Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
joe7501-09-2005 09:33:38 // 243
Mé? Puritán, semmi extra, és úgy megy mint egy go.-kart. És új korában turbóval alig 10 milla. Na?:)))
joe7501-09-2005 09:31:47 // 241
Az előzőt neked is írhattam volna.:)
joe7501-09-2005 09:30:54 // 240
Venni kell egy Opel Speedstert.:))
Don Gombóc01-09-2005 09:30:22 // 239
Lehetséges mert rossó. Majd rákérdezek.
TarP01-09-2005 09:30:08 // 238
De érted amit szeretnék?
Csak egyetlen könnyű sportautót az Alfától. Nem minden modellt, csak egyet!
Még a 185lovas 2.2 JTS-is gyönyörűen repítene egy 1100kg-os kocsit.
Nem is kell nagy motor!
Pláne, ha ráhánynak egy nyamvatt hajszárítót: 240 lóerő, 1120kg és kész a büntetőautó.
És nem kellene azon gondolkodni, hogy egy Integra-Celica ellen nekem 40-nel több lóerő kell, hogy megverjem...
Don Gombóc01-09-2005 09:29:37 // 237
Nem akarok vitázni de nagyon nézz utánna a súlyoknak mert az Enzo az több mint 1600 kiló, a Maranelló meg 1780 kg. Nem könnyűek ezek a sportkocsik.
SKrisz01-09-2005 09:28:19 // 236
Azért az Enzo-ban elég kevés dolog az ami kénylemi extra és nincs benne... Nekem semmi bajom az Enzoval, nagyon kevéssé tudok úgy nézni rá, mint a puritán, 0 kenyélmi extrával felszerelt torpedo F40 méltó utódjára. A csomagolás stimmel, csak messze nem ugyanarról szól a 2 autó...
Don Gombóc01-09-2005 09:26:47 // 235
Hát persze de ő így gondolkodik. Mondja hogy képzeld el megkaptam az Enzót 720 ezer euróért úgy hogy beszámítottak egy kis Modenát. Mondtam hogy milyen szerencsés vagy. Aztán ecseteltem neki hogy az új F430 négy másodperc alatt van százon. az Enzo meg 3.5 alatt, és az árkülönbség az 700 ezer euró a kettő között. ha egy kicsit bassza el a váltást ugyanott van a kiskocogó ferka. Persze nem ezért veszi azt tudom. A kőnigsegg meg tényleg eléggé seggül néz ki. De erre mondják az autós újságírók hogy a hűvös skandináv megjelenés. :)
SKrisz01-09-2005 09:25:15 // 234
F50-et mennyiért adja? GTV-t beszámolja úgy kb. 50 mill-ért?:)))
joe7501-09-2005 09:24:29 // 233
De ezek Hardcore sportkocsik. ezekkel a hétköznapokon nem közlekednek. A Brera viszont olyan lesz amivel elmehetsz a Cora-ba vásárolni is. Emiatt viszont szükség van rá hogy legyen benne minden földi jó..:)
TarP01-09-2005 09:21:03 // 232
A Súlyra semmi szükség (Legfeljebb az ütközésnél, ha már megtörtént az anyagra!).
Hány F1-es autót láttál felrepülni 350 körüli tempónál?
A Ferrari GTO-1080kg volt
Az F40-1100, majd később 1250kg
Az F50 kb1300kg
Az Enzo-1370...
Minek? Azért, hogy egy TVR, LOTUS, KÖENIGG, ZONDA... Megverje?
Tényleg nem értem.
Aki ilyen autót vesz, nem a pohártartók, meg a légzsákok száma vonzza, az biztos.
joe7501-09-2005 09:19:25 // 231
A Brera gyakorlatilag a 159-es atom merev kaszniját kapja, kissé megkúrtítva,. Nehéz lesz mint a sár. :(
Don Gombóc01-09-2005 09:19:18 // 230
Azt írta úgy lenne érdekes nem azt hogy annyi. Nem is lesz könnyebb a sok extra kütyü meg merevebb alváz miatt.
joe7501-09-2005 09:18:17 // 229
Nem ! Az biztos! Hát hogy néz ki ez a KöenigSegg?? Ocsmány. Élőben is! Láttam Genfben, csak szebb sportkocsik vannak!
Don Gombóc01-09-2005 09:17:27 // 228
Nekem a héten vált le a kipuff cső a hátsó dobról, és autóztam vele így kétszáz kilométert volt hangja rendesen. Szinte sajnáltam amikor vissza hegesztettük. Nem is volt zavaró mert jó a hangszigetelés ebben a nagy sparheltben, úgyhogy kap két hátsó sport dobot.
TarP01-09-2005 09:15:34 // 227
Ezt honnan tud? Mármint Brera tömeg adatot?
A GT 1410kg Miért lenne a Brera még 90kg-val nehezebb?
