Szerintem egy roadster nem a piroslápás gyorsulásról, vagy a brutális motorhangról szól.
Ezek szóljanak egy szupersportautóról, amiket mindenki fotózgat, megbámul.
Egy roadster a nyitott tetős élményautózásról szól, a fülig érő mosolyról a sofőrnél, utasnál egyaránt. Szerintem.
Forum >> Félig Off-os autók (egyéb olasz autók)
Forsberg10-12-2015 11:03:28 // 1948
Liquid10-12-2015 11:02:59 // 1947
nem mentem még MX5-tel sose, de kipróbálnám. Amit eddig olvastam láttam róla az alapján zseniális autó lehet. Könnyű, könnyen kezelhető, hátsókerekes, igazi élményautó.
Miért lenne életveszélyes attól hogy nyitott?
Miért lenne életveszélyes attól hogy nyitott?
Jorjie10-12-2015 11:00:28 // 1946
Már bocsánat, de szedsz valamit? Mert ha nem, akkor lehet, hogy kellene.
.......................10-12-2015 10:59:01 // 1945
Az mx 5 ön sem értem mi a tököm jó benne?
Versenyezni nem lehet ,csapatni hegyi úton se
Mert életveszélyes hogy nyitott
És még állat motorhang sincs ,csak polgári
A 70es években fasza volt ,menő mert új Lifestyle t hozott
A Playboy életérzést
De ma ez öreg
Mint a Hugh Heffner
Versenyezni nem lehet ,csapatni hegyi úton se
Mert életveszélyes hogy nyitott
És még állat motorhang sincs ,csak polgári
A 70es években fasza volt ,menő mert új Lifestyle t hozott
A Playboy életérzést
De ma ez öreg
Mint a Hugh Heffner
.......................10-12-2015 10:54:19 // 1944
Én jártam keltem európában
És minden roadster piroslámpánál gyorsulgat
Nyitva a tető mindenki téged néz
És odakened a V8 nak
Aztán a hangorkántól feláll a szőr a járókelők hátán is
2015 ben erről szól egy roadster
A magamutogatásról
És minden roadster piroslámpánál gyorsulgat
Nyitva a tető mindenki téged néz
És odakened a V8 nak
Aztán a hangorkántól feláll a szőr a járókelők hátán is
2015 ben erről szól egy roadster
A magamutogatásról
WarbiRunner (Gyuri)10-12-2015 10:50:18 // 1943
Jesszusom... a roadster miért szólna a motorról? A vezetési élményről inkább. Egy igazi játszós roadster, nem böhöm nehéz sokhengeres motort hord az orrában, mert sokkal többet számít a súlyeloszlás, a kezelhetőség, a technikai összehangolság, mint a nyers erő. A radsterekkel nem gyorsulni járnak, nem lámpától izmozni 8 hengeres tankok ellen. Az csak és kizárólag a VEZETÉS-ről szól. Nem stopper és nem versenyautók ellen. Csak feelingből. Az MX-5 mindíg is etalon volt ebben.
Persze hogy megy a hajcihő, hogy "nem japán" . Miért is? Láss át a szitán :-) Pont azért, hogy a hülye is értesüljön róla, hogy baszki ez egy legendás MX-5. A testvér modellt már agyon meg vissza dicsérték. De azért kikérjük magunknak, de csak azért, hogy jól beleégjen mindenki agyába, hogy testvér modell. És Japán, csak szebb, meg erősebb. Marketing. Te szoktad emlegetni ezt a szót :-)
Persze hogy megy a hajcihő, hogy "nem japán" . Miért is? Láss át a szitán :-) Pont azért, hogy a hülye is értesüljön róla, hogy baszki ez egy legendás MX-5. A testvér modellt már agyon meg vissza dicsérték. De azért kikérjük magunknak, de csak azért, hogy jól beleégjen mindenki agyába, hogy testvér modell. És Japán, csak szebb, meg erősebb. Marketing. Te szoktad emlegetni ezt a szót :-)
Liquid10-12-2015 10:49:42 // 1942
de ez egy könnyű kisautó, mint az X1/9, szó se volt V8-ról.
