Forum >> A jövő Alfái

Rumi29-06-2007 13:47:01 // 3192
érdekes az utolsó dia, kelet Euban visszaeséssel számolnak ami az eladásokat illeti (részarányosan természetesen).
illetve megdöbbentő Japan részaránya, meg hogy jelenleg az alfák majd fele olaszba fogy
Zool29-06-2007 12:34:53 // 3191
Nekem az jött le, hogy egyetlen modell lesz, kb a 156 SW méterében (a középkat meghízásával szerintem kb az A3 Sportback meredt ebben a kategóriában). Az IS serint egyetlen változat, lépcsős nem lesz (pedig az S40en kívül nem sok ilyen van a piacon annak ellenére, hogy szerintem lenne rá kereslet). Talán bevárják a 149 fogadtatását, azták majd kihznak egy lépcsőshátút. Őszintén szólva picit szimpatizálok is az elépzeléssel, a kereslettel nem összehangolt expanzió egy ilyen kis céget könnyem megdönthet, nem baj ha odafigyelnek.
Benőke29-06-2007 11:35:10 // 3190
Akkor viszont azt nem értem, hogy lesz 149 Szedán is? :D És az SW? :)
Attie29-06-2007 11:11:54 // 3189
Így már érthetőbb az árazás.
Zool29-06-2007 10:53:32 // 3188
A cikk szerint a Junior lesz a 147 utóda, a 149 inkább a 156ot fogja pótolni (szeritem sem igazán pótolja mindenben a 156ost , a 159 mindenben több és jobb, mint a 156, de egyúttal picit túl nagy is lett...). Szerintem jól csinálják így...
Zool29-06-2007 10:49:14 // 3187
http://www.italiaspeed.com/ vezércikk, picit több magyarázattal...
Zool29-06-2007 10:47:55 // 3186
Vazze!

A couresportivo beeleőzte az italiaspeed.com-ot. Nem emmi....
mesa29-06-2007 08:46:28 // 3185
Ez a hátsó szárny egy sima Lester szárny amit a 156-ra lehet kapni.
100% hogy nem így fog kinézni a 159 GTA, csak ugye a poént azért mégsem akarják előre lelöni :)

Úgy gondolom, hogy a Brera GTA alapja lesz a 159-esnek is. Vagy a 156 GTm megoldásai.

De azért egy V8-as moci kellene bele, vagy 500 Kg minusz ...
Attie28-06-2007 19:29:34 // 3184
Úgy legyen :)
Zsifi_GTV28-06-2007 19:15:24 // 3183
Szerintem is alacsonyabb árral fog indulni a 149, már a 159 miatt is.
Benőke28-06-2007 19:13:22 // 3182
A Kamal odébb van még. Biztos változni fog még a koncepció. Az ár is magsabb lesz némileg szerintem.
Gondolom nem egyből a legnagyobb Terepjáróknak akarnak konkurenciát, hanem a kisebb szabadidőautóknak.

A 149 induló árán csodálkozok, de szerintem megy az lejebb is, kisebb motorokkal.
Gondolom ez valami 1.9 Tádé vagy 2 -e benzinesel mérhető. Ami most is 6,5 körül van.
(igaz ebben benne van a regadó is) Ráadásul ezek sacc per köbö árak...

A Juniort meglátjuk :)
Elképzelhető hogy lesz benne 1,3 JTDm
De ott lesznek a Túrós motrok :) 1,8 T 230 lóval :)

Szorgalmasan gyüjtök :)
Aztán nehogy egy Használt GT -t vegyek :D
Zsifi_GTV28-06-2007 19:10:03 // 3181
Sziasztok! Az árképzés tekintetében egyetértek, de kiváncsian várom, h a tényleges árak milyenek lesznek.
Attie28-06-2007 19:09:36 // 3180
Uhhh.. pláne :(
Bár gondolom ebben az árban is már van valmi regadó féle, csak nem annyi mint itt.
Benőke28-06-2007 19:07:41 // 3179
+ Regadó :(
Attie28-06-2007 19:06:29 // 3178
Hát ezaz, ha a 147 meg a Kamal egy árban indul, akkor ki fog 147-et venni? Vagy a Kamal ilyen kicsi lesz?
Mondjuk nekem az is meglepi, hogy 3 ajtós lesz a Kamal :-O Még egy ok, hogy ne kelljen.

Azért kíváncsi leszek a Junior minőségére / minőségi anyagaira, hogy 4 millától akarják indítani. 95 LE.... jézus... 1.3 MultiJet?
Halesz28-06-2007 18:58:09 // 3177
Szerintem azt el kell fogadnunk, hogy az Alfa amióta javult a minősége, árban is feljebb pozícionálta magát kicsit.

