Forum >> Gyorsulások (Hungaroring, Alfa Racing Tali...)

Ollah29-03-2006 11:31:32 // 1422
"17-es kerékkel 8 sec körül. Átlagos pilótának, mint pl. én. A "16 nemtom, mennyit számítana, ezt a versenyzők jobban tudják. Talán 1-2 tizedet. Biztosan úgy van, hogy a 4kerék egy szint fölött visszafog 1/4 mérföldön, mivel az amcsi dragsterek mind hátsókerék hajtányúak. De az a szint valahol nagyon messze van, mert nálunk kotró ajudik szaladnak 11 sec-en belül (~230-ig gyorsítanak...), nomeg kedvencem, a GMC kisteherautó is 11.3-at tudott már tavaly, ami szintén 4*4. Ezek kb. 500 lóerős autók persze. A Viperára kb. 600 lovat mondanak + 150-es shot nitrót, aztán mégsem rúgott labdába tavaly. A nagy dérrel-dúrral beharangozott drag-gépek is alig verik el a két legjobb Audit, pedig 1000 LE körül hazudják :PPP őket. Szóval el sem tudom képzelni, mi az a teljesítményszint, ahol a 4*4 hátrány a hátsókerékhez képest, de biztos van olyan. :)
Poló29-03-2006 10:55:03 // 1421
Ja télleg, 7,4. A 156 2.5V6 7,3. Kivitelezhetetlen a 7,4? Akkor szerinted mennyit lehet menni a gyárival? A 4 kerék hajtás rajtnál jó, de 100 fölött nem vissza fog már inkább?
Ollah29-03-2006 10:52:22 // 1420
Én a globalcar.com-on olvasgattam, ott 7.4-et ír a TB-re (szvsz kivitelezhetetlen) és 7.0-t a 155 Q4-re. (A JTS megy 8.2-t 100-ig, annál egy Q4 nem csak izmosabb, de még 4kerék hajtánya is van, ráadásul súlyban sem hiszem hogy több.) ;)
Ollah29-03-2006 10:49:10 // 1419
Rendben, picit elbeszéltem melletted, meg valszeg "hittéríteni" is akartam. :P Persze, rengeteg összetevője van a gyorsulásnak, és LacUS meg Maszat stb. sokkal jobban tudják ezt nálam.
Karakot29-03-2006 10:42:18 // 1418
Azt gondoltam, hogy a fanatizmus szükségeltetik, és rengeted munkaórát öltetek bele a pénzen kívül. Akkor úgy kérdezem, hogyha teoretikusan el szeretnéd adni a kocsidat, és minden okosságával együtt (tehát nem rámolnád ki belőle a tuningalkatrészeket), akkor mennyit kérhetnél érte reálisan? (nyilván a belefektetett energia megfizethetetlen)
Poló29-03-2006 10:36:02 // 1417
A V6TB ha jól tudom 7,3 alatt gyorsul 100-ra. Ha a Q4 ennél 4 tizeddel jobb, akkor az 6,9. Én meg azt hittem, hogy a Q4 olyan 8 sec korül gyorsul 100-ra.
Karakot29-03-2006 10:32:58 // 1416
Oké, oké, világos és nem is ezeket vitattam, csak a " és 0-100 érték baromira nem számít" dologra reflektáltam. Nyilván ezerféle módon lehetne még két kocsit összehasonlítani, valamint az általad felsorolt sok tényezőn kívül meg gondolom nagy szerepe van a kerék átmérőjének, a gumi gördülési ellenállásának stb stb.
Ollah29-03-2006 09:25:04 // 1415
Nem azt mondom, hogy teljesen indifferens a 0-100 érték. De vegyük pl. az én V6 TB-met és egy gyári Q4-et. Gyári érték alapján a Q4 0-100-ra 4 tizeddel jobb, 1/4 mérföldön meg a V6TB 6 tizeddel. A 4*4 a rajtnál óriási előny, illetve a váltóáttételezés is ki lehet számolva úgy, hogy 0-100-ig menjen jót egy autó. Tehát számít a 0-100, de egy versenyen vagy lámpától lámpáig csalóka tud lenni. Szerintem. Az 1/8 és 1/4 idő, mellette a célvonali sebességgel sokat elárul egy autóról. Vagy ha az idő nem is (mert a pilóta bénázhat), de a célvonali sebesség megmutatja az autó erejét.
