Forum >> A jövő Alfái
ystuc13-02-2008 15:57:52 // 6492
Ez teljesen jogos kérdés. Haltak már meg tökéletes NCap-os autóban is...
ystuc13-02-2008 15:56:27 // 6491
Bármilyen autóban meglehet halni, és bármilyen autóban túl lehet élni. Minden a körülményeken múlik. A 146-osnak nem tudom milyen a töréstesztje, de tudom, hogy 140-nel oszlopeltalálást is túl lehet élni... És csak a körülmények a tényezők.
Tényleg jó marketingduma ez, éppen úgy, mint mikor az ezer extrát felsoroltatóból a fele már régen széria. Vagy a co kibocsátás, a fogyasztás, stb...
Tényleg jó marketingduma ez, éppen úgy, mint mikor az ezer extrát felsoroltatóból a fele már régen széria. Vagy a co kibocsátás, a fogyasztás, stb...
BeeGee13-02-2008 15:55:06 // 6490
Előre elnézést, de ez gonosz felvetés lesz, remélem senkivel nem történik ilyen.
"de hidd el, ha ennyit adsz ki egy új autóra, evárod hogy az autó teljesítsen"
A fiad, lányodnak autót választasz egyszer. Ő Alfát szeretne, mert Neked is az volt/van. Lebeszéled róla, hisz Te állod, és fontos neked a biztonsága, ezért veszel egy 6 csillagos autót neki. Kicsit duzzogva, de örömmel használja, Te pedig nyugodt vagy. Majd egy szerencsétlen balesetben nem ért semmit a sok berendezés, mert pont nem úgy kapta el oldalról a másik, ahogy az az ncap nagykönyvében meg van írva. Nem éreznéd magad kurvára átverve?
"de hidd el, ha ennyit adsz ki egy új autóra, evárod hogy az autó teljesítsen"
A fiad, lányodnak autót választasz egyszer. Ő Alfát szeretne, mert Neked is az volt/van. Lebeszéled róla, hisz Te állod, és fontos neked a biztonsága, ezért veszel egy 6 csillagos autót neki. Kicsit duzzogva, de örömmel használja, Te pedig nyugodt vagy. Majd egy szerencsétlen balesetben nem ért semmit a sok berendezés, mert pont nem úgy kapta el oldalról a másik, ahogy az az ncap nagykönyvében meg van írva. Nem éreznéd magad kurvára átverve?
Zool13-02-2008 15:52:09 // 6489
Na jó. Ez az a téma amire kezdek nagyon ugrani. Elegem van a sok sztoriból, hogy így túlélte meg úgy túlélte. Nem tudhatod, milyen volt a becsapódás. Adott egy szabványos vizsga. Kész. Ha azon elbukik (már pedig a 147 1*-os frontálisa TELJES CSŐD), akkor kár azon filózni hogy máshol milyen jól teléjesít. Én is láttan összetört 147est egy kerekedőnél, pont frontális offset, igazi szabvány NCAP-t csinált a tulaj, és semmi olyan tünet mint az NCAP-n (értsd, A sozlop minden görbület nélkül). Próbáltam is győzködni magam , íme nem is annyira pozdorja. DE! Nem tudhatom milyen sebességgel ment, mit ütött meg és hogyan. Nagyon masszívnak hatnak a régi volvók és Saabok, de érdemes megnézni, hogy vágja ketté a régi kockavolvót az új törpe Modus (vagy csak az utsó Saab900 töréstesztjét). Az egyikből kiszálsz, a másik (sokkal nagyobb és masszívabbnak ható) autóból meg kivesznek láb nélkül.
Ellenben van egy szabványos teszt, nem most vezeték be. Odavisznek egy nagyreményű modellt, és CSÚNYÁN elhasal. Rendben. Nézzék meg mi volt a baj, és javítsák ki. Nem a 147nél volt az első NCAP gixer, MINDIG megengedték, hogy a gyártó módosítson és újra menjen. Miért nem reagált az Alfa, ha megoldható a dolog?
Nem fogok érdemben pénzt kiadbni egy olyan autóért, ami nem biztonságos, legfejebb ha valami 3ik autó kell amit városból nem viszek ki. Főleg ha van a piacon sok más márka aki megoldotta.
Ellenben van egy szabványos teszt, nem most vezeték be. Odavisznek egy nagyreményű modellt, és CSÚNYÁN elhasal. Rendben. Nézzék meg mi volt a baj, és javítsák ki. Nem a 147nél volt az első NCAP gixer, MINDIG megengedték, hogy a gyártó módosítson és újra menjen. Miért nem reagált az Alfa, ha megoldható a dolog?
Nem fogok érdemben pénzt kiadbni egy olyan autóért, ami nem biztonságos, legfejebb ha valami 3ik autó kell amit városból nem viszek ki. Főleg ha van a piacon sok más márka aki megoldotta.
Ferko13-02-2008 15:45:41 // 6488
Nekem csak egy fontos a töréstesztben: ne legyen olyan, mint a Brillance-nak!:-))))))
De lehet egy autónak akármilyen a töréstesztje. Ésszel kell vezetni. Ez a lényeg.
