Na ide ne jussunk el soha...
A Ferrari még 4 ajtós autót sem csinált soha az életben, mert az Öregnek ellentétes volt a filozófiájával :) A halála után egyszer megpróbálkoztak egy ilyen tanulmányautóval, amit volt szerencsém látni még 1997-ben Maranelloban a múzeumban, kicsit a 164-re hajazott. Ja, és nem rosso volt, hanem "szürke" :) De szerintem a Ferrari maradjon annál, amihez ért :))) Hová süllyedne a világ, ha Ferrari SUV-okat gyártanának? Nálam a Cayenne is az a "na ezt b@zmeg minek kellett" kategória. Ok, hogy profit, de ennyire nem kéne elkurvulni... Bár... a Jaguar is gyárt dízel, elsőkerekes kombit :) Remélem Maranelloban SOHA senkinek nem fog ennyire elgurulni a gyógyszere :)))
Forum >> A jövő Alfái
Tommi10-01-2008 00:41:59 // 6092
zolee14510-01-2008 00:29:56 // 6091
1960 Fiat 500
szélesség: 1324 mm
hosszúság: 3181 mm
tengelytáv: 1950 mm
súly: 555 kg
2007 Fiat 500
szélesség: 1627 mm
hosszúság: 3546 mm
tengelytáv: 2300 mm
súly: 980 kg
:)
szélesség: 1324 mm
hosszúság: 3181 mm
tengelytáv: 1950 mm
súly: 555 kg
2007 Fiat 500
szélesség: 1627 mm
hosszúság: 3546 mm
tengelytáv: 2300 mm
súly: 980 kg
:)
GT Ɨ|ѯ09-01-2008 09:41:07 // 6090
Hát nemsok stílus,elegancia és sportosság talál6ó bennük:-)
Satti09-01-2008 09:31:16 // 6089
Eleje, hátulja teljesen 599 GTB.
GT Ɨ|ѯ09-01-2008 09:30:02 // 6088
ezt ( is ) gyorsan összedobták:-((
TarP09-01-2008 09:30:02 // 6087
Tényleg, nincs is Olasz SUV, egy sem.
Évente egyszer megjelenik valami fotoshopos fénykép, aztán semmi. Monnyuk nekem nem is hiányzik...
Évente egyszer megjelenik valami fotoshopos fénykép, aztán semmi. Monnyuk nekem nem is hiányzik...
TarP09-01-2008 09:28:16 // 6086
Úgy látszik a mai családok hatalmas emberekből állnak.
Bob Sapp az apuka, Mighty Mo az anyuka, a gyerekek meg eccerű kis Le Banner méretű csöppségek :)
Bob Sapp az apuka, Mighty Mo az anyuka, a gyerekek meg eccerű kis Le Banner méretű csöppségek :)
Zool09-01-2008 07:58:36 // 6085
Jogos a megjegyzés. Termlészetesen a Centro Stile produkciói, és ellenpéldának szántam a Giuggaro féle tervezésekre...
Seriff08-01-2008 23:53:29 // 6084
Miért kell minden modellt folyton felhízlalni?:(( Forza FIAT 500!!:))
Tedi08-01-2008 23:51:55 // 6083
tavaly láttuk párizsban, el is hihető róla, mert kurvanagy. Köze nincs az előző Deltához sajnos :(((
mesa08-01-2008 23:44:17 // 6081
Tudtátok ? A nemsokára bemutatkozó új Lancia Delta az Alfa 159 alapjaira épült
mesa08-01-2008 23:40:01 // 6080
mesa08-01-2008 23:35:43 // 6079
SUV-k egy kaptafára :
Alfa Kamal, Maserati Kubang , Ferrari ???
Alfa Kamal, Maserati Kubang , Ferrari ???
mesa08-01-2008 23:33:25 // 6078
mesa08-01-2008 23:25:28 // 6077
Sem a 146-ost, sem a 147-est nem tervezte Giuggiaro.
Az elsőt Zapatinas, a másodikat da Silva tervezte (ill. Wolfang Egger csúfította utólag)
Az elsőt Zapatinas, a másodikat da Silva tervezte (ill. Wolfang Egger csúfította utólag)
ystuc08-01-2008 15:34:24 // 6076
Mikor először megláttam, azt hittem Dévú. :-D
13708-01-2008 15:26:02 // 6075
A régi, 4 ajtós Impreza csak az amerikai piacon volt eladható, a WRX és STI verziókból nem lehet megélni, a többi (1.5 és 2.0) meg ahhoz képest amit nyújtott, borzasztó drága volt. A WRC-ben meg utoljára nem is emlékszem mikor nyert Impreza, annyira nem ütőképesek a konstrukcióik. Egy ideje már csak égés, amit csinálnak. RIP.
