Forum >> 2 keréken is szép az élet
Belga02-03-2010 19:57:34 // 7295
Belga02-03-2010 19:09:59 // 7294
Belga02-03-2010 18:21:25 // 7293
DéZé02-03-2010 18:10:03 // 7292
Belga02-03-2010 15:28:21 // 7291
Talma a mai napon jelenleg 10., +1mp az elsotol.
veteranviking02-03-2010 13:57:37 // 7290
Hát igen, a cikk kicsit bulvárosra sikeredett.
Azért mi Talma drukkerek, már szomjazunk valami kis "jó" eredményre:-)
Azért mi Talma drukkerek, már szomjazunk valami kis "jó" eredményre:-)
Belga02-03-2010 13:53:50 // 7289
No comment. A cikk alapvetoen nem rossz, de a cim egy bulvarblikkes klikkelesnovelo szenzaciohajhasz. Aztan a cikkiro meg kikeri maganak, ha megszoljak.
Nem igazan ertem, hogy ha ki lett kommunikalva, hogy az elso teszt nem a sebessegrol fog szolni, hanem pontrol pontra vegigellenorzik a frissen osszerakott motort, akkor egy "ujsagiro" miert nyit be egy ilyen cimmel? Na mindegy...
Nem igazan ertem, hogy ha ki lett kommunikalva, hogy az elso teszt nem a sebessegrol fog szolni, hanem pontrol pontra vegigellenorzik a frissen osszerakott motort, akkor egy "ujsagiro" miert nyit be egy ilyen cimmel? Na mindegy...
Belga02-03-2010 13:50:15 // 7288
Szerintem meg is fog oda erkezni. Remelem.
mesa02-03-2010 11:40:48 // 7286
Nos azért kérdeztem csupán, mert ahogy látom, motorosoknál nincsenek olyan nagy trükközések, mint az F1-ben. Aki az edzésen jól megy, az a versenyen is
Egyelőre nem ad okot örömre ez a hír :(
Az első ötbe várom Talmát
Egyelőre nem ad okot örömre ez a hír :(
Az első ötbe várom Talmát
Belga02-03-2010 11:18:55 // 7285
Hacsak a szamokat nezed, akkor egyertelmu, hogy nem.
De varjuk ki a veget, meg van 2 nap. (Aztan ujabb 3)
Az elso nap 2/3-a elment azzal, hogy a boxban alitgattak a motort, majd a nap vegen fel-1 orara kijott es megtette az elso koroket.
De varjuk ki a veget, meg van 2 nap. (Aztan ujabb 3)
Az elso nap 2/3-a elment azzal, hogy a boxban alitgattak a motort, majd a nap vegen fel-1 orara kijott es megtette az elso koroket.
mesa02-03-2010 11:15:04 // 7284
Tudom, hogy tesztekből nem sok mindent lehet levonni... de jó ez az eredmény???
Belga01-03-2010 20:41:34 // 7283
parancsolj kerlek :)
Talmácsi Gábor megtette első köreit az idei versenymotorjával, a SpeedUp csapat hatszáz köbcentis Moto 2-es gépével.
Az olasz csapatot Talmácsi mellett az olasz Andrea Iannone alkotja, a fiatal versenyző eddig a 125-ös kategóriában szerepelt.
Talma már nagyon várta a bemutatkozást, és erre nem is lehetett volna jobb helyszín, mint a valenciai pálya, ahol 2007-ben világbajnoki címet szerzett. A motoron minden alkatrész azonos azzal, amivel a szezonnyitó katari nagydíjon rajthoz áll majd Talmácsi Gábor. Még a régóta várt erőforrás is megérkezett, amit most először próbálhattak a Moto 2-es versenyzők.
