Forum >> A jövő Alfái
Zool30-01-2008 19:13:27 // 6242
Volt egy két hozzászólás a motor-talk.de-n, akiknek 60e előtt gazdasági totálkáros lett a 147esük motorhibával...
Ferko30-01-2008 19:07:01 // 6241
Hidd el, nem én vagyok az egyetlen 146 tulaj, akinek eddig kibírta. Persze, ajánlott cserélni 60.000-nél. A mostanit én sem fogom csak 60.000-ig használni. De akkor sem jellemző, hogy ilyen hamar elszakad. :-)))
Zool30-01-2008 19:02:36 // 6240
Folyamatosan csekolom a használt 147eseket, és igyekszem körülnézni a fórumokon. Amit olvastam annak alapján a vezérműszíjcsere az 1.6TSnél 5 év vagy 60e km (azaz ha bármelyik feltétel teljesül). Tehát te nagyon szereheted az orosz (olasz?) rulettet 5 golyóval...
Georgee30-01-2008 18:32:28 // 6239
Sztem a 6 misi is óvatos becslés,az 1.4 Bravo Tjet sport 150pacis alapára 4.8M+extrák,az Alfi ettől messze drágább lesz,hisz az Alfa magát a prémium szegmensbe pozícionáljalja,ott meg nyugodtan lehet kérni ezért a mociért 6.5-7misit is.Fognak is.Mo-n a yuppik veszik majd valószínüleg.
zolee14530-01-2008 18:22:27 // 6238
Erre szokták azt mondani, hogyha a RR ára a felére esne az eladásai meg a negyedére, vagy még annyi sem lenne.
Figyelembe véve az Alfa-Fiat viszonyt azonos motor/felszereltség mellett a Juniornak drágábbnak kellene lennie 1-200 E Ft-tal a Grande Puntonál.
Figyelembe véve az Alfa-Fiat viszonyt azonos motor/felszereltség mellett a Juniornak drágábbnak kellene lennie 1-200 E Ft-tal a Grande Puntonál.
Ferko30-01-2008 17:39:29 // 6237
Na igen. Te csak tudod, hiszen az adatlapod alapján volt egy JTD-d meg egy boxid.:-)))))
Nekem a TS vezműszíj kibírta 94.000-ig. Akkor lett cserélve. De van akinek 100.000 felett is még ment. Rizikós, aláírom, de akkor is bírta!:-))))))
Nekem a TS vezműszíj kibírta 94.000-ig. Akkor lett cserélve. De van akinek 100.000 felett is még ment. Rizikós, aláírom, de akkor is bírta!:-))))))
BeeGee30-01-2008 17:38:20 // 6236
Bocs, de ez vicces :)
dácia árába Alfát mérjenek?
dácia árába Alfát mérjenek?
BeeGee30-01-2008 17:33:12 // 6235
De, holnap bepötyögöm az aktuálisat.
Addig itt a tavaly évvégi
Addig itt a tavaly évvégi
Zool30-01-2008 16:18:40 // 6234
Lehet hogy az Alfa elfelejtette befizetni a védelmi pénzt az autobildnek, mert az valóságos lejárató kampányba kezdett az elmúlt hónapokban. Először az ezüst répa. Lehet hogy vannak kiforatlan dolgok a 159ben, de az biztos, hogy a JTD mocik nem számítanak megbízhatatlannak, mint ahogy az ótóbild állítja (utánanéztem, még a német fórumokon is értetlenül állnak a 159tulajok a hír előtt), az pedig nevetséges, hogy megbízhatatlanabb, mint a szakadós vezműszíjú hibás tudat- és vezeérlésmódosítós 147esek.
