Forum >> Pályaautózás
kalizsoli29-05-2011 19:31:07 // 110
Én már nagyon Várom :-)
kalizsoli29-05-2011 19:29:34 // 109
Wéber Gabi által tartandó alapfokú pályaversenyző képzésre az euroringen június 11-én.
Korábban ittam róla itt.
Korábban ittam róla itt.
Public Enemy29-05-2011 16:52:39 // 108
Mire is kell pontosan bejelentkezni??
Blade29-05-2011 16:22:29 // 107
Most jött a válasz email, engem bejegyeztek:)) Volt még hely.
KriszKing! Szerintem ha írsz gyorsan emailt, akkor Te is beférhetsz!:) /info@tunexcom.org/
KriszKing! Szerintem ha írsz gyorsan emailt, akkor Te is beférhetsz!:) /info@tunexcom.org/
Blade29-05-2011 16:16:00 // 106
Euroringen lesz. Te jössz?:)
Public Enemy29-05-2011 14:05:31 // 105
Euroring vagy Hungaroring?
Blade29-05-2011 08:20:06 // 104
Már el is küldtem az emailt:)
kalizsoli29-05-2011 08:12:32 // 103
Utolsó információm szerint, csütörtökön már csak két szabad hely volt.
kalizsoli29-05-2011 08:08:58 // 102
Akkor időszerű lenne jelentkezni :-)
Blade29-05-2011 07:10:23 // 101
Elvileg én is megyek, bár még nem jelentkeztem:))
kalizsoli28-05-2011 15:50:21 // 100
szuper, kiváncsi vagyok! :-)
kalizsoli28-05-2011 15:49:43 // 99
Én délután 2 felé érek ki, ha lehet Ti is próbáljátok a délutánt megcélozni. Más: Ki jön Wéber Gabi tréningjére 11-én az Euroringre?
Public Enemy28-05-2011 08:57:07 // 98
Én is nagyon remélem!!!
Blade28-05-2011 07:42:24 // 97
Persze hogy tudsz:)))
Addig felkészítjük a GTA-ákat, nyugi:)))
Addig felkészítjük a GTA-ákat, nyugi:)))
Blade28-05-2011 07:40:11 // 96
Oda remélem már Q2 specifikációval érkezünk!:))))
Csöri27-05-2011 22:56:28 // 95
A hétköznap problémás, de ha tudom megoldom.:-)
Public Enemy27-05-2011 22:54:10 // 94
Helyes!!
Király lenne, már nagyon várom...
Király lenne, már nagyon várom...
Csöri27-05-2011 22:49:33 // 93
Megnézem hétfőn, hogy tudok-e menni.
kalizsoli27-05-2011 20:00:05 // 88
Sziasztok,
Fontos infó: 2011. június 21-én ismét autós nyílt nap lesz a Hungaroringen :-)
Aki tervezte, írja be a naptárjába!
Fontos infó: 2011. június 21-én ismét autós nyílt nap lesz a Hungaroringen :-)
Aki tervezte, írja be a naptárjába!
Blade27-05-2011 16:55:23 // 87
Az sajna kimarad nekem. A motor sincs felkészítve, s nekem is az építkezésen kell lennem.
Public Enemy27-05-2011 11:40:18 // 86
Jössz szerdán???
Blade26-05-2011 19:34:43 // 85
Igen, az csak motoros lesz:(
Poló26-05-2011 19:23:02 // 84
Mondjuk ez azt hiszem csak motorosokra vonatkozik.
Poló26-05-2011 19:22:33 // 83
Június 1-én a Pannónia-ring 95 euróba kerül egy napra egy sofőrnek. Ha valakit érdekel, akkor továbbítom neki a mailt.
BeeGee26-05-2011 18:50:02 // 82
Ha diffit veszek, akkor nem variálok, Q2 lesz. A mikort még nemtom :)
Blade26-05-2011 18:44:33 // 81
Te megveszed a Q2-őt?:) Mikor?:))
BeeGee26-05-2011 16:02:19 // 80
Nekem is ez volt a konklúzióm :)
Blade26-05-2011 14:17:08 // 79
Ha jól értelmezem, akkor nagyon megvannak elégedve a gyári Q2-vel, és mindenképpen ajánlják a beépitését.
