Forum >> Milyen a jó olaj?
Piritu - 1.000.00024-01-2015 12:58:41 // 5854
6UR2024-01-2015 12:45:41 // 5853
Igen ezt én is olvastam..... Nagy katalógus mágus lehet a faszi.
Mr. Z24-01-2015 10:41:34 // 5852
Melyik fékolaj a legjobb? 166 V6 nagyfékesbe akarok venni, vagyis 250ml Ferodo 5.1 van is itthon, ahhoz vegyek még vagy van jobb?
Ofi24-01-2015 10:17:47 // 5851
Szia. Bocsánat, hogy írok de szeretném megtudni honnan veszed a Selénia Racing API minősítését amikor az sehol nem szerepel?
Poló12-12-2014 19:24:24 // 5849
Sziasztok!
Elvakult Selénia pártiak legyenek szívesek ugorják át ezt a postot.
2.0 TS-be eddig Selénia Racing 10W60-at tettem. Kérdésem az lenne, hogy mehet -e bele a Castrol Edge 10W60?
ACEA A3/B3, A3/B4, API SN/CF
Ezzel szemben a Selénia Racing: API SG/CD
Tudja a Castrol azt, amit a Selénia?
Elvakult Selénia pártiak legyenek szívesek ugorják át ezt a postot.
2.0 TS-be eddig Selénia Racing 10W60-at tettem. Kérdésem az lenne, hogy mehet -e bele a Castrol Edge 10W60?
ACEA A3/B3, A3/B4, API SN/CF
Ezzel szemben a Selénia Racing: API SG/CD
Tudja a Castrol azt, amit a Selénia?
Liquid27-11-2014 13:39:32 // 5847
akaromírni 5w40 :)
Liquid27-11-2014 13:30:05 // 5846
bajt nem fog okozni, mert ez pl. a 159-ek gyári olaja, de a DPF nélküli motorhoz jobb a 10W40
Zozo8527-11-2014 13:17:25 // 5845
akkor ez az olaj nem jó bele?? :O
Okozhat bajt?
Okozhat bajt?
Piritu - 1.000.00027-11-2014 13:13:57 // 5844
156-ban nem volt DPF.
Zozo8527-11-2014 13:07:19 // 5843
2.4 JTDm abba van tudomásom szerint!! vagy nem?
Liquid27-11-2014 13:01:18 // 5842
a WRPE tudtommal a DPF-es motorkba kell, ha nincs DPF akkor inkább WR 5W40
Zozo8527-11-2014 12:58:03 // 5841
Sziasztok
Most vettem a gyönyörű tűz piros 156-t.
Számlával igazolt 1500 km és 3 hónapja van az olajban ami WR Pure Energy 5W-30.
Mi erről a véleményetek?
Valakinek tapasztalat?
Most vettem a gyönyörű tűz piros 156-t.
Számlával igazolt 1500 km és 3 hónapja van az olajban ami WR Pure Energy 5W-30.
Mi erről a véleményetek?
Valakinek tapasztalat?
gecsa13-11-2014 20:07:10 // 5839
ha jól tudom a bmw gyári ajánlása, én offban használtam, megette..
Azzurro12-11-2014 20:08:20 // 5838
Q8 olajrol vélemény?
gecsa11-10-2014 11:15:56 // 5837
970km után a nívószint nem mutatott változást. :) azért a kíváncsiság furdal, így következő fizukor kipróbálom a xado-t..
gecsa30-09-2014 15:34:50 // 5836
pl jóváhagyták a mágneses fogyasztáscsökkentőt is.. :)
gecsa29-09-2014 11:20:21 // 5835
nekem a jtd-be teljesen bevált a selénia wr.
Cro16629-09-2014 08:39:19 // 5834
Köszi az infót,nem szeretnék váltani (keveset használom,évente egyszer kibírom a Selénia árát,nem motivál,hogy 5 ezerrel kevesebbe kerüljön az olajcsere) csak régen használtam offos benzineshez Total olajat, és most láttam valami hirdetésben nagyon olcsón, és kíváncsi lettem..de ezek szerint az inkább NE kategória :)
gecsa29-09-2014 08:16:51 // 5833
Kérdezz rá Ofinál, ő biztos tudja!
