Forum >> Félig Off-os autók (egyéb olasz autók)

Zsolt15527-12-2012 12:49:26 // 1198
Tudtommal az Opel Comboban olyan az a motor van mint a Dobloban. Csak Ők 1,3CDTi-nek hívják. Nem egy vadászgép, de a napi rohangálásra tökéletes.
A cégnél van egy pár és csak eggyel volt gond. Ott is a porlasztócsúcsokkal, mert nem volt megfelelő minőségű a tankolt gázolaj.
Qtya7527-12-2012 12:46:24 // 1197
GTPeti26-12-2012 17:49:41 // 1196
SZVSZ ugyanannyira jók, mint a mi "Fiatjaink". A 120LE-vel olyan lehet, mint a 159 a 8V-s motorral. Dömpi cartárs szerint chippel elfogadható.
Béci Ɨ|ѯ26-12-2012 17:43:13 // 1195
Nincs valakinek tapasztalata az újfajta Cromaval? Jók azok? Normális közlekedésre elég bele a 120 lovas 8v 1.9 jtd?
Marklar15526-12-2012 12:21:34 // 1194
Gondolom a sok 1000dbba becsúszik 1-2 olyan is. Biztos, hogy a benzines kiforrott és igénytelenebb. De azért az 1,2 halványnak tűnik nekem. 1,4 es minimum. De az sem lehet sport kocsi :)
hg6idn26-12-2012 07:53:11 // 1193
Azt a puntót még láttam is :)
Szomszédom egy Bosch szerviz vezetője(rész tulaj is), ő mesélt jó pár lánc szakadásról. Illetve a neten találtam egy fórumot, ahol a nem megfelelő részecskeszűrő regeneráló üzemmód miatti problémákról cikkeznek. Na lesz min gondolkodnom. Ha őszinte vagyok magamhoz azért egy 1,2 benzines motor vicc kategória egy ilyen autóhoz..
Marklar15525-12-2012 23:57:57 // 1192
Marek ilyen puntót hajt...
Liquid25-12-2012 21:53:39 // 1191
kolegám, legjobb cimbije állatorvos, napi szaladgálós autója egy Doblo 1.3JTD, ha jól eméxem akkor 8 éves és 100e körül van benne, de 5-10 km-nél ritkán megy többet egyszerre (sőt általában még ennél is kevesebbet), ergo a km-ek nagy részét hidegen tette meg. A mai napig abszolut semmi gondja nem volt vele, pedig nem babusgatja, tényleg munkaeszköz.
hg6idn25-12-2012 11:50:35 // 1190
Sziasztok!
Kérdéssel fordulnék hozzátok:
jövő év elején tervezem lecserélni dolgozós Mareámat (1,6 Weekend1999) egy Fiat Doblóra ( nem bírok leszakadni az olaszoktól), 7-8 év körülibe tudok gondolkodni gazdaságilag, amiben bizonytalan vagyok a motor. Nem túl jó híreket hallottam az 1,3 Mjetekről, szakadó vez.lánc, gázolaj a kenő olajban. Paraméterei alapján akár az 1,2 benzines is szóba jöhetne.Hosszú távon talán olcsóbb szerviz, költségek, talán a dízelekkel hasonló üzemanyag költség? Az autóval nagy terheket nem szállítok, csak ami egy mezei biztonságtechnikai szerelőnek kell :) Zömébe Budapesti használat napi bejárással a kb. 30 Km-ről.
Van valakinek tapasztalata benzines Doblóval?
Marklar15525-12-2012 08:18:19 // 1189
Amikor még sok szabad időm volt és hatalmas lelkesedésem... :)
Zsolt15524-12-2012 06:34:57 // 1188
Jó képek. Nem semmi mutatvány. :-)))
Zsolt15523-12-2012 18:33:02 // 1186
Jöhet még egy-két kép. :-)))
Marklar15523-12-2012 18:08:43 // 1185
Egy haveromnak kiírom az össz SWs képeim. Majdnem 2GB. Csináljon diavetítéses filmet a You Tubéra. Ahogy elkészült... :)
Zsolt15523-12-2012 17:00:47 // 1184
Jó kis fotó sorozat. :-)))
Piritu - 1.000.00022-12-2012 21:12:05 // 1183
Az ilyen adások miatt álltam át a digit kábelre. (Konkrétan a D World adása, és az MG születik miatt.)
GTVili22-12-2012 21:07:42 // 1182
Szó mi szó,rá is fért az amcsikra egy kis Farina......
Valószinűleg kevesen azonosítanák kapásból Caddilac-ként.
Kazes☻22-12-2012 20:34:19 // 1181
Szó mi szó,cííp... :)
vm22-12-2012 19:30:22 // 1180
Asztakúúú... hogy ez mily szép! Most volt Discivery-n, Pininfarina Caddilac 1954...