Mivel a motorblokkokat sorsolják, így Talma a 0024-es számút kapta erre a tesztre. A csapat nagy figyelmet fordított arra, hogy teljesen Gáborra alakítsa a motort, mivel az ilyen jellegű állítgatásokkal már többször meggyűlt a magyar versenyző baja. A mai nap első fele ráment a testreszabásra, így Talma délután ment a pályára. Gábor tizenkét körön át próbálgatta a gépet, miközben azokra a beállításokra koncentrált, amelyeket mérnökei kértek tőle. Végül a huszonhatodik helyen zárt, legjobb körében 1’40.134 ment. Az élen Simon, Elias, Corti volt a sorrend az első teszt napon. A SpeedUp csapat másik versenyzője Andrea Iannone a harmincharmadik időt motorozta, a pályán töltött tizennégy köre alatt.
Talmácsi Gábor megtette első köreit az idei versenymotorjával, a SpeedUp csapat hatszáz köbcentis Moto 2-es gépével.
Az olasz csapatot Talmácsi mellett az olasz Andrea Iannone alkotja, a fiatal versenyző eddig a 125-ös kategóriában szerepelt.
Talma már nagyon várta a bemutatkozást, és erre nem is lehetett volna jobb helyszín, mint a valenciai pálya, ahol 2007-ben világbajnoki címet szerzett. A motoron minden alkatrész azonos azzal, amivel a szezonnyitó katari nagydíjon rajthoz áll majd Talmácsi Gábor. Még a régóta várt erőforrás is megérkezett, amit most először próbálhattak a Moto 2-es versenyzők.
Mivel a motorblokkokat sorsolják, így Talma a 0024-es számút kapta erre a tesztre. A csapat nagy figyelmet fordított arra, hogy teljesen Gáborra alakítsa a motort, mivel az ilyen jellegű állítgatásokkal már többször meggyűlt a magyar versenyző baja. A mai nap első fele ráment a testreszabásra, így Talma délután ment a pályára. Gábor tizenkét körön át próbálgatta a gépet, miközben azokra a beállításokra koncentrált, amelyeket mérnökei kértek tőle. Végül a huszonhatodik helyen zárt, legjobb körében 1’40.134 ment. Az élen Simon, Elias, Corti volt a sorrend az első teszt napon. A SpeedUp csapat másik versenyzője Andrea Iannone a harmincharmadik időt motorozta, a pályán töltött tizennégy köre alatt.
Satti01-03-2010 20:19:34 // 7282
No, mik a hírek a tesztről? :-)
Belga01-03-2010 20:11:50 // 7281
A csodablokk...
Belga01-03-2010 16:40:36 // 7280
mesa01-03-2010 16:29:11 // 7279
A 35 Mrd MFB fejlesztési kölcsönről nem esik szó ...
A 3 tagú Grupo Miltonról sem
A 3 tagú Grupo Miltonról sem
Belga01-03-2010 08:30:18 // 7278
Első IRTA Moto2 teszt: 2010. március 1-3.
Estere remelhetoleg jonnek a hirek...
Estere remelhetoleg jonnek a hirek...
Belga28-02-2010 22:20:59 // 7277
Kovi28-02-2010 19:22:10 // 7276
Merre tovább Balatonring?
A sávolyi MotoGP pályával kapcsolatban a beruházók közös nyilatkozatot tettek.
Bodoky Tamás 2010. február 25-én, az Indexen megjelent „Kockázatos, gazdaságtalan, jogszerűtlen” c. cikke egy sor téves állítást tartalmaz, melyek a következők:
1, Valótlan, hogy „az MFB pedig órákon belül kifizetheti a milliárdokat”. Még nem történt szerződéskötés a bankkal. Másrészt félreinformálja a közvéleményt az az utalás, miszerint az MFB a hitel összeget egyszerűen kifizeti. A tény ezzel szemben az, hogy az MFB által kiadott kötelező ajánlatban a megkövetelt önerő 5 340 360e Ft. Az önerő elköltését először kivitelezői szerződésekkel, teljesítésigazolásokkal, számlákkal és átutalási bizonylatokkal kell igazolni. Egy nemzetközi mérnökiroda ezeket megvizsgálja, a helyszínen ellenőrzi a megvalósult műszaki tartalmat, és ezután igazolja az önerő elköltését. Ezután történhet bármilyen folyósítás. A folyósítás eljárásrendje ugyanez. Az MFB mindig utólag, már megvalósult munkarészeket finanszíroz, a fenti ellenőrzési procedúra után. A hitel utolsó részletének kifizetése valamikor év végén, az első verseny megtartása után, utólag várható.
