Sziasztok, keresek Solex C 40- es karburátort (alkatrész kell csak belőle így elég egy db is, sérült, párban, akárhogy)
1. 4. hengerhez gumitalpat
Illetve levegő szűrőház fedelet. 1.6-2.0 benzin.
Köszönöm szépen!
vespamania@hotmail.com
Forum >> Transaxle syncro
Cady01-04-2024 19:53:41 // 6106
Kazes☻08-09-2023 10:34:44 // 6105
Az Alfa Romeo Giulietta 2.0 megmutatja, miért szeretjük a transaxle Alfákat
Lehet mást... hát persze, hogy nem... kell imááád! 😍🍀😀
Lehet mást... hát persze, hogy nem... kell imááád! 😍🍀😀
Cady15-06-2023 00:24:08 // 6104
[k i z z o]30-03-2016 19:34:50 // 6103
Itt sok minden le van írva, de a gyújtást helyenként rosszul számolja. Olvasd át, sok mindent lefed.
Az aktuális előgyújtás értéket így kell számolni a TSnél: (decimális érték *0.75) - 22.5
A gyári motronic load alapú, és ebből adódóan beszívott levegő mennyiségre számol, a MS pedig gondolom SD, így a WOT MAP az ami egyből használható, a többihez a 100kPa értékek és az idle. Közötte interpoláld ki, nézd meg milyen lett.
http://www.alfabb.com/bb/forums/engine-management/190352-what-stock-75-ts-motronic-can-cannot-do.html
(Ahol az összenyitást elengeded majd, ott fontos, hogy vissza kell venni az előgyújtást, azaz meg kell keresned a VVT ON gyújtástérképeket.)
Az aktuális előgyújtás értéket így kell számolni a TSnél: (decimális érték *0.75) - 22.5
A gyári motronic load alapú, és ebből adódóan beszívott levegő mennyiségre számol, a MS pedig gondolom SD, így a WOT MAP az ami egyből használható, a többihez a 100kPa értékek és az idle. Közötte interpoláld ki, nézd meg milyen lett.
http://www.alfabb.com/bb/forums/engine-management/190352-what-stock-75-ts-motronic-can-cannot-do.html
(Ahol az összenyitást elengeded majd, ott fontos, hogy vissza kell venni az előgyújtást, azaz meg kell keresned a VVT ON gyújtástérképeket.)
Münchhausen30-03-2016 16:57:12 // 6102
Sziasztok!
In medias res, MegaSqirtet tettünk a 75TS-be, és benn vagyok az erdőben a gyújtással.. Tud valaki egy térképet, vagy valami weboldalcímet? Kizzo, téged ajánlottak... ;)
Köszi!
In medias res, MegaSqirtet tettünk a 75TS-be, és benn vagyok az erdőben a gyújtással.. Tud valaki egy térképet, vagy valami weboldalcímet? Kizzo, téged ajánlottak... ;)
Köszi!
bandi7526-03-2016 09:09:43 // 6100
Sziasztok!
több kérdésem lenne, remélem tudtok segíteni. (az autó 3.0 V6 america)
Az egyik, hogy milyen gyertyát érdemes bele tenni. sokat állt az autó, most lodge-ok vannak benne, de szerintem nem jók (ugyan nem futottak szinte semennyit). ha jól tudom, nincs is már, és sok volt belőle a gyenge minőségű másolat.
a másik, hogy vettem kardán csapágy szilentet. a benne lévő csapágy valami szabványos gördülő csapágy, amit meg lehet csapágy boltban venni? ha valaki meg tudná mondani a pontos tipusát-méretét, akkor előre megvenném a cseréhez.
köszönöm, B
több kérdésem lenne, remélem tudtok segíteni. (az autó 3.0 V6 america)
Az egyik, hogy milyen gyertyát érdemes bele tenni. sokat állt az autó, most lodge-ok vannak benne, de szerintem nem jók (ugyan nem futottak szinte semennyit). ha jól tudom, nincs is már, és sok volt belőle a gyenge minőségű másolat.