Csak komolyan nem értem, hogy miért mondják az emberek, hogy szar a töréstesztje az Alfáknak? Ja persze, mert ezt olvasták vagy hallották. Nekem a tények sokkal többet érnek. Balesetek topic ugyebár. Nem vagyok szaki, de ennyit még én is felérek észel, és nem beszélek hülyeségeket, mert itt vagy ott olvastam.
De lehet egy autónak akármilyen a töréstesztje. Ésszel kell vezetni. Ez a lényeg.
Csak komolyan nem értem, hogy miért mondják az emberek, hogy szar a töréstesztje az Alfáknak? Ja persze, mert ezt olvasták vagy hallották. Nekem a tények sokkal többet érnek. Balesetek topic ugyebár. Nem vagyok szaki, de ennyit még én is felérek észel, és nem beszélek hülyeségeket, mert itt vagy ott olvastam.
Tedi13-02-2008 15:40:59 // 6487
Ez a törésteszt dolog az olyanoknak jó, akik ezzel mérik a presztízst, meg jó marketingduma. A legkirubb autóknak borzalmas töréstesztjük van. Gondolok itt a régi lambókra, Alfákra, Lancia Deltára. Egy ilyen autónak nekem a legeslegutolsó dolog, hogy milyen a töréstesztje.
Jó, ok, változnak az idők és ma már fontos de miért? Mert valamelyik barom marketinges kitalálta, hogy nekem sokkal sokkal jobb, ha 5 csillagos autót veszek. Bullshit!!
Jó, ok, változnak az idők és ma már fontos de miért? Mert valamelyik barom marketinges kitalálta, hogy nekem sokkal sokkal jobb, ha 5 csillagos autót veszek. Bullshit!!
BeeGee13-02-2008 15:40:30 // 6486
Mi van még GM alapon?
A teljes hajtáslánc. Ami nagy gátja a motorfejlődésnek is, mert nem tudnak 400 nm-nél többet.
Ha az nem szivatás, hogy a jtd blokkok nálunk a leggyengébbek az egész bagázsból, ezen oknál fogva, akkor mi? Mindenki bőszen duplaturbósít, elektronikázik, mert van rendes váltójuk, de a hulladék ide került valamiért..
Rajtad kívül én sem (valaki írta lejebb) ismerek mást, aki törésteszt alapján választott autót. Fogyasztás, cascó, teljesítmény, csomagtér, presztizs - ezeket mind hallottam.
A teljes hajtáslánc. Ami nagy gátja a motorfejlődésnek is, mert nem tudnak 400 nm-nél többet.
Ha az nem szivatás, hogy a jtd blokkok nálunk a leggyengébbek az egész bagázsból, ezen oknál fogva, akkor mi? Mindenki bőszen duplaturbósít, elektronikázik, mert van rendes váltójuk, de a hulladék ide került valamiért..
Rajtad kívül én sem (valaki írta lejebb) ismerek mást, aki törésteszt alapján választott autót. Fogyasztás, cascó, teljesítmény, csomagtér, presztizs - ezeket mind hallottam.
Ferko13-02-2008 15:37:46 // 6485
Egyébbként nem hiszem hogy a korábban krónikus töréstesztet produkló autókat gyártó Alfa egyszer csak elkezdett magától 5csillagos koscikat gyártani a GM testvéren kívül még egy márkánal kapható gerincvédős háttámlával.
Erre én csak azt tudom mondani, hogy nem egyszer láttam már a balesetek topicban, hogy beszámlot egy két Cartárs a karamboljáról, és láss csodát: sértetlenül (vagy kisebb sérülésekkel) szálltak ki. És ezek nem mind mai autók voltak. Pl.: 145 vagy 146 (nem tudom pontosan), vagy 147-es (az meg egy talin borult a szakadékba); lehetne még sorolni. Nem értem, hogy egyesek miért mondják azt, hogy szar az Alfa töréstesztja, amikor én csak azt látom, hogy évle szállnak ki az emberek a nem is akárhogyan összetört autókból!!!
Erre én csak azt tudom mondani, hogy nem egyszer láttam már a balesetek topicban, hogy beszámlot egy két Cartárs a karamboljáról, és láss csodát: sértetlenül (vagy kisebb sérülésekkel) szálltak ki. És ezek nem mind mai autók voltak. Pl.: 145 vagy 146 (nem tudom pontosan), vagy 147-es (az meg egy talin borult a szakadékba); lehetne még sorolni. Nem értem, hogy egyesek miért mondják azt, hogy szar az Alfa töréstesztja, amikor én csak azt látom, hogy évle szállnak ki az emberek a nem is akárhogyan összetört autókból!!!
Tedi13-02-2008 15:32:21 // 6484
Zool, tök mindegy, hogy milyen fejeseket gyűjtöttek oda. Tök mindegy, hogy azok a fejesek olyan tűbevágott f@szagyerekek voltak, mint addig senki az Alfa történelmében és az is tök mindegy, hogy hittek az Alfában. Miért? Mert nem mentünk vele semmire. Mert elszarták.