2, Nem igaz az állítás, hogy 20 Mrd állami támogatást ítéltek oda a beruházásnak. A 20 Mrd Forint a MotoGP nemzetközi jogtulajdonosa, a Dorna felé a Turizmus Rt. által 10 év alatt összesen fizetett versenyszervezési szolgáltatási díj, amiért a jogtulajdonos cég ellenszolgáltatásként a versenyszervezés jogát, és egyébként nagyon magas értékű ország marketingszolgáltatást ad cserébe. Ilyen például, hogy a több mint 200 országban közvetített esemény során szinte az egész világon láthatják országunkról a 30 másodperces reklámfilmet, de még sok egyéb marketinglehetőséget is biztosít a szerződés. Ez Európa szerte bevett gyakorlata a hasonló versenyek szervezésének, mindenhol a külföldi turisták számát növelő reklámkampány szervezésére használják ezt az eseményt. A folyósítandó hitel összesen 14,2 Mrd. Cserébe mit kap az ország? Egy egész világon ismertté váló pályát, rendezvényközpontot, amely élénkíti a régió és az egész ország turizmusát, hozzájárul a balatoni szezon kitolásához, többlet adóbevételeket generál. A hitelre kamatot fizet a beruházó, a garanciára díjat, rengeteg illetéket, a fejlesztés a régióban komoly adó és egyéb bevételeket hoz, az állam megkapja a Balatonring bevételeinek 30%-át, és nem utolsósorban jelentős ország marketinget könyvelhet el. Az egyetlen valós költség az állam részéről a jogdíj, amely teljesen megfelel a nemzetközi gyakorlatnak.
3, Nem igaz, és valótlan tényállítás, hogy a Sávoly Motorcentrum Fejlesztő Kft. a Grupo Miltonhoz köthető. Az SMF Kft. 100%-ban a Worldwide Circuit Management S.L. Tulajdonában álló társaság. Ugyanez a cég a Balatonring Zrt. 70%-os tulajdonosa. A WCM létrehiozói több mint 10 éves tapasztalattal rendelkeznek versenypálya tervezés és menedzsment, versenyek szervezése és lebonyolítása, valamint a kapcsolódó jogok kezelése és versenyzők menedzselése területén. A társaság tulajdonosai üzemeltetik a valenciai motorpályát egész évben, évi 50 hetes kihasználtsággal, a társaságé a Moto GP rendezési joga, és tulajdonos abban a cégben, amelyik a valenciai Formula 1-es futamot szervezi, így ebben is rendelkezik tapasztalattal. A Dornával (a Moto GP jogok tulajdonosa) együttműködésben több új futam létrehozásán dolgoznak Brazíliában, Marokkóban és Görögországban. A cég felel a pálya szakmai koncepciójáért, a tervezésért, és felügyeli a projektmenedzsmentet.
A WCM 50%-os tulajdonosa Vicente Cotino Escriva, a Sedesa, a Pontia Capital és több más, jelentős spanyol vállalat tulajdonosa. Befektetései az építőiparban, az ingatlanfejlesztés területén, a koncessziós jogok kezelésében, illetve a megújuló energiaiparban jelentősek, főleg Spanyolországban, Közép-kelet Európában és Dél-Amerikában.
Jorge Martinez Aspar 45%-ban tulajdonosa a WCM-nek, négyszeres motoros világbajnok, az egyik élcsapat, az Aspar Team alapítója és tulajdonosa.
A WCM ügyvezetője és 5%-os tulajdonosa Facundo Garcia de la Cuadra, korábban ő is sikeres motorversenyző, 1993 óta foglalkozik autó és motorversenyek rendezésével.
