Forum >> A jövő Alfái

mesa09-08-2007 14:50:13 // 3942
Veled se lehet értrelmesen vitatkozni ...

Azt' ugyan meséld már el nekünk, hogy a GM motor szerinted miért jobb mint egy fél évtizede Az év motorja címet megkapó gyártó minden paraméterében kivállóbb motorja ?

Csak? Mert te így gondolod? Akkor nem kell megmagyarázd, én neked elhiszem :))))
Satti09-08-2007 14:48:51 // 3941
Ha már választani kellene egy Opel motor, és egy BMW motor között, akkor nem is kérdés, hogy inkább a bajor kéne!:-))
Zool09-08-2007 14:47:59 // 3940
http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek

Egyébbként szerintem a végén a bömö nyert, de az úttartásban a 159 vitte elo a pálmát az új 320dvel szemben...

A németek elfogultsága közismert még az objektív számadatokban is képesek hazdni a saját marákák érdekében. Az iolyen kreténségek miatt dőlnek be egy csomóan, amig nem ültem magam is bele az autókbe nekem sem tűnte fel hogy mennyire fizetett reklámok a német összehasoníltások... PL amikor valahogy kihozzák a 3ast jobb anyagi résszel. Ok hogy az alapára csak 2e euróval magasabb, csak fizesd ki a klímát, a pohártartót! a dönthető hátsó támlát, a tesztatók anémet összahsoníltásokban 2szer annyiba jerülnek, mint az azonos motorizáltságú alapmodellek, de csak az alaprat írjék oda. Egyedül így tud nyerni a bömö...

Én azért voltan emiatt főleg ideg, mert akkor vettem ilyesmit (anyagi okok miatt végül offos lett), és tényleg végigvezettem szinte az össze prémiumközepet illetve árajénlatot is kértem mindenkitől. Jó volt a 320d, csak az ára pofátlanul magas volt..
Satti09-08-2007 14:47:11 // 3939
Azt nem mondtam, hogy örülni kell, csak ez van.
mesa09-08-2007 14:47:03 // 3938
Na persze, és te még fizetnél is, csak ne kelljen olyannal égetned magad az utcán, nemde ? :DD
Benőke09-08-2007 14:46:20 // 3937
És ennek most örülni kéne? :D
Ezért veszik inkűább a Dizelt az még inkább Olasz mint a Benzines, de inkább GM hibrid Benzines motor mint BMW motorok :)
Benőke09-08-2007 14:45:17 // 3936
Ez igaz hogy erre jó lenne, de túl nagy ár lenne egy hajtásláncért. Szerintem vegyék meg ha már kell, vagy vegyék mástól :)
Satti09-08-2007 14:45:13 // 3935
Mármint a benzines.
Satti09-08-2007 14:44:46 // 3934
Igazán már a 159-ben sem igazi Alfa motor van.
mesa09-08-2007 14:44:42 // 3933
Ne haragudj, de mi lenne ha egyszer képes lennél elolvasni azokat a hsz-eket amiket előtted jóval már leírtunk! (lásd Corsa OPC / Clio)

Akkor nem beszélnél ilyen hülyeségeket, már ne vedd magadra! :P
Benőke09-08-2007 14:43:34 // 3932
A Design még olasz, annyira nem nagy szám, spec nem tetszik, de a Motor Ódi. Egy szóval sem mondtam hogy rossz motor lenne, de kiszorítja az Igazi Olasz Motrokat szépen lassan az Ódi. Nem mintha ott álnának a garázsban nekem az ilyen autók, de gáznak érzem, hogy Audi motor van benne. Nem lett volna szabad hagyni eladni a fricceknek. Most majd jön valami fura hibrid kinézetű, meg Audi motoros valami a Miura utód helyett :) Biztos jó lesz, de az CSak egy Bika logós Audi lesz. Az már Nem Lambo.
mesa09-08-2007 14:41:55 // 3931
Hú, nem tudom mit olvastál, de valamit nagyon benézhettél azon! Ilyet SOHA nem írna le német lap! :DDD

Szerintem kevered azzal a teszttel, amikor a tesztpályán hasonlították össze őket és a 159 a legrövidebb féktávval nyert. De az még régi 3er BMW volt.