Az nézőpont kérdéser, hogy a Bandiera-féle banda miért nem javította ki a Karl-Heinz ökörségeit, na mind1. Nem csak a GM a felelős a mostani helyzetért.
Az nézőpont kérdéser, hogy a Bandiera-féle banda miért nem javította ki a Karl-Heinz ökörségeit, na mind1. Nem csak a GM a felelős a mostani helyzetért.
Zool13-02-2008 15:29:11 // 6483
Egyébbként nem hiszem hogy a korábban krónikus töréstesztet produkló autókat gyártó Alfa egyszer csak elkezdett magától 5csillagos koscikat gyártani a GM testvéren kívül még egy márkánal kapható gerincvédős háttámlával. Érdekes, hogy a részecskeszűrő is előbb kerül Saabba, és ismerve az olaszok (és egyúttal a németek) lemaradását a témában, lehet hogy ez sem Alfa találmány. Persze lehet hogy ezt nem hagsúlyozza ki a német vagy olasz szaksajtó. A V6nál persze jobb lett volna, ha inkább Milánóból mennek asuztrálába a mocik, szerintem mindenki jobban járt volna, de ha megérte volna az Alfának visszahozta volna azt az üzemet. Mi van még GM alapon? (Én az 159be tett 1.8 és a V6ról tudok így hirtelen).
Most megint azzal fog valaki jönni, hogy nem si olyan fontos törésbiztonsg, de hidd el, ha ennyit adsz ki egy új autóra, evárod hogy az autó teljesítsen, szerintem a prémium közép fő vásárlója nyugaton a középosztáálybeli családapa, aki szeret kicsit szórakozni ha a gyereket már kirakta az ovinál. NEM fogod tudni meggyőzni az asszonyt (főleg ah már van gyerek), ha már látta a 147 vagy a 156 (talán valós) töréstesztjét.
Most megint azzal fog valaki jönni, hogy nem si olyan fontos törésbiztonsg, de hidd el, ha ennyit adsz ki egy új autóra, evárod hogy az autó teljesítsen, szerintem a prémium közép fő vásárlója nyugaton a középosztáálybeli családapa, aki szeret kicsit szórakozni ha a gyereket már kirakta az ovinál. NEM fogod tudni meggyőzni az asszonyt (főleg ah már van gyerek), ha már látta a 147 vagy a 156 (talán valós) töréstesztjét.
Zool13-02-2008 15:21:17 // 6482
A GM egy komoly nemzetközi stábot szedett össze, olyan embrekből, akik már letettek komoly eredményeket az asztalra. Annak az időnek volt a hozadéka a 159 bemutatása, amikor a márka a legszebb reményeket táplálta a jövője tekintetében. De nem csak amárka, hanem a nközi sajtó egy jó része. Komolyan hittek az Alfa fellendülésében. Aztán érdemes megnézni hogy azokból a 2004es/2005ös célokból mi sikerült az új olasz--olasz vezetés alatt, illetve hogy mik lettek az új célok. A márka fellendülése 156/147-tal indult be és eddig még eltartott. Ne felejtsük el, hogy a gyárbezásás bizony nem javít a statitisztikán, azért 2007 első felében rendesen nőttek az eladások (igaz lehet hogy a gyártás egy része raktárra ment az év végi szezon kielégítésére), és az egész éves átlag sem volt rossz számos piacon (igaz több ilyen piac kevéséb releváns, mint Új zéland, de az angol azért már komolyabb ), persze pár fő piac mindig meghatározó, így a hazai olasz, a német vagy ha sikerül az amcsi.
Tedi13-02-2008 15:08:52 // 6481
Hát én ezt egy kicsit másként látom. A GM-től kaptunk egy rakás fos motort és kész. Elég negatív a dolog...
BeeGee13-02-2008 15:08:09 // 6480
Ezt nem mondtam. Most éljük a GM-es idők hozadékát.. amit a Fiat szerzett.
Zool13-02-2008 14:52:19 // 6479
Látom lassan le fog esni másoknak si, hogy lehet hogy jobb volt a márkának a GMes időben, mint lesz a Fiattal.
BeeGee13-02-2008 14:40:05 // 6478
Azon gondolkoztam, hogy milyen lehetséges utak jöhetnek szóba.
Olyan, mintha a Fiat mesterségesen sanyargatná ezt a márkát, vagy így vagy úgy, de mostohán kezeli az Alfát.
Ezzel a hozzáállással most beleöl még azért pénz, de ha nem megfelelően, így a tönk szélére fog jutni az Alfa. Ekkor ő nem adja le a papírokat, és temeti el, hanem megpróbálja eladni. Vevő biztos lesz rá. Európai (vw, daimler, bmw) szinte kizárt, inkább kínai vagy indiai vevő jöhet érte. Szóval csak oda akarok kilyukadni, hogy ebben az esetben kb a TATA megfelelő vevő lehetne, ha addig nem fürdik be a jaguárral. Ha ő profitot lát az aurópai prémium piacban, akkor a technika megosztást könnyen ki tudja aknázni.
Olyan, mintha a Fiat mesterségesen sanyargatná ezt a márkát, vagy így vagy úgy, de mostohán kezeli az Alfát.
