Bocsánat először is, hogy off-os márkaszervízről írok, de szeretném megosztani mindenkivel, hogy mik fordulhatnak elő kicsi hazánkba.
Adott egy F*** típusú személygépjármű, amire a tulajdonos komplett kereket rendelt nálunk, de úgy döntött, hogy a felszereltetést márkaszervízben végezteti. Eddig rendben is zajlott minden, majd 2 nap mulva visszatért hozzánk, hogy nagy baja van mert borzasztóan rázkódik a kocsija magasabb sebességnél. A F*** P********-nál azt mondták neki, nem lett kicentrírozva a kerék. Természetesen mi garanciába elvállaltuk, hogy megnézzük mi a baja. Körülbelül 3 másodperces szemrevételezés után kiderült, hogy a centrírsúlyok a helyükön vannak. Újabb egy perc elteltével kiderült, a forgásirányos kerekekből kettő ellentétesen van felszerelve, valamint az összes!!! kerékanya kúppal kifelé került felcsavarozásra.
Megérte márkaszervízbe vinni az autót.
Forum >> Márkaszerviz-tapasztalatok
GabCsi21-11-2007 12:17:13 // 355
Georgee24-08-2007 23:32:39 // 354
Halihó,
Köszönet a zsámbéki Alfa-kontakt szervíznek,hogy a kerékproblémámat pikk-pakk elhárították,és tudtam folytatni utamat.
Georgee
Köszönet a zsámbéki Alfa-kontakt szervíznek,hogy a kerékproblémámat pikk-pakk elhárították,és tudtam folytatni utamat.
Georgee
Gyikk17-08-2007 16:34:28 // 353
A gyári felújitott alkatrészt vissza kell küldeni a gyárnak. Értsd: a márkakereskedés megrendeli a pl:generátort x forintért ,a gyár autómatikusan kiszámláz a márkakereskedés fel kaukcíó gyanánt 5-10-15 ezer forintot. Namármost ha az ügyfél el akarja vinni az alkatrészt akkor ki kell fizetnie a kaukcíót (mert a márkaker. nem tudja visszaküldeni a gyárnak a cseredarabot,ezáltal nem is lesz jóváírva). és pont
Pac17-08-2007 15:52:04 // 352
Üdv Minenkinek!
Érdeklődnék, hogy van-e valakinek tapasztalata a HNH Kft-vel kapcsolatban?
Szeptember elején vinném hozzájuk a szekeret lakatos és fényezési munkára.
Előre is köszi!
Érdeklődnék, hogy van-e valakinek tapasztalata a HNH Kft-vel kapcsolatban?
Szeptember elején vinném hozzájuk a szekeret lakatos és fényezési munkára.
Előre is köszi!
kando.16-08-2007 11:33:01 // 351
Az autó mondjuk off :) valahol Siófokon vették, de itt Pesten ment tönkre (ha egyáltalán tönkrement..) a generátor, itt javíttaták. Aztán az eset után a tulaj felhívta a siófoki kereskedést, de ők is azt mondták, ez valóban így van, hogy csak pénzért vihetik el a hibás alkatrészt.
Mondjuk ettől függetlenül nekem is ez azért elég gyanús..
(az autó egyébként off Ford)
Mondjuk ettől függetlenül nekem is ez azért elég gyanús..
(az autó egyébként off Ford)
Liquid15-08-2007 16:01:13 // 350
Kizárt dolog, ha lejárt a gar, akkor biztosan nem kell elküldeniük sehová.
Valszeg kis hibája van csak és ki akarják javíttatni, hogy utána eladhassák újra.
Valszeg kis hibája van csak és ki akarják javíttatni, hogy utána eladhassák újra.
