Forum >> A jövő Alfái
bilon08-03-2010 15:52:47 // 14542
ő nem totalcaros volt?
Ferko08-03-2010 15:47:51 // 14541
A "Hallgatni arany" szabályról biztos nem hallottak.:-)
Ferko08-03-2010 15:46:18 // 14540
Ki ez az illető, aki a cikket írta? Marha jó.:-)
Alfás az illető, vagy abszolút független?
Alfás az illető, vagy abszolút független?
Tom1208-03-2010 15:02:54 // 14539
De, biztos kapott érte egy nagy piros pontot.:-DDD
Ez se kutya /nagy szakértő lehet...;-))/:
VtiRacer:
Alfa mint prémiummárka??? Nane!:D Ezt ki találta ki?
...csak gratulálni tudok neki, inkább kussolt volna.:-))
Ez se kutya /nagy szakértő lehet...;-))/:
VtiRacer:
Alfa mint prémiummárka??? Nane!:D Ezt ki találta ki?
...csak gratulálni tudok neki, inkább kussolt volna.:-))
Putyesz08-03-2010 15:02:32 // 14538
kényszerből minek ír cikket olyan autóról és márkáról amihez fingja sincs???
azt se tudta hogy változó szelepvezélrése már akkor volt az alfáknak amikor ő még a homokozóban verekedett a piros vödörért!!!!!
meg lefogadom hogy azt se tudja hogy mi az hogy Multiair....
azt se tudta hogy változó szelepvezélrése már akkor volt az alfáknak amikor ő még a homokozóban verekedett a piros vödörért!!!!!
meg lefogadom hogy azt se tudja hogy mi az hogy Multiair....
Ferko08-03-2010 14:49:59 // 14537
A vezess.hu-n megjelent cikk egyik kommentéből idézek:
Elorol ronda, oldalrol ronda, hatulrol meg seat toledo.
Ezt írta a Giuliettára egy srác. :-DDDDDDD Feketén kiemelt rész - no comment :-DDD
Elorol ronda, oldalrol ronda, hatulrol meg seat toledo.
Ezt írta a Giuliettára egy srác. :-DDDDDDD Feketén kiemelt rész - no comment :-DDD
zolee14508-03-2010 14:46:17 // 14536
Ha Genf előtt mondjuk megvette volna az Alfát a BMW már cikkeztek volna, hogy milyen jó az első BMW segédkezése alatt megjelent autó, a Giulietta.:D
Emlékszem mennyire dícsérték a Rover 75-öst annak idején, hogy na igen, így kell ezt csinálni, gratulálunk BMW. Azóta ha jól tudom a Rover kínai tulajdonba került.:)
Emlékszem mennyire dícsérték a Rover 75-öst annak idején, hogy na igen, így kell ezt csinálni, gratulálunk BMW. Azóta ha jól tudom a Rover kínai tulajdonba került.:)
Tom1208-03-2010 14:46:00 // 14535
Ezt én sem értem. :-/
...de a cikk tetszik...:-)
...de a cikk tetszik...:-)
mesa08-03-2010 14:32:09 // 14534
Másnak is szemet szúrt
Pedig valószínűleg nem is tud arról, hogy "Az Alfa senkit sem érdekel" volt az alap beszólás
Nem értem egyébként, nálunk miért tabu ez a márka???
Pedig valószínűleg nem is tud arról, hogy "Az Alfa senkit sem érdekel" volt az alap beszólás
Nem értem egyébként, nálunk miért tabu ez a márka???
zolee14508-03-2010 13:29:08 // 14533
Nem sikerült végigolvasni a cikket. Minden esetre kb az lett amit vártam, bár azt nem gondoltam volna, hogy ennyire paraszt stílusban fog visszavágni.
Valahogy az ember kinézné egy újságíróból, hogy ha akar akkor vissza tud vágni elegánsan is, és úgy ír meg egy egyébként személyes érzelmektől mentes semleges cikket, hogy az alfásoknak eszébe sem jut, hogy mégegyszer akar olvasni tőlük valamit az Alfáról.
Persze újságíró és "újságíró" közt is van különbség, mint ahogy egyenes falat sem tud minden kőműves rakni.
Valahogy az ember kinézné egy újságíróból, hogy ha akar akkor vissza tud vágni elegánsan is, és úgy ír meg egy egyébként személyes érzelmektől mentes semleges cikket, hogy az alfásoknak eszébe sem jut, hogy mégegyszer akar olvasni tőlük valamit az Alfáról.