Ezzel a hozzáállással most beleöl még azért pénz, de ha nem megfelelően, így a tönk szélére fog jutni az Alfa. Ekkor ő nem adja le a papírokat, és temeti el, hanem megpróbálja eladni. Vevő biztos lesz rá. Európai (vw, daimler, bmw) szinte kizárt, inkább kínai vagy indiai vevő jöhet érte. Szóval csak oda akarok kilyukadni, hogy ebben az esetben kb a TATA megfelelő vevő lehetne, ha addig nem fürdik be a jaguárral. Ha ő profitot lát az aurópai prémium piacban, akkor a technika megosztást könnyen ki tudja aknázni.
Tom1213-02-2008 14:37:02 // 6477
Sajnos, minden kisebb autógyárnak kell egy nagy testvér, ez már csak így megy, de ennyi erővel szinte az összes olasz autót "lefiatozhatnák" és lesz is ilyen, ahogy írtad...
BeeGee13-02-2008 14:31:58 // 6476
V6 eléggé réteg autó, de csúcsmodellnek kevés.
Az 1.8 TS a mai napig (olcsó GT, euro4-el) nem tűnt el, de nem is ez okozza vagy nem okozza a beszürkülést.
Ami szerencsétlen dolog még a márkaszempontjából, hogy beindult végre a turbósítás a konszernen belűl és pont a fiatba kellett bemutatni az új motorokat. Nem büszkeségből mondom, de asszem az Alfának jobban állt volna ez - Alfa technika van a fiatomban, nem fiat tecnika az Alfámban. Oké, megvárják vele a Juniort.
Aztán mit kap az autó? "fiat alváz, fiat motor, mire vered a nyálad, hüje alfás" A szaksajtó huszároknek ez fog átjönni, és igazuk is lesz.
Az 1.8 TS a mai napig (olcsó GT, euro4-el) nem tűnt el, de nem is ez okozza vagy nem okozza a beszürkülést.
Ami szerencsétlen dolog még a márkaszempontjából, hogy beindult végre a turbósítás a konszernen belűl és pont a fiatba kellett bemutatni az új motorokat. Nem büszkeségből mondom, de asszem az Alfának jobban állt volna ez - Alfa technika van a fiatomban, nem fiat tecnika az Alfámban. Oké, megvárják vele a Juniort.
Aztán mit kap az autó? "fiat alváz, fiat motor, mire vered a nyálad, hüje alfás" A szaksajtó huszároknek ez fog átjönni, és igazuk is lesz.
Zool13-02-2008 14:11:59 // 6475
Viszont szerintem most jobban fenyegeti a márkát a szürkülés mint valaha. Ha tényleg olyan lesz a Junior, mint a képen, nagy a veszélye hogy FIatból átdolgozott, de nem feltételnül feljavított modellek jönnek ki, mint annak idején a 146. Persze az sem volt olyan rossz (és nekünk alapjában véve 12 évesen is kitart), csak hát a Brava mellett nem volt valami "prémiumos". Legfeljebb más. Az viszont kevés. A 147 egy ízig vérig prémiumautó volt, sok olyan megoldással, ami 1-2 kategóriával feljebb sem volt szokványos. Ha nem lenne a törésteszt, a Bravóig húzómodell maradhatott volna. A 159 is sok érdekes újdonságot hozott (pl 3 zónás klíma, gerincvédő háttámla, amik pl a 3asban sem voltak elérhetőek), és eléggé alfás ahhoz, hogy sokan upgradeeljenek a 156 és 166ról egyaránt, de eléggé emészthető is volt ahhoz, hogy más márkák tulajai is átnyergeljenek (itóbbiraszvsz a 166 sohasem volt képes).
Zool13-02-2008 13:51:48 // 6474
Én nem a szürkülést támogatom, hanem az ésszerű fejlesztést. Egyszer már majdnem belehalt a márka a szürkülésbe a 80as évek vége felé. De hiába gyárt jó technológiát, ha nem tudja eladni. A 159 önmagában nem rossz alap, de sok minden kellene hozzá hogy átütő sikert hozzon (hozott volna). A V6 benzines már errefelé nem nagyon fogy. Fura hogy nincs tesztautó az egész országban, pedig sokszorosa figy utt az Alfákból, pl a Fathoz képest. Pár 147 GTA-t még láttam az utakon 2-3 éve (egy pont az egyik szomszédé volt). Az 1.9 .2.4 3.0 sor jól hangzik, csak ha a nagy tömegben gyártó németeknek nem éri meg, akkor kérdéses, hogy az Aflának mitől érné meg. Ha belegondolsz pár éve az 1.8 TS is eltűnt a palettáról, mégsem szürkült el a márka. Utólag belegondolva az ikerturbó akkor érte volna meg, ha 2.4esre teszik. A Brera és a 159 kimondottan elbírná, és pótolná a hiányzó V6os dízelt. Persze kellene hozzá eg yrendesebb erőátvitel ami elbírná.
BeeGee13-02-2008 12:16:27 // 6473
Ne keverd Te sem az álmodozást a realitással :)
Elég lenne V6 turbó szerintem is, de az sincs a láthatáron, nincs miről beszélni. Se V6 dízel. És ez már nem álmodozás, hanem probléma. 1.9-2.4-3.0 V6 dizel paletta már kerek, mindengyiknek találni típust.
Szívó 3.2 V6 kevés csúcsmodellnek, ez megint probléma, ha az A4, M3 vetélytársa akar lenni az Alfa. Nem húzótípus, hanem presztizsből fenntartott autók ezek, és sokat számítanak.
Miért akarod belénk sulykolni, hogy az Alfa akkor éli túl ezt, ha beszürkül? Ki garantálja, hogy akkor túléli a márka, ha elkezd rőnó típusú autókat gyártani? Mi a bizonyíték, hogy az emberek csak az unalmasra vágynak? az hogy mást nem kapnak jelenleg?
(költői kérdések :) )
Elég lenne V6 turbó szerintem is, de az sincs a láthatáron, nincs miről beszélni. Se V6 dízel. És ez már nem álmodozás, hanem probléma. 1.9-2.4-3.0 V6 dizel paletta már kerek, mindengyiknek találni típust.
Szívó 3.2 V6 kevés csúcsmodellnek, ez megint probléma, ha az A4, M3 vetélytársa akar lenni az Alfa. Nem húzótípus, hanem presztizsből fenntartott autók ezek, és sokat számítanak.
Miért akarod belénk sulykolni, hogy az Alfa akkor éli túl ezt, ha beszürkül? Ki garantálja, hogy akkor túléli a márka, ha elkezd rőnó típusú autókat gyártani? Mi a bizonyíték, hogy az emberek csak az unalmasra vágynak? az hogy mást nem kapnak jelenleg?
(költői kérdések :) )
Zool13-02-2008 11:59:25 // 6472
Megint az a gond, hogy nem különböztetjük meg az Alfa-rajongókat és az Alfa vásárlókat. A 8C vevőinek többsége egyik sem... Sok pénzes juppi meg exotikum gyűjtő, szerintem többségük sosem ült 1960 után gyártott alfában.
A másik ez a V8 kérdés. A V8 egy amcsi illteve luxus dolog. Az alfa egyikben sem játszik. Az amcsi piac akkora, hogy önmagában nyereségessé tud tenni jó modelleket (lásd SUV-k). Vagy csúnyá le lehet szerepelni. Ezen kívül viszont nincs fizetőképes kereslet az ilyen mocikra, kivéve a nagy luxusbálnákat. V8-as a németeknél sincs olyan modellpalettához, amit az Alfa kínál (alsóközép-közép). Az M3-M5, AMG és S4-S5-S6-tól eltekintve (amikben korábban szintén 6hengeresdek voltak), csak a nagy luxuslimókban volt V8, ezek tartják el. Az amcsi környezetvédelmi szabályok miatt viszont ott is ki fognak halni a V8asok (legalábbis a big 2.5 siránkozásai szerint). Szal szerintem a V8+ legyen Maserati. Az alfába semmi szükség, bőven megérné egy nymatékos V6 turbó. Sőt egy V6 JTD, de szerintem azokra sem lenne akkora kereslet, hogy megérné forgalmazni.
Esetleg a V6 JTD- 1.9 JTTD lenne egy jó páros, a kettő között már elég kevés hely marad a 2.4esnek. Megjegyzem a bömönél is bevonták a 2.5ös dízelt. Van 3.0 lebutítva (x25d) rendesen (x30d) meg ikerturbóval (x35d). Meg 2 literes szontén 3 skálában. Lehet hogy ezt kemm meglépnie az alfának is.
A másik ez a V8 kérdés. A V8 egy amcsi illteve luxus dolog. Az alfa egyikben sem játszik. Az amcsi piac akkora, hogy önmagában nyereségessé tud tenni jó modelleket (lásd SUV-k). Vagy csúnyá le lehet szerepelni. Ezen kívül viszont nincs fizetőképes kereslet az ilyen mocikra, kivéve a nagy luxusbálnákat. V8-as a németeknél sincs olyan modellpalettához, amit az Alfa kínál (alsóközép-közép). Az M3-M5, AMG és S4-S5-S6-tól eltekintve (amikben korábban szintén 6hengeresdek voltak), csak a nagy luxuslimókban volt V8, ezek tartják el. Az amcsi környezetvédelmi szabályok miatt viszont ott is ki fognak halni a V8asok (legalábbis a big 2.5 siránkozásai szerint). Szal szerintem a V8+ legyen Maserati. Az alfába semmi szükség, bőven megérné egy nymatékos V6 turbó. Sőt egy V6 JTD, de szerintem azokra sem lenne akkora kereslet, hogy megérné forgalmazni.
Esetleg a V6 JTD- 1.9 JTTD lenne egy jó páros, a kettő között már elég kevés hely marad a 2.4esnek. Megjegyzem a bömönél is bevonták a 2.5ös dízelt. Van 3.0 lebutítva (x25d) rendesen (x30d) meg ikerturbóval (x35d). Meg 2 literes szontén 3 skálában. Lehet hogy ezt kemm meglépnie az alfának is.
