Uhh, koszi, ez nagyon jo link. En egyenlore csak ezt a szovegeset talaltam.
Gondolom ezzel a tunettel nem erdemes forszorozni a kozlekedest... csak kicsivel tobb mint 1000km autopalyat kellene lenyomni. :)
Forum >> Transaxle syncro
Belga09-04-2010 21:42:25 // 5856
Face09-04-2010 21:08:44 // 5855
Megnézem azta bárki megoldját... :) :(
Itt egy link hogy kell felújítani őket.
rebuilding-pesky-milano-gtv6-rear-caliper.html
Amúgy a felújítókészletben szerintem nem lesz benne az a tömítőgyűrű ami a dugot mozgató tengelyre kell....(akkor szivároghat ott a kézifék mozgató karnál ha az kopott el..) sprinten is hasonló a nyereg megoldása, és abban sincs benne még az Ate készeltben sem, nemhogy az utángyártottakban... :(
Itt egy link hogy kell felújítani őket.
rebuilding-pesky-milano-gtv6-rear-caliper.html
Amúgy a felújítókészletben szerintem nem lesz benne az a tömítőgyűrű ami a dugot mozgató tengelyre kell....(akkor szivároghat ott a kézifék mozgató karnál ha az kopott el..) sprinten is hasonló a nyereg megoldása, és abban sincs benne még az Ate készeltben sem, nemhogy az utángyártottakban... :(
Wickey09-04-2010 20:41:56 // 5854
Az jóó hely. Amúgy akna kell hozzá meg türelem. Ja, és nemárt ha kéznél van mondjuk a Hayes Alfetta manualja, abban le van írva a hátsófék beállítása. Sokan lusták gondolkodni, tekernek rajta itt tekernek rajta ott, majd közlik, hogy nem lehet beállítani. Pedig be lehet, csak sok a béna. Más nagyon nem kell.
Belga09-04-2010 20:11:26 // 5853
Foleg azon megy a para, hogy mekkora munka a bontas, mert valoszinu kenytelen leszek odaadni egy olyan szerelonek, aki meg eleteben nem latott ilyen tipust. Felig alafekudve, stekklampaval bevilagitva elegge eldugottnak es hozzaferhetetlennek tunik nekem.
Gondolom, ha van felujito, akkor azt mar barki megoldja.
Itt folyik egyebkent, amit a kepen bejeloltem.
Gondolom, ha van felujito, akkor azt mar barki megoldja.
Itt folyik egyebkent, amit a kepen bejeloltem.
LacUS09-04-2010 16:47:48 // 5852
Ha esetleg nem is létezne felújító (bár e-bayen szokott lenni) akkor is csak ki kell venni a gyűrűket, és beballagni egy szimmering o gyűrű boltba és venni fillérekért újakat.Ott elvileg csak a légtelenítő csavar van ahol folyhat.
Belga09-04-2010 15:58:47 // 5851
Udv urak!
GTV6 a jobb hatso feknyereg kezifek bekotese kornyeken - nem lehet pontosan latni - pumpalasra nyomja ki az olajat.
Vmi otlet, hogy mekkora a baj? Felujitokeszlet letezik ehez?
Hazi maszekban konnyu lebontani a nyerget, vagy tobbemberes mutatvany?
GTV6 a jobb hatso feknyereg kezifek bekotese kornyeken - nem lehet pontosan latni - pumpalasra nyomja ki az olajat.
Vmi otlet, hogy mekkora a baj? Felujitokeszlet letezik ehez?
Hazi maszekban konnyu lebontani a nyerget, vagy tobbemberes mutatvany?
remete26-03-2010 10:36:29 // 5850
Belül ugyanaz, annyi a különbség, hogy nincs rajta a benyomós reflektorkapcsoló.
remete26-03-2010 10:35:02 // 5848
Alfetta serie1 műszerfal.