Marklar15520-12-2012 22:35:24 // 1179
Meg van még? Tudok hozzá motort:)
1,8 ast is 2,0 ast is 2,0 8V Turbost is :)
Meg még pár apróság is...:)
Ha még nem láttad volna az én Temprám. :-P
1,6 8V helyett 2,2 16V...
atosz06919-12-2012 20:43:38 // 1178
A Második Szeremem :)
Fiat Tempra SW 1.8 8v :)

csak 101 lovas a gép, de olyan szépen szól hogy nem tudom megunni hangját :)
2 vezérműtengelyes 8 szelepes. Apám nem szereti mert szerinte lomhább mint a Tipo-ja volt, én pedig 1,5 évig ezt az autót hajtottam még a golf előtt. :)
Kazes☻15-12-2012 08:24:26 // 1177
Megmutatta farát az olasz szépség

Egész jó, majdnem mint egy Alfa... :)
Kazes☻14-12-2012 22:07:47 // 1176
:)
Marklar15514-12-2012 21:39:27 // 1175
Szerintem a 125p az végig tárcsás volt. Esetleg lehetett bel piacos (PL) 1,3 as fapad dobbal...?
Saca14-12-2012 12:42:36 // 1174
Ferrari F40LM videó. A hangerőt érdemes feltekerni :)
falcokc13-12-2012 20:53:02 // 1173
megnéztem 75-ig gyártották csíklámpával.
falcokc13-12-2012 20:46:53 // 1172
nem 75-s volt?
Whiteskull13-12-2012 20:10:30 // 1171
Nekünk 76-os, 1,5-ös botváltós volt, 4 tárcsafékkel. :)
Igaz még mustang lámpás volt. :)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)13-12-2012 13:19:11 // 1170
Eleinte igen, a kormányváltós - Mustang-lámpás első szérián, de a későbbieket ('73-tól vagy '75-től, a franc se tudja) visszabutították dobfékesre.
Whiteskull13-12-2012 06:34:36 // 1169
A polskin tárcsafékes hátsó híd volt. :)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)12-12-2012 23:33:02 // 1168
Akár úgy is, de a torinói változat ötös váltóját, DOHC motorját, meg a tárcsafékes hátsó hidat azért beleraknám. :)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)11-12-2012 20:33:32 // 1165
Na, egy ilyen bármikor jöhetne az Alfa mellé.

Kazes☻08-12-2012 20:28:23 // 1164
Buksi06-12-2012 11:17:55 // 1163
Tyűűűű, de ronda! :-/
Marklar15505-12-2012 21:53:13 // 1162
otthonról...
Kazes☻05-12-2012 21:38:28 // 1161
Xixo05-12-2012 17:22:06 // 1160
A HGT-set átdobnád mélbe?! Mert ehhez már vakegér vagyok. :)
Marklar15505-12-2012 15:10:44 // 1159
Kb 2 éve járt a haveromnál ez a verda. Nagyon nem volt épp alja... :)

Ezt csak úgy:
Marklar15503-12-2012 19:05:32 // 1158
frankó :)
Marklar15530-11-2012 14:05:13 // 1156
.......................19-11-2012 16:59:08 // 1155
na ez már döfi,
nagyon jól néz ki
pityke18-11-2012 18:41:54 // 1153
azt lehet tudni mennyit adtak el belöle?
GTPeti18-11-2012 17:32:15 // 1152
Bp és No között szívesen elterelgetnék egy ilyet. :) Télen még a mögötte lévőt is. B)
.......................18-11-2012 17:30:08 // 1151
A 7 végén volt szerencsénk egy Lancia Themat kipróbálni, 240 lovas diesel motorral
ami tetszik :
nagy ,csöndes ,abszolút zajmentes kaszni,csak 220kmh után kezd a széljzaj bejönni
kényelmes,
egyáltalán nem kapar elinduláskor(nem úgy mint az BMW 5),stabil futóművel
szép a bőr,fabetétek,nagyon jó felszereltség
nagyot üt a 20 zollos kerék,
nagyon csöndes és takarékos diesel motor,
jó váltó,nem rángat csak teszi a dolgát

ami nem jön be:
nagy súly miatt a 240ló csak mérsékelten megy,2 tonna az elviszi a dinamikát
a navi grafikája nem elegáns,mondhatni gagyi
nem elég közvetlen kormány,(Alfához szokottaknak)

A kocsi egyébként Merci E re épül,
hosz csak egy bajuszkapcsoló van,a bal oldalon,
és lábbak kell kézifékelni is

Sajnos túl fiatalnak érezzük magunkat ehhez a stílushoz..
Kazes☻13-11-2012 20:40:05 // 1150
Az biztos, vagy így, vagy úgy...! :)
Buksi13-11-2012 16:46:36 // 1149
Na majd meglátjuk! :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.