Forum >> Motorsport

Benőke08-05-2007 15:32:08 // 2572
Mondjuk, eleve ott van a kutya elásva szerintem, hogy eleve senki nem tud rólla, hogy mi történik ott, vagy mikor van valami verseny. Ha azt akarják, hogy legyen valami, akkor kéne ennek valami reklám, meg valami összefoglaló weboldal. Én se tudtam, hogy most volt valami, persze a Seat kupa marhára nem vonz :) De biztos lenne akiket igen...
RB07-05-2007 22:39:39 // 2571
Aha értem,de akkor is sikeres a Citroennél az átmenet a xsara és a c4 között,és ez ugyanígy meg lehetett volna az Alfa-Fiatnál is.Sztem. A Bravoból így is úgy is dögivel el fognak adni mert baromi jól néz ki,meg ha minden igaz jól össze is van rakva!:-) No mindegy lesz ami lesz,de ez így nagyon nem jó!:-(
mesa07-05-2007 08:27:44 // 2570
Mondjuk ez nem kérdés, hogy miért! 159-esből eladnak évente 20-40k darabot. Bravoból meg 200k-et... A Citroen meg egyáltalán nem fél-gyári csapattal nyert, ha a Kronos csapatra gondolsz. A tavalyi év a simlisségről szólt, ui aki nem gyári csapat volt, az tavaly még használhatta az aktív differenciálművet, a gyáriak nem. Ezért csak a Subaru és a Ford maradt olyan 'buta' -hogy úgy mondjam-, aki nem fújt visszavonulót, mert nem jutott eszükbe ez az ócska kis trükk, hogy egy évet kamu privát csapatban versenyezzenek.
Grando06-05-2007 21:30:03 // 2569
Nem úgy néz ki, hogy bárhova is készülnének a süllyesztőn kívül... :((((
RB06-05-2007 21:29:06 // 2568
Ha máshol nem is de ilyen vonalon van mit tanulni tőlük! Biztos nem a gófok fognak indulni jövőre nálluk sem!Aztán ha mégis akkor tévedtem!:-))) A Bravonak csináljanak egy külön kupát,mint pl a már említett seját! Az Alfát meg tessék visszaemelni az élvonalba! Vagy lehet hogy a DTM-be készülnek?:-)))
Grando06-05-2007 21:24:49 // 2567
Ez valóban érdekes! A vw konszern is a szejatot nyomja. Vagy a Lancia-t leépítik, és az Alfa lesz a prémium cucc? :|
RB06-05-2007 21:15:42 // 2566
Egyetértek! Ha jól tudom a sportos vonalat a FIAT konszernen belűl az Alfa képviseli (a Ferrarit,Maserattit most ne vegyük ide),akkor nem értem miért a Bravo fog jelen lenni a jövő évtől! Meg lehetne annyi eszük a "nagy" FIAT vezéreknek,hogy amit súlyos verítékkel úgy ahogy helyrehoztak az Alfánál image fronton azt most igencsak sikerül nekik lerombolni(ide értve a kínai mizériát)!!!:-( A Citroennek miért sikerült félgyári csapatként megnyerni legalább az egyéni vb-t a WRC-be?
mesa06-05-2007 21:02:40 // 2565
Ma voltam a Hungaroringen, megtekinteni szánalmas magyar gyorsasági autósportunkat. Lényegében, mikor kiértem, nyolcan voltunk nézők ...
Aztán a nap fénypontja, a SEAT LEON COPA miatt már kijöttek vagy százan.

Pár kép :
Tagaiék már pályaautókkal is folgalkoznak
Seatok sorban

és végül, nincs versenypálya Alfák nélkül :)

Pályabírók autója
mesa06-05-2007 20:58:46 // 2564
Engem is ez bosszant, hogy lassan kirakják az X-et minden autóra, akinek már megvolt egy 156-os a WTCC-ben. :(
Mike.06-05-2007 20:49:40 // 2563
Én végignéztem az első futamot, de a másodikra már nem voltam kíváncsi. Igazad van. Inkább a csúcson kellett volna abbahagyni és akkor a mai napig mindenki csak a szépre emlékezne és nem lesajnálná a 156-osokat. Rossz nézni ahogy kínlódnak.
ystuc06-05-2007 20:44:20 // 2562
Hát erről sokat nem is lehetne. :-/
Tedi06-05-2007 20:40:16 // 2561
No, hát ezért nem írok semmit a WTCC-ről. No comment.