Maszat29-03-2006 08:31:53 // 1414
Egy EVO VI-nál olcsóbb, de nem árt hozzá némi elszántság és talán egy kis fanatizmus! ;)
ystuc28-03-2006 22:01:17 // 1413
Azért a gyorsulási érték eléggé relatív. Nagy mértékben függ a sofőrtől is. Ugyebár egy nyugdíjas öreglány nem úgy megy, mint pl te. Szerintem... :-)
Karakot28-03-2006 21:23:32 // 1412
Azért neked is jár a köszönet, értékelem a szándékot. Nem lehetsz mindig mindenhol Te az első :)))
Karakot28-03-2006 21:21:03 // 1411
Neked is köszönöm a tályékoztatást. A kocsimat kapcsolatos saccolt értéked alapján innentől kezdve lesz viszonyítási alapom :) (azért a 0-100 idő mégiscsak nyújt felvilágosítást a gyorsulási képességekről, gondolom nem hülyeségből adják meg pont ezt a gyártók a gyorsulásra vonatkozóan, az más kérdés, hogy a gyorsulási versenyeken hagyományosan nem ezt mérik)
Karakot28-03-2006 21:10:10 // 1410
Köszönöm az információt, így már tisztábban látok :)) A 4-5 sec-et tuningolt WRX-re, ill. Evo-ra értettem. Még egy dologra kíváncsi lennék, ha nem túl indiszkrét a kérdés: mennyiben állt meg Hadada, vagy Maszat gépe a full tuningot illetően? Gondolom jóval olcsóbban jöttek ki a dologból, mintha vettek volna egy Evo VI-ot. Persze így sem lehetett olcsó mulatság.....
ystuc28-03-2006 20:53:49 // 1409
Hehe... Én még emléxem arra az időre, mikor LacUSt párszor elvertem illegálon. Aztán hogy örült, mikor egyszer elbambultam, és sikerült megvernie... :-) Miattam vett Q4-et is! :-DDDDDD
..28-03-2006 20:52:10 // 1408
Folyamatban van, sőt hamarosan még erősebb lesz...:)
Maszat28-03-2006 20:49:46 // 1407
Ennyire??? Egyszer már nem is elég??? Amúgy, meg is van rá az esély! Minden elismerésem a rajtjaidé, de azért megpróbálom majd megnehezíteni a dolgod! :)
ystuc28-03-2006 20:44:39 // 1406
Van mit... :-)
Itt van Csaba Micsuja is:

Öcséd gépe jobban van?
..28-03-2006 20:43:33 // 1405
Szedd össze magad,mert ha másban nem is rajtban megverlek:))
..28-03-2006 20:42:25 // 1404
Szedd össze magad,mert ha másban nem is rajtban megverlek:))
..28-03-2006 20:42:02 // 1403
Szedd össze magad,mert ha másban nem is rajtban megverlek:))
Maszat28-03-2006 20:39:47 // 1402
Jól van! Nekem haza is kellett érni! Igen! A pályán találkozunk! Majd egyszer! :PPP
..28-03-2006 20:37:20 // 1401
Wehehe, lassúúúúúúú:) Itt még lehetek gyors, csak az autóink ne álljanak egymás mellé:D
Maszat28-03-2006 20:35:43 // 1400
Uff!!! Megelőztél! Most gépeltem, de már mindegy! :)
..28-03-2006 20:34:10 // 1399
KÖSZÖNÖM A KÉPEKET!!!! :)
..28-03-2006 20:33:01 // 1398
Karakot Maszat gépe egy full tuningos Q4, a blokk és hengerfej eredeti kb. Benzintől és nyomástól függően 350+ lóról beszélünk. 100-as sprint 4 sec körül, jó kuplunggal.Sajna ez ma még hiányzik a gépből. Egy gyári Subi,Evo 5-6 sec körül megy 100-ra. Hadada kolléga Q4-e szintén full tuningos, azzal a különbséggel,hogy neki van versenykuplungja is. Az én gépem szinte gyári, hiszen csak chip, és két extra veztengely van benne, ami az enyémben kincs az az 1 tárcsás versenykuplung.Az én autóm olyan 5-6 másodpercet tud 100-ra.Olyan 240-250 pacika van velem:) Ha minden igaz Hadada úr és az én Q4-em képviseli majd Esztergomban a DCS Q4 csapatot. Ha bármi más érdekel írj nyugodtan:)
Ollah28-03-2006 19:15:15 // 1397
Bocsánat, teljesítményadatokkal nem tudok szolgálni, de: a 2.5 V6 olyan 15,4 körül megy 1/4 mérföldön. Maszat 13,2-t. Eközben ő 180-ra gyorsít, Te meg 145-re. Na ez a különbség. ;) (A LE és 0-100 érték baromira nem számít így önmagában.)