Tom1213-02-2008 11:54:06 // 6471
Én még nem láttam szép álcázott autót, a pillangó is elég "izé", amíg csak hernyó...:-)))
GEORGE13-02-2008 11:49:10 // 6470
A Puntotól laposabb mint a kép is bizonyitja....aztán az álca elég sokat eltakar ...
Zool13-02-2008 11:47:42 // 6469
Ez szerintem nem 1er ellenfél (inkább mini/A1(utóbbit pár hete láttam szalonon, élőben egész szép)), de abban egyet értek, hogy ez nem Alfa, hanem egy átlámpázott GPunto. Ha nem változik, akkor ez nagy csalódás lenne. Remélem az álca túl alapos...
BeeGee13-02-2008 11:19:05 // 6468
V8 nekem is távoli álom :)
De tök örülök, hogy 500 embernek lehet ilyen :)
De tök örülök, hogy 500 embernek lehet ilyen :)
mesa13-02-2008 11:15:38 // 6467
Nekem sem részletre, sem lízingben nem lenne alkalmam bevásárolni egy V8-ast, de ettől függetlenűl én elvárom a gyártól, hogy rendelkezzen ilyen opcóval is a motorpalettája ... Ha nekem nem is, másnak még jó lenne ha lenne V8 as Alfája.
Én a más örömének is tudok örülni :)))
Én a más örömének is tudok örülni :)))
BeeGee13-02-2008 10:54:09 // 6466
Ehhez azért hozzá tartozik, hogy nem alaptalanul várják el a rajongók ezeket a motorokat. Egy dévó klubban valszeg fel sem merül a V8 kérdése, mert hírből sem ismerik :)
A rajongók azt látják maguk előt, amit a márka megtestesít álmaikban. És ez sztem poitív, hogy lyenekről ábrándoznak.
De változik a világ, el kell fogadni.
Hogy ki mit engedhet meg magának, az megint más kérdés, pláne itthon. Magamból tudok csak kiindulni. Adott volt egy értékhatár, amibe azért sokmiden belefért, de ebben a márkában nagy választék nem volt. Dizel, vagy 2.2 JTS. A 3.2-es kiesett a fentartás miatt, de nem vagyok biztos benne, hogy egyátalán tudtam volna még olyat rendelni GT-ben. Asszem jogosan várnak páran 1.8T-t vagy biturbó JTd-t, mert szóba jöhetett volna.
Autófinanszírozásban is nagy az elmaradás, mindenki csak a készpénzig vagy a hitelig lát. Mindkettő nagy bukta Akinek vagy 15M-je és mind bele teszi egy autóba, az szerintem magára vessen. Választhatta volna a tartós bérletet is, ahol nincs akkora ráfizetés mint a hitelnél, de amig használja az autót addig folyamatosan pörgetheti a megmaradt 10-13 millióját és simán fedezi az amortizációt az autón. (Ez nem reklám, nem finanszírozással foglalkozom :) ) Szóval nyugaton sokkal nagyobb hagyománya van ennek (is), mint itthon.
A rajongók azt látják maguk előt, amit a márka megtestesít álmaikban. És ez sztem poitív, hogy lyenekről ábrándoznak.
De változik a világ, el kell fogadni.
Hogy ki mit engedhet meg magának, az megint más kérdés, pláne itthon. Magamból tudok csak kiindulni. Adott volt egy értékhatár, amibe azért sokmiden belefért, de ebben a márkában nagy választék nem volt. Dizel, vagy 2.2 JTS. A 3.2-es kiesett a fentartás miatt, de nem vagyok biztos benne, hogy egyátalán tudtam volna még olyat rendelni GT-ben. Asszem jogosan várnak páran 1.8T-t vagy biturbó JTd-t, mert szóba jöhetett volna.
Autófinanszírozásban is nagy az elmaradás, mindenki csak a készpénzig vagy a hitelig lát. Mindkettő nagy bukta Akinek vagy 15M-je és mind bele teszi egy autóba, az szerintem magára vessen. Választhatta volna a tartós bérletet is, ahol nincs akkora ráfizetés mint a hitelnél, de amig használja az autót addig folyamatosan pörgetheti a megmaradt 10-13 millióját és simán fedezi az amortizációt az autón. (Ez nem reklám, nem finanszírozással foglalkozom :) ) Szóval nyugaton sokkal nagyobb hagyománya van ennek (is), mint itthon.
mesa13-02-2008 10:45:14 // 6465
Gyerekek!
Ez irtó ocsmány!!!
Ki se adják, ezen fognak még tíz év múlva is röhögni... főleg az 1er tulajok.
Ez egyszerűen, ormótlan, szánalmas felhízlalt gömböc. Semmi köze az Alfa Romeo szellemiséghez. Broáf.
Ez irtó ocsmány!!!
Ki se adják, ezen fognak még tíz év múlva is röhögni... főleg az 1er tulajok.
Ez egyszerűen, ormótlan, szánalmas felhízlalt gömböc. Semmi köze az Alfa Romeo szellemiséghez. Broáf.
