Forum >> A jövő Alfái

Zool11-06-2007 15:52:48 // 3092
Az asszonynál tényleg így van. Mondjuk őt elilyesztette a 147estől a harapós fék meg 205ös gumikkal kissé nehéz korményzás.
Tedi11-06-2007 15:45:37 // 3091
Csak ugye az igazság az, hogy takargatás nélkül a GT után jobban megfordulnak az utcán, mint egy 147-es után :)))

Ez a beírás meg a saját magad megnyugtatása volt :P :)
Halesz11-06-2007 15:44:55 // 3090
:)))) Ez a beírás csak a 147-es tulajok megnyugtatására volt, hogy valójában nekik is egy GT-jük van :)

Csak ugye az igazság az, hogy takargatás nélkül a GT után jobban megfordulnak az utcán, mint egy 147-es után :)))
Zool11-06-2007 15:40:22 // 3089
Én bízom a 149 berlinában, kb a 156 méretében. Óriástankkal nem az igazi a városi közlekedés...
Zool11-06-2007 15:39:17 // 3088
De ott sajna a 156 sem segítene :(
Zool11-06-2007 15:38:56 // 3087
Kivéve a fránya töréstesztet...
Zool11-06-2007 15:37:56 // 3086
:)

Egyébbként a 147 azért nem olyan rossz alap....
Tibe11-06-2007 15:36:10 // 3085
Hogy lehetsz ilyen kegyetlen? Haleszba egy világ dőlt most össze!! :))))))))
Zool11-06-2007 15:34:36 // 3084
Na azért tisztázzuk, ha a GT farát letakarod és picit megnyújtod a kocsit magasságában, egy 147estől nem tudod megkülömböztetni. A belseje dettó. A GT egy 147es, bárki bármit mondjon. Ugyanúgy ha valaki azzal jön, hogy a régi CLK az E kupéja, csak mert kereklámás, nem tudom elfogadni. De jobban hangzik, hogy a nagyobb mercin alapul. A GT egy 147es bevadítva, és kb azzal párhuzamosan is frissítették. Azzal viszont egyet értek, hogy kell valami a Brera alá...
TarP11-06-2007 15:22:39 // 3083
Hát igen, ez érdekes kérdés, hogy megtartják-e a GT-t, amikor van egy kivülről nagyobb, belülről kisebb, de nehezebb és drágább Brera is...?

Jelenleg sportos autót egyedül a GT-ből lehetne építeni. (147-ből már modellváltásra nem) A GT a maga 1320kg-jával még egy 1.8T, vagy 2.2T motorral szerelve is nagyon ütős tudna lenni. (Már 3 éve árulni kellene valami ilyesmi felszereleéssel...)
Halesz11-06-2007 15:03:48 // 3082
És akkor a GT CC-ről szóló terveimről még nem is szóltam :)
BeeGee11-06-2007 14:51:10 // 3081
Hu, ez durva :D

Én látok esélyt sajna ennek a GT meghalására, mert ha megnézed, minden GT-nek volt egy berlina megfelelője a történelemben. a GT-nek a 156 volt, de azt leváltotta a 159, és annak pedig a Brera a gt változata.
A 149nek viszont lehet kis gt-je, abban bízom (racer, junior)..
BeeGee11-06-2007 14:49:00 // 3080
Sztem a legütősebb a 8c :)
BadBoy11-06-2007 14:45:36 // 3079
Szerintem ezt a hosszú kivánságlitát inkább add át a télapónak, az hamarabb fogja teljesiteni, mint a Fiat vezetése! :PPPPP

:DDD
Tedi11-06-2007 14:43:25 // 3078
A legütősebb szvsz egy 145 V6TB lenne Q4-gyel :)
Vagy az Alfa Junior egy 3.2-es JTS-sel, Q4-gyel
Halesz11-06-2007 14:36:21 // 3077
Q4-es V6-os GT kéne és a legütősebb autója lenne az Alfának :)
BadBoy11-06-2007 14:29:53 // 3076
Küldjek e-mailt torinóba??? :DDD

Cabrió szerintem biztos nem lesz, de az erősebb dizelek szerintem lesznek. Nagy szüksé g lenne rá, mert kereslet is lenne. De a 2.4 JTDm, ha jól tudom, nem fért be a motorháztető alá. De majd meglátjuk.
BadBoy11-06-2007 14:28:25 // 3075
Krisztiánt (Bckk) kell megkérdezni, mert ő tud erre válaszolni. De a 147-ből is lesz ilyen verzió. Ha az Audi mintájára csinálják meg nálunk, akkor nem lesz hátsó üléssor, és csak háló marad benne.