4, Félrevezető az ingatlanadó eltörlése miatt kieső 50 Mrd-al való összevetés, hiszen az az idei költségvetésben jelentkező negatívum, míg a 35 Mrd-ból 20-at a Magyar Államnak 10 év alatt kell kifizetni, idén 1,4 Mrd-ot. A fennmaradó 15, 3 Mrd pedig kemény piaci feltételekkel felvehető hitel, amelynek fedezete többek között a megépült pálya, és amely visszafizetésre kerül.
Balatonring kommunikáció
A sávolyi MotoGP pályával kapcsolatban a beruházók közös nyilatkozatot tettek.
Bodoky Tamás 2010. február 25-én, az Indexen megjelent „Kockázatos, gazdaságtalan, jogszerűtlen” c. cikke egy sor téves állítást tartalmaz, melyek a következők:
1, Valótlan, hogy „az MFB pedig órákon belül kifizetheti a milliárdokat”. Még nem történt szerződéskötés a bankkal. Másrészt félreinformálja a közvéleményt az az utalás, miszerint az MFB a hitel összeget egyszerűen kifizeti. A tény ezzel szemben az, hogy az MFB által kiadott kötelező ajánlatban a megkövetelt önerő 5 340 360e Ft. Az önerő elköltését először kivitelezői szerződésekkel, teljesítésigazolásokkal, számlákkal és átutalási bizonylatokkal kell igazolni. Egy nemzetközi mérnökiroda ezeket megvizsgálja, a helyszínen ellenőrzi a megvalósult műszaki tartalmat, és ezután igazolja az önerő elköltését. Ezután történhet bármilyen folyósítás. A folyósítás eljárásrendje ugyanez. Az MFB mindig utólag, már megvalósult munkarészeket finanszíroz, a fenti ellenőrzési procedúra után. A hitel utolsó részletének kifizetése valamikor év végén, az első verseny megtartása után, utólag várható.
2, Nem igaz az állítás, hogy 20 Mrd állami támogatást ítéltek oda a beruházásnak. A 20 Mrd Forint a MotoGP nemzetközi jogtulajdonosa, a Dorna felé a Turizmus Rt. által 10 év alatt összesen fizetett versenyszervezési szolgáltatási díj, amiért a jogtulajdonos cég ellenszolgáltatásként a versenyszervezés jogát, és egyébként nagyon magas értékű ország marketingszolgáltatást ad cserébe. Ilyen például, hogy a több mint 200 országban közvetített esemény során szinte az egész világon láthatják országunkról a 30 másodperces reklámfilmet, de még sok egyéb marketinglehetőséget is biztosít a szerződés. Ez Európa szerte bevett gyakorlata a hasonló versenyek szervezésének, mindenhol a külföldi turisták számát növelő reklámkampány szervezésére használják ezt az eseményt. A folyósítandó hitel összesen 14,2 Mrd. Cserébe mit kap az ország? Egy egész világon ismertté váló pályát, rendezvényközpontot, amely élénkíti a régió és az egész ország turizmusát, hozzájárul a balatoni szezon kitolásához, többlet adóbevételeket generál. A hitelre kamatot fizet a beruházó, a garanciára díjat, rengeteg illetéket, a fejlesztés a régióban komoly adó és egyéb bevételeket hoz, az állam megkapja a Balatonring bevételeinek 30%-át, és nem utolsósorban jelentős ország marketinget könyvelhet el. Az egyetlen valós költség az állam részéről a jogdíj, amely teljesen megfelel a nemzetközi gyakorlatnak.
3, Nem igaz, és valótlan tényállítás, hogy a Sávoly Motorcentrum Fejlesztő Kft. a Grupo Miltonhoz köthető. Az SMF Kft. 100%-ban a Worldwide Circuit Management S.L. Tulajdonában álló társaság. Ugyanez a cég a Balatonring Zrt. 70%-os tulajdonosa. A WCM létrehiozói több mint 10 éves tapasztalattal rendelkeznek versenypálya tervezés és menedzsment, versenyek szervezése és lebonyolítása, valamint a kapcsolódó jogok kezelése és versenyzők menedzselése területén. A társaság tulajdonosai üzemeltetik a valenciai motorpályát egész évben, évi 50 hetes kihasználtsággal, a társaságé a Moto GP rendezési joga, és tulajdonos abban a cégben, amelyik a valenciai Formula 1-es futamot szervezi, így ebben is rendelkezik tapasztalattal. A Dornával (a Moto GP jogok tulajdonosa) együttműködésben több új futam létrehozásán dolgoznak Brazíliában, Marokkóban és Görögországban. A cég felel a pálya szakmai koncepciójáért, a tervezésért, és felügyeli a projektmenedzsmentet.
