Forum >> A jövő Alfái
count M24-07-2007 10:18:07 // 3342
Az említett paraszt történetesen elég jó ismerősöm. A srác autótervezést tanult, egy MG kabrió boldog tulajdonosa, és a legkisebb mértékben sem németautó-párti.
zolee14524-07-2007 09:28:03 // 3341
A 316-ra is tudsz veni M csomagot, és akkor lesz egy nagyon brutál kinézetű BMW emblémás Suzukid.:D Csak ugye elég ciki, hogy nyáron megdöglesz a 6 milliós kocsidban, mert nincs klíma, és ha le akarod húzni az ablakot akkor hiába nyomogatod a tekerőjét...csak úgy működik ha tekered.:D
zolee14524-07-2007 09:22:54 // 3340
Ha ehhez még hozzájönnek azok a fajta tesztek, ami pár helyre nemrég be volt linkelve (hogy nem tudta a paraszt hogy mibe ültetik, csak mondania kellett a véleményét érzés alapján) akkor már másképpen néznek ki a dolgok. Mondjuk Magyarországon eléggé jelen van az a hiedelem, hogy ami német az jó. A japánok meg azt mondogatják, hogy a németek beszélnek a minőségről, mi meg szállítjuk azt a vevőknek. Ebben azért van valami.:)
Az építőiparról tudok jobban nyilatkozni. Ha egy ember (legyen az szakmunkás, vagy segédmunkás, vagy bármi) egyszer kint volt a németeknél melózni az már akkora rangnak számít, vagy annak hiszi, hogy na. Utána már alig hajlandó bármit is magyarul mondani. Olyan a dolog, hogy aki ott dolgozott az baromira jól csinál mindent, mert ugye a németeknek nem lehet szart eladni. Pedig dehogynem...:D
Ha valaki el van ájulva a németektől attól mindig azt kérdezem meg, hogy ha ugyanezt egy török gyártaná mi lenne a véleménye? Persze általában legyintés, vagy hasonló a válasz. Pedig ami made in germany azt lazán gyárthatták törökök.:D
Az építőiparról tudok jobban nyilatkozni. Ha egy ember (legyen az szakmunkás, vagy segédmunkás, vagy bármi) egyszer kint volt a németeknél melózni az már akkora rangnak számít, vagy annak hiszi, hogy na. Utána már alig hajlandó bármit is magyarul mondani. Olyan a dolog, hogy aki ott dolgozott az baromira jól csinál mindent, mert ugye a németeknek nem lehet szart eladni. Pedig dehogynem...:D
Ha valaki el van ájulva a németektől attól mindig azt kérdezem meg, hogy ha ugyanezt egy török gyártaná mi lenne a véleménye? Persze általában legyintés, vagy hasonló a válasz. Pedig ami made in germany azt lazán gyárthatták törökök.:D
Zool24-07-2007 09:16:16 // 3339
Gondolom ezt már sokszor belinkelték ide is, de emléleztetőül:
http://www.youtube.com/watch?v=HxyH9I41dwY
(147, hivatalos)
http://www.youtube.com/watch?v=Pkk3pmfa4vU
(156, senki sem tudja hol és mivel történt)
Inkább legyen 1500 kiló alhangon, és túléld a balesetet...
Egyébbként nekem inkább a mérettel van bajom. A 159 egysezrűen túl nagy a vársoi közlekesdéshez, szélesebb mint egy E klasse, és hosszabb mint bármyleik prémium közép...
http://www.youtube.com/watch?v=HxyH9I41dwY
(147, hivatalos)
http://www.youtube.com/watch?v=Pkk3pmfa4vU
(156, senki sem tudja hol és mivel történt)
Inkább legyen 1500 kiló alhangon, és túléld a balesetet...
Egyébbként nekem inkább a mérettel van bajom. A 159 egysezrűen túl nagy a vársoi közlekesdéshez, szélesebb mint egy E klasse, és hosszabb mint bármyleik prémium közép...