Tommi15-08-2007 15:42:58 // 349
A fogyasztóvédelem amolyan "bűvös szó", ha ezt kezdi el emlegetni az ember valahol, sokszor hirtelen megváltozik a hozzáállás, legalábbis nekem ez a tapasztalatom :) Senki nem szereti őket, ezért az eladó/kiszolgáló/akárki inkább visszavesz az arcból és normálisabb lesz, nehogy a kedves vevő télleg felnyomja őket a fogyvédelemnél.
kando.15-08-2007 15:21:40 // 348
Lehet olyan, hogy ha egy 2 éves autón kicserélnek egy hibás alkatrészt (garancia lejárt), majd azt a tulaj kifizeti (munkadíjal), akkor ha szeretné elkérni a hibás alkatrészt (pl. generátor), azt csak valami összeg fejében adják oda neki ?
Pl. az új (?) generátor 35e, munkadíjjal, míg ha el szeretné vinni a régit (rosszat), azt 12e Ft fejében adnák csak oda, mondván azt el kell küldjék a gyárnak.
Pl. az új (?) generátor 35e, munkadíjjal, míg ha el szeretné vinni a régit (rosszat), azt 12e Ft fejében adnák csak oda, mondván azt el kell küldjék a gyárnak.
esbe25-07-2007 18:14:26 // 347
Tegnap voltam kinn Szlovákiában, Dunaszerdahelyen. Bementem az ottani szalonba, hogy megnézzem milyenek az árak. Ott unatkozott egy csávó öt szép Alfa között. Három kérdés után ott tartottunk, hogy vihetem kipróbálni a 159 2.4-est. Kérdem én: jogsi, vagy valami kell? Aszondja mondjak egy nevet meg egy telefonszámot, hogy a tulaj ellenőrizhesse, hogy tényleg teszteltem-e a gépet, aztán mentünk egy kört - jo nagyot. Kivitt egy útra, ahol tolhattam neki, egy olyanra is, ahol kanyaroghattam. Nem volt nyálas, nem dumált fölöslegesen, autót árult, nem pedig szarrágó volt.
Még nem volt időm az árlistákat összehasonlítani. Szlovák regadó = 2000 SK (kb 15 000 HUF).
Még nem volt időm az árlistákat összehasonlítani. Szlovák regadó = 2000 SK (kb 15 000 HUF).
esbe25-07-2007 17:48:43 // 346
Ahova még fordulhat az ismerősöd, az a fogyasztóvédelmi felügyelőség. Tudom, egy gittegylet, de én már más témában fenyegetőztem velük, ismerőseim keresték őket, a probléma pedig megoldódott.
Ha jól tudom, hivatalból el kell járniuk, asszem nem kerül semmibe.
Ha jól tudom, hivatalból el kell járniuk, asszem nem kerül semmibe.
BeeGee25-07-2007 16:54:45 // 344
"Érdekes volt az egész vásárlás folyamata, de ezt most jó értelemben mondtam :))"
Megosztod velünk? :)
Megosztod velünk? :)
BeeGee25-07-2007 16:53:23 // 343
Ez alapján a ruhát se próbáld fel :)
Szerintem jogos a panasz, nem túl szívderítő 8M-et faarcú kereskedőnél elkölteni úgy, hogy ki se próbálhatod, amit szeretnél, vagy hogy azt érezd h szíveséget kérsz.
A cikkel kapcsolatban annyit, hogy mi is (aa) terveztünk egy inkognítós próbavásárlásos tesztet kimondottan alfás szalonokban, de pont beelőztek :) Azért ehet hoy megcsináljuk, de biztos vagyok benne, hogy kiábrándító végeedméyne lesz..
Szerintem jogos a panasz, nem túl szívderítő 8M-et faarcú kereskedőnél elkölteni úgy, hogy ki se próbálhatod, amit szeretnél, vagy hogy azt érezd h szíveséget kérsz.
A cikkel kapcsolatban annyit, hogy mi is (aa) terveztünk egy inkognítós próbavásárlásos tesztet kimondottan alfás szalonokban, de pont beelőztek :) Azért ehet hoy megcsináljuk, de biztos vagyok benne, hogy kiábrándító végeedméyne lesz..
griff25-07-2007 16:21:59 // 342
Végigolvastam, őszintén megmondva ugyanígy jártam a Csiki-Begével :) A budaörsiek viszont lehengereltek :)))) Így náluk vettem autót! Érdekes volt az egész vásárlás folyamata, de ezt most jó értelemben mondtam :))
Bálesz25-07-2007 16:21:28 // 341
Kicsit meglepett, hogy ezeket az autókat álmos(?!) eladók árulják...? A tesztvezetést még megértem, hogy nem erőltetik, mert ne itt élje ki magát az aki utánna elmegy és vesz egy másikat.... Ne gyötörja az Alfát, hogy aztán beüljön valami másba...
