerintem nem nagyon volt még ilyen, de lehet tévedek. Ezen a versenyen meg tényleg nem igazán tudtuk meg ki hogy vezet, inkább azt hogy ki hogy hibázik sajna a Ferrari és a Renault csapat is nagyon hibázott. Ezek az előzés dolgok semmit nem jelentenek, más gumikon teljesen máshogy viselkedtek az autók. Ettől volt szép, de azért legyen ez unikum :-)
Mike.11-08-2006 13:34:36 // 14099
Persze , Alfonsó elöl mindenki kitér mert tudják, hogy eszement barom. :-P
Mike.11-08-2006 13:32:25 // 14098
Néha azért őrült módon ment el a másik mellett és sokszor nem rajta múlt, hogy ne legyen baleset.
Persze ez neked csak akkor lett volna zavaró, ha Ms csinálta volna ezt.
Grando11-08-2006 13:30:28 // 14097
Hűha, ez elmés volt megint. :P
Mike.11-08-2006 13:28:22 // 14096
"Alonso elnyerheti a legellenszenvesebb világbajnok címet. "
Nálam már elnyerte ezt a címet.
Vannak akik megkérdőjelezik, ha azt mondjuk rá itt a fórumon, hogy nagyképű. Talán ha már sokan mondjuk akkor azért abban van valami.
Inner Circle11-08-2006 13:21:50 // 14095
"Csak nehogy vki mást is összetörjön a kis genyóláda!"
'94-ben Hillt sikerült neki, '97-ben viszont beletört a bicskája Villeneuve-be, szerintem most nem fog próbálkozni :P
Inner Circle11-08-2006 13:20:59 // 14094
Ez, vazzeg, de szánalmas :D "Előzései sikere ellenfelei jó szándékán múlt" - ja, ez már csak egy ilyen barátságos hely, Rejtő Jenőt plagizálva: "Elaggott vidéki lóápolók biztos ellátásra találnak, ha az F1-ben kezdenek versenyezni!" Frankón leírta az illető ezt a hülyeséget... ja, Schumák is jószándékból hagyta hogy a legnagyobb riválisa megelőzze, később meg a sehol sem jegyzett de la Rosával szemben elfogyott a jószándéka. De kérem, hát nincs manapság önérzet az emberekben, hogy bármiféle hülyeséget leírnak??? :D
GT Ɨ|ѯ11-08-2006 12:15:13 // 14093
De csúnyán fogsz kinézni másnap..:-)))))))))))))))
Wickey11-08-2006 12:12:56 // 14092
én akkor is ha nem.
nehogymá sumák határozza meg mikor alkoholizáljak :))
Grando11-08-2006 10:44:46 // 14091
Csak előre nehogy igyunk... ;))
Whiteskull11-08-2006 10:29:04 // 14090
Hát esélyek ide, esélyek oda, ha Schumi világbajnok lesz, akkor alaposan és mélyrehatóan be fogok rúgni. :)))))
Attiska11-08-2006 10:25:02 // 14089
Erről beszéltem tegnap.
Grando11-08-2006 10:24:31 // 14088
Egyetértek maximálisan. Csak nehogy vki mást is összetörjön a kis genyóláda!
A sport.de-n olvastam egy esélylatolgatást a következő 5 futamra. Aszerint az 5-ből 3 a Ferrarinak fekszik, a pályák tulajdonságai, a várható időjárási körülmények, ill. a pilóták miatt. A két "mélypont" a Ferkának a kínai és a japán nagydíj lehet, mindkettő a kb. 20 fokos átlaghőmérséklet miatt, viszont a japán pályakarakterisztika Schuminak kedvez. A többi esetben az öreg Sithet tartják esélyesnek.
Most ugyebár 3 hét tesztszünet van, viszont a Ferrari 3 héttel ezelőtt már tesztelte a török futamra szóló beállításokat Le Castellet-ben, + hőség lesz. Jó előjelek... ;))
TarP11-08-2006 10:04:49 // 14087
Ha mindkét autó 200 +- 2 lóerős, akkor miért tudtam teljesítményből megverni ?
Két fontos különbség van az autók között:
1. A TypeR könnyebb, ezért jobban gyorsul kicsit, amíg a légellenállás bele nem szól.
2. A V6TB nagyobb nyomatékú, ezért "könnyedebben" éri el a max speedet.
Nem minden autó bír leforogni a legnagyobb sebességfokozatban és ennek legnagyob oka a nyomatékhiány.
De részben igazad van, mert a nagyobb nyomaték = nagyobb teljesítmény, ha azonos fordulatunk van. Viszont nincs, mert a szívó ott már 8300-et akar forogni.