A WCM 50%-os tulajdonosa Vicente Cotino Escriva, a Sedesa, a Pontia Capital és több más, jelentős spanyol vállalat tulajdonosa. Befektetései az építőiparban, az ingatlanfejlesztés területén, a koncessziós jogok kezelésében, illetve a megújuló energiaiparban jelentősek, főleg Spanyolországban, Közép-kelet Európában és Dél-Amerikában.
Jorge Martinez Aspar 45%-ban tulajdonosa a WCM-nek, négyszeres motoros világbajnok, az egyik élcsapat, az Aspar Team alapítója és tulajdonosa.
A WCM ügyvezetője és 5%-os tulajdonosa Facundo Garcia de la Cuadra, korábban ő is sikeres motorversenyző, 1993 óta foglalkozik autó és motorversenyek rendezésével.
4, Félrevezető az ingatlanadó eltörlése miatt kieső 50 Mrd-al való összevetés, hiszen az az idei költségvetésben jelentkező negatívum, míg a 35 Mrd-ból 20-at a Magyar Államnak 10 év alatt kell kifizetni, idén 1,4 Mrd-ot. A fennmaradó 15, 3 Mrd pedig kemény piaci feltételekkel felvehető hitel, amelynek fedezete többek között a megépült pálya, és amely visszafizetésre kerül.
Balatonring kommunikáció
veteranviking28-02-2010 11:16:40 // 7275
Bakker micsoda befutó, 4 ezred!
veteranviking28-02-2010 10:22:42 // 7274
Végre itt a superbike szezon!!
eurosport 2 ma 10:30 1. futam, 11:30 2.futam:-)))))))))))))))))))))))))
eurosport 2 ma 10:30 1. futam, 11:30 2.futam:-)))))))))))))))))))))))))
Kovi26-02-2010 21:33:23 // 7273
Ha egyszer meg lesz akkor szép lesz!:-))
DéZé26-02-2010 20:18:58 // 7272
A téli szünetben kicsit átalakítottam virtuálisan a gépet.
Ma eljutottam addig, hogy levágtam a hátulját, illetve kicseréltem a z első villáimat állítható Showa villákra. Sajnos a vázat már csak jövő télen fogom aranyra festetni, mivel a komplett motort, futóművet, kábeleket ki kell szerelni belőle, ez pedig nem kis meló...
Azért lassan alakul. Remélem jövő héten már motorozhatok, mivel lejár az ideiglenes forgalomból kivonás:-)
Ilyen volt:
Ilyen lesz:
Ma eljutottam addig, hogy levágtam a hátulját, illetve kicseréltem a z első villáimat állítható Showa villákra. Sajnos a vázat már csak jövő télen fogom aranyra festetni, mivel a komplett motort, futóművet, kábeleket ki kell szerelni belőle, ez pedig nem kis meló...
Azért lassan alakul. Remélem jövő héten már motorozhatok, mivel lejár az ideiglenes forgalomból kivonás:-)
Ilyen volt:
Ilyen lesz:
Longman26-02-2010 09:54:28 // 7271
Majd ma csinálok szebbeket, frisseket..
Olyan jó volt tegnap menni vele, kicsit paráztam még elindulás előtt hogy milyen lesz, biztos elszoktam tőle, de nagggyon király volt. :DD
A Banditra mint típusra visszatérve én paráztam tőle picit hogy milyen lesz, talán túl kommersz, buta, nehézkes, régimódi, de nagyot csalódtam benne pozitív értelemben.