Az újabb támadás a 159 tartós teszt, ami félbeszakadt, mert tönkrement a 2.4es moci. Állítólag most az Alfánál ülnek rajta és átvizsgálják, mi lehetett a motorhiba oka. Én már rég nem veszek ótóbildet, hiába színes, vastag meg pofátlanul olcsó (miért is, ha nem én fizetem, és a reklám sem több mint máshol, akkor vajon ki is finanszírozza őket?), nem éri meg a vérnyomásom miatt :)
Szerintem, az a hír, ami az Alfát egy nem túl sikeres amerikai felsőközepes modell ELŐZŐ generációs modelljével hozza össze, nem épp a jóhírkeltés kategóriájába tartozik, és nagyon is passzol a mostani "kampányba".
Viszont ha az alfa nem tudja megoldani ezt a kérdést, nagyon rosszul járhat az ember a 159cel, mert nagyon durva értékvesztéssel bünteti majd a piac. Egy alfás sál vagy póló ok, de egy évi 2-5 millás értékvesztés picit túlmutat a márkaszereten...
Továbbra is azt látom hogy tele van a környék 159-esekkel, igaz több mint félmilló skoadik generációs olasz él a térségben (szerintem még mindig a legnagyobb kisebbség a BENELUX-Elász-Lotaringia-Nyugat-Németo háromszögben), az én 147esemet is egy második generációs olasz vette meg, sőt már ajánlkozott a követlező alfámra is, ha ugyanígy adnám el. De mondjuk a német piacon ez nem segít, Magyarországok meg végképp.
Az újabb támadás a 159 tartós teszt, ami félbeszakadt, mert tönkrement a 2.4es moci. Állítólag most az Alfánál ülnek rajta és átvizsgálják, mi lehetett a motorhiba oka. Én már rég nem veszek ótóbildet, hiába színes, vastag meg pofátlanul olcsó (miért is, ha nem én fizetem, és a reklám sem több mint máshol, akkor vajon ki is finanszírozza őket?), nem éri meg a vérnyomásom miatt :)
Szerintem, az a hír, ami az Alfát egy nem túl sikeres amerikai felsőközepes modell ELŐZŐ generációs modelljével hozza össze, nem épp a jóhírkeltés kategóriájába tartozik, és nagyon is passzol a mostani "kampányba".
Viszont ha az alfa nem tudja megoldani ezt a kérdést, nagyon rosszul járhat az ember a 159cel, mert nagyon durva értékvesztéssel bünteti majd a piac. Egy alfás sál vagy póló ok, de egy évi 2-5 millás értékvesztés picit túlmutat a márkaszereten...
Továbbra is azt látom hogy tele van a környék 159-esekkel, igaz több mint félmilló skoadik generációs olasz él a térségben (szerintem még mindig a legnagyobb kisebbség a BENELUX-Elász-Lotaringia-Nyugat-Németo háromszögben), az én 147esemet is egy második generációs olasz vette meg, sőt már ajánlkozott a követlező alfámra is, ha ugyanígy adnám el. De mondjuk a német piacon ez nem segít, Magyarországok meg végképp.
Tibe30-01-2008 16:12:23 // 6233
Ez is igaz. Sajna nem egy jól sikerült motor a TS.
Zool30-01-2008 16:06:02 // 6232
Azért a 60ezers élettartamú de gyakran 55eternél szakadó vezérműszíjú TS motorokat nehéz alulmúlni.
Tibe30-01-2008 14:40:28 // 6231
Világos elvégre fogyasztói társadalomban élünk, szal használattól függően 3-4 év múlva inkább vegyél egy új autót mintsem érdemes legyen megcsináltatni amit használsz. Csak az a baj hogy ez nem Magyaroroszágra értendő :D
Tedi30-01-2008 14:31:59 // 6230
Ezt az autógáyrak olyan szinten leszarják, mint a huzat. Sőt, még örülnek is, mert lehet sok-sok turbót meg alkatrészt gyártatni. Ők meglovagolják a trendet és dugják a zsebükbe a zsozsót.
Tibe30-01-2008 14:24:00 // 6229
Megmondom őszintén én fenntartásokkal vagyok a most divatos 1.4-1.8 turbos mocik irányába. Az élettartamuk és megbízhatóságuk tuti nem lesz olyan mint egy mostani 1.9-2.0-ás mocinak.