De mivel ennek nincs értelme, és nem venné a kutya sem, ezért tuti, hogy csak 4 személyesere fogják átcsinálni, mint a Grande Puntót, ahol nincs ör, és fejtámasz a középső utasnak, és a papirokban is csak 4 személy van feltüntetve.
BadBoy11-06-2007 14:26:03 // 3074
:DDD

Nem hiába mondtátok, hogy teherautó! :DD
Halesz11-06-2007 14:19:35 // 3073
Így legyen :) Tudod, a mániám, hogy remélem lesz belőle cabrió is :) mert akkor arra váltok :)
Halesz11-06-2007 14:19:09 // 3072
Ne idegesíts :) és nem lesz benne hátsó üléssor, és rács lesz a vezető mögött?
Tedi11-06-2007 14:18:07 // 3071
Na, akkor a Haleszak mégiscsak Ifája van :D
BadBoy11-06-2007 14:13:04 // 3070
Ja! Még egy adalék. Nem fogják ezt a modellt olyan gyorsan levenni a palettáról, mert itt SKban, most fog megjelenni az a kisáruszállitónak nevezett kamu változat, ahol az ÁFÁt vissza lehet igényleni. Szlovákiában tényleg teherautó lesz! :DDD
SzJ11-06-2007 14:12:44 // 3069
És ezt a motort fogják beletenni a Saab 9-3.-ba, a Zafira-ba, és a Vectra-ba is. Csak ott TTiD jelzés alatt fut.
http://www.a5.hu/cikkek/1/21140.shtml
BadBoy11-06-2007 14:11:44 // 3068
Hát szerintem ezt a modellt nem fogják abbahagyni, mert jóval alacsonyabb árkategóriában van, mint a Brera. És nem mindegy, hogy van egy megfizethető cupé, vagy nincs. Szerintem folytatni fogják. Csak elősször mutassák be a 149-et, és abbaól majd csinálnak egy kupét is.

De szerintem a fecelift sem fontos ahhoz, hogy a motor megjelenjen az árlistán, és rendelhető legyen.
Tedi11-06-2007 14:08:35 // 3067
NC...
TarP11-06-2007 14:08:26 // 3066
Hát igen. GT-be jól jön minden, ami 200ló körüli....fölötti :)
raga11-06-2007 14:00:55 // 3065
Dehogy volt kár, ott már a konrét dátumok és fordulatszámtrtományok is le vannak írva ! :)
Halesz11-06-2007 13:55:26 // 3064
Feltéve ha lesz újabb facelift, vagy újabb GT..... félek hogy ez a vonal kihal, mert ott a Brera...
BadBoy11-06-2007 13:52:50 // 3063
Szerintem bele fogják valahogy tákolni. Mert a Q2 elbirná, és még nagyobb élményt adna.
BadBoy11-06-2007 13:51:56 // 3062
Akkor soros hathengers. De 6 henger, nem csak 4. A mondanivaló ez akart lenni.

Elnézést a pontatlanságért!
BadBoy11-06-2007 13:50:53 // 3061
Ilyen szemszögből nézve az állitásod teljesen igaz. De mondjuk a piezzo elektronikát, és a 3. generációs Common - rail technológiát már a Fiat is megvehetné.

Abban igazad van, hogy az élmezőnybe tartozik a Fiat, és a dizel technológia is. És a pénzögyi válságnak is betudható ez a htrány, ahogy irtad.
Halesz11-06-2007 13:29:23 // 3060
Jó lenne a GT-be :)
Tedi11-06-2007 13:29:10 // 3059
Kár volt ezért a TC-re menni...
raga11-06-2007 12:41:04 // 3058
Ja, itt van.
És már juliustól van a "gyengébb".
mesa11-06-2007 12:30:13 // 3057
nem sima, de soros 6 hengeres :)
mesa11-06-2007 12:27:26 // 3056
Most írták a TC-on, hogy 180 ill 190 lóerős változatban is összeszerelik az új 1.9 JTD dupla turbósokat, mindkettőt 400 Nm nyomatékkal.
Azt hiszem ez már elég jól hangzik. :D
Halesz11-06-2007 12:19:20 // 3055
Szerintem a BMW-nek sem V6-os dízelje van, hanem sima 6 hengeres, nem?
BeeGee11-06-2007 12:12:47 // 3054
Mi ez a kitörés? Félre értettél, én nem húztalak, csak elmondtam a véleményem. Jó, nem magyaráztam meg, hogy miért gondolom ezt, de azért ennyire ne kapd már fel a vizet!