a másik, hogy vettem kardán csapágy szilentet. a benne lévő csapágy valami szabványos gördülő csapágy, amit meg lehet csapágy boltban venni? ha valaki meg tudná mondani a pontos tipusát-méretét, akkor előre megvenném a cseréhez.
köszönöm, B
Tocsa24-11-2014 07:57:43 // 6099
Na mi ez a csönd itt kérem?? :)
Senki nem hackelgeti a 75 ét csak én ?? ;)
Senki nem hackelgeti a 75 ét csak én ?? ;)
[k i z z o]20-09-2013 18:54:36 // 6098
Kisbubi20-09-2013 10:54:35 // 6097
Rég voltam az oldalon, de igy ha utcára csinálod sok megoldás van. A félrehúzás nem kifejezetten ez miatt lehetséges. A gyári gumit meg lehet cserélni, sztem vásznas gumilapból kivágott részböl is, meg én vettem poliuretán rudat és abból faragtam ki szilenteket, és ilyenböl is lehet csináltatni. (mint a powerflex)
prooF_7501-06-2013 13:20:27 // 6096
Köszi a tippeket! A Powerflex tényleg olcsóbb, de ha komfortban nincs különbség, akkor már inkább a gömbfejre szavaznék. Neked milyen van bent? Sokat kell faragni hogy bemenjen?
[k i z z o]01-06-2013 07:43:53 // 6095
Hi,
nekem ilyen van, gumi nem kell alá, a komfortot nem nagyon rontja. De ha nem akarsz gömbfejet, tudsz oda venni powerflex kitámasztót is, az is egész jó, talán komfortosabb, mint a gömbfejes.
http://www.usatuning.hu/termekek.php?category=alfettagiuliettagtv675milano
De innen rendeld, olcsóbb:
http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-75-Milano-Powerflex-Front-Caster-Bar-To-Body-Bushes-PFF1-202-/370765213922?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item56535430e2
De e miatt, nem kellene, hogy jobbra húzzon.
nekem ilyen van, gumi nem kell alá, a komfortot nem nagyon rontja. De ha nem akarsz gömbfejet, tudsz oda venni powerflex kitámasztót is, az is egész jó, talán komfortosabb, mint a gömbfejes.
http://www.usatuning.hu/termekek.php?category=alfettagiuliettagtv675milano
De innen rendeld, olcsóbb:
http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-75-Milano-Powerflex-Front-Caster-Bar-To-Body-Bushes-PFF1-202-/370765213922?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item56535430e2
De e miatt, nem kellene, hogy jobbra húzzon.
Wickey01-06-2013 07:32:16 // 6094
nekem a 75 americán az volt. Nem voltam hasraesve tőle.
prooF_7531-05-2013 23:48:35 // 6093
Olvasgattam a minap, és találtam egy on-topik témát: első futómű kitámasztó rúd szilent, és annak lecserélése gömbfejre.
Nyilván aki versenyez, annak ez az upgrade triviális, de ez az írás utcai haszálatra is melegen ajánlja. Azt írja, hogy a gyári szilenttel akárhányszor ráállt a futóműállító padra, mindig más értéket mutatott. Én is kezdek gyanakodni, hogy emiatt húz jobbra még lézeres állítás után is az enyém, úgy, hogy az összes gömbfej tuti, a kitámasztó szilent is...
Szóóval, költséghatékony megoldást tud ajánlani valaki? Értsd: olcsó, bizonyíthatóan beépíthető gömbfej. Unixban a cikk által említett, 105-öshöz való 20e ft.:/
Meg a másik: a gumi->fém csere miatti komfort-csökkenést én úgy oldanám meg, hogy valami vékoknyka gumiréteget tennék a gömbfej talpa és a kaszni közé, valaki csinált már ilyet, vagy van véleménye?:)
Nyilván aki versenyez, annak ez az upgrade triviális, de ez az írás utcai haszálatra is melegen ajánlja. Azt írja, hogy a gyári szilenttel akárhányszor ráállt a futóműállító padra, mindig más értéket mutatott. Én is kezdek gyanakodni, hogy emiatt húz jobbra még lézeres állítás után is az enyém, úgy, hogy az összes gömbfej tuti, a kitámasztó szilent is...
