Körülbelül így volt.
De nem kell sokra gondolni, csak kb 0,5-1 mp, de ez már olyan különbség pl: nem harmadik vagy hanem tizenharmadik.
	
Forum >> Motorsport
Csaba GT09-12-2011 13:03:32 // 7578
	Csaba GT09-12-2011 12:56:36 // 7577
	
	
EngineCoffeeTables09-12-2011 12:55:34 // 7576
	Abbol van az elonyuk hogy kimennek egy palyara es a szabadedzesen mar egy majdnem tokfinomra hangolt beallitassal mennek, mig mondjuk  a zengo motorsport pedig meg a vasarnapi warmup-on se biztos hogy megtalaljak azt a szintu beallitast amivel a chevik kezdtek penteken?
	
Csaba GT09-12-2011 12:26:20 // 7575
	A Chevrolet gyári támogatású autó a többi nem, több mint 3000 km teszteltek az első három hónapban a szezon előtt.  Még a BMW volt de ő is kiszállt, csak a motort adja. 
Az első három futamon nagy fölénnyel győztek a Chevroletek utána csökkent a különbség a többi autóhoz képest. Sokan azt hitték hogy a többi autó kezd Chevroletekhez fejlődni, pedig ez nem így volt, ahogy indult az év mindenki a homológ minimumsúllyal indult, ahogy nyerték a futamokat úgy kapták a büntetősúlyokat + 40 kg így csökkentek a különbségek.
	
Az első három futamon nagy fölénnyel győztek a Chevroletek utána csökkent a különbség a többi autóhoz képest. Sokan azt hitték hogy a többi autó kezd Chevroletekhez fejlődni, pedig ez nem így volt, ahogy indult az év mindenki a homológ minimumsúllyal indult, ahogy nyerték a futamokat úgy kapták a büntetősúlyokat + 40 kg így csökkentek a különbségek.
Public Enemy09-12-2011 12:12:23 // 7574
	Nagyon jó a videó, amit fölraktál, köszönjük! :-)) 
Pont egy ilyen versenyautót szerettem volna a Mikulástól én is, de idén is csak virgácsot kaptam ... :-((
	
Pont egy ilyen versenyautót szerettem volna a Mikulástól én is, de idén is csak virgácsot kaptam ... :-((
Blade09-12-2011 12:06:24 // 7573
	Idén elég jelentős volt a különbség a Chevroletek meg  a többi autó között, néha úgy tűnt mintha nem is egy kategória lenne. Szerinted mitől?
	
Csaba GT09-12-2011 10:47:11 // 7572
	Ha valaki kb 0,2 mp megérez akkor igen.
Ezek nagyon minimális különbségek.
Nem lenézésként írom, nehogy valaki félreértse, vannak nagyon jó magyar pilóták de ezek az apró változások, amitől ELMÉLETBEN jobb lesz az autó ezt ki is kell autózni. Egy gyári pilóta Pl Giovanardi, James Thompson akik több százezer eurót kapnak, azért hogy autózzanak azoknak az embereknek van ez csinálva.
Sokan azt hiszik, hogy az ETCC-n jól fognak menni vagy esetleg dobogóra is tudnak állni, azok nem gondolnak bele mi kell ahhoz hogy ezek az autók így tudjanak menni. Egy ETCC-n futott Honda ami mellet egy komoly csapat áll évek tapasztalatával és beállításaival + Egy James Thompsonnal, az kemény dió.
Még úgy is hogy egy ilyen utolsó generációs Alfa és egy Honda között maximum tized másodpercek vannak, ha elméletben mind a két autó a legjobban be lenne állítva ( DE ILYEN A GYAKORLATBAN NINCSEN )
	
Ezek nagyon minimális különbségek.
Nem lenézésként írom, nehogy valaki félreértse, vannak nagyon jó magyar pilóták de ezek az apró változások, amitől ELMÉLETBEN jobb lesz az autó ezt ki is kell autózni. Egy gyári pilóta Pl Giovanardi, James Thompson akik több százezer eurót kapnak, azért hogy autózzanak azoknak az embereknek van ez csinálva.
Sokan azt hiszik, hogy az ETCC-n jól fognak menni vagy esetleg dobogóra is tudnak állni, azok nem gondolnak bele mi kell ahhoz hogy ezek az autók így tudjanak menni. Egy ETCC-n futott Honda ami mellet egy komoly csapat áll évek tapasztalatával és beállításaival + Egy James Thompsonnal, az kemény dió.
Még úgy is hogy egy ilyen utolsó generációs Alfa és egy Honda között maximum tized másodpercek vannak, ha elméletben mind a két autó a legjobban be lenne állítva ( DE ILYEN A GYAKORLATBAN NINCSEN )
Blade09-12-2011 10:16:37 // 7571
	Ezért mondtam neked,hogy idén lett volna keresnivalód a Hringi WTCC futamon:) Jövöre már nem lehet sajnos, a szabályváltozások miatt. 
Érezhető a különbség az új lengőkarral?
	
