Forum >> A jövő Alfái
Zool11-06-2007 15:52:48 // 3092
Az asszonynál tényleg így van. Mondjuk őt elilyesztette a 147estől a harapós fék meg 205ös gumikkal kissé nehéz korményzás.
Tedi11-06-2007 15:45:37 // 3091
Csak ugye az igazság az, hogy takargatás nélkül a GT után jobban megfordulnak az utcán, mint egy 147-es után :)))
Ez a beírás meg a saját magad megnyugtatása volt :P :)
Ez a beírás meg a saját magad megnyugtatása volt :P :)
Halesz11-06-2007 15:44:55 // 3090
:)))) Ez a beírás csak a 147-es tulajok megnyugtatására volt, hogy valójában nekik is egy GT-jük van :)
Csak ugye az igazság az, hogy takargatás nélkül a GT után jobban megfordulnak az utcán, mint egy 147-es után :)))
Csak ugye az igazság az, hogy takargatás nélkül a GT után jobban megfordulnak az utcán, mint egy 147-es után :)))
Zool11-06-2007 15:40:22 // 3089
Én bízom a 149 berlinában, kb a 156 méretében. Óriástankkal nem az igazi a városi közlekedés...
Zool11-06-2007 15:39:17 // 3088
De ott sajna a 156 sem segítene :(
Zool11-06-2007 15:38:56 // 3087
Kivéve a fránya töréstesztet...
Zool11-06-2007 15:37:56 // 3086
:)
Egyébbként a 147 azért nem olyan rossz alap....
Egyébbként a 147 azért nem olyan rossz alap....
Tibe11-06-2007 15:36:10 // 3085
Hogy lehetsz ilyen kegyetlen? Haleszba egy világ dőlt most össze!! :))))))))
Zool11-06-2007 15:34:36 // 3084
Na azért tisztázzuk, ha a GT farát letakarod és picit megnyújtod a kocsit magasságában, egy 147estől nem tudod megkülömböztetni. A belseje dettó. A GT egy 147es, bárki bármit mondjon. Ugyanúgy ha valaki azzal jön, hogy a régi CLK az E kupéja, csak mert kereklámás, nem tudom elfogadni. De jobban hangzik, hogy a nagyobb mercin alapul. A GT egy 147es bevadítva, és kb azzal párhuzamosan is frissítették. Azzal viszont egyet értek, hogy kell valami a Brera alá...
TarP11-06-2007 15:22:39 // 3083
Hát igen, ez érdekes kérdés, hogy megtartják-e a GT-t, amikor van egy kivülről nagyobb, belülről kisebb, de nehezebb és drágább Brera is...?
Jelenleg sportos autót egyedül a GT-ből lehetne építeni. (147-ből már modellváltásra nem) A GT a maga 1320kg-jával még egy 1.8T, vagy 2.2T motorral szerelve is nagyon ütős tudna lenni. (Már 3 éve árulni kellene valami ilyesmi felszereleéssel...)
Jelenleg sportos autót egyedül a GT-ből lehetne építeni. (147-ből már modellváltásra nem) A GT a maga 1320kg-jával még egy 1.8T, vagy 2.2T motorral szerelve is nagyon ütős tudna lenni. (Már 3 éve árulni kellene valami ilyesmi felszereleéssel...)
Halesz11-06-2007 15:03:48 // 3082
És akkor a GT CC-ről szóló terveimről még nem is szóltam :)
BeeGee11-06-2007 14:51:10 // 3081
Hu, ez durva :D
Én látok esélyt sajna ennek a GT meghalására, mert ha megnézed, minden GT-nek volt egy berlina megfelelője a történelemben. a GT-nek a 156 volt, de azt leváltotta a 159, és annak pedig a Brera a gt változata.
A 149nek viszont lehet kis gt-je, abban bízom (racer, junior)..
Én látok esélyt sajna ennek a GT meghalására, mert ha megnézed, minden GT-nek volt egy berlina megfelelője a történelemben. a GT-nek a 156 volt, de azt leváltotta a 159, és annak pedig a Brera a gt változata.
A 149nek viszont lehet kis gt-je, abban bízom (racer, junior)..
