Amíg siránkozunk, kiderül, hogy Alfáéknál gőzerővel dolgoznak az új modelleken! ;)
Lesz kompakt cabrio! Méghozzá Duetto néven!!! :))
(sajnos FWD)
Forum >> A jövő Alfái
mesa20-02-2008 16:52:36 // 6792
Tom1220-02-2008 15:21:28 // 6791
+ ez is új:
"Motorok terén is beszámolhatunk egy kisebb változásról: a 3,2 literes, 260 lóerős V6-ost már nem csak a Q4, hanem a Q2 fronthajtással is meg lehet rendelni." Gondolom olcsóbb és még könnyebb lesz.
...és ez a kormány is sokkal jobban tetszik...
Úgy látszik, olvassák ezt a fórumot..-)
"Motorok terén is beszámolhatunk egy kisebb változásról: a 3,2 literes, 260 lóerős V6-ost már nem csak a Q4, hanem a Q2 fronthajtással is meg lehet rendelni." Gondolom olcsóbb és még könnyebb lesz.
...és ez a kormány is sokkal jobban tetszik...
Úgy látszik, olvassák ezt a fórumot..-)
Zool20-02-2008 15:08:23 // 6790
Ez nekem új...
http://www.a5.hu/cikkek/1/24690.shtml
"Mostantól alapfelszereltség lesz a fronthajtású változatokban Q2 névre keresztelt önzáró differenciálmű."
http://www.a5.hu/cikkek/1/24690.shtml
"Mostantól alapfelszereltség lesz a fronthajtású változatokban Q2 névre keresztelt önzáró differenciálmű."
Tom1220-02-2008 10:00:18 // 6789
A kígyóhoz, meg a kereszthez...:-)))
TarP20-02-2008 09:56:09 // 6788
Hol-hol, kihez-mihez kell imádkozni, hogy ezt a Black line GT-t lehessen megrendelni az 1.8Turbó motorral ???
Meggyónnám azt is, hogy majdnem elcsábultam egy 330 ci-re. :)
Meggyónnám azt is, hogy majdnem elcsábultam egy 330 ci-re. :)
Zool20-02-2008 08:58:09 // 6787
Tényleg..
Nekem csak a nagyfelbontású képen jött le...
http://www.autoblog.it/galleria/big/gamma-159-model-year-2008/7
Mondjuk nem baj, ha feltűnnek a műszerfalon a TÉNYLEG piros színt érdemlő dolgok, mondjuk a hibaüzenetek... Ez volt a mostani alfa műűszefalak egyetéen hátulütője. De nyugodtan maradhatott volna.
VIszont ha már tényleg dolgoznak a műszefalon, jobb lett volna egy színes LCD kijelző középre. Az többet ért volna, és valóban többletet adott volna...
Nekem csak a nagyfelbontású képen jött le...
http://www.autoblog.it/galleria/big/gamma-159-model-year-2008/7
Mondjuk nem baj, ha feltűnnek a műszerfalon a TÉNYLEG piros színt érdemlő dolgok, mondjuk a hibaüzenetek... Ez volt a mostani alfa műűszefalak egyetéen hátulütője. De nyugodtan maradhatott volna.
VIszont ha már tényleg dolgoznak a műszefalon, jobb lett volna egy színes LCD kijelző középre. Az többet ért volna, és valóban többletet adott volna...
Halesz20-02-2008 00:30:31 // 6786
Kék műszerfalvilágítás... :/ Nekem fura.
Tom1219-02-2008 20:16:28 // 6785
Tom1219-02-2008 20:07:42 // 6783
Ő legalább elmondhatja, hogy a végsőkig kitartott...:-)
Satti19-02-2008 20:04:33 // 6782
Ezzel én is így vagyok, meg fogom nézni a futamot, amikor éppen ráérek, de nem mindenáron, mnt a Forma1-et, vagy a motogp-ét, de nem nagyon fog érdekelni, hogy éppen ki nyer, legfeljebb Thompsonnak fogok drukkolni, mert bírom a srácot!
Tom1219-02-2008 20:03:58 // 6781
Majd összekapunk egy Alfaamórés magáncsapatot...:-)))
Tom1219-02-2008 20:01:58 // 6780
Elég furcsa lesz, olyan, mint egy pizza fűszerek nélkül - ízetlen, vagy hogy is mondjam, lángos?:-) ... pedig biztos lesznek nagy előzések, csaták, de nem mindegy, hogy "sevi", bmw, vagy szejat győz...? :-/
Satti19-02-2008 19:58:11 // 6779
Sajnos ezt már b@szhatjuk, nem lesz Alfa, ki tudja még meddig, ne legyen igazam, de sztem sokáig.
Tom1219-02-2008 19:57:53 // 6778
"Meg eleve az elv, hogy egy sportos autókat gyártó márkának ott kell lennie az autósportban."