Don Gombóc01-09-2005 09:13:28 // 226
A súlyon sem lehet nagyon spórolni mert egy sportkocsinak azért kell súly az úton tartáshoz is meg a futómű cuccokat sem lehet bádog préselt szarokból csinálni. Itt a példa rá a Pagani Zonda esetében, lehet hogy gyorsabb az Enzonál de könnyebb is négyszáz kilóval. Van itt nálunk egy arab fiú a Bader az isteníti a Zondát, és amikor leszaroztam hogy mit keres egy olasz sportkocsiban német motor, akkor megsértődött. De ez tetszik, és van ré pénze. Most például el akarja adni a 645-ös BMW-jét aZ F 50-es Ferrariját, és az Aston Martin Vanquist, és az árán egy Königsegg nevű Svéd ilyen könnyített szart akar venni. Az ő pénze az igaz, de Nóóórmális?
joe7501-09-2005 09:08:39 // 225
A GTA egy dologban tünik ki a többiek közül. A hangja az fenomenális!
Amúgy tegnap láttam egy Pirosat halason épp beállt a shell kúthoz tankolni. Egy 50-60 körüli őszhajú szakállas manusz vezette. Vannak még akiknek idősebb korukra se kell Ford Mondejó.:))
joe7501-09-2005 09:06:37 // 224
Hát igen. Az Brera is úgy lenne érdekes ha olyan max. 1300 kg lenne a csúcsmodell, ehhez jönne a 400 LE, hát szem nem maradna szárazon.
De ugye tudjuk hogy a 3.2-es 260 LE-s is fölötte lesz az 1500 kg-nak.:(((
TarP01-09-2005 08:58:10 // 223
Nem mindíg a tucat lóerők a legjobbak.
Egy 1700kg-os autóba már hiába a 300ló is.
A Marketinges luxus-bénázást kellene elfelejteni...
Nem érdekel, ha a 159 nehéz, meg a GT nehéz, de egyetlen egy könnyű jószágot mér' nem lehet? Csak egyet!!!
Don Gombóc01-09-2005 08:56:56 // 222
Igen sajna csak annyira kapaszkodnak hogy a köbcenti/ lóerő viszonyban ott vannak a kiemelkedőbb autók mellett, eten kívül semmi extra. A GTA-t is alsó hangon 300 le-vel kéne árulni, mert már szinte minden más 3.2-es benzines ott van a 250le-nél vagy fölötte.
joe7501-09-2005 08:53:42 // 221
Azért a Fiat Coupe szvsz kurva jól néz ki! Abba nem mennék bele hogy Szebb-e mint a GTV, inkább azt mondanám másként szép! De még mindig megbámulom ha sikerül látni egyet.
TarP01-09-2005 08:52:39 // 220
Azért a WTCC-ben nem puhány a megjelenésük.
Még akkor sem, ha a BMW taktikusabb, a legutóbbi versenyen meg mázlistább volt, összességében az Alfában bőven benne van a szükséges tudás.
joe7501-09-2005 08:52:19 // 219
Nem a távolság, vagy a költségek, hanem erre az időhiány az ami meggátol. Nincs időm erre elbaszni egy két napot......
joe7501-09-2005 08:50:49 // 218
Ez gyakorlatilag amióta az Alfa a Fiathoz került így van. A 80-as évek közepe óta nincs igazán ütős Alfa amivel a többiek fölé nőhetne. Van gyönyörű forma, tetszetős részletmegoldások gyönyörű hang, kéne viszont pár tucat plusz LE-is. Remélhetőleg a 3-400 LE-s korszak lassan beindúl, és visszakerül a márka teljesítmény terén is a méltó helyére. Mert valjuk meg menetdinamika terén a GTA sem méltő ellenfele egy BMW M3- Vagy Audi S4-esnek.
Don Gombóc01-09-2005 08:50:25 // 217
Kénytelen volt követni azt a homogén ékalak trendet a gyalogos védelem miatt ami most dívik, ez meg egy kicsit beuniformizálja a kocsikat. Egy kis küszöb spoiler hátsó szárny tuninggal lehet rajta fényesíteni.
TarP01-09-2005 08:48:59 // 216
Van benne sok igazság.
Persze nekem is ott volt a Fiat Coupe, meg a GTV között a választás, de hát kérem az esztétika!!! Meg az arculat... Szóba sem jöhetett a coupe!
Azt kell mondjam, hogy arról némileg az Alfa tehet, hogy (gondolom német nyomásra) nem épít sporttorpedót, hanem inkább GranTourismo-kat.
SKrisz01-09-2005 08:48:54 // 215
Hát igen ki kell menni... De nem te mondogatod mindig, hogy dízellel milyen olcsó és nincs messze semmi?:)))))
SKrisz01-09-2005 08:47:45 // 214
Pedig most kezdtem el igazán aggódni... :DDDD
Don Gombóc01-09-2005 08:46:54 // 213
Kíváncsi vagyok rendet tesz-e a jürgen csávó közöttük. Azért olyan szar a szereplés a WTCC-ben is mert ezek a digók kibaszottul fegyelmezetlenek, és nehezen kezelhetőek.