Peti156Sw28-09-2014 22:02:09 // 5832
A Totalt szerintem inkább ne! Én az előző 2.4-esembe azt öntöttem, és elég rendesen hallani lehetett a hidrotőkéket miatta, 2000 kilométert mentem vele, és le is cseréltem Seléniára, és a hang elmúlt. Én nem ajánlom! Ha olcsó és jó olajat akarsz, vedd fel a kapcsolatot Tuningman-nal, a Gulf nálam bevált!
Tomi14528-09-2014 21:23:11 // 5831
Sziasztok!
Mi a különbség a piros- és a kék kiszerelésű selenia olaj között.Piros érkezett a kért kék helyett és nem tudom hogy bele merjem e rakni boxerbe a pirosat mert eddig kék kannás volt bele töltve.
Mi a különbség a piros- és a kék kiszerelésű selenia olaj között.Piros érkezett a kért kék helyett és nem tudom hogy bele merjem e rakni boxerbe a pirosat mert eddig kék kannás volt bele töltve.
gecsa25-09-2014 15:42:54 // 5830
a jtd-ből nekem sem fogyott egy deci sem.. :)
Cro16625-09-2014 15:41:17 // 5829
Én mondjuk Selénia párti vagyok, 10-12e kilométerenként cserélem, nem fogy belőle semmi ez idő alatt. Nem is akarok váltani, de mint alternatíva kérdezem...a TOTAL QUARTZ 9000 5W40 es olajjal van tapasztalata valakinek? Megfelelő lehet az elvileg egy JTD motorba?
gecsa22-09-2014 16:24:18 // 5828
na ja... 2l racing árán vettem 10l agipot....
Imyx22-09-2014 15:53:19 // 5827
Érdekes.., én sem bízom már annyira a gyári olajban (Petronas felvásárlás óta), mint régen.. főleg akkor, ha több fogy belőle, ezt már több embertől hallottam. Én Selénia Racinggel hajtom, de következő olajcserekor mást fogok beletölteni. Mintha a 10W60-as Castrollal másabb lett volna.. Valvloline VR1, Liqui Molly, vagy Xado közül fogok választani, természetesen 10W60-at. Meglátjuk. Viszont azt sem értem, miért van aranyáron a gyári olaj :))). De legalább lenne jó, nem érdekelne.
gecsa22-09-2014 15:28:21 // 5826
nekem pl most az agip betöltésével annyi változott, hogy az egy szem csattogós hidrtőkém nem kicsit fülbetűnően elhalkult.. lehet, hogy csak az olaj frissessége miatt, de a seléniában is csak alig 6000km volt, még átlátszó volt a cucc, amikor leengedtem.. még csak alig 160km-t mentem az új olajjal, 1000km után gondoltam ránézni, hogy mennyit változott a szint a maximumhoz képest, amire töltöttem..
Imyx22-09-2014 10:59:54 // 5825
Én sem tapasztaltam változást a 1Stage használata után. De hozzáteszem, az én JTS-em eléggé kopott volt már.
VKG231!!! (156+75)22-09-2014 07:32:14 // 5824
De ha a saját honlapja azt írja, hogy ennyi kell neki, akkor miért kéne vele tovább várni? +20%-ot rakott rá Kizzo... Nem értelek most kicsit.
[k i z z o]21-09-2014 22:19:01 // 5823
És mi változott? Mik a tapasztalatok? Ha nem 1000km elteltével, akkor mikor?
GTPeti21-09-2014 22:09:20 // 5822
Nekem pl. mások a tapasztalataim e téren. Mindig több kellett neki.
VKG231!!! (156+75)21-09-2014 22:04:38 // 5821
Idejekorán?
"A 1 Stage Revitalizáló harmadik generációs formula, mely alkalmas a motorok 1 lépcsőben történő kezelésére. Hosszútávú kutatás eredményeként sikerült megalkotni egy olyan új terméket, mely rövidebb futásteljesítményen belül (1000 km) építi be a rendkívül kopásálló fémkerámia réteget a súrlódó fémfelületekbe."
"A 1 Stage Revitalizáló harmadik generációs formula, mely alkalmas a motorok 1 lépcsőben történő kezelésére. Hosszútávú kutatás eredményeként sikerült megalkotni egy olyan új terméket, mely rövidebb futásteljesítményen belül (1000 km) építi be a rendkívül kopásálló fémkerámia réteget a súrlódó fémfelületekbe."
GTPeti21-09-2014 20:12:29 // 5820
Jó mondás.