TarP24-07-2007 09:15:06 // 3338
Voltam BMW-nél, ők is alkuképesek. 0.5milliót le lehet beszélni egy 325i árából egy komoly arkifejezés segítségével :)
Ugyanakkor lehet, hogy a regiadó tolja meg a jobb benzines Alfák árát, mert nem 2.0, hanem 2.2 és nem 3.0, hanem 3.2 és ez sokszázezer FT-t jelent nálunk :(
Ugyanakkor lehet, hogy a regiadó tolja meg a jobb benzines Alfák árát, mert nem 2.0, hanem 2.2 és nem 3.0, hanem 3.2 és ez sokszázezer FT-t jelent nálunk :(
TarP24-07-2007 09:11:28 // 3337
Ebben igazat adok.
Bár az alap 159-re én is rásuhintanék egy TI felszereltséget! :)
Bár az alap 159-re én is rásuhintanék egy TI felszereltséget! :)
Zool24-07-2007 09:11:27 // 3336
A piaci árelőny nem sokat ér, ha a kocsi törik, mint a pozdorja... Nekem a teljes Alfa palettát kizárta a gyér törrésteszt, annak ellenére, hogy pont a kereskedőnél állt egy 147 egy "szabványos" (offset frontális) karambol után, az A oszlopnak semmi baja (vmit nagyon elcsesztek az Alfánál az NCAP előtesztek során). Tehát egyedül a 159 lett volna esélyes. Ugyanakkor ha az ember kicsit körülnéz európában, nagyon versenyképes 159es árakat talál. Én a 159est vagy 3-4000 euróval kaptam volna olyaóbban, mint a hasonló tudású / felszereltségű 318d-t. Igazából persze a gond az hogy mindnáron a 3ashoz mérünk, ami egyrészt tényleg nagyon jól sikerült, másrészt piszkosul drága. Az alapár a német listán semmit sem tartalamz, csomagokkal meg nagy árelőnyre tesz szert a 159, ráadásul létezik olyan is hogy alku, amiben az alfa még kedvezőbb lehet, mivel ők nincsenek annyira jó alkuheylzetben. A bömö kereskedő azt mondja, hogy ez az ár, majd más elviszi. Azért az Alfánál még nincs így, a németeknél komoly akciók volta, többek között a márkahívőknek is: az alfákat többezer eurós felárral vették be 159 vásárlása esetén...
zolee14524-07-2007 08:58:57 // 3335
Ha igaz akkor ezek a dolgok (részben) megoldódnak a súlycsökkentéssel. Az ár egy másik kérdés. Ez a tipikus német stratégia, hogy van egy belépő modell, de ami méltó mondjuk a BMW jel viselésére az dupla annyiba kerül. Láttam már alap 316 BMW-t, kb Suzuki kategória... igaz, hogy a paraszt elmondhatja, hogy BMW-ben ül, és talán még a farka is nő 1-2 centit.
TarP24-07-2007 08:49:45 // 3334
A tömegről csak annyit, hogy a 156 legnagyobb piaci előnye az volt, hogy egy 1.6-ossal legyorsultál egy BMW-Audi-Mercedes 1.8-at, illetve egy 2.0-val ugyanígy a 2.2-esekkel szemben, hiába ügyeskedett a BMW 320-nak nevezni a 2.2-es motort, még akkor is Alfa fölény volt, mindez OLCSÓBBAN!
Ezt a piaci előnyt most elfelejthetjük, a 159 drágább ,mint a 3-mas és lassabb, szinte minden kategóriában.
Ezért várom már, hogy legyen valami sportosabb Alfa is, persze nem 20 milló felett...
Ez a Junior, vagy Racer még tartja bennem a lelket...Különben a "látens BMW-sből" eltűnhet a látens.
Ezt a piaci előnyt most elfelejthetjük, a 159 drágább ,mint a 3-mas és lassabb, szinte minden kategóriában.