De nincs mit beszélni, nézd meg hány 3as BMW-t adnak el és hány 159-est! pedig a BMW a drágább! Többszöröse ! A vevők nem elfogultak annyira, mint te. :)
Benőke09-08-2007 14:40:07 // 3930
1.4 vagy 1.8 lesz az 1.6 Dizeles lesz :)
mesa09-08-2007 14:39:13 // 3929
A szisztémáról beszélek...
Zool09-08-2007 14:38:26 // 3928
Ezzel egyet értek. SZVSZ ezért értelmetlen a 3.0JTD, nem sokan fogják venni, ne fog kifizetődni. Egy 1.6 JTD sokkal égetőbb, igaz a lanciákban van 1.3JTD 105 lóerővel. Vicces lenne egy 1.6 JTD iker tzrbóval a 159esben. Pedig jól menne szerintem. A 159nél nagyon tetszik a széles paletta két lábbal a földön álló modellekkel. 1.8 impression nagyon jó áron akár egy Mazda6 konkurenseként és 3.2 q4 ami még talán kifizethető modell. Ha a többi modell is ennyie értelme palettával jön ki van jövője a márkának. Más kérdés hogy a rajongók mit szeretnének látni a szobáju falán poszteren vagy a katalógusban, és hogy mire van fizetőképes kereslet...
mesa09-08-2007 14:38:02 // 3927
Remélem, most akkor már érted, miről is beszéltem eddig! :P :D
sokra mennénk a saját V8-cal ha nincs hozzá hajtás, padlólemez. Épp erre lenne jó egy BMW frigy!
Satti09-08-2007 14:37:39 // 3926
A Gallardoban 500 lovas motor van, annyira nem hiszem, hogy baj lenne vele.
Satti09-08-2007 14:36:27 // 3925
Mondjuk, nem is tudom, azért a Gallardo nem néz ki rosszul:-)
Benőke09-08-2007 14:35:30 // 3924
Nem tett rosszat? Audi motor figyel a Gallardo -ban, de hogy örüljünk a következő Murci utódban már szintén Audi motor lesz viszlát olasz motor. Mert annyira gáz volt biztos :(
Az egy Bika logós, bika kasznis Audi lesz csak.
Satti09-08-2007 14:35:05 // 3923
Ezt még nem tudhatjuk, ennyire nem kell előreszaladni:-))
Benőke09-08-2007 14:33:47 // 3922
Így gonolta mindenki mikor a VW gruppe megvette a Lambot, aztán tess...
Ugyanaz lesz, a design németesedni fog még jobban holott a 159 is már furi kicsit, de még nem nagyon lehet rá panasz. A belső is németesedik, ill a motor paletta teljesen, esetleg maradnak a JTD -k.
Atesz198709-08-2007 14:28:02 // 3921
Az a baj, hogy nem tudtok 2.0 Liter alatt gondolkodni... Vagdalóztok összevissza a lóerőkkel, meg a köbcentikkel, mikor az emberek 90%-nak (de inkább 95%-nak, főleg manapság) köze nincs a 2literesnél nagyobb mocikhoz, akár dieselről, akár benzinesről beszélünk. Egyszer már leírtam valahol, hogy 1.4-2.0 (szívóban gondolkodva) 0-6 millió forintos autók között kell nagyot alkotni. Szerintem az olaszok igen csak erre készülnek... Engem kurvára hidegen hagy, hogy a V8 bimmer, vagy a 159 GTA a jobb. Engem az érdekel, hogy az 1.6-os turbos Junior úgy picsázza el a versenytársait, mint a 90-es évek közepén az 1.6 TS tette a legtöbb(!!!) konkurensével. Ez meg szerintem megvalósulhat, ha jól sakkoztak odafent. :)
Zool09-08-2007 14:27:38 // 3920
De a saabban nekem jobban bejött. Jobb a 159, mint a régi "zsírosbödönkavarók", de sok jobbat tudnék mondani, élen a volvo S40-ével...
