Én már rég fel vagyok készülve, lehetne akár holnap is!:))
Remélem Ollah hozza a beígért "Ferrari Egyéb"-et, és osztozkodhatunk!:)))
Forum >> Pályaautózás
Blade23-08-2012 13:03:01 // 2660
kalizsoli23-08-2012 12:56:25 // 2659
Úgy néz ki 2. Totalcar pályanap 2012.10.14-én, a Slovakiaringen :)
Készüljetek :)
Készüljetek :)
Buksi23-08-2012 10:40:15 // 2658
Na ez nekem is jó lenne! :-))
Ollah23-08-2012 10:03:35 // 2656
Na akkor tutira nem veszem meg! :P
Blade22-08-2012 17:57:09 // 2655
Csodálkozol?:) F1 Clientiért még ölni és érdemes;-))
Ollah22-08-2012 10:46:30 // 2654
Még meg sem vettem Nektek, és már marakodtok. Ehh, nem is érdemlitek meg... ;PPP
Blade22-08-2012 07:42:07 // 2652
Kié legyen akkor?:) Vagy majd használjuk felváltva:))
kalizsoli21-08-2012 18:13:10 // 2651
Én is komolyan gondolom, megveszed nekem? :))))
Blade21-08-2012 18:01:58 // 2650
Én komolyan gondolom!
Ollah21-08-2012 14:00:02 // 2649
Ha valaki esetleg kicsit komolyabban gondolná a pályázást. :P
Public Enemy16-08-2012 12:23:52 // 2648
A korongért mentem és egy embert kerültem ki éppen...:-))
SAPA Fehérvár.
SAPA Fehérvár.
kalizsoli16-08-2012 11:10:56 // 2647
Társaság hiányában nem mentem :-(
Ollah16-08-2012 08:51:14 // 2646
Ajjaj... Korong vagy ember okozta?
Hol hokiztok ilyenkor?
Hol hokiztok ilyenkor?
Public Enemy15-08-2012 09:29:40 // 2644
Váll, és de bizony, jégkorong! :-)
Köszi!
Köszi!
Ollah15-08-2012 09:17:59 // 2643
Foci? Gondolom, nem jégkorong...
Boka? Térd?
Jobbulást!
Boka? Térd?
Jobbulást!
Public Enemy14-08-2012 09:11:52 // 2642
Sportbaleset. Minimum 1 hónap teljes kihagyás + 1 hónap rehabilitáció...
kalizsoli13-08-2012 21:27:25 // 2641
Jobbulást :-( remélem nem komoly?
kalizsoli13-08-2012 21:26:30 // 2640
Nagyon gondolkozom a 16-i Hring pályanapon, ha nemlesz brutális meleg, lehet kinézek. :-)
Public Enemy13-08-2012 19:22:57 // 2639
Mégsem tudtam meni a Pancsiringre... Az élet közbeszólt... A négy kerék az megvolt, csak éppen a műtőbe toltak be rajta... :-)
Ládika13-08-2012 10:47:49 // 2638
http://www.kuponvilag.hu/budapest/lepj-a-gazpedalra-6-kor-formula-renault-versenyautoval-az-euro-ringen-82-000-ft-helyett-36-900-ft-ert-az-rcm-motorsport-jovoltabol.html
Például?:)
Például?:)
Ollah13-08-2012 09:02:12 // 2637
Public Enemy10-08-2012 15:16:05 // 2636
Vasárnap MTA a Pannónia-ringen. Én megyek. :-)
Ollah09-08-2012 09:37:21 // 2635
Valaki megy nyílt napra valamikor, valahova? :P
kalizsoli01-08-2012 22:07:40 // 2634
Szerintem is az 1. és 3. meg az utolsó a kulcs. ha azok jók sok időt lehet nyerni, illetve eldobni. gyor szakaszok előtt vannak, ha azokat jól megcsinálod gyors lehetsz az egyenesekben,és ezen a pályán ez lehet a jó. Gondolom.
kalizsoli01-08-2012 22:03:59 // 2633
Kifejezetten a lassú rész a 2 horizont és a jobb visszafordító után a 3 horizont elötti részig nekem kicsit máshogy adja ki, de mondjuk ott több ív is jó lehet. mondjuk nem ott megy el sok idő. Ott még a M3-kategóriásokat is tudtam tartani :-)
Blade01-08-2012 16:51:03 // 2632
Én mindig ezeket az íveket használtam. Az elméleten átbeszéltük az íveket (is) és először én mondtam el, hogy szerintem mik a helyesek és milyen íveket használok. 100%-ig egyetértett vele. Van pár kanyar ahol több is jó lehet. A hármast és az utolsó kanyart kifejezetten átbeszéltük, mert említettem neki, hogy ezekben a kanyarokban nagyon sok mindenki másképp megy, és furcsállottam. Pl. mindkettőt szinte mindenki (még a versenyzők között is jó páran) szélesen kezdi, messze a rázótól. WG azt mondta rá, hogy az kifejezetten helytelen, s én sem értettem miért az a "szokás" terjedt el.
