Forum >> Forma-1
SzJ01-06-2005 10:37:33 // 1358
Kiváncsi lennék, hogy a mai versenyzők mit mennének egy ilyen igazi kéziváltós, elektronika nélküli kocsival.
Tom1201-06-2005 10:31:52 // 1357
zolee14501-06-2005 10:27:37 // 1356
voltak egy időben dupla aljú gépek is.
Tom1201-06-2005 10:25:45 // 1355
Az sem volt egy egyszerű gép, meg az Arrows a Warsteineres korszakból:))) A kúp elejű...
zolee14501-06-2005 10:15:23 // 1354
Toleman??? Assze az első szárnyban volt a hűtője!:)))
Tom1201-06-2005 10:02:54 // 1353
...és a súlya is nagyobb volt az egész "mechanikának" /4 kerék kormányzás/ Valahol volt képem a 6 kerekű Williams-ről is, csak annak hátul volt négy...
SzJ01-06-2005 09:52:06 // 1352
Lehet, hogy ez segít a Ferrarinak?
http://www.a5.hu/cikkek/2/10892.shtml
Szerintem inkább így próbálják életben tartani az F1-et s nem engedik ellépni a jobbakat.
zolee14501-06-2005 09:24:45 // 1350
azért van ennek másik oldala: kezd nevetség tárgya lenni az F1! Mindig változtatnak rajta, ráadásul jelentős változtatások. Ebből látszik hogy valami nincs rendben...
zolee14501-06-2005 09:16:05 // 1349
nagyon kiélezett a verseny, és bár nagy nyomás van rajtam gyorsabban válaszolok bárkinél:))))
Ami jó azon ne változtass. :)
BF15601-06-2005 08:27:24 // 1347
Érdekes, hogy egyedül a Renault helyesli az új gumiszabályt.
Vajon miért????:)))
BF15601-06-2005 08:23:35 // 1346
Gyorsabb voltál:) Elvégre F1 topicban vagyunk:)))
BF15601-06-2005 08:22:46 // 1345
Az nem fékcső volt! Senna balesete óta nem szakadhat le semmi az autórol. Elvileg.
zolee14501-06-2005 08:21:40 // 1344
nem fékcső. Egy direkt erre a célra bevezetett huzal tartotta meg a kereket. Azért vezették be, mert Senna is a leszakadt kerék miatt halt meg, majd Monzában a pályabíró is.
Ha Te ülsz az autóban feladtad volna? Nem hiszem...:)
BF15601-06-2005 08:21:32 // 1343
Nem büszkélkedhet az időmérőkön nyújtott teljesítményével a Ferrari, s a gyengélkedés fő okaként eddig a Bridgestone abroncsok egykörös teljesítményét tartották számon. Ám most felcsillant a remény, hogy a helyzet rövidesen megváltozik.
Egyik szóvivője ugyanis a Daily Telegraph című brit lap hétfői számában azt sugallta: áttörést ért el a japán gumigyár.
"Úgy véljük, találtunk valamit" - fogalmazott.
Jean Todt, a vörösök csapatvezetője szerint a maga eszközeivel a Ferrari is megpróbál hozzájárulni a Bridgestone gumik fejlesztéséhez.
"Rengeteg dolgot ki fogunk próbálni, rengeteg gumitesztet hajtunk majd végre" - ígérte. - "A mi tesztjeink mindig nagyszabásúak, a fontos azonban az, hogy az eredmény is jelentős legyen. Túl hátul vagyunk a rajtrácson, de derűlátó vagyok, szerintem ez rövidesen megváltozik."
A Ferrari várhatóan Monzában és a többi csapattal együtt Silverstone-ban is tesztelni fog az észak-amerikai futamokra való felkészülés során.
GEORGE01-06-2005 08:18:12 // 1342
Vagy ment volna ki kerékcserére és akkor befért volna a 8-ba legalább kapot volna valamennyi pontot így meg megszivta és elég veszélyben volt az élete is mi lett volna ha az a fékcső vagy mi nem tarja kordában a kereket???
zolee14501-06-2005 07:30:41 // 1341
úgy tudtam, hogy az első 4 kerék kormányzása volt túl bonyolult. Amúgy az egészet a homlokfelület csökkentésére találták ki.
A wing-car korszakban volt még "szoknya" a kocsikon, ami az autóra körbe volt felszerelve, és mozogni tudott, ezáltal mindig érte az aszfaltot. Akkoriban az autó egészén keletkező nagy leszorító erő miatt az első szárnyat is elhagyták.
Tom1231-05-2005 23:04:49 // 1340
Lehet, hogy az is elég lett volna...:))
Robi31-05-2005 16:29:32 // 1339
Pedig nekem úgy jött le, hogy többre tartod a Bridgestone gumikat a Michelin-nél. De akkor rendben. Csak azt nem értem, hogy akkor miért vitatkozol velem? :) Merthogy én meg sose állítottam, hogy csak a gumik miatt menne szarul a Ferrarinak. :)
Inner Circle31-05-2005 15:57:50 // 1338
A traktorokat gyártó cégek időnként olyan kocsikat csinálnak, mint Countach, Espada... :D
Több hatkerekű is volt az F1-ben, volt amelyiknek elöl volt 4, volt amelyiknek hátul. A hatkerekű Tyrell egyébként végül nem a konstrukció miatt bukott meg, hanem mert nem fejlesztettek nekik ugyanolyan jó kis gumit, mint a többieknek nagyban. Már akkor is a gumiháború!... :-)
Inner Circle31-05-2005 15:56:05 // 1337
" Mit meg nem adott volna a McLaren most egy gumiért, "amiben" legalább 10 körrel kevesebb lett volna...:)"
Elég lett volna ha csak az az 1 kör nincs benne Kimi gumijában, amiben kockásra fékezte :D
Inner Circle31-05-2005 15:55:29 // 1336
"De azt még mindig nem magyaráztad el, hogy a Bridgestone miért "tökéletes","
Ezt nem is fogom mert nem állítok ilyesmit.