Más világ
Más világ
.......................10-12-2015 10:41:58 // 1941
A kaszni maszkulin ,férias mint állat a hosszú motorháztetővel
Kintről azt hiszed V8
Aztán jön a csalódás hogy ugyanolyan hangja van mint minden átlagautónak
Így nincs harmóniában a külső és a tudás
Ez csak így csicsa
Kintről azt hiszed V8
Aztán jön a csalódás hogy ugyanolyan hangja van mint minden átlagautónak
Így nincs harmóniában a külső és a tudás
Ez csak így csicsa
.......................10-12-2015 10:29:10 // 1940
A 4henger nem férfias egy ilyen autóban
A pirosnál mellédáll egy SL 550AMG galántai rendszámmal
Szerinted?
A pirosnál mellédáll egy SL 550AMG galántai rendszámmal
Szerinted?
Liquid10-12-2015 09:44:15 // 1939
azért nem mindegy mert aki olasz autót akar az nem akar japánt és fordítva...
Inkább egy rendes 4 hengeres mint valami 3 hengeres ecoboost, vagy TDI mint a németeknél
nőcis cabrio? :D mit szívtál?
Ha ez nőcis, akkor a miTo micsoda? :)
Inkább egy rendes 4 hengeres mint valami 3 hengeres ecoboost, vagy TDI mint a németeknél
nőcis cabrio? :D mit szívtál?
Ha ez nőcis, akkor a miTo micsoda? :)
.......................10-12-2015 09:32:24 // 1938
Nem tudom miért kellene szégyellni ha Japán?
A világ vezető ipara japán
Én ezt pont reklámoznám,
hogy az is vegye a Fiatot aki eddig le se ...a
A 200ló is édeskevés ,ha 4hengeres
A roadster mindíg is a motorról szólt
Ide egy minimum V6 kellene,hogy érdekes legyen
Így 4hengerrel csak egy sótlan kis nőcis cabrió
A világ vezető ipara japán
Én ezt pont reklámoznám,
hogy az is vegye a Fiatot aki eddig le se ...a
A 200ló is édeskevés ,ha 4hengeres
A roadster mindíg is a motorról szólt
Ide egy minimum V6 kellene,hogy érdekes legyen
Így 4hengerrel csak egy sótlan kis nőcis cabrió
Kazes☻10-12-2015 09:16:58 // 1937
erno156sw07-12-2015 17:44:43 // 1936
Kicsit ugyan fáziskésésben vagyok, de:
Én elsőre egy 40 LE seicenrot vettem, biztos vagyok benne, ha anno veszek egy 100+LE autót, simán kinyírom magam/másokat, pedig én is önelégült voltam a vezetési tudásommal, de még egy 40 pacis konzervdobozban is kerültem olyan szitukba (tükör jégen, 15 centis hóban), ahol éppen hogy meg tudtam oldani 1-1 nehezebb vezetéstechnikai helyzetet. Egy combosabb autóval simán az árokban kötök ki... (aztán jött a 90 pacis buzuki, ami súly/LE arányban már egész korrekt volt), majd összesen kb 200E km megtétele után az alfa, szerintem ez egy korrekt építkezés volt, mára már van akorra rutinom, hogy ne okozzon gondot 1-1 trükkösebb terep, vagy forgalmi helyzet. Én mondjuk egy borzalmasan nyugodt sofőr vagyok (csak anyázok a kocsiban, ez meg max az utasaimat zavarja...).
Szerintem mindenkinek magának kell látnia a határait (pl.: Anyukámnak 93 óta van jogsija, levezetett pár százezer km-t, de autópályán, vagy pesten nem mer vezetni. Ismeri a határait, csak a saját kocsijukat vezeti, 60km-es körzetben, de ott első osztályúan). Én sem vennék 200+ LE autót, mondjuk leginkább azért mert nincs rá szükségem, én a meglévő 166-ból is csak ritkán használom 100-nál többet ;)
Btw bocs az OFF-ért vágom hogy eme témának nem ez a fórum a kijelölt helye. Az a rohadt 5S....
