hát én nem örülnék ha a bmw és az alfa "házasodna"!!!!
2 okból is:
-már így is telerakják szeretett autóinkat német szutykokkal(nem listázom ti is tudjátok miről beszélek)
-másodrészt a seatot már így is a németek alfájának nevezik,akkor az alfára mit mondanak majd,az olaszok bmw-je......!!!
ha már közösködni kell akkor inkább vki mással......mondjuk.....Ferrari...:)?
Forum >> A jövő Alfái
Putyesz04-09-2007 15:52:13 // 4492
Satti04-09-2007 15:51:36 // 4491
Viszont a 320i BMW, az már 6 henger, az egy jó motor.
Georgee04-09-2007 15:47:12 // 4490
Múlt héten próbáltam egy 159 Sw 1.8 Progression 140 Le verziót/a 146 asom motorja már 8 éve is144 le volt/ 7100 000 Ft -ért vette a gazdája.Olyan szinten nulla az a motor bele,hogy nem hittem el.Papíron 10,4 a sázas sprint/jóval többnek tűnik/201km/h a vége.Kb.20 km et mentem vele,de komolyan mondom,hogy nem irigylem a gépet.Semmi feelingje nincs ebben a formában.Arról nem beszélve,hogy nem adunk ennyi zsét egy olyan autóért amit egy jobban felszerelt Astra lever,mert hogy leveri az tuti.Csalódás hegyek.
Benőke04-09-2007 15:44:27 // 4489
Szóval a 318i/320i már 1435 kg...
Már is csak 131kg a különbség. Ha valóban lesz -150Kg vagy csak ezt megközelítik az már jobb lesz így is :)
Már is csak 131kg a különbség. Ha valóban lesz -150Kg vagy csak ezt megközelítik az már jobb lesz így is :)
Benőke04-09-2007 15:38:35 // 4488
Nem inkább egy Nagyobb köbcentis 2 literes mocival szerelt Béjemvét kéne alapul venni ha már az Alfa 1,9 -es? :) Akkor valszleg nem lenne ilyen nagy a lélektani nyomás hogy a kedvencünk 181kg -al nehezebb :)
TarP04-09-2007 15:30:08 // 4487
Legalább hasonló motorral szerelt autókat hasonlíts össze:
Az 1.8TS 1480kg, tehát 100kg a többlet, amiből már 90-et lefaragak, látsd Italiaspeed.
Így már tömegprobléma nem lesz, vagy legalább is kategórioatársakkal szemben nem.
Most már jöhetnek a jó motorok.
Az 1.8TS 1480kg, tehát 100kg a többlet, amiből már 90-et lefaragak, látsd Italiaspeed.
Így már tömegprobléma nem lesz, vagy legalább is kategórioatársakkal szemben nem.
Most már jöhetnek a jó motorok.
mesa04-09-2007 15:21:26 // 4486
Azért a végletek embere vagy te! :)
Nem hinném, hogy egy majdnem pontra egyforma 5 csillagos töréstesztű BMW 3er ami könnyebb mint egy 159-es, azt hívhatnánk pozdorjának! :DD
A tények magukért beszélnek! Maga az AR is azon fáradozik, hogy ~ 150-mal könnyítsen a 159-es böszme testén, hogy versenyképes legyen ...
És nem "csak" 100 Kg a különbség!!!
-BMW 316i 1385 Kg
-159 1.9 JTS 1566 Kg
20 kiló híján majd' 200 Kg a difi ...
-150 Kg a cél
Nem hinném, hogy egy majdnem pontra egyforma 5 csillagos töréstesztű BMW 3er ami könnyebb mint egy 159-es, azt hívhatnánk pozdorjának! :DD
A tények magukért beszélnek! Maga az AR is azon fáradozik, hogy ~ 150-mal könnyítsen a 159-es böszme testén, hogy versenyképes legyen ...
És nem "csak" 100 Kg a különbség!!!
-BMW 316i 1385 Kg
-159 1.9 JTS 1566 Kg
20 kiló híján majd' 200 Kg a difi ...
-150 Kg a cél
Tedi04-09-2007 15:14:35 // 4485
nem lesz félnivalónk a márka jövője miatt.
Egyelőre még én sem parázok, csak elgondolkodtató, hgy az Alfa a sportosságra, ainek a hírnevét köszönheti, sokkal kevesebbet áldoz, mint arra, hogy prémium márkaként ismerjék el. A BMW legalább aközben, hogy prémium autót csinál, kellő hangsúlyt fektet a sportosságra. Ez az Alfánál MOST hiányzik. Rendben, hogy a 159-et is egy álom vezetni, mert bombabiztos a futóműve és nagyon jó a kormányzása, csak motorerőben kéne lépni egy nagyot.
Egyelőre még én sem parázok, csak elgondolkodtató, hgy az Alfa a sportosságra, ainek a hírnevét köszönheti, sokkal kevesebbet áldoz, mint arra, hogy prémium márkaként ismerjék el. A BMW legalább aközben, hogy prémium autót csinál, kellő hangsúlyt fektet a sportosságra. Ez az Alfánál MOST hiányzik. Rendben, hogy a 159-et is egy álom vezetni, mert bombabiztos a futóműve és nagyon jó a kormányzása, csak motorerőben kéne lépni egy nagyot.
Zool04-09-2007 14:43:50 // 4484
Igazából a bömö csak fogja szívni. Ahol már most is egyérterlmű jelei is vanak a szívásnak, az a Merci. A kisebb mocijait nem tudja rentűábilisan fejlezsteni. A 2.2es dízele egy vicc (pl a JTDk mellett), pedig a C-Klasse egy vadiúj fejlesztés. Mondjuk a bömö is felszámolta a 2.5ös dízel motorblokkot és inkább turbózik, a kis dízet tekintetében meg egyszerűen elmegy bevásárolni a Pughoz (nincs is abban semmi szégyen, és pedig ott nem csak a motorblokk tömegtermék, ráadásul a Mini mennyire csilaggászati áron megy...).
Jelenleg az Alfának tényleg egy modern mdellje van a 159. Mindenki jön hogy mien nehéz, de ez a kategória, lehet 3 as 100klóval könyebb, de mind irányban kisebb is. Ha tudnek egy normális modellt fejleszteni a 149 utódjának amibe beleférne egy 156 mréetű lépcsős is, meg esetleg az emlegetett junior, nem lesz félnivalónk a márka jövője miatt. Inkább veszek egy nehéz autó mint egy pozdorját.
Jelenleg az Alfának tényleg egy modern mdellje van a 159. Mindenki jön hogy mien nehéz, de ez a kategória, lehet 3 as 100klóval könyebb, de mind irányban kisebb is. Ha tudnek egy normális modellt fejleszteni a 149 utódjának amibe beleférne egy 156 mréetű lépcsős is, meg esetleg az emlegetett junior, nem lesz félnivalónk a márka jövője miatt. Inkább veszek egy nehéz autó mint egy pozdorját.
mesa04-09-2007 14:27:01 // 4483
Szerintem is!
Inkább BMW motor mint GM, inkább BMW közös platform, mint FIAT.
Annyit tennék még hozzá, hogy tudomásom szerint a nagy múltú gyártók közülmár csak a BMW maradt partner nélkül, mert ahogy látni lehet a Subaru melegszik a Toyotával... Így a BWM-nek is kell szövetséges, ahová a kifejlesztett hight tech-et el tudja nagy mennyiségben sütni. Nem kell nagy ész, hogy nem a konzervatív VOLVO a legalkalmasabb erre...
Inkább BMW motor mint GM, inkább BMW közös platform, mint FIAT.
Annyit tennék még hozzá, hogy tudomásom szerint a nagy múltú gyártók közülmár csak a BMW maradt partner nélkül, mert ahogy látni lehet a Subaru melegszik a Toyotával... Így a BWM-nek is kell szövetséges, ahová a kifejlesztett hight tech-et el tudja nagy mennyiségben sütni. Nem kell nagy ész, hogy nem a konzervatív VOLVO a legalkalmasabb erre...
Tedi04-09-2007 13:05:51 // 4481
Nyilván, de ilyen számokról sajna nem beszélhetünk :)
Én sem sírnék túl hangsan, inkább legyen BW motor az Alfában, mint GM hulladék. Mert ezek azok. A BMW legalább jó motorokat gyárt. Bár szerintem az is esélyes, hogy - ahogy a GM-mel eljátszották - megverszik a BMW-től a blokkot és ők hegesztenek rá befecskendezést meg elektronikát.
Én sem sírnék túl hangsan, inkább legyen BW motor az Alfában, mint GM hulladék. Mert ezek azok. A BMW legalább jó motorokat gyárt. Bár szerintem az is esélyes, hogy - ahogy a GM-mel eljátszották - megverszik a BMW-től a blokkot és ők hegesztenek rá befecskendezést meg elektronikát.
TarP04-09-2007 12:57:34 // 4480
Nyugodtan mehetne egy autótípusba, ha abból 2345457586345623 darabot adnak el :)
Én nem sírnék, ha a BMW 330i és 335i motorjait akár egy-az egyben átvenné az Alfa. No jó, nem alfa motorok, de jelenleg melyik az?
Én nem sírnék, ha a BMW 330i és 335i motorjait akár egy-az egyben átvenné az Alfa. No jó, nem alfa motorok, de jelenleg melyik az?
Tedi04-09-2007 12:27:58 // 4479
Pontosan. Ezzel majd' minden gyártó küzd szerintem. A PSA sem véletlenül szövetkezik a Fiattal a kisárúszállítók terén. A BMW ott szívja meg, hogy nincs a Minin kívül olyan partnere, amibe nagy tömegben fel tudná használni a drágán kifejlesztett technológiát. Ma már luxusnak számít egy fajta technikát csak egy autóba belerakni, a BMW most pont ezt csinája, de hát úgy néz ki, hogy nem sokáig.
Ezt a luxust még a Ferrari sem engedheti meg magának, a technika egy része ugyebár a Maseratiban köt ki.
Ezt a luxust még a Ferrari sem engedheti meg magának, a technika egy része ugyebár a Maseratiban köt ki.
Grando04-09-2007 12:24:55 // 4478
Valóban, hiszen a bömös cikk is arról szólt, hogy a műszaki cuccmányokat máshol is el kéne sütni. Akkor ez nyilván a fiatra is igaz.
Tedi04-09-2007 12:23:05 // 4477
Meglepő és mulatságos, de a legkelendőbb modellje az Alfának a 147-es. Szóval hiába próbálnak életet lehelni a 159-be, meg kínálni a Brerát/Spidert, még mindig a legkissebb modelljük a legkelendőbb.
Ebből a szivatásból "kiút" lehet a Junior, mert nagyjából ugyanazokat a motorokat fogja megkapni, mint a Bravo. Nyilván majd különbséget tesznek köztük árban és teljesítményben, de annyira azért nem hülyék, hogy ugyanazt a motort csak a Fiatokba tegyék bele, mert nem érné meg.
Ebből a szivatásból "kiút" lehet a Junior, mert nagyjából ugyanazokat a motorokat fogja megkapni, mint a Bravo. Nyilván majd különbséget tesznek köztük árban és teljesítményben, de annyira azért nem hülyék, hogy ugyanazt a motort csak a Fiatokba tegyék bele, mert nem érné meg.
mesa04-09-2007 11:54:59 // 4476
Szerintem is! Épp ezért egy tőkeerős, innotatív társra van szükség. Mióta FIAT az anyacég,, szinte csak szívatta az AR-t :(
GEORGE04-09-2007 11:48:15 // 4475
Én meg nagyon remélem, hogy nem CSAK 1,6 JTD-k lesznek....a köbcentit nem lehet helyettesíteni semmivel sem....és azok ráadásul 4 hengeresek lennének...
Személy szerint nem szeretem a kisköbcentis motorokat....
Személy szerint nem szeretem a kisköbcentis motorokat....
Georgee04-09-2007 11:48:12 // 4474
Ja ott lenne releváns,de ott nem lesz.Mondom,a Fiat szívatja az Alfát.Lehet,hogy a Bravóval az alsóközép subpremium kategóriáját akarja létrehozni.Az Alfa meg csináljon amit akar.A 147 benyamotorjai öregek,a 159 benyái nem bírnak igazán ütni,a 166 már nincs is.Akkor mit akarnak eladni?Egyedül a 8C Comptizione amit csodál a világ az Alfák közül.Az meg ugye kb.5oo db. lesz.Szóval valszeg. ejtik a digók az Alfát.
Halesz04-09-2007 11:43:18 // 4473
Ha lenne ilyen a GT-ben, lecserélném...
De a duplaturbós 1,9 mjtd-re is... :)
De a duplaturbós 1,9 mjtd-re is... :)
mesa04-09-2007 11:35:24 // 4472
Nálam mindig is esélytelen egy RS
- mert Skoda
- mert sokba kerül (ár / teljesítmény)
- mert csúnya
:)))
A 316-ban egyet értünk.
- mert Skoda
- mert sokba kerül (ár / teljesítmény)
- mert csúnya
:)))
A 316-ban egyet értünk.
Zool04-09-2007 11:31:33 // 4471
De minek? Egy 150LE turbós bőven elég ahhoz a kocsihoz. Az 1.8 egyedül a 159nél (lenne) releváns...
Georgee04-09-2007 11:17:48 // 4470
Már az ősszel kipróbálhatod egy Fiatban.
Zool04-09-2007 11:01:03 // 4469
Akkor mi bajod a 160LE JTS-sel. Azért annyira nem rossz. Az 1.8 turbós benyást én is megnézném egy 159ben...
Zool04-09-2007 10:57:25 // 4468
Akkor esélytelen az RS, ha meg tudod megfizetni a bömö árait. Amúgy Szerintem nincs szánalmasabb, mint egy új 316i manuális klímával. A bömö ugyanis nem nagyon ad semmit alapáron, legalábbis a német paicon. Párszor már leírtam, de igazából itt jön ki jól az Alfa, a 159 egy majdnem ugyanolyan jó autó, 3-7e euróval olcsóbban.
Whiteskull04-09-2007 10:56:15 // 4467
Na jó. Lehet az is. :)))))))
TarP04-09-2007 10:54:51 // 4466
Benzines turbót! :)
Whiteskull04-09-2007 10:48:45 // 4465
Akkor vegyél egy régebbi benzines Alfát, és máris rendbejön a lelkivilágod. :)))
mesa04-09-2007 10:47:37 // 4464
Én erre büszke is voltam, még ha nem is kedvelem a mezőgazdasági járműveket!!!
Szeretnék újra büszke lenni, leginkább hagyományos üzemanyaggal működő erőforrásaink teljesítménye kapcsán! :))
Szeretnék újra büszke lenni, leginkább hagyományos üzemanyaggal működő erőforrásaink teljesítménye kapcsán! :))
mesa04-09-2007 10:32:33 // 4463
Nem. a 156 JTD volt az első CR! Ne keverjük a dolgokat :) Sokkal nagyobb szó a világon első CR-nek lenni, mint első JTD-nek a konszernen belül :))))
mesa04-09-2007 10:29:49 // 4462
Ha csak a gyorsulás számít, akkor az Octavia RS miatt megszűnne a 1er Bimmer ???
Ne viccelj! :)
Octavia RS 0-100 7,3 sec
BMW 130i M sport 0-100 6 sec
Miről beszélünk? Esélytelen a kamucseh :D
Ne viccelj! :)
Octavia RS 0-100 7,3 sec
BMW 130i M sport 0-100 6 sec
Miről beszélünk? Esélytelen a kamucseh :D
Zool04-09-2007 10:25:58 // 4461
Mesa: ez a ritmus. A 150LE JTDnél bemutatűsukkor csak a bömönek volt jobb (+10LE), most a VW is kihozott végre egy 170LE-t (de maradat a pümpedüsék kifinomulatlansága). Egyelőre még ugyanúgy nem kapható a 323d, mint az ikerturbós JTD-k és szerintem a lemaradás a márkánál is max hónapokban lesz mérhető, a lóerők tekintetében még korai megállapításokat tenni. De egyelőre ezek két márkán kívül senki másnak nincs előzetesen bejeletett ikerturbós dízele. Van a JTD meg a 323d és kész. Szal érdemi lemaradásról még korai beszélni. Majd ha valaki még csatlakozik. Mivel CR dízelekből sokan gyártanak jó mocikat, mégsem igértek be ilyen teljesítményű motort. Engem amúgy is jobban érdekelne egy 1.6 JTD ikerturbós változatban. Igazából egy 1.6os hengerfejjel a turbók variálásával lefedhetnék az egész palettát (ez a benzinseskre is igaz)...
Amúgy meg hiába a 156 az első JTD, a bömök akkor is jól álltak dízellel, sőt akkor még a VW-Merci is, utóbbi méretgazdasgoáási okokból kijelentezett ezen körből.
Amúgy meg hiába a 156 az első JTD, a bömök akkor is jól álltak dízellel, sőt akkor még a VW-Merci is, utóbbi méretgazdasgoáási okokból kijelentezett ezen körből.
mesa04-09-2007 10:24:30 // 4460
Spec. azt nekem szánta! :))))))))))))
mesa04-09-2007 10:22:33 // 4459
Az olaszokra pont jellmező a farigcsálás! :)
A hivatalos FIAT / AR fotók többsége is PS munka. Elég ha megnézel a közelmúltból egy-egy 8C "gyári fotót",a steril kocsit rakják be gyönyörű tájakba.
Vagy pl. a FIAT Sedici 4x4 műsárral ;)
Itt van két részlet, ami miatt nekem gyanús :
Az él pixelemelkedése egy idő után maszatossá válik a visszapillantó alatt = manipuláció
A barnaság ráömlött az aluminium díszlécre :)
Szerintem adott volt egy bebőrözött kocsi és a színét PS lecserélték, hogy legyen elképzelésünk milyen lesz kb. sötétbarna bőrrel. ;)
Otto vagy Quelle katalógusokban szokott lenni, hogy egy adott nő fotója többször is szerepel ugyanabban a ruhában, ugyanabban a pillanatba, más-más színű ruhával.
Számomra ez a szín is kb. ennyire hiteles.
Szóval, lesz ~ilyen! :)
Mondjuk nekem bejön a sötétbarna, én eddig a Wiessmann kocsikban láttam manapság hasonlót!
A hivatalos FIAT / AR fotók többsége is PS munka. Elég ha megnézel a közelmúltból egy-egy 8C "gyári fotót",a steril kocsit rakják be gyönyörű tájakba.
Vagy pl. a FIAT Sedici 4x4 műsárral ;)
Itt van két részlet, ami miatt nekem gyanús :
Az él pixelemelkedése egy idő után maszatossá válik a visszapillantó alatt = manipuláció
A barnaság ráömlött az aluminium díszlécre :)
Szerintem adott volt egy bebőrözött kocsi és a színét PS lecserélték, hogy legyen elképzelésünk milyen lesz kb. sötétbarna bőrrel. ;)
Otto vagy Quelle katalógusokban szokott lenni, hogy egy adott nő fotója többször is szerepel ugyanabban a ruhában, ugyanabban a pillanatba, más-más színű ruhával.
Számomra ez a szín is kb. ennyire hiteles.
Szóval, lesz ~ilyen! :)
Mondjuk nekem bejön a sötétbarna, én eddig a Wiessmann kocsikban láttam manapság hasonlót!
GEORGE04-09-2007 10:21:39 // 4458
Ezt Georgee -nek akartad írni, igaz??? :-))))))
Látod Gerogee, ezért mondtam még az elején, hogy nem volt jó a nick választásod.
Könnyen elnézhető.
Látod Gerogee, ezért mondtam még az elején, hogy nem volt jó a nick választásod.
Könnyen elnézhető.
TarP04-09-2007 10:19:05 // 4457
Nem kell mindenben csúcson lenni... nem is nagyon lehet.
A lényeg, hogy tudjon olyan autót olyan motorral kínálni, ahogy a népek keresik.
Legtöbb vevő tényleg nem szalad el, ha 5 lojjerővel többet tud a konkurens dízel motor.
De ami tényleg hiányzik most a paletából, az a sportos autó. Mert nyugis, kellemes kisfogyasztású dízel és luxusos benzines is van. Viszont a 3.2V6 nem sportos, barom nehéz és írtó sokat fogyaszt. Egy jó 1.8T agyonvágná mindenben!!! még károsanyag kibocsátásban is...
Így szerintem ez a motor hiányzik leginkább.
Dízel fronoton a 2.4MJET 210 lóerővel egész jó választás.
A lényeg, hogy tudjon olyan autót olyan motorral kínálni, ahogy a népek keresik.
Legtöbb vevő tényleg nem szalad el, ha 5 lojjerővel többet tud a konkurens dízel motor.
De ami tényleg hiányzik most a paletából, az a sportos autó. Mert nyugis, kellemes kisfogyasztású dízel és luxusos benzines is van. Viszont a 3.2V6 nem sportos, barom nehéz és írtó sokat fogyaszt. Egy jó 1.8T agyonvágná mindenben!!! még károsanyag kibocsátásban is...
Így szerintem ez a motor hiányzik leginkább.
Dízel fronoton a 2.4MJET 210 lóerővel egész jó választás.
mesa04-09-2007 10:11:00 // 4456
a dízelekben sincs nagy lemaradaás
Látod, simán átléped a lényeget! Nincs nagy lemaradás ? De hisz pár éve ők vitték a prímet!
A 156 JTD volt az első közös nyomócsöves dízel autó a világ széria gyártásában! Ott még előnyben voltak, méghozzá világelsők!
Azóta ... csak egy a sokból.
Látod, simán átléped a lényeget! Nincs nagy lemaradás ? De hisz pár éve ők vitték a prímet!
A 156 JTD volt az első közös nyomócsöves dízel autó a világ széria gyártásában! Ott még előnyben voltak, méghozzá világelsők!
Azóta ... csak egy a sokból.
Zool04-09-2007 10:10:41 // 4455
Ha rendesen megtunningolsz egy 93as koporsó Civicet, nem lesz sok ellenfeled a piros lámpánál (meg persze elsőnek érsz is ki a temetőbe, és az előny nem cs kmásodpercekben de akár években is mérhető lesz :) ). De a márkák céla az hogy újatókat adajank el, nem pedig hogy tuninglapokként szolgáljanak tiniknek 10 évesen.
Úgy tűnik, hogy a Fiat most ugyanúgy az élmezőnyben lesz a turbó benzinesekkel, mint pár éve a dízelekkel, ami számomra a legmeglepőbb. Elég nagy késéssel de nemrég beültem egy Bravóba, ami nagyon tetszett. Szerintem a Fiat 1-2 évig nagy kapcitáshiánnyal fog küzdeni (ha eddig nem volt nagy feleslege persze), mert a Barvo és az 500-ból sokkal töb fog fogynni, mint az elődbjeikből. Viszont ez azt jelenti, hogy most ráérnek az Alfa felfuttatásával, mert esetleg annak gyártókapacitása jobban kell a már meglévő fejlezstések piaci kiaknázásához.
Úgy tűnik, hogy a Fiat most ugyanúgy az élmezőnyben lesz a turbó benzinesekkel, mint pár éve a dízelekkel, ami számomra a legmeglepőbb. Elég nagy késéssel de nemrég beültem egy Bravóba, ami nagyon tetszett. Szerintem a Fiat 1-2 évig nagy kapcitáshiánnyal fog küzdeni (ha eddig nem volt nagy feleslege persze), mert a Barvo és az 500-ból sokkal töb fog fogynni, mint az elődbjeikből. Viszont ez azt jelenti, hogy most ráérnek az Alfa felfuttatásával, mert esetleg annak gyártókapacitása jobban kell a már meglévő fejlezstések piaci kiaknázásához.
TarP04-09-2007 10:10:09 // 4454
Azt ne feledd el, hogy az 1.4T nyomatékban felülmúlja az 1.8 szívót, teljesítményben is, és ezek fölött még a tömege is kisebb.
Meg kell szokni, hogy a túró jó :)
Meg kell szokni, hogy a túró jó :)
vipex04-09-2007 10:08:03 // 4453
nem hinnem hogy PS eleg sok hivatalos fenykep van rola meg sok masrol
Zool04-09-2007 09:59:58 // 4452
Mesa: nem mondom, hogy a márka tökéletes, de ha van vmi amiben erős akkor az pont a motorok. Az, hogy leghúkabb a turbós benzinsesek mennek nem újdonság, de más is számít, mint a 0-100, külömben az 1es bömöt vagy az A3at rég kiirtitta volna az Oktavia RS. Az Alfa benzinesek és a dízelek literteljesítménye pedig igenis nagyon kiemelkedő, az 1.9 JTS teljesítménye nagyobb, mint a 320i-é, és a dízelekben sincs nagy lemaradaás. Ellenben le van maradva pl a merci, a 2.2es 170LEjével, vagy a Honda a 140LEjével. Az ikerturbós dízelek már lassan vezethetők Saab 93asban, de lehet hogy az Alfa bevárja a faceliftet. Igazából én is megnézném, hogy pl hogy mozog egy 1.4es 150LE vel a 159, a regadós országunkban lenne rá kereslet, de az a helyzet hogy sok országban tojnának rá, mert a köbci semmiben sem befoláyásolja az adóterheket pl Németo-ban (igaz ott egy extrém protekcioniksta adórendszer van).