Ez a kép a Juniorról remélem nem a végső, és tényleg egy különösen élethűre sikerült Photoshopos verzió.
Ez a kép a Juniorról remélem nem a végső, és tényleg egy különösen élethűre sikerült Photoshopos verzió.
BeeGee08-01-2008 12:25:17 // 6074
Minap láttam valaol egy subi mini aztó koncepciót. Az meg továbbvitte a puncinak csúfolt zappatinasz féle arcot. Nem értem.
Nem tudom, ületetek-e a tibecaban, de azt a felsőt bármilyen alfában szívesen látnám. Hibátlan. Annyi a különbség, hogy ott nincsenek illelsztési hézagok :)
Nem tudom, ületetek-e a tibecaban, de azt a felsőt bármilyen alfában szívesen látnám. Hibátlan. Annyi a különbség, hogy ott nincsenek illelsztési hézagok :)
Seriff08-01-2008 12:14:05 // 6073
Nem ilyenkor szokás a modellpalettát egy a vállalat számára új termékkel- autóval- kiszélesíteni?!
Az Impreza egy ikon bazz, nem azt kell összegyúrmázni egy kib.szott vacakká, ami egy Golfnak is sértést jelent az említés szintjén is...
Ha mér egy teljesen új koncepciót kidolgoztak, miért nem lett a nee Subaru Gnomos vagy valami, akármi, felőlem Spaceship is lehet.
Szerintem a legdögösebb Impreza még a GT Turbos változat volt 96tól(?), a 2001es az viccesen csúnya, a faceliftje nem vészes, az eddigi is kinéz valahogy, de ez... Grrr
Az Impreza egy ikon bazz, nem azt kell összegyúrmázni egy kib.szott vacakká, ami egy Golfnak is sértést jelent az említés szintjén is...
Ha mér egy teljesen új koncepciót kidolgoztak, miért nem lett a nee Subaru Gnomos vagy valami, akármi, felőlem Spaceship is lehet.
Szerintem a legdögösebb Impreza még a GT Turbos változat volt 96tól(?), a 2001es az viccesen csúnya, a faceliftje nem vészes, az eddigi is kinéz valahogy, de ez... Grrr
Zool08-01-2008 12:13:44 // 6072
Ja 1.5 boxer. 0-100 valami 14-15mp alatt? Ugye nem kötelető a hátsó spojler rá? Talán kibirja lezsorító erő nélkül...
Zool08-01-2008 12:12:25 // 6071
Guggi valóban germanoid fromákat csinál, de ez egyben aszt jelenti hogy egyszerre harmónikusak és dinamikusak a fomatervek. Pl a 146 felhúzott fara vagy a 147 hátsó lámpája szokást igényelot, igaz megszerettem. A Brera viszont nem a szokást igénylő kategóriában játszik, hanem a "nagyot kaszálunk az egocventrikus pénzeszsákok között" kategóriában, ahol egyrészt a sok tudás nagy pénzért, másrészt a szerelem első látásra a meghatározóak. Nemk egy márkarajongó magyarázta itt, hogy ha megfelelő szögből nézed, nem is olyan rossz a Béla. Na ez nem elég itt. Az A5 zseniális. Az unalmas nyárpolgári bumfordi audi elemekből építkezve sikerült egy dinamikus formát létrehozni. Nekem mindenhonnan tetszik, nincs olyan szög amiből el kéne fordulni...
Halesz08-01-2008 12:09:31 // 6070
valahol azt olvastam, hogy tényleg egy golfot akartak csinálni, betörni az ilyen autók piacára.... ezért van belőle valami nagyon alap motorral is. Szánalom...
és a keret nélküli ajtókat se tudták megtartani :D
és a keret nélküli ajtókat se tudták megtartani :D
Zool08-01-2008 12:07:55 // 6069
Na igen, a legröhejesebb az Tribeca facelift. Rátették egy Chrysler Voyager orrát, röhej, és a másik véglet. Szerintem az új impreza inkább az eredeti tribeca vonalát viszi még, de nem áll jól neki. (igaz, eddig is vagy unalmas vagy túl karakteres volt). A Mostani Legacy viszont (még) szép. Nem merek belegondolni, mi lehet eblőle pár év múlva.
