Forum >> A jövő Alfái
BeeGee04-01-2008 11:19:13 // 5992
Ahány elsőkezes infó, annyi félét mondanak róla... :)
Georgee04-01-2008 09:58:01 // 5991
Igen,és akik ezekkel jának ott úgy hívják,hogy redneck.
TarP04-01-2008 09:48:03 // 5990
Ha majd 350.000 darabot adnak el belőle évente, elismerem, hogy nem drága.
Kompressz úr03-01-2008 21:25:40 // 5989
Kompressz úr03-01-2008 21:08:09 // 5988
Mindkettőt Mexikóban gyártják az amerikai piacra és az utakon meglehetősen sok Jettát lehet látni.
Tommi03-01-2008 20:15:00 // 5987
Tommi03-01-2008 20:14:15 // 5986
TarP!
"A 8C még oda is túl drága"
Ezzel vitatkoznék :) Első kézből származó és egészen friss infom van erről, Pidap kolléga mondta kb fél órája, amikor itt volt nálam. Kérdeztem, hogy valamelyik magyar Ferrari/Maserati tulaj ügyfele egészen véletlenül rákerült-e az 500-as listára és lesz-e itthon valakinek. Azt mondta nem, sőt, még Európában is relatíve ritkaság lesz, mert a jó részüket a nagy vízen túlra adták el...
"A 8C még oda is túl drága"
Ezzel vitatkoznék :) Első kézből származó és egészen friss infom van erről, Pidap kolléga mondta kb fél órája, amikor itt volt nálam. Kérdeztem, hogy valamelyik magyar Ferrari/Maserati tulaj ügyfele egészen véletlenül rákerült-e az 500-as listára és lesz-e itthon valakinek. Azt mondta nem, sőt, még Európában is relatíve ritkaság lesz, mert a jó részüket a nagy vízen túlra adták el...
BadBoy03-01-2008 18:42:18 // 5985
Amerikában kell autót gyártani.
De ugye ez már terben van, és szerintem meg is fog valósulni.
De ugye ez már terben van, és szerintem meg is fog valósulni.
BadBoy03-01-2008 18:40:57 // 5984
Az olcsó szó nagyon rövid időn belül meg fog kopni amerikában is. Nem tudják ezt a trendet hosszú ideig tartani. És a gazdasági válság sem segit ezen! Azért ezt se felejtsük el, és nagyon is zsugorodni fognak az amerikai autók, és azok fogyasztása.
BadBoy03-01-2008 18:37:52 // 5983
Egyet értek, nem minden amerikai jár hatalmas benzinfalóval, és gazdasági problémár egyre több amerikait kényszeritenek középkategóriás autó vásárlásra, és egyre több fogy belőlük.
BadBoy03-01-2008 18:35:49 // 5982
Sajna nem elég az Euro5-ös norma sem :(((((. A mercedes az amerikai piac végett fejlesztette a bluetec technologiát a dizelekhez, és még azzal is gondok voltak, mert a jogalkotók azt sem akarták elfogadni, és beengedni az utakra :(((. Nagyon dizelellenes az amerikai felfogás.
BadBoy03-01-2008 18:32:42 // 5981
Nos, én nem hiszem, hogy hatalmas autó kell az amerikainak feltétlenül. Ha azt nézzük, hogy a vw is kivitt egynéhány modellt, amelyek azért nem óriási dögök. Egy nagyobb autó van a jelenlegi modellpalettáján amierikában, ami nincs is az Alfa palettán, ami nem más mint a touareg. De most nehogy azt mondd, hogy a többi veszteséges, és csak ez nyereséges! A köv. modelleket árulják még amerikában: passat, jetta, eos, rabbit (golf). Hát méretileg minddel van azonos modellje az alfának. Motorilag is van V6 ami szerintem elég, mert ugye az ilyen autókban az gond nélkül elég, nem a dinamikára értem, hanem, hogy az amerikainak is érdekes vétel legyen. Mert már azért a világ azon felén is kezdenek racionálisabban gondolkodni. Csak a filmek mutatnak mást. A 147-ben szerintem elfér a nagyobb darab amerikai is. Nem az extrém testmérettel rendelkezőre gondolok, akinek a magassága egyenlő a kerületével. Mondjuk azzal egyetértek, hogy picit öreg modell. Szerintem van keresnivalója az Alfanak még mindig amerikában.
zolee14503-01-2008 17:57:58 // 5980
A Camryt az USA-ban gyártják, és ha jól olvastam csak az USA-ban valami 6,5 milliós nagyságrendben adnak el belőle. Mondhatni Suzuki Swift...
