Forum >> Pályaautózás

Ollah31-08-2011 09:56:04 // 1210
Műanyag a fél autóm, de így is 1430 kiló. :)
Ollah31-08-2011 09:54:51 // 1209
15900 font körül működhet. :P
dyRo31-08-2011 08:11:14 // 1208
azért a 2:1x kicsit túlzás ;) Blade nem számít... vagy sumi vér van benne, vagy valamit bütykölt autóján amit nem mond el... ;)
dyRo31-08-2011 08:03:35 // 1207
Azért 50/50től eltérő súlyelosztást futóműbeállítással nem tudod kompenzálni teljes mértékben. Az autó lehet hogy semlegesen fog kanyarodni, de mindezt annak a rovására, hogy a hátsó jobban tapadó kerekek tapadását lerontod... így ha ugyanaz a súly a két tengely közt egyenletesebben oszlana meg, jobb lenne az autó össztapadása... és ebben azért igazuk van.

Mindemellett ez már tényleg hajszálhasogatás, és ebben a kategóriában tényleg nem sok értelme van ezzel foglalkozni, mivel nincs is kategória. Ha arról lenne szó, hogy lenne minimál súly, max fékátmérő, max kerékszélesség, konkrét gumik, stb, tehát tényleg lenne egy kategória és abban kéne a legjobbnak lenni, akkor lehetne a súlyelosztással foglalkozni, de jelen esetben lényegesen egyszerűbb és olcsóbb is venni inkább egy full profi slick gumit (akár 5 garnitúrát is) mint teljesen átépíteni az autót (középmotorosra).

Amúgy egyes elemek műanyagra cserélésén, mondjuk motorháztető, ablakok, tető, nem gondolkoztok?
kalizsoli30-08-2011 23:16:05 // 1206
Szép munka :-)
Blade30-08-2011 23:04:10 // 1205
Mondasz valamit!:))
LacUS30-08-2011 19:10:20 // 1204
Csak pénz és elhatározás kérdése. :) Egy GT nekem külsőleg jobban bejönne középmotorral :)
Blade30-08-2011 19:06:18 // 1203
Öcsivel beszélgettünk ma, hogy milyen lenne egy 147-es átépitve egy R. Clio V6 koncepciójra. Ez ugye 250Le 3.0 V6 középmotor és hátsókerékhajtás, és bitang jó a pályán:)
Szerintetek működhet?:))
Blade30-08-2011 18:03:46 // 1202
Király lett, köszi!!:)))
Majd vágok össze én is egy videót:)
BeeGee30-08-2011 17:53:01 // 1201
Blade videója átcsusszant a jogvédelmen :)
Lehet nézni itten
Blade30-08-2011 14:21:53 // 1200
Megszüntek:(
Blade30-08-2011 14:21:37 // 1199
Határozottan tetszik nekem ez a rendszer, amit BeeGee mutatott:))
Van hozzá egy kijelző, ami valós időben mutatja a különbséget az eddigi leggyorsabb körhöz képest, nagyon király:)) Igy:)
Public Enemy30-08-2011 11:10:07 // 1198
Az utolsó mondatod telitalálat!! Jót derültem rajta!! :-)
13730-08-2011 10:56:00 // 1197
Amiben tévednek, illetve nincs rendesen kifejtve, az az, hogy megfelelő futómű/gátló/guminyomás beállítással szinte bármilyen súlyeloszlásból adódó tulajdonság kompenzálható.
50/50-el könnyebb a dolog persze, nekem pl. elöl-hátul tök ugyanolyan kerékdőlés-összetartás-guminyomás kell. Nyilván minél távolabb áll az 50-50től az autó, annál bonyolultabb minden típusú kanyarra ezt beállítani, de nem lehetetlen, csak ész, meg tapasztalat kell hozzá. Tapasztalatom szerint ez általában a szűk keresztmetszet, nem az autó.
LacUS30-08-2011 10:08:04 // 1196
Ámen :) Szar az alfa tényleg.:) A jómunkáscsaládosember kimegy mondjuk egy 156GTAva vagy 2.5 V6l autózik egy S2000-rel pariban lévő időt. aztán hazamegy berakja a családot és elmegy nyaralni... :) Porsche meg szar egyértelműen.. már a II VH óta szar, :) Kicsit japó buzi a cikk.. :)
kalizsoli30-08-2011 09:55:09 // 1195
Teljes mértékben egyetértek :-)
Ollah30-08-2011 09:24:08 // 1194
A 911 is egy szar, ahogy írják, aztán mégis az egyik legsikeresebb pályaautó, aszongyák róla. :)