Egy példa. Sok ember azt sem tudja mi az hogy turbo eszik-e vagy isszák, nemhogy azt hogyan is kéne használni egy turbos autót. Szal ezekből használtautót eléggé pénztárcaveszélyes lesz venni :))) Remélem értitek mire célzok.
Egy példa. Sok ember azt sem tudja mi az hogy turbo eszik-e vagy isszák, nemhogy azt hogyan is kéne használni egy turbos autót. Szal ezekből használtautót eléggé pénztárcaveszélyes lesz venni :))) Remélem értitek mire célzok.
Tedi30-01-2008 14:23:18 // 6228
Ne nekem legyen igazam, de szerintem vadiúj 1.8 T-jet Juniort itthon 2000%, hogy nem fogsz kapni 5 milláért. 6-ért inkább.
16.000 euró lesz az induló ára, ami kereken 4 milla.
16.000 euró lesz az induló ára, ami kereken 4 milla.
Tibe30-01-2008 14:20:26 // 6227
Én nem hiszem hogy visszaülnék már benzinesbe. Pedig Kaposújlakon Csöri vitt pár kört a GTA-val gyorsulgatott is stb.. Persze jó lenne, csak valaki tankolja :)) De egy 1.8-as turboba tuti nem, inkább 2.4 Mjet.
perdix30-01-2008 14:01:21 // 6226
Ez most komoly, vagy kábítás? Azt mondtad a hat hengeres dizel a következő? Erre a jó kis pörgös benyás turost választanád? Hiányoznak a fordulatszámok? Meg tudlak érteni!
Halesz30-01-2008 13:52:18 // 6225
Nahát. Azért kívülről is változtathatnának rajta :)
Junior30-01-2008 13:40:53 // 6224
de lesz ám!kívülről szinte semmi különbség nincs a mostanihoz képest, csak máshová kell bepakolni a sörösládákat :-)
Halesz30-01-2008 11:43:52 // 6223
Lesz farmotoros bogár? :)
raga30-01-2008 11:36:55 // 6222
A 159 drágább mint a 156 volt eleve ezért sem tud úgy fogyni.
Most akkor a 159 megbízhatatlan vagy nem?
Nem hiszem , hogy a 156nál rosszab minőségű lenne.)
Most akkor a 159 megbízhatatlan vagy nem?
Nem hiszem , hogy a 156nál rosszab minőségű lenne.)
TarP30-01-2008 10:38:33 // 6221
Nagyon jól mutatja a GT esete, hogy az árszabással is gond van:
5,5millió Ft-ért egész jól fogy az 1.8TS. De ez még picit alulmotorizált egy sportcoupe-nak.
A következő lépcső kb 7.6 millió Ft-ért az 1.9MJET, meg a 2.0JTS. Tehát 10-20 lóerőért kellene több, mint 2 millió Ft plusszt fizetni???
Ráadásul nincs csúcsmodell, amivel lehetne büszkélkedni.
Lagalább az 1.8 Turbót beletennék már...
5,5millió Ft-ért egész jól fogy az 1.8TS. De ez még picit alulmotorizált egy sportcoupe-nak.
A következő lépcső kb 7.6 millió Ft-ért az 1.9MJET, meg a 2.0JTS. Tehát 10-20 lóerőért kellene több, mint 2 millió Ft plusszt fizetni???
Ráadásul nincs csúcsmodell, amivel lehetne büszkélkedni.
Lagalább az 1.8 Turbót beletennék már...
GEORGE30-01-2008 09:41:19 // 6220
2- 3,5 közt a grande Puntok mennek....