Szóóval, költséghatékony megoldást tud ajánlani valaki? Értsd: olcsó, bizonyíthatóan beépíthető gömbfej. Unixban a cikk által említett, 105-öshöz való 20e ft.:/
Meg a másik: a gumi->fém csere miatti komfort-csökkenést én úgy oldanám meg, hogy valami vékoknyka gumiréteget tennék a gömbfej talpa és a kaszni közé, valaki csinált már ilyet, vagy van véleménye?:)
remete18-04-2013 14:16:15 // 6092
Köszönöm! Mondtam Neked, hogy nem hagyom annyiban ;)
remete18-04-2013 14:15:44 // 6091
Köszi! Hát pár évig eltartott, mire ilyen lett - és persze még mindig nincs kész. Azért a jó kis 80'-as fílinget bőven hozza.
martin-i18-04-2013 07:36:53 // 6090
Jó újra látni, és milyen jól áll neki még mindig a természet....! :-)
csinos darab!
csinos darab!
prooF_7517-04-2013 21:33:54 // 6089
És az időgépet is beraktad egy időgépbe, és visszavitted újkorába?:) Szép!
remete17-04-2013 10:15:14 // 6088
Kisbubi09-04-2013 13:00:01 // 6087
2010-es kakucsi transaxle nap:) Kevesen voltunk, de jól éreztük magunkat.
Gábor(figi75)05-04-2013 08:44:00 // 6086
Szervezzétek meg ezt a találkozót a pályanap sok embert vonzana!
Fangio04-04-2013 21:49:21 // 6084
A bal oldal a balmenetes, vagy mindkettő?
Tocsa04-04-2013 21:27:36 // 6083
De balmenetes ! Vágó és kalapács ne kíméld ! Ha szettbe veszel csapágyat úgyis benne vannak a gyűrűk hozzá . Viszont nyomatóval tedd be az új csapágyat és az agyat mert a csapágy széthullik ! Oldalamon ott a szerszám amivel visszanyomattam.
Fangio04-04-2013 20:28:24 // 6082
Marek04-04-2013 19:01:24 // 6081
prooF_7504-04-2013 13:30:18 // 6080
Engem is! Ha minden jól megy, nyárra összeáll a kocsim is. Szerintem ne korlátozzuk le nagyon a célközönséget, hogy minél olcsóbban kijöjjön fejenként...
Mester04-04-2013 10:38:18 // 6079
Ez engem nagyon érdekel!
Kisbubi24-03-2013 14:56:18 // 6078
Mindszenten volt 2x is és nem tul sok érdeklődő volt rá, tisztelet a kivételnek. Sztem a legjobb tali az Alfa-Porsche nap volt amit össze kéne ismét hozni,persze lehetne csak transaxle, alfa-lada, alfa-fiat....tali. Kakucsring! van hely és pálya is, ki mit szeretne. És eléggé középen van az országban. Napi pályabérlet kb 300000Ft minnél többen vannak annál jobb.
Atesz7722-03-2013 21:53:53 // 6077
Üdv,mindenkinek. Látom,nem olyan rég felmerült az ötlet,egy transaxle talival kapcsolatban,pár embert komolyan érdekelné a dolog,esetleg összehozhatnánk valamit.
[k i z z o]16-03-2013 19:30:56 // 6075
Lehet kapni, de jó egy gyártatott még mellé. Óránként 4 -5 ezer a homokfújás.
Fangio16-03-2013 19:22:19 // 6074
Hol készült a homokfújás? Mennyit kostál? Akkor ilyen karmantyút nem lehet már kapni?
Egyébként köszönöm!
Egyébként köszönöm!
