Forum >> A jövő Alfái

Tedi26-01-2009 15:45:55 // 9251
Az Abarth az 500-as alapjaira csinál egy kis roadstert 1000 kiló alatti súllyal. Mivel maguknak nem akarnak ellenfelet, nyilván e fölött lesz. De ha még 1100 kiló is lenne az Alfa sportkupéja, akkor sem lenne jogunk nyenyeregni szerintem :) A MiTo 1200-1300 kiló. És megy rendesen.
zolee14526-01-2009 15:40:47 // 9250
Hova legyen már könnyebb?:D Ha csinálna az Alfa egy 1000 kilós 159-est akkor is menne a fanyalgás, hogy oké, de a suzuki csak 900kiló.:D
Szerintem a MiTo nem nehéz, gondolom az alapjaira épített sportkocsi sem lenne az.
Vikking 31126-01-2009 15:27:10 // 9249
Nem olyan rossz :)

Bár jobb lenne hátsókerekesen, de én ezzel is valamelyest megelégednék. Mondjuk kicsit könnyebb lenne mint a MiTo, és tökjó vas :)
Rumi26-01-2009 15:23:04 // 9248
remelem az ujak kozt lesz mar vegre vmi hasznalhato is :)
Tedi26-01-2009 14:59:49 // 9247
Jepp, ez is azt támasztja alá, amit eddig is tudtunk, a Fiat érdekelt elsősorban a biznicben.
Satti26-01-2009 14:54:15 // 9246
Hét új modellt eredményezhet a Fiat-Chrysler együttműködés Klikk
Rumi26-01-2009 14:41:20 // 9245
kicsit olyan opel tigras :)
Tedi26-01-2009 14:37:22 // 9244
Bocsánat, pontosítom. Műszakilag semmi köze nem lesz az amikhoz.
Tedi26-01-2009 14:30:33 // 9243
már hogy ne érintené, hiszen a Chrysler szalonokban fogják árulni!!! :)

Ezt le is írtam, ha tovább olvasod :) Jelen állás szerint az Alfának semmi köze nem lesz az amikhoz. A Chryslernek azért kellett nagyon a Fiat, mert nem gyárt kisautókat és be akar törni abba a szegmensbe. Cserébe pedig a Fiat a részvénycsomagot kapta, az már egy másik kérdés, hogy ezt mi követheti. Ez már a jövő zenéje.
Az is elképzelhető - ezt többen írták már, akik a szakmában vannak - , hogy a Fiat a Chrysler megüresedett gyártókapacitását használja ki a Fiatok, Alfák gyártására. Hogy padlólemezt meg műszaki megoldásokat a Fiat átment-e az Alfának, vagy a Lanciának, arról egyelőre szó sincs.
Tedi26-01-2009 14:26:08 // 9242
LOL Ez de szánalom :D Ugye nem Te csináltad? :)
mesa26-01-2009 13:46:09 // 9241
Alfa Romeo Junior GT - 2010

mesa26-01-2009 13:09:30 // 9240
"Az Alfát nem érinti a Fiat-Chrysler partnerség"
teddy: már hogy ne érintené, hiszen a Chrysler szalonokban fogják árulni!!! :)

Ha pedig közös FIAT-Chrysler autók lesznek, akkor is érintve lesz, mert az AR jelenleg FIAT platformokon él. Tehát egyáltalán nem mindegy a jövő szempontjából mit fejlesztenek.

Bloomberggék szerint a csillagosok önként vonulnak a vágóhídra. Azzal ugyanis, hogy mindenféle kötelezettség nélkül átadtak 35%-ot a részvényeikből, a sorsukat a FIAT kezébe adták. Bármikor bevásárolhat az olasz cég 55%-ot és onnan kezdve azt csinál, amit akar (pl FIATokat gyártanak USA-ban).

Meg azt is mondták, hogy ebből a szövetségből csak a FIAT jöhet ki jól :)))
Már egyszer a GM is bukott 5 Mrd-ot az olaszok javára. Abból állt talpra Torino...

Szóval ravaszok ezek a digók!, én bízom bennük!
Mondtam már, hogy a kedvenc szériám a Maffiózók ? :))))
mesa26-01-2009 13:03:05 // 9239
Persze, a legnagyobb visszahívást (1,5 millió autó) a Toyota volt kénytelen meglépni, persze ezt soha nem reklámozzák!!!
zolee14526-01-2009 12:37:39 // 9238
Ez mindennapos dolog, ilyen van. A baj az, amit a Mitsubishi csinált jópár éve, hogy eltitkolta ezeket.