De ha a Junior 3,5 -5 közé teszik tuti siker lesz....és nem mondom, hogy nem cserélemném le a 156-ot egy Junior 1,8T -re .-)
De ha a Junior 3,5 -5 közé teszik tuti siker lesz....és nem mondom, hogy nem cserélemném le a 156-ot egy Junior 1,8T -re .-)
GT Ɨ|ѯ30-01-2008 09:37:32 // 6219
teljesen 1et értek:-)
2-3.5 milla között kellene belőni a juniort és akkor kasza indul( 6 ) -na:-)
kihozni 1 sprint utódot,és egy 156 utódot-emellé a paletta mellé..pl:-)
2-3.5 milla között kellene belőni a juniort és akkor kasza indul( 6 ) -na:-)
kihozni 1 sprint utódot,és egy 156 utódot-emellé a paletta mellé..pl:-)
TarP30-01-2008 08:59:39 // 6218
Ezen egy percig sem csodálkozom:(
George-nak is teljesen igazat adok, mert a 156 már 5millióFt (És egy 1270kg-os autó nem számít alulmotorizáltnak egy 120 lovas motorral, míg egy 1485kg-os igen, egy 140 lovassal...) volt és abból a 2.5V6-os, ami sportosságban kb a jelenlegi 3.2V6 szintjét hozza, csak 8,2millió Ft volt, szemben a mostani 12-13 millióval.
Cuore Sportivo volt a 156, mert minden modell, 1.6TS...2.0TS...2.5V6...gyorsulásban, rugalmasságban ütötte az azonos motorral szerelt BMW, Audi, Mercedeseket.
No mostanra ezt elveszítette az Alfa. Helyette van luxuslimó és luxuscoupe, de úgy látszik az Alfa vásárlók nem a luxus irányába mennek. Én sem.
Meg különben is, a terv az volt, hogy a Lancia viszi majd a Luxus irányt...belebukott:(
Azután, hogy a "Delta HF Integrale" hallatán máig felkapják a fejüket az igazi spotrajongók.
Erre most áttették az Alfának a luxusirányzatot?...Van egy csepp eszük???
Lám a Fiat nem döglődik. Mert nem akar más lenni, mint ami. Olcsón fenntartható népautó, ami jó esetben (új Bravo, 500...) még szép is.
Bocsénat a kifakadásért, mert akik a nagy kényelmes autókat szeretik, azoknak ez teljesen OK. Legyen is ilyen, de nekem az a bajom, hogy ha ésszel élnének, akkor a "Cuore Sportivo" nem csak valami brossúrákba való mondat lenne...
George-nak is teljesen igazat adok, mert a 156 már 5millióFt (És egy 1270kg-os autó nem számít alulmotorizáltnak egy 120 lovas motorral, míg egy 1485kg-os igen, egy 140 lovassal...) volt és abból a 2.5V6-os, ami sportosságban kb a jelenlegi 3.2V6 szintjét hozza, csak 8,2millió Ft volt, szemben a mostani 12-13 millióval.
Cuore Sportivo volt a 156, mert minden modell, 1.6TS...2.0TS...2.5V6...gyorsulásban, rugalmasságban ütötte az azonos motorral szerelt BMW, Audi, Mercedeseket.
No mostanra ezt elveszítette az Alfa. Helyette van luxuslimó és luxuscoupe, de úgy látszik az Alfa vásárlók nem a luxus irányába mennek. Én sem.
Meg különben is, a terv az volt, hogy a Lancia viszi majd a Luxus irányt...belebukott:(
Azután, hogy a "Delta HF Integrale" hallatán máig felkapják a fejüket az igazi spotrajongók.
Erre most áttették az Alfának a luxusirányzatot?...Van egy csepp eszük???
Lám a Fiat nem döglődik. Mert nem akar más lenni, mint ami. Olcsón fenntartható népautó, ami jó esetben (új Bravo, 500...) még szép is.
Bocsénat a kifakadásért, mert akik a nagy kényelmes autókat szeretik, azoknak ez teljesen OK. Legyen is ilyen, de nekem az a bajom, hogy ha ésszel élnének, akkor a "Cuore Sportivo" nem csak valami brossúrákba való mondat lenne...