Amúgy az olajhoz, amit használsz van vmi mérési jegyzőkönyvféle? Vagy simán csak elhiszed, hogy tudja azt, ami rá van írva. Meg azt, hogy "suberb lubrication, prevents wear", stb. Node ez innen már tényleg halott flame élesztgetése.
Amúgy az olajhoz, amit használsz van vmi mérési jegyzőkönyvféle? Vagy simán csak elhiszed, hogy tudja azt, ami rá van írva. Meg azt, hogy "suberb lubrication, prevents wear", stb. Node ez innen már tényleg halott flame élesztgetése.
[k i z z o]21-09-2014 19:59:48 // 5819
Ezt ismered? Mondták már valaha?
In God we trust; all others must bring data.
Én eleget gyűjtöttem erről a szerről, lezártnak tekintem, ha Tüv-ös lennék, akkor test fail lenne:)
In God we trust; all others must bring data.
Én eleget gyűjtöttem erről a szerről, lezártnak tekintem, ha Tüv-ös lennék, akkor test fail lenne:)
GTPeti21-09-2014 17:22:25 // 5818
OK, kapásból ezt találtam*, de tény, csak átfutottam. A k.vízcsökkentés az egy picit más téma, ez tény. (Mondjuk a Google szkeptikusoknak is rendelkezésére áll, ugyanúgy, mint a nyitottaknak (szándékosan nem "hívőket" írtam).)
Piritu - 1.000.00021-09-2014 17:07:49 // 5817
Ami érvényes 2011 április 14-ig :-))
Sajna a TÜV elég sok mindenre felületesen rábólint. A beszállítói láncban megkövetelt 9001-es rendszer tanúsítványokat nem is nagyon veszi komolyan senki tőlük.
Sajna a TÜV elég sok mindenre felületesen rábólint. A beszállítói láncban megkövetelt 9001-es rendszer tanúsítványokat nem is nagyon veszi komolyan senki tőlük.
Piritu - 1.000.00021-09-2014 17:03:48 // 5816
Bocs, de nekem egy kicsit nevetségesnek tűnik, hogy a kondenzvíz kicsapódást akarja csökkenteni ( és sikerül is!!) a kipufogóból. Dácsiás korom óta tapasztalom, hogy a hideg kipufogóban lecsapódik a vízgőz és kicsöpög a végén. Ezért is rohadtak szét belülről a dobok. Főleg, ha az ember erős mínuszokban csak 9 km-t jön-megy, ahogy írja.
Innentől a többi leírtat is hasonló komolysággal kell venni...
Aztán ahogy olvasom a leszabályozási fordulatszáma is emelkedett...
Innentől a többi leírtat is hasonló komolysággal kell venni...
Aztán ahogy olvasom a leszabályozási fordulatszáma is emelkedett...
GTPeti21-09-2014 16:47:39 // 5815
Most látom, a TÜV a Xado-t is vizsgálta.
GTPeti21-09-2014 16:37:23 // 5814
...elég részletesen...
GTPeti21-09-2014 16:36:57 // 5813
Valaki elég leírta a tapasztalatait. (Tudom, végső esetben jöhet a "bárki írhat bámit"... De erre mit lehetne reagálni? Talán azt, hogy "Közjegyzőt és műszaki ellenőrt minden posztoló mellé!" :)
GTPeti21-09-2014 16:31:40 // 5812
kizzo, légyszi ne felejtsd el a TÜV-Berichtet. Ott feketén fehéren le van írva ez-az a Ceratec-ről.
"A hangján, járásán, magyarán a virtuális / szubjektív dolgokon fel tud mutatni valamit is bárki ami igazolja a ketyerék működését?"
Ott volt a lehetőség, de lehet, idejekorán kivetted. Félreértés ne essék: Vagy működött volna, vagy nem. De ez egyszerűen el lett kapkodva. Nem szemrehányás. Egyszerűen annyira hangsúlyozod, hogy tényeket akarsz látni és úgymond idejekorán megszakítod az egész tesztet? Részemről tényleg lezárhatjuk a témát. NEM rábeszélni akartam senkit, pusztán egy vélemény volt az enyém is. Szerinted nem működik, szerintem pedig van az elvben valami. (A TÜV szerint is.)
"A hangján, járásán, magyarán a virtuális / szubjektív dolgokon fel tud mutatni valamit is bárki ami igazolja a ketyerék működését?"