Ezért várom már, hogy legyen valami sportosabb Alfa is, persze nem 20 milló felett...
Ez a Junior, vagy Racer még tartja bennem a lelket...Különben a "látens BMW-sből" eltűnhet a látens.
mesa23-07-2007 16:57:23 // 3333
Olyat én is csináltattam a Fiatomra, csak acélból! Biztos ami biztos :)))
zolee14523-07-2007 16:53:29 // 3332
Az a baj, hogy kevés a vizsgált ütközésfajta, és egy nem túl biztonságos autóval is rá lehet gyúrni ezekre a dolgokra, vagyis azokat a részeket erősítik csak, amelyek az adott töréstesztben úgymond "részt vesznek". Off, de ha jól tudom pl az nvidianak voltak 3dmarktra vagy mifenére optimalizált driverei...na ugyanez autóval az NCAP-ra optimalizált autó.:)
Egy példa: első körben az első szériás 3-as Compact BMW csúnya eredményt ért el. Erre a két első nyúlványra (vagy mi az) raktak egy alumínium elemet, ami a terhet megosztotta a két rész közt, egy amolyan összekötő elem volt ez, és utána már rögtön jobban produkált. Persze utána is szar volt, csak nem annyira.:))
Egy példa: első körben az első szériás 3-as Compact BMW csúnya eredményt ért el. Erre a két első nyúlványra (vagy mi az) raktak egy alumínium elemet, ami a terhet megosztotta a két rész közt, egy amolyan összekötő elem volt ez, és utána már rögtön jobban produkált. Persze utána is szar volt, csak nem annyira.:))
zolee14523-07-2007 16:46:26 // 3331
Egyi barátom mesélte, hogy egy 325i tulaj belenézett a 316-osának a motorterébe, majd azt mondta, hogy "ebből hiányzik két henger...pedig a helye megvan" :D
Grando23-07-2007 16:33:58 // 3330
A jó életbe, akkor az enyémből is kiloptak 2 hengert! Gyerekek! Jobb lesz, ha ti is körülnéztek a motortérben! :DDDDDDD
mesa23-07-2007 16:21:08 // 3329
muhahaha :)
Egyébként van olyan gyártó, akinél a krómozott kipufogóvég toldat jelzi a sportos modellt :D
Egyébként van olyan gyártó, akinél a krómozott kipufogóvég toldat jelzi a sportos modellt :D
BeeGee23-07-2007 16:20:01 // 3328
Nem olyan dupla, hanem dupla-dupla :)
Halesz23-07-2007 16:18:08 // 3327
Akkor a Te autódban is V8 lesz, basszus!!!!! :DDDDD
BeeGee23-07-2007 16:13:24 // 3326
A kinaiak is csak azért fürödtek be, mert náluk lejjebb van a léc. Ha kell, csinálnak 5csillagos (7fejűsárkányos) autót..
BeeGee23-07-2007 16:08:51 // 3325
A "legaranyosabb" szagújságírói komment a mostani autómagazinban van:
"a dupla kipufogó vég a V8as motorra utal"
nem szószerint idéztem, de valami iyesmi :)
"a dupla kipufogó vég a V8as motorra utal"
nem szószerint idéztem, de valami iyesmi :)
BadBoy23-07-2007 16:06:14 // 3324
Na ez most egy másik sztory, és lehet nem ide tartozna, de szerintem az a törésteszt ami van, nem objektiv, ahogy irtad. Ezt teljesen másképp kellene csinálni szerintem, ami rávilágitana az 5 csillag és 5 csillag közti különbségre.
De sajna a Grande sem egy cingár balerina. :(
De sajna a Grande sem egy cingár balerina. :(
BadBoy23-07-2007 16:03:05 // 3323
Figyi, én értem amit mondasz, de amorén belül is hallottam már ilyen dolgot, pedig ez egy alfás társaság. Engem az 5 csillag érdekell legkevésbé. A 147-es cseréje sem a csillagok háborúja végett történt meg. Ez a saját maga fékező, elinduló beszélgetőtárs autó meg nem az esetem, de ez is egy szempont, amit sokan felhoznak. Sajna, de ez van.