GEORGE29-01-2008 23:33:27 // 6217
Az árral van a baj...nálunk meg még aztán.
A környékbeli országokban is 1-1,8 millával olcsóbb az autó....
A környékbeli országokban is 1-1,8 millával olcsóbb az autó....
Junior29-01-2008 23:11:25 // 6216
Amúgy nagyon kemények!minden héten megnézem és készen vagyok tőlük!
a múlt héten egy összehsonlító tesztben kihozták, hogy a passzát összességében jobb autó mint C220 CDI merga, holott az kb. 30 lóerővel erősebb nála és azért az mégiscsak egy merga!
Nem német autó csak akkor győzhet ha mondjuk egy volvót hasonlítanak össze egy citroennel!
egyedül azért lapozom át mert kb. 3-4 héttel előbbre járnak az újdonságokban mint a magyar újságok.
a múlt héten egy összehsonlító tesztben kihozták, hogy a passzát összességében jobb autó mint C220 CDI merga, holott az kb. 30 lóerővel erősebb nála és azért az mégiscsak egy merga!
Nem német autó csak akkor győzhet ha mondjuk egy volvót hasonlítanak össze egy citroennel!
egyedül azért lapozom át mert kb. 3-4 héttel előbbre járnak az újdonságokban mint a magyar újságok.
ystuc29-01-2008 23:04:23 // 6215
Jürgen wagen mánia... Ez van, így alakult. Amúgy egy német újságtól mást nem is vártam...
Junior29-01-2008 23:03:26 // 6214
Bezzeg az új farmotoros fosvágen bogár az benne van az újságban is meg a honlapon is fenn van.
jövő hónapban meg már talán a magyar újságok is leadják!
jövő hónapban meg már talán a magyar újságok is leadják!
ystuc29-01-2008 21:16:41 // 6213
Persze, majd talán a jövőhónapban. Nyílván az újság megvétele a lényeg. :-)
Junior29-01-2008 21:15:23 // 6212
Az újság honlapján mellesleg nem találtam erről semmit!!!
Junior29-01-2008 21:13:16 // 6211
Én az eheti német Autobildben olvastam erről néhány érdekességet!
Kész tényként hozzák az Alfa és a Cadillac együttműködését, ami nemcsak a padlólemezre tejed ki, hanem a hátsókerékmeghajtás teljes "átvételéről".
Az újság szerint a 169-es 2010 körül fog kijönni és a hátsókerékmeghajtást 2011-2012-től átfogják építeni a 159-be valamint a Brera/Spiderbe is!
SŐT!!!!!
Az újság már képet is közöl a várva-várt új nagyvasról!
Kész tényként hozzák az Alfa és a Cadillac együttműködését, ami nemcsak a padlólemezre tejed ki, hanem a hátsókerékmeghajtás teljes "átvételéről".
Az újság szerint a 169-es 2010 körül fog kijönni és a hátsókerékmeghajtást 2011-2012-től átfogják építeni a 159-be valamint a Brera/Spiderbe is!
SŐT!!!!!
Az újság már képet is közöl a várva-várt új nagyvasról!
Kazes☻29-01-2008 21:04:00 // 6210
Ez sajnos nem túl fényes hír. :-(
De reménykedünk az új vezetéssel együtt. :-)
De reménykedünk az új vezetéssel együtt. :-)
mesa29-01-2008 20:47:52 // 6209
Ha az elődhöz hasonlítjuk, még szembetűnőbb a kudarc! A 156-ost vitték, mint a cukrot. Nagyon felkapott modell volt, főleg 98/99-ben.
A 159 azt a szintet tartani sem tudja, amit az utolsó széria 156 eladása produkált. Ez azt hiszem, elég érv a bukás megítéléséhez!