Bazsa7225-07-2007 15:32:12 // 340
Szia Bánk!
Más szervízeket nem akarok megbántani, így összehasonlítani nem akarom, de szerintem, mostanság, itt Bp közelben kimagaslóan a legjobb szervíz.
Iszonyat korrektek, értenek ahhoz amit csinálnak, ha valamit meg nem csinálnának, akkor nincs buhera, hanem akkor a hasonló korrektségű ismerőseikhez irányítanak. Abszolút jó áron dolgoznak, inkább engednek kicsit az árból, de a jobb minőségű alkatrészt ajánlják, gyorsak, precízek és nem mellékesen, nagyon jó fejek.
A tagok között megtalálod Large Gyuri-t, beszélj vele, ő asszem az egyik tulaj.
Más szervízeket nem akarok megbántani, így összehasonlítani nem akarom, de szerintem, mostanság, itt Bp közelben kimagaslóan a legjobb szervíz.
Iszonyat korrektek, értenek ahhoz amit csinálnak, ha valamit meg nem csinálnának, akkor nincs buhera, hanem akkor a hasonló korrektségű ismerőseikhez irányítanak. Abszolút jó áron dolgoznak, inkább engednek kicsit az árból, de a jobb minőségű alkatrészt ajánlják, gyorsak, precízek és nem mellékesen, nagyon jó fejek.
A tagok között megtalálod Large Gyuri-t, beszélj vele, ő asszem az egyik tulaj.
raga25-07-2007 14:39:14 // 339
Grando10-05-2007 22:25:51 // 338
A Large-ról én is jókat hallottam eddig. Itt az Amore-n sem véletlenül szerepel a linkek között gondolom. ;))
GTVili10-05-2007 22:16:03 // 337
Cső Bánk!Jó még a Blacky-verdában a musica?Amúgy a Large-s kérdésedre válaszolnék....én most voltam náluk először és szerintem nagyon korrektek,értik a dolgukat.Szerintem... le vizsgáztatták,megjavították a vasamat,nem volt drága.Nem tököltek a hibakód olvasással,mint a Novák-szervízben.Szerintem....
Ricoe15603-05-2007 10:01:23 // 336
Ma láttam egy plakátot, (Alfa-reklámot) amire az volt írva:
Nemsokára Siófokon is!
Nem tudja valaki lesz itt egy szalon?
Don Gombóc22-02-2007 08:09:57 // 335
Ez baromság szerintem, inkább szivatták az embert. Bárhol veszed bármelyik országban arra mindenhol érvényes a garancia. Én még az uniós csatlakozás előtt eléggé sokszor javíttattam autót külföldön, bár az még kamion volt és nem szaroztak, megnézték a gari könyvet aztán már csinálták is. A legrosszabb esetben kellett másnap reggelig várni a cuccra.Volt ilyenem Olasz Francia Német Angol Belga szervizekben és azt nem mondták hogy álljak odébb ha ott őgyelegtem a verda mellett. Úgy látszik itt még nem nőttek fel. Az a regisztrálás szerintem szivatás. Ezért egyből a gyártónak kellene panaszt tenni.
GEORGE21-02-2007 07:21:01 // 334
Én is az ügyvédes dolgot javaslom!
Ezekkel a köcsög magyar addigvagyfontosmígkinemfizetted búzi kereskedőkkel csak így lehet dumálni!
sajnos a régi rendszert nem tudják levetkőzni még ma sem :-(((((
Bánk19-02-2007 15:33:25 // 333
sziasztok!!
a Large auto-ról mik a tapasztalatok?
köszi...