Én elsőre egy 40 LE seicenrot vettem, biztos vagyok benne, ha anno veszek egy 100+LE autót, simán kinyírom magam/másokat, pedig én is önelégült voltam a vezetési tudásommal, de még egy 40 pacis konzervdobozban is kerültem olyan szitukba (tükör jégen, 15 centis hóban), ahol éppen hogy meg tudtam oldani 1-1 nehezebb vezetéstechnikai helyzetet. Egy combosabb autóval simán az árokban kötök ki... (aztán jött a 90 pacis buzuki, ami súly/LE arányban már egész korrekt volt), majd összesen kb 200E km megtétele után az alfa, szerintem ez egy korrekt építkezés volt, mára már van akorra rutinom, hogy ne okozzon gondot 1-1 trükkösebb terep, vagy forgalmi helyzet. Én mondjuk egy borzalmasan nyugodt sofőr vagyok (csak anyázok a kocsiban, ez meg max az utasaimat zavarja...).
Szerintem mindenkinek magának kell látnia a határait (pl.: Anyukámnak 93 óta van jogsija, levezetett pár százezer km-t, de autópályán, vagy pesten nem mer vezetni. Ismeri a határait, csak a saját kocsijukat vezeti, 60km-es körzetben, de ott első osztályúan). Én sem vennék 200+ LE autót, mondjuk leginkább azért mert nincs rá szükségem, én a meglévő 166-ból is csak ritkán használom 100-nál többet ;)
Btw bocs az OFF-ért vágom hogy eme témának nem ez a fórum a kijelölt helye. Az a rohadt 5S....
.......................07-12-2015 16:40:16 // 1935
Kazes☻22-11-2015 00:54:23 // 1933
Buksi20-11-2015 22:05:50 // 1932
Jaaa, saját költségre én is megtudom oldani. :D
Marklar15520-11-2015 21:25:08 // 1931
Haver szülinapra Ferrari vezetést kapott. 15-20' 35000ft ;)
Dévid20-11-2015 06:27:16 // 1930
Az ókori I. Dareiosz kincse sem lenne elég, hogy az ismerőseim eme vágyát kielégíthessem. :D
Saját költségetekre viszont tudok rá hivatalos megoldást.
Saját költségetekre viszont tudok rá hivatalos megoldást.
Buksi19-11-2015 15:56:45 // 1927
Lenne egy 35 éves jelentkező is. :D
Buksi19-11-2015 15:54:04 // 1926
Hú... Nekem nagyon tetszik. :)
WarbiRunner (Gyuri)19-11-2015 13:57:23 // 1925
Ehh..ezt a tesztet nem akarod egy 37 évessel is kipróbálni? Már csak amolyan társadalomrajz jelleggel. Hogy lásd a kontrasztot...vagy hasonló :-) Csak szólj :-D
Dévid19-11-2015 01:54:40 // 1924
Én kipróbáltam, a 21 éves haverom alá raktam egy 340 lovas Subaru Impreza WRX STI-t, zárt, murvás pályán. A gyerek addig nagyon nagyra volt a vezetési tudásával, de eddig általában csak anyukája Hyundai Atosát vezette, meg számítógépen minden autós játékot.
Mondanom sem kell, minden kanyarban leesett a pályáról, pedig az instruktor mondta neki, mikor mit csináljon. Kiszállva az autóból kifejtette, hogy szar a kocsi, szar az instruktor, azért nem ment a vezetés. Pedig csak túl erős volt neki a vas elsőre, és nem adta meg az összeszokási időt és a tiszteletet a technikának. Ennyi.
Mondanom sem kell, minden kanyarban leesett a pályáról, pedig az instruktor mondta neki, mikor mit csináljon. Kiszállva az autóból kifejtette, hogy szar a kocsi, szar az instruktor, azért nem ment a vezetés. Pedig csak túl erős volt neki a vas elsőre, és nem adta meg az összeszokási időt és a tiszteletet a technikának. Ennyi.