Persze újságíró és "újságíró" közt is van különbség, mint ahogy egyenes falat sem tud minden kőműves rakni.
mesa08-03-2010 12:16:25 // 14532
Te mindenbe belemagyarázol ;)
Honnan veszed, hogy nem épp a KIA és megoldása a szívem csücske? :D
Egyébként ez is csak egy divathullám, amit más gyártók is meglovagolnak. Régebben valóban minden autóra futotta kartonlap, vékony szövet meg kevés filc, nem hiszem hogy sokkal többe kerülne mint a mai megoldások
Honnan veszed, hogy nem épp a KIA és megoldása a szívem csücske? :D
Egyébként ez is csak egy divathullám, amit más gyártók is meglovagolnak. Régebben valóban minden autóra futotta kartonlap, vékony szövet meg kevés filc, nem hiszem hogy sokkal többe kerülne mint a mai megoldások
Tedi08-03-2010 11:47:39 // 14531
Najó, nem fullgagyi, de nemteccésedet nyilvánítottad ki az ügyben :))
Most Genfben volt egy bőrös MiTo annak sincs ajtókárpitja.
Most Genfben volt egy bőrös MiTo annak sincs ajtókárpitja.
mesa08-03-2010 11:12:01 // 14530
Kikérem magamnak, sosem írtam olyat, hogy fullgagyi !!!
De ilyet KIA-n láttam utoljára :)
Válaszolva válaszodra: a MiToban még harmonizál az ajtókárpit az üléshuzattal (igaz full-bőröst nem néztem)
De ilyet KIA-n láttam utoljára :)
Válaszolva válaszodra: a MiToban még harmonizál az ajtókárpit az üléshuzattal (igaz full-bőröst nem néztem)
Tom1208-03-2010 11:01:55 // 14529
Egy örömhír számukra, hogy van még hová fejlődniük.:-))))
koz08-03-2010 10:44:01 // 14528
Nem, ezt már csak az egész hozzáállásukra írtam. De már lenyugodtam. :)
Tom1208-03-2010 10:39:37 // 14527
Gondolod, hogy ennyire elmélyedt a dologban, nem ez volt a lényeg - én úgy látom...;-)
TarP08-03-2010 10:39:21 // 14526
Ja nem, csak lőttem egy páldát.
Tedi08-03-2010 10:37:47 // 14525
:D
Valaki, talán mesa írta, hogy milyen fullgagyi, hogy a Giuliettának nincs kárpit az ajtaján, és, hogy ez olyan Kiákra jellemző tulajdonság. Én erre azt írtam, hogy nekem fel sem tűnik, ha nem írja, ergó nekem nem volt gáz. Azt hittem erre gondolsz :)
Valaki, talán mesa írta, hogy milyen fullgagyi, hogy a Giuliettának nincs kárpit az ajtaján, és, hogy ez olyan Kiákra jellemző tulajdonság. Én erre azt írtam, hogy nekem fel sem tűnik, ha nem írja, ergó nekem nem volt gáz. Azt hittem erre gondolsz :)
TarP08-03-2010 10:34:11 // 14524
Hűű, ezt meséld el, mert én csak írtam egy autót, amit nem értékelek semmire, példának. Komolyan!
De ha beletaláltam valamibe, akkor bocsi, illetve írjad le, hátha jó! :)
De ha beletaláltam valamibe, akkor bocsi, illetve írjad le, hátha jó! :)
Tedi08-03-2010 10:15:07 // 14522
Annyira tudtam, hogy ezt a Kiás cuccot hozzám fogja vágni valaki :D Ha itt az Amorén nem lennék kicsit részrehajló, akkor meg az lenne a baj. Most akkor melyik ujjamat harapjam meg? :)
koz08-03-2010 10:11:40 // 14521
Egy dolog valami mellett írni, max. kihagyja, aki mást szeret, meg egy másik hogy valami ellen vagyok, ráadásul ilyen gennyesen cinikus módon. Ez a kettő csak mifelénk függ össze, sajnos lassan nemzeti sajátosság lesz.
TarP08-03-2010 10:09:10 // 14520
A hibridnél még egy gond, hogy a TELJES életciklusra (gyártás, kivitelezés, használat, bontás...) vetített károsanyag kibocsátása magasabb, mint egy átlagos benzines autónak.
