És a Kovács-Sípos-Tóth kamionos triót meg nem is engedik versenyezni mert valami nem jó az autó papírjaival.
Ha lesz verseny akkor viszont a szervízúton elindulnak.
Láttam azt a kamiont és valami brutál erőgép.
Forum >> Motorsport
Mike.04-01-2008 13:23:20 // 3322
Satti04-01-2008 12:08:33 // 3321
Viszont a mostani Dakar veszélybe kerűlt, a mauritániai helyzet miatt, épp elméletileg ma jelentik be, hogy mi lesz.
Azért az hihetetlen, hogy az afrikai kontinensen, mindig vhol balhé van, egymást irtják, ezek nem normálisak, egyszerűen képtelenek a rendes életre. Vajon miért is van, hogy mindig az ilyen helyeken van általában az öldöklés, a káosz........
Elég szomorú lenne, ha ezek miatt, elmaradna, vagy erősen módosulna a Dakar. Renegetegn, hosszú időn át készülnek erre, ami egy évben csak egyszer van, bosszantó az ilyen helyzet.
Azért az hihetetlen, hogy az afrikai kontinensen, mindig vhol balhé van, egymást irtják, ezek nem normálisak, egyszerűen képtelenek a rendes életre. Vajon miért is van, hogy mindig az ilyen helyeken van általában az öldöklés, a káosz........
Elég szomorú lenne, ha ezek miatt, elmaradna, vagy erősen módosulna a Dakar. Renegetegn, hosszú időn át készülnek erre, ami egy évben csak egyszer van, bosszantó az ilyen helyzet.
Buksi03-01-2008 20:44:49 // 3320
Nem a szenvedés a lényeg, hanem így megfogni az autót! :-)))
Tommi03-01-2008 20:36:40 // 3319
2010-ben Budapestről rajtolhat a Dakar :)
Bár ismerve kis hazánk mentalitását, ebből is tuti botrány lesz és veszteségesen fogjuk zárni a mutatványt... :/
Bár ismerve kis hazánk mentalitását, ebből is tuti botrány lesz és veszteségesen fogjuk zárni a mutatványt... :/
Áki28-12-2007 12:52:53 // 3318
zolee14524-12-2007 09:58:33 // 3317
Amúgy meg be is linkelem és kész.:)))
ROC07
ROC07 egyéni
Sorrendben 139, és 356 mega.
Az lfs szerver miatt letöltésmenedzser ajánlott, mert a rohadék hajlamos megállni, akár többször is. Monnyuk egy normálisabb böngészőnél ez a "Tovább" gomb nyomkodását jelenti. :)
ROC07
ROC07 egyéni
Sorrendben 139, és 356 mega.
Az lfs szerver miatt letöltésmenedzser ajánlott, mert a rohadék hajlamos megállni, akár többször is. Monnyuk egy normálisabb böngészőnél ez a "Tovább" gomb nyomkodását jelenti. :)
zolee14524-12-2007 09:48:07 // 3316
Egy HNR-es srác felvette, szóval aki lemaradt annak tudok linket adni a letöltéshez.
pb_19-12-2007 00:17:25 // 3315
+nézném, mert nagy részéről lemaradtam sajna, de inkább alszom, mert holnap meló.))((
Tommi19-12-2007 00:11:19 // 3314
Utána pedig megismétlik a Race of Champions-t is :)
Tommi18-12-2007 23:55:22 // 3313
Áki most szólt, hogy az Eurosporton WRC szezonösszefoglaló megy, tessék nézni :)
mesa18-12-2007 21:11:53 // 3311
Há' mé', neeem ??? :))))
zolee14516-12-2007 16:39:40 // 3310
"Inkább egy 612-est vagy 599-est kellett volna a Corvette mellé tenni"
Mondjuk a használt 360 Modena is dupla annyiba kerül mint az új 2007-es Corvette.:))
Mondjuk a használt 360 Modena is dupla annyiba kerül mint az új 2007-es Corvette.:))
Satti16-12-2007 16:00:19 // 3309
Nagyon jól tudjuk, hogy az amcsik nagyon szeretik fényezni, ünnepelni magukat, de valóban, egy hasonló kategóriájú Ferrarit kellett volna mellé tenni, vagy az újabb változatot, az F430-at, az szétszopatta volna a Corvette-et. Vszont sok mndenre úgysem mennek vele, mert akinek az USA-ban pénze van, az természetesen Ferrarit vesz!
