Forum >> 2 keréken is szép az élet

Andy23-03-2010 21:35:02 // 7345
Üdv Urak! :))
Adok-veszekbe felröppentettem egy GSXR-t. Ha valakit esetleg érdekel. Ez tuti üzlet! :))
Longman22-03-2010 15:20:29 // 7344
kitettem már én is napozni a paripát.. remélem hétvégén jó idő lesz, és lemegyünk a Tisza Tóra halászlevezni.. A Bükköt/Mátrát még nem erőltetné, amúgy is cserés lesz a gumim 1-2 ezer km-en belül..
DéZé22-03-2010 11:59:37 // 7343
Tegnap az öcsémmel és egy barátommal végre túráztunk egy rövidet (210 km). Így elsőre egészen kellemes volt, bár délután elbújt a nap, de a hőmérsékletre nem lehetett panasz. A gumik egészen jól melegedtek, de az aszfalt még hideg, így döntögetni csak óvatosan lehetett. Azért összességében nagyon jól volt végre motorozni!
Scott20-03-2010 19:36:38 // 7342
Itt a jóidő :)
Blade19-03-2010 15:23:43 // 7341
Pedig működik az oldal...:)
Tommi19-03-2010 10:53:43 // 7340
Meg... nem kicsit :) :(
mesa19-03-2010 08:40:18 // 7339
Igen! Ezt is megcsináltuk !!!
Tommi19-03-2010 00:41:03 // 7338
Magyarország 2010...

Bekövetkezett az, amit kb előre borítékolni lehetett: idén sem lesz MotoGP futamunk :(

Klikk
mesa17-03-2010 20:01:16 // 7337
Nekem nem jelent meg semmi. Nem mintha értelmesnek tartanám támogatni :)
Csak kíváncsi voltam a Sláger Rádió fan club tagjai aláírták-e már :))
Blade17-03-2010 16:05:51 // 7336
Itt lehet támogatni a Balatonringet:)
Satti17-03-2010 10:56:44 // 7335
Talmácsi nagyot váltott

Versenypályáról a kútra klikk


Itt éppen egy 147-est tankol.:-)
mesa12-03-2010 22:11:54 // 7334
A beruházó , akinek tulajdonosát jogerősen börtönre ítéltek, és a "spanyol multi" cége, amit 2006-ban jegyeztek be és a tulajon kívűl még két emberből áll ...

A szlovák példát is alapul véve, kaptak volna 35 Mrd-ot, amiből ~ 8-10 Mrd lett volna a beruházás költsége, és minden szervezési költséget az állam finanszírozott volna a továbbiakban. Magyarán egy év alatt nyertek volna 25 Mrd magyar közpénz forintot

Persze jól leosztották volna a felét a két nagy pártnak, és mindenki boldog lenne

Csak közben jött az index.hu
Mike.12-03-2010 21:27:10 // 7333
Pont azért is furcsa ez az egész amit te is felvetettél. Miért kerül ez ennyibe? Persze, hogy nem támogatja sem a bank sem az állam.
Na meg tudni kellene a háttérinfókat is. Ki tudja, hogy igazából milyen feltételeket nem teljesít a beruházó?
Kovi12-03-2010 21:21:41 // 7332
Degenerált ez az egész kurv@ ország lopos kurv@ anyukat!!
Szlovákok nál harmad áron csináltak egy hasonló pályát itt mi kerül ebben enyibe???????
Kicsit fiatalabb lennék farolnék is ebböl a kalap Sz@rbol!!!!
Keri12-03-2010 20:48:09 // 7331
Ezt én nem értem. A környéken szinte mindenki tudna dolgozni. Folyamatos tesztek, versenyek, nyáron a sok ittas külhoni költené a susut. Szvsz komolyabb lehetne mint a h.ring. Nem ez nem kell nekünk, miért? Miért mert választás van kit érdekel... Annyira degenerált ez az egész politika.
Blade12-03-2010 20:27:09 // 7330
Na ez egyre érdekesebb...
Scott11-03-2010 11:21:49 // 7329
Belga05-03-2010 19:32:48 // 7328
TALMÁCSI ÉS CSAPATA NEM JEREZBEN FOLYTATJA A TESZTELÉST