[k i z z o]16-03-2013 19:05:02 // 6073
Hi, nem egy sima szimering, mert az ajkai elfogynának. Inkább karmantyú. A gyári jó, de egy idő után ereszt, fontos a rudazat koncentrikussága + egy karmantyú elfér még ott.
Legutóbb a házat én homok fújattam + gyöngyöztettem, vagy drótkoronggal is szép lesz.
Legutóbb a házat én homok fújattam + gyöngyöztettem, vagy drótkoronggal is szép lesz.
Fangio16-03-2013 18:56:57 // 6072
A váltóházat mivel lehetne újszerűvé tisztítani? A váltó rudazat szimeringje, egy "sima" szimering? Lehet ilyet kapni autós boltban? A szellőzőt ki lehet húzni a váltóházból?
Marek14-03-2013 16:56:50 // 6071
Alfetta sárvédők, küszöb borítások, Giulietta lámpák, GTV küszöbspoilerek érkeztek régi bontós készletből jó állapotban! Ha valami érdekes lehet írjatok az oldalamra!
remete10-03-2013 21:52:07 // 6070
quasimoto09-01-2013 18:09:51 // 6069
Persze, az én kocsim 7 év alatt 1x ázott, gondolhatod...még csak nem is mosom...törölgetem...tudom, nem vagyok normális.
Ahogy írtam leghamarabb március! Hála istennek az 7 db hét múlva itt van!!!
Az nem annyira sok idő, vannak helyzetek melyekben igen, de remélem a többség nincs olyanban :).
Szóval olyan nagyon korán nem vagyunk, de jöjjenek akkor a napsugarak!
Üdv!
Ahogy írtam leghamarabb március! Hála istennek az 7 db hét múlva itt van!!!
Az nem annyira sok idő, vannak helyzetek melyekben igen, de remélem a többség nincs olyanban :).
Szóval olyan nagyon korán nem vagyunk, de jöjjenek akkor a napsugarak!
Üdv!
martin-i09-01-2013 08:04:10 // 6068
Igen, az Alfarium-nál készült a kép, az autó, meg minden más is :-)
Transaxle-s találkozót érdemes lenne szervezni, legtöbben szerintem a latyak- és fagymentes időre várnak, ami érthető. Szerintem ezt a kezdeményezést a késő téli, kora tavaszi napsugarak már életben fogják tartani :-)
Transaxle-s találkozót érdemes lenne szervezni, legtöbben szerintem a latyak- és fagymentes időre várnak, ami érthető. Szerintem ezt a kezdeményezést a késő téli, kora tavaszi napsugarak már életben fogják tartani :-)
quasimoto08-01-2013 17:34:39 // 6067
Ez Aliék előtt van? Kié a kicsike? Nagyon baba! Csinálhatnánk vmi GTV találkozót mondjuk fent Dobokőnél a parkolóban tavasszal, állítólag megcsinálták az utat felfelé ( aggódom, hogy csak olyasvalaki mondta aki még nem látott jó utat és azt hitte az olyan... ) vagy Cseszneken ( tudom, ez a csapat egy komoly részének messze van ) a parkolóban, ott lehet igenkomolyat autózni, de azt hallottam, hogy a visegrádi hátsó utat viszont valóban megcsinálták, mikor utoljára mentem rajta akkor évezetes vonalvezetésűnek tűnt, de még a csontúj motorom atkozottul finoman járó gátlói is szenvedtek rajta...a GTV - met nem tenném ki ilyesminek.
Szóval egy GTV + 75 találka vmi kanyargós út mellett? Nyilván március a leghamarabbi időpont...
Szóval egy GTV + 75 találka vmi kanyargós út mellett? Nyilván március a leghamarabbi időpont...
remete24-12-2012 11:24:04 // 6066
Ez sem rossz kép :)
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
martin-i23-12-2012 12:57:11 // 6065
remete20-12-2012 01:43:32 // 6064
remete20-12-2012 01:38:58 // 6063
Legyen már tavasz :(
Más: Uraim a nagy Transaxléban! Fáj és zokog a szívem, de jutányos áron eladnám valakinek a Milano-mat. Sajnos a projektek mellett az időm és pénzem gyakorlatilag permanens parkolópályéra késnszerítette szegény lábraállítását. Már nem tudom megfelelő helyen tárolni, mert másnak kell a hely és azt nem akarom, hogy tönkremenjen, vagy bontás legyen a sorsa.