Whiteskull11-08-2006 10:03:41 // 14086
HGyuri11-08-2006 09:43:57 // 14085
nem tudom hova írjam be, remélem itt jó helye lesz, és még nem volt:
Piaci érdeklődés is van már az autóra. Az olasz Adria pálya tulajdonosai megkeresték Bódis urat, hogy ugyan gyártana már le nekik párat az olasz bajnoksághoz. A kocsikba Alfa motor és Alfa futómű kerülne, az olaszok egyelőre négy vázat-karosszériát rendeltek. A technológia, a szerszámok megvannak, a rendelés befutott, már csak az első előleg átutalásán múlik, és indulhat a gyártás.
http://totalcar.hu/tesztek/broker/
Xixo10-08-2006 23:02:04 // 14084
Buksi10-08-2006 23:00:52 // 14083
Hát ide én sem! :-)
Buksi10-08-2006 23:00:00 // 14082
Azta mindenit! :-O
De jó ilyet látni! :-)
Xixo10-08-2006 22:59:47 // 14081
Xixo10-08-2006 22:57:01 // 14080
Ide biztos nem megyek el!!!
Már csak a lovas szobor hiányzik neki....
Xixo10-08-2006 22:49:05 // 14079
Lehet, hogy jót tett volna neki, ha marad a minárdinál és szép lassan eltűnik...
Attól, hogy egyszer az ölébe hullott a VB cím még nem kéne ilyen ocsmány, nagyképű, beképzelt pöcsnek lennie!!!
Azért ne felejtsük el, hogy amikor nem állt meg a meki kimi alatt, akkor majnem mindig elverte!!!!
Igaz volt kitől tanulnia, ha megnézzük a tenyérbemászó flávijó stílusát...
Balage10-08-2006 22:36:26 // 14078
Attiska10-08-2006 16:04:20 // 14077
IC,
Két-három évvel korábban teljesen normális volt az ember, de amióta világbajnok lett, szerintem eléggé unszimpatikusan viselkedik. A viselkedése, a cselekedetei. Mondjuk van mire vernie a bránert, mert világbajnok, de akkor is. Valahogy alapban bunkó (Schumi is csinált faszságokat, de Ő alapban nem bunkó legalább) Nekem a régi, szerény Alonso sokkal szimpatikusabb volt, mint a mostani.
Inner Circle10-08-2006 15:55:35 // 14076
Na, azért legyünk őszinték... korban kb. ugyanott vagyunk mint Alonso és sokszor nekünk is nagy pofánk van, pedig mi nem is vagyunk VB-k, hát akkor milyen jogon mondjuk hogy beképzelt? :DDD
Attiska10-08-2006 15:01:41 // 14075
Na igen. De azért őszintén bevallom, megnéztem volna Schumit, hogy mit mutat mondjuk a '80-as évek elején-közepén, mikor a Lauda-Prost-Piquet-Rosberg-stb. világ volt, az autókban pedig egy gramm elektronika sem üzemelt... Nem biztos, hogy akkortájt is hétszeres világbajnok lenne. Mindenesetre lehet szeretni, nem szeretni, a jelenkori F1 messze legnagyobb alakja, és kész. Faszkalap, beképzelt Alonzó sehol nem lesz hozzá képest, akármennyit is versenyzik.
Blade10-08-2006 14:50:33 // 14074
de utána jön a V6TB nagy előnye, a nyomaték és szépen elhagytam a 200lovas szívó csúcstechnikát. Szerintem nem volt elég nyomatéka, hogy leforogjon8500-ig. Nekem viszont van elég 6300-ig :) )
Nem a nyomaték miatt hagytad le,hanem a teljesitmény miatt. Azaz gyorsitáshoz nyomaték kell, nagy sebességhez meg teljesitmény.. A Te autod 200 feletti tempjához a teljesitmény kell.
Autópályán egyszer hajtottam Hompa TypeR ellen, ami bevallom gyorsabban leforog, sőt jobban is gyorsul 220-ig,
A Honda motorja kissé koszerubb sajna mint a V6TB. Hiába kisebb a nyomatéka , látod ennyivel korszerubb és feljetebb az a négyhengeres amit a nyolcvanas években nem tudtak volna megcsinálni szeriába... A'lá forma1..:)
Egyébként a GTA ellen nem ellenfél az integra,már rendet tettem egyszer..
:))
Blade10-08-2006 14:41:38 // 14073
Renault Megane 1.6 16V az a peugeot-citroen amit majdnem eltaláltál:)))
DE nem érdekes. Egyébként orulok hogy végre erti legalább valaki mit szerettem volna irni.Ha más nem nagyjábol;-PP
TarP10-08-2006 11:04:33 // 14072
Így a motorikus fejlődés alig elegendő arra, hogy a +tömeget, meg a + elektronikai cuccokat elvigye.