Az ottani gyártástól még nagyon messze van az Alfa, így viszont árban eleve nem tud vele versenyezni. Na erre kell valamit kitalálni.
Vagy lehet azt mondani, hogy nem a Toyota az elenfél, hanem mondjuk a Lexus/3-as sorozat/Merci C/Audi A4. Akkor viszont kellene V8...
Az ottani gyártástól még nagyon messze van az Alfa, így viszont árban eleve nem tud vele versenyezni. Na erre kell valamit kitalálni.
Vagy lehet azt mondani, hogy nem a Toyota az elenfél, hanem mondjuk a Lexus/3-as sorozat/Merci C/Audi A4. Akkor viszont kellene V8...
Zool03-01-2008 17:31:29 // 5979
Reménykedjünk. A 2.4 JTD nem rossz, egy V6 JTD viszont csak az amerkai piac tenne rentábilissé...
BeeGee03-01-2008 17:28:54 // 5978
Lexus tarolni fog, vennék részényt tőlük :)
Alfának is lesz esélye szerintem motor ügyileg, ha találnak egy jó padlólemezt..
Alfának is lesz esélye szerintem motor ügyileg, ha találnak egy jó padlólemezt..
Zool03-01-2008 17:23:55 // 5977
Szerintem meg kicsit olyan ez, mint Európában az opel Corsa/ WV Polo. Akárhogy is nézzük nem a szegény ember autója, mert nem sokkal olcsóbb de sokkal kisebb. Amerikában fillérekért veszel egy 3-4 éves középkategórást (pl Camry vagy valami amcsi cirkáló), minek szenvedj egy új Rabbittel (a golf megfelelője) vagy egy Jettával. A kocsi elfér, hely van, a benzin olcsó, az ilyen autók csak a különcöknek valók. A gyenge dollárral még ráadásul drágák is.
Zool03-01-2008 17:18:44 // 5976
Igen erről én is olvastam, lassan kénytelenek beengedni a dízeleket, pedig ha nem lehet igénytelen teherautó V8ast tenni az autóikba, az amerikai autóipart egy perc alatt megfolytja a japán és az európai konkurencia...
GEORGE03-01-2008 17:17:20 // 5975
kevés olyan ami filmet lát az ember ahol az utcán nem jön megy golf vagy éppen parkol......
Szerintem komoly darabszámot veszenek amerikában a golf méretű autókból.
Szerintem komoly darabszámot veszenek amerikában a golf méretű autókból.
BeeGee03-01-2008 17:14:06 // 5974
Nagyrészt egyet értek. Viszont kíváncsi leszek, hogy mit hoz a gazdasági változás. A nagy ccm ott is megy ki a divatból a fogyasztás miatt. Esélyük lehet a korszerű diezeleknek már csak azért is, mert környezetvédelmben elég jól állnak - amiban már az euro5öt kell megütni asszem..
Zool03-01-2008 17:02:15 // 5973
Igen de a Coltok meg a régi golfok nem az a réspiac, ahol nagyon lehet nyereséget termelni. Elvileg a 147 ülései sem a nagytermetűekre vannak kialakítva, a 159 már picit más. Ma pont volt nálam egy érdekes ruhacímke. Európában XL-es, kivéve németországot és GB-t, ahol L-esnek számít valamint az USÁ-t ahol M-esnek számít.ugyanazon ruhadarab. Ezért gondoltam, hogy a testhezálló 147 nem feltételenül oda való.
Ahogy én emlékszem a VAN-ek a nagy cirkálókat váltották a 90es évekl elején. Akkor midnenki atz vette, sorra jöttek ki, még a Cadillac is kiadott egy GM egyterűt feullosan motoros ajtókkal. Aztán lement a divat most senkinek sem kell, kivéve a pár eredetileg is azt vásárlót. 4-8 év múlva ugyanez lesz az SUV-kel, megint csak az veszi aki terepre megy, és márkánként jó ha egy régi modell marad életben.