Azt is irják, hogy nem venni észre különbséget a drágább difik, meg a gyári Q2 között.
:)
Azt is irják, hogy nem venni észre különbséget a drágább difik, meg a gyári Q2 között.
:)
BeeGee26-05-2011 09:59:09 // 78
Az én számolásom alapján az 1000 Euró majdnem a duplája a lenti árajánlatnak :)
Q2 tapasztalatok más difikkel összehasonlítva
Ha jól emlékszem 30% körül zár a Q2, de nem vagyok benne biztos.
A 2. eset egy FWD autónál nem hiszem, hogy fennáll. Vagy ha igen, akkor már olyanmindegy :)
Q2 tapasztalatok más difikkel összehasonlítva
Ha jól emlékszem 30% körül zár a Q2, de nem vagyok benne biztos.
A 2. eset egy FWD autónál nem hiszem, hogy fennáll. Vagy ha igen, akkor már olyanmindegy :)
Grando26-05-2011 09:59:09 // 77
Na ez jó hír! Már kezdtem kétségbe esni. :DD
Köszi, hogy utánanéztél! Rálesek... ;)))
Köszi, hogy utánanéztél! Rálesek... ;)))
BeeGee26-05-2011 09:52:41 // 76
Itt van a lista, mikre jó a Q2
És ebben valóban benne vannak a régi 5 gangos modellek (V6 TB). Abban azonban biztos vagyok, hogy a lenti cikkszámsorozatban változtatnod kell valamit, pl sebességmérőnél.
Szerencsére rengeteg fórum van már, nálunk okosabb emberekkel, akik nem csak beszélnek róla, hanem ki is cserélték és lehet okulni belőle :)
164 V6 TB csere
És ebben valóban benne vannak a régi 5 gangos modellek (V6 TB). Abban azonban biztos vagyok, hogy a lenti cikkszámsorozatban változtatnod kell valamit, pl sebességmérőnél.
Szerencsére rengeteg fórum van már, nálunk okosabb emberekkel, akik nem csak beszélnek róla, hanem ki is cserélték és lehet okulni belőle :)
164 V6 TB csere
Grando26-05-2011 09:30:53 // 75
Erről jut eszembe egy ide vágó videó:
Someone please help, we are thinking! :DDD
Someone please help, we are thinking! :DDD
Grando26-05-2011 09:25:36 // 74
Ha biztos vagy benne, akkor szomorú leszek. :)))
Én viszont tökéletesen biztos vagyok benne, hogy a 166 2.5 V6 24V-t eleinte 5-sebességes váltóval adták ki. A 166 2.0 TS-nél szintén volt 5-sebességes váltó.
Azt már csak valószínűsítem, hogy a 147 JTD 8-szelepes változatánál is.
De! Nem is ez a kérdés. Hanem, hogy az ötös váltóba belemegy-e a Q2. Érti, uram? ;)))
Vmi értő szóljon már hozzá, mert kezd elmászni a társalgás fonala! :DDD
Kis segítség:
Q2 difi:
Q2 difi és mellette a 6-os váltó eredeti difije:
Help!
Én viszont tökéletesen biztos vagyok benne, hogy a 166 2.5 V6 24V-t eleinte 5-sebességes váltóval adták ki. A 166 2.0 TS-nél szintén volt 5-sebességes váltó.
Azt már csak valószínűsítem, hogy a 147 JTD 8-szelepes változatánál is.
De! Nem is ez a kérdés. Hanem, hogy az ötös váltóba belemegy-e a Q2. Érti, uram? ;)))
Vmi értő szóljon már hozzá, mert kezd elmászni a társalgás fonala! :DDD
Kis segítség:
Q2 difi:
Q2 difi és mellette a 6-os váltó eredeti difije:
Help!
BeeGee26-05-2011 08:59:31 // 73
Eléggé biztos vagyok benne .)
A V6 24V-k szerintem mind 6gangosak. A 166ot pont nem ismerem, de furi lenne, ha csak az a típus 5 gangossal menne.
A V6 24V-k szerintem mind 6gangosak. A 166ot pont nem ismerem, de furi lenne, ha csak az a típus 5 gangossal menne.