Érezhető a különbség az új lengőkarral?
Csaba GT09-12-2011 08:57:51 // 7570
	A fejlődés nem csak azon múlik milyen ügyes egy csapat, hanem hogy mit engednek meg a szabályok. Pl a WTCC-ben minden évben egy kicsit engedtek a szabályokon, hogy gyorsabbak legyenek az autók, nagyobb tengelytáv vagy nagyobb utánfutás . A mi autónk és egy legutolsó specifikációjú autó között a legnagyobb különbség egy cnc-zett alu felső lengőkar (egyébként ezekhez az alfákhoz a legutolsó spec 2006)
Az utolsó kérdésedre a választ nem tudok adni, bármilyen autó mehet az ETCC-n ami már S2000-es autó és már 3 éve lejárt a legutolsó homologizációs bejegyzése.
	
Az utolsó kérdésedre a választ nem tudok adni, bármilyen autó mehet az ETCC-n ami már S2000-es autó és már 3 éve lejárt a legutolsó homologizációs bejegyzése.
EngineCoffeeTables09-12-2011 08:34:16 // 7569
	Akkor nem tudnak annyira fejlodni a regi autokhoz kepest? Kik ellen fogtok versenyezni? bmw, leon is lesz?
	
Csaba GT09-12-2011 08:02:27 // 7568
	Nem nevezném zsákutcának, a most futó ETCC-s autókhoz képest nincs nagy különbség, motorerő ugyan az a futóművön úgy emlékszem hogy  szabálymódosítás  pl egy Hondához képest nem volt ( a szabálymódosítás alatt azt érzem hogy a szabályok engednek olyan plusz átalakítást amivel gyorsabb lesz az autó).  Egyébként nincs nagy különbség ezek között az autók között Pl: A WTCC Hungaroring  1.56.9 volt a legjobb köridő, 1.6 turbó 320 Le, én mentem a 2005-ös specifikációjú Alfával 1.58.4-et.ami 280 Le. Egy jó pilótán több múlik.  
A Peugeot a WTCC-ben 2 versenyt ment utána a Dán túraautó bajnokságban ment. 4 Dán autókereskedő dobta össze rá a pénzt.
	
A Peugeot a WTCC-ben 2 versenyt ment utána a Dán túraautó bajnokságban ment. 4 Dán autókereskedő dobta össze rá a pénzt.
EngineCoffeeTables09-12-2011 07:40:43 // 7567
	Ez jo hir! Bar nekem lenne egy kerdesem: a legutolso gyari fejlesztesu 156 nem zsakutca egy kicsit? Versenykepes meg ennyi ido utan is? a masik csapat alltal hasznalt peugeot hol futott? Bttc?
	
Csaba GT09-12-2011 07:05:15 // 7566
	Jövőre négyhétvégés ETCC, két magyar csapattal?
http://www.enjoytherace.hu//index.php?action=displayNews&newsID=134
	
http://www.enjoytherace.hu//index.php?action=displayNews&newsID=134
Csaba GT05-12-2011 20:53:06 // 7565
	Ha valakit érdekel, egy kis emlék.
http://video.racing.hu/lg_srw_magazin_nurburgring_2001
	
http://video.racing.hu/lg_srw_magazin_nurburgring_2001
Kazes☻05-12-2011 20:20:41 // 7564
	Az annnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnyja, ezt jól el dugtad! Nem is gondoltam, hogy egy kincs rejtőzik a színfalak mögött! :DDD
	
GT Ɨ|ѯ05-12-2011 20:07:45 // 7563
	jobb gomb, sorry és megjelenítés...:-)
	
Kazes☻05-12-2011 20:03:28 // 7561
	Tyűűű, ez jól befarolt! Frankó! :)
	
Public Enemy03-12-2011 13:34:41 // 7559
	Meg IRC-rallye futam a Mecsekben, Historic-autókkal!! :-)
	