WarbiRunner (Gyuri)18-11-2015 18:31:57 // 1923
Ennél? Ez maga lehet az autós mennyország. :-) Egy Mx-5 ötvözve olasz dizájnnal és motorral. Ez bizony "kéne" kategória erősen. A kis 1.4 programját meg gondolom nem nagy ügy lecserélni a 170 lovasra. Ahogy az MX-5 teszteket olvastam, élményben nagyon ott lesz.
Béci Ɨ|ѯ18-11-2015 16:02:37 // 1922
Úgy legyen, ámen! :)
Kazes☻18-11-2015 15:20:20 // 1920
Ebből már nem, de lesz külön(b)! :)
MiszöszFőnök18-11-2015 15:12:33 // 1919
Őszintén örülök, hogy sikerült kipréselni magadból, ezt a 2 mondatot.
Ami a pénzügyeket illeti. Remélem, valamelyik alfa találkozón lesz szerencsénk egymáshoz, hogy személyesen egyeztessünk portfólióinkról.
Ami a pénzügyeket illeti. Remélem, valamelyik alfa találkozón lesz szerencsénk egymáshoz, hogy személyesen egyeztessünk portfólióinkról.
Béci Ɨ|ѯ18-11-2015 14:13:53 // 1918
Abszolút. Lehetett volna akár Duetto is a neve.
Béci Ɨ|ѯ18-11-2015 14:12:49 // 1917
Ugyanez megvan most is a motoros jogsinál. Ha megszerzed 16 évesen a jogsit, akkor sem motorozhatsz egyből egy 100 lovas gépen. Ha elmúltál 21, akkor már lerakhatod elsőre is a nagymotor vizsgát és nem kell végigjárnod az összes lépcsőt. Tudom, hogy ennek a fizikai erőnléthez is köze van, mert 16 évesen nem mindenki tud megtartani egy 200kg+-os motort, de a fejekben is nagy a különbség 16 és 21 év között.
Szerintem egyszerűen felelőtlenség, hogy egy 17 éves, nulla vezetési rutinnal rendelkező gyerek vehet (vehetnek neki) egy 300 lóerős subarut, vagy egy 250 lóerős GTA-t és aztán megül vele másokat.
Szerintem egyszerűen felelőtlenség, hogy egy 17 éves, nulla vezetési rutinnal rendelkező gyerek vehet (vehetnek neki) egy 300 lóerős subarut, vagy egy 250 lóerős GTA-t és aztán megül vele másokat.
Piritu - 1.000.00018-11-2015 14:11:29 // 1916
Kár. Az Alfa Spider nevet eredetileg egy kicsi, könnyű, de mégis formás autó tette naggyá. A hagyományhoz teljesen passzolna egy ilyen...
Béci Ɨ|ѯ18-11-2015 14:07:47 // 1915
Én is így tudtam. :(
Piritu - 1.000.00018-11-2015 14:05:35 // 1914
Nem. Mint a cikk is írja, eredetileg Alfa lett volna, de nem lett :-((
Béci Ɨ|ѯ18-11-2015 14:03:44 // 1913
Lesz belőle Alfa?
Kazes☻18-11-2015 13:52:06 // 1912
KLassz! Az eleje egy kicsit Dodge-os benyomást kelt, de tecc. Az Alfa ennél csak jobb lehet majd! :)
Piritu - 1.000.00018-11-2015 13:46:12 // 1911
A lámpái kicsit eltérnek az ízlésvilágomtól, de jöhet. Lehet, hogy ilyen lesz a Spiderem utódja?
Forsberg18-11-2015 13:30:27 // 1910
panza18-11-2015 12:39:10 // 1909
Nem szabad az intelligenciát összetéveszteni a tudással. Az intelligencia arról szól, hogy hogyan dolgozza fel valaki a kapott információkat, és nem feltétlenül arról, hogy mit tud vagy hisz az illető!