Ahogy én emlékszem a VAN-ek a nagy cirkálókat váltották a 90es évekl elején. Akkor midnenki atz vette, sorra jöttek ki, még a Cadillac is kiadott egy GM egyterűt feullosan motoros ajtókkal. Aztán lement a divat most senkinek sem kell, kivéve a pár eredetileg is azt vásárlót. 4-8 év múlva ugyanez lesz az SUV-kel, megint csak az veszi aki terepre megy, és márkánként jó ha egy régi modell marad életben.
GEORGE03-01-2008 16:52:47 // 5972
Gyakorlatilag az átlagamerikaiak nem férnek el szinte egyetlan Alfában sem (kivéve a 159-SW), a Brera elöl sem tágas, a 147 GT Spider esélytelen.
Ennek ellenére tele van amerika golf I-el II-el és III-al.
meg 3-as bömösökkel, meg mitsu coltokkal stb stb....
Ha azokban elférnek akkor bármelyik Alfában is.
Kint élő rokonomtól tudom, hogy már náluk sem dívat az óriási autó és óriási motor kombinációja!!
Most a menők az egy egyterűek és te álltalad emlitett SUV-ok.
Aztán a közepes pénzű tömegek pont megvennék a 147-et meg a 156-ot!!!
Ugyan úgy ahogy 3-as bömössel járnak és hasonló méretű társaikal!
Ennek ellenére tele van amerika golf I-el II-el és III-al.
meg 3-as bömösökkel, meg mitsu coltokkal stb stb....
Ha azokban elférnek akkor bármelyik Alfában is.
Kint élő rokonomtól tudom, hogy már náluk sem dívat az óriási autó és óriási motor kombinációja!!
Most a menők az egy egyterűek és te álltalad emlitett SUV-ok.
Aztán a közepes pénzű tömegek pont megvennék a 147-et meg a 156-ot!!!
Ugyan úgy ahogy 3-as bömössel járnak és hasonló méretű társaikal!
Zool03-01-2008 16:36:14 // 5971
A spider eladható, de nem divatos. Az amcsiknál nem úgy van hogy csak úgy "bepróbálkozunk", hanem lényegsen alkalmazkodni kellen. Ott most mindenki SUV-ot vesz, mert az a divat. Nincs SUVod, merginális tényező leszel a piacon. A Volvo csinált egy nagyobb SUV-ot, és hirtelen az lett a legnyagobb példányszámban eladott modellje, ami nem gyenge. Nem hiszem hogy európában az XC90 dominálna, tehát az amcsi piac önmagában megbillenti az egyensúlyt. Az Alfa pelttájával az alábbi gondok vannak:
1. Egy modellcsaládból áll (159-SW-Brera-Spider).
2. A 147-est kár odavinni, csak beégnének.
3. A 166 leállt, de ugyanúgy csak égne, régi modell.
4. Az alfa mosatnában a dzílekkel tarol, azok meg még nem terjedtek el, talán pár éven belül, benzinsek nem az amcsi piacra vann optimalizálva (azaz nagy mocik, sok hengerrel, teljestmény másodlagos) hanem az európaira (kihegyezettebb,max V6, meg amúgyis ugye a dízelek)
Gyakorlatilag az átlagamerikaiak nem férnek el szinte egyetlan Alfában sem (kivéve a 159-SW), a Brera elöl sem tágas, a 147 GT Spider esélytelen.
5. A 8C egy show car, de ha még rá is szánnék magukat a tényleges magyszériás sorozatgyártásra, legfeljebb a maseratinak ártanának.
Tehét mileőtt egyáltalán megpróbálnák:
1. Kell egy legalább felső köözepes kocsi (még azt sem tudják hogy kezdjenek neki, lásd hol merci hol jaguár alapról álmodoznak)
2. Kell egy nagyobb és egy kisebb SUV. Nem crosswagon, azzal már befürdött az Ódi, pedig az tuti járgány, csakhogy az amcsik most divatból vesznek ilyet, tehát nem az kell, hogy tudjon terepezni, hanem hogy terepjárónak tűnjön.
Szóval az amerikai piaci nagy lehetőség, de dolgozni kellene érte. Ugyanakkorát lehet vele bukni, mint nyerni, a tét nagy...