Na de azért az angoloknál a kis lélkvesztő az egyik véglet, a másik meg a nagy batár. Ott azért nagyok a kontrasztok.
Én a motorokkal kapcsolatos irásodat is elfogadom, de sajnálatos módon, szerintem a trendeket is szeretné meglovagolni a gyár, és ezért egy picit eltávolodott a régi arculattól. De sajnos, valahol meg ezt is meg kell hogy értsük, és el kell hogy fogadjuk.
(nincs gond, ha homlok egyenest mást is irsz, de néha érzem csak úgy magamat, mintha egy hülyének lennék nézve, pedig én is csak a véleményemet irom meg, amit tanulok a vállalat vezetésről, és a gondolkodásásról)
Na de azért az angoloknál a kis lélkvesztő az egyik véglet, a másik meg a nagy batár. Ott azért nagyok a kontrasztok.
Én a motorokkal kapcsolatos irásodat is elfogadom, de sajnálatos módon, szerintem a trendeket is szeretné meglovagolni a gyár, és ezért egy picit eltávolodott a régi arculattól. De sajnos, valahol meg ezt is meg kell hogy értsük, és el kell hogy fogadjuk.
(nincs gond, ha homlok egyenest mást is irsz, de néha érzem csak úgy magamat, mintha egy hülyének lennék nézve, pedig én is csak a véleményemet irom meg, amit tanulok a vállalat vezetésről, és a gondolkodásásról)
mesa23-07-2007 16:00:20 // 3322
A Diva lehetne ilyen! Az csak egy "vacak" JTS, de könnyű mint egy Lotus, tehát igazi élményautó ;-)
mesa23-07-2007 15:58:49 // 3321
Ma már szinte senki nem gyárt 5 csillagosnál rosszabbat. Kivéve a kínaiak :P :D
Akinek 4 csilagot adnak, azoknak is feltétellel, hogy ezt meg azt kicserélik, akkor megkapják az ötöst.
Ha a 159-nek,a Grande Puntonak és a Bravonak (?) eddig sikerült, akkor menni fog a Juniorral is.
ui: Éppen ideje lenne az NCAP-nak emelni a tétet a maximális pontszámhoz, mert 5 csillag és 5 csillag között is lényeges eltérések vannak!
Akinek 4 csilagot adnak, azoknak is feltétellel, hogy ezt meg azt kicserélik, akkor megkapják az ötöst.
Ha a 159-nek,a Grande Puntonak és a Bravonak (?) eddig sikerült, akkor menni fog a Juniorral is.
ui: Éppen ideje lenne az NCAP-nak emelni a tétet a maximális pontszámhoz, mert 5 csillag és 5 csillag között is lényeges eltérések vannak!
BeeGee23-07-2007 15:53:25 // 3320
Akkor is ez lesz a véleményed, mikor az Alfád helyetted fékez, mert úgy gondolja, hogy veszélyes az útkereszteződés vagy épp nem enged előzni? 90%ban marketingf@szság, már elnézést. Nem kedvez se a környezetszennyezésnek, fogyasztásnak, se az előállítási árnak, se semminek.
A anolok konzervatívak, mégis annyira megy ott a kis lélekvesztők piaca, mint sehol máshol. Pedig biztos ők is féltik az életüket.
(És ne vedd személyes támadásnak, szó sincs róla. Néha úgy érzem, hogy mindennel bántalak, amit mondok, pedig csak általánosságban írom őket.)
És ha megnézed, az Alfa sosem gyártott gigaméretű motorokat (néha kissebb V8as becsuszant :) ). Mindig volt egy erősebb gyár nála, még a tömeggyártásban is. Mégis sportosnak gondolták.