Wickey26-03-2010 08:05:23 // 5847
bámulatosan igényes fércmunka. Jó sok munkaóra lehet benne. Kár, hogy nemtecc, a műszerfal elrendezése viszont naggyon lecsó :)
prooF_7526-03-2010 01:37:35 // 5846
Örülök hogy újat tudtam mutatni:D De igazából erről lenne szó, ez is legalább annyira érdekes. :)
[k i z z o]25-03-2010 22:45:55 // 5845
Múltkor még volt 1 - 2db.
pityke25-03-2010 22:04:46 // 5844
üdv
nekem szerintem van de holnap ránézek azért....
nekem szerintem van de holnap ránézek azért....
Wickey25-03-2010 21:58:35 // 5843
Ja, ja, Günter, spritzen! :D
Seriff25-03-2010 21:54:28 // 5842
Es ist ein Fehler aufgetreten. :D
Wickey25-03-2010 21:52:51 // 5841
mármint ilyet :"An unknown error has occured"?
még nem, valóban most látom először :P
még nem, valóban most látom először :P
prooF_7525-03-2010 21:14:35 // 5839
És a mechanikája ugyan az? Mármint ugyan annyira tartós?
remete25-03-2010 10:24:22 // 5838
Hát kérem a 33-as ugyanaz, ugyanakkor teljesen más - a kapcsolóház megegyezik, azzal a különbséggel, hogy nincs rajta egy csatlakozó a forgókapcsolónál és persze a reflektor máshol kapcsolódik (mondjuk hol, nem tudjátok?). Egyébként, ha nincs más, lehet belőle 75 kapcsolót javítani/gyártani.
[k i z z o]24-03-2010 23:08:52 // 5837
Hi,
fel szoktam rakni műanyaggal a kopott fészkeket, és utána marni egy új fészket. + be kell időnként zsirozni, mert elfogy megint az anyag.
fel szoktam rakni műanyaggal a kopott fészkeket, és utána marni egy új fészket. + be kell időnként zsirozni, mert elfogy megint az anyag.
remete24-03-2010 09:12:49 // 5836
A hétvégén kísérletezek vele egy kicsit - a bemarásoknál utánfúrom gyengéden :) azt meglátjuk.
prooF_7522-03-2010 13:24:22 // 5835
Igen, tényleg nem túl bonyolult. De amit mi szétszedtünk, annál szét volt kopva az a három bemarás is, amiben megült volna a félgömb. Mondjuk a rugóra nem emlékszem már hogy milyen volt, lehet h az is gyenge... Kíváncsi vagyok hogy a 33-asé jó-e bele, meg hogy mennyire tartós.
remete22-03-2010 09:39:08 // 5834
Na, szétszedtem egy rossz kapcsolót és megvan a bűnös. Egy baromi erős nyomórugó szorít egy félgömb végű hengeres bigyót a műanyag ház oldalának, amiben van három félgömb alakú bemarás - a rugó általában középen eltörik és nem szorít már olyan erősen + megül benne a kosz és a henger beszorul, ezért leffeg a kapcsoló. Egyébként faék a cucc, csak eltörni lehet (ahogy nekem is sikerült). Majd csinálok képeket+rajzokat. Amúgy szereztem egy 33-as kapcsolót bele, majd meglátjuk az mit mutat.
prooF_7516-03-2010 22:05:35 // 5833
Teljesen makulátlant találni olyan kábé, mint cápát fogni a balatonban:)
De ha nem szempont hogy mindkét irányban "kinnmaradjon" magától, akkor lehet hogy nekem van egy.
Az a baj hogy sz*r a konstrukció szerintem, nagyon hamar kikopik. inkább valami másik típusból kéne belefabrikálni az egész kapcsolót, csak ki kéne kisérletezni h melyiket lehet...
De ha nem szempont hogy mindkét irányban "kinnmaradjon" magától, akkor lehet hogy nekem van egy.