Így az egész csak hit és sznobizmus, de főként tudatlanság kérdése jelenleg. Egy JÓL MŰKÖDŐ hibridnek 250-280ezer km-et kellene elfutnia ahhoz, hogy kijöjjön az előnye ilyen téren. De ha addig eccer is akkut, invertert, villanymotort kell cserélni, akkor már buktad a környezetkímélést, akkor már szennyezőbb vagy az alap átlagbenzinesnél.
Ki hiszi, hogy egy Li-ion akku, ami a telefonban 4 év alatt meghalik, az autóban 18-at fog kibírni? Kérem emelje mindkét kezét a magasba.
És igazítsa a nyakába a kötelet :)
Így az egész csak hit és sznobizmus, de főként tudatlanság kérdése jelenleg. Egy JÓL MŰKÖDŐ hibridnek 250-280ezer km-et kellene elfutnia ahhoz, hogy kijöjjön az előnye ilyen téren. De ha addig eccer is akkut, invertert, villanymotort kell cserélni, akkor már buktad a környezetkímélést, akkor már szennyezőbb vagy az alap átlagbenzinesnél.
Ki hiszi, hogy egy Li-ion akku, ami a telefonban 4 év alatt meghalik, az autóban 18-at fog kibírni? Kérem emelje mindkét kezét a magasba.
És igazítsa a nyakába a kötelet :)
TarP08-03-2010 10:01:55 // 14519
Ne viccőjünk, mindenki ilyen.
Ha értek valamihez, ha érdekel, akkor vannak felé érzéseim, tehát nem tudok tisztán írni róla. Legyen az F1, órák, vagy autók, bármiről írnék benne lennének az előítéleteim, elképzeléseim... minden.
Mosóporról tudnék írni részrehajlótlan cikket, mer' az kicsitse érdekel.
Tehát a szabály: Minden újságíró csak arról írhat részrehajlás nélkül, amiről nem tud semmit. A többit az olvasó feladata kiválogatni. Nincs más megoldás.
Ha értek valamihez, ha érdekel, akkor vannak felé érzéseim, tehát nem tudok tisztán írni róla. Legyen az F1, órák, vagy autók, bármiről írnék benne lennének az előítéleteim, elképzeléseim... minden.
Mosóporról tudnék írni részrehajlótlan cikket, mer' az kicsitse érdekel.
Tehát a szabály: Minden újságíró csak arról írhat részrehajlás nélkül, amiről nem tud semmit. A többit az olvasó feladata kiválogatni. Nincs más megoldás.
koz08-03-2010 10:00:28 // 14518
Ráadásul szépen bekajálják ezt a hibridizációs mesét is. Ugyanis kurvára nem olyan megerőltető meghibridizálni egy autót, simán csak bele kell dobni egy akkut, meg rákötni a hajtásra, vagy a hajtatlan tengelyre egy villanymotort. Esetleg kihagyni a belsőégésűt és maradjon csak a villanyos. Nem bonyolultabb, mint kifejleszteni egy sima mezei új modellt, mondjuk a hármas golfot a kettes után. Az autógyárak csak azért csinálják ennyire nyögvenyelősen, mert nincs jó megoldás aksira, meg nincs mögötte elegendő szabványosítás, se nemzetközi összefogás meg kormányzati akarat a delej Napbú, meg szélbű kivételére. A fiat - nagyon helyesen - nem állt be a sorba és nem dobott ki egy csomó pénzt az ilyen újságírószerűségek megvezetésére, hanem előremenekült. De amit a multiair-rel csináltak azt meg meg kell előbb érteni, észrevenni, hogy azért nem ácsorog a sorban a fiat, mert előre van menekülve, hozzá mert nyúlni a benzinmotorhoz, hátha utána feldereng, mitől is olyan forradalmi ez a cucc. Nevezetesen, hogy úgy tették függetlenné a szelepvezérlést, hogy nem kell félni a szelep-dugattyú karamboltól, ugyanis a szívó szelep a kipuff tengelytől mozog relatíve, nem csak úgy magában abszolúte (valami megbízható Bosch bigyóval lökdösve). Ha meg esetleg netalántán beszarik a precíz német teknika (gondolom német, de ha Marelli akkor no para), akkor meg SOHC üzemmód. Poka-yoke. Ez amúgy egy elég ötletes dolog, ha a béemvé csinálta volna meg, akkor már tele lenne spontán ejakulálva az egész vezessponthu szerkesztőség.