Még több, mint menthető állapotban van, papírjai rendezettek (ideiglenes kivonás, átiratás etc., minden van, bármikor feléleszthető).
Mivel azt szeretném, hogy jó helyre - értsd a közösségbe - kerüljön, szeretnék néhány dolgot azért elmondani hányatott sorsáról, ami után nálam landolt:
Az autó gyűjtési céllal jött az országba, sokan emlékezhetnek rá a használtautóról is, egy időben 32(!) alufelnivel együtt árulták, akkor volt kb 40 000 mérfölr benne,. Később egy fogorvosé, aztán Wickey kollégáé volt, ezek voltak még a jobb pillanatai.
Aztán... na mindegy, fogalmazzunk úgy, kevésbé hozzáértő kezekbe került. Mivel a kevésbé hozzáértő kezek nem tudták kezelni az automata váltót, kéziváltósra alakították - ezzel kikötötték az elektronika egy részét, a pedálgépet kicserélték, a kulisszát kivágták és kéziváltóshoz alakították. Amúgy az eredeti pedálgép és kulissza+váltórudazat megvan, a váltó már nem. Kaptam hozzá egy váltót is, de a diffijét átnézve én így nem tenném alá (nincsen kihézagolva, csak összerakták). A hátsó szitszabályzós lengéscsillapítókat mezeiekre cserélték, de az állító kütyüjei megvannak (ha valaki valami csoda folytán tud szerezni lengéscsillapítót a rendszerhez, elvileg feléleszthető).
A beltér viszonylag oké, hiánytalan, barmolatlan, egy két varrást kell pótolni, de nem szakdt, nem koszos. A Kasztnin a bal hátsó sárvédőívnél van rohadás (75-ös baj, javítóívval korrekten orvosolható), a festés sajnos lakkhibás (szintén 75-ös betegség), de nem volt törve soha, sőt megbontva sem.
Amúgy: ez egy eredeti USA-ban forgalombahelyezett autó (nagyon vicces látni a VIN-számot és sok amerikai szervíz és MOT matricát a motortérben meg a mérföldben/PSI-ben/gallonban mérő órát - nyugi, metrikusban is oda van írva). 75 Milano Gold felszereltségű, 2,5V6 (az USA specifikus karosszéria eltérések mellett van benne légkondi, tempomat, automata váltó - ez most ugye mégsincs, motoros ülések, motoros napfénytető, négy elektromos ablak, szintszabályzós futómű és talán ABS, de ebben az utóbbiban nem vagyok biztos.
USA karosszéria trimmel van szerelve, de már európai spec lámpákkal (Mareknak ki tudja honnan vannak - vagy régebben voltak - eredeti USA lámpái, ha valaki nagyon bele akar mélyedni).
Szeretném ha valaki megmentené, én is ezért fogadtam be, de sajnos besokalltam a többi projektemmel. Egyszóval bontásra, kókányolásra, versenyzésre nem eladó. Nem kenyérre kell a pénz, azt szeretném visszakapni, amennyiért hazahoztam, az ára hasonló hányatott sorsú Alfa megmentésére fordítódik. Ha látom, hogy értelmes helyre kerül, az árban is megtudunk egyezni. Sajnálnám, h tönkremenne. Keressetek privátban (mail-en, telefonon) ha komolyan érdekel valakit. Készítek képeket is - úgyis csak a jelenlegi állapotnak van értelme.
A talján mérnökök szelleme legyen Veletek, és amúgy meg boldog karácsonyt mindenkinek!