Tommi16-12-2007 15:03:18 // 3308
ptóbatétel meg = próbatétel :)
Tommi16-12-2007 15:02:44 // 3307
fele akkor motor = fele akkora motor :)
Tommi16-12-2007 15:02:19 // 3306
Nem tudtam eldönteni melyik topicba írjam ezt, de szerintem ide lenne a legjobb...
Előbb volt a Discovery-n egy összehasonlító teszt, 360 Modena vs Corvette 2007. A párosítás már eleve hátrány a Ferrarinak, mert a Modena egy régebbi típus, fele akkor motorja van, mint a Corvette-nek (3,6 liter kontra 7 liter), szóval nem volt egyenlő a két autó. Inkább egy 612-est vagy 599-est kellett volna a Corvette mellé tenni, de hát amcsik csinálták a műsort, szóval mindegy :)
5 fordulós volt az összehasonlítás. Első a gyorsulás, itt a Corvette értelemszerűen nyert a nagy motorral és nyomatékkal. Második a fékezés, 160-ról kellett megállni. Itt a Modena 3 méterrel rövidebb távon állt meg, szóval az állás 1-1. Ezután jött a szlalom, ahol kurva érdekes módon az orrmotoros és nehezebb Corvette 3 másodperccel gyorsabb volt, mint a középmotoros, tökéletes súlyelosztású és könnyebb Ferrari, így 2-1. A negyedik ptóbatétel az oldalgyorsulás volt, itt a Ferrari 1,2 G-t tudott szemben a Corvette 1,1-ével, vagyis az állás 2-2. Az utolsó feladat egy 4 km-es pálya volt, hosszú és éles kanyarokkal, szintkülönbséggel, mindennel, egy nagyon technikás pálya. A Corvette 1:38-at ment, a Ferrari 1:54-et, tehát a végeredmény 3:2 lett a Corvette-nek.
Szerintem kurvára semmi értelme nem volt egy többéves fejlesztésű, sokkal kisebb és más kategóriába tartozó Ferrarit egy 2007-es Corvette mellé tenni, de így elmondhatták, hogy "na ugye, jobbak az amcsi vasak"...
Előbb volt a Discovery-n egy összehasonlító teszt, 360 Modena vs Corvette 2007. A párosítás már eleve hátrány a Ferrarinak, mert a Modena egy régebbi típus, fele akkor motorja van, mint a Corvette-nek (3,6 liter kontra 7 liter), szóval nem volt egyenlő a két autó. Inkább egy 612-est vagy 599-est kellett volna a Corvette mellé tenni, de hát amcsik csinálták a műsort, szóval mindegy :)
5 fordulós volt az összehasonlítás. Első a gyorsulás, itt a Corvette értelemszerűen nyert a nagy motorral és nyomatékkal. Második a fékezés, 160-ról kellett megállni. Itt a Modena 3 méterrel rövidebb távon állt meg, szóval az állás 1-1. Ezután jött a szlalom, ahol kurva érdekes módon az orrmotoros és nehezebb Corvette 3 másodperccel gyorsabb volt, mint a középmotoros, tökéletes súlyelosztású és könnyebb Ferrari, így 2-1. A negyedik ptóbatétel az oldalgyorsulás volt, itt a Ferrari 1,2 G-t tudott szemben a Corvette 1,1-ével, vagyis az állás 2-2. Az utolsó feladat egy 4 km-es pálya volt, hosszú és éles kanyarokkal, szintkülönbséggel, mindennel, egy nagyon technikás pálya. A Corvette 1:38-at ment, a Ferrari 1:54-et, tehát a végeredmény 3:2 lett a Corvette-nek.
Szerintem kurvára semmi értelme nem volt egy többéves fejlesztésű, sokkal kisebb és más kategóriába tartozó Ferrarit egy 2007-es Corvette mellé tenni, de így elmondhatták, hogy "na ugye, jobbak az amcsi vasak"...
Mulder11-12-2007 11:12:42 // 3305
Cacho11-12-2007 10:59:21 // 3304
N-essel fognak menni a teljes 2008-as szezonban.
Mulder10-12-2007 22:25:28 // 3303
Hi
Ezt nekem se sikerült kideríteni. N-es vassal, vagy WRC-vel fognak tiporni?