Ferko08-03-2010 09:56:24 // 14517
OFF
Azért ezt az újságírószakma nevében kikérném magunkak. Tény, hogy vannak ilyenek, de a többség nem ilyen.
Kérd csak ki nyugodtan. Sajnos a tapasztalatok ezt mutatják.:-((( Lehet, hogy Ti nem vagytok olyanok; elhiszem Neked ha mondod.
Talán lemeradt a tiosztelet a kiváételnek, vagy akinek nem inge nem veszi magára mondtat. Ezt most pótolom itt.
De tény, hogy sajnos a többség ilyen.:-((
ON
Azért ezt az újságírószakma nevében kikérném magunkak. Tény, hogy vannak ilyenek, de a többség nem ilyen.
Kérd csak ki nyugodtan. Sajnos a tapasztalatok ezt mutatják.:-((( Lehet, hogy Ti nem vagytok olyanok; elhiszem Neked ha mondod.
Talán lemeradt a tiosztelet a kiváételnek, vagy akinek nem inge nem veszi magára mondtat. Ezt most pótolom itt.
De tény, hogy sajnos a többség ilyen.:-((
ON
TarP08-03-2010 09:52:17 // 14516
Dehogynem! Nálad is láttam egy kis részrehajlást Alfa irányban, amikor felhozódott a KIA Pikantó. Nem voltál eléggé objektív, valld be! :)
Tom1208-03-2010 09:50:10 // 14515
Természetesen, így is mindent a Golfhoz hasonlít /"A Golf-kategóriában induló Giulietta", "Quadrifoglio Verde (a GTI Alfás megfelelője)"/, neki kb. ott az autózás netovábbja.:-))
Tedi08-03-2010 09:49:42 // 14514
NAGYON OFF
Még jó, hogy újságíró; a vérében van az elferdítés. :-//
Azért ezt az újságírószakma nevében kikérném magunkak. Tény, hogy vannak ilyenek, de a többség nem ilyen.
Amúgy ez a vezess.hu-s arc tényleg egy barom...
ON
Még jó, hogy újságíró; a vérében van az elferdítés. :-//
Azért ezt az újságírószakma nevében kikérném magunkak. Tény, hogy vannak ilyenek, de a többség nem ilyen.
Amúgy ez a vezess.hu-s arc tényleg egy barom...
ON
TarP08-03-2010 09:44:51 // 14513
vezess.hu-t felejthetjük, leírja, hogy elavult minden és ócska szar, majd bevágáson közli, hogy a Multiair mekkora előnyökkel jár.
Ha ugyanezt a MultiAirt a BMW, vagy Audi hozta volna, hidd el, izzana a sajtó, az emberek az utcára vonulnának táncolva énekelve, éltetni az új fejlesztést...
A sajtó hatalom, amivel nehéz élni és könnyű visszaélni. Jéé, ez olyan mint egy idézet :)
Ha ugyanezt a MultiAirt a BMW, vagy Audi hozta volna, hidd el, izzana a sajtó, az emberek az utcára vonulnának táncolva énekelve, éltetni az új fejlesztést...
A sajtó hatalom, amivel nehéz élni és könnyű visszaélni. Jéé, ez olyan mint egy idézet :)
Tom1208-03-2010 09:44:00 // 14512
A vadparaszt szerintem túl enyhe a jellemzésére... :-) Ezek szerint /szerinte/ nem is ember, akinek nem egy jó kis hibrid, vagy napelemes "csótány" az álma - szerencsétlen... :-/
Ferko08-03-2010 09:35:46 // 14511
Még ha azt írta volna akáér ki is, hogy muszáj szeretni az Alfát. Csak azt sérelmezték, hogy nem írnak róluk. De úgy lkátszik, hogy ennek a baromnak nehéz a felfogása. Még jó, hogy újságíró; a vérében van az elferdítés. :-//
Tom1208-03-2010 09:34:50 // 14510
Ez nem cikk, ez egy "hidegzuhany", vagy visszavágás, ha úgy tetszik, nekötekeggggyémá´wazzze stílusban.
