Forum >> A jövő Alfái

Wickey23-12-2009 15:33:12 // 12992
azér nemt'om figyeled-e a csávó bal hüvelykujjánál a csavar fejét, nem éppen biliacélból van :-)
Junior23-12-2009 14:36:18 // 12991
ez felér egy vegetatív üzemmóddal :((((
Azért többet érdemelne ey 100. évét "ünneplő" autógyár a "nagy" konszerntől
Tedi23-12-2009 14:33:25 // 12990
Én úgy tudom, hogy a 147/GT-t nem állítják még le, valami olyasmit olvastam, hogy 2011-ben szervezik csak át Pomiglianóban a termelést. Akkortól kezdik el gyomni az új Pandát. Alfát meg már csak a 159-et., Brerát csinálnák ott, a Giulietta a testvérmodellekkel együtt Cassinóban készül, a MiTo meg Mirafioriban rakódik össze szép passzívban megmondva.
Kau23-12-2009 14:11:38 // 12989
Ugye? Nekem is ez tűnt fel. Vagy nagyon szépek legyünk vagy nagyon sportosak. Jó lenne a kettő együtt, mint régen, de ez mostanában nem megy. Nincs igazi izom Alfa. A németek, japánok simán elhúztak e téren. Pedig régen a 33-as és Sprint a maga idejében vert mindent. Egyik kisautó se bírta az 1.5-ből kihozni a 105 lovat. Ráadásul könnyű is volt. A 155 Q4-esek után már nincs is komolyabb teljesítményű Alfa. A V6-ok és GTA-k iszonyat nehezek, mint az összes mostani kocsi. A Brera és 159 legalább szép... De versenyezni azzal se érdemes az utcán :)
Vikking 31123-12-2009 14:05:20 // 12988
Na, lehúzhatjuk a rolót. Se nagyautó, se könnyű - erős gép...

A GT-t gondolom leállítják a 47-essel együtt...

F.A.SZ.A... :(
Tedi23-12-2009 13:46:32 // 12987
Hogy egy klasszikustól idézzek:

"Ne bánkódjatok testvéreim! Egy ilyen totális csőd nem a vég, hanem a kedzet!"
Putyesz23-12-2009 13:17:43 // 12986
nekem meg a visszapillantó nem tetszik.....tudnak sokkal szebbet is az olaszok....ja meg a kilincsen is dolgozhatnának még....
Szabi(kispalinagyobbikfia)23-12-2009 11:55:40 // 12985
Hatalmas :D
Ferko23-12-2009 11:32:27 // 12984
Nekem igazából egy pivit nem tetsztik, hogy mélyebben van a pajzs. Mint ha be lenne süllyesztve. De ettől még bejövős az autó.:-D
Putyesz23-12-2009 11:18:07 // 12983
mostanában ez a divat....lásd:peugeot,citroen,audi....tátott szájjal várják a kaját:D
Kau23-12-2009 10:17:58 // 12982
Ha valakinek nem tetszene a pajzs... ;)
Ferko23-12-2009 10:16:04 // 12981
Tuning??-.DDD Ezt minek tuningolni?:-DDD
Kau23-12-2009 10:13:30 // 12980
Meghagyják a tuning lehetőségét olyanoknak, mint te ;) :P
Ez így tökéletes ;)
Ferko23-12-2009 10:11:35 // 12979
Talán kicsit a pajzson alakíthatnának, mert így úgy néz ki, mint ha nagyra nyitná a száját és várna valamit bele.:-DDD
GT Ɨ|ѯ23-12-2009 09:49:23 // 12978
( ha ) Nagy radírozások nélkül,akkor OK:-DD
Buksi23-12-2009 09:13:57 // 12977
Nagyon nagyot hibáznának! :-/
Don Gombóc23-12-2009 09:09:20 // 12976
Majd Kriszbangle állít a formán, és az lesz a végleges. :)
GT Ɨ|ѯ23-12-2009 08:46:37 // 12975
addig még lesz rajta facelift...:-DDDD
Putyesz22-12-2009 18:06:37 // 12974
:D:D:D....hétköznapi szaladgálós V8.....ez jó:D:D:D
Andy22-12-2009 18:03:22 // 12973
A 166 szerintem örök darab, de kell majd egy "hétköznapi szaladgáló" V8-as. :))
Putyesz22-12-2009 17:55:34 // 12972
nem sajnálnád eladni a bellád????vagy a 166 mellé akarod?
Andy22-12-2009 17:48:30 // 12971
Úgyis veszek ilyet! :))
Putyesz22-12-2009 17:40:33 // 12970
hát rem a zászlóhajó tekintetét nem butítják el.....
Buksi22-12-2009 17:39:32 // 12969
Kitaláltad a gondolatomat! :-DD
Kau22-12-2009 17:37:53 // 12968
Ennek már most, így meg kéne jelenni! Ez nagyon jó. Félek, hogy az idő múlásával ez is MiTos lesz.
Putyesz22-12-2009 17:30:10 // 12967
a dizájn párját ritkítja:D!
pezsgőmetál színben....egy 3.0 twinturbó JTD-vel vagy ha nincs válság V8 benyás:D....
Buksi22-12-2009 17:24:39 // 12966
Csak nehogy változtassanak rajta! Így ütős, ahogy van! ;-))
Putyesz22-12-2009 17:20:03 // 12965

GO 169.....GO!!!!!!!
basszus...messze van még 2012:(.....hátha felgyorsítja a chrysler padlólemez.....
Tommi22-12-2009 15:06:45 // 12964
Kezdesz fejlődni :)
Tedi22-12-2009 15:01:32 // 12963
LOL annyira tudtaaaaaaaaam :DD

