Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Laci 146 1.9 jtd15-12-2006 21:41:44 // 2143
Ez nem a Med Max-böl való ? Ők még a második gyengém:)))
Grando15-12-2006 21:22:31 // 2142
Ez jutott róla eszembe:

Na mondjuk Makótól Jeruzsálem...
A minap adták a filmet, ÜBERELHETETLEN!!!
Laci 146 1.9 jtd15-12-2006 21:03:09 // 2141
Vajon mi lehet a motorház tető alatt?
Marklar15515-12-2006 20:49:09 // 2140
Jópofa. Szeríntem:)
Laci 146 1.9 jtd15-12-2006 20:29:42 // 2139
Egy igazi off!
kando.15-12-2006 07:43:10 // 2138
156-ban is van ilyen, ill nem is láttam még olyat, hogy a hátsó ne tekerős lett volna :)
Zsolt15515-12-2006 07:07:06 // 2137
Volt egy ilyen alapfelszereltségű sorozat (145/146), amit a Kelet-Európai piacra gyártottak. Pedig, ha jól tudom az Alfákban 1982-től kezdődően széria tartozék az elektromos első ablak.
Zsolt15515-12-2006 07:02:23 // 2136
Sajnos a 159 1,8 "Impression" felszereltségben is csak az első ablakok működtethetőek elektromosan.
ystuc14-12-2006 18:51:16 // 2135
Jó cikk! Asszem Alfában nincs ilyen, vagyis nem tudok róla. Egyedül azon csodálkoztam, mikor valamelyik 146-os verzióban nem volt elöl elektromos ablak... Nagyon alapmodell lehetett. Itt, az Amorén is van ilyenje valakinek, de ilyet tényleg nam nagyon lehet látni...
zolee14514-12-2006 18:23:35 // 2134
Egyik barátom BMW szalonban eladó. Beújított egy 316-ost (E46). Szép meg jó, de azért elég bután néz ki a hátsó ablaknál a tekerő egy ilyen autóban, de a legviccesebb az volt amikor egy szintén BMW-s srác (325i) belenézett a motorterébe és azt mondta, hogy "ebből hiányzik valami! Két henger... pedig a helye megvan..." :)
Halesz14-12-2006 13:37:58 // 2133
Meg aztán itt ez a másik balkáni jelenség, az "üveggyöngyöt a néger bennszülöttnek"-kialakítású, alulmotorizált presztízskocsi. Ilyen volt a sehol máshol nem létező 316-os BMW, meg az 1,6-os Vectra, Primera, és léteztek még hasonló siralomházi modellek. Autózni kábé annyira lehetett egy ilyennel, mint a szobai fikusszal, a zajuk pedig felér egy panelház-bontással. De mivel egy csóró országban fél siker, ha valaki drágának tűnő autóval jár, nálunk úgy fogytak ezek a rettenetek, mint speed-partin a szódavíz. ROTFL :DDDDD A teljes cikk!
Xixo13-12-2006 23:38:24 // 2132
Ezerarcú Fiat 500 Iszonyat menő ez az autó!!! :)))) De tényleg!
Xixo13-12-2006 23:35:48 // 2131
martin-i13-12-2006 15:31:08 // 2130
Marklar15511-12-2006 14:59:10 // 2129
Az elébb telefonált egy haverom. Tudni kell róla, hogy állandóan cserélgeti az autóit. Vett egy 2000es évjáratu Passat 2,5TDI Tiptronicot. Mielött elkezdte dicsérni, megemlítettem neki a totalcaros népitéletet. Aztán "másfél hónapig semmi baja nem volt. Egyszer csak erőtlen lett és behalt az adagoló. Mível ez tiptronikos meg valami kisebb széria ezért qrwa drága. A legjobb ajánlat 260e ft volt gyári felújított" Begurúlt és befizetett egy 1,6 os új asztmába. Állítólag papíron 10,5 a gyorsulása. Szeríntem jó az 12,5 nek is.? Nem értem annyi autója volt már még AR75 ös is. Mit pattog állandóan;) Most van így egy szar Passatja, meg egy új ronda asztmája. Ha valaki tud ennél jobb áron adagolót akkor megadom a srác számát...
Marklar15511-12-2006 10:58:21 // 2128
Ezzel az a baj, hogy zastava... Egy haveromnak volt ilyenje, teljessen kitanúlta az autószerelés, autóvillamossági szakmát mellette. Igaz Ő is ilyen autóB..i volt.
zolee14511-12-2006 10:58:11 // 2127
Háááát... oldalról Porsche, amúgy meg 599... ezek alapján akár VT-nek is gondolhatnám.
Rumi11-12-2006 09:58:33 // 2126
ez nagyon szép igazi mini alternativa ;)
Seriff11-12-2006 09:17:22 // 2125
EZT lessétek:))
Seriff11-12-2006 09:13:14 // 2124
Mert igen:D
Marklar15511-12-2006 01:28:05 // 2123
Miért az az érzésem, hogy a 8C tesója? ;)
Satti10-12-2006 18:10:24 // 2122
Rumi09-12-2006 19:13:42 // 2121
ezért nem értettem :) Satti köszi :)
Satti09-12-2006 18:50:39 // 2120
Az első két hírdetés,az kamu,a harmadiktól kezdődik a normális ár.A mobile.de-en,már többszőr találkoztam hasonlóval,nem tudom ez mire jó,de ha megnézed,nincs is megadva sem telefonszám,sem a város neve,egyszerűen kamu az egész.
Poló09-12-2006 18:37:42 // 2119
Ráadásul az első 3000-es diesel, M-pakettes meg már az újfajta. A 3. még a régifajta, 2000-es benyás, semmi extra.
Rumi09-12-2006 18:33:37 // 2118
te Satti miért van az, hogy néhány autót (2éves) feleannyi kmel, mint a többi, feleannyirét adnak? mi benne a turpisság? konkrétan erről beszélek, az első kettő kevés km, fele ár :)
Satti09-12-2006 18:12:05 // 2117
Nem,ezt még lehet pakolgatni,bár Nekem az Forma1 stílus teszik.
Rumi09-12-2006 18:10:15 // 2116
és ez legalább nem selespeed :))) mint a legtöbb
Satti09-12-2006 18:09:41 // 2115
A francba,most lebuktam, na mindegy:-)))
Rumi09-12-2006 18:08:49 // 2114
jaja, az nekem is. azt mondják az okosok hogy a fütőmüve nem a tökély. a 360 fényévekkel stabilabb. pesze ez nagyon relativ. a 156hoz képest gonolom nem lesz a 355-vel gond :DD
Rumi09-12-2006 18:07:16 // 2112
gondolom abból indultak ki, hgoy aki ferrariban ül, az nem ül Temprában, és fordítva. ezért nem tűnik majd fel senkinek :)
Poló09-12-2006 18:06:53 // 2111
Ahhhha, már értem miért árulod a 156-ot :PPPP
Satti09-12-2006 18:05:54 // 2110
A 355-ös,az ami még nagyon tetszik nekem,és azt,már elfogadható áron lehet venni/ahhoz képest/.
Rumi09-12-2006 18:05:54 // 2109
a sulinkba járt egy srác (gimi) akinek az apjának ilyenje van. magyar rendszámú elölről még nem láttam, ugyhogy nem tudom van e ott rendszám. mire meghallottam hangját, rendszerint már csak hátulról néztem :)
Poló09-12-2006 18:05:53 // 2108
Nem tanultam németet soha életemben, azt hittem az utasok számát jelöli :))
Satti09-12-2006 18:04:37 // 2107
A türen az ajtót jelőli,ez 2 ajtós,itt is meg vannak adva a lehetőségek,mikor vki feladja a hírdetést,úgy mint a használtautó.hu-n.
Poló09-12-2006 18:02:52 // 2106
A Totalcarban teszteltek egy F355-öst. Mondja a Bazsó, hogy ilyen kilincs és ilyen levegőbeömlő van a Fiat Temprában is. Itt egy kicsit fordítva történt a dolog :S
Poló09-12-2006 18:01:25 // 2105
Csak 3000 köbcentis lenne? Azt hittem, ezekben van valami 6000-es motor :) Azt hogy érti, hogy 2/3 türen? Lehet 3 személyes is?
Rumi09-12-2006 18:00:48 // 2104
ezért lehetne olyan reklámkampányt folytatni a Fiatnak, Alfa Romeonak, hogy azokban is van Ferrari technika hogy mi, az részlet kérdés, lehet csak az üléshuzat beszállítója azonos, de a lényeg hogy van közös pont, és ezt ki kell használni. így máris emelkedne a presztizsuk, a sok japo és egyéb távoli szupermasinával szemben
Satti09-12-2006 18:00:00 // 2103
Teljesen jól állt hozzá az öreg:-) Úgy néz ki,az elmúlt 50 évben el is értek ezt-azt:-))
Satti09-12-2006 17:58:15 // 2102
Igen,az új ára úgy 200ezer Euro körűl van.
Rumi09-12-2006 17:56:50 // 2100
miylen olcsó. az új árához képest! a 80 helyett 8500km-mel gyakorlatilag új állapotában megkapod 25 millcsiért. sokat bukott rajta az ipse :D
zolee14509-12-2006 17:55:50 // 2099
Erre mondta Enzo, hogy azért gyártunk autót, hogy tudjunk versenyezni.
Satti09-12-2006 17:55:32 // 2098
Sehová természetesen,a rendőr meg elmehetne a sunyiba,ha ilyennel járnék,nem hiszem,hogy nagyon érdekelne a véleménye,vagy a bűntetés:-)
zolee14509-12-2006 17:54:42 // 2097
Nem azt mondtam, hogy jobb, csak azt hogy az Aston sem rosszabb. A Porsche meg azért él meg amit már korábban írtatok, vannak komoly autói ahhoz mért áron, meg vannak belépő modelljei, amik hozzák a hasznot. Pont ettől van alatta az Astonnak és a Ferrarinak is, mert Porschéja bárkinek lehet, persze a bárki az idézőjelben. A luxusmárkáktól elvárják, hogy a legjobb legyen, viszont nem is lehet tömegautó, vagyis a legnagyobb a fejlesztési költség, nem lehet spórolni semmin, viszont nem tudnak belőle komoly darabszámot eladni, de ha tudnának sem fogadnák el a vevők, hogy "sok" van belőle. Ezt csak úgy lehet összehozni ha egy nagyobb cégcsoport részei, amibe belefér hogy veszteségesen gyártanak, mert kell a presztízs.
Poló09-12-2006 17:52:40 // 2096
A kis olasz rendszám se fér el rajta elöl. Hát akkor te hova tennéd a nagy matricát? :DDD
Satti09-12-2006 17:49:09 // 2094
Mondjuk pont a Ferrarival ilyen gond nincsen,mert főleg az amerikai piacon,jelentősek az eladások,az extra sportkocsik közűl ebből adnak el az egyik legtöbbet,sajnos már nem emlékszem hol,de volt a Forma1-el kapcsolatban egy műsor,ahol ez is szóba kerűlt,és ott beszélték,hogy a Ferrari eladásokkal nincs gond,termel nyereséget,csak annak a nyereségnek a nagy részét viszi el az F1 program.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.