Seriff08-01-2008 12:06:53 // 6068
Szóval ez bűn:
OFF
ON
OFF
ON
Seriff08-01-2008 12:04:45 // 6067
Az egy dolog, de egy ekkora cégnél nem igaz, hogy nincs egy ember aki azt mondja: Jakamoto szan, ez így nem lesz kóser... Kinek terveznek ezek autót?!
Halesz08-01-2008 12:03:16 // 6066
Hát az új impreza mekkora mellélövés... nem tudom mit gondolnak az igazi rajongók, az impreza tulajok arról a Golfról :)
Seriff08-01-2008 12:00:01 // 6065
Azok valami betegesen rondák lettek:(( hihetetlen töketlenség és szakmai öngyilkosság...
BeeGee08-01-2008 11:54:55 // 6064
Szerintem az Subaru vezetőit minősíti. Vagy a japán mentalitást. Van karaktere az új imprezának? Vagy a leendő foresternek? Így abszolult piacképtelenek - szokatlan technikai megoldások, nagyon gagyi köntösben..
BeeGee08-01-2008 11:51:37 // 6063
Ibiza után csinált is eredetit a seatnak (a dinamic line sztem egész jól sikerült, elérte a célját). Az viszont, hogy az osszes seat ugyanúgy nézett ki utána, nem hiszem hogy az ő ötltete volt, hanem a vezeőké. Ebből kiindulva kézenfekvő, hogy utasításra tervezett nekik ilyet - talán egy fiók mélyén lévő régi skicc alapján, amit féláron odaadott nekik.
A Brera vonal tök más emberhez tartozik, ugyanúgy megvannak az autótervezők stílusa, mint a festőknek mondjuk. Dzsardzsaró ezt tudja, csicsás, vad, germanoid vonalak. Szilva rafinált vonalakból építkezik.
Szerintem Alfáék is inkább efelé mennek vissza az új tervek alapján - és remélem Dzsardzsarót pihentetik egy darabig..)
Ha az autós világban valaki tartósan szép tömegárút készít, az az Alfa. Ez sztereósztípia is lehet, de van valóság alapja. 166 szerintem szép.. volt a faceliftig.
A Brera vonal tök más emberhez tartozik, ugyanúgy megvannak az autótervezők stílusa, mint a festőknek mondjuk. Dzsardzsaró ezt tudja, csicsás, vad, germanoid vonalak. Szilva rafinált vonalakból építkezik.
Szerintem Alfáék is inkább efelé mennek vissza az új tervek alapján - és remélem Dzsardzsarót pihentetik egy darabig..)
Ha az autós világban valaki tartósan szép tömegárút készít, az az Alfa. Ez sztereósztípia is lehet, de van valóság alapja. 166 szerintem szép.. volt a faceliftig.
Zool08-01-2008 11:46:54 // 6061
Az viszont érdekes, hogy Zapatinas mekkorát bukott a Subaruval...
Charlie 16608-01-2008 11:42:57 // 6060
Huhh, már kezdtem megijedni. Mingyá nézem.
Zool08-01-2008 11:42:01 // 6059
Na azért ez nem úgy van hogy Alfás=szép (lásd, 166, Béla, khhm). Szépet sokféleképpen lehet tervezni, és valahogy Szilva bácsi tervezett is az ódinak. Az A5 - A4 nagyon jól sikerült, formára és koncepcióra is (főleg A5 VS Brera látszik). Nem kezdő az ipse, ha nagyon akart volna ment volna egy EREDTI latinos forma is a Seatnak. De a VWnél amúgy is napirenden van a Seat leépítése, szerintem csak idő kérédése és részben már folymatban is van. Nem tudom miért lett volna oka Szilva bának a bosszúra, de én nem tudom máshogy értelmezni az ibiza faceliftet, mert egyszerre ártott az Alfának és saját imagének (amit azért ő helyretett az A5tel, de már az A4 facelifttel is).
Halesz08-01-2008 11:40:44 // 6058
Ez egy photoshopos fantázia... 147-es felni, orr, össze van rakva csak úgy. Tuti nem ilyen lesz. Főleg, ha összeveted a címoldalról elérhető cikkben látható kis képekkel.