Meg az Alfa is szar, jóllehet a 156 háromszoros ETCC bajnok. :)

Meg ott vannak a "mi fiaink", akik a 2:1x időket ostromolják, ami qrva nagy dolog.
dyRo30-08-2011 08:24:44 // 1193
Jó kis cikk, párszor leírja hogy miért eleve szar az alfa mint sportautó ;)

De amúgy jó kis csapat lehetett, mi van velük? 2009 óta sok hír nincs...
Blade29-08-2011 15:19:32 // 1192
Egy kis olvasnivaló :
1. rész : Gumik
2. rész : Építésmódok - súlyelosztás
Ollah29-08-2011 08:21:06 // 1191
Egészen pazar, ahogyan a felicsitára csikorognak a kerekek. :)))
BeeGee27-08-2011 15:48:09 // 1190
Inkább lecserélem a zenét valami kevésbé divatos. régi olasz popszámra :D
Blade27-08-2011 15:45:18 // 1189
Utald át gyorsan a jogdíjat:))
Krisznek nem semi-slick, hanem rally-slick gumija van, és nem csak fék hanem futóműtuningos is:))
BeeGee27-08-2011 15:35:17 // 1188
Francba, nem látjátok?
Akkor feleslegesen szenvedtem a zenékkel.. pics
SKrisz27-08-2011 15:29:03 // 1187
Máskor ne jogdíjasan töltsd fel a videókat! :)))
Blade27-08-2011 15:25:32 // 1186
Valami nem jó:(
BeeGee27-08-2011 15:19:55 // 1185
LacUS27-08-2011 00:09:34 // 1184
Hát sajnos a gyári váltóházba felejtős, de kinti 3,7 V6 verdán azt láttam,hogy simán a motorra rakták kis tűzfal faragással.. :-)
Szilárd26-08-2011 20:52:32 // 1183
Egész jó lett!:))
Gratula!
Blade26-08-2011 20:44:09 // 1182
Igen, mert az egyik Celica szórta az olajat, azért lehet piszkos, vagy lehet bogártól volt.
Nem állítható a fókusz, csak a fénymérés, középen vagy teljes tartományban mérjen-e...
BeeGee26-08-2011 20:19:07 // 1181
Na, most látom, hogy megszakadt a többi feltöltése. Mivel az irodában hagytam úgy a gépet, ma már nem lesz belőle semmi. Ha holnap nem tudok benézni rá, akkor csak kedden lesznek nézhetőek..
BeeGee26-08-2011 20:11:27 // 1180
Azt most már nem lesz kedvem, időm összehekkelni.
Legközelebb megcsinálhatjuk.

Egyébként nálad az volt a baj a videókon, hogy rossz helyre fókuszált a kamera. Nem tudom, az állítható-e, de neked mindig valami közeli ponton volt a fókusz. Pl motorháztető, szélvédő, ezért homályos kicsit a téma. Meg van ahol dzsuvás is a lencse. Legközelebb a fókuszra figyelj. Egyébként szerintem teljesen jók a nyersanyagok.
Blade26-08-2011 19:58:50 // 1179
Remélem nem valami Bangó Margit:)))
Racecronos exportot tudok adni a leggyorsabb körről:))
Bár a felvételen nem tudom pontosan melyik az, de a tiszta gyors körök között csak pár tized eltérés van, úgyhogy biztosan nem lenne ez gond ha másikra kerülne rá:)
Wickey26-08-2011 19:57:39 // 1178
az addig rendben is van, és azt úgy hogy, beleházasítod a gyári váltóházba, vagy kivagdosod a tűzfalat és rácuppantod valahogy a blokkra Alfa6 stílusban? Csak hogy tudjam mi legyen az utolsó kép a szemem előtt mielőtt fordulás közben a meleg seggem nekiér a hideg falnak és felébredek. :-P
kalizsoli26-08-2011 19:39:05 // 1177
Jó, már sajnálom, hogy az enyémre nem tettük fel a kamerát :-) majd legközelebb
BeeGee26-08-2011 19:37:55 // 1176
Neked is jó zenéd lett :)