Jorjie18-11-2015 11:36:49 // 1908
OFF
Ha nincs értelmes válaszod, akkor inkább hagyd a fenébe, mert a személyeskedés még tőled is gázos.
ON
Ha nincs értelmes válaszod, akkor inkább hagyd a fenébe, mert a személyeskedés még tőled is gázos.
ON
Liquid18-11-2015 10:55:06 // 1907
de,de,de,de :D
- Ezért kéne minden szint előtt különbözeti vizsgát tenni - karaj lenne ha jómagyar szokás szerint 2 napos ügyintézés, plusz okmányiroda 6 hónapra előre, meg persze kellő sarc / vizsga
- az majd nem tudja letenni a különbözeti vizsgát - ez okés
- ha van felelősségtudata, akkor kibír két-három évet, hogy vezethessen erősebb autót - ez értelmetlen szopatás lenne, már megint a "határozzuk meg a fullhülyék szerint a szintet és szivassuk a normálisakat..."
- a válasz egyszerű, igen - vegyen a gyereknek valami olcsó szart, vagy egy drágább, de nem szar gyengét (a 80 lóerő csak egy példa volt) - totál jó lenne még egy autót fenntartani, meg pont arra gyúrok, hogy ha majd a Marci vezethet akkor vendégségből hazavihet :) na ez pl. ugrana...
- ez teljesen igaz, lehet nem teljesítményhez, hanem súly/lóerő arányhoz kéne szabni, csak az sokkal bonyolultabb - az a baj, hogy ismét születne valami olyan kiváló kategorizálás mint anno a luxusadó a 175Le feletti autókra...
- Ezért kéne minden szint előtt különbözeti vizsgát tenni - karaj lenne ha jómagyar szokás szerint 2 napos ügyintézés, plusz okmányiroda 6 hónapra előre, meg persze kellő sarc / vizsga
- az majd nem tudja letenni a különbözeti vizsgát - ez okés
- ha van felelősségtudata, akkor kibír két-három évet, hogy vezethessen erősebb autót - ez értelmetlen szopatás lenne, már megint a "határozzuk meg a fullhülyék szerint a szintet és szivassuk a normálisakat..."
- a válasz egyszerű, igen - vegyen a gyereknek valami olcsó szart, vagy egy drágább, de nem szar gyengét (a 80 lóerő csak egy példa volt) - totál jó lenne még egy autót fenntartani, meg pont arra gyúrok, hogy ha majd a Marci vezethet akkor vendégségből hazavihet :) na ez pl. ugrana...
- ez teljesen igaz, lehet nem teljesítményhez, hanem súly/lóerő arányhoz kéne szabni, csak az sokkal bonyolultabb - az a baj, hogy ismét születne valami olyan kiváló kategorizálás mint anno a luxusadó a 175Le feletti autókra...
Béci Ɨ|ѯ18-11-2015 10:25:29 // 1906
Igen, de :) :)
- ha 2 évig ha ül csak otthon attól még nem lesz több rutinja - Ezért kéne minden szint előtt különbözeti vizsgát tenni
- van sok olyan akinek az életbe sose lesz mert alkalmatlan - az majd nem tudja letenni a különbözeti vizsgát
- van akinek már 17 évesen van kellő felelősségtudata és nem eszetlen, másoknál ez a szint csak sokkal később vagy sose jön el - ha van felelősségtudata, akkor kibír két-három évet, hogy vezethessen erősebb autót
- akinek nincs 80 lónál gyengébb kocsija az vegyen egyet, hogy a gyerek gyakorolhasson? :) - a válasz egyszerű, igen - vegyen a gyereknek valami olcsó szart, vagy egy drágább, de nem szar gyengét (a 80 lóerő csak egy példa volt)
- a lóerő önmagában nem veszélyes, a tömeghez viszonyított aránya sokkal inkább. Pl. egy 900 kilós 196 lóerős gép veszélyesebb, mint egy 210 lovas bálna