Igazi allrounder, szépen lehet vele túrázni, felpakolva, két személynek is kényelmes, abszolút megbízható, sor 4 mivoltához képest meglepően nyomatékos alul, lehet felpakolgatni, 5-6ban is meglódul egész alacsony fordulaton is. (bár ez úgy tudom ez inkább csak a vizesre jellemző). Ugyanakkor lehet vele egészen állat módjára is menni, a hangja meglepően komoly lett a Two Brothers dobbal (ma akarok róla videot is csinálni majd este feldobom a Sportmotorra), és nagyobb gépekkel simán tartom a tempót, lefekszik kanyarban térdig, a 100 Le körüli gépekkel partiban van gyorsulásban is.. Pár havernak GSR600, Z750 van ugye azok 100+ lovasok, de sokszor lebüntetem őket.. :) Mondjuk ebben lehet hogy nem csak a motornak van szerepe..:) Másik haver CBR1300-asával nem tudott ellépni a Sirok környéki kanyargósban. Mindenki 1250-esnek gondolja, de komolyan akkor a blokk is maga hogy a nyáron is sokszor magyarázni kellett hogy ez "csak" 650-es.. :)
Kidolgozása kicsit Suzukis, szóval nincsenek rajta "művészi" részletek mint egy olaszon, vagy akár egy Kawán, 12.000-ként gyertya cserés is. Nagyjából ennyik a negatívumok..
Szóval nekem nagyon bejön a Bandit.
Olyan jó volt tegnap menni vele, kicsit paráztam még elindulás előtt hogy milyen lesz, biztos elszoktam tőle, de nagggyon király volt. :DD
A Banditra mint típusra visszatérve én paráztam tőle picit hogy milyen lesz, talán túl kommersz, buta, nehézkes, régimódi, de nagyot csalódtam benne pozitív értelemben.
Igazi allrounder, szépen lehet vele túrázni, felpakolva, két személynek is kényelmes, abszolút megbízható, sor 4 mivoltához képest meglepően nyomatékos alul, lehet felpakolgatni, 5-6ban is meglódul egész alacsony fordulaton is. (bár ez úgy tudom ez inkább csak a vizesre jellemző). Ugyanakkor lehet vele egészen állat módjára is menni, a hangja meglepően komoly lett a Two Brothers dobbal (ma akarok róla videot is csinálni majd este feldobom a Sportmotorra), és nagyobb gépekkel simán tartom a tempót, lefekszik kanyarban térdig, a 100 Le körüli gépekkel partiban van gyorsulásban is.. Pár havernak GSR600, Z750 van ugye azok 100+ lovasok, de sokszor lebüntetem őket.. :) Mondjuk ebben lehet hogy nem csak a motornak van szerepe..:) Másik haver CBR1300-asával nem tudott ellépni a Sirok környéki kanyargósban. Mindenki 1250-esnek gondolja, de komolyan akkor a blokk is maga hogy a nyáron is sokszor magyarázni kellett hogy ez "csak" 650-es.. :)
Kidolgozása kicsit Suzukis, szóval nincsenek rajta "művészi" részletek mint egy olaszon, vagy akár egy Kawán, 12.000-ként gyertya cserés is. Nagyjából ennyik a negatívumok..
Szóval nekem nagyon bejön a Bandit.
Kócosw25-02-2010 22:00:28 // 7270
énis azon agylok hogy előásom a vasat de holnapra sok esőt mondott...,nemtom mit tegyek reggel :)
Scott25-02-2010 21:46:49 // 7269
Néztem az oldalad, nagyon szép a gép. El ne add! :) Annyira bepörögtem, hogy holnap megyek is megnézni egy 600-ast. :)
Satti25-02-2010 20:54:25 // 7268
Nagyon várom már én is, kíváncsi vagyok, de a Dottorét nem kell félteni.
Longman25-02-2010 16:29:20 // 7267
Ha már Bandit, ma elővettem a jószágot, illetve elővették a szervizben, megcsinálták a 12K-s szervizt, én meg úgy döntöttem most már legyen inkább nálam és elhoztam..