Poló03-12-2011 00:15:53 // 7558
	Meg lesz WTCC futam is? :)
	
Tommi03-12-2011 00:11:52 // 7557
	2012 július közepe / Ferrari Racing Days / Hungaroring
:)))
	
:)))
Kazes☻28-11-2011 22:19:51 // 7556
	Nem, neeem. Ez ez! :D
	
Kazes☻27-11-2011 16:52:18 // 7554
	váuu, csodaszép :)))
	
Kazes☻23-11-2011 17:20:49 // 7552
	
	
Buksi20-11-2011 11:52:16 // 7551
	Emlékszem már abban az időben is tátott szájjal néztem az Alfákat, miközben alázták a merdzsókat! :-))
	
zolee14520-11-2011 11:05:40 // 7550
	Naja, ez a DTM nem az a DTM. Sokan mondták már, hogy ezek inkább forma autóhoz hasonlítanak viselkedésben, csak éppen nincs szabadon a kerék, és nem fúj a menetszél a képükbe.
Viszont a kommentek közt írja valaki, hogy olyan mint a NASCAR, egyen alakatrészek. Nem tudom mi van a DTM-ben, de a NASCAR-ban a gyártó adja a motort, plusz a kocsi elejét és hátulját (az egységes márka arculat miatt). 4 gyártó, 4 motor. Majd a csapat amikor megkapta a motort még belepiszkál, igaz nagyon szűk kereteken belül. Legutolsó fékpad eredmények alapján a JGR Toyota motorok tudtak olyan 860 LE környékén, a leggyengébb pedig a Dodge olyan 830 LE-vel. Persze ez a pályán már nem látszik (ma egy Ford és egy Chevy közt dől el a bajnoki cím), de ez egy másik történet.
Visszatérve a DTM-re, kár volt a gyártókat beengedni. Mármint nyiltan, gyári csapatként. épp 5 perce írtam egy másik topikba a WTCC kapcsán, hogy mi lenne az én elképzelésem.
"(...). Ugyanakkor szerintem meg pont privát bajnoksággá kellene átalakítani. Csak kereskedelmi forgalomban kapható alkatrészeket lehetne használni, és tényleg széria kocsikat kellene átépíteni. Autót bárki tud venni, bármilyet. A legtöbb gyárnak van 2.0 alatti motorja, esetleg turbós is. Sőt, manapság ez a divat, szóval nem megoldhatatlan 1,6 vagy 1,8 t. Rá egy turbó, amit bárki megvehet, mondjuk lenne egy lista. Futómű komponensekről is egy lista és persze egységes gumi. Váltó, difi, stb. Elektronika ugye nincs, csak a lámpa meg a motorvezérlés. utána már elég lenne a max 40 kilós súlyozás, esetleg a hátsókerekes autókra egy kis plusz súly, ahogy most is van és kész."
Ha lista alapján kereskedelmi forgalomban megvehető komponensekből épülne fel az autó akkor nem a pénz döntene. Leszűkülne a kör: pilóta tehetsége, tesztlehetőség (ez még ugye mindig pénz), és az alap, vagyis széria autó tulajdonságai. itt jönne képbe a széria autó. Ha a gyár a versenyen előre akar lépni akkor jobb autót (futómű, aerodinamika, stb) kellene csinálnia az utcára. Pl a Julis az agyondícsért futómű miatt jó alap lenne.:)
	