Ezt nekem se sikerült kideríteni. N-es vassal, vagy WRC-vel fognak tiporni?
Tommi05-12-2007 13:03:56 // 3302
Így van, én is örülök neki, hogy láthattuk még őket, ki tudja legközelebb mikor láthatunk Alfákat versenyezni...
Tavaly így voltam a Hungaroringen is: örülök, hogy láthattam még Schumit versenyezni a visszavonulása előtt :)
Tavaly így voltam a Hungaroringen is: örülök, hogy láthattam még Schumit versenyezni a visszavonulása előtt :)
mesa05-12-2007 08:42:50 // 3301
Én "Magic" Marcusnak drukkoltam. Ő igazi (poénos) egyéniség. Kár, hogy nem versenyez többet.
És kár az Alfa Romeokért is! :(
Azt hiszem a topik címéből kihúzhatjuk a WTCC feliratot...
De legalább még utoljára láttam őket Brnoban !
És kár az Alfa Romeokért is! :(
Azt hiszem a topik címéből kihúzhatjuk a WTCC feliratot...
De legalább még utoljára láttam őket Brnoban !
beeep14604-12-2007 07:55:30 // 3300
Gratula neki, őt is csípem, csak ne a citrommal menne... :-)) Bár jól mentek idén is a franszia vasak.. Pettert kellene már valami normális vresenyképes autóba ültetni... Nem tudja valaki ki lesz a Fordnál Grönholm helyett?
Tommi03-12-2007 23:41:45 // 3299
A Subaru már megint csinált egy spéci szériát az Imprezából, nagyon jópofa honlappal :)
Tommi03-12-2007 23:32:21 // 3298
Épp akartam kérdezni, hogy mi lett a vége, mert nem láttam tegnap a hétvégén egyik összefoglalót sem. Szegény Grönholm, nagyon drukkoltam neki :( Loeb nekem nemgyerebe...
Satti03-12-2007 18:35:38 // 3296
Látom, még nem esett itt róla szó, hogy Loeb megnyerte ismét a WRC VB-ét, zsinórban negyedszer, 4 ponttal végzett Grönholm előtt.
Tommi03-12-2007 16:13:37 // 3295
Wow, zsírság :)
Mivel fognak menni?
Mivel fognak menni?
mesa29-11-2007 21:46:48 // 3294
SZENZÁCIÓ !!!
Tagai Róbert és Mayer Gábor a következő három évben részt vehet a rali-világbajnokság (WRC) valamennyi futamán.
A Prodrive angol cég gyári csapatával a magyar kettős három plusz két éves szerződést kötött. Mayer Gábor a távirati irodának elmondta: ilyen lehetőséget magyarok még nem kaptak. Már most, az idei szezon utolsó, cardiffi futamon is rajthoz állnak.
GRATULÁLOK! Talmácsi Gábor motoros világbajnokunk után az autósport elit kategóriájában is lesz magyar profi versenyzőnk!
Tagai Róbert és Mayer Gábor a következő három évben részt vehet a rali-világbajnokság (WRC) valamennyi futamán.
A Prodrive angol cég gyári csapatával a magyar kettős három plusz két éves szerződést kötött. Mayer Gábor a távirati irodának elmondta: ilyen lehetőséget magyarok még nem kaptak. Már most, az idei szezon utolsó, cardiffi futamon is rajthoz állnak.
GRATULÁLOK! Talmácsi Gábor motoros világbajnokunk után az autósport elit kategóriájában is lesz magyar profi versenyzőnk!
Satti29-11-2007 08:43:30 // 3293
Az F1 topicban van egy link, ott megtalálod.
zolee14529-11-2007 05:13:25 // 3292
Csak én nem találom, vagy még nincs is versenyzői lista?
Tommi27-11-2007 14:07:27 // 3291
Satti27-11-2007 09:56:52 // 3290
Az eu.sporton mondták a dec. 7-et. azért gondoltam.
mesa27-11-2007 01:13:30 // 3288
Igen az év második felében ő gyüjtötte a legtöbb pontot...
Tommi27-11-2007 00:40:00 // 3287
Szerintem Thompson azért "ért oda" a végén, mert ő folyamatosan kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtott. A többiek gyilkolták, kilökdősték egymást, votl győzelem és nulla pont is, ő meg folyamatosan hozta a pontot értő helyeket. Jó, neki is voltak gondjai meg pont nélküli futamai, de az esetek nagy részében ott volt és odaért az elején.
