Forum >> Forma-1
Satti04-05-2007 22:10:52 // 21692
Kamikaze Sato az nagy király!:-))
Grando04-05-2007 22:10:21 // 21691
Lehet. De ez sem változtat azon a tényen, hogy egy pilótának nagyobb szerepe van a gázpedál nyomásánál. Bár palikbohócék ezt sugallják valóban...
Satti04-05-2007 22:09:41 // 21690
Tavaly állítólag a motor hűtéssel voltak soxor gondok,csodák nincsenek,a mostani meki versenyzők nem varázslók,nem Ők csináltak most nyerő gépet a Mclarenből.
RB04-05-2007 22:07:29 // 21689
Persze,mert jól nyomta a gépnek,de nem azért mert hihetetlen műszaki zseni volt!
Lehet Szató is nagyobb műszaki guru ma,mint ő annak idején!:-)))
Grando04-05-2007 22:03:06 // 21688
Azért, mert néha viccelődünk rajta, a maga idejében nagy guru volt az öreg. :))
mesa04-05-2007 22:02:55 // 21687
Én csak azt tudom mondani megint, ugyanaz a szar merga motor idén jó, de tavaly is jó volt DelaRosa alatt ... Sőt, ha jól emléxem volt még nkik vmi kolumbiai pilótájuk, annak sem volt vele baja :D
Satti04-05-2007 22:02:36 // 21686
Nagy valószínűséggel egyiküknek sincs ebben akkora szerepe,mint a Cipésznek,aki 10 évig ült benne.1 év tesztpilótaság,és 1 év versenyzéssel még nem csinált Massa sem a Ferrariból csodát.
Grando04-05-2007 22:00:38 // 21685
Ennyire ne nézzük le a pilótákat. Bár a gyengébbek lehet, hogy csak ennyit tudnak.
mesa04-05-2007 22:00:30 // 21684
Értesz az F1-hez, ismét látszik.
Szerintem már jó ideje be van fagyasztva a motorfejlesztés !!!
Úgyhogy ebben (is) tévedsz, mert tök ua a motor...
RB04-05-2007 22:00:25 // 21683
Dede!:-)
Néz meg Laudát!Csórikám most sem konyít sokat a sportághoz,és mégis többszörös világbajnok,mert jól vezet autót és nem azért mert gigantikus multifunkciós pilótaszerűség!:-))))
Satti04-05-2007 21:59:49 // 21682
Magára a Ferrarira gondoltam természetesen,igaz,hogy változik évről évre,de nem akkorát,mindig hasonlít az elöző évire,és Massa a Ferrarival megy már 3.éve,így természetesen jobban ismerheti,mint Kimi,aki januárban ült bele,egészen pontosan így értettem!
Grando04-05-2007 21:57:32 // 21680
Na ez így nem stimmel azért...
RB04-05-2007 21:56:39 // 21679
A pilóta max a beállításokon tud piszmogni,a motor már nem hiszem hogy sok beállítási lehetőséget nyújt!:-)
...sztem!:-)
Grando04-05-2007 21:56:20 // 21678
Nem vitatom, hogy szar volt a mergamotor. Esetünkben a kérdés az volt (ha már sarkítjuk), hogy kinek van nagyobb szerepe a jól teljesítő Ferrari tesztelésében a két pilóta közül. Bár végül is télleg mindegy, nyomni kelljen, elöl legyen, azt jóvan... (?)
Satti04-05-2007 21:56:07 // 21677
Na ez az,ne a pilóta foglalkozzon mindennel,neki az a dolga,hogy nyomja ahogy lehet,és ne azzal foglalkozzon,hogy időnként kímélje a gépet,nehogy baja legyen.
Iniezione04-05-2007 21:55:01 // 21676
erről van szó milyen versenymotor az aminél állandóan arra kell figyelni mikor durran el???egyszerű a válasz egy rakás szar:)
RB04-05-2007 21:52:39 // 21675
Márt betelt!:-DDD
Nincs már felvétel:-))
Iniezione04-05-2007 21:52:11 // 21674
ja biztos ugyanaz a motor van benne mert meghagyták tavalyról olyan faszán bevált,sőt még a beszállítók is ugyanazok biztos mert mindenki meg volt elégedve mindennel:))))))
RB04-05-2007 21:51:36 // 21673
Lassan az atomfizikai tanszéken keresik a pilótákat!:-))
Egy igazi pilótának az a dolga hogy kinyomja a gépnek a szemét,a mérnököké meg az hogy az ki is bírja!:-))
Satti04-05-2007 21:50:31 // 21672
Jó motornak sosem lehet bexarni,úgy mint annak idején MS alatt a Ferrari,sokat köszönhetett annak,hogy motorhiba miatt nem esett ki,ezzel szemben,Kiminek 2 vb ment el az állandó meghibásodások miatt.2003-ban csak 2 ponttal maradt el,és az utolsó pill.-ig harcban volt,úgye abban az évben volt MS emlékezetes visszatolása a Nürburgringen,és ott 5.-nek bejött,amiért kapott 4 pontot,ami az év végén jól jött így Kimivel szemben.