ystuc28-03-2006 18:08:34 // 1396
Az ígért képek LacUS-ról:

Karakot28-03-2006 14:46:00 // 1395
Lacus, Maszat, vagy Q4! Lehet, hogy már lerágott csont, de kérlek benneteket, hogy írjatok pár sort ezekről a DCS tuningolt Q4-ekről. Teljesítmény, lóerő stb. Valamint a 100-as sprint idejét, mert sajnos laikus vagyok a gyorsulási versenyeket illetően, a 1/4, vagy a 1/8-ad mérföldes időket nem tudom hova tenni, nem tudom a hétköznapi autók adataival összevetni. Az eredményeitekhez GRATULÁLOK, és tényleg nagyon kíváncsi vagyok a brutális gépeitek technikai adataira, hisz elképesztő, hogy a több mint 300 LE Imprezákat alázzátok :) Ha jól tévedek, akkor az említett off-os gépek 4-5 sec alatt vannak 100-on, akkor mit tudhattok Ti ?!!!
Olasz28-03-2006 00:36:10 // 1394
Nem tudom hova kéne tenni: http://www.leftlanenews.com/2006/03/25/forget-the-spinners-pimp-rims-go-high-tech/
..27-03-2006 21:55:28 // 1393
Köszönöm szépen!:) Igyekeztem,de van még mit gyakorolni.:)Talán valami nagyobb pályán jobb lett volna ide túl nagy volt az alfa.:)
Kau27-03-2006 21:48:56 // 1392
Gratula Lacus! ;)
ystuc27-03-2006 10:49:17 // 1391
Tegnap a Rakparti Szlalomparty-n LacUs képviselte az alfások táborát. Az első körét nem láttam, de 40 másodperc körüli időt ment, ami elég jó. Szegénynek másodszorra nem sikerült eltalálnia a pálya vonalát, egyet tévesztett. De azért szépen ment, ezúton is gratula neki. Képeket majd holnap este rakok fel. Most a melóhelyen vagyok, itt nem tudom megtenni sajnos...
Alfista17-03-2006 09:19:51 // 1390
Ahogy olvasom a beszámólkat, egyre izgatottabb leszek, rágondolva az áprilisi-májusi versenyekre!
DCS17-03-2006 09:05:43 // 1389
Sziasztok Köszönjük és ne felejdkezzünk el az első saját fejlesztésű nem összkerekes olasz autóról sem /Lancia Dedra/,ami 2. legjobb idővel került be a döntőbe ,de sajnos rutintalanság miatt kiesett!Sokat kell még a rajtokat gyakorolni.... Pedig az erő adott ,hiszen ugyan az a motorja ,mint Hadada úrnak ,vagy ,mint az én Lanciámnak!Majd legközelebb! Csao Mindenkinek,Esztergomban találkozunk!
ystuc16-03-2006 23:28:51 // 1388
Jaja, sajnálom én is. Kauval ott voltunk a team-nél, de akkor te még nem értél ki. Mikor öcséd odajött hozzám, akkor ő is mondta, hogy még vár rád. Aztán miután mentünk Kauval a pályán, megint visszanéztünk, de akkor meg te is kint voltál. Aztán meg hideg volt nagyon... Szóval elkerültük egymást kicsit... Pedig mi kerestünk ám téged!!! :-) A lelátóról viszont szurkoltunk ezerrel!!! Jók a képek!