Biztonság terén gondolom jelentősebb a változás.
TarP10-08-2006 11:03:00 // 14071
Balde szerint motorikusan fejlődtek őrült nagyot a mai autók.
Szerintem ez a fejlődés nagyon lassú. (16V, utána változó szelepvezérlés, utána közvetlen befecskendezés...)
A fejlődés akkor lenne mérvadó, ha a tömegük nem nőtt volna hatalamsat.
Inner Circle10-08-2006 10:54:09 // 14070
Egyrészt a motor sem olyan erős mint a turbó V6, de a légellenállás az igazi mumus... hasonlítsd össze a GTV és a 75 profilját. Mintha egy agár és egy bernáthegyi pofáját néznéd oldalról :-)
TarP10-08-2006 10:50:35 // 14069
Bevallom, a 75-öst nem nagyon ismerem, logikus, hogy légellenállásban rosszabb, valószínű, hogy motorja nem olyan erős.
De régi V6 :), mondom végsebességre bármikor kiállok a csodált hightech-ek ellen: MazzagRX8, Honda TypeR, Toyota Celica, Merci SLK(No jó AMG mentes :) )...
Inner Circle10-08-2006 10:38:09 // 14068
Na ugye azt nem gondoltad komolyan, hogy autópályán a GTV kasznis teljesítményt összeveted a 75 kasznis teljesítménnyel? :D
TarP10-08-2006 10:02:15 // 14067
Hali, tudom, hogy ez nem a motorokról szóló topic, de ez az autópályás szukukis, PUG-os dolog nekem nagyon érthetetlen.
Pont azért, mert a céges autóm PUG307, a saját meg a V6TB rozsdaboglya.
Mindkettővel mentem már pár tízezer km-et.
Különbség: PUG alul nem megy, 2000-től kicsit húz, utána ordít, de nehézkesen gyorsul, általában nem bírom kivárni, hogy felpörögjön, elváltom, mert bántja a fülemet a fölösleges ordítás. Max speed 185-190 klörül. 110ló, az 110 ló és nem függ attól, hogy mennyire új. Nyomatékgörbéje nem egyenes, az biztos. Érezhetően hulllámos.
V6TB (1989-ben tervezték a motort, ha jól emléxem): alul túrólyuk, 2500-től húz, 3000-től húbazze és 5500nál elváltom, mert a magasabb fokozatban is lesz nyomaték. Max speed 242 nálam. (Autópályán egyszer hajtottam Hompa TypeR ellen, ami bevallom gyorsabban leforog, sőt jobban is gyorsul 220-ig, de utána jön a V6TB nagy előnye, a nyomaték és szépen elhagytam a 200lovas szívó csúcstechnikát. Szerintem nem volt elég nyomatéka, hogy leforogjon8500-ig. Nekem viszont van elég 6300-ig :) )
Szóval nem is értem mely paramétere jobb az új 1.6 16V-s motoroknak, mint az öreg V6-oknak. Fogyasztás. Azt elfogadom, de az sem 190-nél, mert az Alfa ott kevesebbet eszik :) Városban a kismotor nyer, egyértelmű.
Grando10-08-2006 09:53:39 // 14066
Megemlíteni lehet? Ugyanis azt tettem. :P
Inner Circle10-08-2006 09:42:38 // 14065
"Most a Renault már teljesen másképp játszik. (lásd amikor vb. bajnokok lettek, mit írt ki az egyik szerelő a hátára)"
Az tényleg nem volt túl sportszerű, de teljesen más helyzetben is voltak, mint a McLaren vs. Ferrari idején. Ez a csata ugye 1998-ban kezdődött, akkor Mika nyert, '99-ben is. MS meg utoljára 1995-ben volt bajnok, hát miért kellett volna félni tőle, vagyis miért írták volna a hátukra a nevét? Akkoriban teljesen kiegyenlített volt az F1, MS csak egy versenyző volt, a Ferrari meg csak egy csapat.
Aztán 2000-től 2004-ig mindent megnyertek és 2005-re már nem is az volt a kérdés, hogy ki lesz a VB, hanem hogy ki veri meg végre MS-t és a Ferrarit. Kvázi Mika "világbajnok" lett, Alonso meg "az, aki megverte Schumachert". Így már kissé érthetőbb a póló.
Mike.10-08-2006 09:37:15 // 14064
Hagyd már, az is csak egy nagyképű majom volt aki jól vezetett.
Satti10-08-2006 09:31:49 // 14063
Azért Sennát nem piszkálni,egy ilyen Alonso féle,vagy sok más többi sehol sincsen hozzá!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
541
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas