https://youtu.be/8MiMmrH73x0
Na ez kéne :)))
Forum >> A jövő Alfái
Zoli2218-02-2022 00:54:50 // 23642
Kócosw16-02-2022 15:15:26 // 23641
en kerek elnezest 😁
Zoli2216-02-2022 10:39:52 // 23640
https://electricvehicleweb.com/alfa-romeo-giulia-ev/
Ez az egyik cikk, de van több is majd kikeresem őket és linkelem.
Ez az egyik cikk, de van több is majd kikeresem őket és linkelem.
RomeoOne16-02-2022 10:25:53 // 23639
Ne velem vitetkozz, Halesz mondta. Én csak azt mondtam, hogy az, ami a koncepción volt, csak egy ledcsík, nem lámpa :P
RomeoOne16-02-2022 10:25:24 // 23638
Hol olvastad, ez engem is érdekelne. Én úgy tudom, hogy semmiféle info nincs még az új Giuliáról, azon kívül, hogy lesz majd valamikor és már nem a kiváló Giorgio platformon lesz, hanem az STLA-large-on.
leopop316-02-2022 10:07:12 // 23637
Igen sajna igaz
Kócosw16-02-2022 09:31:36 // 23636
kicsit vitatkoznek a lampamerettel kapcsolatban de papirt írtam alá,igy nem lehet 🤪
Zoli2216-02-2022 09:28:11 // 23635
Úgy olvastam, hogy plug-in hibrid is lesz és persze elektromos. De, ha csak elektromos a hangot kivéve :( a 450 lovas verzió szerintem nem lesz rossz.
RomeoOne16-02-2022 08:04:59 // 23634
Villany lesz, tényleg annyira várod? :)
RomeoOne16-02-2022 08:04:40 // 23633
Hát persze, mert az nem lámpa, ami a koncepción volt, csak egy led csík. Egy dísz, ami fényszörönak alkalmatlan.
Halesz16-02-2022 07:39:29 // 23632
Jók ezek, de ilyen "vékony" lámpatesteket nem fognak csinálni, lásd a Tonale lámpái is sokkal vastagabbak lettek.
Biztos meg lehetne ezt szépen csinálni, de nem gondolom, hogy tök egységesnek kell lennie a modelleknek a jövőben lámpaügyileg :)
Biztos meg lehetne ezt szépen csinálni, de nem gondolom, hogy tök egységesnek kell lennie a modelleknek a jövőben lámpaügyileg :)
Zoli2216-02-2022 00:10:31 // 23631
Nekem mindegy csak jöjjön és lehetőleg minél előbb :) Biztos vagyok benne, hogy jól fog kinézni a motor is tuti jó lesz. 1-2 évet szívesen elleszek a szerelmemmel :))) de ha jön egy új Giu arra azonnal le fogok csapni :)
RomeoOne15-02-2022 23:22:23 // 23630
Kócosw15-02-2022 16:47:59 // 23629
mert ugye az elektromos autó ezek miatt drágább, hát perszeeee 😁 .Minlehet az olcsobb manapság.Sok beszállítótól több összeszerelt vezérlőegyseg manuális tekertyűkkel,kis kijelzőkkel esetleg vagy egy tapikijelző mind helyet...Nem beszelve a belső designnal megspórolt fejlesztői munkáról.Hmmm.Pista megint jól mondja.
Kócosw15-02-2022 16:35:59 // 23628
siman van az a pénz...
Zoli2215-02-2022 16:20:35 // 23627
Zoli2215-02-2022 13:14:27 // 23626
Vályit imádom, annyira nagy arc és nem mellesleg palóc földim :)
Kazes☻15-02-2022 12:37:16 // 23625
Most, hogy már az Alfákban is megjelentek a tapiképernyők, minket is elért ez a probléma, még ha nem is annyira, mint jó pár offfos márkának kedvelőit, hogy szinte nincs is más az autókban. Vályi Pista tollából ered egy remek összefoglaló felhördülés ezzel kapcsolatban, amit ide bemásolok, hogy olvashassátok.
Minden szavával egyetértek. :)
„Kedves autógyártók!
Tudom, anakronisztikus - sőt, manapság szinte felháborító - ez a poszt, de tisztán a jószándék és a közlekedésbiztonság, valamint a felhasználók zen-idegállapotának megőrzése vezérel, mikoron is felhívom a figyelmeteket a természet azon csodájára, mellyel a gondolkodó embert (Homo sapiens) is megáldotta.
Ez pedig nem más, mint a tapintás, a fantasztikus dolog, melyet ujjbeggyel érzékelésnek hívunk.
Ez - hosszútávú memóriánkkal összejátszva - akár arra is képessé tesz minket, hogy emlékezetből, pusztán tapintással kezeljünk dolgokat.
Feltéve, ha ezen dolgok rendelkeznek textúrával, felülettel, mélységgel, formával, netán hanggal, csupa olyan dologgal, amellyel egy kijelzőn elhelyezett, nyomásérzékeny pixelhalmaz nem.
A nyomógombok nem az ellenségeink. Gyors és azonnali funkcióval felruházva segítenek abban, hogy szemünket az útról egyáltalán nem - vagy csak röpke pillanatra - levéve kezelni tudjuk azokat a fontos dolgokat, melyek komfortérzetünkhöz, biztonságunkhoz hozzájárulhatnak.
Fix helyen, megszokva, oda sem nézve akár. Nem slidereket keresve ujjainkkal egy képernyő sarkában, pici legördülő nyelvecskéket húzogatva, miközben 270-el megy a racse a német autópályán vagy éppen hetvennel nyomulunk a sűrű forgalomban a Róbert Károlyon.
Mondhatni az autóipar elmúlt 120 éve alatt a tökélyre fejlesztette az ergonómiát és az utasbiztonságot ezzel. Igaz, autónként pár euróval drágább megoldás, na meg a vezetékek vilagpiaci ára is megugrott.
Igaz. De ennyi indok elég arra, hogy elbasszátok?
Mert amit ezen megspóroltok, azt kifizetitek annak a marketingesnek, aki megmagyarázza majd, hogy miért jobb, ha minden kezelőszerv egy nyomorult érintőképernyőre kerül.
Nem jobb. Olcsóbb. És ne, ne mondjátok, hogy biztonságosabb odanézve célozni az ujjammal és a tekintetemmel megkeresni a helyet, amit nyomkodnom/tolnom/húznom kell. Mert nem az.
Köszönet azoknak, akik kitartanak még a fizikai gombok mellett. Igen, ebben az autóban is van érintőképernyő, ami szintén hasznos dolog. De nem KELL mindenáron rápakolni MINDENT.
Maradtam múló tisztelettel”
Minden szavával egyetértek. :)
„Kedves autógyártók!
Tudom, anakronisztikus - sőt, manapság szinte felháborító - ez a poszt, de tisztán a jószándék és a közlekedésbiztonság, valamint a felhasználók zen-idegállapotának megőrzése vezérel, mikoron is felhívom a figyelmeteket a természet azon csodájára, mellyel a gondolkodó embert (Homo sapiens) is megáldotta.
Ez pedig nem más, mint a tapintás, a fantasztikus dolog, melyet ujjbeggyel érzékelésnek hívunk.
Ez - hosszútávú memóriánkkal összejátszva - akár arra is képessé tesz minket, hogy emlékezetből, pusztán tapintással kezeljünk dolgokat.
Feltéve, ha ezen dolgok rendelkeznek textúrával, felülettel, mélységgel, formával, netán hanggal, csupa olyan dologgal, amellyel egy kijelzőn elhelyezett, nyomásérzékeny pixelhalmaz nem.
A nyomógombok nem az ellenségeink. Gyors és azonnali funkcióval felruházva segítenek abban, hogy szemünket az útról egyáltalán nem - vagy csak röpke pillanatra - levéve kezelni tudjuk azokat a fontos dolgokat, melyek komfortérzetünkhöz, biztonságunkhoz hozzájárulhatnak.
Fix helyen, megszokva, oda sem nézve akár. Nem slidereket keresve ujjainkkal egy képernyő sarkában, pici legördülő nyelvecskéket húzogatva, miközben 270-el megy a racse a német autópályán vagy éppen hetvennel nyomulunk a sűrű forgalomban a Róbert Károlyon.
Mondhatni az autóipar elmúlt 120 éve alatt a tökélyre fejlesztette az ergonómiát és az utasbiztonságot ezzel. Igaz, autónként pár euróval drágább megoldás, na meg a vezetékek vilagpiaci ára is megugrott.
Igaz. De ennyi indok elég arra, hogy elbasszátok?
Mert amit ezen megspóroltok, azt kifizetitek annak a marketingesnek, aki megmagyarázza majd, hogy miért jobb, ha minden kezelőszerv egy nyomorult érintőképernyőre kerül.
Nem jobb. Olcsóbb. És ne, ne mondjátok, hogy biztonságosabb odanézve célozni az ujjammal és a tekintetemmel megkeresni a helyet, amit nyomkodnom/tolnom/húznom kell. Mert nem az.
Köszönet azoknak, akik kitartanak még a fizikai gombok mellett. Igen, ebben az autóban is van érintőképernyő, ami szintén hasznos dolog. De nem KELL mindenáron rápakolni MINDENT.
Maradtam múló tisztelettel”
Piritu - 1.000.00008-02-2022 09:11:20 // 23624
hsz 24394 az OFF-os topikban.
Piritu - 1.000.00008-02-2022 09:09:28 // 23623
A profizmus az amit a fócvágen csinált :-)
Valamelyik GTI bemutató filmet forgatták 20-ban a Timmelsjoch-on amikor ott voltam és lezárták az utat is hogy ne lássa senki a "csodakocsit" idő előtt. Még a fényképező gépemet is elkérték hogy nehogy valamelyik képen ott legyen.
Aztán este ott mászkáltak a városban az autókkal. A kutya észre se vette volna, mert olyan volt mint a másik 11 Golf.
Valamelyik GTI bemutató filmet forgatták 20-ban a Timmelsjoch-on amikor ott voltam és lezárták az utat is hogy ne lássa senki a "csodakocsit" idő előtt. Még a fényképező gépemet is elkérték hogy nehogy valamelyik képen ott legyen.
Aztán este ott mászkáltak a városban az autókkal. A kutya észre se vette volna, mert olyan volt mint a másik 11 Golf.
Piritu - 1.000.00008-02-2022 09:03:34 // 23622
Így van, reklám. Vajon hányan töltötték a napjukat a kiszivárogtatott videók keresésével és hány embernek adta tovább a találatot?
Halesz külön hsz-t is csinált belőle :-))
Halesz külön hsz-t is csinált belőle :-))
GT Ɨ|ѯ08-02-2022 07:58:54 // 23621
leopop307-02-2022 23:36:39 // 23620
+1
leopop307-02-2022 23:36:06 // 23619
Ugyanezt mondtam Halesznak én is
WarbiRunner (Gyuri)07-02-2022 20:37:40 // 23618
Béna az üzenete, az a baj :-) A profizmus nem ilyen.
Liquid07-02-2022 20:32:50 // 23617
Nem az én műfajom, de jól néz ki.
De ahogy nézem a tabletre nem maradt idő, kár érte, pedig kb. az Alfa volt eddig az egyetlen aki meg tudta oldani az ízléses beépítést.
De ahogy nézem a tabletre nem maradt idő, kár érte, pedig kb. az Alfa volt eddig az egyetlen aki meg tudta oldani az ízléses beépítést.
Kócosw07-02-2022 20:30:38 // 23616
mainvilagban nem meglepő az ilyen.BMw nel, Mini nel es igy tovabb is siman kijönnek ilyenek...
Kazes☻07-02-2022 20:28:33 // 23615
Direkt?! ;)
WarbiRunner (Gyuri)07-02-2022 20:12:44 // 23614
Full amatőr még mindig. Hogy létezik, hogy kiszivárog egy ilyen videó egy nappal a bemutató előtt?
Kazes☻07-02-2022 19:57:48 // 23613
Kircsi! :)
gradvolttomi07-02-2022 19:55:27 // 23612
leopop302-02-2022 18:39:46 // 23610
Amúgy igen 😅
Kócosw02-02-2022 17:16:48 // 23609
oldalfejleszte ,ötletek topic 😉
RomeoOne02-02-2022 16:47:19 // 23608
Azt hiszem eljött az ideje egy új topiknak ittt, a Tonale-nak :)
WarbiRunner (Gyuri)01-02-2022 11:13:57 // 23606
És a hátsó lámpát is keskenyebbre húzták, de kb ennyi. Jól írod, koncepciót idéző. Elég távol áll tőle szerintem.
leopop301-02-2022 10:35:11 // 23605
Amúgy igen és akkor nem az van hogy 2 modell van a palettán :/
RomeoOne01-02-2022 10:04:48 // 23604
Amúgy sztem is jó, bár a szürke se lett volna olyan rossz, hogy emiatt 3 évet kelljen várni. Max kiadták volna ezt a lámpát egy facelift-tel...
