Forum >> Retrovízió - A '70-es, '80-as, '90-es évek életképei!

Zsolt15512-05-2008 13:44:46 // 2625
Klasszikus! :-DDD Emléxem rá! Te vagy rajta???
GT Ɨ|ѯ12-05-2008 13:16:23 // 2624
abszolútszocreál:-)))
Axl Trans11-05-2008 21:36:21 // 2623
Egy klasszikus darab. Érdemes az ülés rugózását és a "macskaszemet" szemrevételezni.
Zsolt15511-05-2008 13:31:09 // 2622
Anno én is csak csodálkoztam az "öregeken", hogy mit hallgatnak, aztán idővel ... :-)))
Zsolt15511-05-2008 13:29:53 // 2621
Vagy volt benya.

Sínbuszok a II.Világháború idején, amikor benya még volt, de gumi már nem.

Debrecen:



Budapest:

HátvédRomeo11-05-2008 13:15:04 // 2620
Dehogy öregszünk. Ezek ennyire dinnyék. :-) Tisztelet a kivételnek! :))
Edyboy11-05-2008 13:13:45 // 2619
Hát,igen,amikor még ócsó vót a benya.
Aradon építettek benzines villamosokat :-)
Zsolt15511-05-2008 13:03:28 // 2618
Érdekes, hogy az anno Budapesten szolgált 5 (benzinüzemű) motorkocsikból (3100 - 3104psz) Szombthelyen 5db. 1-5-ig terjedő pályaszámmal villamos kocsit építettek.

Eredetileg Budapesten (átépítve) pótkocsiként:



A szombathelyi pályaudvaron kiállított "1"-es pályaszámú még forgalomban:



az utolsó forgalmi napon:



Az "5"-s számú, pedig a Fehér úti műhelyben várja a sorsa jobbra fordulását:



itt meg még forgalomban:



Szombathely, az 50'-es években:

Edyboy11-05-2008 12:44:09 // 2617
Szombathelyen egyáltalán nem maradt villamosvonal,akárcsak Pécsett,vagy Nyíregyházán :-(
Zsolt15511-05-2008 12:43:10 // 2616
Két kép az 1956-os forradalom utáni napokból.

Orczy tér (jobboldalon, az azóta bezárt Józsefvárosi pályaudvarral):



Rákoczi út, Klauzál utca sarok.

Edyboy11-05-2008 12:42:36 // 2615
Biztos így volt de szerintem a vonalhosszúság hosszabb lehetett a harmincas években.
Az is szép,hogy a 72-ból maradt vagy 20 :-(
Edyboy11-05-2008 12:39:54 // 2614
Ilyenek például:
Zsolt15511-05-2008 12:39:10 // 2613
Pedig a vonalhálozat a viszonylatok számát tekintve a 60'-as években volt a legnagyobb.

Edyboy11-05-2008 12:34:41 // 2612
És minden képen ott vannak a villamosok,minden utcába becsilingeltek egykoron.
Zsolt15511-05-2008 12:34:38 // 2611
Sajnos ez van! Lehet, hogy öregszünk??? :-DDD
HátvédRomeo11-05-2008 12:27:01 // 2610
Úgy képzeld el másodállásomba a tanuló gyerekeknek fingjuk nincs ezekről a filmekről meg szinészekről. 17-18 évesek és nem tudják ki Terenc Hill meg bennyi Hill, Piszkos 12 című film, Transformers ilyenek.
Bakker hihetetlen. :-OO Nem??
Pedig erre arra még adják őket.
Zsolt15511-05-2008 12:19:43 // 2609
Alapfilm ez is! :-DDD
HátvédRomeo11-05-2008 12:18:49 // 2608
CSővi!

Abban a korszakban annyit videoztam, hgoy ihajj. Video kazettát kértem minden ünnepre, meg a zsebpénzemből sporoltam, meg hetente 1x mindíg vetettem 1-et mert tuti lesz valami jó film. :)) Király volt. a 90% kaziim még mindíg megvannak.
Zsolt15511-05-2008 12:11:21 // 2607
A Baross utca - József krt. sarok (32-esek tere). A jobb oldali, sarki épületben most egy Mc'Donalds üzemel.

Zsolt15511-05-2008 12:09:31 // 2606
Edyboy11-05-2008 12:08:00 // 2605
Hát,igen,szomorú látni,ahogy régi értékeinket sorra tüntetik el :-(((
Zsolt15511-05-2008 12:01:30 // 2604
Nagggyon jó! :-DDD
Zsolt15511-05-2008 11:59:18 // 2603
A Kálvin tér régen, és most:

A Baross utca felé:



A Kecskeméti utca felé:

Edyboy11-05-2008 11:46:17 // 2602
Zsolt15510-05-2008 20:36:57 // 2601
Már nincs. Szálloda, és bevásárló központ épül a helyére.
Kazes☻10-05-2008 20:35:53 // 2600
A színház mögött még a Hírlap Székház is látszik, már az sincs meg. :(
Zsolt15510-05-2008 20:31:41 // 2599
A volt-nincs Nemzeti színház.

Zsolt15510-05-2008 20:18:54 // 2598
Igaz. :-)))
Kazes☻10-05-2008 19:44:10 // 2597
A 3. képen a Nemzeti volt-nincs, igaz?
Zsolt15510-05-2008 12:14:35 // 2596
Akkor, és most:

Zsolt15510-05-2008 07:14:05 // 2595
:-DDD Nem, de előny. :-DDD
Tom1209-05-2008 19:44:55 // 2594
Nekem mondod, azzal egyszer kerékkel felfelé landoltam..-) /tanulópénz :-))/
GTPeti09-05-2008 19:31:18 // 2593
Abban a klubban csak Zsoltok vannak, ugye? :)
Zsolt15509-05-2008 13:56:12 // 2592
Jancsó Miklós: Nekem lámpást adott ...
Zsolt15509-05-2008 09:59:04 // 2591
Viszont a Wartburgnak hatalmas csomagtere volt. :-)))
GT Ɨ|ѯ09-05-2008 09:54:34 // 2590
Akárcsak a Wartburgnál:-))
Axl Trans09-05-2008 06:48:53 // 2589
Az érdekes, hogy a Kelet-európai autógyárak darabjai még mindig nem nyertek teljes létjogosultságot az oldtimerek világában. Talán az akkori sok negatív élmény, amiről persze nem az autó tehet.
Axl Trans09-05-2008 06:44:17 // 2588
Nekünk könnyű! Mi még szorítottuk azokat a kormányokat! :)
Zsolt15509-05-2008 06:41:02 // 2587
Viszont egyszer sem akadt el az ember vele. :-)))
GTPeti09-05-2008 00:22:26 // 2585
Háát téligumira nem kell költeniük, az biztos. :))
Tom1209-05-2008 00:01:57 // 2584
Természetesen. Micsoda "dizájn"! :-D
Axl Trans08-05-2008 23:24:59 // 2583
Erre emlékszik még valaki? Vidám park anno...
pb_08-05-2008 21:08:18 // 2582
Halványan dereng valami.))
pb_08-05-2008 21:05:07 // 2581
Jaja ment az, ha kellett, de, akkor szeretett zabálni is.))
Gróf08-05-2008 21:04:40 // 2580
: )))) És arra emlékeztek, hogy mikor megsütötte a nap a műbőr ülést? : )))
HátvédRomeo08-05-2008 21:00:34 // 2579
Ez igaz sajnos!
HátvédRomeo08-05-2008 20:59:49 // 2578
Nekünk is volt 5 évig. Batár erős verda. Mint egy tank. Hegybe ment fel mint a barom. 1.5 döntött motor. 75 ló 135 Nm. Jó kis szoci dög volt. Fater jó példányt választott. Főleg mi vadi újonan vettük Merkurbó. Az a vadi új illat benne, meg új volt. Még egy ilyen verdánál is ha új megfogja az embert. :))

Aztán jött a ALFA ROEMO SUD 1.2!!! :)))
pb_08-05-2008 20:51:46 // 2577
Unokatestvéremnek is volt 1 Lég sokáig, néha vitt 1-2 karikát, volt húb+.))) Ahogy Mláxem a legnagyobb probléma az volt, hogy az utángyártott alkatrészek, nagyon silány minőségűek voltak.
Tom1208-05-2008 20:40:40 // 2576
Igaz, tönkretenni nem volt egyszerű mutatvány...:-) /Az unokatesóméknak volt, ment vele árkon - bokron keresztül.:-))/
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.