Más: Uraim a nagy Transaxléban! Fáj és zokog a szívem, de jutányos áron eladnám valakinek a Milano-mat. Sajnos a projektek mellett az időm és pénzem gyakorlatilag permanens parkolópályéra késnszerítette szegény lábraállítását. Már nem tudom megfelelő helyen tárolni, mert másnak kell a hely és azt nem akarom, hogy tönkremenjen, vagy bontás legyen a sorsa.
Még több, mint menthető állapotban van, papírjai rendezettek (ideiglenes kivonás, átiratás etc., minden van, bármikor feléleszthető).
Mivel azt szeretném, hogy jó helyre - értsd a közösségbe - kerüljön, szeretnék néhány dolgot azért elmondani hányatott sorsáról, ami után nálam landolt:
Az autó gyűjtési céllal jött az országba, sokan emlékezhetnek rá a használtautóról is, egy időben 32(!) alufelnivel együtt árulták, akkor volt kb 40 000 mérfölr benne,. Később egy fogorvosé, aztán Wickey kollégáé volt, ezek voltak még a jobb pillanatai.
Aztán... na mindegy, fogalmazzunk úgy, kevésbé hozzáértő kezekbe került. Mivel a kevésbé hozzáértő kezek nem tudták kezelni az automata váltót, kéziváltósra alakították - ezzel kikötötték az elektronika egy részét, a pedálgépet kicserélték, a kulisszát kivágták és kéziváltóshoz alakították. Amúgy az eredeti pedálgép és kulissza+váltórudazat megvan, a váltó már nem. Kaptam hozzá egy váltót is, de a diffijét átnézve én így nem tenném alá (nincsen kihézagolva, csak összerakták). A hátsó szitszabályzós lengéscsillapítókat mezeiekre cserélték, de az állító kütyüjei megvannak (ha valaki valami csoda folytán tud szerezni lengéscsillapítót a rendszerhez, elvileg feléleszthető).
A beltér viszonylag oké, hiánytalan, barmolatlan, egy két varrást kell pótolni, de nem szakdt, nem koszos. A Kasztnin a bal hátsó sárvédőívnél van rohadás (75-ös baj, javítóívval korrekten orvosolható), a festés sajnos lakkhibás (szintén 75-ös betegség), de nem volt törve soha, sőt megbontva sem.
Amúgy: ez egy eredeti USA-ban forgalombahelyezett autó (nagyon vicces látni a VIN-számot és sok amerikai szervíz és MOT matricát a motortérben meg a mérföldben/PSI-ben/gallonban mérő órát - nyugi, metrikusban is oda van írva). 75 Milano Gold felszereltségű, 2,5V6 (az USA specifikus karosszéria eltérések mellett van benne légkondi, tempomat, automata váltó - ez most ugye mégsincs, motoros ülések, motoros napfénytető, négy elektromos ablak, szintszabályzós futómű és talán ABS, de ebben az utóbbiban nem vagyok biztos.
USA karosszéria trimmel van szerelve, de már európai spec lámpákkal (Mareknak ki tudja honnan vannak - vagy régebben voltak - eredeti USA lámpái, ha valaki nagyon bele akar mélyedni).
Szeretném ha valaki megmentené, én is ezért fogadtam be, de sajnos besokalltam a többi projektemmel. Egyszóval bontásra, kókányolásra, versenyzésre nem eladó. Nem kenyérre kell a pénz, azt szeretném visszakapni, amennyiért hazahoztam, az ára hasonló hányatott sorsú Alfa megmentésére fordítódik. Ha látom, hogy értelmes helyre kerül, az árban is megtudunk egyezni. Sajnálnám, h tönkremenne. Keressetek privátban (mail-en, telefonon) ha komolyan érdekel valakit. Készítek képeket is - úgyis csak a jelenlegi állapotnak van értelme.
A talján mérnökök szelleme legyen Veletek, és amúgy meg boldog karácsonyt mindenkinek!
Marek03-12-2012 21:49:07 // 6062
Van egy hibátlan Alfa 75 V6 Milano papírosom, 2.5 V6!
18 éve egy tulaj nevén, magyarországi, autó !