Ott volt a lehetőség, de lehet, idejekorán kivetted. Félreértés ne essék: Vagy működött volna, vagy nem. De ez egyszerűen el lett kapkodva. Nem szemrehányás. Egyszerűen annyira hangsúlyozod, hogy tényeket akarsz látni és úgymond idejekorán megszakítod az egész tesztet? Részemről tényleg lezárhatjuk a témát. NEM rábeszélni akartam senkit, pusztán egy vélemény volt az enyém is. Szerinted nem működik, szerintem pedig van az elvben valami. (A TÜV szerint is.)
[k i z z o]21-09-2014 16:23:45 // 5811
Peti, 1200km -t ment vele a motor, mindenféle változás nélkül. Mértem még indítózási fordulatszámokat is, hogy látható legyen az esetleges eredmény. Alapjárati benzineket, alapjárati levegő igényt.
No change.
A terv az volt, ha igaz, amit írnak, akkor a 4 -es henger feljön a többi szintjére.
Nem tette, újra hónolom, kap új gyűrűket, feszesebb olajáteresztőkkel.
Szerinted én a Xadot akarom lejáratni?
Ne összeesküvés elméleteket keress, hanem a tényeket nézd!
Megért volna előtte egy kérdést, hogy kinek mikor, mennyi km után jelentkezett bármi hatás.
Te kit kérdeztél volna meg?
Ki tudott volna bármilyen adatot mutatni arra, hogy neki volt változás?
A hangján, járásán, magyarán a virtuális / szubjektív dolgokon fel tud mutatni valamit is bárki ami igazolja a ketyerék működését?
Grando, mérnök vagyok a számoknak hiszek. Mivel még nem volt kapcsolatom ilyen cuccokkal, kipróbáltam, segíthetett volna.
10k ment a kukába, de ha jó akkor megspórolhatott volna egy csomó munkát.
Amikor eldöntöttem, hogy belerakom kompresszió kiegyenlítési feladatokat szánva neki, 12k szólt a 45k ellen, most is így döntenék.
No change.
A terv az volt, ha igaz, amit írnak, akkor a 4 -es henger feljön a többi szintjére.
Nem tette, újra hónolom, kap új gyűrűket, feszesebb olajáteresztőkkel.
Szerinted én a Xadot akarom lejáratni?
Ne összeesküvés elméleteket keress, hanem a tényeket nézd!
Megért volna előtte egy kérdést, hogy kinek mikor, mennyi km után jelentkezett bármi hatás.
Te kit kérdeztél volna meg?
Ki tudott volna bármilyen adatot mutatni arra, hogy neki volt változás?
A hangján, járásán, magyarán a virtuális / szubjektív dolgokon fel tud mutatni valamit is bárki ami igazolja a ketyerék működését?
Grando, mérnök vagyok a számoknak hiszek. Mivel még nem volt kapcsolatom ilyen cuccokkal, kipróbáltam, segíthetett volna.
10k ment a kukába, de ha jó akkor megspórolhatott volna egy csomó munkát.
Amikor eldöntöttem, hogy belerakom kompresszió kiegyenlítési feladatokat szánva neki, 12k szólt a 45k ellen, most is így döntenék.
indi6921-09-2014 14:48:39 // 5810
Hali. A nem kopott motorban is okoz mérhető eredményt? A mért adatokat meg lehet nézni? Engem érdekelne. ( nem kötekedek ) Üdv
GTPeti21-09-2014 14:30:30 // 5809
Ha leeresztetted, akkor nem is fog kiderülni, hogy "mi lett volna ha tovább marad bent". Talán ez is volt a terv. :) De sebaj. Ez amúgy is egy végeláthatatlan vita, akarom mondani téma. (Megért volna előtte egy kérdést, hogy kinek mikor, mennyi km után jelentkezett bármi hatás. Ezáltal meg lehetett volna előzni közel 10eFt leeresztését. :) Úgyhogy nem változtak az álláspontok, nem világvége.
Grando21-09-2014 10:18:20 // 5808
Eh, nem jól csinálod! Hinni is kell benne! :)
[k i z z o]21-09-2014 10:11:49 // 5807
Lemérve, leeresztve, friss olajjal feltöltve. Semmi nem változott, minden, mint betöltés előtt.
gecsa17-09-2014 20:37:10 // 5806
kíváncsian várom én is! :)
[k i z z o]17-09-2014 19:33:37 // 5805
Hi, beleöntés óta (1100km óta) semmi változás a kompresszióban, hét végén még megmérem hidegen, melegen, majd leeresztem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
467
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?