GEORGE04-09-2007 09:58:30 // 4451
A Fiat Coupe 2,0 Turbo Plusz az egyik olyan széria autó ami átlépi a 250-et......és még sem jár vele minden Alfás....
És azért még várni kell arra is míg a mutyukik meg a góóófok gyorsabbak lesznek....
Ettől eltekintve tényleg lehetnének már erösebb mocik.
És azért még várni kell arra is míg a mutyukik meg a góóófok gyorsabbak lesznek....
Ettől eltekintve tényleg lehetnének már erösebb mocik.
Georgee04-09-2007 09:44:11 // 4450
Érdekes,hogy a Fiatban már az ősszel lesz ez az 1.8 motor 180 lóval
GEORGE04-09-2007 09:42:52 // 4449
Én a 159-re fogok váltani 2,4 JTDm vagy ha kidobják 3,0 JTDm -el akkor azt :-)
Illetve ha lesz dupla turbós 2,4 akkor azt :-))
Illetve ha lesz dupla turbós 2,4 akkor azt :-))
Georgee04-09-2007 09:42:24 // 4448
Szóval akkor a Cuore Sportivo feliratos gépeket a tömegmárkák alázzák ezután.
Szoktam is mondani,hogy Így múlik el a világ dicsősége,amikor a sok patinás szutyuki,foswágen nagy füsttel eldurrant mellettem /hagyom/
Szoktam is mondani,hogy Így múlik el a világ dicsősége,amikor a sok patinás szutyuki,foswágen nagy füsttel eldurrant mellettem /hagyom/
mesa04-09-2007 09:39:12 // 4447
Nekem Photoshopnak tűnik! Főként hogy a barna "spray" rá is fut az ajtón levő aluminiumra :)
TarP04-09-2007 09:38:46 // 4446
Nagyon kellene már az az 1.8T 230ló, amiről az Italiaspeed ír.
Már ma bele kellene tenni a 159-be, Brera-ba, GT-be... Ez egy mindent jól elvivő motor lenne.
Már ma bele kellene tenni a 159-be, Brera-ba, GT-be... Ez egy mindent jól elvivő motor lenne.
vipex04-09-2007 09:34:22 // 4445
mesa04-09-2007 09:26:08 // 4444
igen ezt már írtam régebben rlgebben is, hogy egy 3,5 miliiós Linea is legyorsulja a 156-osokat, 159-eseket, azért az már elég gáz... :(
Motorikusan nagyon szarul áll most az Alfa Romeo ! Tök átlagos. De semmi kiemelkedő sportos teljesítmény. :(
Motorikusan nagyon szarul áll most az Alfa Romeo ! Tök átlagos. De semmi kiemelkedő sportos teljesítmény. :(
Georgee04-09-2007 09:13:13 // 4443
Az Alfánknak már házon belül is van izzasztó ellenfele.A Fiat volt szíves a Bravo Tjet 150et elkövetni.Ez a modell a legtöbb hétköznapi Alfát porig alázza./8.9 s 0-100 km/h,215km/h/
Úgyhogy tök jó érzés lesz mikor egy 9millás 159et egy Bravo legyorsul mint a .....Nem értem a Fiatot,Tényleg túl akarnak adni az Alfán?Személy szerint én nem látom,hogy milyen Alfát veszek legközelebb.
Úgyhogy tök jó érzés lesz mikor egy 9millás 159et egy Bravo legyorsul mint a .....Nem értem a Fiatot,Tényleg túl akarnak adni az Alfán?Személy szerint én nem látom,hogy milyen Alfát veszek legközelebb.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
524
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?