.:Medve:.13-02-2008 08:07:09 // 6464
Hát remélem még megrugdossák kicsit minden oldalról...őszintén...jobbra számitottam:)
13713-02-2008 07:41:10 // 6463
Ennek a Juniornak az arányai teljesen mások az eddig látott elég nagy mennyiségű fantáziarajzhoz képest. Minden rajzoló laposabbra, és kupészerűbbre számított. Ez így egy magas, pufók Punto átgyúrt lámpákkal. Ráadásul megint késik.
Tommi13-02-2008 01:00:12 // 6461
Sok kígyó propellert yőz? :))))))))
Tom1213-02-2008 00:49:59 // 6460
Kár, hogy nem Alfákat árul...:-)))
Tom1213-02-2008 00:43:40 // 6459
Nem rossz, csak nem fizettek rá a "bótra". :-))
Tom1213-02-2008 00:42:20 // 6458
"Mondjuk jobb helyeken azzal nyitnak, hogy a legolcsóbb és a legdrágább egyből kuka...:)"
Ehhez még fel kell nőni...:-)
Ehhez még fel kell nőni...:-)
Tommi13-02-2008 00:24:39 // 6457
Nyilván :) De szerintem 17% kedvezmény (gyorsan utánaszámoltam) nem olyan rossz :)))
GEORGE13-02-2008 00:20:38 // 6456
hát várhatott volna hogy a hirdetni szándékozó milyen árat mond :-)))
zolee14513-02-2008 00:16:25 // 6455
Naja. Ismerős a dolog. Csináltam egy hétig egy árajánlatot, majd a főnökömmel beültünk a megrendelő irodájába, másik két céggel. Kiteszi a pali az ajánlatokat és bemondja a legolcsóbbat, majd a kérdés: valaki olcsóbban? Főnök rámnéz, számolni kezdek ezerrel. Ok. x millió HUF. Erre valaki: x-y m HUF...stb-stb...ezután még jött vagy 2 ilyen kör, mire elhoztuk a melót. Egyszerűbb lett volna lepénzelni a döntéshozót.:D
Mindenki a legjobbat akarja a legolcsóbban. Mondjuk jobb helyeken azzal nyitnak, hogy a legolcsóbb és a legdrágább egyből kuka...:)
Mindenki a legjobbat akarja a legolcsóbban. Mondjuk jobb helyeken azzal nyitnak, hogy a legolcsóbb és a legdrágább egyből kuka...:)
Tom1213-02-2008 00:14:22 // 6454
Erre mondják, hogy sok lúd disznót győz, szerintem is jót tenne...
zolee14513-02-2008 00:10:34 // 6453
Listaár -2M viszont fullextra és katalógus +20LE?:DDD
Tom1213-02-2008 00:10:28 // 6452
Dehogy "tagadunk ki", ügyes vagy, annyit úgy sem engednek le, hogy ráfizessenek...:-)
Tom1213-02-2008 00:08:19 // 6451
Nem is lenne baj az alkukkal, csak akkor megy az idegeimre, mikor kiszámolok egy normális árat és még annak is a felére akarnak alkudni... Ez meg a ló másik oldala....-)
Tommi13-02-2008 00:06:23 // 6450
Régen volt már "kis" Alfa, szerintem jót tenne a márkának, ha lefelé nyitna - lásd pl 1-es BMW...
Tommi13-02-2008 00:04:55 // 6449
Igen, ebbe annak idején mi is belefutottunk :) A 156 előtt egy Cordoba volt a családi autó, azt is újonnan vették a szüleim (Anyám rövidre zárta, szép nagy a 460 literes csomagtér, ez kell és kész). Bementünk a szalonba, ki volt írva, hogy 1.990.000 a listaár (ez mondjuk 11 éve volt :) ), az őseim meg mondták, hogy rendben, megvesszük. Szerintem az értékesítő megleőpdött és nem mert szólni, amikor látta, hogy ennyire lámák vagyunk, hogy nem alkudozunk, de hát előtte nem sok új autót vett még a család, nem volt rutin :)))
Azt viszont már meg sem merem mondani, hogy most ősszel a 147-es végül mennyinél állt meg a listaárhoz képest, mert megköveztek és kitagadtok :)))
Azt viszont már meg sem merem mondani, hogy most ősszel a 147-es végül mennyinél állt meg a listaárhoz képest, mert megköveztek és kitagadtok :)))
zolee14513-02-2008 00:04:15 // 6448
Hasonló lámpák vannak a 8C-n is, és az is ritka okádék egy autó lett.:DDD
Viccet félretéve, szerintem nem kellene még gödröt ásni az Alfa Romeonak. Ki tudja, hátha elmarad a temetés.;)
Viccet félretéve, szerintem nem kellene még gödröt ásni az Alfa Romeonak. Ki tudja, hátha elmarad a temetés.;)
Tom1213-02-2008 00:02:28 // 6447
Lehet még ütős, egyelőre nagyon fel van öltöztetve... ...de, ha valami rút kiskacsa is lesz, de legalább olyan sikeres, mint a G. Punto /jéé, ez "más nyelven" G pont :-))/ , akkor sokat dobhat a márka népszerüségén, ami most pont időben érkezne...
zolee14513-02-2008 00:02:07 // 6446
Egy régi poén jutott erről eszembe. Tv-ben volt, nem tudom kik csinálták, lényeg, hogy a pali egy ütött kopott Warnyút árult. Kérdezi a vevő, menyi az ára? Válasz: 435 E... de elengedek 400-at, magának oda adom 35 E-ért.:)
(Ezután hosszas bemutató következett a rendkívül magas szintű felszereltséget illetően, pl: "ABS van benne? - Hát persze! Egészen biztos lehet benne, hogy ennek a kerekei az életben nem fognak blokkolni...")