Az első IRTA tesztet követően összeült a csapat, hogy kielemezzék az adatokat, felmérjék, hogy milyen változtatások szükségesek ahhoz, hogy a vb-n Talmácsi Gábor és Andrea Iannone még inkább versenyképesek legyenek. Mivel még nagyon sok munka vár a csapatra és a hétvégi jerezi időjárás előrejelzések végig esőt ígértek, így arra a közös döntésre jutottak, hogy a Fimmco Speedup Team nem utazik el Dél-Spanyolországba. A csapat inkább egy olaszországi helyszínen próbálgatja majd az új Moto2-es gépet, ahol lényegesen könnyebb az alkatrész utánpótlást megoldani. A döntést alapos mérlegelés előzte meg, de a versenyzők, mérnökök és a csapattulajdonosok is úgy vélik, hogy ez a legjobb megoldás annak érdekében, hogy az utolsó IRTA teszten ki tudják próbálni az új fejlesztéseket, módosításokat, mielőtt még élesben indul a körözés. Talma és Iannone motorjait visszaszállították a csapat fejlesztőbázisára, ahol már neki is láttak a szükséges változtatások elvégzéséhez. Talmácsinak például új tankot kell gyártani, és számos kisebb alkatrész is szükséges ahhoz, hogy még komfortosabb még vezethetőbb legyen számára a motor. A mostani fejlesztések, alkatrészek az első három versenyre is készülnek, hiszen a motort Katarból Japánba, majd Japánból Jerezbe szállítják, így a köztes időszakokban nincs lehetőség változtatásokat végrehajtani rajta.

Talmácsi Gábor nyilatkozata:
A lehető legésszerűbb döntésnek tartom, mellyel maximálisan egyet is értek, miszerint kihagyjuk a soron következő IRTA tesztet. Remek formában érzem magam, így szívesen motorra ülnék Jerezben is, de vannak még hiányosságok, amiket mielőbb pótolni, változtatni kell, és ezek elvégzése nélkül nem tudnánk előrelépni.

Luca Boscoscuro, csapatfőnök nyilatkozata:
A valenciai teszt eredménye pozitív volt, elégedett vagyok Gábor és Andrea teljesítményével, valamint a pályán nyújtott munkájukkal. Köszönhetően szerelőink és versenyzőink eddigi nagyszerű munkájának nagyon kicsi a különbség, ami elválaszt bennünket a leggyorsabbaktól.
Kazes☻04-03-2010 17:02:52 // 7327
Belga03-03-2010 22:31:50 // 7326
Boscoscuro interjú - olaszul értőknek.

Alatta szöveges angol kivonat. Túl sok pozitívat nem mond az új Moto2 kategóriáról.
DéZé03-03-2010 20:13:52 // 7325
Azért azt tegyük hozzá, hogy az időjárás nem volt kegyes a versenyzőkhöz és csak 21-en mentek. Többek között Simon sem. A 3 nap alapján összesített listán Talma a 17. helyen áll, de természetesen nincs ezzel semmi baj, lépésről-lépésre kell haldni és minden rendben lesz. Van jó pár nagy név Talma mögött is, de nincs is min csodálkozni, hiszen ez a teszt a beállítások próbálgatásáról szól.
HAJRÁ TALMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blade03-03-2010 19:52:02 // 7324
Na, jó lesz az!:) Úgy látom a MotoGp-ből érkezett emberkék vannak elől:)
Belga03-03-2010 18:14:18 // 7323
IRTA teszt - 3.nap:

DéZé03-03-2010 17:26:55 // 7322
Én tegnap alig vártam, hogy összepakoljam a motort és mentem egy rövid kört, csak az érzés miatt... Hát, nagyon jó volt hallani a mennydörgést a hátam mögött, de nem volt nagyon melegem :-)! Ez volt az idén az első gurulásom, mivel tegnap került vissza a gép a forgalomba, meg ugye a hátulja kissé hiányos volt.
De semmi gond, állítólag a jövő héttől lassan melegszik az idő, tehát lassan itt a tavasz!!!
Longman03-03-2010 13:57:18 // 7321
Jajj, annyit "beszélünk" már róla hogy elkezdett viszketni a tenyerem, ráadásul itt verőfényes napsütés, +10 fok van és itt a cégnél a motor is meg a teljes menetfelszerelésem is. De jó lenne... :)
Longman03-03-2010 13:42:02 // 7320
Ahham látni vélem a lényeget.. :)
Arra gondoltam lehet akkor már az indexet is le kellene cserélni.. :)
SKrisz03-03-2010 13:31:06 // 7319
Amire még oda kell figyelni, hogy ne feledkezz el arról, hogy az új konzolba, kell villany az indexeknek és a rendszámvilágításnak is! :) Egyszerű, de sokan elfeledkeznek róla, utána meg marad a szopás! :)
A rendszámvilágításra pedig legjobb 3 LED, azt jóvilág! :))
SKrisz03-03-2010 13:29:14 // 7318
Itt talán jobban látszik a konzol, de majd ha hazaérek, hétvégén csinálok képeket, csak a konzol részről neked:

Longman03-03-2010 13:28:48 // 7317
Nagyon szépre sikerült, az már biztos! Köszi a tanácsokat!
Longman03-03-2010 13:27:23 // 7316
De, van Bandit klub (www.bandit.hu), de akik oda írkálnak ők elég "konzervatívok", ahogy nézegettem közülük nem csinált még senki ilyet.. :SS
SKrisz03-03-2010 13:26:08 // 7315
Igen. A gyári kerékdob végéről a rendszámtartó rész le lett flexelve. Új tartókozol fel lett erősítve a gyári felfogatási pontokhoz és kész is! :)

Az indexek maradtak a gyáriak, de azok is az új konzolon vannak.
Longman03-03-2010 13:24:13 // 7314
Magyarul Te szétvágtad a gyárit? Az indexek ha jól látom maradtak a gyáriak?
Scott03-03-2010 12:14:23 // 7313
Köszi mindenkinek! :) 98-as, tehát karbis :) Úgy tudom az injektoros verzió már vízhűtéses.
DéZé03-03-2010 11:59:14 // 7312
"VESZETTTTTTTTTT"
SKrisz03-03-2010 11:46:31 // 7311
Ez a hátsó kerék még a softcore verzió (240-es R18). Sokan a bandából felrakták a 260-ast... Na az tényleg úthenger! :)))
DéZé03-03-2010 11:29:40 // 7310
Na igen, azért az a műanyag elég csúf volt azon a szép motoron!
Így sokkal jobban néz ki!
Basszus ezt a hátsó kereket melyik úthengerből vettétek ki? :-)
SKrisz03-03-2010 11:24:46 // 7309
Grats az "új" vashoz! Széles utat! :))
SKrisz03-03-2010 11:23:51 // 7308
Csak gyorsan visszanéztem a korábbi postokat. Itt van 2 gyors kép, a lényeg ugyan nem látszik, de a módzser minden esetben az előbb említett feles rész eltávolítás, új darab felhelyezés.