1. Egy modellcsaládból áll (159-SW-Brera-Spider).
2. A 147-est kár odavinni, csak beégnének.
3. A 166 leállt, de ugyanúgy csak égne, régi modell.
4. Az alfa mosatnában a dzílekkel tarol, azok meg még nem terjedtek el, talán pár éven belül, benzinsek nem az amcsi piacra vann optimalizálva (azaz nagy mocik, sok hengerrel, teljestmény másodlagos) hanem az európaira (kihegyezettebb,max V6, meg amúgyis ugye a dízelek)
Gyakorlatilag az átlagamerikaiak nem férnek el szinte egyetlan Alfában sem (kivéve a 159-SW), a Brera elöl sem tágas, a 147 GT Spider esélytelen.
5. A 8C egy show car, de ha még rá is szánnék magukat a tényleges magyszériás sorozatgyártásra, legfeljebb a maseratinak ártanának.
Tehét mileőtt egyáltalán megpróbálnák:
1. Kell egy legalább felső köözepes kocsi (még azt sem tudják hogy kezdjenek neki, lásd hol merci hol jaguár alapról álmodoznak)
2. Kell egy nagyobb és egy kisebb SUV. Nem crosswagon, azzal már befürdött az Ódi, pedig az tuti járgány, csakhogy az amcsik most divatból vesznek ilyet, tehát nem az kell, hogy tudjon terepezni, hanem hogy terepjárónak tűnjön.
Szóval az amerikai piaci nagy lehetőség, de dolgozni kellene érte. Ugyanakkorát lehet vele bukni, mint nyerni, a tét nagy...
TarP03-01-2008 15:07:25 // 5970
Az USA piacra tényleg csaka Spider vihető jelenleg, mert arra felkapják a fejüket.
A 8C még oda is túl drága.
A V8 meg hiányzik, hogy komoly vásárlókat csábítson. A komolytalanok meg Totyotákat vesznek, azok úgysem tudják mi a stílus, meg a design...
A 8C még oda is túl drága.
A V8 meg hiányzik, hogy komoly vásárlókat csábítson. A komolytalanok meg Totyotákat vesznek, azok úgysem tudják mi a stílus, meg a design...
GT Ɨ|ѯ03-01-2008 14:43:12 // 5969
Ettől CSAK jobb év ( évek ) lehetnek:-)))
Benőke03-01-2008 13:35:47 // 5968
A5? Hát inkáb Brera. A5 nem sokban különbözik a többi Auditól Kupé formája van de ezzel ki is merült. A Brera kicsit populárisabb lett eladhatóbb (alfa palettában), nagyobb rétegnek szól. Valamiből élni szeretnének, nem csak réteg modeleket gyártva amiből éhenhalnának. (Átütő sikert várni bármilyen model nél is nem lehet, hisz ki sem tudnák elégíteni a keresletet, ill akármennyire is jó a német autó pártiak akkor is lehúznák. Ha nem romlik az eladási statisztika már az is eredmény...)
Bár a Brera eleje kár hogy ua mint a 159. Gondolom így olcsóbb...
Igen csak szomorú lennék ha követnék az olaszok a Német auógyárak sztenderdizálását...
Bár a Brera eleje kár hogy ua mint a 159. Gondolom így olcsóbb...
Igen csak szomorú lennék ha követnék az olaszok a Német auógyárak sztenderdizálását...
Zool03-01-2008 09:54:20 // 5966
Remélem a 2008 már jobb év lesz. Tavaszra igérik a Junior bemutatását, tavasztól 159 könnyítés, és elvileg talán már felfejlesztett mocikat is láthatunk. Nagyon kiváncsi leszek a Juniorra, nem csak az eladásokat szemléltetheti, de atz is képes-e a túlélésre a márka a GM korszak után...
Zool03-01-2008 09:52:33 // 5965
Na igen, amíg nem adnak el rendesen autókat, nem éri meg fejleszteni. Előbbit pedig Baravalle úr alatt igencsak elhanyagolták. Ez bizony csúnya ördögi körré válhat. Az A5 nekem is bejövős, jól mutatja, hogy milyennek keleltt volna lennie a Brerának. Nálam a Brera a formatervezési állatorvosi ló sajna. Legalább a Spideren korrigálták picit.