Ferke05-02-2007 11:14:42 // 332
Ez vicc, komolyan...:))
TtK05-02-2007 10:57:32 // 331
Az összes garanciális jogoddal addig élhetsz, amíg garanciális az autó. Ha meghatározott időn belül nem tudják megjavítani (30 nap? utána kellene nézni) és nem adtak csereautót (garis javítás esetén ugye az is járna..), akkor a vevő elállhat és kérheti a lóvét, vagy csere.. Ügyvéddel kell odamenni és az asztalra csapni. Sajnos ma a jogaidnak nem könnyű érvényt szerezni.
Ferke25-01-2007 12:57:01 // 330
Na igen. Kérdés, hogy egy új autónál mennyi ideig lehet élni ezzel a joggal? Az autó kb 4 hónapos.
Azt azért gondolhatjuk, hogy milyen népítéletet fog írni a tulajdonosa a totalcaron?!:((
Ferke25-01-2007 12:53:58 // 329
Eleve a garis javítással gond volt ugye, mégpedig azért, mert a kereskedő valami külföldi kereskedőtől vette át és hozta be. Vagy valami ilyesmi. Aztán ez a kereskedő valszeg elfelejtette bereisztráltatni gondolom a FAM-nál, de lényeg az, hog ymikor lerohadt az autóval, és hívta a közeli szervízeket, azonnal már telefonno elutasították, merthogy ez az autó nincs a rendszerben.
Nem tudom, de az tény, hogy ha vennék 8mill körül egy új autót, és nem elég, hogy bexarik valami, de még le is xarnak+szivatnak a márkaszervízek, tuti, hogy túladnék a francba az autón.
Úgy örülnék, ha olvasná ezt a pár sort valami kompetensebb emberke akár a FAM-tól, akár valamelyik márkaképviselettől...talán éreni kezdenék végre, hogy miért ilyen xar az olasz autók híre, és ezen ők milyen kibaxott sokat rontanak még a dilettáns, anti-ügyfélcentrikus, mocskos viselkedésükkel.
Tisztára olyan ez, mint a bkv. Nem jönnek rá, hogy ők nem egy régi vágású állami intézmény, ahová bejárunk melegedni, hanem egy vevőkörre gyúró szolgáltató, aki VERSENY-ben van pl a német fosokkal...:(((((
Kompressz úr25-01-2007 12:33:00 // 328
Honnan vette az autót? Ha magyar kereskedőtől, akkor a kereskedőt és a FAM-ot be kell fenyegetni, hogy garanciális/jótállási jogaival élve eláll, visszaköveteli a vételárat, esetleg még meg is szellőzteti a sajtóban...
Longman25-01-2007 12:27:29 // 327
Részecskeszűrő sucks!!
Nálunk a Superb 2.0 PDTDI Mo-i forgalamzását azért nem vállalta be a Porsche Hungária 2007-re, mert a gyár közölte hogy a kipufogó elrendezéséből adódóan problémák lesznek a részecskeszűrővel, és ezért nem engedi a garanciális javítást!!! A PoHu meg erre azt mondta hogy ők meg önköltségen szintén nem vállalják a javítást, ezért egyszerűség kedvéért az éven már nem hoznak ilyan motoros Superbet.
A ti esetetekben sztem az lehet hogy elbírálás alatt van hogy gariban cserélik-e, és szvsz a gyáriak visszaigazolására várnak.
Én ezekből mindig csak egy dolgot tudok leszűrni, fulladjon meg aki kitalálta ezt a f*sz részecskeszűrőt, sosem fog jól működni, semmilyen autóban!!!
Ferke25-01-2007 11:41:32 // 326
Jah, ha nem válaszol, vagy keresi meg őt a Fiat Mo. sürgősen, akkor egyenesen az olaszokhoz fordul, hivatalosan.
Bár szerintem ez sem ér sokat.
Hogyan lehetne ezt elintézni? Mindenhová ismerős kell már??
Ferke25-01-2007 11:06:27 // 325
Megint egy márkaszervízes sztori:
Ismerősöm vadiúj 159-esében (2,4mJTD sw) tönkrement a "részecske szűrő" (szerintem itt az egr-re gondoltak).