Zool09-08-2007 14:26:18 // 3919
Vezettl már 159est? Lehet hogy a 3as exétrém jól sikerült, de szerintem a Lexus IS vagy a ÍC klasse sem jobb, az A4ről enm si beszélve. Simán bejött az Alfa legalább a második helyre, bár az auto motor sport első helyet adott neki pár éve, még a 3as előtt is...
Zool09-08-2007 14:24:26 // 3918
A JTS motorral mi a gond melyik gyártó tud hasonló tömegmotor hasonló teljesítménnyel kínálni? Nem igaz hogy nyugaton ne számít a köbci, csak a németeknél függetlenek az adóterhek a motor méretétől. Persze ahogy jön a turbó korszak, lehet hogy a JTSek felett gyorsan eljrár az idő, de egyelőre a bönöek sincs sok turbó benzinese...
Tedi09-08-2007 14:22:39 // 3917
Az már egy másik kérdés,hogy nem lehet belerakni :) Te hiányoltad a V8-at, én csak annyit írtam, hogy beszerezni nem lenne nagy kunszt. Hogy nem tudnak vele mit kezdeni azt már saját maguknak köszönhetik.
Satti09-08-2007 14:18:16 // 3916
Sztem ,nemhogy faszfejek, hanem ,talán a "legértelmesebb" banda, a többihez képest:-) A BMW szintén egy régi sportos, nagy versenymúlttal rendelkező márka, mindig is mást képviselt, mint a Mercedes pl..
mesa09-08-2007 14:18:09 // 3915
Megnézném, melyik jelenlegi kocsiba lehet "kölcsönkérni" a V8-ast , utána komolyabban elbeszélgetek veled erről! :DDD
Zool09-08-2007 14:18:01 // 3914
Beegee: kevesen vesznek így új autót. Megnézed ki mit tud, teszelk egy próbakört és kérsz pár árajánlatot. Lexarom a Buxert, semmi értelem, de nincs még dízele a Subarunak, úgybhogy az egész márka kiesik. Most hagyjuk az új subaruk ebaxtázott formaterveiet (kretén kifrodított Alfa arcú Tribeca (ez neked eredeti?), amiből hirtelen egy voyagert csináltak).Hidd el, az emberek előbb gondolkodnak így. Szép a soros hathengeres, de mincs még 15e euróm egy 325dre, jó a 2.4JTD is. Ez sokkal valósághűbb. Hazsnáltan mindegy, mert kisebbek az értékkülömbségek, de a gyártók az újautóértékesítésből élnek meg...
Satti09-08-2007 14:16:30 // 3913
A Seat Leon sport tdi-ben, ami ugyanaz a kinézet, mint a Cupra, már volt a 180 lóerős 1.9 TDI motor. Az olajat az is ette, de legalább ment is:-))
Wickey09-08-2007 14:15:01 // 3912
Én úgy érzem, hogy a Lambonak se tett rosszat az Audi bábáskodása...
A BMW-sek se sokkal nagyobb faszfejek mint akármelyik másik német csorda :-))
Satti09-08-2007 14:14:04 // 3911
Látom sokaknak megmozgatta a fantáziáját ez a hírszerű dolog, de majd a konkrétumokra én is kíváncsi leszek, mindenesetre az biztos, hogy hátrányt nem jelentene egy ilyen fúzió a BMW-vel, sőt!! Az Alfa, az mindig is Alfa marad, van múltja, tradiciója, ezzel a "hideg" német szakik is tisztában vannak, és nem is állna sztem szándékukban változtatni ezen.
Wickey09-08-2007 14:14:03 // 3910
az jó, hogy nem tőlem kérdezed, mivel én konkrétan egyetértek veled.
BMAJQA hogy 10 éve lényegi fejlesztés nemvolt a jtd-ken. :)
Szóval én felrovom a digóknak, jó vastagon, pemzliecsettel :-P
Tedi09-08-2007 14:13:54 // 3909
Nincs 3.0 JTD, nincs V8.

