Forum >> A jövő Alfái

zolee14523-01-2009 20:44:00 // 9201
Asszem a GPuntoból van S2000-es rali autó, ami 4WD, szóval nem lehetetlen ez. Sőt. Csak szerintem ez, hogy a zsi...szóval egyesek válságosdit játszanak nem tett jót a fejlesztéseknek. Olcsóbb egy meglévő rendszert alátenni, mint egy vadiúj 4WD-t összerakni. Meg ugye a fogyasztás, stb. Nem lepne meg ha 1-2 éven belül, vagy mondjuk fészliftnél jönne a 4WD.

(Mondjuk az rwd mániádat nem értem, de ez legyen az én bajom.:D)
zolee14523-01-2009 20:39:30 // 9200
A BMW azért fürdött be az angolokkal, mert angliában nagyon drága volt a gyártás, viszont hallani sem akartak arról az angolok, hogy máshova vigyék.
A másik meg a Rover presztizse igencsak megkopott a japókkal töltött évek alatt. Amolyan kommersz angol Honda lett. Ezen nem segített a BMW sem, viszont nyertek vele egy Mini-t.:)
A Daimler Chrysler házasság bedőlése nem tuzdom miért volt, de talán az lehet, hogy szinte ugyanaz a célközönség, csak ameddig az USA-ban a Merci státusszimbólum EU-ban a Chrysler egy amerikai szar. Pedig azért van pár dolog ami mellette szól, csak éppen valamiért nem veszik. Biztos szar, gyakran romlik el, sokat eszik, stb...ismerősek az ilyen előítéletek?:)
Satti23-01-2009 20:15:52 // 9199
Ez így van, annak idején a kormányról történő F1-szerű seb.váltás is először a 156 selespeed-ben volt alkalmazva, azt előtte senki nem tette be az autóiba.
Tudják a digók, hogy kell az amcsikkal bánni, nem véletlenül müködik már jó ideje a maffia is az USA-ban.:-)
Tommi23-01-2009 18:36:29 // 9198
A Fiat-Chrysler "házasság" kapcsán az jutott eszembe, hogy a Merci egyszer már befürdött a Chrysler-biznisszel és nem véletlenül szálltak ki belőle (ahogy ugye a BMW is befürdött az angolokkal). Akkor tőkeerős háttér volt mögöttük és ennek ellenére sem ment a szekér, most pedig "maguktól" is képesek voltak letérdelni. Nehogy mi is befürödjünk velük és ahelyett, hogy jól jönnénk ki belőle, lerántanak a mélybe. Viszont a digók nyilván mindent pontosan átgondoltak az olívaolajos hajuk alatt, mire ezt a döntést meghozták és biztosan nem hasraütésszerűen döntöttek így.

Egyébként a másik cikket olvasva meg arra gondoltam, hogy milyen szomorú dolog, ha szenzációként kell beharangozni a duplakuplungos váltót meg ilyen-olyan kütyüket. Amiket más már régóta használ. Előbb írta valaki, hogy miért nincs egy normális nagy dízelmotorunk és ezzel is egyetértek...

Korábban (értsd: elmúlt évtizedek) az olasz autók technikai csemegék voltak és őket utánozta a világ. Manapság meg annak is örülünk, ha végre ők is elkezdenek gyártani valamit, amivel más autógyár már régóta felszereli a modelljeit. Kicsit ellustultak a srácok ott a nagy sziesztázásban :(
Vikking 31123-01-2009 14:13:02 // 9196
A MiTo-ra épül az Alfa új sportkocsija


Már a MiTo tervezési szakaszában elkezdődtek a találgatások, hogyan fogják nevezni a sportváltozatot. A tippek között szerepelt a Junior név, most azonban úgy áll a dolog, hogy a Junior nem egy sportos MiTo, hanem egy teljesen új modell neve lesz.

A MiTo egyik feladata az volt, hogy a 8C Competizionétől kölcsönvett lendületes formákkal kelendőbbé tegye az Alfa Romeo kínálatának olcsóbbik felét, a születő sportos modell - formáit tekintve legalábbis – azonban még közelebb áll majd a szupersportkocsihoz; a Junior inkább egy kupéhoz hasonlít majd, nem egy hot hatch-hez. Az új modell a MiTo platformjára épül, merőben új motorokra nem, csak a régiek módosított változataira számíthatunk. Újdonság lesz viszont egy hidraulikus manuális, és egy duplakuplungos automata váltó. Sokkal többet egyelőre nem tudni a Juniorról, de várhatóan egy a MiTóhoz nagyon hasonló autó lesz alacsonyabb tetővonallal.


Forrás : totalcar.hu
Vikking 31122-01-2009 15:30:40 // 9195
Nos, ebbe ne menjünk bele, valóban optimistább :)))
GTPeti22-01-2009 15:25:48 // 9194
Szerintem egy összkerekes Mito még optimistább kívánság, mint az én fixaideám az RWD-s 149-cel. :)
Vikking 31122-01-2009 15:18:33 // 9193
Igen, persze- tudom én, csak azért az még John Cooper Works-ben is gyengébb a GTA-nál... Másrészt a Mito hátsó futóművétől nem nagyon voltak elájulva a nálam okosabbak.