4 éve folyamatosan idéglenesen ki van vonva a forgalomból, semmilyen büntetés sincs rajat, az autó szétrohadt sajnos... :(((
Megvannak a kivonási igazolások, a forgalmi, a törzskönyv!!!!, 2 rendszámtábla, típustábla!
Teljesen rendezett, még bármit lehet építeni belőle. Korrekt adásvételivel, meg persze némi kp-ért vihető!
Érdeklődni csak mailben!
marekka@freemail.hu
18 éve egy tulaj nevén, magyarországi, autó !
4 éve folyamatosan idéglenesen ki van vonva a forgalomból, semmilyen büntetés sincs rajat, az autó szétrohadt sajnos... :(((
Megvannak a kivonási igazolások, a forgalmi, a törzskönyv!!!!, 2 rendszámtábla, típustábla!
Teljesen rendezett, még bármit lehet építeni belőle. Korrekt adásvételivel, meg persze némi kp-ért vihető!
Érdeklődni csak mailben!
marekka@freemail.hu
Kisbubi17-08-2012 13:35:56 // 6061
Hosszútávon ritkán mentem. Igy jó volt.
Váltók áttételei csak 2 fajta volt amint látod, és azok is csak az 1-2-3 fokozatban tértek el. Difiben már annál több varia volt.
Plusz a speres difiknek a féltengely csonkjainak bordás része nagyobb átmérőjűek.
Váltók áttételei csak 2 fajta volt amint látod, és azok is csak az 1-2-3 fokozatban tértek el. Difiben már annál több varia volt.
Plusz a speres difiknek a féltengely csonkjainak bordás része nagyobb átmérőjűek.
prooF_7514-08-2012 01:10:45 // 6060
Ennyire a gyorsulásra mentél csak, hogy még 5.-ben is az számított?:)
Nekem tök jó a gyári 1-2-3-mas ha gyorsulni kell, még pályán is jóformán elég ennyi, viszont utazni még 5-ösben is zajos tud lenni, ha nem 80-nal tötyögsz..:/
A táblázat elég jó, ezek szerint az egész transaxle famíliában csak kétféle 1-2-3-mas áttétel volt? És 4.-5.-ből meg csak 1?!
Nekem tök jó a gyári 1-2-3-mas ha gyorsulni kell, még pályán is jóformán elég ennyi, viszont utazni még 5-ösben is zajos tud lenni, ha nem 80-nal tötyögsz..:/
A táblázat elég jó, ezek szerint az egész transaxle famíliában csak kétféle 1-2-3-mas áttétel volt? És 4.-5.-ből meg csak 1?!
Kisbubi13-08-2012 14:20:39 // 6059
Nekem a TS váltó hosszú volt mert 5. fokozatban 7000ford körül már 200 felett volt kényelmesen. Az 1,6-é viszont csak 180km/h körül volt, de jól gyorsult :) mivel nekem nem az utazó sebesség volt a lényeg.
Kisbubi13-08-2012 14:04:39 // 6058
prooF_7509-08-2012 23:24:38 // 6057
Igen, ez konkrétan a 2.0TD váltó-diffi kombója, így az 1-es kicsivel (~5%) rövidebb lenne, a 2-es kicsivel (~1.7%) hosszabb, viszont a 3-mas fájdalmasan hosszú (~12%), pedig az pont jó a gyáriban.
Mondjuk ha úgy kalkulálok, hogy magát a váltót-diffit kuplung és fékek nélkül egész egyszerűen lehet cserélni, akkor utazónak csak felpattintom a TD-t (épp van is egy elfekvőben:), ha meg kell a rövidebb áttétel meg a sperr, akkor a gyárit.
Mondjuk ha úgy kalkulálok, hogy magát a váltót-diffit kuplung és fékek nélkül egész egyszerűen lehet cserélni, akkor utazónak csak felpattintom a TD-t (épp van is egy elfekvőben:), ha meg kell a rövidebb áttétel meg a sperr, akkor a gyárit.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
550
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?