Egyelőre. 3.0 JTD-ről elég régóta csiripelnek már a madarak, ha jól emlékszem akkor a 159 faceliftnél dobják be. Más kérdés, hogy kicsit későn...Saját V8-at meg minek fejlesszen, ha el is tudja kérni a Maseratitól?
mesa09-08-2007 14:11:55 // 3908
Khm. a PDTDI-ről meg biztos nem hallottál soha ...
Igaz zsákutca, de ott nagyon sokat öltek a fejlesztésbe. Egyáltalánnem áltak le.

Aki leállt most, az pont az AR
Nincs 3.0 JTD, nincs V8.

De egy VW 2.0TDi is már 200 lóerő hamarosan...
Tedi09-08-2007 14:09:37 // 3907
Értem én. Csak benéztem :)
By the way ha a wv-sek rátelepedted a pdfaszomtudjamitdi-re és ezt mi jól felrójuk nekik, akkor Alfánál miért nem bűn, hogy rátelepedett a jtd-re? :) Mert újabb fejlesztés? Ezt most nem tőled kérdezem, csak a Te hsz-edre reagálva jutott eszembe.
Wickey09-08-2007 14:05:19 // 3906
te, és a vwdojcsok? Komám, VW TDi-ről volt szó. Azok meg egy darab jtd-t se vettek.
Ők rátelepedtek a pd-tdi-re, azt nyomatták ugyanúgy mint ahogy a digók a jtd-t.
Wickey09-08-2007 14:04:05 // 3905
Hmm.. A BMW megveszi az alfát? Király...
A fene tudja, én végülis örülnék, ha egy BMW padlólemezre okoznának Alfa kasztnit és belsőt...
Nem tiltakoznék az 535d 3 literes kétturbós motorszörnye, meg az M5-ös V10es benzinese ellen sem egy patent hátsókerekes alfa romeo 169es alakú tárgyban :-)

Végre lenne valami épeszű utódja a 75-ösöknek :-PPPP

Sőt, semmi bajom nem lenne egy 159-esnek látszó, 3-as BMW padlólemezre épülő olasz sornégy (2.2JTS) vagy V6-os (3.2JTS) motorokkal és BMW váltókkal szerelt hátsókerekes limónak sem, amiben mondjuk a BMW 4.4-es V8asa a csúcsmodell, meg a bmw kis és közepes dízelei is bennevannak (pl. a 2.0 170 lóerő körül, meg a 3.0 250LE körül).

