Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
HátvédRomeo15-12-2008 21:49:03 // 11493
Ja meloba járni nem rossz. Monaco, irodaház Fő utcán. :-DD
Wickey15-12-2008 21:42:25 // 11492
Tököm tudja. A "made in" flag. Mellesleg jólnézki. Munkagép III. :-PP
Lali7515-12-2008 21:12:23 // 11490
Érdekes amit írsz,de gyanítottam eddig is,hogy kiveszett a régi GTi-feeling!
Az igazi a g1 GTi.
Ott még más szempontok szerint készült egy sportosított példány....
Az igazi a g1 GTi.
Ott még más szempontok szerint készült egy sportosított példány....
Xixo15-12-2008 21:02:37 // 11488
És ebben mi az olasz???
HátvédRomeo15-12-2008 20:08:38 // 11487
Ja bocse, van némi lemaradásom új autó téren. :-))
ystuc15-12-2008 20:07:26 // 11486
HátvédRomeo15-12-2008 19:59:51 // 11485
Ammeg mi? :-))
Wickey15-12-2008 19:50:36 // 11484
olasz autónál jobb a földön nincs. :-))
mé', gyárcsák má' az Estoque-t? :-)
mé', gyárcsák má' az Estoque-t? :-)
HátvédRomeo15-12-2008 19:41:23 // 11483
Azta a kurva jó sztori. Félig olvastam el, mert olyan hosszú, hogy megéheztem. De szét röhögöm magam.
DE a lényeg, hogy olasz autónál jobb a földön nincs. :-))
Na megyek enni. :-)) Komolya!!
DE a lényeg, hogy olasz autónál jobb a földön nincs. :-))
Na megyek enni. :-)) Komolya!!
Blade15-12-2008 19:14:19 // 11482
Ma egy srác vitt próbakörre egy 5-ös g gti-vel ,állitólag 260Le. Észrevételeim a következők:
1.Design nulla mivel nincs is design. 2. Motorhang sportossága zéró,csak valami zúgás van mint egy stiftben. 3. Futómű átlagos , a 156GTA futóműve sokkal precizebb. 4. A kék fauvé müszervilágitás inkább zavaró. 5. A sportülések oldaltámaszai olyanok mintha egy darab lécet szögeltek volna oda. 6.Megy valamennyire de az alapján ahogy mesélt róla többet vártam. 7.Kormány annyira közvetlen mint egy alaptipusban. 8. És a legfontosabb hogy kurva hamar megunnám azt az autót..:)
1.Design nulla mivel nincs is design. 2. Motorhang sportossága zéró,csak valami zúgás van mint egy stiftben. 3. Futómű átlagos , a 156GTA futóműve sokkal precizebb. 4. A kék fauvé müszervilágitás inkább zavaró. 5. A sportülések oldaltámaszai olyanok mintha egy darab lécet szögeltek volna oda. 6.Megy valamennyire de az alapján ahogy mesélt róla többet vártam. 7.Kormány annyira közvetlen mint egy alaptipusban. 8. És a legfontosabb hogy kurva hamar megunnám azt az autót..:)
ystuc15-12-2008 19:02:54 // 11481
Olvasd el hozzá a szöveget. Tudom, hogy hosszú, de érdemes. :-)
ALFI15615-12-2008 19:02:21 // 11480
Jézus jó fényező.Ahány ellem annyi féle szín.Jó a kormányvédője is.
ystuc15-12-2008 18:57:31 // 11479
De milyen élvezetes olvasni. :-)
Blacky15-12-2008 18:51:40 // 11478
Nem egy szűkszavú beszámoló:-)
ystuc15-12-2008 18:39:36 // 11477
Berakom az pihentek topicba is, de asszem itt is jó helyen lesz. Klatty!
Liquid15-12-2008 00:01:24 // 11476
vezetőoldali megvilágított! sminktükör is fontos :)
Liquid14-12-2008 23:59:51 // 11475
durva vezetési élményt képesek nyújtani a golfok :))))
azé az 1.4-es 60 lovas motor virgonc ám, hehehehehe
azonkívül fapadosabbak voltak mint az első generációs 1.0 stiftek
ezt a haverodat eccer elvinném az UNOval egy körre és megtapasztalná a vezetési élményt :))
azé az 1.4-es 60 lovas motor virgonc ám, hehehehehe
azonkívül fapadosabbak voltak mint az első generációs 1.0 stiftek
ezt a haverodat eccer elvinném az UNOval egy körre és megtapasztalná a vezetési élményt :))
GTPeti14-12-2008 23:13:58 // 11474
pohártartó!!!
zolee14514-12-2008 22:59:32 // 11473
Én eddig azt hittem, hogy a vezetési élmény attól függ mekkora a csomagtartó, és van-e használható méretű térképzseb. Mindig tanul valamit az ember a Golfosoktól.:D
Wickey14-12-2008 22:51:21 // 11472
gyári góf meg mo-n nincs, csak a labancok meg a germánok olyan hülyék hogy eurotízezreket adjanak egy olyanért. :-PPP
ystuc14-12-2008 22:48:24 // 11471
Sima, gyáriak. De nagyon jók, meg minden. :-)
Á, nem kell vele foglalkozni, én is kiröhögöm. :-D
Á, nem kell vele foglalkozni, én is kiröhögöm. :-D
Wickey14-12-2008 22:47:01 // 11470
azok meg egyszerűek mint egy darab faék, seprűnyélből faragok bele dugattyúcsapszeget.