Azért itt - ott megcsillan az önkritika is: "A magamfajta tejfelesszájú autóbuzinak..." :-)
Na, gyerekek, kihúztuk a gyufát ennél a Rácz Tamásnál, rendesen. Ráadásul nála a szócső "beszélős vége" és ezen keresztül azt mond a "birkáknak" /bocs´/ amit akar... :-/
Talán tele van feszültségekkel a srác, vagy nem tudom, miért gyűlöli ennyire pl. az Alfákat... :-/
Azért itt - ott megcsillan az önkritika is: "A magamfajta tejfelesszájú autóbuzinak..." :-)
Na, gyerekek, kihúztuk a gyufát ennél a Rácz Tamásnál, rendesen. Ráadásul nála a szócső "beszélős vége" és ezen keresztül azt mond a "birkáknak" /bocs´/ amit akar... :-/
Talán tele van feszültségekkel a srác, vagy nem tudom, miért gyűlöli ennyire pl. az Alfákat... :-/
koz08-03-2010 09:19:15 // 14509
Amit a vezess.hu csinál, az a magyar újságírás legalja.
Azért megpróbáltam elolvasni a cikket, de eddig jutottam: "Félig-meddig privát üzenetben, a Facebookon kérte rajtunk (és úgy általában az egész magyar autós sajtótól) az Alfa genfi szereplésének elhanyagolását újdonságainak mielőbbi közlését a múlt héten a Facebook-oldalunkon egy márkarajongó." Három nap alvás-megvonás után, jobb kézzel a seggemet vakarva, fejen állva és hevimetált hallgatva (amit utálok) különb mondatokat tudok írni.
1. Számon kérte rajtunk a ... elhanyagolását ... a Facebookon
2. Kérte tőlünk a ... mielőbbi közlését ... a Facebook-oldalunkon.
Ha ezt a két gondolatot összekeverjük, na akkor jön ki a fenti förmedvény. Javaslom, újra nézzék át az általános iskolai írás, olvasás és nyelvtan könyveiket.
A stílusról meg csak annyit, hogy ilyen az, amikor a troll írja a posztot.
Don't feed the troll, úgyhogy leszophat az összes.
Azért megpróbáltam elolvasni a cikket, de eddig jutottam: "Félig-meddig privát üzenetben, a Facebookon kérte rajtunk (és úgy általában az egész magyar autós sajtótól) az Alfa genfi szereplésének elhanyagolását újdonságainak mielőbbi közlését a múlt héten a Facebook-oldalunkon egy márkarajongó." Három nap alvás-megvonás után, jobb kézzel a seggemet vakarva, fejen állva és hevimetált hallgatva (amit utálok) különb mondatokat tudok írni.
1. Számon kérte rajtunk a ... elhanyagolását ... a Facebookon
2. Kérte tőlünk a ... mielőbbi közlését ... a Facebook-oldalunkon.
Ha ezt a két gondolatot összekeverjük, na akkor jön ki a fenti förmedvény. Javaslom, újra nézzék át az általános iskolai írás, olvasás és nyelvtan könyveiket.
A stílusról meg csak annyit, hogy ilyen az, amikor a troll írja a posztot.
Don't feed the troll, úgyhogy leszophat az összes.
Tedi08-03-2010 09:13:40 // 14508
Ezt a vadparasztot...senki nem mondta neki, hogy szeretni kell az Alfát, na mind1.
Hibrid, elektromos autókat elvárni egy ekkora gyártótól, ami épp az életben maradásért küzd...no comment. De hát itt a kórusnak prédikálok ugyebár...
Hibrid, elektromos autókat elvárni egy ekkora gyártótól, ami épp az életben maradásért küzd...no comment. De hát itt a kórusnak prédikálok ugyebár...
mesa08-03-2010 09:01:40 // 14507
Tovább folytatja a vezess.hu a hadjáratát az Alfák ellen!!!