Annyira király volt menni vele!! :))) Holnap kozmetika, láncápolás, aztán már az otthoni garázsban újra lerakom, hogy bármikor ha kisüt a nap innentől, felpattanhassak!! :)
Lehet a hirdetését is törlöm inkább.. :)
Annyira király volt menni vele!! :))) Holnap kozmetika, láncápolás, aztán már az otthoni garázsban újra lerakom, hogy bármikor ha kisüt a nap innentől, felpattanhassak!! :)
Lehet a hirdetését is törlöm inkább.. :)
Scott25-02-2010 16:21:53 // 7266
Én is Bandit-ot szeretnék. A jogsi folyamatban van, elvileg áprilisra meg is lesz :)
Láttam, hogy árultad a tiedet. Végül is eladtad?
Láttam, hogy árultad a tiedet. Végül is eladtad?
mesa25-02-2010 11:55:11 // 7265
Ugyanez a vállalkozás Pátyon golfpályára kapott engedélyt, aztán hirtelen lakóparkká alakult ... Khm.
Belga25-02-2010 10:48:20 // 7264
Talma forumon meg a tendereztetes idejen eleg aktiv beszelgetesek voltak, es most ujra tema... ugye az elso kandidans a palyara Szazhalombatta lett volna. Az onkormanyzat INGYEN adta volna a teruletet, es mivel a MOL-nak ott van valami bazisa, par teherauto penzt beleontottek volna. Akkor meg Talma korul is nagyobb hype volt, igy Stefanonal is naponta csengettek tamogatok a palyahoz. Plusz gondolom az allam is beszallt volna, mint ahogy a mostaniba is. Erre valami "megmagyarazhatatlan" okoknal fogva, egy laza mozdulattal lesoportek mindezt az asztalrol, es kapta meg a GM a projektet. Gondolom ment a mutyizas rendesen...
mesa25-02-2010 08:39:48 // 7263
Egyre inkább úgy fest, nem lesz Balatonring, csak pénzeltüntetési akciónak tűnik az egész
Jogszerűtlen kormánydöntés, vissza nem térülendő kormányhitel és költségvetésben el nem számolt rendezési milliárdok...
A napokban leleplezett háromfős Grupo Milton csak hab a tortán
Sajnos ez is tipikusan magyar történet.
Jogszerűtlen kormánydöntés, vissza nem térülendő kormányhitel és költségvetésben el nem számolt rendezési milliárdok...
A napokban leleplezett háromfős Grupo Milton csak hab a tortán
Sajnos ez is tipikusan magyar történet.
Kovi24-02-2010 21:10:54 // 7262
A Doctor már tavaly ősszel kinyilvánította, a jelenlegi formában nem folytathatják tovább az együttműködést a Fiat-Yamaha csapattal. Az eredmények megosztása – szerinte – csak Lorenzonak kedvez, míg ők nem kapnak vissza semmit a spanyoltól. A döntés megszületett: nincs többé adatmegosztás, mindenki magának fejleszt.
Persze ez nem azt jelenti, hogy kvázi két külön csapatként működnek ezentúl. Hiszen a vezető mérnök látja mindkét motor telemetriáját, és az alapvető információkat úgymond ’visszaosztja’ a pilótákhoz. De korlátlanul már nem férhetnek hozzá a versenyzők, vagy szerelőik egymás eredményeihez – és pont ez az, amit Rossiék el szerettek volna érni.
Így az idei szezon egyfajta igazolás lesz, mindkét versenyző számára. Amennyiben nő a különbség közöttük, akkor Rossiék elmélete a valós. Ha nem, akkor pedig Lorenzo tudása és tehetsége kap nagyobb figyelmet az alakulatnál.
Még két hónap, és Katarban minden kiderül.
Persze ez nem azt jelenti, hogy kvázi két külön csapatként működnek ezentúl. Hiszen a vezető mérnök látja mindkét motor telemetriáját, és az alapvető információkat úgymond ’visszaosztja’ a pilótákhoz. De korlátlanul már nem férhetnek hozzá a versenyzők, vagy szerelőik egymás eredményeihez – és pont ez az, amit Rossiék el szerettek volna érni.