Neked mely ívek voltak "furcsák" ?
Neked mely ívek voltak "furcsák" ?
kalizsoli01-08-2012 16:29:32 // 2631
Jó kőr, de az ívek, amit használtál kicsit eltérnek az ideálistól mondottnak, ezt WG javasolta? Viszont a hátsó gyors kanyar az első és második horizont között 170-el az durva :-D
Blade01-08-2012 13:59:25 // 2630
7000-ig, le van forgatva rendesen, kell belőle az utolsó lóerő és az utolsó Nm is:))
Ollah01-08-2012 11:40:17 // 2628
Meddig forgatod el, milyen fordulaton váltasz fel?
(Vagy tök más a GTA 6-gangosa vagy nem nagyon lát 7000-et.)
Szépen szól az autó, na. Te sem vagy túl béna azzal a 2:36-tal. ;PPP
Én szívesen olvasnék mindenfélét tőletek, de írnom sajnos nincs miről...
(Vagy tök más a GTA 6-gangosa vagy nem nagyon lát 7000-et.)
Szépen szól az autó, na. Te sem vagy túl béna azzal a 2:36-tal. ;PPP
Én szívesen olvasnék mindenfélét tőletek, de írnom sajnos nincs miről...
Buksi31-07-2012 22:24:56 // 2627
Ez klassz volt! :-)
Blade31-07-2012 07:35:00 // 2626
Na, mivel a társaság nem ir már vagy egy hónapja, itt egy újabb onboard:) Felbontást érdemes felvenni legalább 720-ra.
kalizsoli05-07-2012 09:24:49 // 2625
Persze hogy bennem volt. A féktávokat nagyon hosszúra hagytam és nem eröltettem a köridőket. Már csak a meleg miatt sem, mert 50 fokos volt az aszfalt és 34-36 a levegő. Ez az én autómnak érezhetően sok volt. 1gyors kör után 1hűtő a víz 100-115 között, ja és fűtéssel mentem :-) így a kocsiban kB 50 fok volt, még a napszemüvegem is párásodott. Ezzel volt a probléma is, az alsó hűtő cső csatlakozása tönkre ment és ledobta a csövet, szerencsére Csöri küldött tartalék alkatrészt, így meg tudtam javítani :-)
Ollah05-07-2012 09:02:07 // 2624
Benned volt Hring?
Nekem nem volt könnyű kiheverni...
De ezek szerint megy a gép rendesen?
Vatkájndov práblem?
Nekem nem volt könnyű kiheverni...
De ezek szerint megy a gép rendesen?
Vatkájndov práblem?
Blade05-07-2012 08:20:08 // 2623
Oké, de Te szerelsz! ;-)))