Főoldal:
"Az Alfa nagy autóbuzi-fétis. Van is alapja a kötődésnek. Nagy múltú márka, Forma-1-ben is volt világbajnok pár évtizede, még Rejtő Jenő 14 karátos autója egy Alfa Romeo volt. De most 2010 van. Az Alfánál meg nincs."
zolee145-nek lett igaza:
"a múlt héten a Facebook-oldalunkon egy márkarajongó. A kérés lényege az volt, hogy nekünk (és úgy általában az egész magyar autós sajtónak) muszáj szeretnünk az Alfát"
"Szép dolog a szerelem, meg a márkahűség, de az a helyzet, hogy az Alfának a százéves történelmén kívül nem sok mindene van"
Itt lehet a parasztot olvasni
Főoldal:
"Az Alfa nagy autóbuzi-fétis. Van is alapja a kötődésnek. Nagy múltú márka, Forma-1-ben is volt világbajnok pár évtizede, még Rejtő Jenő 14 karátos autója egy Alfa Romeo volt. De most 2010 van. Az Alfánál meg nincs."
zolee145-nek lett igaza:
"a múlt héten a Facebook-oldalunkon egy márkarajongó. A kérés lényege az volt, hogy nekünk (és úgy általában az egész magyar autós sajtónak) muszáj szeretnünk az Alfát"
"Szép dolog a szerelem, meg a márkahűség, de az a helyzet, hogy az Alfának a százéves történelmén kívül nem sok mindene van"
Itt lehet a parasztot olvasni
GTPeti07-03-2010 22:02:57 // 14506
Tom, OK, ám legyen. (Bár a low-cost kárpitról nekem a hárommilliós Kia-k jutnak eszembe.)
És akkor a méltán elismert autós szaklaphoz, a vezess.hu-hoz pár szó:
Ma láttam az AutoBild legújabb számát... A címlapon a Spider koncepció... A Genfi hírekben külön tárgyalják a Giuliettát és a Spidert... A Spiderről emellett van még egy külön egészoldalas cikk... És ugyanebben a számban még egy egy Mito teszt is van (fanyalgással befejezve)...
Szóval tényleg senkit nem érdekelnek az Alfák... Ááá, dehogy...
És akkor a méltán elismert autós szaklaphoz, a vezess.hu-hoz pár szó:
Ma láttam az AutoBild legújabb számát... A címlapon a Spider koncepció... A Genfi hírekben külön tárgyalják a Giuliettát és a Spidert... A Spiderről emellett van még egy külön egészoldalas cikk... És ugyanebben a számban még egy egy Mito teszt is van (fanyalgással befejezve)...
Szóval tényleg senkit nem érdekelnek az Alfák... Ááá, dehogy...
Tom1207-03-2010 14:34:50 // 14505
Lehet, hogy csak egyszerűen tényleg a sportosság lesz a fő cél és lehet, hogy pont a belsőnél kezdik. :-)
Láttál már "kipárnázott" versenyautó belsőt?
...persze, akad kivétel is:
:-)
Egyébként szerintem a MiTo belsejével sincs semmi gond, pont illik az autó "egyéniségéhez", de biztos akadnak, akiknek rózsaszín "szőrkormánnyal" jobban bejönne - mivel állítólag elsősorban nőknek szánták, de ez erősen vitatható.
...ha jól el van találva az arány, nincs szükség feltétlenül mindenütt kárpitra, bőrre.
Láttál már "kipárnázott" versenyautó belsőt?
...persze, akad kivétel is:
:-)
Egyébként szerintem a MiTo belsejével sincs semmi gond, pont illik az autó "egyéniségéhez", de biztos akadnak, akiknek rózsaszín "szőrkormánnyal" jobban bejönne - mivel állítólag elsősorban nőknek szánták, de ez erősen vitatható.
...ha jól el van találva az arány, nincs szükség feltétlenül mindenütt kárpitra, bőrre.
GTPeti07-03-2010 14:08:33 // 14504
És igazad van. Tényleg. :)
Csak már úgy ideszoktunk. :)
Csak már úgy ideszoktunk. :)
Tedi07-03-2010 14:05:34 // 14503
Valahol el kell kezdeni, és úgy döntöttem, most kell elkezdeni, mert bemutatták és napokon belül a szalonokban lesz. Igaz, hogy csak olaszban :)
GTPeti07-03-2010 13:03:58 // 14501
Ha Jövő Alfái, akkor Genf. És ha Genf, akkor Giulia bemutató. Na ezért beszélgetünk itt Őnagyságáról. ;)
Tedi07-03-2010 12:29:29 // 14500
Ilyen alapon a 8C is csak egy jövő autó, mert markonyian látták élőben...
Kompressz úr07-03-2010 10:46:39 // 14499
Bocs, de a maroknyi bennfenntesen kívül mindenki más számára a Giulietta is csak jövő autója....