Visszahívások az autóiparban

Nem kell ezt ennyire tragikusan felfogni.:)

Ha beírja az ember a Google ba hogy autó visszahívás meglepő módon az első néhány találati oldalon van mondjuk 1 francia, 1-2 angol és svéd márka, de mondjuk fele - fele arányban japán és vw csoport.:)
mesa26-01-2009 11:59:47 // 9237
A közös padló hátrányai című sorozat újabb részből kaphatunk ízelítőt.
nesze neked Transaxle ...
Buksi26-01-2009 10:57:51 // 9236
Na basszus! Már csak ez hiányzott! :-((
Buksi26-01-2009 10:56:49 // 9235
Na végre valami előrelőpős! :-)
Satti26-01-2009 09:34:24 // 9234
Ez sajnos nem jó hír. klikk Visszahívják az amerikai Alfákat és Maseratikat
GabCsi26-01-2009 08:50:39 // 9233
GT Ɨ|ѯ25-01-2009 14:56:55 // 9232
még 1:43-ban is:-)
Kazes☻25-01-2009 13:50:04 // 9231
Én ma is azt mondanám OK, csak lehessen egy ilyenem. Nagyon bejövős! :)))
GT Ɨ|ѯ25-01-2009 12:12:14 // 9230
kis facelift-el ma Is OK ( lenne ) :-)
13725-01-2009 09:18:18 // 9229
Ez a Kamal is lassan elavult lesz már formailag. Még a 159 előtti dizájnvonalhoz illeszkedik. Ha 5 éve kijön, azt mondom oké.
Buksi24-01-2009 19:43:11 // 9228
Az nem kell! :-))
GT Ɨ|ѯ24-01-2009 19:42:19 // 9227
naná:-)
beépített mikro-val,+ 1-ebek:-D
GTVili24-01-2009 19:02:11 // 9226
Mondtam is hogy respect....;-D De én akkor is egy hülye technokrata vagyok....;-DDD
Az alulvezérelt OHV-tól már 15 éve is hánytam.....ma sem szeretem pl a nagy Merciket sem......nem értem miért kell 7300ccm....4-500LE-höz.......???
Tsztában vagyok vele,hogy az ilyen konstrukció valszeg tartósabb,és megbízhatóbb......de én nem kedvelem....ennyi. ;-D
zolee14524-01-2009 18:58:14 // 9225
Ez a Hemi mondjuk pont de.:) Az igaz, hogy az 5,7-ből kevés a 340le, de csak az eu-s pörgős motorokhoz képest. Az amik inkább nyomatékra hangolnak. Majdnem mint egy dízel, csak ennek van hangja, nem is rossz.:)

Persze ha igaz ami a hírben van akkor csak a Fiat profitál valamit a házasságból.
Satti24-01-2009 18:48:51 // 9224
Vannak ott nagyon jó dolgok, elég hacsak a Corvette-re, vag y a legendás Mustang Shelby GT 500-ra gondolunk.
GTVili24-01-2009 18:46:09 // 9223
Azért én vmi korszerűbbnek jobban örülnék...;-D Nincs különösebb bajom az ilyen amcsivényóccal.....de valljuk be ezek nem éppen a jó hatásfokról,és a kifinomultságukról híresek...
Buksi24-01-2009 18:44:54 // 9222
És biztos vagyok benne, hogy full extrás kellene nekik! :-))
GT Ɨ|ѯ24-01-2009 18:41:45 // 9221
na,mindjárt 2000 autó:-)kb
Buksi24-01-2009 18:40:06 // 9220
Meg a CIA is! :-)))))))
GT Ɨ|ѯ24-01-2009 18:39:19 // 9219
lecserélhetné az FBI az összes fekete xart ilyenre:-)pl
Buksi24-01-2009 18:30:36 // 9218
Az bisztos! :-)
GT Ɨ|ѯ24-01-2009 18:20:55 // 9217
kultuszt teremtene!:-)
Buksi24-01-2009 18:18:08 // 9216
Pedig símán nagy ellenfele lehetne bármelyik hasonló kategóriás terepjárónak! :-)
GT Ɨ|ѯ24-01-2009 17:42:37 // 9215
Obimama rendbeteszi fél év alatt,sitty-sutty,aztán mehet a szalonokba az AR:-)
Satti24-01-2009 17:40:47 // 9214
Értem.:-)
Moindjuk most az USA-ban nem igazán lenne érdemes új modellekkel megpróbálni betörni, nem megfelelő a helyzet.
GT Ɨ|ѯ24-01-2009 17:37:14 // 9213
USA-boccs
Satti24-01-2009 17:30:40 // 9212
Azmijaza SUA ? :-))
GT Ɨ|ѯ24-01-2009 17:29:34 // 9211
semmi ( sajnos ),pedig ez durranna nagyot ( SUA-ban is ):-)
Junior24-01-2009 17:18:05 // 9210
és ővele mi van?
GT Ɨ|ѯ24-01-2009 14:36:31 // 9209
Tommi24-01-2009 11:27:00 // 9208
Kösz, ennyire nem vágom, hogy a "kicsiknél" milyen autókkal mennek :)
Tommi24-01-2009 11:24:40 // 9207
zolee!