- egy biciklivel is lehet másokat veszélyeztetve közlekedni, még lóerő se kell hozzá - ez teljesen igaz, lehet nem teljesítményhez, hanem súly/lóerő arányhoz kéne szabni, csak az sokkal bonyolultabb
- ha 2 évig ha ül csak otthon attól még nem lesz több rutinja - Ezért kéne minden szint előtt különbözeti vizsgát tenni
- van sok olyan akinek az életbe sose lesz mert alkalmatlan - az majd nem tudja letenni a különbözeti vizsgát
- van akinek már 17 évesen van kellő felelősségtudata és nem eszetlen, másoknál ez a szint csak sokkal később vagy sose jön el - ha van felelősségtudata, akkor kibír két-három évet, hogy vezethessen erősebb autót
- akinek nincs 80 lónál gyengébb kocsija az vegyen egyet, hogy a gyerek gyakorolhasson? :) - a válasz egyszerű, igen - vegyen a gyereknek valami olcsó szart, vagy egy drágább, de nem szar gyengét (a 80 lóerő csak egy példa volt)
- a lóerő önmagában nem veszélyes, a tömeghez viszonyított aránya sokkal inkább. Pl. egy 900 kilós 196 lóerős gép veszélyesebb, mint egy 210 lovas bálna
- egy biciklivel is lehet másokat veszélyeztetve közlekedni, még lóerő se kell hozzá - ez teljesen igaz, lehet nem teljesítményhez, hanem súly/lóerő arányhoz kéne szabni, csak az sokkal bonyolultabb
Liquid18-11-2015 09:55:06 // 1905
ezzel csak az a baj hogy:
- ha 2 évig ha ül csak otthon attól még nem lesz több rutinja
- van sok olyan akinek az életbe sose lesz mert alkalmatlan
- van akinek már 17 évesen van kellő felelősségtudata és nem eszetlen, másoknál ez a szint csak sokkal később vagy sose jön el
- akinek nincs 80 lónál gyengébb kocsija az vegyen egyet, hogy a gyerek gyakorolhasson? :)
- a lóerő önmagában nem veszélyes, a tömeghez viszonított aránya sokkal inkább. Pl. egy 900 kilós 196 lóerős gép veszélyesebb mint egy 210 lovas bálna
- egy biciklivel is lehet másokat veszélyeztetve közlekedni, még lóerő se kell hozzá
- ha 2 évig ha ül csak otthon attól még nem lesz több rutinja
- van sok olyan akinek az életbe sose lesz mert alkalmatlan
- van akinek már 17 évesen van kellő felelősségtudata és nem eszetlen, másoknál ez a szint csak sokkal később vagy sose jön el
- akinek nincs 80 lónál gyengébb kocsija az vegyen egyet, hogy a gyerek gyakorolhasson? :)
- a lóerő önmagában nem veszélyes, a tömeghez viszonított aránya sokkal inkább. Pl. egy 900 kilós 196 lóerős gép veszélyesebb mint egy 210 lovas bálna
- egy biciklivel is lehet másokat veszélyeztetve közlekedni, még lóerő se kell hozzá
Béci Ɨ|ѯ18-11-2015 08:49:58 // 1904
Én egyébként pont ezért nem értem, hogy autóhoz való jogosítványnál miért nincs sávos rendszer, mint a motoroknál. Korhoz is lehetne kötni, meg teljesítményhez is. Biztos, hogy macerás lenne nekünk, de elég sok diszkóbalesetet meg lehetne előzni vele. Az olaszoknál sem véletlenül van a "kezdő jogosítvány", ami asszem két évre szól és addig csak max. 80 lóerős autót lehet vezetni.
Megtanulunk vezetni jó esetben 60-100 lóerős autókon, megkapom a jogsit 17 évesen és ha van rá pénzem mehetek és vehetek egy akár 600 +++ lóerős autót nyugodtan. És nem mindenkiben van meg aztán a felelősségtudat és az önkontroll. Egy 200 lóerő feletti autó egy gyakorlatlan sofőr kezében egyszerűen veszélyes. Nem csak saját magára nézve, hanem a forgalomban mindenkire.