Az meg, hogy mit vártam, hát én személy szerint semmit, de ők ígérték összkerékhajtással :))))
GTPeti22-01-2009 14:53:41 // 9192
A Cooper S-ről sem úgy szoktak vélekedni, hogy "vezethetetlen", hanem úgy hogy élmény autó-gokart.
TarP22-01-2009 14:35:00 // 9191
Ne má!
Nincs olyan, hogy túl nagy teljesítmény első kerékre. Vagy ha van, akkor az nem a 200-300 lóerős kategória.

A Top-Gear is bizonyította, hogy a módoított 330lóerős 147GTA nagyon jó időt fut egy kanyargós verseny pályán. Most nincs időm rákeresni, de a Youtube-on megtalálható.
GTPeti22-01-2009 13:36:34 // 9190
Spec. itt nem lehetett mást elvárni. A Punto padlólemezére mi mást építhettek volna?
És a 147 GTA is vezethető azért vmennyire. (Még Q2 nélkül is.)

(Nem vitatom, egy RWD-s élményautó még ebben a méretben is szép lett volna, de a nagyobb modellekben sokkal fontosabb lenne.)
Vikking 31122-01-2009 13:23:10 // 9189
Össze, de elsőkerékhajtással.... ÁÁÁÁ, vezethetetlen lesz.....
TarP22-01-2009 12:53:21 // 9188
Sok minden hiányzik egy jó motorpaletáról, az biztos.
Remélem a 100. szülinap arról fog szólni, hogy betöltik az űröket.
GTPeti22-01-2009 12:31:22 // 9187
Legalább az egynyolcas turbómotort végre összebarkácsolták:

Mito GTA
GTPeti22-01-2009 12:02:31 // 9186
A francért nincs nekünk háromezres dízelmotorunk?
Bánom is én, Giovanniék vegyenek fel pár kínai mérnököt (copy-szakon végzettet persze) és szedjenek szét egy Rutger-t. Gyerekek, tényleg! Ébresztő!
GTPeti22-01-2009 09:37:18 // 9185
Nekem is nagyon úgy tűnik, hogy az olaszok keményen kihasználják a lehetőséget, vagyis az amcsik szorult helyzetét.
(Azt se felejtsük el, hogy anno a GM-mel is nagyon ügyesek voltak...)

Chryslerék amúgy tulképpen megérdemlik a szorult helyzetet, az új Sebringet szemlélve... (Anno a TC cikkben is teljes érdektelenséget emlegettek.)
Benőke22-01-2009 09:23:40 // 9184
Az nem lenne gyenge a 169 GTA -ba :D
TarP22-01-2009 08:15:18 // 9183
Szerintem nagyon égő, amit az amerikai autógyártás művelt az elmúlt 10-15 évben.
Elavult technikák, komolytalan megoldások...
Ha Afroamerika (állítólag ez az új neve az államoknak) valóban komoly autógyártást akar végezni, akkor nagyon nagyot kell lépniük.
Jelenleg lefeküdtek Japánnak teljesen.

Érdekes, hogy egy ilyen nagy rajongó hazafi oraszág ekkora gazdasági és politikai hibát kövesen el, hogy egyszerűen nem hajlandóak a saját autóikat megvenni.
Ez kb akkora égő, mint amikor egy német ember DaewooMatyizzal jár...
Xixo22-01-2009 01:09:43 // 9182
Ha igazak a pletykák, akkor nem nagyon fogják hagyni bedőlni az autógyárakat, mert kint eléggé központi szerepük van a gazdaságban. Legalábbis ezt rebesgetik...
És ha így lesz, akkor annyira szarul nem jöhetünk ki a dologból!! :))
Tom1222-01-2009 00:14:44 // 9181
Szerintem egy Chryslerre rakhattak volna Fiat logót, mert ez így eléggé félreérthető...
...de mit is várhatnánk... :-)
Vikking 31121-01-2009 15:25:35 // 9180
Esetleg rárakni egy-két túrót? :PPP Túrómotort már úgyis csináltunk egy párat :P
TarP21-01-2009 15:24:50 // 9179
A Viper padlólemeze (izé... padlógerendája) jó lesz a 169-be?
Jár hozzá a 7.9 literes small block is? :)

Húúú... mi lesz itt!!!
Vikking 31121-01-2009 14:23:50 // 9178
Szó sincs róla, hogy innék előre a maci bőrére, én nagyon sajnálnám, hogyha bedőlnének... Viszont a Chrysler van a legnagyobb szarban.