VKG231!!! (156+75)01-02-2022 09:57:12 // 23603
Hasznosan töltött 3 év volt :D
leopop301-02-2022 09:47:05 // 23602
Láttam ezt a képet ez alapján bejön 😁
RomeoOne01-02-2022 09:40:21 // 23601
Azért ne nagyon éldd bele magad :D
GT Ɨ|ѯ01-02-2022 09:31:38 // 23600
remélem nem, ez elterelés:-DDD
RomeoOne01-02-2022 08:49:31 // 23599
#justAlfathings....
Amúgy visszakerestem most az akkori képet. A lámpában nem látszott ez a koncepciót idéző menetfény. Szóval lehet azért minimálisat alakítottak rajta. Tettek bele egy DRL-t :DDD
Amúgy visszakerestem most az akkori képet. A lámpában nem látszott ez a koncepciót idéző menetfény. Szóval lehet azért minimálisat alakítottak rajta. Tettek bele egy DRL-t :DDD
VKG231!!! (156+75)01-02-2022 08:41:41 // 23598
Pont úgy fog, erre mérget vehetsz.
Hogy minek kellett 3 évet húzni még, az jó kérdés...
Hogy minek kellett 3 évet húzni még, az jó kérdés...
RomeoOne01-02-2022 08:21:12 // 23597
Ha ez végül úgy fog kinézni, mint a szürke, amit még 2019-ben "megszellőztettek", én akkorát fogok röhögni... :DDDD
RomeoOne25-01-2022 12:03:03 // 23595
Gyorsan szoktam váltani :)
Aztán, ha kicsit nem figyelek oda, és nem tolom eléggé jobbra, akkor 4-esből nagy ritkán előfordul, hogy 3-asba megy vissza
Aztán, ha kicsit nem figyelek oda, és nem tolom eléggé jobbra, akkor 4-esből nagy ritkán előfordul, hogy 3-asba megy vissza
WarbiRunner (Gyuri)25-01-2022 11:58:07 // 23594
Félreválani? Azt hogy? Úgy már jártam, hogy a kéziváltót behúztam hátramenetbe automatásan. Balláb a pihenőn, jobb a féken. A 159-ből ültem át a TD-be oda vissza többször egy napon belül, aztán elkavarodtam kicsit a dologgal. Na de így félretolni az elég béna :-) Nekem a QV kéziváltóval izgalmasan hangzik. Azzal belekuplungolni kanyarban, és visszarúgni a gázra XDD
RomeoOne25-01-2022 11:32:01 // 23593
Engem rohadtul frusztálna a kéziváltó a Q-ban. Egyedül arra lenne jó, hogy hibázol egyszer és szétszakítod a hajtásláncot és/vagy a motort. Évi egyszer velem is előfordul, hogy félreváltok a kézivel, mondjuk szerencsére a Fiatot nem szoktam úgy leforgatni, hogy ebből baj legyen, de elég lenne egyszer elb@szni ezt a Q-ban... video
Az automata amúgy is okosabban tudja, hogy mikor váltson optimálisan (már amikor nem bután az emisszióra van programozva), mennyivel kímélőbb lehet az, mint a folyton kuplungon álló, vagy épp kuplungot folyton csúsztató, vagy arról túl durván leugró vezetők mechanikát nem kímélő stílusa. Vagy azok, akik folyton alacsony fordulatszámon nyektetik a kocsit, mert elváltanak már 1500-nál, stb. lehetne a még sorolni...
Az automata amúgy is okosabban tudja, hogy mikor váltson optimálisan (már amikor nem bután az emisszióra van programozva), mennyivel kímélőbb lehet az, mint a folyton kuplungon álló, vagy épp kuplungot folyton csúsztató, vagy arról túl durván leugró vezetők mechanikát nem kímélő stílusa. Vagy azok, akik folyton alacsony fordulatszámon nyektetik a kocsit, mert elváltanak már 1500-nál, stb. lehetne a még sorolni...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
576
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?