ystuc06-05-2007 20:40:03 // 2560
Nem mai gyerekek ezek az autók, pár év már a technika mögött van, és azért fűződik hozzájuk dicsőség. De fejlesztés hiányában semmire sem megyünk. :-( Végignéztem mindkét versenyt. Repülőrajtnál valamennyi esély volt, de a másodikban semmi. Ez van. A végsebesség jó, de a gyorsulás nem. :-(
mesa06-05-2007 20:33:39 // 2559
Fújj. Ez nagyon gáz! Követelem, hogy azonnal hagyják abba a 156-osok versenyeztetését a WTCC sorozatban. Felháborító. Szégyen. Nem hogy a BMW-kel kell küzdeni, nem hogy lehagyta a Seat a márkánk, nem hogy a Chevrolet (Daewoo) kettős győzelmet arat, de hogy az újdonsült 3 orosz pilótát leszámítva minden amateur autó is lehagyja az egyenesekben is a gyári Alfákat, az már nagyon nagy szégyen! Ráadásul úgy, hogy 0 Kg büntetősúly volt az olasz kocsikban :(((( Alfa szégyen és gyalázat!
mesa04-05-2007 12:43:57 // 2558
WTCC : Vasárnap 10.00 !!! Az idény első Alfa Romeo győzelmére számítok ! :)
mesa27-04-2007 10:30:04 // 2557
Ráadásul Zandvoorthben 3 Alfa is indul! :)))
mesa27-04-2007 10:22:36 // 2556
Hivatalos WTCC tesztnapok Monzában : Első nap : 1. roberto Colciago 2:00.787 Seat Leon 10. Olivier Tielemans 2:02.039 Alfa Romeo (kicsit kevés a srác, még mindig) Második nap: 1. Jörg Müller 1:59.911 2. James Thomson 2:00.412 (!) Alfa Romeo 2:01.173 volt a legjobb tavalyi AR idő. +ennyit számított az elmúlt hetek fejlesztése! És akkor számoljuk bele azt is, hogy a következő futamon az Alfákon nem lesz súlytöbblet, szemben a BMW-kkel, Seatokkal! :)))))))) FORZA N-TECHNOLOGY !!!!!!
Xixo27-04-2007 02:15:16 // 2555
Xixo24-04-2007 01:47:13 // 2554
Ez tényleg durva... :(( Azért elég jól megvédte a pilótákat a gépezet.
RB23-04-2007 21:09:32 // 2553
Hát sajna ekkora teljesítmény ill. sebességnél már a bukócsővel teleépített zárt karosszéria sem véd teljesen!
RB23-04-2007 21:07:41 // 2552
Igen ez volt az!:-(( Szerencsére egyik versenyző sem szenvedett maradandó károsodást!
Satti23-04-2007 17:30:11 // 2551
Ez nagyon csúnya volt,és még azt lehet hinni,hogy ebben a sorozatban nem is lehet nagy baj!
someq-14723-04-2007 17:18:45 // 2550
errre gondoltál????? wazzzz:-((((
RB22-04-2007 14:30:46 // 2549
Vazze mekkora baleset volt a DTM nyitófutamán a rajt után! Nagyon szar ilyet látni,amikor két versenyzőt is mentővel kell elszállítani!:-((
mesa19-04-2007 13:51:01 // 2548
ISMÉT INGYENES VERSENY A HUNGARORINGEN! SEAT LEON SZUPERKUPA! Új széria indul, az eddigi legerősebb egyen gépekkel "Ez a sorozat külföldön már nagyon népszerű, a gyári sportrészlege által készített teljesen egyforma autók már több országban bizonyítottak, sőt ez a sorozat a DTM betétfutama is egyben. Ezek után a hazai Seat importőr és a márkakupa sorozatok rendezője, a Zengő Motorsport itthon is életre hívta a Seat Leon Szuperkupát, amely a tervek szerint kezdetben 16, majd a későbbiekben 18 tagú mezőnyt foglal magában. A Seatok is a gyorsasági bajnokság égisze alatt versenyeznek majd, de külön futamban, a versenynaptár 7 hétvégéből áll. A sorozat első futam május első hétvégéjén kerül megrendezésre, ahová minden kedves kilátogatót szeretettel várnak, ugyanis a Seat Leonok versenye mellett számos érdekes futamra van kilátás. A rendezvény teljesen ingyenes, sőt a hagyományokhoz híven az autóval nem rendelkezőket ingyenesen igénybe vehető busz viszi ki az József Attila Színház mellől a Hungaroringre."