Public Enemy26-05-2011 01:07:40 // 72
Nagyon jó gumi, sajnos Magyarországon beszerezhetetlen!!!
LacUS25-05-2011 22:33:42 // 71
Szerintem is a Q2 az utcára remek, de pályázni verseny körülmények közt nem az igazi, mellesleg ezért az árért még szerintem drága is, egy quafe-hoz vagy OsGikenhez képest.
13725-05-2011 21:29:05 // 70
Ennyiért lehet venni rendes diffit is. Itt van pl. a Quaife, ez rendes előfeszíthető torsen, neve is van, és élettartam-garanciás.
http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdh6e-1
Többfélét is kínálnak.
De szerintem Alfához sokféle van, általában hasonló árban szoktak lenni, 600-1000 euro körül, minőségtől függően. Érdemes körülnézni, mert bár minden tiszteletem az Alfáé, ez elég noname, és a sperrek között kőbalta szintű megoldásnak tűnik. Ha nincs dokumentálva a specifikációja, akkor valszeg alap nemállítható előfeszítéső 25% körül záró torsen.
A kétirányú Cusco, GKN, vagy OsGiken lemezes sperrek a drágábbak, de megéri, mert a torsenek van 2 nagy problémája: 1. alapból gázelvételnél is zárnak, akkor pedig még alulkormányozottabb lesz az autó gázelvételnél. Ergo amit megnyersz a kanyarból kimenetnél, azt majdnem elveszted a bemenetnél. 2. a torsen nyomatékreciprokáló, azaz ha az ívbelső kerék teljesen elemelkedik, és egyáltalán semmit nem tapad, akkor a külsőre sem megy semmi nyomaték, ergo nem tölti be a funkcióját. Ez előfeszítéssel korrigálható, de csak kismértékben. Ha ez nem állítható, mint ahogy valszeg ez az Alfa nem, akkor kemény futóművel gyors kanyarban nem ér semmit.
http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdh6e-1
Többfélét is kínálnak.
De szerintem Alfához sokféle van, általában hasonló árban szoktak lenni, 600-1000 euro körül, minőségtől függően. Érdemes körülnézni, mert bár minden tiszteletem az Alfáé, ez elég noname, és a sperrek között kőbalta szintű megoldásnak tűnik. Ha nincs dokumentálva a specifikációja, akkor valszeg alap nemállítható előfeszítéső 25% körül záró torsen.
A kétirányú Cusco, GKN, vagy OsGiken lemezes sperrek a drágábbak, de megéri, mert a torsenek van 2 nagy problémája: 1. alapból gázelvételnél is zárnak, akkor pedig még alulkormányozottabb lesz az autó gázelvételnél. Ergo amit megnyersz a kanyarból kimenetnél, azt majdnem elveszted a bemenetnél. 2. a torsen nyomatékreciprokáló, azaz ha az ívbelső kerék teljesen elemelkedik, és egyáltalán semmit nem tapad, akkor a külsőre sem megy semmi nyomaték, ergo nem tölti be a funkcióját. Ez előfeszítéssel korrigálható, de csak kismértékben. Ha ez nem állítható, mint ahogy valszeg ez az Alfa nem, akkor kemény futóművel gyors kanyarban nem ér semmit.
Sporter25-05-2011 21:14:13 // 69
Felettébb érdekes....
De el kell menni 1 bontóba és megnézni őket :D
De el kell menni 1 bontóba és megnézni őket :D
Grando25-05-2011 20:40:34 // 68
Csak hogy bonyolódjon a dolog, egy angol oldalon a következő típusokat hozza:
"fitted to the following models
Alfa Romeo GT 1.9 JTD & 3.2 V6
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10v & 2.5 V6
Alfa Romeo GTA 3.2 V6 147/156
Alfa Romeo GTV/Spider 3.0 V6 & 3.2 V6
Alfa Romeo 147 JTD 16v & 8v
Alfa Romeo 166 2.0 TS, 2.5 V6, 3.0 V6 and 3.2 V6"
A 166 2.0 TS és a 2.5 V6 tuti volt 5-sebességes váltóval is. Talán a 147 JTD 8-szelepese is, de ebben nem vagyok biztos.