Kánaán. :-)
Tedi09-08-2007 14:01:15 // 3904
A dojcsok azért telepedtek rá a TDI-re, meg azért nem fejlesztenek, mert a Fiattól megvették a Common rail technológiát meg az 1.9-es JTDm mocit. Ezt szerelik a Saabokba, Opelokba. Cserébe mi meg kaptunk 1.9-es, 2.2-es meg 3.2-es Holden blokkokat.
Tedi09-08-2007 13:59:07 // 3903
Én meg nagyon bízom benne :) Az a baj, hogy egyelőre pletykák vannak róla, semmi konkrétum. Ezek alapján és a 180 pacis 1.4 JTB-re voksolok, bár az 1.8 GTA (230 Le) sem lehet rossz :) Ha nem hízlalják fel annyira, mint a 159-et a 156-hoz képest, akkor azért nem lesz rossz autó. Az én QV-m se egy mindentverő autó, de sportos.
Atesz198709-08-2007 13:57:41 // 3902
Nem véletlen a nagy titkolózás, sztem...
Atesz198709-08-2007 13:56:13 // 3901
Jó, azért tegyük hozzá, hogy lassan tíz éve pihen a komolyabb motorfejlesztés... Annyira rátelepdtek a régi technológiára, mint a VW a TDI-re... Tulajdonképpen, kis túlzással mondhatjuk, hogy a mostani TDI-k alig külömböznek a 15 évvel korábbitól, közben mások nagy erőkkel fejlesztettek. Ezzel szerintem nicns is semmi baj, ami jó, az jó, felesleges költeni a fejlesztésre. Higgyétek el, nem vagyunk okosabbak az AR menegereinél, Ők is rájöttek már sokkal előttünk, hogy a konkurens cégek elérték az Alfák teljesítményét (10 év alatt....), és lépni fognak az ügyben. nem értem, miért nem látjátok, hogy mekkorát fognak robbani az olaszok a közeljövőben... Pedig sztem, aki egy kicsit is követiaz eseményeket, az láthatja, hogy valami készül a háttérben (modell bejelentések,teljesen új, és egyedülálló motorpaletta, és gondolom a futomű terén is láthatunk majd előe lépést).
mesa09-08-2007 13:56:01 // 3900
Nem t'om...
Én a Juniortól nem várok semmit. Egy Opel Corsa OPC is kemény dió lesz neki, nem hogy egy erős Clio !
Tedi09-08-2007 13:53:59 // 3899
A másik, hogy nem látom, hogy másfele mennének el.

Na ez jó magyaros lett, éljen a kommunikáció szak :)))

Szóval azt nem látom, hogy a sportosság irányába mozdulnának el. Ez alól kivétel a 8C és a Junior. De ez szvsz még édeskevés.
Tedi09-08-2007 13:52:12 // 3898
Nekem ezzel egy bajom van. Najó, kettő.
Az egyik, hogy tényleg igazad van, bár a 8C-re én azért büszke lennék és nem keresném benne minden áron a rosszat :)
A másik, hogy nem látom, hogy másfele mennének el. Ami engem a jövő Alfái közül lázba hozott az a Junior a kisköbcentis turbómocikkal. De ennyi. A 159 GTA meg nem lesz méltó a GTA elnevezésre. Főleg, ha V6-ban gondolkodnak és ekkora súly mellett.
mesa09-08-2007 13:48:19 // 3897
A jövő Alfáihoz kapcsolódó hír :

FIAT Bravo SUV, AR alapokon :
http://www.origo.hu/auto/20070809-jon-a-fiat-bravo-suv.html
Tibe09-08-2007 13:48:08 // 3896
A 159-esre büszkék lehetnek. :) Jól sikerült modell.
Ferko09-08-2007 13:44:49 // 3895
"Az a baj, hogy csak rószaszín szemüveg mögül nézed a dolgokat. :)"

Ööööööö.....igen, lehet, hogy ez így van. :-))))))))))
BeeGee09-08-2007 13:38:37 // 3894
Fájó az őszinteség..
De egyetértek.
mesa09-08-2007 13:34:18 // 3893
Az a baj, hogy csak rószaszín szemüveg mögül nézed a dolgokat. :)

Én viszont megmondom őszintén :

Jelenleg nincs semmi az AR háza táján, amire annyira büszke lehetne !!!

- motorok : semmi extra. konkurenciával azonos, vagy gyengébb teljesítménnyel
- futómű : semmi extra. Van 4wd, de azért messze nem egy Lancer Evo vagy STi hajtáslánc ...
- beltér : lassan olyan arctalan, mint egy Saab
- külcsín : itt lehetne büszkeség, ha a 159 orrát nem sütik el 3x
- 8C : A Ferrari kasztniépítője rakja össze, Ferrari / Maserati motorral, hajtáslánccal. Csak egy embléma meg a design különbözteti meg.
- biztonság : erre lehet jelenleg alapozni
- sportosság : a fentebb említett gyenge motorpaletta, valamint a biztonság miatt megnövelt tömeg miatt eltűnt. A versenypályán is csak kínlódnak. Lassan azemberek nem asszociálnak többet AR névre e szó hallatán
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.