BeeGee11-06-2007 14:49:00 // 3080
Sztem a legütősebb a 8c :)
BadBoy11-06-2007 14:45:36 // 3079
Szerintem ezt a hosszú kivánságlitát inkább add át a télapónak, az hamarabb fogja teljesiteni, mint a Fiat vezetése! :PPPPP
:DDD
:DDD
Tedi11-06-2007 14:43:25 // 3078
A legütősebb szvsz egy 145 V6TB lenne Q4-gyel :)
Vagy az Alfa Junior egy 3.2-es JTS-sel, Q4-gyel
Vagy az Alfa Junior egy 3.2-es JTS-sel, Q4-gyel
Halesz11-06-2007 14:36:21 // 3077
Q4-es V6-os GT kéne és a legütősebb autója lenne az Alfának :)
BadBoy11-06-2007 14:29:53 // 3076
Küldjek e-mailt torinóba??? :DDD
Cabrió szerintem biztos nem lesz, de az erősebb dizelek szerintem lesznek. Nagy szüksé g lenne rá, mert kereslet is lenne. De a 2.4 JTDm, ha jól tudom, nem fért be a motorháztető alá. De majd meglátjuk.
Cabrió szerintem biztos nem lesz, de az erősebb dizelek szerintem lesznek. Nagy szüksé g lenne rá, mert kereslet is lenne. De a 2.4 JTDm, ha jól tudom, nem fért be a motorháztető alá. De majd meglátjuk.
BadBoy11-06-2007 14:28:25 // 3075
Krisztiánt (Bckk) kell megkérdezni, mert ő tud erre válaszolni. De a 147-ből is lesz ilyen verzió. Ha az Audi mintájára csinálják meg nálunk, akkor nem lesz hátsó üléssor, és csak háló marad benne.
De mivel ennek nincs értelme, és nem venné a kutya sem, ezért tuti, hogy csak 4 személyesere fogják átcsinálni, mint a Grande Puntót, ahol nincs ör, és fejtámasz a középső utasnak, és a papirokban is csak 4 személy van feltüntetve.
De mivel ennek nincs értelme, és nem venné a kutya sem, ezért tuti, hogy csak 4 személyesere fogják átcsinálni, mint a Grande Puntót, ahol nincs ör, és fejtámasz a középső utasnak, és a papirokban is csak 4 személy van feltüntetve.
BadBoy11-06-2007 14:26:03 // 3074
:DDD
Nem hiába mondtátok, hogy teherautó! :DD
Nem hiába mondtátok, hogy teherautó! :DD
Halesz11-06-2007 14:19:35 // 3073
Így legyen :) Tudod, a mániám, hogy remélem lesz belőle cabrió is :) mert akkor arra váltok :)
Halesz11-06-2007 14:19:09 // 3072
Ne idegesíts :) és nem lesz benne hátsó üléssor, és rács lesz a vezető mögött?
Tedi11-06-2007 14:18:07 // 3071
Na, akkor a Haleszak mégiscsak Ifája van :D
BadBoy11-06-2007 14:13:04 // 3070
Ja! Még egy adalék. Nem fogják ezt a modellt olyan gyorsan levenni a palettáról, mert itt SKban, most fog megjelenni az a kisáruszállitónak nevezett kamu változat, ahol az ÁFÁt vissza lehet igényleni. Szlovákiában tényleg teherautó lesz! :DDD
SzJ11-06-2007 14:12:44 // 3069
És ezt a motort fogják beletenni a Saab 9-3.-ba, a Zafira-ba, és a Vectra-ba is. Csak ott TTiD jelzés alatt fut.
http://www.a5.hu/cikkek/1/21140.shtml
http://www.a5.hu/cikkek/1/21140.shtml
BadBoy11-06-2007 14:11:44 // 3068
Hát szerintem ezt a modellt nem fogják abbahagyni, mert jóval alacsonyabb árkategóriában van, mint a Brera. És nem mindegy, hogy van egy megfizethető cupé, vagy nincs. Szerintem folytatni fogják. Csak elősször mutassák be a 149-et, és abbaól majd csinálnak egy kupét is.
De szerintem a fecelift sem fontos ahhoz, hogy a motor megjelenjen az árlistán, és rendelhető legyen.
De szerintem a fecelift sem fontos ahhoz, hogy a motor megjelenjen az árlistán, és rendelhető legyen.
TarP11-06-2007 14:08:26 // 3066
Hát igen. GT-be jól jön minden, ami 200ló körüli....fölötti :)
raga11-06-2007 14:00:55 // 3065
Dehogy volt kár, ott már a konrét dátumok és fordulatszámtrtományok is le vannak írva ! :)
Halesz11-06-2007 13:55:26 // 3064
Feltéve ha lesz újabb facelift, vagy újabb GT..... félek hogy ez a vonal kihal, mert ott a Brera...