Nagynehezen elintézte, hogy a csere/javítás garanciális legyen, mert valamiért nem volt regisztrálva a hazai rendszerben az autó.
Ez sem volt egyszerű, röhejes, de ezen már túl van legalább.
Decemberben került be az autó a Bp XV. kerületben lévő (téleg nemtudom milyen nevű) szakszervízbe.
Azt mondták, 2-3 hét múlva jön meg kintről az alkatrész.
Azóta semmi. Tegnap felhívta a szervízt, és azok benyögték, hogy majd csak FEBRUÁR VÉGÉN!!!!! jön meg hozzá a cucc, addíg sorry, de nem tudnak mit csinálni.
Tulaj írt a FIAT Mo-nak, de ha jól emlékszem, ők is kb annyit szoktak tenni, hogy lexarják a vevőt, a kereskedő/márkaszervíz az isten.
Szerintetek most mit csináljon? Először vett Alfát, ráadásul nagyonsoknullás összegért, és az 5 hónapból már 2 hónapja áll az autó....
A szervíz pedig hülyének nézi!
Hogyan tarthat egy alkatrész beszerzése 2,5 hónapig????
Van ötletetek, hogy mi tévő legyen az ismerősöm???
Ferke25-01-2007 10:50:43 // 324
Azért az milyen komoly?! 10 évesnél idősebb autóról nincs adat? Elvileg mindenki használja az e-pert-t, és abban a 92-es uno-mnak az összes adata megvan, a forgalomba helyezés napjától a kárpit színéig...minden.
Ezek a márkaszervízek....:(((
AlfaMore25-01-2007 09:22:15 // 323
Sziasztok,
Köszi, nem parázok már annyira, tegnap beszéltem velük, a munkadíjról is....A kocsi problémája még mindig nincs meg, de szorgalmasan dolgoznak rajta, a munkadíj-aggodalmam meg András korrekten lehűtötte:-)
Amúgy 3500 Ft-os óradíjat említett, ami teljesen jónak tűnik...és csak az érdemi munkára számolják korrekt módon. Most már csak inkább a kocsiért magáért izgulok, de azért nagyon, mert immár 1 hete nélkülöznöm kell szegényt:-((
Azért a "fejemben" most így megspórolt szervízköltséget ennek örömére tegnap lelkesen elkezdtem elshoppingolni:-)))
Szép napot, óvatosan a havas utakon!
Szabi
Fighter25-01-2007 06:59:48 // 322
Helló! Egyik haveromnak 155-ösén a vezérlés módosítóval volt gond és nem jöttek rá, hogy mi a probléma. Nekem + rángatott a gépem és azt mondták, hogy lambdaszonda meg gyertyakábelek cseréje után "valószínü" jó lesz. Csak szondára 50ezret mondtak. Maszek olaszvas szerelô, 19-ért megcsinálta munkadíjjal együtt már fél éve és no problem. Amúgy nekem munkalapot sem tudtak írni, mivel 10 évnél idôsebb a gépem és alvázszám alapján semmi adat nincs nekik róla a rendszerbe. Nekem nem voltak meggyôzôek, de ez csak az én véleményem.
Longman24-01-2007 21:22:30 // 321
Sziasztok! Lehet már volt róla szó, (majd visszaolvasok) váci SPQR szervizzel van tapasztalata vkinek? Van itt egy autó amit ott szervizeltek aztán nem tom mennyire végeznek ott valós munkát...
norbee24-01-2007 14:12:37 // 320
Andriséknál korrektebb csapat nem nagyon van. Ne parázz.
AlfaMore24-01-2007 13:52:58 // 319
Köszi a hozzászólást, hát én is csak reménykedni tudok benne...amúgy most már 1 hétnél tartunk:-(
Korábban korrekten tájékoztattak, meg a számlázás is annak tűnt. Most is ebben bízom, csak a korrekt ár reménye a napok múlásával sajnos homályosul...
Bárki másnak tapasztalat?
Köszi,
Szabi
Ferke23-01-2007 15:22:58 // 318
Na azért szerintem az nem így megy, hogy ha 4 napig keressük a hibát, akkor 4 napi munkadíjat számolunk.