Ettől még azok is zabálnak, és a gti-t leszámítva kurvára nem kínál semmilyen vezetési élményt senem. Hacsak bele nem varrt egy kiherélt II-es kasztniba egy 1.9 PDTDI-t szarrácsipelve, az viszont 1000km-enként nagygenerál.
fosvágen. Csodás. bleh. :-P
Ettől még azok is zabálnak, és a gti-t leszámítva kurvára nem kínál semmilyen vezetési élményt senem. Hacsak bele nem varrt egy kiherélt II-es kasztniba egy 1.9 PDTDI-t szarrácsipelve, az viszont 1000km-enként nagygenerál.
fosvágen. Csodás. bleh. :-P
ystuc14-12-2008 22:43:00 // 11469
Egyes, kettes Golfokról van szó.
Wickey14-12-2008 22:40:39 // 11468
"Golf adja a legnagyobb vezetési élményt, mert kicsi a fogyasztása, meg nem szervizigényes..."
óóó baaaaaaaaaaaaazdmeg....
na említsd meg a kollegának, hogykét három ötösgolfom volt, 1.6-osok, 12 litert ettek, ráadásul az egyik egy hajtós Budapest - Nova Dubnica - Budapest túra alatt csapágyas lett.
összehasonlításul egy másik fogyasztási adat: tegnap legurultam lájtosan Győrbe a 75-tel. 13 litert evett. Tartós 200nál. Ennyi...
óóó baaaaaaaaaaaaazdmeg....
na említsd meg a kollegának, hogy
összehasonlításul egy másik fogyasztási adat: tegnap legurultam lájtosan Győrbe a 75-tel. 13 litert evett. Tartós 200nál. Ennyi...
Buksi14-12-2008 22:37:35 // 11467
Azt mondod, hogy spekuláció? Lehet, hogy van benne valami! :-DDD
GTPeti14-12-2008 22:29:09 // 11466
Elég sok időt spórolt volna meg nekem!
Ezáltal a pösti lyányok is magasabb örömhormon szinttel rendelkeznének, mert nem az autó alját csiszatolnám odahaza. :)
(Utóbbi csak extrapolált spekuláció.)
Ezáltal a pösti lyányok is magasabb örömhormon szinttel rendelkeznének, mert nem az autó alját csiszatolnám odahaza. :)
(Utóbbi csak extrapolált spekuláció.)
Buksi14-12-2008 22:25:50 // 11465
Örülnél mi, ha a 156 alja is gyárilag burkolt lenne? :-))))
ystuc14-12-2008 22:06:18 // 11464
Eszembe sem jutna... :-D
GTPeti14-12-2008 22:02:51 // 11463
De remélem te nem kételkedsz ezen megállapításokban! :)
ystuc14-12-2008 21:59:57 // 11462
Na, szóval már korábban meséltem itt egy ismerősömről, aki VW mániás. Azon belül is Golf. Most éppen ott tartunk, hogy a Golf adja a legnagyobb vezetési élményt, mert kicsi a fogyasztása, meg nem szervizigényes...
GTPeti14-12-2008 16:59:07 // 11461
Na meg azt is írták (vagy ebben, vagy egy másikban), hogy ha kihasználod a 4x4-et, akkor szorgalmasan cserélgetheted a fékbetéteket.
zolee14514-12-2008 16:58:04 // 11460
Tulajdonképpen az ESP elemeit használja fel (ha jól tudom), de nem arról beszélek.
Ezekben az új "terepjárókban" olyan 4WD van, hogy lefékezi az elforgó kereket. Egy tesztben írták, hogy marha hülye érzés vezetni, mert érzed, hogy fékez, szóval elvennéd a gázt, de pont az a lényeg, hogy nyomni kell, és akkor a tapadó kerék elvileg viszi tovább az autót.
Ezekben az új "terepjárókban" olyan 4WD van, hogy lefékezi az elforgó kereket. Egy tesztben írták, hogy marha hülye érzés vezetni, mert érzed, hogy fékez, szóval elvennéd a gázt, de pont az a lényeg, hogy nyomni kell, és akkor a tapadó kerék elvileg viszi tovább az autót.