Pont a minap néztem össze a Bravo, a Delta meg a Giulietta beltrét. Megállapítottam, hogy egy kurva szavunk nem lehet, mert a Deltáé, ami kívülről viszont zseniálisan néz ki, belülről tök ugyanaz, mint a Bravo. A kormányt, meg a műszereket kicserélték, minőségibb anyagokat használtak, aztán ennyi. Ehhez képes a Giu egyedi lett.
Somez22-12-2009 14:48:33 // 12962
Che bella macchina!
SD22-12-2009 13:02:38 // 12961
így 2009-es szemmel még kicsit vad a belső de mivel minden ebbe az irányba mutat, 1 év mulva már a többi autó is így fog kinézni:D így az kell mondjam jóóóó!!!:)))
mesa22-12-2009 12:55:35 // 12960
Teddy,
kezd tetszeni a macchina! :)))
Blade22-12-2009 11:48:18 // 12959
Öö igen, de ez a fajta finanszírozás más kategória, azért nem is említettem. Ez inkább már egy üzleti tranzakcióról szól, mint a tényleges autó vásárlásról. Akkor igazán jó az ilyen finanszírozásnak a hatásfoka, ha minél magasabb értékű autóról van szó, a gyakorlatban ez kb 20 millió forint feletti értékű tranzakciótól kezdődik azaz Maserati, Ferrari kategória:) Ebben az esetben ha venni fogok újonnan ilyen értékű autót ( és fogok az tutti:)) ) , akkor én is finanszíroztatva csinálom majd:)
Seriff22-12-2009 10:37:12 // 12958
Ne kötözködj megint :D
Az elmúlt 50 hsz-ben egy kép sem volt, ennyi tán belefér :P
Tommi22-12-2009 10:36:29 // 12957
Kisebb nem volt? :)
Seriff22-12-2009 10:35:37 // 12956
Egy kis rosso Giulietta:



Tommi22-12-2009 10:33:12 // 12955
Ezt már sosem tudjuk meg, de a lényeg, hogy Montezuzmó nem ad oda "minket" nekik :)))
BeeGee22-12-2009 10:21:00 // 12954
Lehet hogy elkaptak egy "italienisch werk" (még leírva is csúnya :) ) szókapcsolatot és kombinálni kezdtek :)
Tommi22-12-2009 10:18:21 // 12953
Nekem is ez jutott eszembe, bár nem tudom a sok okos újságíró honnan szedte, mert az olasz származáson és a vörös színen kívül sok közös nincs bennük :)
BeeGee22-12-2009 10:17:34 // 12952
Nekem a 159es jobban tetszett, szokni kellett, de tradicionális. Ha valamin, akkor ez nagyon fiatos..

Viszont az ülések tetszenek - érdekes h vízszintes lett a hurkázás, ami eléggé ferráris. Kár, hogy az ajtókról lemaradt a varrat..

Összességében a belseje csak a MiToénál tetszik jobban nekem..
Satti22-12-2009 10:14:58 // 12951
Nyomulnak az arabok, fektetik be a lovettát, mert már nem az olajé a jövő. :-)
BeeGee22-12-2009 10:12:16 // 12950
Lehet hogy a ducatti adott alapot a pletykának. Olasz-olasz.. :)
Tommi22-12-2009 10:10:57 // 12949
Sőt, a VW tulajdonosi szerkezete is átrendeződött kissé :)))

Klikk
Tommi22-12-2009 10:09:26 // 12948
Nem tudom honnan röppent fel a VW-vásárlás híre, de óriási kacsa volt :) A VW nemrég azt mondta, hogy nem akar már semmit felvásárolni, meg amúgy is, az utóbbi időben egészen mással voltak elfoglalva.
Klikk
Satti22-12-2009 10:08:48 // 12947
Egyébként, hogy vmi Alfás is legyen, a Guiletta kormánya végre qrvajól néz ki, mert a 159 és Brera kormány az sajnos elég gáz.
TarP22-12-2009 10:08:16 // 12946
Így van, és a garancia is egy plusz biztosíték.

Nekem ezidáig csak használt autóim voltak. 16 évev Lancia delta, aztán a 7 évesen vett GTV, ami mára már 13. éves. De most én is újban gondolkozom. Ez a 235 lovas 1750TBi Multiair izgatja legjobban a "valós" fantáziámat. (A valótlant meg egy Maserati Granturismo S:), de az tényleg valótlan...)
Satti22-12-2009 10:06:08 // 12945
A legjobb, mikor egy újszerű, 1-2 éves autót tudsz megvenni, kicsi km-el, ami még gyári garanciás, de már jóval az új ára alatt lehet megvenni, avval nincs tőrténet és jó az ára is, nincs rajta akkora bukta.
Egy olyan autó, ami újonnan, mondjuk 5 millió Ft, az 1-1.5 évesen max. 3.5-4 milliót ér, max. 10-20 ezer km-el.
Tibe22-12-2009 09:56:47 // 12944
Te 7-8 év alatt veszel 2, netán 3 használt autót és árban ugyanott vagy mint én az 1 újammal, ráadásul belenyúlhatsz vmi gázosabb autóba, amire sokat kell költeni akkor máris jobban állok én anyagilag. :) De ezt persze nem kell elfogadnotok, csak az én véleményem.
GEORGE22-12-2009 00:07:24 // 12943
Én még sose tartottam meg 7-8 évig egy autót.......
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.