Viszont a kommentek közt írja valaki, hogy olyan mint a NASCAR, egyen alakatrészek. Nem tudom mi van a DTM-ben, de a NASCAR-ban a gyártó adja a motort, plusz a kocsi elejét és hátulját (az egységes márka arculat miatt). 4 gyártó, 4 motor. Majd a csapat amikor megkapta a motort még belepiszkál, igaz nagyon szűk kereteken belül. Legutolsó fékpad eredmények alapján a JGR Toyota motorok tudtak olyan 860 LE környékén, a leggyengébb pedig a Dodge olyan 830 LE-vel. Persze ez a pályán már nem látszik (ma egy Ford és egy Chevy közt dől el a bajnoki cím), de ez egy másik történet.
Visszatérve a DTM-re, kár volt a gyártókat beengedni. Mármint nyiltan, gyári csapatként. épp 5 perce írtam egy másik topikba a WTCC kapcsán, hogy mi lenne az én elképzelésem.
"(...). Ugyanakkor szerintem meg pont privát bajnoksággá kellene átalakítani. Csak kereskedelmi forgalomban kapható alkatrészeket lehetne használni, és tényleg széria kocsikat kellene átépíteni. Autót bárki tud venni, bármilyet. A legtöbb gyárnak van 2.0 alatti motorja, esetleg turbós is. Sőt, manapság ez a divat, szóval nem megoldhatatlan 1,6 vagy 1,8 t. Rá egy turbó, amit bárki megvehet, mondjuk lenne egy lista. Futómű komponensekről is egy lista és persze egységes gumi. Váltó, difi, stb. Elektronika ugye nincs, csak a lámpa meg a motorvezérlés. utána már elég lenne a max 40 kilós súlyozás, esetleg a hátsókerekes autókra egy kis plusz súly, ahogy most is van és kész."
Ha lista alapján kereskedelmi forgalomban megvehető komponensekből épülne fel az autó akkor nem a pénz döntene. Leszűkülne a kör: pilóta tehetsége, tesztlehetőség (ez még ugye mindig pénz), és az alap, vagyis széria autó tulajdonságai. itt jönne képbe a széria autó. Ha a gyár a versenyen előre akar lépni akkor jobb autót (futómű, aerodinamika, stb) kellene csinálnia az utcára. Pl a Julis az agyondícsért futómű miatt jó alap lenne.:)
zolee14516-11-2011 10:18:34 // 7548
	Még nincs vége:(
Ez a 2011 év vége nem tudom mit tartogat még. Jó lenne, ha már semmit sem.
R.I.P. Guido Falaschi
	
Ez a 2011 év vége nem tudom mit tartogat még. Jó lenne, ha már semmit sem.
R.I.P. Guido Falaschi
Kazes☻11-11-2011 17:17:14 // 7547
	
	
mesa08-11-2011 21:31:04 // 7546
	Lassan erre is gondolni kell :Szilveszter Rally Micu Evo VI onboard
	
pb_23-10-2011 22:26:32 // 7545
	Csak szimplán +csúszott/Lrontotta a kanyart, ahogy baupistával csatázott. Aztán Lindult keresztben a pályán. Ritka 1 xerencsétlen Set volt.(((
	
kesa23-10-2011 22:00:34 // 7544
	Ahogy olvastam, megcsúszás után próbálta összeszedni a gépet. Egyértelműen látszik a videón, hogy küzd a motorral, szóval az ütközés előtt még nem volt baja.
Nagy kár érte (meg mindenki másért is, aki így jár), de versenypályán tényleg sokkal kevesebben halnak meg, mint utcai balesetben.
Nyugodjon békében!
	
Nagy kár érte (meg mindenki másért is, aki így jár), de versenypályán tényleg sokkal kevesebben halnak meg, mint utcai balesetben.
Nyugodjon békében!
Kazes☻23-10-2011 21:55:23 // 7543
	De ott még talán menthető lett volna, viszont amit a mögötte jövő két motorostól kapott, hogy még a sisak is szanaszét röpült róla, az túl nagy volt azt hiszem.
És nyilván volt több is világszerte, kisebb-nagyobb versenyeken, csak nem ér el ide a híre. És persze ilyenkor könnyű azt mondani, hogy Ja kérem, a motorsport veszélyes,de ez akkor sem egy ilyen egyszerű.
	
És nyilván volt több is világszerte, kisebb-nagyobb versenyeken, csak nem ér el ide a híre. És persze ilyenkor könnyű azt mondani, hogy Ja kérem, a motorsport veszélyes,de ez akkor sem egy ilyen egyszerű.
mesa23-10-2011 21:42:50 // 7542
	Van ahol még látható. De szerintem nem sokáig!
Szerencsétlen, végig szánkózta az arcát az aszfalton...
De ami érdekes, hogy már úgy került a többiek elé, hogy félig lógott a motoron, mint egy lenyilazott lovas amíg ki nem fordul a nyeregből! Lehet, hogy volt ott már előtte is vele valami baj
Nyugodjon békében!
Múlt héten Dan Wheldon, most Marco Simoncelli
	
Szerencsétlen, végig szánkózta az arcát az aszfalton...
De ami érdekes, hogy már úgy került a többiek elé, hogy félig lógott a motoron, mint egy lenyilazott lovas amíg ki nem fordul a nyeregből! Lehet, hogy volt ott már előtte is vele valami baj
Nyugodjon békében!
Múlt héten Dan Wheldon, most Marco Simoncelli
zolee14523-10-2011 20:32:12 // 7541
	Egy másik topikba írtam, hogy majd akkor nézem meg, ha kiengedték a kórházból. Sajnos már nem engedik ki, így meg sem fogom nézni...
	
zolee14523-10-2011 11:35:18 // 7537
	R.I.P.
Mi a franc van a motorsportokban....
	