És még hozzáteszem, hogy én a ilyen erős autókhoz való jogsit egy rendes kötelező vezetéstechnikai tréninggel is összekötném. Az is vicc, ami ma autóvezetés oktatás címszó alatt megy. Rendes felkészítéssel nagyon sok balesetet lehetne szerintem megelőzni.
Megtanulunk vezetni jó esetben 60-100 lóerős autókon, megkapom a jogsit 17 évesen és ha van rá pénzem mehetek és vehetek egy akár 600 +++ lóerős autót nyugodtan. És nem mindenkiben van meg aztán a felelősségtudat és az önkontroll. Egy 200 lóerő feletti autó egy gyakorlatlan sofőr kezében egyszerűen veszélyes. Nem csak saját magára nézve, hanem a forgalomban mindenkire.
És még hozzáteszem, hogy én a ilyen erős autókhoz való jogsit egy rendes kötelező vezetéstechnikai tréninggel is összekötném. Az is vicc, ami ma autóvezetés oktatás címszó alatt megy. Rendes felkészítéssel nagyon sok balesetet lehetne szerintem megelőzni.
.......................18-11-2015 08:13:55 // 1903
Mivan vettél Ferrari részvényt?
Ja bocs, nincs neked arra pénzed
Ja bocs, nincs neked arra pénzed
MiszöszFőnök18-11-2015 08:00:56 // 1902
Te nem vezettél még 500-600 vagy akár 1000 lóerős autókat különben nem beszélnél ilyen balgaságokat.
MiszöszFőnök18-11-2015 07:45:48 // 1901
Fegyver ahogy mondod. Nekünk csak egy 500 lovas szopócsillagunk van, de nem kell lepadlózni, ahoz hogy a másik sávban találd magad.
Dévid18-11-2015 01:10:20 // 1900
De viccelek.
Hogy Pókembert idézzem, "a nagy erő nagy felelősséggel jár".
Sima operátorhibának tűnik számomra. A fizika törvényeit nem lehet megszexualizálni, emberünknek kicsit nagyobb gázt sikerült adnia, mint a szituáció megkívánta volna, aztán ezt a hibáját nem tudta korrigálni. Kicsit elkottázta a dolgot.
Arról úgy tűnik nem írnak a lapok, hogy az elektronikus segédletek be voltak-e kapcsolva. Egy ilyen teljesítményű autót még egy rutinos sofőr is eldobhat, ha nincs észnél.
Fegyver ez kérem szépen, hisz nagyban eltér a dinamikája a többi közlekedő járművétől.
Hogy Pókembert idézzem, "a nagy erő nagy felelősséggel jár".
Sima operátorhibának tűnik számomra. A fizika törvényeit nem lehet megszexualizálni, emberünknek kicsit nagyobb gázt sikerült adnia, mint a szituáció megkívánta volna, aztán ezt a hibáját nem tudta korrigálni. Kicsit elkottázta a dolgot.
Arról úgy tűnik nem írnak a lapok, hogy az elektronikus segédletek be voltak-e kapcsolva. Egy ilyen teljesítményű autót még egy rutinos sofőr is eldobhat, ha nincs észnél.
Fegyver ez kérem szépen, hisz nagyban eltér a dinamikája a többi közlekedő járművétől.
GTPeti17-11-2015 14:20:40 // 1899
Dévid, ne viccelj már... Ahhoz, hogy a Váci úton végigmenj nem kell előtte gumikat melegíteni. Nem versenypálya, még akkor sem, ha Ferrarid van.
Ha pedig valaki az első km-eken lepadlóz egy ilyen erős autót, magára vessen. (BTW, mindannyian csinálunk hülyeségeket. Szóval ettől még nem tartom egy idióta baromnak az illetőt, csak nem tudott magán uralkodni.)
Ha pedig valaki az első km-eken lepadlóz egy ilyen erős autót, magára vessen. (BTW, mindannyian csinálunk hülyeségeket. Szóval ettől még nem tartom egy idióta baromnak az illetőt, csak nem tudott magán uralkodni.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
537
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?