Grando04-05-2007 21:50:27 // 21671
De megüresedett a poszt! :DD
Iniezione04-05-2007 21:50:20 // 21670
na ez biztos nem így volt teljesen mert akkor nem fogyasztott volna ilyen jól!!!!
mesa04-05-2007 21:49:24 // 21669
azt már megkapta IC :D
mesa04-05-2007 21:48:57 // 21668
spanyol nagypapival végigbírta
RB04-05-2007 21:48:45 // 21667
Vazze te leszel az amore F-1 topic Don Quijoteja!:-))))
mesa04-05-2007 21:48:29 // 21666
Nem ezt már megbeszéltük.
Szar volt a kocsi, és mivel össze-vissza poroszkált, több időbe tellett körbeérni vele a pályán. Ezért folyton 100%-on használta KR a teljesítményhatárolót, hogy tartani tudja a lépést.
És ez sok volt az egyébként erős motornak.
Iniezione04-05-2007 21:48:23 // 21665
a pontszámok bizonyítanak:))ennyi!!!!
Iniezione04-05-2007 21:47:10 // 21664
az egy dolog ha a legerősebb,cseszhetik ha még egy fél versenyt se bír ki:)
mesa04-05-2007 21:46:05 // 21663
Melyik gépet ? Az F2007-est ? :P Ne viccelj.
Grando04-05-2007 21:45:42 // 21662
Egyértelmű. Massa érdemeit viszont ez semmiképpen sem csökkenti. :)))
Iniezione04-05-2007 21:45:31 // 21661
ja szarul volt belőve a futómű aztán besült miatta a motor:))))))))az egy 0 motor volt megbízhatósági szempontból ennyi!!!!
mesa04-05-2007 21:45:06 // 21660
Nem , a motor a mezőnyben a legerősebb volt! A kocsi maga volt szar, ette a gumit. Sőt időnként dobálta ki maga alól a féltengelyeket :))))
Satti04-05-2007 21:44:00 // 21659
Ezt már beszéltük,de nyílvánvaló,hogy Massa lényegesen jobban ismerheti a gépet,mivel már 3. éve ül benne,Kimi meg januárban kezdte el használni,másfél hónap alatt azért nem lehet annyi infót megtanulni,mint évek alatt,és már megint csak azt tudom mondani,hogy a pontok száma a lényeg!:-)
Iniezione04-05-2007 21:43:20 // 21658
ja az egyik legjobbtól:))))
Grando04-05-2007 21:43:11 // 21657
Valszeg a beállítások nem feleltek meg a motornak (vagy a betonláb), és ezért adta be a kulcsot. De az is igaz, hogy ha nem hajtja ki a gép belét, akkor sosem tudott volna villantani - vagy legalábbis kevesebbszer. Mint Kúltárd a múltkor...
Iniezione04-05-2007 21:41:44 // 21655
jó volt majdnem minden csak fos volt a motor,mi ebben az érthetetlen???
RB04-05-2007 21:41:38 // 21654
Mármint FM tanult MS-től az F-nál!
Grando04-05-2007 21:40:47 // 21653
:DDD ;))) Ja! Ebben még Iniezioneval is asszem egyetértünk...
Iniezione04-05-2007 21:40:00 // 21652
hát ha nem pukkan le alatta a motor állandóan akkor igencsak nyerők lettek volna a beállításai,dehát lepukkant erről meg nem ő tehet,de ez már ki lett vesézve!!!
RB04-05-2007 21:38:54 // 21651
A legjobbtól tanulta,és úgy azé' már könnyű!:-)))
Iniezione04-05-2007 21:37:45 // 21650
biztos a nap poénja:)annak akinek sejtelme sincs a srácról:))))))))
Grando04-05-2007 21:37:39 // 21649
Hát Kimi nem tudta...
De a mekinél sem. Most hogy ez mennyire múlt rajta, és mennyire a csapaton, azt már nehéz lenne eldönteni.
mesa04-05-2007 21:37:16 // 21648
Alfonsó ezt biztosan jobban is csinálja KR-nél, mert kevés ottléte alatt jó kocsit faragtatott abból, amit a Tank pilóta KR nem volt képes elmondani, hogy mi a rossz benne ... :o
mesa04-05-2007 21:35:39 // 21647
a fűnyíró rózbergre gondolsz, vagy a VB faterjára ? a nap poénja
Iniezione04-05-2007 21:35:00 // 21646
biztos nagy meló volt nem tagadom:)más biztos nem tudta volna végrehajtani ezt az emberfeletti munkát:))
mesa04-05-2007 21:34:47 // 21645
Amikor FM (rédijó) harmadik volt, akkor ki is volt az első ? Coulthard ? :DDD
Azt a napot már nem lehet komolyan venni. Egyébként is Massa alatt lerohadt a gép,de hát ezt még te is tudod, csak 39 kört teljesített
Iniezione04-05-2007 21:33:26 // 21644
kezdetben lehet utáltam,eggyesek ráhatása miatt,de mostmár nem,inkább olyan átlagos pilótának tartom,szerintem Rosberg kellene a helyére,na akkor lenne fain a brigád:))
mesa04-05-2007 21:32:29 // 21643
Te az én emberem vagy ! :-))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
620
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?