Forum >> A jövő Alfái
Zool09-12-2007 19:41:21 // 5892
Eddig minden honlap egy kaptafára készült, az olasszal az élen. Szerintem a többi is követni fogja, ha pozitív a visszhang, és ha elkészülnek a fordítások a többi nyelvre...
Tedi09-12-2007 12:28:05 // 5891
Ott a pont. Ha már a 159-nek kifejlesztették a 100 kilóval könnyebb fémet, akkor igazén alkalmazhatnák a többi autóban is. Másként nem tudom hogyan lehetne rentábilis magának a fémnek a gyártása.
1.8 túró, 230 paci, max 1300 kiló és a Mini bekaphatja :) Én meg ki se fogok szállni belőle :D
1.8 túró, 230 paci, max 1300 kiló és a Mini bekaphatja :) Én meg ki se fogok szállni belőle :D
BeeGee09-12-2007 12:26:26 // 5890
Szerintem az lenne korrekt összehasonlítás, ha a boxer 145 mellé egy korabeli, mondjuk 480as volvonak nézzük meg a váltóját.. Jó hogy lötyög egy 15 éves autó váltója..
Tedi09-12-2007 12:24:17 // 5889
Őőőő...végülis igen. De a két autó állapota között azért volt némi különbség és az enyém volt a gázosabb, mégis, szerintem jobb volt a váltója.
BeeGee09-12-2007 12:23:50 // 5888
Az 500as is rétegautó, és eddig sikeres. Juniornak is meg van az esélye sztem, ha nem 1800kgos 7 NCAP csillagos autót akarnak faragni belőle.. Persze, még ez sem segít, de talán nem esnek megint abba a hibába, hogy alul teljesítik az elvárásokat, mint a 159/Brera családdal. Ha ez sikerül, az már fél siker.
perdix09-12-2007 12:11:14 // 5887
nem vagy az:-)))) a 155 ömöben is álomváltó van, rövid és vajpuha, egyszer se váltottam még mellé, még verseny szituban sem!!!
Satti09-12-2007 11:47:21 // 5886
Ezt mondtam én is, hogy az autó állapotától függ, milyen a váltója, nem a típustól.
Tedi09-12-2007 11:42:16 // 5885
Ha nem tudják szélesíteni a palettát, akkor baj lesz/van.
Sajna szeritnem már van. És ahogy elnézegetem a jövőbeni terveket, palettaszélesítésről csak alsóhangon lehet breszélni, a szó szoros értelmében. Faceliftek, modellcserék lesznek, új modell csak a Junior, ami megint egy kicsit rétegautó. Akkor lesz mákjuk a digóknak vele, ha olyan sikeres lesz, mint a Mini. Márpedig erre minden esélye meg van/meg lehet. Jobb motorok/technika, szebb forma, kedvezőbb áron. Csak attól félek egy fecske nem csinál nyarat. Valamit a 159-cel meg a 149-cel is kéne kezdeni, hogy meglegyen annak a bizonyos évi 300.000 darabnak legalább a 3/4-e 2010-re.
Sajna szeritnem már van. És ahogy elnézegetem a jövőbeni terveket, palettaszélesítésről csak alsóhangon lehet breszélni, a szó szoros értelmében. Faceliftek, modellcserék lesznek, új modell csak a Junior, ami megint egy kicsit rétegautó. Akkor lesz mákjuk a digóknak vele, ha olyan sikeres lesz, mint a Mini. Márpedig erre minden esélye meg van/meg lehet. Jobb motorok/technika, szebb forma, kedvezőbb áron. Csak attól félek egy fecske nem csinál nyarat. Valamit a 159-cel meg a 149-cel is kéne kezdeni, hogy meglegyen annak a bizonyos évi 300.000 darabnak legalább a 3/4-e 2010-re.
Tedi09-12-2007 11:37:13 // 5884
Ennél is durvább a 146osunk. Annak a váltója egyszerűen úgy rossz ahogy van, MINDENBEN.
Volt már dolgom nagyon taknyos 145 váltóval és volt már dolgom olyannal is, ami Alfás szinten a 159-ével vetekszik. Előbbi az egyik barátom ex-145-öséből való, a másik én QV-m váltója. De fura, a 146-ban is nagyon szépen járó váltóm volt, apám 156-osában nincs olyan pontos szerkentyű. Lehet csak kivételezett vagyok? :)
Volt már dolgom nagyon taknyos 145 váltóval és volt már dolgom olyannal is, ami Alfás szinten a 159-ével vetekszik. Előbbi az egyik barátom ex-145-öséből való, a másik én QV-m váltója. De fura, a 146-ban is nagyon szépen járó váltóm volt, apám 156-osában nincs olyan pontos szerkentyű. Lehet csak kivételezett vagyok? :)
BeeGee09-12-2007 10:31:30 // 5883
Szép az új honlap, de ez lokális típusúnak tűnik, nem hiszem hogy átvezetnék globálisra.
Szeretnék egyszer egy olyan szalonba belépni, mint a menüben van :)
Az accesories menüben nagyon finom kis dolgok vannak..
Szeretnék egyszer egy olyan szalonba belépni, mint a menüben van :)
Az accesories menüben nagyon finom kis dolgok vannak..
BeeGee09-12-2007 10:28:47 // 5882
A 146osom váltója nekem is lötyögős volt, a 156osé vaj finom és pontos. Az tökéletes volt, csak kicsit hosszú váltókarral. A Gt-é nem jó érzés, hidegen kifejezetten szar, nagyon karcos, mint az összes 159esé és származékaié, amit próbáltam (1.9jtd től 3.2 ig mind, + brera és spider). Igaz, legalább pontosak és rövidebbek, mint elődjeié.
Műszerfal szerintem atól alfás, hogy körülölel és gömbölyű, íves formái vannak. A 159esé kicsit hajós, bár kétségtelenül megvan az a tulajdonsága, hogy 10 km után átérzed az autót. A műszerfal órái kifeezetten csúnyák, elnagyoltak, és sajnálom hogy a 8C-é is hsonló rajzolatú.
Magam is meglepődtem, mikor beültem egy Subaru Tibecaba, és azt kellett megállapítanom, hogy erre kellett volna az alfának haladnia. ehet, hogy koppintották, lehet hogy Zappatinas keze van a dologban (inkább). Nem találtam fogást rajta.. egy japánon.. :) Ja, és az illesztési pontosság még az íves részeknél is 0,5mm kb.
Abban egyet értünk, hogy nem csak a kínálattal van probléma, hanem az egész szervezettel. 147 korához képest jól fut - vszeg a dizájn miatt, 159 elmegy, 8C nagyon jó imidzs építés - még a német szaklapok is tisztelegnek előtte a menetpróbákon, többi erősen rétegautó. Ha nem tudják szélesíteni a palettát, akkor baj lesz/van.
A jövőben viszont remélem, hogy a sportosság is ugyanolyan hangsúlyt kap, mint a 159esnél a biztonság - amihez nem nagyon értenek, csak kőbaltával tudták megoldani..
Műszerfal szerintem atól alfás, hogy körülölel és gömbölyű, íves formái vannak. A 159esé kicsit hajós, bár kétségtelenül megvan az a tulajdonsága, hogy 10 km után átérzed az autót. A műszerfal órái kifeezetten csúnyák, elnagyoltak, és sajnálom hogy a 8C-é is hsonló rajzolatú.
Magam is meglepődtem, mikor beültem egy Subaru Tibecaba, és azt kellett megállapítanom, hogy erre kellett volna az alfának haladnia. ehet, hogy koppintották, lehet hogy Zappatinas keze van a dologban (inkább). Nem találtam fogást rajta.. egy japánon.. :) Ja, és az illesztési pontosság még az íves részeknél is 0,5mm kb.
Abban egyet értünk, hogy nem csak a kínálattal van probléma, hanem az egész szervezettel. 147 korához képest jól fut - vszeg a dizájn miatt, 159 elmegy, 8C nagyon jó imidzs építés - még a német szaklapok is tisztelegnek előtte a menetpróbákon, többi erősen rétegautó. Ha nem tudják szélesíteni a palettát, akkor baj lesz/van.
A jövőben viszont remélem, hogy a sportosság is ugyanolyan hangsúlyt kap, mint a 159esnél a biztonság - amihez nem nagyon értenek, csak kőbaltával tudták megoldani..
Zool08-12-2007 22:12:42 // 5881
Picit más. Az olasz alfa honlap lényegesen átalakult, szerintem hamarosan a többiek is követik. Szeritnem picit jobb, bár ismerek jobb honlapokat is, de a korábbinál jobban integrálták a multimédiás és flesses elemeket.
tipoatti08-12-2007 21:48:31 // 5880
A 166-é nekem is szimpatikusabb a 156-énál.
Satti08-12-2007 21:45:57 // 5879
Akkor annak a kora miatt lehet már olyan a váltója, az utolsó kiadású faceliftnek, ami csak TS motorral volt benzinesben, nagyon jó a váltója, szoros, pontos, rövid úton jár.
Zool08-12-2007 21:25:03 // 5878
Szeritnem függ attól is hogy milyen motorral vezeted. A 146osunk 105LE boxer és nem mai csirke, la 147 új volt, és dízel. A 146 olyan mintha egy zsírosbödönt kavarnál. Azt sem tudom hogy üresben vagy sebessgében van, nem hogy hányadikban. A 147 nem volt ilyen rossz, de azért elég határozatlan volt. A 159 elég határozott, és mintha a váltókar is rövidebb lenne. Persze az S40estől így is fényévekre, de pl a 320dsem jobb lényegesen, legfeljebb picit más. És emlékeim szerint fényévekkel előzi a 159 JTD váltó a 220d-t. Már pedig növekedni csak úgy lehet, ha a konkurenciától vadásznak le vevőket.
Satti08-12-2007 21:17:33 // 5877
Ez a váltó dolog érdekes, mert sztem pont a 147-nek elég lötyögös, nem igazán szimpi a váltója, pont a 145-146-nak van jobb, szorosabb, pontosabb váltója, már amelyik jó állapotban van, hasonlóan jó, mint a 166-é, rövid időn belűl mndeggyikkel volt alkalmam autózni egy darabig, és sztem semmi gond vele, tényleg vsak a 147-é a kivétel, az nem annyira tetszett.
Zool08-12-2007 21:11:59 // 5876
Teddy: erről van szó, a 8C egy nagyobb pldszámban legyártott tanulmányautó. Csak nem egy db hanem 500 pldban,. attól még senki sem fog látni ilyet élőben, kivéve ha elmegy egy két kiválasztott kereskedőhöz (ehhez valszeg jópár ezer km-t kellene utaznod). A gyakorlatban olyan mintha nem létezne. Ugyanakkor maga a 8C projekt egy zseniális húzás volt, a forma a műszaki tartalom, de leginkább a kivitelezés, a rendelkezésre álló források maximális médiakihazsnálása azaz a médiahype. EZ enyhe plusszpont azért, hogy a márke előrehaladását megállította.
Igazából ha az ember úgy gondolkoik, hogy nincs más márka midnegy, de amikor vissazültem a 147esembe a volvómból, feltűnt, hogymekkora az Alaf lemaradása váltükban. Ennél is durvább a 146osunk. Annak a váltója egyszerűen úgy rossz ahogy van, MINDENBEN. A 159 ledolgozta ezt a hátrányt, ha nem is a legjobb de ELÉG jó. Én alapjában véve szeretem a belsejét is, mitől lehetne még alfásabb? Csináljunk már egyszer egy versenyt, tervezzünk alfa belsőt. Azt azonban senki sem tagadhajta, hogy mindenkinek előre kell haladnia. Örökké nem lehet egy dizájnvonalat követni. A 159 előtt retrós volt minden alfa, most modernizálódnak, ami nem baj. Nem lehet mindig a múltból élni. A 159 viszont ízig vérig olasz terv, kívül belül. Ráadásul a tudása is megvan. HA tényleg javítanak picit a JTD-k teljesítményén és könnyítenek a kocsin ahogy ígérték, nem lesz gond a kocsival. A lényeg az, hogy ne gondoljuk a 156 közvetlen utódának, mert már nem az. Fél-egy számmal nagyobb és több számmal jobb szerintem a 159, válasz a kor kihívásaira (pl törésbiztonság, elektronika) és a piaci igényekre (a bömö szénné keresi magát ebben a kategóriában).
Igazából ha az ember úgy gondolkoik, hogy nincs más márka midnegy, de amikor vissazültem a 147esembe a volvómból, feltűnt, hogymekkora az Alaf lemaradása váltükban. Ennél is durvább a 146osunk. Annak a váltója egyszerűen úgy rossz ahogy van, MINDENBEN. A 159 ledolgozta ezt a hátrányt, ha nem is a legjobb de ELÉG jó. Én alapjában véve szeretem a belsejét is, mitől lehetne még alfásabb? Csináljunk már egyszer egy versenyt, tervezzünk alfa belsőt. Azt azonban senki sem tagadhajta, hogy mindenkinek előre kell haladnia. Örökké nem lehet egy dizájnvonalat követni. A 159 előtt retrós volt minden alfa, most modernizálódnak, ami nem baj. Nem lehet mindig a múltból élni. A 159 viszont ízig vérig olasz terv, kívül belül. Ráadásul a tudása is megvan. HA tényleg javítanak picit a JTD-k teljesítményén és könnyítenek a kocsin ahogy ígérték, nem lesz gond a kocsival. A lényeg az, hogy ne gondoljuk a 156 közvetlen utódának, mert már nem az. Fél-egy számmal nagyobb és több számmal jobb szerintem a 159, válasz a kor kihívásaira (pl törésbiztonság, elektronika) és a piaci igényekre (a bömö szénné keresi magát ebben a kategóriában).
Tedi08-12-2007 20:54:10 // 5875
Ezen kívül a 159es naponta tucatjával látok, 8C-t viszont még egyetlent sem. Pedig ma egy új Gran Tursimót is láttam az egyik sarkon parkolni.
Ennek talán az 500-as limit az oka? Nem fogsz még Monacoban sem minden nap 8C-t látni, aki megveszi szerintem begurítja a garázsba, aztán egy-egy Villa d'Este alkalmával előhozza. Alkalmas hétköznapi használatra, de egy ilyen kis szériában gyártott autót csak az elmeroggyantak mernének forgalomban használni nap mint nap.
Ennek talán az 500-as limit az oka? Nem fogsz még Monacoban sem minden nap 8C-t látni, aki megveszi szerintem begurítja a garázsba, aztán egy-egy Villa d'Este alkalmával előhozza. Alkalmas hétköznapi használatra, de egy ilyen kis szériában gyártott autót csak az elmeroggyantak mernének forgalomban használni nap mint nap.
Tedi08-12-2007 20:52:04 // 5874
Kalbfell egy f@sz volt. Szerény véleményem szerint. Túl német egy olasz márkához, ami látszik is a 159-en. De nálam az a legnagyobb fekete pontja, hogy a 8C-re akkora ívben kekszelt, hogy "öröm" volt nézni. Szóval nálam abszolút negatívban van az arc.
Zool08-12-2007 20:47:44 // 5873
A műszerfallal nem értek egyet. A kormánnyal kapcsolatban viszont messzemenően. Ráadásul külön pimaszság, hogy csak a TI hez jár igazán "alfás" kormány. Mondjuk azért még így is a jobbak között van a sztenderd 159 kormány, legalább kicsi és közvetlen, sok drága német japán vagy skandináv konkurens ad rossazbb kormányt., de tényleg nem értem miért hagyták el a régi bevált markolatost.
Zool08-12-2007 20:40:41 // 5872
Atti: lehet, de a 159 egy normális autó, amiben nem hal meg a családom. Annyira germanoid amennyire kell, ellenben jobb alfa mint sok elődje. A 8C jó dolog, de gondolom ahhoz bele kellett egyeznie a többi cégnek is (leginkább a Masetratinak, emyl igazából a műszaki alapot nyútja, és persze a 8C miatt egyúttal vevőket is veszít ), nem csak eyg ember érdeme.
Ezen kívül a 159es naponta tucatjával látok, 8C-t viszont még egyetlent sem. Pedig ma egy új Gran Tursimót is láttam az egyik sarkon parkolni.
Ezen kívül a 159es naponta tucatjával látok, 8C-t viszont még egyetlent sem. Pedig ma egy új Gran Tursimót is láttam az egyik sarkon parkolni.
Satti08-12-2007 20:39:46 // 5871
Az biztos, hogy a 159 müszerfala, és főleg a kormánya nem igazán sikerűlt jól, a korábbi Alfáknak szebb a belseje.
tipoatti08-12-2007 20:28:34 // 5870
Szvsz. remélhetőleg megint egy ilyesmi "senki" lesz az új góré, aki be tud vállaltatni több 8C szintű csodát... :) Az általad igen tisztelt Kalbfellnek köszönhetünk pl. egy full germanoid 159-et... :(
Zool08-12-2007 20:11:40 // 5869
Nem hiszem el hogy erre a félkegyelműre cserélték le annak idején a Kalbfellt. Ez a senki egy matemaikus-fizikusból lett marketinges, tipikusan az ilyen jöttmentek vágták haza a GMet és az egész amerikai autógyártást. Kész röhej. Kalbfell nemcsak a marketing duma szerint volt az, akire a cégnek szüksége volt. Igazi keményvonalas mérnökalkat, akinek benzin folyt az ereiben (igaz, a bemutatókon szánalmasakat alakított, de hát ha nem az az erőssége, arra ott vannak a spokespersonok)
Amúgy meg szeritnem nem a stagnálás a legfőbb gondja az Alfának. Az előző évben elég rendeset növekedtek, Most stagnálnak, mindezt úgy, hogy közben kifuttattak egy modellt (166 már lassan raktárról sem rendelhető), és a 147 nem picit öregszik. Tehát a márka rendesen zsugorodik, miközben az összealdás közel változatlan (ráadásul a hangsúly a jövedelmezőbb 159 felé helyeződött).
Ami viszont szerintem agagsztó:
a 159 változatok sorra késnek. A crosseagonnnak már utcán kéne lennie. Ehelyett még csak a sima 2.4 q4 jött ki (de talán még mindig csak rendelni lehet). A my 2008ról még a kereskedőnél sem tudnak semmit, pedig elvileg év végétől már rendelhetőnek kellett volna lennie. Ez lehet hogy a most "elköszönő" főnök érdeme.
147 utód: még a stratégia sem dőlt el, hogy miből fejlesztik..Nagy a fejetlenség.
Junior: a névválaztási blamát most hagyjuk (marketinges főnök, mi?), de valahogy mégsem kerek a project. Állítóólag mindjárt kész, de sehol egy nem hivatalos fotó.
Amúgy meg szeritnem nem a stagnálás a legfőbb gondja az Alfának. Az előző évben elég rendeset növekedtek, Most stagnálnak, mindezt úgy, hogy közben kifuttattak egy modellt (166 már lassan raktárról sem rendelhető), és a 147 nem picit öregszik. Tehát a márka rendesen zsugorodik, miközben az összealdás közel változatlan (ráadásul a hangsúly a jövedelmezőbb 159 felé helyeződött).
Ami viszont szerintem agagsztó:
a 159 változatok sorra késnek. A crosseagonnnak már utcán kéne lennie. Ehelyett még csak a sima 2.4 q4 jött ki (de talán még mindig csak rendelni lehet). A my 2008ról még a kereskedőnél sem tudnak semmit, pedig elvileg év végétől már rendelhetőnek kellett volna lennie. Ez lehet hogy a most "elköszönő" főnök érdeme.
147 utód: még a stratégia sem dőlt el, hogy miből fejlesztik..Nagy a fejetlenség.
Junior: a névválaztási blamát most hagyjuk (marketinges főnök, mi?), de valahogy mégsem kerek a project. Állítóólag mindjárt kész, de sehol egy nem hivatalos fotó.
308-12-2007 12:34:01 // 5868
A Hirekben van :( sajnos
Georgee08-12-2007 12:32:25 // 5867
Nem tudom volt e már?
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.12.08.&335707
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.12.08.&335707
BeeGee07-12-2007 16:21:47 // 5866
Az utólag is "feltölthető" gyári csipptuningról nincs információd?
Bckk07-12-2007 15:54:44 // 5865
a kapcsologomb belso infokbol ered, amit mi is az importortol kaptunk, vagyis alapjáraton a verda 150 paci, szép szora - vagyis aktivalva megkapod a 170 pacit
BeeGee07-12-2007 14:12:43 // 5864
Ez a gomb biztos hogy a 20lovat kapcsolja? A sajtóanyag csak gázpedál variálásra utalt.
Lehet, hogy csak a gyenge hajtásláncot védik a kapcsolható teljesítménnyel? :)
Lehet, hogy csak a gyenge hajtásláncot védik a kapcsolható teljesítménnyel? :)
TarP07-12-2007 09:04:27 // 5863
Köszönjük a sok infót.
A Ducatiban 200 lojjerős 1100ccm-es motor van most ugye?
Két ilyet kellett volna összehekkelni és bedobni a 147-be: 2.2liter-400 lojjerő!
Ugye-ugye :)
A Ducatiban 200 lojjerős 1100ccm-es motor van most ugye?
Két ilyet kellett volna összehekkelni és bedobni a 147-be: 2.2liter-400 lojjerő!