A megváltónak tartott 159-es modell bőven a várakozások alatti mértékben fogy, amelyben a márkához társított megbízhatatlanság a legnagyobb ludas. Sajnos nem alaptalan a megítélés; az Alfák rendre az utolsó helyek valamelyikét kapják
Továbbra is veszteséges az Alfa Romeo
A 159 azt a szintet tartani sem tudja, amit az utolsó széria 156 eladása produkált. Ez azt hiszem, elég érv a bukás megítéléséhez!
A megváltónak tartott 159-es modell bőven a várakozások alatti mértékben fogy, amelyben a márkához társított megbízhatatlanság a legnagyobb ludas. Sajnos nem alaptalan a megítélés; az Alfák rendre az utolsó helyek valamelyikét kapják
Továbbra is veszteséges az Alfa Romeo
uaz146ti (kispali kisebbik fia)29-01-2008 17:45:02 // 6208
Igazat kell, hogy adjak ebben, de itt csak egy modellről beszélünk, meg mondjuk pont fordítva van, ezért mondtam, hogy nem húzná le a tetszési indexet valszínű...
Te is örülnél ha maserati technika lenne alattad, aminek nagyrésze ferrari. Azt meg én pont magasról leszarnám, hogy a jó kis masko gt-mben alkalmazott technikát megtalálom a 169-emben is :D:D
Te is örülnél ha maserati technika lenne alattad, aminek nagyrésze ferrari. Azt meg én pont magasról leszarnám, hogy a jó kis masko gt-mben alkalmazott technikát megtalálom a 169-emben is :D:D
uaz146ti (kispali kisebbik fia)29-01-2008 17:42:09 // 6207
Természetesen itt nem arra gondoltam, hogy minden egyes csavart ők gyártanak...:)
Csak arra akartam utalni, hogy a Mercedes a mai napig tartja magát ahhoz, hogy inkább ők fejlesztenek, vagy olyan beszállítóval végeztetik a munkát ami nagyrészt csak nekik gyárt....
Csak arra akartam utalni, hogy a Mercedes a mai napig tartja magát ahhoz, hogy inkább ők fejlesztenek, vagy olyan beszállítóval végeztetik a munkát ami nagyrészt csak nekik gyárt....
ystuc29-01-2008 16:22:07 // 6206
Szerintem egyszerűen autógyártó nincs, aki egyedül lenne mindenben...
zolee14529-01-2008 16:15:10 // 6205
"Lényeg ami lényeg a Mercedesen kívül nem nagyon van olyan gyártó, ami egyedül viaskodik az autópiac hiénáktól hemzsgő csatamezején... :D:D"
Egyedül? Hmm...Daimler - Chrysler?:))
Amúgy a Subaru Suzuki csak egy példa volt, nyilván a 169 nem csak az Alfa emblémában különbözne. Inkább olyan lenne ez, mintha a jövőben megjelenő új 7-es RR padlólemezt kapna. Szerintem az RR tulajok igencsak zúgolódnának. Sőt, ha jól megnézzük a BMW fejlesztésű motor sem felfelé húzza az RR-t, szerintem. Ezen a szinten szarnak arra, hogy a BMW motor űrkorszak az RR motorhoz képest, a lényeg az, hogy egy (RR-hez képest) tömegcikkből származik, ami nem okés. Mégegyszer mondom, szerintem.:)
Egyedül? Hmm...Daimler - Chrysler?:))
Amúgy a Subaru Suzuki csak egy példa volt, nyilván a 169 nem csak az Alfa emblémában különbözne. Inkább olyan lenne ez, mintha a jövőben megjelenő új 7-es RR padlólemezt kapna. Szerintem az RR tulajok igencsak zúgolódnának. Sőt, ha jól megnézzük a BMW fejlesztésű motor sem felfelé húzza az RR-t, szerintem. Ezen a szinten szarnak arra, hogy a BMW motor űrkorszak az RR motorhoz képest, a lényeg az, hogy egy (RR-hez képest) tömegcikkből származik, ami nem okés. Mégegyszer mondom, szerintem.:)
Zool29-01-2008 15:29:39 // 6204
Amúgy nem tud valaki megbízható adatokat az egyes Alfa modellek értékesítési számainak alakulásáról?
uaz146ti (kispali kisebbik fia)29-01-2008 15:21:40 // 6203
Kicsit lemaradtam...