"és hogy lehet, hogy egy ilyen jó gumigyártó pont a gyenge csapatokkal köt többnyire szerződést."
Ezt meg már háromszor leírtam, ha neked annyi nem volt elég... zanzásítva: azokkal köt szerződést akik nem tűntek el tőle azért, mert a Ferrarit favorizálja. Aki VB akar lenni, annak nem jó ha a másik csapatra optimalizált gumit kap, maradtak tehát a VB-re esélytelen csapatok.
zolee14531-05-2005 13:34:01 // 1335
erről nem tudok nyilatkozni, de a progi ára 1 K HUF , mivel már régi cucc (1998)
Tom1231-05-2005 13:22:39 // 1334
Kormány meg pedálok vannak, csak az is PS2. Azt hiszem PC-hez más a csatlakozó...
Tom1231-05-2005 13:13:34 // 1332
Ebből a Grand Prix Legends-ből van PS 2 verzió is? A fiam nemrég kapott GT 4-et. Jó sok Alfa ven benne:)
Tom1231-05-2005 13:11:11 // 1331
Bandini autója is csak jobban égett a szalmától...
zolee14531-05-2005 13:06:11 // 1330
Monacoban meg a tengerparton csak szalmabálák voltak, meg búvárok készenlétben. Mai szemmel szinte vicces is lehetne, ha nem tudnánk, hogy sok versenyző vesztette életét akkoriban, gyakorlatilag az értelmetlen hanyagság miatt.
zolee14531-05-2005 13:04:07 // 1329
érdemes kipróbálni a korábban említett Grand Prix Legends nevű játékot. Komoly amikor Spa-ban besokallsz, és eltrafálsz oldalról egy házat!!!:)))
akkoriban minden kanyarban az életüket tették kockára! Bukósisak??? Bőrtökfödő, nehogy az eredményhirdetésre a menetszéltől összekócolt hajjal kelljen menni.:DDD
Tom1231-05-2005 12:59:59 // 1328
Azért erre gondolhattak volna már akkor is...
zolee14531-05-2005 12:59:44 // 1327
6 kerékkel a Williams is tesztelt, de versenyen nem ment.
volt úgy az 50-60-as években 4 WD F1 autó is, pár futamon. Vicces, de egy traktorokat gyártó cég csinálta:DDD
voltak ám az F1-nek mellékvágányai:)))
SKrisz31-05-2005 12:59:10 // 1326
Th show must go on!:))))
Néha az idiotizmus viszi előrébb a szekeret!:)))
zolee14531-05-2005 12:55:29 // 1325
azért durva: korabeli fotókon látszik, hogy a versenygép a fák (!) közt van...
nesze neked biztonság!
Tom1231-05-2005 12:54:27 // 1324
Az már egy igazi Batmobil volt, de Alfa motorral!:)
Tom1231-05-2005 12:53:12 // 1323
Jól tudod. Nem F1-es futamon. F2, Hockenheim. Akkor még nem voltak biztonsági korlátok.:(
zolee14531-05-2005 12:52:13 // 1322
nana!!! Brabham hatalmas ventillátorral a seggén???:DDD
SKrisz31-05-2005 12:49:54 // 1321
Az lehet, de a 6 kerekű Tyrell-t semmi sem tudja überelni!:DDD
zolee14531-05-2005 12:42:23 // 1320
Jim Clark nem F1 futamon halt meg, vagy rosszul tudom. F3 vagy valami hasonló, alacsonyabb géposztály volt. Vagy nem GP futam...
Tom1231-05-2005 12:38:55 // 1319
...és jim Clark halála után kezdték "komolyabban venni" a biztonságot a F1-ben is...
zolee14531-05-2005 12:24:44 // 1318
szívjuk magunkba az F1 infot mint a szivacs:)))
Tommi31-05-2005 12:19:47 // 1317
Azért látom kellően művelt a társaság :))))))))))))))))))
Tommi31-05-2005 12:19:22 // 1316
Jaja, a Lotusokon jelent meg a cigireklám :) Ekkor lett Hill papa másodszor is világbajnok és ekkor halt meg Jim Clark :(
Tommi31-05-2005 12:16:57 // 1315
GP Legends nekem is megvan, kurvajóóóóóóóó az a játék :) Csak kissé megszokást igényel a vezetés :)
zolee14531-05-2005 12:10:32 // 1313
amúgy '68-ban nem csak a szárny debütált az F1-ben, ekkor kerültek fel először reklámok a kocsikra!
zolee14531-05-2005 12:09:08 // 1312
jajj, ez eccerű!!! a Grand Prix Legends nevű játékban is az van:)))
1967!!!
mennék tovább a 10 000Ft-os kérdéshez:)))
Olvasd el Tommi hozzászólását. :)
Tommi31-05-2005 12:06:04 // 1310
Igen, a Lotus arról volt híres, hogy minden "őrültséget" kitalált és próbálkozott :) Sokminden megmaradt, mint ugye a szárnyak.
Találós kérdés: mikor lettek bevezetve a szárnyak, melyik volt az utolsó "szivarautós" év? :)))
Tom1231-05-2005 12:03:28 // 1309
Colin Chapman /Lotus/ volt az egyik "nagy feltaláló" a F1-ben. Azt hiszem ő gyártott először aktív rugózású autót valamikor a 80-as évek elején, de azt is betiltották már. Pl. a "szárnyakat" is ő alkalmazta először. /Az még meg van:))/ A szárny alakú "alváz" - wing car - sem engedélyezett...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
380
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?