A anolok konzervatívak, mégis annyira megy ott a kis lélekvesztők piaca, mint sehol máshol. Pedig biztos ők is féltik az életüket.
(És ne vedd személyes támadásnak, szó sincs róla. Néha úgy érzem, hogy mindennel bántalak, amit mondok, pedig csak általánosságban írom őket.)
És ha megnézed, az Alfa sosem gyártott gigaméretű motorokat (néha kissebb V8as becsuszant :) ). Mindig volt egy erősebb gyár nála, még a tömeggyártásban is. Mégis sportosnak gondolták.
BadBoy23-07-2007 15:40:33 // 3319
Én még mindig azt hangsúlyozom, hogy a 159-es súlyával nincs semmi gond. De a kis autó kis tömeget elfogadom, és igazat is adok. De ha a törésteszt csak 3-4 csillagos lesz, akkor előjön az a tábor, aki azért nem vesz 147-et, mert csak 3 csillagot kapott, és mert életveszélyes. Minden autóban meg lehet halni, csak, ezt ők nem tudatositják. Itt csak annyi a különbség, hogy nagyobb a túlélési esélyed.
BadBoy23-07-2007 15:37:54 // 3318
De amerikában meghivásos alapon volt a vásárlók meghivása. Csak olyan emberek kapták meg, akiknek 6C-jük van.
Ha nem hiszed, kérdezd meg Bckkt, ő hivatalos minőségében Alfa eladó, és valamivel több infója van neki, mint nekünk.
Ha nem hiszed, kérdezd meg Bckkt, ő hivatalos minőségében Alfa eladó, és valamivel több infója van neki, mint nekünk.
BeeGee23-07-2007 15:36:52 // 3317
Mármint ha a kis tömeg / kis moci / nagy teljesítmény koncepciótval probálkozna, úgy értem.
BeeGee23-07-2007 15:34:18 // 3316
Sportosnak nem csak azt hívnám, ami 1900-2000 kg és 400+ Le. Igaz, a súlya már alakul a 159nek :)
Ha a kis városi rohangálós autó megál 1200-1300 kg körül, akkor a 180Le más elég lesz ahhoz, hogy megtartsa a sportos imidzst az alfának. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a sportosságnak vannak más útjai is, mint a hatalmas mocik és tömeg.. És nem biztos hogy melléfogna az Alfa, ha ezt az utat követné.
Ha a kis városi rohangálós autó megál 1200-1300 kg körül, akkor a 180Le más elég lesz ahhoz, hogy megtartsa a sportos imidzst az alfának. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a sportosságnak vannak más útjai is, mint a hatalmas mocik és tömeg.. És nem biztos hogy melléfogna az Alfa, ha ezt az utat követné.
mesa23-07-2007 15:32:48 // 3315
Ez meg vicces UL!!!.
Ilyen feltételt nem szabhat egyetlen gyártó sem. Főként mivel USA-ban is árulják, az egész gyár bezárhatna egy feldühödt amerikai állampolgár diszkriminációs pere után! :DDD
Ilyen feltételt nem szabhat egyetlen gyártó sem. Főként mivel USA-ban is árulják, az egész gyár bezárhatna egy feldühödt amerikai állampolgár diszkriminációs pere után! :DDD
mesa23-07-2007 15:30:54 // 3314
Minden esetre a céljukat sikerült elérni : egy piros szelepfedél festésről már is variálnak a szakújságírók, hogy hátha a Maser mocija , meg talán megrémül a konkurencia hogy már tesztelik is az olaszok a V8-as fenevadat! :)))))
BadBoy23-07-2007 15:30:00 // 3313
Én elfogadom, mert én a technikai részhez nem értek. Én csak annak hittem, amit láttam és olvastam.