Tommi27-11-2007 00:38:39 // 3286
December 16, többi stimmel :)))
Tommi27-11-2007 00:38:26 // 3285
Igen, nekem is igazából ő a nagy kedvenc, de a Subaru évek óta csak nyűglődik :(
mesa27-11-2007 00:32:20 // 3284
Sziasztok!
Így utólag . Hihetetlen, még ma is remeg a kezem ha vissza gondolok, hogy James Thompsonnak a VB cím volt a tét az utolsó futamon!
Egy ilyen rossz évkezdés után, egy több éves technikával...
Ha nem előzi meg Larini, akkor 2. is lehetet volna. Így is szép a 3. hely!!!
Gratulálok!
Tavaly Farfus ment a VB címért. Idén negyedik lett a sokkal jobb BMW-vel. Rosszul döntött :)))
Szerintem lesz N-technology. És 159-cel. Aztán ha jönnek az eredmények, beszáll a gyár mögéjük ;) Mint idén. Akkor kezdtek jönni az eredmények
Így utólag . Hihetetlen, még ma is remeg a kezem ha vissza gondolok, hogy James Thompsonnak a VB cím volt a tét az utolsó futamon!
Egy ilyen rossz évkezdés után, egy több éves technikával...
Ha nem előzi meg Larini, akkor 2. is lehetet volna. Így is szép a 3. hely!!!
Gratulálok!
Tavaly Farfus ment a VB címért. Idén negyedik lett a sokkal jobb BMW-vel. Rosszul döntött :)))
Szerintem lesz N-technology. És 159-cel. Aztán ha jönnek az eredmények, beszáll a gyár mögéjük ;) Mint idén. Akkor kezdtek jönni az eredmények
Don Gombóc22-11-2007 16:55:19 // 3283
http://www.fiawtcc.com/fiawtcc/entry-list/2007/entrylistmotor.shtml
Ezt belinkelve, azért elgondolkodtató az eredménye Thompsonnak. Szóval nem szar ez a harmadik hely, ennyi ellenfél között, mégha van közöttük vendég driver is a WTCC-ben. Innen lehet csemegézni, érdemes megnézni a dízel Seat paramétereit is. Persze ezekben a technikai adatokban van egy kis simli a háttérben, de egészen jó olvasgatni való unalmas téli estékre. :)
Ezt belinkelve, azért elgondolkodtató az eredménye Thompsonnak. Szóval nem szar ez a harmadik hely, ennyi ellenfél között, mégha van közöttük vendég driver is a WTCC-ben. Innen lehet csemegézni, érdemes megnézni a dízel Seat paramétereit is. Persze ezekben a technikai adatokban van egy kis simli a háttérben, de egészen jó olvasgatni való unalmas téli estékre. :)
Satti19-11-2007 13:38:13 // 3282
Nincs sok külőnbség köztük, de az utolsó versenyen majd eldől a dolog!
Úgy látszik ez az év, ez ilyen a motorsportban, drámák az utolsó pill.-ig, és a legutolsó futamokon dőlnek el a VB címek, lásd, F1, motogp 125, WTCC, most majd a Rally, izgalmas évet sikerűl lezárni.
Ja, és persze dec.7-én bajnokok versenye, a Wembley stadionból!!
Úgy látszik ez az év, ez ilyen a motorsportban, drámák az utolsó pill.-ig, és a legutolsó futamokon dőlnek el a VB címek, lásd, F1, motogp 125, WTCC, most majd a Rally, izgalmas évet sikerűl lezárni.
Ja, és persze dec.7-én bajnokok versenye, a Wembley stadionból!!
beeep14619-11-2007 13:25:40 // 3281
Azt látnám már, hogy Petter keni el a száját mindenkinek... :-)
Balázs156SW19-11-2007 13:12:49 // 3280
Teljes mértékben igazat adok neked. A Lancia is akkor ment át leszálló ágba, amikor kiszállt a rallyeból. Azóta jön a szöveg, hogy az olasz autók szétesnek. És ez duma sajnos kihat ott a FIATra és az Alfákra is. Ez lenne a legolcsóbb reklám, ráadásul pénzük is lehetne rá, mert jól megy a szekér.