BadBoy11-06-2007 13:52:50 // 3063
Szerintem bele fogják valahogy tákolni. Mert a Q2 elbirná, és még nagyobb élményt adna.
BadBoy11-06-2007 13:51:56 // 3062
Akkor soros hathengers. De 6 henger, nem csak 4. A mondanivaló ez akart lenni.
Elnézést a pontatlanságért!
Elnézést a pontatlanságért!
BadBoy11-06-2007 13:50:53 // 3061
Ilyen szemszögből nézve az állitásod teljesen igaz. De mondjuk a piezzo elektronikát, és a 3. generációs Common - rail technológiát már a Fiat is megvehetné.
Abban igazad van, hogy az élmezőnybe tartozik a Fiat, és a dizel technológia is. És a pénzögyi válságnak is betudható ez a htrány, ahogy irtad.
Abban igazad van, hogy az élmezőnybe tartozik a Fiat, és a dizel technológia is. És a pénzögyi válságnak is betudható ez a htrány, ahogy irtad.
Halesz11-06-2007 13:29:23 // 3060
Jó lenne a GT-be :)
Tedi11-06-2007 13:29:10 // 3059
Kár volt ezért a TC-re menni...
raga11-06-2007 12:41:04 // 3058
Ja, itt van.
És már juliustól van a "gyengébb".
És már juliustól van a "gyengébb".
mesa11-06-2007 12:30:13 // 3057
nem sima, de soros 6 hengeres :)
mesa11-06-2007 12:27:26 // 3056
Most írták a TC-on, hogy 180 ill 190 lóerős változatban is összeszerelik az új 1.9 JTD dupla turbósokat, mindkettőt 400 Nm nyomatékkal.
Azt hiszem ez már elég jól hangzik. :D
Azt hiszem ez már elég jól hangzik. :D
Halesz11-06-2007 12:19:20 // 3055
Szerintem a BMW-nek sem V6-os dízelje van, hanem sima 6 hengeres, nem?
BeeGee11-06-2007 12:12:47 // 3054
Mi ez a kitörés? Félre értettél, én nem húztalak, csak elmondtam a véleményem. Jó, nem magyaráztam meg, hogy miért gondolom ezt, de azért ennyire ne kapd már fel a vizet!
Azért mondom, hogy nincs lemaradása, mert adott méretkategoriákban az alfa motorok az élmezőnyben vannak, legyen az 1,9 vagy 2.4 (vagy a fiat a kisebbekkel).
Az egy dolog, hogy nicns v6 dízelük még, de ahhoz elég sokmindent kéne fejleszteni még (jó váltó, hajtáslánc).
Az alfának nehéz időszaka volt, a bmw-re meg a világméretű vw-ra ez nem mondható el, jó hogy annyi mocijuk van, hogy már ők se tudnak mit kezdeni vele..
Szóval ehhez képest nincsenek lemaradva, bármit mondasz.
Azért mondom, hogy nincs lemaradása, mert adott méretkategoriákban az alfa motorok az élmezőnyben vannak, legyen az 1,9 vagy 2.4 (vagy a fiat a kisebbekkel).
Az egy dolog, hogy nicns v6 dízelük még, de ahhoz elég sokmindent kéne fejleszteni még (jó váltó, hajtáslánc).
Az alfának nehéz időszaka volt, a bmw-re meg a világméretű vw-ra ez nem mondható el, jó hogy annyi mocijuk van, hogy már ők se tudnak mit kezdeni vele..
Szóval ehhez képest nincsenek lemaradva, bármit mondasz.
csocsi11-06-2007 07:32:31 // 3053
Szerintem mindig is marad ilyen :)))
csocsi11-06-2007 07:32:13 // 3052
Nem lassan akarom, de egyenlőre nincs más megoldás.
Cgo11-06-2007 07:20:16 // 3051
szerintem nincs olyan valtonk, ami ezt elvinne, nehogy megint alulmeretezett valtok menjenek a hulye teljesitmenyhajsza miatt :(
raga10-06-2007 22:38:16 // 3050
Itt van a v6-os disel!