Ugye-ugye :)
Bckk07-12-2007 08:29:23 // 5862
egy kis pontositas, hivatalosan:
+ elektromos iranyitoegyseg a 170 pacira
- ON/OFF gomb a +20 pacihoz
- végsebesség - 220 km/o, ami + 9,3km-t jelent a 150 pacihoz képest
- gyorsulas: 8,3 mp, egy mp-el jobb mint a gyengebbik testvér
- gyoruslas 80-120-ra, 7,8mp
és a lényeg:
alap teljesitmeny: 152,7 paci / 3700 ford.
alap nyomaték: 311,4 Nm / 3200 ford.
a pöckölés után: 176,1 paci / 3850 ford.
és 355 Nm / 2340 ford.-nál
remélem igy már elégedettek lesztek :D, v. ábrát is akartok???
tessék:
és a végére egy nyálcsorgato :D
+ elektromos iranyitoegyseg a 170 pacira
- ON/OFF gomb a +20 pacihoz
- végsebesség - 220 km/o, ami + 9,3km-t jelent a 150 pacihoz képest
- gyorsulas: 8,3 mp, egy mp-el jobb mint a gyengebbik testvér
- gyoruslas 80-120-ra, 7,8mp
és a lényeg:
alap teljesitmeny: 152,7 paci / 3700 ford.
alap nyomaték: 311,4 Nm / 3200 ford.
a pöckölés után: 176,1 paci / 3850 ford.
és 355 Nm / 2340 ford.-nál
remélem igy már elégedettek lesztek :D, v. ábrát is akartok???
tessék:
és a végére egy nyálcsorgato :D
Bckk06-12-2007 23:13:21 // 5861
tudtommal nem biturbos, csupan szukség esetén egy kis kapcsolo segitsegevel emelheto lesz a teljesitmenye a szekérnek 170 pacora :D
BadBoy05-12-2007 11:49:03 // 5860
Nem lehet az, ez egy szimpla turbós motor lesz, és azért lesz ez igy, hogy az individual csomag részeként mutatják majd be, hogy mit is lehet rendelni a gyári tuning keretén belül, pl. ahogy itt van gyári chip, utána lehet hogy nagyobb fékek lesznek az autón stb. stb.. Ez csak egy gondolat, de szerintem akár meg is történhet, hogy igy lesz.
TarP04-12-2007 10:40:57 // 5859
Ebbe igazad van, de nekem fura lenne, hogy a BTB csak 20 lojjerőt hoz. Bár attól függ, mennyivel lesz drágább a "simától".
Én már 200ló körüli adatokat is hallottam a BTB-ről. Az hihetőbb és eladhatóbb vele a technika.
Én már 200ló körüli adatokat is hallottam a BTB-ről. Az hihetőbb és eladhatóbb vele a technika.
BeeGee04-12-2007 10:32:35 // 5858
Hát ki tudja, lehet, hogy hazai vizeken meglepnek minket egy két újdonsággal :)
A sajtóközlönybe úgy írták, hogy az ÚJ JTD. Namost, ha a biturbo is ~170 LE akkor miért gyártanának egyturbós 170 LE-set is?
A sajtóközlönybe úgy írták, hogy az ÚJ JTD. Namost, ha a biturbo is ~170 LE akkor miért gyártanának egyturbós 170 LE-set is?
TarP04-12-2007 08:54:42 // 5857
Nem hiszem, hogy biturbós, azt nagyon kihangsúlyozták volna.
Meg menne rögtön a 159-be is, mert ott is nagy szükség van a megújulásra motorpaletta terén.
Meg menne rögtön a 159-be is, mert ott is nagy szükség van a megújulásra motorpaletta terén.
Putyesz03-12-2007 16:58:09 // 5856
én tuti hogy fehér színben rendelném meg:)!
GT Ɨ|ѯ03-12-2007 16:24:54 // 5855
Jövőre meg temetjük Őfelségét:-))
Tommi03-12-2007 16:19:59 // 5854
Basszus, ha lenne benzines motorral is, tuti ilyenre neveztünk volna be a Blackline helyett... :)
BeeGee03-12-2007 15:57:11 // 5853
Nem csúnya :)
Az még nem derül ki hogy ez a biturbós jtd-e, vagy "csak" chippelt.