Satti08-01-2008 11:37:25 // 6057
Sztem még ez sem az, ami lesz, csak egy elképzelés a sok közül.
Charlie 16608-01-2008 11:35:27 // 6056
érdekes.....
A skiccek alapján én kissé dinamikusabbra számítottam. Mitha a b oszloptól hátrafelé kissé vaskos volna, nem ?
A skiccek alapján én kissé dinamikusabbra számítottam. Mitha a b oszloptól hátrafelé kissé vaskos volna, nem ?
Satti08-01-2008 11:32:21 // 6055
Ennek a lámpái nagyon nem teccenek!
BeeGee08-01-2008 11:30:53 // 6054
Nem mondhatom, mert előbb volt a 156oson, mint az ibizán :)
Miért lenne DaSilva boszúja a lámpa? Nem lehet hogy a főnökei azt mondták, hogy szépet akarunk látni, nem baj, ha kicsit alfás. Ha boszú lett volna akkor télleg szép autót tervez, nem ilyen karikatúrát.
Miért lenne DaSilva boszúja a lámpa? Nem lehet hogy a főnökei azt mondták, hogy szépet akarunk látni, nem baj, ha kicsit alfás. Ha boszú lett volna akkor télleg szép autót tervez, nem ilyen karikatúrát.
Kovi08-01-2008 11:26:59 // 6053
Zool08-01-2008 11:24:08 // 6052
Azért ácsi, az alfa a 33 óta fokozatosan mutálja a lámpáit, mégpedig elég következetesen. Nyilvánvaló, hogy Da Silva egy nagyot akart valamért túgni a korábbi munkaadójába azzal, hoyg a Seattól formaidegen, más márkán található lámpát tette az Ibizára. Ezzel az erővel a 156ra is mondhatod, hogy Ibiza lámpás, mert a 159 konzekvensen továbbviszi a 156 lámpáját, csak még szebben. Én igazából nem tudok kivetni valót találni a 159 formáján, ízig vérig alfa. Ha nagyon muszály belekötni a túé hosszú első túlnyúlás, de az meg a forma áldozata...
BeeGee08-01-2008 11:03:36 // 6051
A jaguar platform annyira nem álom. A Fiat és Tata között régóta együttműködés van, és a pletykák szerint a fiat tanácsadással segítené a tatát a prámium szegmensben - mert nekik aztán vami kevés közük van hozzá, miután megszerzi a jaguárt. Ha övék lesz, akkor szinte borítékolható a padlólemez.
Más tészta, hogy az angolog marhára nem néznék jó szemmel, hogy egy volt gyarmatországuké lenne az egyik büszkeségük. De a ford meg pont leszarja ezt.. :)
Más tészta, hogy az angolog marhára nem néznék jó szemmel, hogy egy volt gyarmatországuké lenne az egyik büszkeségük. De a ford meg pont leszarja ezt.. :)
BeeGee08-01-2008 10:59:56 // 6050
Ibiza hátsó lámpája nem egyértelmű nyúlás, mert előbb nyúlták le a 156-os lámpáját a spanyolnémetek, aztán dzsardzsaró meg nem nézett körül..
Zool08-01-2008 09:43:19 // 6049
Jelenleg az Alfákból kb annyi fogy, mint a FIat Bravóból egyedül. Semmilyen FIatban nem hasznáálható fejlesztést nem fogja megérni a Cégcsoportnak. Tehát V8, V6 V6 dizel nem lesz várható. Valószínűleg ezért indultak meg a Fiat alapú Alfák felé (Junior, 149), mivel egy nagy multi nélkül nincs megfelelő felhasználási lehetőség sok más márkában. Ez a lefelé bővítés menekülés előre, meglátjuk hova. De legalább a keret (FIat csoport) biztosabb mint 15 éve.
A 166 és főleg a Thesis olasz kormányzati megrendelésekből él, ezért nem is fejlesztették tovább ez utóbbit (utóbbi meg ez évben le is állt), a közbeszerzésre pont jó, a magánszemélyek meg még Olaszországban is német autókat vesznek. Nem tudának komoly példányszámban eladni nagy Alfákat egyelőre, évi 5000 autóért meg nincs értelme htsókerekes platformot fejleszteni, hacsak a Maseratiét nem tudják valahogy lebutítani.