BadBoy23-07-2007 15:28:15 // 3311
Az akkor hirek szerint Magyarországon több megrendelés is volt. De infójaim szerint majdnem lehetetlen volt hozzájutni. Csehországban Bckk bemutatott a brnoi eladónak, akiknél volt egy jelentkező 8C-re, de ő sem kapta meg, mert a feltétel az volt, hogy kell hogy legyen minimum egy Ferrarid, és egy Alfádnak lannie a garázsbanm, másként esélytelen vagy. És ennél fogva ők sem tudták eladni azt az autót. Lehet Magyarországon volt olyan ember, aki meg akarta venni, és teljesiteni is tudta a feltételeket.
BadBoy23-07-2007 15:24:54 // 3310
Akár hányszor magasabb a Toyota bevétele, ha nem fogja merni megcsinálni az Alfa, akkor egyre rosszab helyzetbe kerül. Mert itt a Sport szavat emelném ki, és ezt sokan hiányolják a jelenlegi Alfákból. És minél tovább húzzák, annál rosszabba helyzet. De itt is ugyan azt mondom, ha lesz V8 akkor is, ha nem akkor is nagyon jól át van számolva ez a dolog a pénzügyekkel foglalkozó részlegen.
mesa23-07-2007 15:21:21 // 3309
Simán V6. Már csak azért is, mert 6 sárga karika van rajta a gyújtástrafóknak :)
Azon kívűl kompresszoros vagy turbos, és pont emiatt nem is lehet V8, mert a Maserati féle 4.2-esnek a szívósora el sem férne a cucc alatt - ha megnézed a motor HQ gyári képeit (amiken ráadásul 2x 4db trafó van)
Azt talán el tudom képzelni, hogy a 2 hengersorrol levettek egyet-egyet és megspékelték turboval, hogy nem a GM blokkot használják.
De hogy nem V8 az 100%! Főleg keresztben! :)
Azon kívűl kompresszoros vagy turbos, és pont emiatt nem is lehet V8, mert a Maserati féle 4.2-esnek a szívósora el sem férne a cucc alatt - ha megnézed a motor HQ gyári képeit (amiken ráadásul 2x 4db trafó van)
Azt talán el tudom képzelni, hogy a 2 hengersorrol levettek egyet-egyet és megspékelték turboval, hogy nem a GM blokkot használják.
De hogy nem V8 az 100%! Főleg keresztben! :)
BadBoy23-07-2007 15:21:21 // 3308
Én ehhez nem értek a VirtualTuninghoz, Photoshop sem az asztalom. De ezt találtam. Ezt nem találtam ki.
BadBoy23-07-2007 15:19:41 // 3307
Én sem akarom, hogy az Alfa ismét pénzügyi válságba kerüljön, de ha nyerni szeretnének, akkor be kell vállalni.
Azért a vezetés, és a pénzügyi részleg vezetői, ha megépül, már tutira kikarikáztak mindent, hogy mi lenne a nyareség, és a piackutatások is elkészültek.
Ez szerintem nem fejjel a falnakrohanás, ha megépül. Ez nem olyan, hogy Giovanni reggel felkel, és hasracsapva azt mondja, hogy berakok a 159-es orrába egy V8-as motrot. :)
Azért a vezetés sem hülye. A döntést ők hozzák meg úgy is.
Azért a vezetés, és a pénzügyi részleg vezetői, ha megépül, már tutira kikarikáztak mindent, hogy mi lenne a nyareség, és a piackutatások is elkészültek.
Ez szerintem nem fejjel a falnakrohanás, ha megépül. Ez nem olyan, hogy Giovanni reggel felkel, és hasracsapva azt mondja, hogy berakok a 159-es orrába egy V8-as motrot. :)
Azért a vezetés sem hülye. A döntést ők hozzák meg úgy is.
BadBoy23-07-2007 15:16:10 // 3306
Szerintem Európában is sokkal nagyobb kereslet lenne a V8-ra mint 1000DB-ra.