..16-03-2006 22:11:41 // 1387
Ystuc, Kár,hogy nem találkoztunk:(Dumálhattunk volna. Hát tesó most teljesen elborult.Saját erőből került a nyolcba,nem úgy hogy én versenyeztem helyett, most totál boldog, legközelebb még csak slicket vesz,mert nincs másra idő.....:):) Néhány kapcsolódó kép.. Hadada úr a 8. kat győztese: Q4(DCS) vs Lacus: Lacus vs CivicCoupe Sanya (1.6 VTi TURBO)
ystuc16-03-2006 15:50:20 // 1386
Hát én nem voltam. Így jár, aki elbambul... :-)
GEORGE16-03-2006 15:43:04 // 1385
Kau is már egy rutinos gyorsuló, a rajt elkapásán nagyon nagyon sok múlik!!! Simán verhető az 1,6-al egy 2,0 literes gép, ha a nagyobb gép gazdája nincs résen!
ystuc16-03-2006 15:37:15 // 1384
OK, megbeszéltük! :-)
Kau16-03-2006 11:06:52 // 1383
A Streetracing pályán most mentem először és szerintem utoljára. Lejtős a rajtnál és a fékről átugorva kellett hirtelen startolni. ÁÁÁ Na és az a kivilágítatlan 160m. Ystuccal fékeznünk kellett rendesen a végén, hogy be bírjunk fordulni 90 fokban. Ezt a ringes győzelmet meg nem is tulajdonítom győzelemnek. Majd máskor megismételjük, de utána nem hiszem el, hogy nem oda néztél ;)
Kau16-03-2006 11:01:22 // 1382
Működött és úgy tűnt jól mért. Legalábbis a saját eredményemet én is így saccoltam.
ystuc16-03-2006 10:19:59 // 1381
Nagy kivetítő nem volt időeredményekkel, csak a boxben lehetett megnézni.
Ollah16-03-2006 10:16:56 // 1380
Időeredmények? Egyáltalán, működött az óra? Azt olvastam másutt, hogy érdekes rajtok/célvonalik/idők bírtak születni, de hátha volt reális mérés is véletlenül. :)
ystuc16-03-2006 09:45:07 // 1379
A versenyzésről annyit, hogy Kau ellen simán kikaptam. Úgy elaludtam a rajtnál, hogy már messze volt, mikor elindultam. Bambultam, és csak arra eszméltem, hogy kilő... De azért a Streetrac!ng pályán törlesztettem... ;-) Mentem volna szívesen még egyet, de az iszonyat hosszú sor, valamint a qva hideg visszatartott. Így 10 után hazavonultunk... Remélem jön a jó idő. LacUS, öcséddel találkoztam, meg láttam is menni az új autóját. Egész jó, de gondolom a fejlesztésnek még ott sincs vége... :-)
..15-03-2006 14:10:29 // 1378
Saccra ugyanannyit mint tavaly kb 260ló,idén első versenyén mégis legyőzőre talált:))
Tommi15-03-2006 14:02:47 // 1377
És most mit tud a kis méregzsák? :)
..15-03-2006 14:02:02 // 1376
Minden rosszban van vmi jó,ebben a szörnyű kombiban például a 147 fényszórója:) A Seat amit alfának néztetek egy kedves barátunk/partnerünk cége hozta demo autónak,mellesleg a DCS EVO airbrush festményéért szintén ők a "felelősek".:)
..15-03-2006 13:59:31 // 1375
Egen.Ez az.
Tommi15-03-2006 13:51:20 // 1374
Kau! Ez a Kispók AZ a Kispók? :)))
Kau15-03-2006 11:48:17 // 1373
És pár Offos kép.



Ezt a Seatot pedig mikor eljött mellettünk, egy pillanatra 147-es Alfának néztem. Ki tudja miért? :)



Ez pedig Ystuccal, külön kedvencünk volt. Nem tudtuk, hogy sírjunk vagy nevessünk, ezért csodálkoztunk :)

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.