Ilyen volt:



Ilyen lett:

DéZé03-03-2010 11:21:47 // 7307
Egyébként egy kis szerelgetést megér a dolog... szebb lesz a gép, csinosabb a feneke!
A Suzuki Bandit-osoknak nincs klub a neten? Ott tuti lenne rá megoldás és akkor láthatnád, hogy milyen átalakítással jár a dolog.
Nálunk az MDK oldalán komplett képregény van lépésről-lépésre :-)
SKrisz03-03-2010 11:20:29 // 7306
A kialakitás nálam is ugyanez volt. Dobbetét kiszed, felesleges rész levág, új rendszámtartó (indexekkel) felrak. A design meg motor illetve izlés kérdése! :)
DéZé03-03-2010 11:15:42 // 7305
Ha az üvegszál megoldható és nem túl macerás, szerintem jó megoldás, mert úgy nem marad olyan rész ahonnan hiányzik a takarás, meg nem kell szétvágni a műanyagot.
Ha meg eladásra kerül és valamilyen konzervatív vásárló jön, vissza lehet alakítani :-)
Longman03-03-2010 11:12:54 // 7304
OK, köszönöm majd várom a képeket rá.. Lehet én is lefényképezem közelebbről az enyémet hátha úgy könnyeben kapok rá ötlet is.. :)
Longman03-03-2010 11:09:51 // 7303
Ahha így már értem nagyjából! Szóval le kell szedni a teljes műanyag "dobbetétet" alóla és annak a felfogatásaihoz lehet rögzíteni ezt is. Nem rossz.. Kérdés hogy néz ki nekem a dobbetét alatt a cucc, és mi válik szabaddá a hiányától. Jön a jobb idő leszedem és megnézem.
Arra is gondoltam a haverral megcsináltatom üvegszálból egyedire azt a részt..
DéZé03-03-2010 11:06:59 // 7302
Üdv a kétkerekűek egyre népesebb táborában!
Gratulálok és sok-sok örömteli kilométert kívánok! :-)
Longman03-03-2010 11:06:09 // 7301
A jó kis lég-olajos! Gratulálok! Vigyázz rá, és széles utat! Ez már az injektoros vagy karbis?
Scott03-03-2010 10:59:02 // 7300
Jelentem én is tulaj lettem :)
DéZé03-03-2010 09:53:55 // 7299
Még annyit, hogy én a hátsó lámpa felfogatására tettem fel a rendszámtábla tartót, ezt nézd meg, hogy ezt a megoldást lehet-e alkalmazni a Suzukin!
DéZé03-03-2010 09:50:11 // 7298
Nem tudom, hogy a "Banditán" hogy lehet rögzíteni a rendszámtábla tartót, ha levetted a sárvédőt. Azt tudom javasolni, hogy szereld le a sárvédőt, aztán egy kis tervezgetés, mérés, rajzolás (én kivágtam kartonból és konkrétan rápróbáltam), aztán 1,5 mm-es lemezből kivágod, kireszeled, meghajlítod majd rakhatod is fel. Az indexeknek egy-egy 90 fokban meghajlított "fülecskét" csinálj, amit a rendszámtábla tartó két oldalára is feltehetsz.
Ha bármiben tudok segíteni így a neten keresztül természetesen kérdezz bátran :-))))!
Ha gondolod csinálhatok képeket is.
Sok sikert!
SKrisz03-03-2010 09:36:53 // 7297
Erre nekem van egy kitűnő megoldásom (igaz nekem a VZR-en csinálták meg), de ötletnek az sem rossz továbbgondolásra szvsz. Sajnos ezen a gépen nincs képem és nem is vagyok otthon egy darabig, de ígérem dobok majd én is képeket a volt és lett fázisról :)
Longman03-03-2010 08:38:46 // 7296
Szép a gép, és jók a képek, főleg az uccsó tetszik.. :)
A rendszámtáblát hogyan oldottad meg? Én is gondolkodom rajta, hogyan lehetne eltüntetni a "farkát" az enyémnek, sem nem szép, sem nem funkcionális, mert az utast esőben így is összeveri a felcsapódó víz..
Nekem picit bonyolítja a helyzetet hogy az index is erre az idomra van rögzítve..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.