Nem tudom, hogy hol olvastam, melyik autóshirportálon, ahol pont ezt a kérdést boncolgatták, hogy miért van szükség limitált darabszámú autókra. És a válasz az volt rá, hogy a gyártó megmutassa a nagyközönságnek, hogy mire képes, és felkeltse az érdeklődést az újdonságok iránt. Úgymond mézesmadzag szindróma. És az 8C is ezért épült szerintem.
Nem tudom, hogy hol olvastam, melyik autóshirportálon, ahol pont ezt a kérdést boncolgatták, hogy miért van szükség limitált darabszámú autókra. És a válasz az volt rá, hogy a gyártó megmutassa a nagyközönságnek, hogy mire képes, és felkeltse az érdeklődést az újdonságok iránt. Úgymond mézesmadzag szindróma. És az 8C is ezért épült szerintem.
mesa23-07-2007 15:15:06 // 3305
Szerintem 3-400 db 8C Competizione csak az USA-ban és Japánban országonként elkelne ... :)
És ne feledkezzünk meg Árpa Attiláról sem, tehát itthon egynek is van már gazdi jelöltje!!
És ne feledkezzünk meg Árpa Attiláról sem, tehát itthon egynek is van már gazdi jelöltje!!
TarP23-07-2007 15:14:15 // 3304
A Toyota árbevétele 300-szor (nem pontos adat, de mindegy) annyi, mint az Alfáé.
Ők gyárthatnának kempingszéket is V16-os motorral...arra is megvan a pénzük és nem gyegülnének meg :(
Ők gyárthatnának kempingszéket is V16-os motorral...arra is megvan a pénzük és nem gyegülnének meg :(
BeeGee23-07-2007 15:12:55 // 3303
V8 keresztben?? :-o
BadBoy23-07-2007 15:12:07 // 3302
És a Lexus IS-F, vagy hogy fogják hivni. Abban az esetben is 400LE fölötti teljesitményt rebesgetnek. Jó, tudom, a Toyota a világ elsőszámú gyártója. De akkor is mernek 19-re lapot húzni.
TarP23-07-2007 15:10:34 // 3301
Én nem ellenzem a v8-at, csak nem szeretném, ha belerokkanna az Alfa a nagy álmokba.
Persze, úgy, mint a 8C-t, úgy lehet. Tulajdonképpen az Alfa gyárat nem is látja a model. A Maserati építi meg az autót egy Ferrari blokk köré...
No de ez 48millió Ft-ért "megy mint a cukor".
Ugyanezt a 159-től nem lehet elvárni. Annak az alapverziója 6millóFt. Túl nagy a kontraszt a 6 és a 26milló között, de természetesen egy presztízsemelő lépés lenne.
Persze, úgy, mint a 8C-t, úgy lehet. Tulajdonképpen az Alfa gyárat nem is látja a model. A Maserati építi meg az autót egy Ferrari blokk köré...
No de ez 48millió Ft-ért "megy mint a cukor".
Ugyanezt a 159-től nem lehet elvárni. Annak az alapverziója 6millóFt. Túl nagy a kontraszt a 6 és a 26milló között, de természetesen egy presztízsemelő lépés lenne.
BadBoy23-07-2007 15:09:32 // 3300
Tudom, hogy ez a három link volt már fennt külön külön külön, ha jól emlékszem, de nem biztos. De én is 3 különböző autót látok, amik szóba jöhetnek mint GTA, és egy helyen a motor is látszik, ami nagyon V8-nak tűnik.
1. a nürburringi teszt 18'-as kerék
2. Itt 19'-es kerék, és piros spoilerek, de a légbeömlők ugyan ott vannak
3.Itt van a motor. Nem látszik a legjobban, de V8-nak tűnik.
1. a nürburringi teszt 18'-as kerék
2. Itt 19'-es kerék, és piros spoilerek, de a légbeömlők ugyan ott vannak
3.Itt van a motor. Nem látszik a legjobban, de V8-nak tűnik.
BeeGee23-07-2007 15:08:33 // 3299
A 8C tökéletes befektetés is, azért is kapkodták el.