Georgenak annyit, hogy nem a Subaru Suzuki viszonyról írtam, ugyanezt megjátszották anno az Opel Agila - Wagon R+ párossal is...
Zolee itt az indoklás:
Egy maserati nem csak a platformtól és a hajtáslánctól maserati...
Az Alfa a 169-el az 5ös BMW és a 6os Audi ellenfele akar lenni, nekem úgy tűnik, hogy ez közel sem egy Maserati Gt coupé kategória
Valószínűleg egyetlen motor fog átkerülni, ahogy hámozgattam a cikkeket és az szinte biztos, hogy az Alfa nem egy benzinessel fogja csak árulni.
Másrészt valamivel olcsóbb is lesz mint a Maser, úgyhogy itt nincs szó arról, hogy csak a logó más...
Ha pedig a világpiaci trendeket figyeled minden üzletágban felkapta a fejét az uniformizálási kedv. Mondhatjuk úgy is globalizáció... de ebbe most ne menjünk bele...
Lényeg ami lényeg a Mercedesen kívül nem nagyon van olyan gyártó, ami egyedül viaskodik az autópiac hiénáktól hemzsgő csatamezején... :D:D
A lehülyézést illetően lehet, hogy egy kicsit elhamarkodott voltam... ezért bocs
Georgenak annyit, hogy nem a Subaru Suzuki viszonyról írtam, ugyanezt megjátszották anno az Opel Agila - Wagon R+ párossal is...
Zolee itt az indoklás:
Egy maserati nem csak a platformtól és a hajtáslánctól maserati...
Az Alfa a 169-el az 5ös BMW és a 6os Audi ellenfele akar lenni, nekem úgy tűnik, hogy ez közel sem egy Maserati Gt coupé kategória
Valószínűleg egyetlen motor fog átkerülni, ahogy hámozgattam a cikkeket és az szinte biztos, hogy az Alfa nem egy benzinessel fogja csak árulni.
Másrészt valamivel olcsóbb is lesz mint a Maser, úgyhogy itt nincs szó arról, hogy csak a logó más...
Ha pedig a világpiaci trendeket figyeled minden üzletágban felkapta a fejét az uniformizálási kedv. Mondhatjuk úgy is globalizáció... de ebbe most ne menjünk bele...
Lényeg ami lényeg a Mercedesen kívül nem nagyon van olyan gyártó, ami egyedül viaskodik az autópiac hiénáktól hemzsgő csatamezején... :D:D
A lehülyézést illetően lehet, hogy egy kicsit elhamarkodott voltam... ezért bocs
Zool29-01-2008 14:54:32 // 6202
Azért ahogy én errefelé körülnézek, a 159est csalódásnak nem nevezném. Vicces amikor az előttem haladó 159 lekanyarodása után egy újabb 159est pillantok meg az úton. És Belgiumban is fogynak rednesen. Viszont német lenne a nagy falat, csakhát ezeknek inkább kellett egy olasz matematikus balfax a Kalbfell helyett. Főleg ahhoz képest nem bukta a 159, hogy az igencsak túlkoros 147 mellett fenntartotta az eladásokat (ha hinni lehet az olasz haditudósításoknak) úgy hogy a 166ost már jó ideje nem gyártják. Ezen kívül nem látom be, hogy mivel kéne szégyenkeznie a 159nek egy Lexus IS vagy egy Audi A4-gyel szemben.