Blade05-07-2012 08:19:14 // 2622
MTA pontállás
1. Horváth Tamás Pro 37pt.
2. Timler Viktor Pro 35pt.
3. Valló Zoltán Pro 30pt.
4. Bordás Péter Pro 29pt.
5. Buzási Bence Pro 26pt.
6. Halaska László Pro 25pt.
7. Illés Gábor Pro 24pt.
8. Simon Ferenc Pro 20pt.
9. Balázs Szabolcs Pro 20pt.
10. Kárpáti Péter Pro 19pt.
11. Szendrei József Pro 18pt.
12. Szalai Szabolcs Pro 14pt.
13. Kalmár Krisztián Pro 14pt.
14. Toman Áron Pro 13pt.
15. Miklós Attila Pro 11pt.
16. Kalácska Zsolt Pro 7pt.
17. Pljusznyin Alex Pro 6pt.
1. Horváth Tamás Pro 37pt.
2. Timler Viktor Pro 35pt.
3. Valló Zoltán Pro 30pt.
4. Bordás Péter Pro 29pt.
5. Buzási Bence Pro 26pt.
6. Halaska László Pro 25pt.
7. Illés Gábor Pro 24pt.
8. Simon Ferenc Pro 20pt.
9. Balázs Szabolcs Pro 20pt.
10. Kárpáti Péter Pro 19pt.
11. Szendrei József Pro 18pt.
12. Szalai Szabolcs Pro 14pt.
13. Kalmár Krisztián Pro 14pt.
14. Toman Áron Pro 13pt.
15. Miklós Attila Pro 11pt.
16. Kalácska Zsolt Pro 7pt.
17. Pljusznyin Alex Pro 6pt.
kalizsoli04-07-2012 21:18:03 // 2621
Részemről rendben :-)
kalizsoli04-07-2012 21:16:24 // 2620
Csak magázódtunk az autóval, és volt egy kis technikai probléma, de összességében elégedett vagyok. 2.43.8 00 futottam, de nem mérvadó, mert nem mentem határon.
Blade03-07-2012 11:23:29 // 2619
Nem, hanem kb hét és fél tizedet:) De ez a gumiknak köszönhető. Pontosan nem tudom mennyi lehet a különbség az Advan és a PS CUP között, de egyszer mindenképpen szeretnék egy tesztet csinálni. Az Advannal a legjobb időm 2.39.658 ezen a pályán,viszont a hőmérséklet jóval kedvezőbb volt a tapadásnak, de az Advanok akkor már elég kopottak voltak. Most a gumi új volt, de a hőmérséklet nagyon magas volt, főleg az aszfalté. Úgyhogy maradt pár nyitott kérdés. Ennyi infó alapján szerintem jobb gumi a PS CUP. Amiket találtam adatokat ezekről a gumikról, az az volt, hogy a CUP-nak nagyobb a tapadása valamelyest, és kitart a gumi teljes élettartama alatt, ami az Advannál nincs igy. Az eddigi összehasonlítás ezt alá is támasztja:)
Majd Zsoltit rábeszélem, hogy egy teszt erejéig cseréljünk kerekeket ugyanazon a napon:))
Majd Zsoltit rábeszélem, hogy egy teszt erejéig cseréljünk kerekeket ugyanazon a napon:))
Ollah03-07-2012 11:08:25 // 2618
Akkor javultál több mint 2 sec-et, jól rémlik?
Ez már új gumin sikerült?
Ki lett az első a kategóriádban?
Ez már új gumin sikerült?
Ki lett az első a kategóriádban?
Blade03-07-2012 10:53:54 // 2617
Köszi!:)
Nekem délelőtt 2.38.911 volt a legjobb, délután pedig 2.39.036. Délutánra még melegebb lett, főleg az aszfalt, ahogy néztem az időket, ez mindenkinek kb ~ öt tizedbe került.
Nekem délelőtt 2.38.911 volt a legjobb, délután pedig 2.39.036. Délutánra még melegebb lett, főleg az aszfalt, ahogy néztem az időket, ez mindenkinek kb ~ öt tizedbe került.
Ollah03-07-2012 08:15:03 // 2616
Grat srácok!
Idők? Többi OFF ideje?
Zsolt, Te mit mentél?
Más is volt még?
Idők? Többi OFF ideje?
Zsolt, Te mit mentél?
Más is volt még?
Public Enemy02-07-2012 13:41:46 // 2615
Blade02-07-2012 09:19:41 // 2614
Annak örülök, hogy a második helyezett Z4M csak 2,5 tizeddel ment jobbat:) És a szabályok szerint az is full gyári autó volt, csak a semi-slick volt engedélyezve. Ha a délutáni versenyen meg tudom kezdeni az utolsó gyors kört, akkor szerintem ~ egy tizedre le tudtam volna vinni a hátrányt, jobbat menni biztosan nem tudtam volna. De ugye a motorsportban nincs olyan hogy "ha"..:)) Véleményem szerint egyébként, a Z4M-nek sokkal jobb időt kellett volna mennie.
Blade02-07-2012 09:14:40 // 2613
Köszi!:))
kalizsoli02-07-2012 00:25:39 // 2612
Az Alfák ismét kietettek magukért a magyar amatőr pályaautózásban, a Szlovákia Ringen megrendezetett eseményen két helyezést hozott el Blade és Public enemy sportárs. Blade a helyiek S3 kategóriájának 3. helyét, míg PB mester a magyar értékelés Sport kategória 3.helyét hozta el.
Gratulálunk, szép munka volt :-DDDD
Gratulálunk, szép munka volt :-DDDD
Buksi01-07-2012 22:24:32 // 2611
Gratula a serleghez! ;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
636
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?