Nincs valakinek szmártya?
Az mitől van, hogy füstöl mint a barom, de nem indul meg???
Ez normális???
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Xixo24-12-2008 00:35:16 // 11793
Buksi23-12-2008 22:02:57 // 11792
Beszótá vazze?? :-DDDD
Na tünés vissza a csajosba! :-DDDDDDD
Na tünés vissza a csajosba! :-DDDDDDD
Ferko23-12-2008 22:01:39 // 11791
Oszt mit csinálnál vele?:-DDD előb sírnád el MAgad!.-D
Buksi23-12-2008 22:01:07 // 11790
Ja-ja, a gyerekeket jól oda kell szíjazni az üléshez! :-DDDD
Buksi23-12-2008 22:00:06 // 11789
Arra emlékeztem, hogy tőled kaptam az ímélt! :-)))))
Zsolt15523-12-2008 21:59:28 // 11788
Jól beszélsz! :-)))
zolee14523-12-2008 21:59:25 // 11787
Nem sokkal rosszabb gyorsulásban és végsebességben, hiszen a légellenállása jobb mint egy F1-esé, a szárnyak meg a kerekek miatt, viszont a kanyarsebessége sokkal kisebb.
0-100 asszem 6,3 mp.:)
Csak arra kell vigyázni, hogy hátul a gyereküléssel együtt a srácokat be ne szippantsa a V10 egy nagyobb gázfröccsnél.:D
0-100 asszem 6,3 mp.:)
Csak arra kell vigyázni, hogy hátul a gyereküléssel együtt a srácokat be ne szippantsa a V10 egy nagyobb gázfröccsnél.:D
Zsolt15523-12-2008 21:58:55 // 11786
Kanadaiak voltak. :-)))
Buksi23-12-2008 21:50:18 // 11785
Kifejezetten nagycsaládosoknak csinálták, gondolom én! :-)))))))))))))))))))))
Nagyon kemény verda! Kicsit furcsa volt hallani a forma-1-es motor hangját és látni egy száguldó egyterű kisbuszt! :-))
Mondjuk egy összehasonlítást szívesen megnéznék egy forma-1-es autóval! ;-))
Nagyon kemény verda! Kicsit furcsa volt hallani a forma-1-es motor hangját és látni egy száguldó egyterű kisbuszt! :-))
Mondjuk egy összehasonlítást szívesen megnéznék egy forma-1-es autóval! ;-))
zolee14523-12-2008 21:44:28 // 11784
Ezzel is mennék egy kört, pedig igazi családi egyterű: Renault Espace
Buksi23-12-2008 19:32:24 // 11783
A csaj meg jöhet ide! ;-))
Buksi23-12-2008 19:32:04 // 11782
Jaaah, azokra a léhűtőkre nem kell hallgatni! :-DDDDDDDDDDDDDD
Zsolt15523-12-2008 18:30:21 // 11781
Az autó maradhat ott. :-)))
Zsolt15523-12-2008 18:29:47 // 11780
Nem, csak az 55-s topicban megállapítást nyert, hogy a vagányok nem piros Alfával járnak. :-DDD
Buksi23-12-2008 15:57:02 // 11779
Nem tudtam hírtelen hova tegyem, de asszem itt jó helyen lesz! :-))
Buksi23-12-2008 15:17:03 // 11778
És az probléma? :-)
Zsolt15523-12-2008 15:15:54 // 11777
De csak pirosban volt! :-DDD
Buksi23-12-2008 15:01:07 // 11776
Ez egy álomautó! :-O
Buksi23-12-2008 14:59:19 // 11775
Hozhattál volna egyet-kettőt! :-)))
Putyesz23-12-2008 14:08:37 // 11774
a 166 után......:D:D:D.....
Putyesz23-12-2008 14:07:39 // 11773
Az olaszok drasztikus teljesítménynövelés helyett a luxusszedán hangulatát igyekeztek sportosabbá tenni.
A Quattroporte Sport GT S-be ugyanaz a 4,7 literes V8-as kerül, amelyet az S változatból már ismerünk, igaz, a motorelektronika átprogramozása és az új kipufogórendszer révén a teljesítménye 430-ról 433 lóerőre nőtt. Ez azonban csak az átalakítások mellékhatása: a mérnökök elsődleges célja az volt, hogy a vezetési élményt tegyék sportosabbá. A motor áthangolásakor is az volt az elsődleges cél, hogy gyorsabbá tegyék a V8-as reakcióját, és az új, és ércesebb, mélyebb hangokat csaljanak elő a pneumatikus szelepekkel vezérelt kipufogórendszerből. Ezen kívül változtattak a váltó vezérlőprogramján is, így javíthattak a kapcsolások sebességén is.
A gyári sportváltozatban persze nem csak a hajtáslánc új: a futóművet merevebb rugókkal és nagyobb csillapítású lökésgátlókkal hangolták át, amelyek lehetővé tették, hogy csökkenjen az autó hasmagassága, és kanyarban még kevésbé dőljön meg a karosszéria. A Sport GT S külsőre is eltér a Quattroporte S-től: a hűtőrácsa fekete, az orrát díszítő háromágú szigonyba vörös díszítések kerültek, a karosszéria színére fényezik a kilincseket, és nagy, ovális, fekete kipufogóvégeket kap az autó. Belül bőrrel és Alcantarával burkolt sportülések, illetve karbonszál-mintás és fémszínű díszítések teremtik meg a hangulatot az örömautózáshoz.
A Quattroporte Sport GT S-be ugyanaz a 4,7 literes V8-as kerül, amelyet az S változatból már ismerünk, igaz, a motorelektronika átprogramozása és az új kipufogórendszer révén a teljesítménye 430-ról 433 lóerőre nőtt. Ez azonban csak az átalakítások mellékhatása: a mérnökök elsődleges célja az volt, hogy a vezetési élményt tegyék sportosabbá. A motor áthangolásakor is az volt az elsődleges cél, hogy gyorsabbá tegyék a V8-as reakcióját, és az új, és ércesebb, mélyebb hangokat csaljanak elő a pneumatikus szelepekkel vezérelt kipufogórendszerből. Ezen kívül változtattak a váltó vezérlőprogramján is, így javíthattak a kapcsolások sebességén is.
A gyári sportváltozatban persze nem csak a hajtáslánc új: a futóművet merevebb rugókkal és nagyobb csillapítású lökésgátlókkal hangolták át, amelyek lehetővé tették, hogy csökkenjen az autó hasmagassága, és kanyarban még kevésbé dőljön meg a karosszéria. A Sport GT S külsőre is eltér a Quattroporte S-től: a hűtőrácsa fekete, az orrát díszítő háromágú szigonyba vörös díszítések kerültek, a karosszéria színére fényezik a kilincseket, és nagy, ovális, fekete kipufogóvégeket kap az autó. Belül bőrrel és Alcantarával burkolt sportülések, illetve karbonszál-mintás és fémszínű díszítések teremtik meg a hangulatot az örömautózáshoz.
Ferko23-12-2008 10:25:28 // 11772
Jaaaa, váááágom!.-DDDD
HAzamegyek és nyomok fel pár képet!.-DDD
HAzamegyek és nyomok fel pár képet!.-DDD
Zsolt15523-12-2008 09:10:10 // 11771
Taxi33™23-12-2008 09:00:01 // 11770
Taxi33™23-12-2008 08:55:20 // 11769
Ez volt a cél!! Javasoltam már,hogy csináljanak egy repülős-légi topicot!!
GTPeti23-12-2008 08:50:52 // 11768
Szárnya még van, de legalább már autó. :)
Taxi33™23-12-2008 08:50:19 // 11767
GTPeti23-12-2008 08:47:54 // 11766
A másik topicban. :)
Teccikérteni?
Teccikérteni?
GTPeti22-12-2008 23:37:29 // 11763
Inkább a odát töltögessél! :)))
Ferko22-12-2008 23:29:11 // 11762
Gyiiaaaaa.......gyiiaaaaaaa.....:-DDDDD
Ferko22-12-2008 23:25:45 // 11761
Na jóóóó, de a Szuhoj majdnem ugyanaz, mint a MIG!:-DDDD
Buksi22-12-2008 22:13:16 // 11760
Nem semmi, ahogy levezetted! :-DD
GTPeti22-12-2008 22:11:11 // 11759
Mehet, bár a hatótávolsága elég korlátozott lehet. :))
...bár lehet, hogy a krómozott rész csak egy fémsapka és alatta egy JTD motor dolgozik. :)
...sőt, ha jól megy, akkor biztos! :P
...bár lehet, hogy a krómozott rész csak egy fémsapka és alatta egy JTD motor dolgozik. :)
...sőt, ha jól megy, akkor biztos! :P
Buksi22-12-2008 22:00:47 // 11758
És még ráadásul mehet is, mint az állat! :-))
GTPeti22-12-2008 21:56:30 // 11757
Jó kis tepsi. :)
Buksi22-12-2008 21:55:39 // 11756
Buksi22-12-2008 21:11:42 // 11755
Én értem! Melltartóban beszállni tilos! :-DDDDD
GTPeti22-12-2008 21:10:52 // 11754
Namostan eztet senkisemérti? :)
Buksi22-12-2008 20:07:08 // 11753
Engem sem zavar! ;-))))))))))
Mulder22-12-2008 20:05:35 // 11752
Engem nem zavar, lényeg az, hogy "szórakoztató" legyen:)))
Buksi22-12-2008 20:00:45 // 11751
Kicsit tényleg eltértünk a témától! :-D
Mulder22-12-2008 19:58:22 // 11750
Majd jövőre visszakapcsoljuk a topicot:)))))))
Buksi22-12-2008 19:55:28 // 11749
Nagyon dúrva ez a video! :-O
Mulder22-12-2008 19:49:05 // 11748
Te mázlista:)
Most nézegetem őket, az M3 tűnik a "legütősebbnek" :)
kalasnyikov.huitt van kép mindenről:))))és pár videó M6+ a zenénk:)))))))
Most nézegetem őket, az M3 tűnik a "legütősebbnek" :)
kalasnyikov.huitt van kép mindenről:))))és pár videó M6+ a zenénk:)))))))
Buksi22-12-2008 19:34:11 // 11747
Húúú, nem semmi! :-O
LacUS22-12-2008 19:15:52 // 11746
Volt szerencsém a fősuli alatt lőni vele:) Nos maradjunk annyiban,hogy tud a magyar ha akar...:) T55 harckocsi torony (a harckocsi legkeményebb része) 700mről simán át lőhető a romboló változattal :))
GTPeti22-12-2008 18:38:01 // 11745
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
430
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?