Újonnan vették a Cherokee-t, szalonból tolták ki :)
Tom1224-01-2009 11:15:09 // 9206
Remélem, mert így is elveszthet a gyár /Alfa/ sok "értékes vevőt". Az egyik ismerősöm is "megveszik" az erős, gyors autókért, legutóbb egy 147 GTA-ja volt, de győzött "az erő", rábeszélték egy C 63 AMG-re /egy ideig eltartott :-), "annak idején említettem is neki az AA-t, kártyát is kapott, de csak nem regelt.../. A tegnap látottak alapján meg is értem, egy kanyarból kigyorsításkor egy kicsit szabadon eresztette a lovakat, háááát, amilyen hangja volt /leeresztett ablakokkal :-)/, az egyenlő egy enyhébb orgazmussal... :-)) /525 LE, V8, 6208 cm3/ Az utcán mindenki felkapta a fejét...:-)) Egy ilyet, mondjuk egy Brera is megérdemelne, persze, tudom, a Mercedesznél nagyobb összegek állnak rendelkezésre hasonló "játékszerek" megvalósítására, de szinte biztos, hogy lenne az a vásárlói réteg, aki szívesen áldozna egy 500+ lóerős V8-as Alfára... Be kell vallanom, hirtelen olyan érzésem volt, hogy a 8C-n kívül, csak "játékautók" a dízel, 1.4, 1.8, stb. stb. Alfák egy ilyen "erőmű" mellett...
zolee14524-01-2009 01:35:43 // 9205
"Egyedül annyi, hogy az egyik haveromnak volt egy "kocka" Csirkéje, 5.9 V8 Limited verzió, még az a széria, amit a 90-es években gyártottak. Na, azzal többet volt szervízben, mint nem :)"

Ha egy Golfos meséli neked, hogy az egyik haverjának volt egy Alfája amivel többet volt szervízben mint nem gondolom egyből rávágod, hogy "hámer valami lelakott fosszart vett. Normálisat kell venni, és karbantartani, aztán nincs vele több baj mint bármi mással".:))

Azért egy 169-es nem lenne rossz, amiben mondjuk egy ilyen van:



:)
Csöri23-01-2009 21:29:25 // 9204
De nem ám, nagyjából hasonlók a WRC-hez, de nincs rajtuk turbo.
Tommi23-01-2009 20:55:45 // 9203
Az S2000 autók nem FWD-k?
Tommi23-01-2009 20:54:04 // 9202
Miért, a BMW-t nem drága Németországban gyártani? Vagy az USA-ban? :) De végül is mindegy, nem nagyon érdekel a friccek pénzügyi helyzete :)

A Rover régen extra autó volt, nemtom ez a japán "rokonság" minek kellett neki. A Minit meg jól lenyúlták, szerintem az egyetlen épkézláb ötlet ez volt az egész projektben :)

Amcsi autókkal nincs tapasztalatom, nem tudom milyenek :) Egyedül annyi, hogy az egyik haveromnak volt egy "kocka" Csirkéje, 5.9 V8 Limited verzió, még az a széria, amit a 90-es években gyártottak. Na, azzal többet volt szervízben, mint nem :) Egyébként valami hasonlót sejtek mögötte, hogy Európában "nagy vízen túli presztízsautónak" akarták eladni a Chryslert, de nem jött össze.
Az amcsiknál unikumnak számít minden európai autó, míg nálunk fordítva ez nem teljesen van így. Sokakban az a sztereotípia él itt Európában, hogy benzintemető, kezdetleges technika, igénytelen összeszerelés, de ugyanakkor kényelmes és a világ végéig is elvisz. Azért valljuk be, ennek van némi igazságalapja :) A mai napig teljesen elfogadott náluk a hengerenként 2 szelep, ohv vezérlés, meg hasonlók :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.