Nekem amúgy is furcsa, hogy a sok győzelmi hír mellett (lásd italiaspeed sorozatos piacbővülséről szóló cikkei) nem igazán futott fel a termelés, pedig elvileg midnen paicon bővülnie kellett, mégis envetséges 150e körüli az éves eladás. Aztán ott van az amcsi piaic ami a mostani palettával borítékolhatóan bukta lenne. És megint elérkeztünk a hiányos modellpaletta problémájához...
Nekem amúgy is furcsa, hogy a sok győzelmi hír mellett (lásd italiaspeed sorozatos piacbővülséről szóló cikkei) nem igazán futott fel a termelés, pedig elvileg midnen paicon bővülnie kellett, mégis envetséges 150e körüli az éves eladás. Aztán ott van az amcsi piaic ami a mostani palettával borítékolhatóan bukta lenne. És megint elérkeztünk a hiányos modellpaletta problémájához...
TarP03-01-2008 09:42:54 // 5964
Elég jól festenek az Audik is, más hangulatú autók, mint az Alfa.
A TT-nél sajnálatos, hogy nem 4 személyes, csak 2 személyes coupe, így sosem fognak nagy mennyiséget eladni belőlük.
Az Alfa Junior remélem nagy siker lesz. Én az esztétikai oldaltól nem félek, az biztosan rendben lesz. Motorpaletta is jónak tűnik, csak férjen bele 4 ember és akkor szerintem jöhet belőle egy 1.8 Turbó GTA! :)
A TT-nél sajnálatos, hogy nem 4 személyes, csak 2 személyes coupe, így sosem fognak nagy mennyiséget eladni belőlük.
Az Alfa Junior remélem nagy siker lesz. Én az esztétikai oldaltól nem félek, az biztosan rendben lesz. Motorpaletta is jónak tűnik, csak férjen bele 4 ember és akkor szerintem jöhet belőle egy 1.8 Turbó GTA! :)
iAntenna02-01-2008 23:06:40 // 5963
szépek ez tény! viszont nem illenek az átlagos és megbízható népautó képbe. Sokkal inkább egy Alfára valók. Sajnos nekünk kicsit várnunk kell az inovatív megoldásokkal. Viszont lássuk be, VW konszernnek kicsit több pénze van fejlesztgetésekre mint Romeóéknak.
tipoatti02-01-2008 20:08:10 // 5962
Most nem kifejezetten a LED-sorra gondolok, nem fogok azonnal a Homasitában keresgélni a 166-ra, hanem az innovációra.
tipoatti02-01-2008 20:05:02 // 5961
Láttam. És nagyon jól láttam azokat az izgalmas vonalakat a formájukon, amelyeket qrvára hiányolok nálunk, azokat amik utoljára a 156/166-on, vagy akár a GTV-n voltak hihetetlenül rafináltan szépek... Tetszik még a mostani játékuk a világítótestek dizájnolgatásával. És hatványozottan döbbenetes számomra, hogy ezeket a számomra nagyon tetszetős designfogásokat pont egy jürgenvágenen kell, hogy felfedezzem és nem egy Alfán. Persze, a szépség tényleg szubjektív...
raga02-01-2008 20:01:28 // 5960
Szerintem: a 159 ok, a Spider kimondottan szép, a Brera kicsit szokatlan formájú, de nics vele gond.
Nemtudom hány mp. :)
Nemtudom hány mp. :)
Csöri02-01-2008 19:56:53 // 5957
Én pont fordítva vagyok a Brera/Spider párossal. Nem hiába nyert el annyi díjjat. A szépség meg eléggé szubjektív dolog, de, hogy a TT meg az új A4/A5. Láttad őket már testközelből?
Halesz02-01-2008 19:56:52 // 5956
Nemtom, én biztos vagyok benne, hogy szép lesz a Junior... Megérzés :)
A többi megállapításoddal többé-kevésbé egyetértek! :)
A többi megállapításoddal többé-kevésbé egyetértek! :)
tipoatti02-01-2008 19:41:55 // 5955
Szerintem nagyon jól látod... A Brera/Spider páros nekem sosem tetszett. A 159-nek is csak az eleje 10 pont. Szörnyű, de leírom: ha mostanában SZÉP, megkapó formájú újabb típusú autók között nézegetek körül, az új Audi A5/A4 mindent visz...Az új TT, az R8 is szép. Hát igen, Da Silva. Faxnak kellett elengedni.