GTPeti06-03-2010 23:05:43 // 14498
Erről van szó. Eddig az Alfa tartotta magát. Legyen az teljesen bevont műszerfal (156), kárpitok az ajtókon, vagy akár anyagban bővelkedő kasztni (159), vagy éppen minőségi bőr. Ha elkezdünk lejjebb adni ezekből, az nem lesz jó.
(@örökoptimista Teddy: Felételes módban írtam, nyugi. :)
(@örökoptimista Teddy: Felételes módban írtam, nyugi. :)
Tedi06-03-2010 22:59:29 // 14497
Annyira szeretem, amikor ránézésre egyből ítéletet mondtok olyan dolgokról, amikor gőzötök sincs :) Talán meg kéne nézni élőben, aztán azután ítélkezni.
És folytassátok légyszi a Giuliettával kapcsolatos dolgokat a saját topicjában.
És folytassátok légyszi a Giuliettával kapcsolatos dolgokat a saját topicjában.
13706-03-2010 22:53:08 // 14496
Ez nem feltétlenül igaz. Audiban, BMW-ben óriásit léptek előre a beltér minőségében a korábbi generációkhoz képest. Az Alfa az, ami folyamatosan adja lejjebb a szintet.
A Mito belseje hát khm, khm, jó indulattal sem olyan, mint egy Mini belső, sőt. A Corsa szintjét talán hozza. A Giulietta belsejét nézve meg...hát...a Delta anyaghasználata igényesebb. Nekem ez nem igényesebb, csak másabb, mint egy Bravo. Előre is bocsánatot kérek mindenkitől, de a képeken keresztül ennek a belseje igazi legalja fantáziátlan gagyihalom. Tömegautós szint.
Nekem ez a Giulietta egy olyan Alfa jövőképet fest, mint amilyen a Seat a VWn belül. Kamu rizsahintés a formával, hogy mennyire sportos, de belül látszik, hogy igénytelen az egész, egyébként meg műszakilag ugyanaz, mint konszern másik termékei.
A Mito belseje hát khm, khm, jó indulattal sem olyan, mint egy Mini belső, sőt. A Corsa szintjét talán hozza. A Giulietta belsejét nézve meg...hát...a Delta anyaghasználata igényesebb. Nekem ez nem igényesebb, csak másabb, mint egy Bravo. Előre is bocsánatot kérek mindenkitől, de a képeken keresztül ennek a belseje igazi legalja fantáziátlan gagyihalom. Tömegautós szint.
Nekem ez a Giulietta egy olyan Alfa jövőképet fest, mint amilyen a Seat a VWn belül. Kamu rizsahintés a formával, hogy mennyire sportos, de belül látszik, hogy igénytelen az egész, egyébként meg műszakilag ugyanaz, mint konszern másik termékei.
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2010 22:33:33 // 14495
Ugyan miért. Ez a trend. Csicsának néz ki és közben csalás az egész, sok olcsó műanyag. Miért puhábbak a műanyagok a kisebb kategóriákban? Mert ez az igény, sok kell belőle, olcsó lett. Ennyi. Már a minőséginek tűnő/nevezett műanyagok is filléres cuccok, a tesztelők, újságírók meg el vannak ámulva. A valóban igényes megoldások meg szépen kikopnak. Egy 85-ös szar Fiestában is komplett szövet ajtóborítás volt, de még a Trabant régi műbőrözött furnérlemeze is otthonosabb, mint ezek a fröccsöntött rettenetek. Engem baromira nem fog meg ez a mai irányzat, esküszöm egy régi 190-es Merci belseje barátságosabb, mint ezek a dizájnbazárok.
Alfa Amore06-03-2010 22:22:13 // 14494
Mivel bemutatták a Giuliettát, megnyitottuk az új topikot, illetve a típusok között megtalálható az autó leírása és a részletes adatok is!
Ezen túl tehát a Giulietta topkba várjuk az autóval kapcsolatos hozzászólásokat.
Ezen túl tehát a Giulietta topkba várjuk az autóval kapcsolatos hozzászólásokat.
Somez06-03-2010 22:17:49 // 14493
Nekem sem tűnt fel, hogy nincs kárpit az ajtón. Lehet, élőben nem olyan bóvli. Viszont a műszerfalon az szálcsiszolt alumínium? Elég jól néz ki.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
537
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?