Tedi11-04-2007 20:50:18 // 2547
Nem semmi a srác...tényleg max respect :)
mesa11-04-2007 12:43:37 // 2546
Volt ott nálam elég gyakran, hogy a mezőny karambol-billiárdot játszott :))
mesa11-04-2007 12:42:40 // 2545
Semmi extra. EZT nézzétek! Ez a nem semmi! Az autó össze-vissza ficánkol alatta a zuhogó esőben, de Balzan csak megy és megy előre, és pörög ki elötte az egész mezőny!!! Le a kalappal a fiatal srác előtt ! MAX RESPECT
Satti11-04-2007 12:34:15 // 2544
Ez nagyon komoly,tud a srác!!
zolee14511-04-2007 12:28:17 // 2543
Az a művészet, a kanyargós felső részen megtalálni az ívet a betonfalak közt.:) Asszem V8-cel 2:11.xxx környékén van a rekordom.
mesa11-04-2007 12:16:14 // 2542
Szimulátoron nekem az egyik kedvenc pályám. Itt van minden, egybe fűszerezve ! :))
zolee14511-04-2007 12:10:37 // 2541
Bathurst V8 körrekord Amúgy ott Bathurst kb az mint Európában Monaco.
mesa10-04-2007 22:43:49 // 2539
Ebben benne van a szervízelés és a pilótacserék ideje is ! Na és ne feledjük, ez mégis csak egy olajkályha ! :P :D Egyébként ÍGY LEHET 'tépni' ezen a hegyi pályán, ez az animáció szerint :) (vedd hozzá, hogy single seater kategória értékei szerint készült)
Attie10-04-2007 21:51:26 // 2538
Ez átlag 112.6 km/h. Azt gondoltam, hogy többel mennek egy ilyen versenyen. :-O
mesa10-04-2007 10:54:23 // 2537
Az első Alfa 159-es (pálya) győzelem !!! A hétvégi Bathrusti 12 órás futamon az Alfa 159 2.4 JTDm nyerte a dízel kategóriát. 218 kört tettek meg és 1351 km-t a megadott 12 óra alatt. A fogyasztás 17 l/100 km volt - kivéve amikor Safety car volt a pályán, akkor ugyanis 7 l/100 km -el is beérte. A féket nem igazán vették igénybe, ugyanis mindössze a teljes betétvastagság 25%-át használták el. A 400 Nm-es nyomaték több volt, mint egyes V8-as gépek erőforrásaiban, és mivel 2800 és 4000 RPM között tudták tartani (III,IV,V,VI fokozatokkal) az autót, rendkívűl élvezetes volt vezetni, ami hosszú távú versenyeken előnyt jelent (a pilóták kisebb terhelése miatt). A versenyt egyébként egy BMW 335i nyerte, egy Subaru WRX STi és egy Mitsubishi EVO előtt.
mesa10-04-2007 09:00:20 // 2536
Elég megrázó lehet a csigazabálóknak, hogy saját földjükön egy digó vas nyerjjen :D
Xixo10-04-2007 01:30:41 // 2535
Xixo07-04-2007 00:04:10 // 2534
rtl klub
mesa07-04-2007 00:03:50 // 2533
Áááááááááááááhhhhh :)
Xixo07-04-2007 00:03:09 // 2532
Itt a szobába!! :)))
mesa06-04-2007 23:57:38 // 2531
melikbe' ? :)
Xixo06-04-2007 23:56:08 // 2530
Most volt a tévében is!!
Tedi06-04-2007 14:37:13 // 2529
Mondhassa, de nem hiszem, hogy lesz hozzá kedvem :)))
mesa06-04-2007 14:36:46 // 2528
Jó ötlet, mert lehet, hogy ezentúl csak A csatorna túlpartjáról érkeznek kedvező Alfás hírek ... :(
Tommi06-04-2007 14:21:39 // 2527
Csak a WTCC-ről szokik írni, de mondd neki, hátha kedvet kap a BTCC-hez is :)
mesa06-04-2007 14:16:02 // 2526
Teddy viszont nem írt a BTCC-ről, hogy most már ott is szerepel két 2007-es Ntech 156-os. Igaz, ott is csak a tízentúliak társaságát sikerült elérniük :(
Tommi06-04-2007 11:06:47 // 2525
A Hírek között a Warm-up Day beszámolómban van még pár fotó a "mi" F430 Challenge-ünkről, plusz mellette jónéhány más nyalánkság is :)))
Ferke03-04-2007 12:54:34 // 2524
Az AC Milan versenygépe már kész.:)) Erre a sorozatra nagyon kiváncsi leszek!:)
Tommi03-04-2007 03:24:19 // 2523
Írok... szoktam... na, ez megint olyan szőkés mondat lett :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.