Ha jó lesz az autó, akkor úgyis memmondják (ha megmondják), hogy mi volt a gond, és szerintem csak azt számlázzák, ami annak a gondnak megoldására reális idő.
Legalábbis így logikus és korrekt.
De én a maárkaszervízekről már inkább nem is szólok...:(((
AlfaMore23-01-2007 14:30:51 // 317
Sziasztok,
155-öm Berdóéknál van szervízben. Benzin-gáz üzemű, és benzin üzemben mintha nem kapna rendesen anyagot, gyakorlatilag már nem lehet vele haladni benzinnel. Gázzal minden ok, csak ugye az átváltáshoz nem árt 1-2 benzinfröccs, amit egyre nehezebben produkál szegényke...
Nos, múlt szerda óta, lassan 1 hete van Berdóéknál, dolgoznak is az autóval, de még nem találtá meg a hibát (tegnap reggelig biztos nem). Már néztek sokmindent, de egyelőre nincs megoldás. A computer nem ad egyértelmű hibaforrást...
Nem kétlem a szakértelmüket, korábban oda vittem, és elégedett voltam velük. (Sajnos viszont gázrendszerhez nem igen értenek,és akár ott is lehet vmi bibi).
A lényeg, hogy egyre jobban aggódok a szervízköltség miatt. Mik a tapasztalataitok az ilyen jellegű, problémakeresős szervízelésnél? Attól félek egyre jobban, hogy csak a szervízre százezres összeget hagyhatok ott, és egyelőre az sem biztos, hogy ők a hibát megtalálják. Mire számíthatok?
Köszi,
Szabi
Zsolt15519-01-2007 08:57:51 // 316
Én is úgy hallottam, hogy az ex-Boldizsáros csapat van ott. Egy ritka trehány csapat volt!
zender19-01-2007 08:44:02 // 315
Hi!
Nekem márkaszerelom van, csak magánban szerel..:)
Király kombo, ajánlom mindenkinek!:) Kevés munkadij, beszerzési alkatrészár.
Rumi19-01-2007 08:34:44 // 314
nem márkaszervíz, de jó szervíz tapasztalat igen.
ahogy a többiek is mondták, márkaszerviz és a jó nincs köszönö viszonyban sem egymással
Saughassy19-01-2007 07:53:12 // 313
Németh Misi jó arc, nem tudom milyen szerelő de mint ember teljesen szimpi. :D Övé volt a Milanom 1 tulajjal ezelott. :)
Saughassy19-01-2007 07:49:49 // 312
Megbízhatóak, korrektek. :)
Fighter12-01-2007 20:31:28 // 311
Sziasztok! Nemrég emailt váltottam Alfa Szamosival, a gép átvizsgálása miatt. 6000ft-ért végeznek el egy teljeskörű átvizsgálást és adnak egy ajánlatot, hogy mit és mennyiért kellene cserélni, javítani a vason. Ezt amúgy tavaszra tervezem. Szerintetek megbízhatóak, korrektek? Ha van valakinek tapasztalata véleménye azt megköszönöm.
BambiSW09-01-2007 17:42:40 // 310
Igen én is azt gondoltam, hogy Selenia WRD-t kapok, mégiscsak márkaszervíz! Egyébként azt hiszem tényleg inkább lecserélem erre az olajat minnél hamarabb, saját magam :). Végülis a friss olaj sohasem árt....
W.09-01-2007 17:24:42 // 309
Na ezért Engem 10000lóval se vonszolnak ki onnan....mindig bemegyek és lehetőleg MEGLEPETÉS szerűen!! Saját szememmel nézem meg a szétszedett autót és elkérem a kiszedett alkatrészt , amit aztán otthagyok...
Kompressz úr09-01-2007 16:59:30 // 307
Nincs, a márkaszervíz és a jó tapasztalat kizárja egymást.
Kompressz úr09-01-2007 16:58:33 // 306
Menj el Csiki-Begéékhez és húzd a fejébe a szervízvezetőnek a falra kifüggesztett minőségpolitikájukat.
"Az elégedett vevő visszajár"...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
567
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?