(Ezután hosszas bemutató következett a rendkívül magas szintű felszereltséget illetően, pl: "ABS van benne? - Hát persze! Egészen biztos lehet benne, hogy ennek a kerekei az életben nem fognak blokkolni...")
Tom1212-02-2008 23:56:24 // 6445
Még nem szokták meg, hogy nem csak a piacon lehet alkudozni, pedig már ott tartunk, hogy nem csak lehet, henem kell is, mert a végén még "hülyének néznek"..-))
Pont tegnap voltam /akaratomon kívül/ fültanúja egy szerintem nem igazán szerencsés alkunak. A szomszéd irodában zajlott a tel. beszélgetés. Valaki érdeklődött, hogy mennyi lenne 1 oldal reklám. 1200 euro, hangzott a válasz, de mire szóhoz jutott volna az érdeklődő, már vágta is rá a hölgy, hogy: "DE 750-ért is megoldható". Persze, hogy tovább alkudozott a potenciális megrendelő, azt hiszem, hogy végül 700-ban egyeztek meg. Azért szerintem ez így elég "elhamarkodott" volt, rögtön 750-re leugrani, mert kapásból valami "átvágásra" gyanakodhatnak, de ki tudja, lehet, hogy még így is meg van rajta az 500%-os haszon...:-)) Ennyi erővel mindhatott volna 20000 eurót is - "belépőnek"...:-)))
Szóval alkudni kell.;-)
Pont tegnap voltam /akaratomon kívül/ fültanúja egy szerintem nem igazán szerencsés alkunak. A szomszéd irodában zajlott a tel. beszélgetés. Valaki érdeklődött, hogy mennyi lenne 1 oldal reklám. 1200 euro, hangzott a válasz, de mire szóhoz jutott volna az érdeklődő, már vágta is rá a hölgy, hogy: "DE 750-ért is megoldható". Persze, hogy tovább alkudozott a potenciális megrendelő, azt hiszem, hogy végül 700-ban egyeztek meg. Azért szerintem ez így elég "elhamarkodott" volt, rögtön 750-re leugrani, mert kapásból valami "átvágásra" gyanakodhatnak, de ki tudja, lehet, hogy még így is meg van rajta az 500%-os haszon...:-)) Ennyi erővel mindhatott volna 20000 eurót is - "belépőnek"...:-)))
Szóval alkudni kell.;-)
GEORGE12-02-2008 23:37:47 // 6444
én csak azt nem értem, hogy ha bemész egy szalonba akkor szinte alapból 1-1,3 millával olcsóbb lesz a 159-es...aztán ha ügyes vagy még jön le belöle.
De miért nem mindjárt 1 millával olcsóbb az árlistában???
Aki csak a neten nézi az árlistát az nem tudja hogy 1 millával simán olcsóbban is megkapja......teljesen másként nézne ki a dolog ha olcsóbb lenne a listában is.
Minden tesztelő is a listaárból indul ki, így ott is hátrány éri a 159-et......mert a listaárat hasonlitja a többi vetélytárshoz...
De miért nem mindjárt 1 millával olcsóbb az árlistában???
Aki csak a neten nézi az árlistát az nem tudja hogy 1 millával simán olcsóbban is megkapja......teljesen másként nézne ki a dolog ha olcsóbb lenne a listában is.
Minden tesztelő is a listaárból indul ki, így ott is hátrány éri a 159-et......mert a listaárat hasonlitja a többi vetélytárshoz...
Tom1212-02-2008 23:33:39 // 6443
Na, akkor ebben nagyjából egyetértünk.:-) Teljesen igaz, hogy kopott kutyabőrből /dicső múlt/, meg márkakedvelőkből nem lehet előre lépni. Ahogy Bee Gee is írta valahol lejjebb, kevés a hatékony reklám és talán valami "észbontó" akciókkal is el lehetne kápráztatni a "népet", hogy végre ne csak a propelleres a 3 ágú csillagos , meg a 4karikás legyen a "non plus ultra". Nem egyszerű feladat, meg lehet az is, hogy nem csupán "bénázásról" van szó részükről, hanem a kínai, meg az amerikai bevezetésre megy el az energia, de hát ebbe nem látunk bele, csak reménykedhetünk, hogy tudják, mit csinálnak... ...meg azt is, hogy egyszer talán majd a volt "keleti blokkban" sem kell fél életet /sőt.../ gyűjtögetni egy "normális autóra", mert az mindenkinek jót tenne... /persze vannak kivételek, de az kevés..-)/
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
449
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?