Ami viszont tetszik, hogy Marchionéék tovbbra is pörögnek. A merci együttműködés érdekes lehetőség lett volna, midndkét fél vergődik a lételemén kívül (vicces az A klasse legksiebb dízele 2 literes és 80 (nyócvan!) kemény lóerős). Most a Jaguár eladását fiygeleik, ha tényleg az indiaiaké lesz, nem lenne rossz megszerezni az új felőközepes platformot. Persze ezek a tervek (álmok) egyben azt is jelentik, hogy semmiylen konkrét lpéseket nem tettek a 169 fejlesztésére, mert azért a legelső dolog az alváz (ill aminek hívják az önhordó kasztninál) nyújtotta keretek tisztázása (tengelytáv, motor iránya). Az olaszok bármikor rárittyentenek egy formás kasztnit bármire (kivéve a Brera a 159 alapján, az el lett szúrva rendesen)
A 166 és főleg a Thesis olasz kormányzati megrendelésekből él, ezért nem is fejlesztették tovább ez utóbbit (utóbbi meg ez évben le is állt), a közbeszerzésre pont jó, a magánszemélyek meg még Olaszországban is német autókat vesznek. Nem tudának komoly példányszámban eladni nagy Alfákat egyelőre, évi 5000 autóért meg nincs értelme htsókerekes platformot fejleszteni, hacsak a Maseratiét nem tudják valahogy lebutítani.
Ami viszont tetszik, hogy Marchionéék tovbbra is pörögnek. A merci együttműködés érdekes lehetőség lett volna, midndkét fél vergődik a lételemén kívül (vicces az A klasse legksiebb dízele 2 literes és 80 (nyócvan!) kemény lóerős). Most a Jaguár eladását fiygeleik, ha tényleg az indiaiaké lesz, nem lenne rossz megszerezni az új felőközepes platformot. Persze ezek a tervek (álmok) egyben azt is jelentik, hogy semmiylen konkrét lpéseket nem tettek a 169 fejlesztésére, mert azért a legelső dolog az alváz (ill aminek hívják az önhordó kasztninál) nyújtotta keretek tisztázása (tengelytáv, motor iránya). Az olaszok bármikor rárittyentenek egy formás kasztnit bármire (kivéve a Brera a 159 alapján, az el lett szúrva rendesen)
Zool08-01-2008 09:25:18 // 6048
Azlrt az Alfa mentségére, az hogy "számunkra" valami hiányzik és hogy tényleg van fizetőképes kereslet az két dolog. A németek sok nagy mocival rendelkeznek, mert a német piac favorizálja ezeket. Csakhogy a német piaic nem favorizálja az Alfákat (sőtr a külföldieket általában), és ez egyes előjelek (pl autobild ezüst répa a 159nek) alapján nem is fog változni. Megjegyezném, hogy a bömö is leépített pár mocit az elmúlt években (pl az x25d, az X30d és az X35d igazából ugyanaz a moci, réges rége mintha lett volna 2.0d alatti moci is nemcsak lebutítás, meg volt 1800cc benya is).
Aki a legdrágább Brera és a Mazi GT között vesz, az álatlában nem Alfában gondolkodik jelenleg, szerintem a 3.2 sem fogy valami nagy számban. Maga a Brera egy bukta, ezt Marchione is elismerte, és nem a belső miatt.
Nem véletlen hogy nem német márkák is inkább lapítanak ebben a ligában (3.0 feletti moci, nagy/luxus autók és sportkupék), a Volvónak nincs 5ös feletti kategóriájú konkurense (az XC90 más, az amcsi piaci miatt készlét), a Saab mondjuk ezer sebből vérzik, kár felhozni. A Lexusnak az amcsi piac a fő hajtóerő, de cserébe Európában esélytelen (azaz van V8 meg hibrid, de sehol egy jó dízelkínálat).
Aki a legdrágább Brera és a Mazi GT között vesz, az álatlában nem Alfában gondolkodik jelenleg, szerintem a 3.2 sem fogy valami nagy számban. Maga a Brera egy bukta, ezt Marchione is elismerte, és nem a belső miatt.
Nem véletlen hogy nem német márkák is inkább lapítanak ebben a ligában (3.0 feletti moci, nagy/luxus autók és sportkupék), a Volvónak nincs 5ös feletti kategóriájú konkurense (az XC90 más, az amcsi piaci miatt készlét), a Saab mondjuk ezer sebből vérzik, kár felhozni. A Lexusnak az amcsi piac a fő hajtóerő, de cserébe Európában esélytelen (azaz van V8 meg hibrid, de sehol egy jó dízelkínálat).
mesa08-01-2008 08:52:54 // 6047
a Renault Megane műszerfalóra-burkolat után a Seat Ibiza hátsólámpa lenyúlás nem is olyan meglepő dolog...