A 8C üdítő kivétel, de az nemigen lesz az életben egyikünknek sem...
A 8C üdítő kivétel, de az nemigen lesz az életben egyikünknek sem...
raga02-01-2008 19:20:37 // 5954
Jaj, de hülye vagyok!
Persze a Junior!
Lényeg az, hogy csak fantázia.
Persze a Junior!
Lényeg az, hogy csak fantázia.
BeeGee02-01-2008 19:16:23 // 5953
Ez a Junior, nem a 149.
Német újságíró fantáziák, sztem már itt is voltak ezek.
Német újságíró fantáziák, sztem már itt is voltak ezek.
raga02-01-2008 19:14:06 // 5952
raga02-01-2008 14:16:23 // 5951
A friss autópiacban vannak nem letakart 149es képek, vajon honnan?
Zool29-12-2007 18:19:38 // 5950
Bitte schön : )
http://www.autobild.de/artikel/kummerkasten-bilanz-2007_515991.html
http://www.autobild.de/artikel/kummerkasten-bilanz-2007_515991.html
BadBoy29-12-2007 17:51:35 // 5949
Ha van link légyszives rakd fel ide, ha lehet, a 159-ről, mert erre én is nagyon kíváncsi vagyok.
iAntenna29-12-2007 14:34:54 // 5948
AutoBild... pff
Sok esetben másról nem szólnak a cikkei mint pletykák és kacsák.
Sok esetben másról nem szólnak a cikkei mint pletykák és kacsák.
GT Ɨ|ѯ29-12-2007 11:05:20 // 5947
Németországból ki kellene vonulni..nevetséges és felháborító amit csinálnak ott:-((
A kínai piacot kellene behálózni és lenne eladás rengeteg:-)
A kínai piacot kellene behálózni és lenne eladás rengeteg:-)
zolee14529-12-2007 10:25:05 // 5946
Az Alfa köztudottan nem fizet védelmi pénzt...
Zool29-12-2007 09:49:19 // 5945
Nagyjából bennem is pont ezek a félelmek fogalmazódtak meg. Érdekes nézni, hogy a viszonyag belsős italispeed (mileőtt bárki félreértené, a ,com, nem a magyar névlopó) sorra igazítja ki a tervezett projektetek.
Amikor Baravalle átvette a márkát nagy tervek voltak levegőben (miért is ne, végül is olaszok), ebből semmi sem valósut meg, még a rövid távú tervek is elmaradtak, mint az új motorok. Elvileg most bezárt a gyár, és annak alapján, amit tenap mondtak a szalonban, elkezdődött az akciós modellek raktárról értékesítés (ugyanez volt a 147 faceliftnél 2004 végén), ami azt jeleneti, hogy márciusra meg kell hogy jöjjenek az új 159esek.
Még mindig nem látom,hogy milyen konkrét lépésekre kerül sor a márka előrevitelére. Az Alfa jeleneg köze annyi autót ad el, mint a Fiat egyedül a Bravóból a német prémiumok meg csak a hazai piacon többet adnak el.
Másik gáz hír, az autobildnél a piac második legmegbízhatatlanabb modelljeként a 159 nyerte az ezüst répát, ami nem tőú megtisztelő, bár még a német alfa fórumon is értetlenól állnak, mert állítólag a motorokkal lenne gond, ami közismertem nem a leggyengébb pontja a 159nek, főleg a németeknél amúgy is népszerű dízelek tekintetében. Igazából én sem értem. Lehet hogy az Alfa nem fizette ki a "védelmi pénzt" az autobildnek? Ettől függetlenül egy ilyen hír nagyon hazavághatja egy modell értékvesztését...
Amikor Baravalle átvette a márkát nagy tervek voltak levegőben (miért is ne, végül is olaszok), ebből semmi sem valósut meg, még a rövid távú tervek is elmaradtak, mint az új motorok. Elvileg most bezárt a gyár, és annak alapján, amit tenap mondtak a szalonban, elkezdődött az akciós modellek raktárról értékesítés (ugyanez volt a 147 faceliftnél 2004 végén), ami azt jeleneti, hogy márciusra meg kell hogy jöjjenek az új 159esek.
Még mindig nem látom,hogy milyen konkrét lépésekre kerül sor a márka előrevitelére. Az Alfa jeleneg köze annyi autót ad el, mint a Fiat egyedül a Bravóból a német prémiumok meg csak a hazai piacon többet adnak el.