Meg mert szép és jó és gyors.
Egy GTA-nak nem lenne ilyen varázsa, bár lehet hogy egy év alatt eladnának vagy 1000-et is belőle európában :)
Meg mert szép és jó és gyors.
Egy GTA-nak nem lenne ilyen varázsa, bár lehet hogy egy év alatt eladnának vagy 1000-et is belőle európában :)
mesa23-07-2007 15:06:46 // 3298
Elég hasonlóan gondolkodunk! :) Mondjuk nem először! :))
V8 pedig kell! Jobban mint egy falat kenyér. Mindaddig amíg hiányzik a palettából, egy kis manufaktúrának tekintik a név nélküli lombardiai autógyárat...
A Themaban volt már Ferrari motor, nem volt olcsó, mégis a mai napig az egyik legjobb ritkaság és szeretik!
De 159-ben gyakorlatilag nulla az esélye, hogy feltűnjön. Inkább a 169 esélyes egy V8 endzsinre.
V8 pedig kell! Jobban mint egy falat kenyér. Mindaddig amíg hiányzik a palettából, egy kis manufaktúrának tekintik a név nélküli lombardiai autógyárat...
A Themaban volt már Ferrari motor, nem volt olcsó, mégis a mai napig az egyik legjobb ritkaság és szeretik!
De 159-ben gyakorlatilag nulla az esélye, hogy feltűnjön. Inkább a 169 esélyes egy V8 endzsinre.
BadBoy23-07-2007 15:03:39 // 3297
Egyet értek veled. Az 8C úgy fogyott, mintha ingyen cukorkát osztottak volna. Ez számomra azt sejtetné, hogy kereslet volna rá, és nem is kicsi.
És ahogy irtad, az általad is felsorolt 3 márka, akik árulnak 8 hengeres motorokat, és sikeresek is.
És ha a tengeren túlon is sikeres akar lenni a gyártó, akkor a V8 nagyon fontos lenne.
És ahogy irtad, az általad is felsorolt 3 márka, akik árulnak 8 hengeres motorokat, és sikeresek is.
És ha a tengeren túlon is sikeres akar lenni a gyártó, akkor a V8 nagyon fontos lenne.
BeeGee23-07-2007 15:03:06 // 3296
A három gyárnak ez elég drága mulatság, amibe belementek az elmúlt években. És belegondlva kb feleslegesek is a 400-500Le-s csúcsmodelek limuzin formában. Van más konkurense is az alfának és a németeknek, ők sem mennek bele ebbe a fegyverkezésbe, lehet, hogy nem alaptalanul.
BadBoy23-07-2007 14:57:22 // 3295
Köszi a linket, megvannak az adatok! :)
BeeGee23-07-2007 14:56:05 // 3294
Én nem vennék mérget, hogy az Alfának célja lenne megütni a német triót. Mindhárom gyár olyan helyzetben van, ami most az Alfának nem adatik meg eszközpark tekintetében. Első körben nagyobb esélyt adok egy ezekhez képest soft csúcsmodellnek, ami viszont árban jóval alattuk marad. Egy 400+ GTA-t kifejleszteni még mindig nagyon nagy luxus lenne az olaszoknak.
És mi volna, ha lenne V6TB, és V8?
Ez érdekes gondolat. Újra visszatérhetne az America jelőlés, ami a V8at takarja? Az amcsi piac miatt van benne ráció..
És mi volna, ha lenne V6TB, és V8?
Ez érdekes gondolat. Újra visszatérhetne az America jelőlés, ami a V8at takarja? Az amcsi piac miatt van benne ráció..
BadBoy23-07-2007 14:48:15 // 3293
Csak szerintem az Alfa nem egy kis rétegnek szeretne a jövőben autót gyártani, hanem minél több embernek, és ezért a haszon oltárán be kell, és be is fog kelleni áldozni pár dolgot. De az akkor is Alfa lesz!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
571
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?