Így az idei szezon egyfajta igazolás lesz, mindkét versenyző számára. Amennyiben nő a különbség közöttük, akkor Rossiék elmélete a valós. Ha nem, akkor pedig Lorenzo tudása és tehetsége kap nagyobb figyelmet az alakulatnál.
Még két hónap, és Katarban minden kiderül.
mesa22-02-2010 15:54:20 // 7261
Király Gábor potyái ? :))))
DéZé22-02-2010 15:43:36 // 7260
Egyre gyanúsabb nekem, hogy itt valaha is lesz MOTO GP futam. Ha belegondolunk, már több mint egy éve készen kellene lenni a pályának, erre lassan egy éve nem történt szinte semmi. Még jó hogy találtak néhány ókori leletet (de lehet, hogy a kivitelezők ásták el ott :-)), így most lesz mivel magyarázni, hogy miért nem halad a munka. Ilyenkor, vagyis mostanában egyre többször szégyellem, hogy magyar vagyok. Az utóbbi 1-2 évben nincs sok dolog, amire büszkék lehetünk... :-((((((((( !!!!!!!!
mesa22-02-2010 11:47:43 // 7259
Szavzzunk! Lesz-e MotoGP pálya Magyarországon, vagy sem?
(most hogy kiderítette az index, hogy 3 fős a kivitelező "nemzetközi" hírű spanyol cég :P)
1. Lesz MotoGP pályánk, időben
2. Nem lesz, csak az MFB pénzélt nyúlják
3. Lesz ötven éven belül
(most hogy kiderítette az index, hogy 3 fős a kivitelező "nemzetközi" hírű spanyol cég :P)
1. Lesz MotoGP pályánk, időben
2. Nem lesz, csak az MFB pénzélt nyúlják
3. Lesz ötven éven belül
Kócosw21-02-2010 21:46:13 // 7258
250-es MZ után én vettem egy 600-as banditát,és azt mondom a lehető legjobb döntés volt...
Kócosw21-02-2010 20:36:37 // 7257
Nemigen, még magam sem:)
imi15621-02-2010 20:36:05 // 7256
Vagy próbálj meg óvatosabban közlekedni:-)))!
Dévid21-02-2010 20:34:32 // 7255
Jó, akkor nem veszek.
imi15621-02-2010 20:30:41 // 7254
Akkor inkább ne vegyél mocit-sztem:P!
Dévid21-02-2010 20:29:10 // 7253
Eddig még mindennel estem amit vezettem. :S
imi15621-02-2010 20:12:04 // 7252
Azért próbálj meg ne sokat esni-kelni,mert az eléggé káros hatással tud lenni az egészségedre,meg a pénztárcádra is:-O!
imi15621-02-2010 20:10:36 // 7251
400-assal mentem már,az is nagyon kezes jószág.
Meg még annak idején mentem párszáz kilómétert egy GSX 650F-el,ami elég közeli rokon a Bandit-tal.Az is szimpi jószág volt:)!
Meg még annak idején mentem párszáz kilómétert egy GSX 650F-el,ami elég közeli rokon a Bandit-tal.Az is szimpi jószág volt:)!
Dévid21-02-2010 20:08:32 // 7250
Van valami olyan tárgyad ami gyári állapotú?
Kócosw21-02-2010 20:07:28 // 7249
tutira :)
de azért kicsit tászabnám :)
de azért kicsit tászabnám :)
Dévid21-02-2010 20:01:57 // 7248
Kollégám vett most egy 650-es Banditát, meggyőző a vas, még kócosnak is tetszene, fekete, karbon dobbal...
Dévid21-02-2010 19:59:00 // 7247
Aprilia RSV Mille R, vagy Suzuki Hayabusa...
Komolyra fordítva a szót valami kicsi olcsó motort, max. 400 ccm-ig, úgyis sokat fogok esni vele...
Komolyra fordítva a szót valami kicsi olcsó motort, max. 400 ccm-ig, úgyis sokat fogok esni vele...
Kócosw21-02-2010 19:58:53 // 7246
bandit....
600 vagy 650..az a tuti...
600 vagy 650..az a tuti...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
469
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?