Na és a jappános kuka szürke belső sem az igazi! És akkor még a valaha tervezett egyik leggagyibb kinézetű kormánykerékről, meg túl széles amorf középkonzolról nem is szóltunk. És sajnos ezt még meg is háromszorozták, három modeljükön!
da Silva után elvesztették a fonalat az Alfánál.
Na és a jappános kuka szürke belső sem az igazi! És akkor még a valaha tervezett egyik leggagyibb kinézetű kormánykerékről, meg túl széles amorf középkonzolról nem is szóltunk. És sajnos ezt még meg is háromszorozták, három modeljükön!
da Silva után elvesztették a fonalat az Alfánál.
Georgee07-01-2008 18:13:37 // 6046
Sajnos a fara meg nagyon hasonlít a Seat Cordobáéra.Kár.
mesa07-01-2008 13:26:00 // 6045
A Cadillac tulajoknak nem kell a V8, elég nekik a V6 is!
Leállítják a V8 mocikat az Amik
Itt a lehetőség az USA piaci színre lépéshez!!! ;-)
Leállítják a V8 mocikat az Amik
Itt a lehetőség az USA piaci színre lépéshez!!! ;-)
mesa07-01-2008 11:19:33 // 6044
Igen, sajnos ez így van. Valamit kurvára elb.sztak! Pont ott tart most az AR (amíg ki nem jön a Junior), mint a FIAT esetében a Stiloval.
Biztonságos, nagy a 159, csak épp kicsit sem 'olaszos'. Sportosság majdnem nulla. Az orra szemből szép, a többi átlagos.
Biztonságos, nagy a 159, csak épp kicsit sem 'olaszos'. Sportosság majdnem nulla. Az orra szemből szép, a többi átlagos.
TarP07-01-2008 09:47:51 // 6043
Szerintem ez a paletta, amit a Fiat konszern jelenleg felhoz, nincs kész.
Számomra hatalmas hiány van:
A legdrágább, legerősebb Alfa, pl Brera 12-14millóba kerül a 260lóerővel. Utána a következő lépcső a 405 lóerős Maserati Granturizmo 31millió Ft-ért. Nem kéne ezt a hatalmas rest betőlteni?
Ezután jönnek a Ferrari F430-ak 45...milliókért. Majd mit fejlesztünk? Még egy konkurrenst a Ferrarinak. 8C. Van ennek értelme???
Ha a GT-t építeték volna át kicsit 8C-s formájúra és kapott volna egy 300ló körüli motort, akkor csináltak volna egy még emberi árú sportautót. Mert bár elkapkodták az 500 darab 8C-t, de ez semmi ahhoz képest, ha eladtak volna 10000darab új GT-t.
Nézd meg az OFF BMW-t, képesek a 330i és a M3 közé egy 335i-t betenni, csak hogy ne legyen túl nagy a rés és a vásárlók ne menjenek el japó sportótót venni, ha 300ló lenne a cél és nincs 21milliójuk M3-ra.
Számomra hatalmas hiány van:
A legdrágább, legerősebb Alfa, pl Brera 12-14millóba kerül a 260lóerővel. Utána a következő lépcső a 405 lóerős Maserati Granturizmo 31millió Ft-ért. Nem kéne ezt a hatalmas rest betőlteni?
Ezután jönnek a Ferrari F430-ak 45...milliókért. Majd mit fejlesztünk? Még egy konkurrenst a Ferrarinak. 8C. Van ennek értelme???
Ha a GT-t építeték volna át kicsit 8C-s formájúra és kapott volna egy 300ló körüli motort, akkor csináltak volna egy még emberi árú sportautót. Mert bár elkapkodták az 500 darab 8C-t, de ez semmi ahhoz képest, ha eladtak volna 10000darab új GT-t.
Nézd meg az OFF BMW-t, képesek a 330i és a M3 közé egy 335i-t betenni, csak hogy ne legyen túl nagy a rés és a vásárlók ne menjenek el japó sportótót venni, ha 300ló lenne a cél és nincs 21milliójuk M3-ra.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
552
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?