TarP01-09-2005 08:45:27 // 212
Szerintem a kiskocsi piacon a 60-80Le-s kategóriával lehet kaszálni, amit 2 millóért megvehetsz és nem eszik sokat.
Ebből az MJET csak az utóbbit tudja.
Néhány street-racer persze szereti a 200 lovas kisautókat, de nem ebből virágzik a FIAT.
Nekik a sok kiccsalád, meg kisnéni a vevőkör.
Nekem is tecc, a Maseratis eles, de oldalt már nem lett egyedi, sőt némi Ford Mókus is került bele nem?
joe7501-09-2005 08:42:56 // 211
Na ja csak ahhoz ki kell menni min. Ausztriába míg a Powerrail itthon is elérhető. De nincs lehetetlen az biztos.
joe7501-09-2005 08:41:41 // 210
A Fiatot nem igazán hatotta meg eddig se hogy alábasz-e az Alfának Konszernen belül. Gondoljunk csak a Fiat Coupe Turbo Plus változatra. Még így is hogy 7-8 éve gyártották alapból úgy megy mint a mai GTA-k. És 7-8 éve hol volt GTA?
Sajnálatos de be kell látni hogy a Fiat mostohán bánik az Alfával ezen a téren. Hiszen bár az Alfa a soportos modell konszernen belül mégis sokkal durvább Lancia-k és Fiat-ok kerültek gyártósorra mint Alfák. Sajnos ez az igazság!
Don Gombóc01-09-2005 08:41:01 // 209
Rosso GTV-vel! Beleférek ne aggódj! :)
SKrisz01-09-2005 08:39:42 // 208
Az jó... és mivel mész haza utána?:))))
Don Gombóc01-09-2005 08:38:38 // 207
Jó hogy tudom! Viszem hozzád belőni a turbónyomásomat. :)
SKrisz01-09-2005 08:37:42 // 206
Miért a Novitec csak PII árul? Na ugye... csinálnak azok minden eszement őrültséget!:)))
Don Gombóc01-09-2005 08:37:08 // 205
Persze hogy nem csinálnak ilyen megabrutál kicsi kocsit, mert akkor alábasznának az Alfának és a többinek. De nem lenne rossz, és ráadásul ez a Maserattis eleje meg a szélesített sárvédőívek és a nyújtott forma sok lehetőséget fog adni az optikai tuningra. Egyszóval nem néz ki szarul még így alapból sem. Off ide vagy oda ez lett a legszebb kis gép a kategóriájában.
joe7501-09-2005 08:36:22 // 204
Na ja, de a Powerrail II önmagában nem elég. Jobban bele kell nyúlni...
SKrisz01-09-2005 08:33:49 // 203
Joe!
Szerinted Novitecnek mennyi időbe kerül egy nagyobb MAPszenzort applikálni a vasba, ha ők azt akarják? Ezt még én is meg tudom csinálni akár otthon is!:))
joe7501-09-2005 08:31:25 // 202
A Novitectől nem lesz 200 LE a MAP nem engedi, de 170-180 LE-vel a Puntó eléggé odabaszós lesz, főleg ha mindehhez közel 400 Nm nyomaték párosul. Hát nem lesz egyszerű megfogni az utakon az biztos.
Don Gombóc01-09-2005 08:30:39 // 201
Hát ha egy ilyen verziót kiadnának amiről itt álmodtam, és olcsóért akkor nagyot kaszálnának a kisautó piacon. Mi meg mehetnénk a faszba a 200le-s másféltonnás verdákkal.
Mike.01-09-2005 08:27:46 // 199
200 le punto. Hééé :-))
Mike.01-09-2005 08:24:50 // 198
A 130 le punto se rossz. :-)
Don Gombóc01-09-2005 08:23:39 // 197
Punto 1.9 Mjet HGT+ Novitec csipsz= 200le / 900 kg Fosó mi? :))
Don Gombóc01-09-2005 08:21:18 // 196
Nem arra gondoltam, az ujság azt írta hogy az 1.9 Mjet 120 és 130 Le-s változattal lesz kapható. Ez valszeg a tiéd butított változata. Az is lehet hogy lesz 150 lovacskás is. Benzinest egyelőre 1.2 8V, és 1.4 8V-ben adnak ki. Úgy láccik rágyúrnak a dízel piacra.
perdix15501-09-2005 08:18:51 // 195
Ez akkor most komoly? Nem hiszem el.....
joe7501-09-2005 08:16:10 // 194
Na ja, szarul is érzem majd magam, ha egy Puntó majd elpicsáz az úton.:)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
513
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?