Az a baj hogy sz*r a konstrukció szerintem, nagyon hamar kikopik. inkább valami másik típusból kéne belefabrikálni az egész kapcsolót, csak ki kéne kisérletezni h melyiket lehet...
remete16-03-2010 09:24:56 // 5832
Sziasztok! Alfa 75-höz való, normálisan működő indexkapcsolót keresek. Az oldalamra is lehet írni, vagy hívjatok a 0630-277-1016-os számon. Köszi!!!
remete11-03-2010 14:02:19 // 5831
Az enyém még didereg... Még kell egy tavaszi nagy átvizsgálás és ki a napra :)))
prooF_7503-03-2010 21:15:38 // 5830
Ezaz, ezek szerint már lassan itt az élményautó-szezon:)
Gabiszan03-03-2010 11:27:09 // 5829
TDI7525-02-2010 09:37:38 // 5828
Ez igen!! Autóépítés magasiskolája!!
remete24-02-2010 09:18:26 // 5827
Köszönöm! Fogok kérdezősködni. Előbb persze legyen jobb idő :P
martin-i21-02-2010 01:27:57 // 5826
amúgy nem is értem, hogyan birtokolhat egy kb. 50-es éveiben járó német hölgy egy Gtv6-t... node ez már csak részlet kérdés, hiszen a világ megmenekült ismét és a gonosz BMW 518-k (ha jól láttam) hada ismét nem tudták utólérni A Brit Korona égisze alatt száguldó csoda-autót :-) Yeah
'cakát
'cakát
Wickey21-02-2010 01:01:38 // 5825
simán tök jó hangja van. Na megyek elcsomagolom a jóságos furmint maradékát és visszamegyek virtuális embereket ölni.
martin-i21-02-2010 00:59:53 // 5824
én emiatt bontottam még egy sört és sokadjára szurkoltam "double-0-seven"-nek és a Mi kis olasz barátunknak :-)
Wickey21-02-2010 00:55:17 // 5823
ingegnere21-02-2010 00:30:19 // 5822
Remélem mindenki árgus szemekkel nézi az Octopussy-t a tv2-n. :-)
Mester18-02-2010 14:54:01 // 5821
Szia! Ebben az olajos dologban tudok neked segíteni,egyáltalán nem bonyolult. Mindegy hogy melyik 24v motort rakod bele.
prooF_7518-02-2010 03:07:55 // 5820
Hát igen, én tuti nem ingatlanba fektetném ha lenne ennyi fölös dellám... :)
martin-i17-02-2010 11:42:35 // 5819
Sajnos érdemben nem tudok hozzászólni a témához, de talán eme képsorok, hírdetés valamennyire idevág :-)
"The ALFA ROMEO GTV6 3.0 Litre with six Dellorto Carburettors was built exclusively in South Africa in the early 80's. It was built in order to remain competitive in the SA Production Car series. The BMW displaced 3.5 litres in comparison to the standard GTV6 2.5 litre engine. Alfa Romeo South Africa approached Milan about a possible solution, arrangements were made for Alfa Romeo SA to take over an AUTODELTA project which increased the engine size to 3.0 litres.
Only 205 of the GTV6 3.0 litre CARBURETTOR cars were made for homologation purpose in South Africa or globally.
The modifications increased both the bore and stroke, requiring different cylinder head castings, crankshaft, pistons and sleeves, and larger valves. The standard Bosch L-Jetronic injection system was replaced with the 6 carburettor setup from the big six saloon. A bonnet with an even larger bulge was needed (to accommodate the carbs and air cleaner) - this also had a large forward facing NACA air intake duct. The car also had a deeper front spoiler fitted which lowered the radiator temp by 5 degrees C. Other changes were a lowered and stiffened suspension and wider Pirelli P7's (205/50 VR 15's) on Compomotive split-rim alloy wheels. It was a very successful car - and held the title of the fastest locally produced car in South Africa until Alfa Romeo left South Africa in 1986.
This car is extremely RARE and very UNIQUE in terms of her engineering! She represents one of those few motor cars that became a legend, and a South African national icon virtually from launch date! The ALFA ROMEO Factory Team in South Africa also established an incredible Saloon Car racing track-record during her very limited production life. If you have experienced the sound of a GTV 2,5 / 3.0 Fuel Injection model on full song, wait until you have heard this baby wail at 4,000 RPM, and that’s not even close to full taps.
The example has been very well maintained and preserved – additionally the car has just completed an extremely comprehensive refurbishment, paintwork was brought back to original, and mechanically was serviced and repaired to meticulous standards, to have the same work conducted in the UK would have cost at least GBP6,000.
The car is finished in brilliant diamond WHITE with Charcoal velour upholstery.Even in South Africa today it is virtually impossible to find one of these cars on the market.