Mi a franc van a motorsportokban....
Public Enemy23-10-2011 11:32:36 // 7536
	VÉGE!!!
Isten nyugosztalja szegény Marco-t!!!
Széles utat fönnt a mennyben!!!
	
Isten nyugosztalja szegény Marco-t!!!
Széles utat fönnt a mennyben!!!
Public Enemy23-10-2011 11:27:04 // 7535
	Nem a Valentino verte telibe, hanem a szerencsétlen Edwards, de a "Sic" szempontjából teljesen mindegy...Biztosan komoly a baj!!
2010-ben a japán Tomizawa szenvedett hasonló balesetet a Moto2-ben, az ő életét akkor már nem lehetett megmenteni... :-((((
	
2010-ben a japán Tomizawa szenvedett hasonló balesetet a Moto2-ben, az ő életét akkor már nem lehetett megmenteni... :-((((
zolee14523-10-2011 11:18:12 // 7534
	MotoGP: Simoncelli súlyos balesete után elmaradt a királykategória futama
Év végére minden hétre jut valami? :(
	
Év végére minden hétre jut valami? :(
Kovi18-10-2011 12:10:30 // 7533
	Sajna nem tévedsz kb. a felének kellene lennie az árának és akkor lenne nagy puukkkk! -(
	
mesa18-10-2011 10:30:09 // 7532
	Nem rossz! De ez lehet 2-3 szöcske ára, de azok jobban mennek és nagyobbat is ugranak :)
Persze lehet, hogy tévedek! :))
	
Persze lehet, hogy tévedek! :))
Kovi18-10-2011 10:23:56 // 7531
	
	
Xixo18-10-2011 02:11:30 // 7530
	Szegény Gyulámat még ezzel is zaklatni kell? Nem elég neki az F1 egész évben? 
(Azért kemények ertéeléknél, mert a Híradóban még jól mondták...)
	
(Azért kemények ertéeléknél, mert a Híradóban még jól mondták...)
zolee14517-10-2011 20:34:06 // 7529
	Benne volt a baleset a fókuszban is. Végülis jó sok Indy hír volt már eddig is az RTL-en, na mindegy...
Aztán szépen kielemezték, hogy felrepül, majd a falnak csapódik, és ez nem is lenne baj, csak a leszakadó kerék.
Annyit néztek el, hogy amit elemeztek az Will Power belső kamerája volt. Ő is megsérült, hátfájás, meg hasonlók, de Wheldon a 77-esben ült.
Mindegy, honnan tudhatnák, az F1 rajtszámokhoz se mindig tudják a versenyzőt, pedig azt közvetítik. Ha megkérdeztek volna futam előtt, hogy ki ül a 12-esben nem tudtam volna. Azt sem, hogy ki ül a 77-esben. Viszont ha csinálok egy műsort az a minimum, hogy nem beszélek hülyeséget. Pláne úgy, hogy a videó azzal kezdődik, hogy mutatják Wheldont a 77-esben, és kiírják, hogy 34-ről startolt, jelenleg 24-ik. Ráadásul a tiszteletköröknél az eredményjelző tornyon egyedül a 77-es szám volt végig.
	
Aztán szépen kielemezték, hogy felrepül, majd a falnak csapódik, és ez nem is lenne baj, csak a leszakadó kerék.
Annyit néztek el, hogy amit elemeztek az Will Power belső kamerája volt. Ő is megsérült, hátfájás, meg hasonlók, de Wheldon a 77-esben ült.
Mindegy, honnan tudhatnák, az F1 rajtszámokhoz se mindig tudják a versenyzőt, pedig azt közvetítik. Ha megkérdeztek volna futam előtt, hogy ki ül a 12-esben nem tudtam volna. Azt sem, hogy ki ül a 77-esben. Viszont ha csinálok egy műsort az a minimum, hogy nem beszélek hülyeséget. Pláne úgy, hogy a videó azzal kezdődik, hogy mutatják Wheldont a 77-esben, és kiírják, hogy 34-ről startolt, jelenleg 24-ik. Ráadásul a tiszteletköröknél az eredményjelző tornyon egyedül a 77-es szám volt végig.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
403
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?