Na most mondjon vki okosat. Jááááj... Dugába dől a projektem? :DDD
"fitted to the following models
Alfa Romeo GT 1.9 JTD & 3.2 V6
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10v & 2.5 V6
Alfa Romeo GTA 3.2 V6 147/156
Alfa Romeo GTV/Spider 3.0 V6 & 3.2 V6
Alfa Romeo 147 JTD 16v & 8v
Alfa Romeo 166 2.0 TS, 2.5 V6, 3.0 V6 and 3.2 V6"
A 166 2.0 TS és a 2.5 V6 tuti volt 5-sebességes váltóval is. Talán a 147 JTD 8-szelepese is, de ebben nem vagyok biztos.
Na most mondjon vki okosat. Jááááj... Dugába dől a projektem? :DDD
Grando25-05-2011 20:21:40 // 67
A kérdés inkább az, hogy biztos is vagy-e a dolgodban.
Az alfisti-n ezekhez a típusokhoz kínálják (ugyanazt a Q2 egységet):
Alfa 147 (937) 1.9 JTD, 3.2 V6 24V GTA,
Alfa 156 (932) 1.9 JTD, 2.5 V6 24V, 3.2 V6 24V GTA,
Alfa 156 SW (932) 1.9 JTD, 2.5 V6 24V, 3.2 V6 24V GTA,
Alfa GT Coupe (937) 1.9 JTD, 3.2 V6 24V,
Alfa 166 (936) 2.5 V6 24V, 3.0V6 24V 3.2 V6 24V,
Alfa GTV (916) 3.0V6 24V 3.2 V6 24V,
Alfa Spider (916) 3.0V6 24V 3.2 V6 24V
Márpedig a 166 2.5 V6-ok ötsebességes váltóval jöttek ki - legalábbis eleinte biztosan. A többiről majd a többiek tájékoztatnak minket. Másrészt a 166 TS-t tuti adták 6-sebességes váltóval, mégsem kínálják hozzá a Q2-t.
Jó lenne ezt jobban körbejárni, mert hülyeséget nehogy csináljak. ;)))
Az alfisti-n ezekhez a típusokhoz kínálják (ugyanazt a Q2 egységet):
Alfa 147 (937) 1.9 JTD, 3.2 V6 24V GTA,
Alfa 156 (932) 1.9 JTD, 2.5 V6 24V, 3.2 V6 24V GTA,
Alfa 156 SW (932) 1.9 JTD, 2.5 V6 24V, 3.2 V6 24V GTA,
Alfa GT Coupe (937) 1.9 JTD, 3.2 V6 24V,
Alfa 166 (936) 2.5 V6 24V, 3.0V6 24V 3.2 V6 24V,
Alfa GTV (916) 3.0V6 24V 3.2 V6 24V,
Alfa Spider (916) 3.0V6 24V 3.2 V6 24V
Márpedig a 166 2.5 V6-ok ötsebességes váltóval jöttek ki - legalábbis eleinte biztosan. A többiről majd a többiek tájékoztatnak minket. Másrészt a 166 TS-t tuti adták 6-sebességes váltóval, mégsem kínálják hozzá a Q2-t.
Jó lenne ezt jobban körbejárni, mert hülyeséget nehogy csináljak. ;)))
BeeGee25-05-2011 19:49:28 // 65
Anno eléggé körbejártam a témát, és erre jutottam.
Ez a 6os váltó ugyanaz a V6os alfákban és a 1.9 jtd-knél. A Q2-t pedig csak dízelhez kínálták.
Ez a 6os váltó ugyanaz a V6os alfákban és a 1.9 jtd-knél. A Q2-t pedig csak dízelhez kínálták.
mreni25-05-2011 19:47:52 // 63
Nekem Visco van az is elég jó cucc:)
Grando25-05-2011 19:25:06 // 62
Biztos vagy benne, hogy csak a hatsebességes váltóra megy fel? Mert akkor az én gépembe nem stimmel. Nem mindegy. ;)))
BeeGee25-05-2011 18:46:21 // 61
Kakucson 2 mp előnyt jelentett a sima GT ellen a Q2 :)
Pedig az elég mini pálya.
Pedig az elég mini pálya.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
604
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?