GTPeti14-12-2008 16:52:35 // 11459
Vessetek ezekre a képekre egy pillantást. No-ban élek egy ideje, de még csak hasonlót sem láttam soha. Sőt... Luxemburgban is sokkal soványabb volt a felhozatal (talán a vasárnap miatt?). Szóval ez durva. (Tudnám mivel hozzák össze a rávalót.)
ystuc14-12-2008 15:58:37 // 11458
Most az ESP-ről beszélsz? :-)
GTPeti14-12-2008 15:57:33 // 11457
Egyetértek, fékezgetős AWD suxx. :)
HátvédRomeo14-12-2008 15:55:56 // 11456
Hát az biztos, hogy ARO gumi nem lesz rajta, bár lehet egy szép felnivel az is mutatna. :-)
Hasonlón gondolkodtam, mi a f@szér szerencsétlenkedik. Új technika, csak nem valami látványos technika. Lehet bolondbiztos, azé rakták bele. Bár a rámpánál volt egy pillanat, mikor azt hitte lecsúszik. :-)
Hasonlón gondolkodtam, mi a f@szér szerencsétlenkedik. Új technika, csak nem valami látványos technika. Lehet bolondbiztos, azé rakták bele. Bár a rámpánál volt egy pillanat, mikor azt hitte lecsúszik. :-)
zolee14514-12-2008 15:50:46 // 11455
Szerintem nem nagyon fogsz bütykös gumit látni X6-on.:))
Viszont szörnyű, hogy mennyire béna ez a fékezgetős 4WD. Annak ellenére, hogy szerencsétlen autó sír nyomni kell a gázt, ő meg fékezi az éppen elforgó kerekeket. Vicc. Még sima FWD vagy RWD autóban elmegy, de 4WD-be miért nem lehet Torsen difit tenni?
Mondjuk a Ferrari féle E-difi okés, mert az nem a teljesítményből vesz el, mégis szépen osztogatja a nyomatékot, ráadásul figyelembe veszi, hogy most lassul vagy gyorsul az autó.
Viszont szörnyű, hogy mennyire béna ez a fékezgetős 4WD. Annak ellenére, hogy szerencsétlen autó sír nyomni kell a gázt, ő meg fékezi az éppen elforgó kerekeket. Vicc. Még sima FWD vagy RWD autóban elmegy, de 4WD-be miért nem lehet Torsen difit tenni?
Mondjuk a Ferrari féle E-difi okés, mert az nem a teljesítményből vesz el, mégis szépen osztogatja a nyomatékot, ráadásul figyelembe veszi, hogy most lassul vagy gyorsul az autó.
GTPeti14-12-2008 15:45:21 // 11454
Én nem nagyon tudom hovatenni az X6-ot.
A sima 6-osnak viszont a szememben van egy előnye, gondolom ez egyéb BMW-knél is így van: Gyárilag műanyaggal burkolt a teljes alváza. Azért egy szép dolog a gyártó részéről.
A sima 6-osnak viszont a szememben van egy előnye, gondolom ez egyéb BMW-knél is így van: Gyárilag műanyaggal burkolt a teljes alváza. Azért egy szép dolog a gyártó részéről.
HátvédRomeo14-12-2008 15:32:43 // 11453
Én is kicsit kételkedtem a cikk iró szavában X6-al kapcsolatba, pedig utálom a Bimmereket. Felnyom egy bütykös gumit rá, még terepen is jól boldogul, egy ügyes sofőrrel. Még így is megoldotta azért.
Buksi14-12-2008 14:48:37 // 11452
Nagggyoon durvaa! :-))))
Buksi14-12-2008 14:47:48 // 11451
Na ilyet én még soha nem láttam! :-))
Wickey14-12-2008 13:02:19 // 11450
Haver (a tipikus célközönség, ötös bmw-t vett tavasszal, és nem az alsó ársávból) aszongya hogy teljesen jó az az X6, ha hamarabb jött volna, azt vesz, mert könnyebb ki és beszállni, jópofán néz ki, plusz jól kilátni belőle mert magasabb. Az ötöse is összkerekes, mert ha menni kell, akkor havas autópályán is menni kell. Az meg, hogy hátul kicsit kreténül van lecsapva, arra azt mondta: ő életében nem fog a saját autója hátsóülésén ülni, max dugni. Az hogy a hátulülők hogy érzik magukat leszarja, lehet menni villamossal meg busszal, ha nem tetszik valami. Szebb mint az X5 és itt a pont. :-)
ystuc14-12-2008 12:28:13 // 11449
Ritkaság tőlem ilyet hallani, de az X6-os egész pofás lett. Nem kéne és nem tudom milyen belül. Nem is érdekel. De a külsejét eltalálták.
Zsolt15514-12-2008 12:13:26 // 11448
Abban egyetértek a cikk írójával, hogy hatásvadász autó. Sok a pénz a BMW-nél, és alkottak egy olyan autót, amit az X5 fölé tudnak poziciónálni.
Satti14-12-2008 11:58:32 // 11447
A cikk íróje egy írigy barom, az X6 egy nagyon eltalált, szép és komoly autó, mertek extrémet legyártani, ami hatalmas siker is lett, és a videó tanúsága szerint, egész jól elmegy a nehéz terepen is! Persze az egyértelmű, hogy ezt nem terepjárónak szánták.
Lali7514-12-2008 10:27:42 // 11445
nem semmi!
Én platós felépítménnyel láttam,kár, hogy fényképet nem tudtam csinálni!
:-(
Én platós felépítménnyel láttam,kár, hogy fényképet nem tudtam csinálni!
:-(
Zsolt15514-12-2008 09:38:12 // 11444
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
475
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?