FRC29-01-2008 13:29:11 // 6201
Nem az autóban van a hiba hanem a kevés és minőséges reklám kampányban.... Mert sok embernek eszébe sem jut hogy Alfát vegyen peddig sok OFF nak is tetszik, de a közhijedelem miatt nem vállalják be.... Mondjuk én személyessen nem sajnálom, hogy nincs annyi Alfa az utakon mint mondjuk német mert akkor elveszítené a varázsát!!!!!
mesa29-01-2008 11:53:36 // 6200
Szerintem jól néz ki a Junior! :)
De ha ez sem jön be, és ugyanakkora csalódás lesz a piacon, mint a 159 lett, akkor bizony itt az AR vége! Nem engedheti meg a FIAT, hogy a Lancia mellett még egy veszteséges gyártót fenn tartson.
De ha ez sem jön be, és ugyanakkora csalódás lesz a piacon, mint a 159 lett, akkor bizony itt az AR vége! Nem engedheti meg a FIAT, hogy a Lancia mellett még egy veszteséges gyártót fenn tartson.
Doni29-01-2008 07:35:10 // 6199
Tényleg nem tudom, hogy mennyire fog hasonlítani ezekre a skiccekre, de egy kicsit olyan 1-es bwm-s a fomája. Szép és jó, hogy ennyire felszerelik az alap modellt is, csak szerintem ezzel az az egyetlen baj, hogy az alfák alapból is drága autok, hát még akkor ha teletömik mindenféle extrával. Szerintem többek között ez riaszt el sok vevőt, meg egyébként meg tetszetős lesz.
Kíváncsian várom a hiteles fotokat :o)
Kíváncsian várom a hiteles fotokat :o)
tipoatti29-01-2008 06:25:19 // 6198
A 149 NAGYON tetszik így. A 169 hát nem'tom...
Ronnie29-01-2008 00:32:34 // 6197
Emberek, ne csak a képeket nézegessétek, olvassatok is! "Hát ha ez így marad.." Nem marad így, mivel ezeket a képeket nem a gyár adta ki, hanem a Quattroroute magazin találgat, vajon milyen lenne ha.. Szóval nem kell olyan komolyan venni
A másik, meg hogy (emlékezzenek azon klubbtársak, akik voltak velünk a Centro Stile-ben Areseben) nem véletlenül nem engedtek be mindenhova, takargattak modelleket, képeket, szóval nem látnánk, amit nem akarnának hogy lássuk. Ez egy dollár milliárdos biznic, itt nincsenek véletlenek.
A másik, meg hogy (emlékezzenek azon klubbtársak, akik voltak velünk a Centro Stile-ben Areseben) nem véletlenül nem engedtek be mindenhova, takargattak modelleket, képeket, szóval nem látnánk, amit nem akarnának hogy lássuk. Ez egy dollár milliárdos biznic, itt nincsenek véletlenek.
Giorgio28-01-2008 23:10:25 // 6196
Na, ha ez így marad be is csődöl a gyár, sztem a vásárlók nagy része nem szereti ezt a fényszóró dizájnt.
Említhetjük itt a Ford Scorpiot, a Lancia Thesist, vagy a Subaru Impreza és a Toyota Corolla egyes szériáit, amelyet különálló "brekilámpával" szereltek.
Erősen polarizáló hatású ez a megoldás, nem marketing barát az 7szentség.
Valószínűleg ez okból nem ért el sikereket egyik sem az eladási statisztikájával.
Igazi szeresd, vagy utáld forma!
(A baj az, hogy általában a többség utálja)
Említhetjük itt a Ford Scorpiot, a Lancia Thesist, vagy a Subaru Impreza és a Toyota Corolla egyes szériáit, amelyet különálló "brekilámpával" szereltek.
Erősen polarizáló hatású ez a megoldás, nem marketing barát az 7szentség.
Valószínűleg ez okból nem ért el sikereket egyik sem az eladási statisztikájával.
Igazi szeresd, vagy utáld forma!
(A baj az, hogy általában a többség utálja)
Grando28-01-2008 19:25:07 // 6194
...magyarázkodhatunk...
Nem megy ez ma nekem... :DD
Nem megy ez ma nekem... :DD
Grando28-01-2008 19:24:35 // 6193
Aztán majd megyarázkodhatunk... :DDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
590
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?