Extremely well priced at only ZAR160,000 or GBP13,000 or EUR14,600.
If the car is to imported to the UK then delivery to export port, tune-up for sea-level (the car is inland at 2,000m altitude presently) and preparation plus CIF shipping to Tilbury, UK with All Risk insurance will cost ZAR36,500 or GBP3,000.
Customs will levy Ad Valorem and VAT which amounts to GBP3,560 – however as this car is so unique and rare there is an excellent chance that a BIT application will be granted and thus waive this amount substantially - due to such a limited production and so few remaining in existence today.
How many 25-year old classic cars, with a production run of only 200 units can you buy for less? This car surely falls in to the “Garage Gold” fraternity?"
"The ALFA ROMEO GTV6 3.0 Litre with six Dellorto Carburettors was built exclusively in South Africa in the early 80's. It was built in order to remain competitive in the SA Production Car series. The BMW displaced 3.5 litres in comparison to the standard GTV6 2.5 litre engine. Alfa Romeo South Africa approached Milan about a possible solution, arrangements were made for Alfa Romeo SA to take over an AUTODELTA project which increased the engine size to 3.0 litres.
Only 205 of the GTV6 3.0 litre CARBURETTOR cars were made for homologation purpose in South Africa or globally.
The modifications increased both the bore and stroke, requiring different cylinder head castings, crankshaft, pistons and sleeves, and larger valves. The standard Bosch L-Jetronic injection system was replaced with the 6 carburettor setup from the big six saloon. A bonnet with an even larger bulge was needed (to accommodate the carbs and air cleaner) - this also had a large forward facing NACA air intake duct. The car also had a deeper front spoiler fitted which lowered the radiator temp by 5 degrees C. Other changes were a lowered and stiffened suspension and wider Pirelli P7's (205/50 VR 15's) on Compomotive split-rim alloy wheels. It was a very successful car - and held the title of the fastest locally produced car in South Africa until Alfa Romeo left South Africa in 1986.
This car is extremely RARE and very UNIQUE in terms of her engineering! She represents one of those few motor cars that became a legend, and a South African national icon virtually from launch date! The ALFA ROMEO Factory Team in South Africa also established an incredible Saloon Car racing track-record during her very limited production life. If you have experienced the sound of a GTV 2,5 / 3.0 Fuel Injection model on full song, wait until you have heard this baby wail at 4,000 RPM, and that’s not even close to full taps.
The example has been very well maintained and preserved – additionally the car has just completed an extremely comprehensive refurbishment, paintwork was brought back to original, and mechanically was serviced and repaired to meticulous standards, to have the same work conducted in the UK would have cost at least GBP6,000.
The car is finished in brilliant diamond WHITE with Charcoal velour upholstery.Even in South Africa today it is virtually impossible to find one of these cars on the market.
Extremely well priced at only ZAR160,000 or GBP13,000 or EUR14,600.
If the car is to imported to the UK then delivery to export port, tune-up for sea-level (the car is inland at 2,000m altitude presently) and preparation plus CIF shipping to Tilbury, UK with All Risk insurance will cost ZAR36,500 or GBP3,000.
Customs will levy Ad Valorem and VAT which amounts to GBP3,560 – however as this car is so unique and rare there is an excellent chance that a BIT application will be granted and thus waive this amount substantially - due to such a limited production and so few remaining in existence today.
How many 25-year old classic cars, with a production run of only 200 units can you buy for less? This car surely falls in to the “Garage Gold” fraternity?"
prooF_7516-02-2010 22:15:11 // 5818
Az olajhűtőről nem tudtam. De ha már van egy V6-os blokkod, ami a "megfelelő" irányba állt, és meg vannak a sallangok is, akkor érdemesebb szerintem hagyni a 24V blokkot, és ráaggatni a cuccokat.
Amúgy, ha emlékeim nem csalnak, Ingegnere GTV-jében is egy 164-es ex-motorja van.
Amúgy, ha emlékeim nem csalnak, Ingegnere GTV-jében is egy 164-es ex-motorja van.