Mert a madarak azt csiripeik, hogy a BJTD megjelenése mellett kidobnak egy gyári csippet is a régiekhez, kb hasonló teljesítménnyel.
Az még nem derül ki hogy ez a biturbós jtd-e, vagy "csak" chippelt.
Mert a madarak azt csiripeik, hogy a BJTD megjelenése mellett kidobnak egy gyári csippet is a régiekhez, kb hasonló teljesítménnyel.
GT Ɨ|ѯ03-12-2007 15:47:20 // 5852
Teccik:-))
Komolyan!:-D
Komolyan!:-D
BeeGee03-12-2007 15:44:52 // 5851
Ennyit tudni róla :)
Bolognai autóshow-n mutatják be.
Bolognai autóshow-n mutatják be.
GT Ɨ|ѯ03-12-2007 10:05:28 // 5850
" A 147-est 2000 októberében mutatták be és az első négy gyártási év alatt eladott 360000 példánnyal igazi siker lett. A középkategóriás ferdehátú 2006-ban esett át ráncfelvarráson, de így is hamarosan érkezik az utód. Hogy addig se hagyjon alább az érdeklődés a modell iránt, az Alfa kiadta a Ducati Corse változatot, ami a GTA verzió után valószínűleg a legkívánatosabb 147-es modell. "
akkor csak lesz utódja...:-))))
akkor csak lesz utódja...:-))))
TarP02-12-2007 09:42:30 // 5849
http://www.a5.hu/cikkek/1/23688.shtml
Hali, eddig nem láttam erről az Alfa 147 Ducati Corse-ról bővebb leírást. Az adatok tetszenek. 170 ló és 8.0sec 0-100, elég meggyőző.
A külső pedig még mindig nagyon szép, sőt, egyre szebb!
Hali, eddig nem láttam erről az Alfa 147 Ducati Corse-ról bővebb leírást. Az adatok tetszenek. 170 ló és 8.0sec 0-100, elég meggyőző.
A külső pedig még mindig nagyon szép, sőt, egyre szebb!
Ferko01-12-2007 17:46:01 // 5848
Olvastam a cikket, ami arról szól, hogy gyengültek az Alfa eladásai világviszonylatban.
Nos, olcsó vigasz talána, de Magyarországon épp erősödés figyelhető meg e tekintetben. 2006. III. negyedévhez képest 2007 IV. negyedévben 34%-kal értékesítettek több Alfát. Persze ez nagyon jól hangzik, de ha konkrét számokat veszünk, akkor mindjárt kiderül, hogy a 34% nem véletlen. :-))
2006. III. negyedév: 156 db
2007. IV. negyedév: 209 db
Forrás: Autómagazin, decemberi szám.
Nos, olcsó vigasz talána, de Magyarországon épp erősödés figyelhető meg e tekintetben. 2006. III. negyedévhez képest 2007 IV. negyedévben 34%-kal értékesítettek több Alfát. Persze ez nagyon jól hangzik, de ha konkrét számokat veszünk, akkor mindjárt kiderül, hogy a 34% nem véletlen. :-))
2006. III. negyedév: 156 db
2007. IV. negyedév: 209 db
Forrás: Autómagazin, decemberi szám.
GT Ɨ|ѯ28-11-2007 16:32:12 // 5847
Ez ( megint ) nem lehet véletlen:-)))
De nem ( is ) baj:-)
De nem ( is ) baj:-)
ImO28-11-2007 15:55:12 // 5846
count M28-11-2007 15:01:28 // 5845
Ezt már mondtam: szerintem rajtunk kívül senki nem beszél az autóról, mert ha valaminek még neve sincs, elég nehéz róla beszélni. :)
Más sajtók le se hozták ezt a névmizériás hírt, csak még régebben annyit, hogy nyert a Furiosa. Aztán közbe' meg lehet nem is az lesz.
Más sajtók le se hozták ezt a névmizériás hírt, csak még régebben annyit, hogy nyert a Furiosa. Aztán közbe' meg lehet nem is az lesz.
ystuc28-11-2007 14:58:53 // 5844
Mindig ment a sírás, hogy nem túl nagy az Alfa promója. Hát, most tessék... :-))
Tedi28-11-2007 14:57:37 // 5843
Van ebben valami...így viszont nagyon bunda szaga van. Égnek a PR-esek, de nagyon. Többet ártott ez az egész talán, mint használt. Azt leszámítva, hogy folyton beszélnek az autóról.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
536
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?