Ahhoz a progihoz kell egy köridő mérés, exportálás Race Chronoból, betimportálni abba a progiba ami ráteszi a sebmérőt, G erőket, időt a képre. Úgyhogy azt majd egyszer :)
Blade26-08-2011 19:15:26 // 1175
Ez tök jó lett, főleg ezzel a zenével!:))
Régebben említettél egy prg-ot , amivel rá lehet tenni a képre a sebességet időt meg ilyesmiket, azt nem próbáltad?:)
BeeGee26-08-2011 18:22:48 // 1174
Csöri filmje már fel is ért! :)
(kicsit csaltam, a legjobb mért idejét írtam oda)
kalizsoli26-08-2011 18:13:16 // 1173
Szuper :-)
BeeGee26-08-2011 17:42:17 // 1172
Sikerülni fognak a videók, hamarosan mennek fel Youtubera :)
Lesz egy Csöris, egy Blades és egy Kriszes!
SKrisz26-08-2011 14:16:11 // 1171
Úgy látom kicsit beütötted a fejed is kedden... :PPPP
Ollah26-08-2011 13:58:32 // 1170
Turbossat kee venni, megcsippelni a V6TB-t, íbéjen van csipp 6 juróé; egybő 260 ló, oszt csapatni. Ültirugcsi, slicc gumi, kazáncső a kipuff helyett; 100K-bó megvan az egész kóceráj, és akkó még lehet, nó feri matrica is lesz a seggén! Kipakóni 0 Ft; megcsinájjuk haverraa garázsba. 100K és kész a pályaautó. 5 mill vazze'... Hüjeség. :P
BL26-08-2011 13:46:58 // 1169
Persze hogy az a fontos. Kinek van kedve minden második pályanap után a fél kocsit újraépíteni a mazohista milliomosokon kívül ? :)
LacUS26-08-2011 13:24:14 // 1168
Szerintem 1.5 mill, egy jó motorra +kuplungra elég. A futó+egyéb az a másik 1.5 kb...Ha minőség és megbízhatóság fontos.
BL26-08-2011 13:01:10 // 1167
Én nem váltanék típust, hanem maradnék a 155 Q4-nél :)
1-1.5 millióból szerintem építhető egy megbízható kb 300 lovas erőforrás, a komoly futómű/fék is kb ennyi lenne, a maradékot meg az autó könnyítésére/bukócsövezésére költeném.
LacUS26-08-2011 13:00:03 // 1166
Ez az építsünk autót felkiáltás tetszik.. :) Sok sikert annak aki belevág, azért előtte javaslom,hogy ne csak a fórumokon látott képsorok alapján "eznekemismenne" felkiáltással vessétek bele magatokat :) Hihetetlen öröm az amikor a saját kezed műve üvöltve csúszik keresztbe/megy íven, csak addig az örömig van egy út tele szopással :-) De tényleg más mint beülni egy "kész" autóba. Én büszke vagyok arra, hogy a kész lesz akkor kirakhatom a built not bought matricát :-)
kalizsoli26-08-2011 12:48:34 // 1165
Ja, tényleg meleg van :-)
Public Enemy26-08-2011 12:18:53 // 1164
:-))) Csak amit majd most veszek, az ne sikítson nekem... Meglássuk, mit hoz a jövő...
Ollah26-08-2011 12:13:13 // 1163
Jó vicc vót! De ahogy Téged ismerünk, lehet az a vicc, hogy nem vicc. ;P
Tavasszal "kisunnyogsz" a ringre, de lebuksz, amint elindulsz a sikítós váltóval. ;)))
Ollah26-08-2011 12:11:34 // 1162
Jaja, vegyétek meg! Én meg majd betöröm... :P
BeeGee26-08-2011 12:04:50 // 1161
Kíváncsi leszek ki jut először el odáig :)
Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy valaki innen belevág.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.