Azért mondom, hogy nincs lemaradása, mert adott méretkategoriákban az alfa motorok az élmezőnyben vannak, legyen az 1,9 vagy 2.4 (vagy a fiat a kisebbekkel).
Az egy dolog, hogy nicns v6 dízelük még, de ahhoz elég sokmindent kéne fejleszteni még (jó váltó, hajtáslánc).
Az alfának nehéz időszaka volt, a bmw-re meg a világméretű vw-ra ez nem mondható el, jó hogy annyi mocijuk van, hogy már ők se tudnak mit kezdeni vele..
Szóval ehhez képest nincsenek lemaradva, bármit mondasz.
csocsi11-06-2007 07:32:31 // 3053
Szerintem mindig is marad ilyen :)))
csocsi11-06-2007 07:32:13 // 3052
Nem lassan akarom, de egyenlőre nincs más megoldás.
Cgo11-06-2007 07:20:16 // 3051
szerintem nincs olyan valtonk, ami ezt elvinne, nehogy megint alulmeretezett valtok menjenek a hulye teljesitmenyhajsza miatt :(
raga10-06-2007 22:38:16 // 3050
Itt van a v6-os disel!

Csakohogy a VM motori részvények többsége a GM kezében van ezért ki tudja mikor adnak a jó olasz motorból az ALFA-nak. :(
Vikking 31110-06-2007 17:35:26 // 3049
Tyű, ez nem semmi... Bár még beleférne pár lóerő... 15, hogy megüsse a bmwt...
Tibe10-06-2007 14:50:45 // 3048
Nem nagyon értem a reagálásod, én azt mondtam hogy a 2 literes mocikból 200 körüli lóerőt kihozni már nem egészséges, nagyban csökken a motor élettartama. Nem beszéltem se a németekről, se a V6-ról.....
raga10-06-2007 12:30:37 // 3047
A bmw csak 1 pillanatig tudja!

A nyomatékgörbére pillantva azonnal látszik, hogy 1750 és 2750 között folyamatosan tudja a 400Nm-t , ez a motor, úgy hogy a hengerűrtartalma csupán 1910!
HátvédRomeo09-06-2007 16:28:02 // 3046
Sziasztok!
Amit az Alfa Beígért igaz már több, mint fél éve hogy lesznek brutál Dizelek. Azok ott lesznek az előzetes hírekből. Lesz Bitorbós D is.
Csak jöjjön már!!! :)
Hát igen addíg amit a lehet kapni, Jtdm az kicsit Le-ben lemaradás. De vígasztaljon Mindenkit, hogy a jó munkához idő kell. :)))
BadBoy09-06-2007 16:15:53 // 3045
Akkor hogy hogy a BMW duplaturbős V6-os motra megállja a helyét!?!?!? A 4 hengeres, is jó lehet!

A 150LE nem sok, ami idén még több lesz???? A 2.4JTDm meg már 210LEs változata is rendelhető! Az nem sok?

Csak a németek munkája szar?
BadBoy09-06-2007 16:13:54 // 3044
A Fiatnak sincs, csak lesz!!! És a BMW az egyes faceliftjével hozza, ami azt jelenti, hogy idén lesz!

Nincs lemaradva a Fiat?!?!?!?!

Hát nagyon is! Hol van a V6 JTD????? A BMW-nek már van, és nem csak szimpla, hanem dupla turbóval is! A püzsőnak is van duplaturbója!

A VW csoportnak már van R4, V8, V10 dizele! A V12 idén jön! A mercinek csak szimpla turbójai vannak, de abból 4, 6, 8 hengeresek!

Akkor miről beszélsz, hogy nincs lemaradás?!?!?!?!?!?!

A sőt, meg nem állja meg a helyét! Ha meg igen, akkor fejtsd ki bővebben, mert a sőt nem magyarázat, csak kötözködés, és az igazság kötése a karóhoz, mindenféle magyarázat nélkül!!!!!!!!!!!!!
Kompressz úr08-06-2007 22:54:21 // 3043
Nálam ugyanaz a motor szomjasabb mint a 147ben vagy a 156ban
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.