Tommi19-11-2007 12:10:05 // 3279
Ezek után Grönholmnak elég nehéz dolga lesz :( Nekem mondjuk Loeb nagyon nem szimpi, jó lenne, ha Marcus elkenné a száját nyugdíjba vonulás előtt :)))
Tommi18-11-2007 23:29:14 // 3277
Sziasztok!
Én is néztem ma a versenyt, nagyon drukkoltam Thompsonnak, reális esélye volt. És ha hozzáteszem, hogy az év első fele nem ment neki olyan jól és sok pontot eldobott...
Szerintem nem fognak indulni jövőre gyári színekben az Alfák, akkor ez már tudott lenne és bejelentették volna. Óriási hibának tartom, hogy egy ilyen versenymúlttal és sikerekkel teli gyártó, mint az Alfa, nem szerepel semmilyen rangos nemzetközi sorozatban. F1 ugye kilőve, mert egyrészt ott a Nagy Vörös Testvér van (aki ugye nem mellesleg az Alfából nőtte ki magát), másrészt iszonyat pénz kell hozzá. A rali vb megint kiesik, mert mi mindig is inkább a pályaversenyzésre koncentráltunk. A WTCC szerintem ideális terep volt-van-lesz-lenne az Alfának. Ok, hogy Le Mans-i csapat meg minden, de az egyszer van egy évben és már messze nincs akkora presztízse a 24 órás cirkusznak, mint annak idején. Így sehol nem szerepelünk, ami szerintem egy nagyon rossz döntés marketing szempontból. A WTCC relatíve nem olyan drága kategória, ha sikerülne végre rendesen fogyokúrára fogni a 159-est és valami ütőképes talicskát faragni belőle, szerintem esélyes lenne jövőre.
De hát digóék másképp gondolják :(((
Én is néztem ma a versenyt, nagyon drukkoltam Thompsonnak, reális esélye volt. És ha hozzáteszem, hogy az év első fele nem ment neki olyan jól és sok pontot eldobott...
Szerintem nem fognak indulni jövőre gyári színekben az Alfák, akkor ez már tudott lenne és bejelentették volna. Óriási hibának tartom, hogy egy ilyen versenymúlttal és sikerekkel teli gyártó, mint az Alfa, nem szerepel semmilyen rangos nemzetközi sorozatban. F1 ugye kilőve, mert egyrészt ott a Nagy Vörös Testvér van (aki ugye nem mellesleg az Alfából nőtte ki magát), másrészt iszonyat pénz kell hozzá. A rali vb megint kiesik, mert mi mindig is inkább a pályaversenyzésre koncentráltunk. A WTCC szerintem ideális terep volt-van-lesz-lenne az Alfának. Ok, hogy Le Mans-i csapat meg minden, de az egyszer van egy évben és már messze nincs akkora presztízse a 24 órás cirkusznak, mint annak idején. Így sehol nem szerepelünk, ami szerintem egy nagyon rossz döntés marketing szempontból. A WTCC relatíve nem olyan drága kategória, ha sikerülne végre rendesen fogyokúrára fogni a 159-est és valami ütőképes talicskát faragni belőle, szerintem esélyes lenne jövőre.
De hát digóék másképp gondolják :(((
Balázs156SW18-11-2007 11:08:53 // 3276
Mire kitalálják, hogy mit akarnak nem marad normális versenyzőjük. Thompson elviszik akkor ki marad?
Satti18-11-2007 10:10:51 // 3275
Ezt már olvastam is vhol, hogy gyári Alfa sajnos nem indul már, attól még privát az lehet, de azzal jövőre már nem sok esély lesz, még akkor sem, ha Thompson vezetné.
Don Gombóc18-11-2007 10:09:29 // 3274
A padlólemezt kell megoldaniuk, a többi kasznielemet könnyíthetik körben, az már csak műanyag technika kérdése. No meg a pénz. :) De miért is ne indulhatna Fiat és Alfa egyszerre? És vagy hat verdával pöcsönként. így gyűjtött a BMW és a Seat is ilyen nagyszámú pontot a márkaversenyben. Ráadásul nem gyári bömösök vitték a pálmát. :) Így van ez a forma egyben is, ha valamihez az Angol hozzányúl abból lesz valami. Az ő elhivatottságuk a motorsportokhoz az ott van a szeren. A BMW és Merci is nekik köszönhetik az F1 sikereiket.
zolee14518-11-2007 10:08:09 // 3273
A kommentátorok már mondtak sokmindent.:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
504
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?