Szeintem Kamal 7 milla nem sok, a 147-es viszont igen..
Attie28-06-2007 18:48:40 // 3176
Hááát a Junior 4 millától indul 95 LE-vel.
A 147 utódja 7 millától lesz. EÍz elég húzós :(
A Kamal is 7 millától indul.
Zool28-06-2007 17:44:56 // 3175
úgy legyen!
vipex28-06-2007 16:45:03 // 3174
Ebben minden benne van a tervekrol a legjobb befekteto szeretne invesztalni a legjobb autogyartoba :-)))
TarP28-06-2007 15:59:57 // 3173
Igen, a fejlődés még csak most lendül meg, hogy jött sok bevétel a Punto-ból, meg a Bravoból.

1.4T jó motor lesz, de nem luxusautóba, hanem 149-be, Bravoba, GPuntoba...
Zool28-06-2007 15:47:36 // 3172
Szerintem ha arányosan megemelik a 2.4JTD-t ikerutrbósra az már jó. Nem éri meg ennyi mocut gyártani. A bömö is sorra várgja le a motorpalettáját. Már rég megszűnt az 1.8d és a 2.5d és 2.5i egyaránt. A 3.0d-t és a 3.0i-t butítják le, demár nem 2.5ös mocival fut pl az új 325d. Őszíintén szólva sokat várnék a Bravo-val bevezetett bentines turbómotorok alfásításától is.
TarP28-06-2007 15:42:02 // 3171
Ez igaz, mind ilyen. (BMW, AUDI, MERCEDES, JAG...VOLVO...)

Ezek között pedig a 159GTA, ha jól lövik be az árát, komoly gép lesz.

Bár én még szeretnék látni benne egy 3.0V6MJET-et is:)
Zool28-06-2007 15:38:52 // 3170
Ezzel egyet értek, a gyrá elsődleges célja a pénzkeresés, és rossz üzletpolitika a vevők kiirtása egy halálos törésbiztonságú autóval. A 159 nehéz, és nagyon szigetelt, de a régi alfákhoz hasonló érzékeny kormány van benne, és a futómű és partner a sportos vezetéshez. Lassan nem fogsz olan autót találn, amiről írsz, mivel szerintem az összes prémiumközép ilyen leszigetelt autó lett...
TarP28-06-2007 15:18:58 // 3169
Sajna egy 150-185 lovas 1600kg körüli autót luxusosnak lehet nevezni, de sportosnek nem.
Ha most pl 320 lóerős lesz az 1700kg körüli GTA, az már baromi erős, de mint ahogy az Audi A5 V8-at 350lóval is luxusautóként emlegetik, a GTA is inkább az lesz.
A jó menettulajdonságok rendben vannak, de a nagy tömeg miatt nem olyan közvetlen az autó viselkedése, mint egy kemény sportgépé.

Ez részben öröm, részben sajnos. Attól függ, mit keres az ember egy ilyen autóban.
Zool28-06-2007 15:13:30 // 3168
Kiváncsi vagyok hány GTA fogy majd, remélem bevlik az Alfa számítása...
Zool28-06-2007 15:12:53 // 3167
Na azért áljunk meg egy szóra. Mitől nem alfák vagy sportosak a JTD-k vagy a JTSek? A 150LE 159 mindent tud amit egy sportos limuzinnak tudnia kell (az új ikerturbósról meg a 2.4ről nem is beszélve), szerintem a benzinesek literteljesítménye sem oyan rossz, bár én még benzinest nem vezettem (itt egyszerűen nincs raktáron normális benya, csak dízel, de amúgyis az utóbbi érdekelt). Nekem úgy tűnik, hogy Kb annyival erősebbek az új JTS mocik, mint amennyvel nehezebb a 159 a 156nál. Mondjuk szívesen vennék egy picik kisebb lépcsőshátút, értelemszerűen könynebb kasznival is, de szvsz nem olyan gáz a dolog, aki ilyet keres valóban jó autót talál az Alfa kereskedőknél eég versenyképes áron...
count M28-06-2007 13:19:12 // 3166
Majd talán a 159GTA igazi sportos szívet kap... :)

Sajnos a hátsó szárny undorító, és nekem hiányzik a fekete maszk. Remélem a véglegesre rákerül.
kiss15627-06-2007 21:13:57 // 3165
Sziasztok!A 159-nél nehezen lehetne szebb autót alkotni, de ugyan így éreztem a 156 megjelenésekor is.Minden vágyam, hogy egy ilyen gyönyör kormánya mögött űlhessek, aki azt mondja, hogy ez az autó nem szép, hazudik, szerintem még a "nagy" németpárti autósok sem merik az '59-re azt mondani, hogy nem szép!!!!
Ami egy kicsit "ront" rajta (ha jól értesültem), hogy nem teljesen ízig-vérig cuore sportivo dobog a motorházteteje alatt, de hát a világ kegyetlen, a sok népautó, kezdi megemészteni még a tökéletes autókat is, de azért remélem nem hódolnak be az alfa gyártók teljelesen, és a 159 formálya, kisügárzása nem azt sugallja, hogy így tennének, hiszen ami szép az csak alfa romeo lehet:)
HátvédRomeo21-06-2007 15:43:55 // 3163
Azé ne sértődj meg Cartárs!!!

Utcai kasztnis bajnokságok neveit nem szoktam nagyon észben tartani. Alfa versenyez, szurkolók, győz, happy vagyok ennyi. :)))
mesa21-06-2007 15:40:25 // 3162
Én nem beszélek veled egyről, mert te konkrétan hülyeségeket beszélsz.
HátvédRomeo21-06-2007 15:37:24 // 3161
Hát nem ma volt '94, van hogy kapufát lövök.

De egyről beszélünk ám, hidd el, csak kopott az emlék :-)
mesa21-06-2007 15:31:55 // 3160
Erre is vonatkozik a következő hsz-em ! :P :))
mesa21-06-2007 15:31:06 // 3159
Semmilyen Q4 nem volt az.

HátvédRomeo, ne haragudj, de annyi butaságot beszélsz !
Ha valmiben nem vagy biztos, ott az internet, előbb nézz utána!
HátvédRomeo21-06-2007 15:30:36 // 3158
155-öt DTM-re gondoltam 1993, 94. 156-ot pedig 2002?? Ja az valami LG Raceing volt vagy mi a csöcs. :-)
mesa21-06-2007 15:27:57 // 3157
WTCC-ben soha nem volt bajnok sem a 155, sem a 156.
HátvédRomeo21-06-2007 00:34:41 // 3156
Hát ja. Zseton, zseton, ocsó, ocsó.
Mikor meghallottam az Alfát Csájnában pletykálni, mint gyártás.
Azt mondtam, ha újat veszek megnézem, made in honnét
BeeGee21-06-2007 00:07:05 // 3155
Azoknak a gyártoknak, tunereknek, akik ilyeneken dilemáznak nem feltétlenül ezek a "csírák" a célpiac :)
HátvédRomeo21-06-2007 00:02:05 // 3154
Mind két állítás igaz. lehet hátsó kerekessel pörögni csíra gyerekeknek. Látom nap mint nap. Kilinccsel fordulnak utánna meg tele a gatya :-)
Tommi20-06-2007 23:57:57 // 3153
Meg a másik dolog, hogy az elsőkerekes autót sokkal könnyebb vezetni egy átlag plankton sofőrnek, mint mondjuk egy háccsókerekest :)
BeeGee20-06-2007 23:57:05 // 3152
Nem tradíció ez, hanem költségkimélés :)
HátvédRomeo20-06-2007 23:28:40 // 3151
Há me tradíció lassan. Vagy má az.

De ahogy írtam, új szelek fújnak. :)

Na de első kerékre megnéznék azé, 1000 lovas corvette-t :-)
HátvédRomeo20-06-2007 23:26:30 // 3150
Példul én kanyarokban igen bírom, hogy elsőkerekes verdám van. Kanyarba beérek, azt tolom, ő meg huzza ki magát. Kell ennél jobb? :) 70 %-unk átéli nap mint nap ezt a iggggen tuttiságot. :)
.
Tommi20-06-2007 23:24:43 // 3149
Nem fenyegetett eddig ez a veszély, hogy többszáz lóerős és mindenféle hajtású autókat kelljen vezetnem, így nincs tapasztalatom :) De talán nem véletlen, hogy minden valamirevaló versenyautó (pályaautó) és sportkocsi RWD-vel készül, a raliautók meg összkerekesek.
BeeGee20-06-2007 23:21:08 // 3148
300-400LE nél már inkább a sofőr számít, mint a technika, RWD vagy FWD. A másodpercek nem támasztják alá egyértelműen a FWD vezethetlenségét. Mind2nek megvan a maga előnye.
HátvédRomeo20-06-2007 23:16:36 // 3147
Hoppsz leesett, igaza van Cartárs! Q4
HátvédRomeo20-06-2007 23:14:32 // 3146
Ezt a témát már feszegették pár éve az autó gyárak is, akkor a Volvo S 80 T6 volt a legerősebb első hajtású a 272 lóerővel, csak autómat váttóval.

Új szelek fújnak :)
Tommi20-06-2007 23:07:04 // 3145
A 155 összkerekes volt :)

Szerintem 200-250 LE felett jobb az RWD/AWD... De ez csak szvsz...
HátvédRomeo20-06-2007 22:59:32 // 3144
Sőt ha belegondoltok, WTCC-ben is régebben DTM-ben 155, 156 bajnok volt. Tehát Van, volt honnét meríteni ötletet.
HátvédRomeo20-06-2007 22:57:51 // 3143
Mé nem baj az!?! Ki lehet rugni a lápától, pályán azzal is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.