LacUS16-02-2010 20:48:41 // 5817
Itt a topicok közt van néhány ami ezzel foglalkozik.Ami biztos más, az olajszűrős rész, karter. Amúgy minden megoldható.Nekem nem véletlenül figyel otthon a 24V moci...Egyszer belekerül a 75-be.Amúgy Fastcarnak van 156 GTA moci bent, illetve Zolikának a 75be is volt 24V.Szóval nem lehetetlen. Kitartást hozzá, ha belekezdesz.
Gabiszan16-02-2010 20:44:04 // 5816
Hello, nagyon szép lesz a paripa, mindenekelőtt, sok sikert hozzá. Ez a motor konfig: úgy rémlik, Fastcar cartárs valami hasonlót birtokol, szerintem érdeklődj nála. Üdv, G
remete16-02-2010 17:25:45 // 5815
Hát, azért nem annyira egyszerű az. Egy csomó minden eléggé máshogy van megoldva - végül is ugye az a motor keresztben állt, nem hosszában (ahogy kellene ugye), az olajszűrő nem ott van, aztán ezen van egy olajhűtő, aminek a kivezetései össze vannak kombinálva a motortartóval, és persze át kell faragni, stb... Ja és persze motorszám. Bár ez utóbbi tulajdonképpen mindegy, az már csak a cseresznye a hab tetején :). Azért csodálkoznék, ha ez a művelet nem fordult volna meg valaki fejében már. Valaki? :)))
prooF_7516-02-2010 00:16:15 // 5814
Még hóban csapatni jó lenne, ha lenne mivel... :))
Amúgy szerintem egyszerűbb magát a 24V blokkot betenni a 12V helyére, elég sokan megcsinálták már, úgy tudom a motortartó bakok és a harang rögzítése is megegyezik, a lendkereket kell átcserélni hogy a hardy rámenjen.
Amúgy szerintem egyszerűbb magát a 24V blokkot betenni a 12V helyére, elég sokan megcsinálták már, úgy tudom a motortartó bakok és a harang rögzítése is megegyezik, a lendkereket kell átcserélni hogy a hardy rámenjen.
remete15-02-2010 15:27:44 // 5813
Nahát, semmi aktívkodás? Persze, szar az idő... Más: kinek van tapasztalata a 3.0V6 12v és 24V motorok közti különbségben? Főleg az érdekelne, hogy a blokk öntvények mennyiben térnek el. Az merült fel bennem, hogy átfűzhető lenne-e egy 3V6 24v egy 12v blokkba. Ötlet? Valakinek van hobby manualja a 24V-hez (Docky weboldalán lévő sajna hibás).
pityke07-02-2010 13:57:35 // 5812
gyönyörü lesz.grat hozzá : )
Marek07-02-2010 13:46:48 // 5811
HI!
Egyik Alfás cimbimnek van egy sor 4-es GTV géptetője jó állapotban , korrekt áron eladó!
Ha érdekel valakit, küldjön üzit a falamra!
Egyik Alfás cimbimnek van egy sor 4-es GTV géptetője jó állapotban , korrekt áron eladó!
Ha érdekel valakit, küldjön üzit a falamra!
pb_06-02-2010 11:13:01 // 5810
Ez nekem is feltűnt, hogy mintha nem mindenhol szedte volna ki a rozsdát.
[k i z z o]06-02-2010 01:55:41 // 5809
Bocs nekem az alfetta11ei0.jpg képet hozta csak be:) A többit nem láttam, csak kitörölve a konkrét hivatkozást. z 1 sárvédő perem + dobbetét volt...
Helyenként akkor is be van szórózva a rozsda...
Helyenként akkor is be van szórózva a rozsda...
[k i z z o]06-02-2010 01:51:29 // 5808
Ne legyetek már kishitűek, ez kb. 1 órai munka, annyi, hogy le van köszörülve...+ a gyári belső lemez le van alapozva, úgy hogy elő sincs készítve. Ilyet nektek is tudnotok kell, nemhogy lakatosnak:)
prooF_7506-02-2010 01:41:26 // 5807
Igényes munka, de az is látszik rajta, hogy magának csinálta. Így az idő neki nem került pénzbe (közvetlenül), nyilván az már nem érné meg ha valaki pénzt adna azért a sok munkaóráért amit eltöltött vele...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
501
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?