Másik gáz hír, az autobildnél a piac második legmegbízhatatlanabb modelljeként a 159 nyerte az ezüst répát, ami nem tőú megtisztelő, bár még a német alfa fórumon is értetlenól állnak, mert állítólag a motorokkal lenne gond, ami közismertem nem a leggyengébb pontja a 159nek, főleg a németeknél amúgy is népszerű dízelek tekintetében. Igazából én sem értem. Lehet hogy az Alfa nem fizette ki a "védelmi pénzt" az autobildnek? Ettől függetlenül egy ilyen hír nagyon hazavághatja egy modell értékvesztését...
GT Ɨ|ѯ29-12-2007 08:35:21 // 5944
Nyugi,jött az új Boss,majd rendet tesz:-))
13728-12-2007 23:57:44 // 5943
Erős kérdések merülnek fel bennem a Juniorral kapcsolatban, én nem bízom abban, hogy ez tényleg szép lesz. Ahogy a letakart verziós fotókról meg lehet állapítani, ez a kocsi elég magas lesz, és a kevés elérhető fantomkép/fotoshopos fotó/stb. alapján mind ez köszön vissza.
Nem mondom, hogy ronda lesz, de félek attól, hogy folytatja a számomra (kövezzetek meg, de így érzem) félresikerült Brera/Spider hagyományt, és nem lesz az a korábban megszokott, átütő szépség, amit a 156/159/166/147/GT-vel megszoktam.
Egyébként ha már a jövőről van szó, hadd fogalmazzak meg pár nemkedves gondolatot. Kissé aggasztónak tartom, hogy a 169-hez 2007 végén még padlólemezt keresnek, a 149 meg ehhez képest is scifinek tűnik, hogy a könnyített karosszériás 2008as verziók még nincsenek sehol, hogy a beígért 1.9-es duplaturbós dízel sehol sincs, a 3 literes dízel még a láthatáron sincs, az 1.6-os dízel most jött ki 105 lóerővel, és bár később lesz belőle 120 lóerős verzió, ez még mindig kevésnek, és megkésettnek tűnik.
Csak viszonyításképpen, az off KIA 1.6-os crdi motorja már régóta kapható 115 lóerővel, a BMW 2 literes biturbósa 204 lóerős, a 3 literese 286, és előbbi már jó fél éve, utóbbi pedig másfél éve kapható. Tudom, hogy igen jó a 150 lovas 1.9es jtd, és sok más autógyártó is ezt teszi szekerébe, de valahogy nem érzem azt, hogy az Alfa, akinek a motorjai és a motorerő mindig is fontos volt, most az élvonalban lenne. Úgy érzem, mintha valami megállt volna.
Nem mondom, hogy ronda lesz, de félek attól, hogy folytatja a számomra (kövezzetek meg, de így érzem) félresikerült Brera/Spider hagyományt, és nem lesz az a korábban megszokott, átütő szépség, amit a 156/159/166/147/GT-vel megszoktam.
Egyébként ha már a jövőről van szó, hadd fogalmazzak meg pár nemkedves gondolatot. Kissé aggasztónak tartom, hogy a 169-hez 2007 végén még padlólemezt keresnek, a 149 meg ehhez képest is scifinek tűnik, hogy a könnyített karosszériás 2008as verziók még nincsenek sehol, hogy a beígért 1.9-es duplaturbós dízel sehol sincs, a 3 literes dízel még a láthatáron sincs, az 1.6-os dízel most jött ki 105 lóerővel, és bár később lesz belőle 120 lóerős verzió, ez még mindig kevésnek, és megkésettnek tűnik.
Csak viszonyításképpen, az off KIA 1.6-os crdi motorja már régóta kapható 115 lóerővel, a BMW 2 literes biturbósa 204 lóerős, a 3 literese 286, és előbbi már jó fél éve, utóbbi pedig másfél éve kapható. Tudom, hogy igen jó a 150 lovas 1.9es jtd, és sok más autógyártó is ezt teszi szekerébe, de valahogy nem érzem azt, hogy az Alfa, akinek a motorjai és a motorerő mindig is fontos volt, most az élvonalban lenne. Úgy érzem, mintha valami megállt volna.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
570
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?