És ki tudja, hogy mi is pontosan a megállapodás tárgya. Eddig ez kicsit egyoldalúnak tűnik, a Fiat adja a padlólemezeket, a cég részvényeinek részének birtokosaként pedig valszleg húzza kifelé a Chryslert, hisz a részvényesek jobban megbíznak a cégben, ha ott egy partner, aki elég tőkeerős. Valszleg :)

Szóval nekem picit sántít a dolog.

Annyi viszont biztos, hogy az Alfának ki kell csikarnia egy hátsókerekes padlólemezt. Ha más előnyünk nem is lenne, ennyi kell a 166 utódjához...
Benőke21-01-2009 14:17:46 // 9177
Mivel pénzt nem adtak a részvényekért csak tudást így legalább pénz nem áll a megállapodásban. Ha túlélik a válságot, akkor a Fiat aszem igen csak jó helyzetbe kerül az USA piacra való visszatéréshez.
A túlélésre a Fiatnak jóval jobb esélyei vannak mint az Amcsi márkának, de ne igyuk előlre a medve bőrére hogy bedől bármelyik gyár is.
Vikking 31121-01-2009 14:08:20 // 9176
Kérdés, hogy ha bedől a Chrysler, akkor nem rántja-e magával a Fiat konszernt...
Cgo21-01-2009 14:06:45 // 9175
a segge nalam Cordoba. Magas, keskeny, sz@r.
Cgo21-01-2009 14:05:44 // 9174
nashville21-01-2009 07:44:12 // 9173
finoman fogalmazva ez így egy nagy szar ... nem megy egybe a dolog , 149-es pl. jól sikerült , majd az olaszok egybe hozzák ezt is , de ilyen össze tákolmányt csak valamien ügyi-fogyi álom manó hozhatott össze ........... byzni kell az olasz eleganciában !
Grando20-01-2009 13:16:14 // 9172
Nemtom. Ahhoz, hogy ez a fajta első fényszóró markáns lehessen, vmi széles buszma első rész is kéne. Anélkül télleg csak az "ijedt tengerimalac" kifejezés jut eszembe róla (amit vki korábban felvetett a MiTo kapcsán). Képekről legalábbis mindenképpen. ;))
Mondjuk úgyis a célcsoport határozza meg a dizányt - jó esetben. Ha így jobban eladható azoknak, akiknek szánják, hát ilyen lesz.
mesa20-01-2009 13:07:04 // 9171
a 149-est nem tette azzá ;-)
Grando20-01-2009 13:05:08 // 9170
Tényleg nem kéne erőltetniük. Komolytalanná teszi. :((
mesa20-01-2009 12:58:07 // 9169
Kicsodák? A német PS tunerek ? Hadd tegyék! :)

Legalább látni milyen bűn ronda lenne egy AR ha német venné kézbe (lásd 147 facelift) ...
GT Ɨ|ѯ18-01-2009 17:40:12 // 9168
1-et értek:-)
Satti18-01-2009 17:32:23 // 9167
Nem értem, miért erőltetik ezt az első lámpát, egyszerűen szőrnyűm a hátsó rész sem gazán Alfás karakter, nekem elsőre az új Passat CC ugrott be, de az még elmegy, de az eleje...... Oldalról meg teljesen Lexus, mondjuk azok legalább szépek.:-)
13718-01-2009 17:25:20 // 9166
Totál ocsmány ez a lámpa, de formailag is totál elavult az egész, 5 évvel korábbi színvonal. Reméljük ennél jobb lesz majd ami 2018-ban:) jön helyette.
GT Ɨ|ѯ18-01-2009 16:59:42 // 9165


GT Ɨ|ѯ18-01-2009 10:34:07 // 9164
el is avul addigra...:-(
Xixo18-01-2009 00:17:13 // 9163
Idénre ígérték és ha azért két modellel csak elő tud rukkolni a Fiat...
Ferko17-01-2009 19:36:25 // 9162
Szerintem tuti 2010 lesz belőle, főleg, hogy most válság is van. :-(
Satti17-01-2009 17:45:57 // 9161
Sztem ,nagy valószínűséggel 2010 lesz abból.
Buksi17-01-2009 17:37:15 // 9160
Így rajzon nagyon jól néz ki! :-)
Kn[.]xX17-01-2009 14:07:38 // 9159
Kn[.]xX17-01-2009 14:02:04 // 9157
149 lehet h már volt..
Satti16-01-2009 21:05:07 // 9156
Gondolom, majd a valóságban nem egészen így fog kinézni, ugyanúgy mnt annak idején a Brera is durvábban nézett ki a fotókon.
GT Ɨ|ѯ16-01-2009 20:54:58 // 9155
ha kapsz rá 1-általán választ...:-)
Grando16-01-2009 20:45:03 // 9154
Télleg? Már nem is rémlik... hmmm...
Na akkó meg lesz! :))))
mesa16-01-2009 16:44:52 // 9153
szerintem nagyon korrektűl fogalmaztál! :)
Buksi16-01-2009 16:16:58 // 9152
Hát kb. igen! :-D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.