Csakohogy a VM motori részvények többsége a GM kezében van ezért ki tudja mikor adnak a jó olasz motorból az ALFA-nak. :(
Csakohogy a VM motori részvények többsége a GM kezében van ezért ki tudja mikor adnak a jó olasz motorból az ALFA-nak. :(
Vikking 31110-06-2007 17:35:26 // 3049
Tyű, ez nem semmi... Bár még beleférne pár lóerő... 15, hogy megüsse a bmwt...
Tibe10-06-2007 14:50:45 // 3048
Nem nagyon értem a reagálásod, én azt mondtam hogy a 2 literes mocikból 200 körüli lóerőt kihozni már nem egészséges, nagyban csökken a motor élettartama. Nem beszéltem se a németekről, se a V6-ról.....
raga10-06-2007 12:30:37 // 3047
A bmw csak 1 pillanatig tudja!
A nyomatékgörbére pillantva azonnal látszik, hogy 1750 és 2750 között folyamatosan tudja a 400Nm-t , ez a motor, úgy hogy a hengerűrtartalma csupán 1910!
A nyomatékgörbére pillantva azonnal látszik, hogy 1750 és 2750 között folyamatosan tudja a 400Nm-t , ez a motor, úgy hogy a hengerűrtartalma csupán 1910!
HátvédRomeo09-06-2007 16:28:02 // 3046
Sziasztok!
Amit az Alfa Beígért igaz már több, mint fél éve hogy lesznek brutál Dizelek. Azok ott lesznek az előzetes hírekből. Lesz Bitorbós D is.
Csak jöjjön már!!! :)
Hát igen addíg amit a lehet kapni, Jtdm az kicsit Le-ben lemaradás. De vígasztaljon Mindenkit, hogy a jó munkához idő kell. :)))
Amit az Alfa Beígért igaz már több, mint fél éve hogy lesznek brutál Dizelek. Azok ott lesznek az előzetes hírekből. Lesz Bitorbós D is.
Csak jöjjön már!!! :)
Hát igen addíg amit a lehet kapni, Jtdm az kicsit Le-ben lemaradás. De vígasztaljon Mindenkit, hogy a jó munkához idő kell. :)))
BadBoy09-06-2007 16:15:53 // 3045
Akkor hogy hogy a BMW duplaturbős V6-os motra megállja a helyét!?!?!? A 4 hengeres, is jó lehet!
A 150LE nem sok, ami idén még több lesz???? A 2.4JTDm meg már 210LEs változata is rendelhető! Az nem sok?
Csak a németek munkája szar?
A 150LE nem sok, ami idén még több lesz???? A 2.4JTDm meg már 210LEs változata is rendelhető! Az nem sok?
Csak a németek munkája szar?
BadBoy09-06-2007 16:13:54 // 3044
A Fiatnak sincs, csak lesz!!! És a BMW az egyes faceliftjével hozza, ami azt jelenti, hogy idén lesz!
Nincs lemaradva a Fiat?!?!?!?!
Hát nagyon is! Hol van a V6 JTD????? A BMW-nek már van, és nem csak szimpla, hanem dupla turbóval is! A püzsőnak is van duplaturbója!
A VW csoportnak már van R4, V8, V10 dizele! A V12 idén jön! A mercinek csak szimpla turbójai vannak, de abból 4, 6, 8 hengeresek!
Akkor miről beszélsz, hogy nincs lemaradás?!?!?!?!?!?!
A sőt, meg nem állja meg a helyét! Ha meg igen, akkor fejtsd ki bővebben, mert a sőt nem magyarázat, csak kötözködés, és az igazság kötése a karóhoz, mindenféle magyarázat nélkül!!!!!!!!!!!!!
Nincs lemaradva a Fiat?!?!?!?!
Hát nagyon is! Hol van a V6 JTD????? A BMW-nek már van, és nem csak szimpla, hanem dupla turbóval is! A püzsőnak is van duplaturbója!
A VW csoportnak már van R4, V8, V10 dizele! A V12 idén jön! A mercinek csak szimpla turbójai vannak, de abból 4, 6, 8 hengeresek!
Akkor miről beszélsz, hogy nincs lemaradás?!?!?!?!?!?!
A sőt, meg nem állja meg a helyét! Ha meg igen, akkor fejtsd ki bővebben, mert a sőt nem magyarázat, csak kötözködés, és az igazság kötése a karóhoz, mindenféle magyarázat nélkül!!!!!!!!!!!!!
Kompressz úr08-06-2007 22:54:21 // 3043
Nálam ugyanaz a motor szomjasabb mint a 147ben vagy a 156ban
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
549
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?