Itt van a kutya elásva! Pl. ezért is kellett Alfa, nem a légzsákok száma miatt.;-)
Itt van a kutya elásva! Pl. ezért is kellett Alfa, nem a légzsákok száma miatt.;-)
Vikking 31119-02-2008 19:57:33 // 6777
Ja. Nem olyan, mint a miénk, kivéve ha egyhatos. Akkor ütiveri a WTCC-s béemvéket :D
zolee14519-02-2008 19:53:32 // 6776
Ehhez kapcsolódik: tegnap láttam az Eurosporton a WTCC beharangozót...Alfa nélkül. Nem kicsit volt szar érzés...
Még privát csapatok sem fognak Alfával menni?
Még privát csapatok sem fognak Alfával menni?
zolee14519-02-2008 19:51:59 // 6775
Olyannyira, hogy ha jól emlékszem még a Renault Thaliát is reklámozták úgy, hogy közben a vb autó ott rohangált a képernyő alján, pedig azt nem feltétlenül a sportos autóra vágyók veszik, sőt megkockáztatom, hogy a Thalia vásárlóinak 90%-át nem is érdeklik a sportsikerek.:)
A WTCC pedig sokkal közvetlenebb dolog mint az F1, mert itt elmondhatod, hogy olyan 156-os nyert a hétvégén mint az enyém. Ez persze nem igaz, de ránézésre tényleg olyan.
Ha megnézzük, hogy mennyibe kerül egy országos tv reklám, és megnézzük, hogy hány országban kell (kellene) reklámozni az autót abból lazán kijönne egy WTCC program finanszírozása, és itt a "reklámidőt" nem másodpercekben mérik, hanem körökben.
Meg eleve az elv, hogy egy sportos autókat gyártó márkának ott kell lennie az autósportban.
A WTCC pedig sokkal közvetlenebb dolog mint az F1, mert itt elmondhatod, hogy olyan 156-os nyert a hétvégén mint az enyém. Ez persze nem igaz, de ránézésre tényleg olyan.
Ha megnézzük, hogy mennyibe kerül egy országos tv reklám, és megnézzük, hogy hány országban kell (kellene) reklámozni az autót abból lazán kijönne egy WTCC program finanszírozása, és itt a "reklámidőt" nem másodpercekben mérik, hanem körökben.
Meg eleve az elv, hogy egy sportos autókat gyártó márkának ott kell lennie az autósportban.
Tom1219-02-2008 19:42:10 // 6774
"Ilyen értelemben a WTCC szereplés ugyanúgy markting célokat szolgál"
Pontosan, ebben a Ferrari a profi, ha nem lenne a F 1-ben, kb. ott tartana, mint a Bugatti, "lélegeztetőkészüléken", vagy még ott sem, de azt hiszem, ezt már valaki említette lejjebb.
Kell a "kirakat" /WTCC, F1, WRC, stb./, hogy egy márkanév ki ne törlődjön a köztudatból.
Pontosan, ebben a Ferrari a profi, ha nem lenne a F 1-ben, kb. ott tartana, mint a Bugatti, "lélegeztetőkészüléken", vagy még ott sem, de azt hiszem, ezt már valaki említette lejjebb.
Kell a "kirakat" /WTCC, F1, WRC, stb./, hogy egy márkanév ki ne törlődjön a köztudatból.
Tom1219-02-2008 19:34:19 // 6773
Erről az jutott eszembe, hogy ilyenért is azért adnak a "vadbarmok" 1 - 2 autó árát, hogy biztosak legyenek a halálban. Még csak 1 nyomorult légzsák sincs benne, a "300"-at meg bal hátsóval megcsinálja...
:-)
Jól van, na, értem én, miről beszélsz, de erre egy külön "csillagos topic" kéne...:-))
...mert ott van pl. a Tico... ...de nem folytatom....-)
:-)
Jól van, na, értem én, miről beszélsz, de erre egy külön "csillagos topic" kéne...:-))
...mert ott van pl. a Tico... ...de nem folytatom....-)
zolee14519-02-2008 19:11:10 // 6772
Elég ronda lett a 8C Spider... nem is kéne. Meg különben is, lespórolják a tetőt, ugyanakkor drágábban adják mint a sima 8C-t. Egy szó mint száz, elhatároztam, hogy nem veszek ilyet.:)
Zool19-02-2008 17:32:46 // 6771
Újdonságok Genfre...
http://www.autoblog.it/post/12654/ginevra-2008-la-line-up-alfa-romeo-12
http://www.autoblog.it/post/12660/ginevra-2008-la-line-up-alfa-romeo-22
http://www.autoblog.it/post/12649/ginevra-2008-alfa-romeo-8c-spider
http://www.autoblog.it/post/12654/ginevra-2008-la-line-up-alfa-romeo-12
http://www.autoblog.it/post/12660/ginevra-2008-la-line-up-alfa-romeo-22
http://www.autoblog.it/post/12649/ginevra-2008-alfa-romeo-8c-spider
Don Gombóc17-02-2008 10:01:27 // 6770
Alfából meg két gyári illetve N technologis volt és másik kettő. Az egész már a marketinget szolgálja. A teljesítményük szinte egyforma, a versenyen elért eredményeket inkább a napi beállítások és a pálya fekvése dönti el. Bár szívesen parasztvakítanám magam idén is, de sajna ez kimarad. :) Attól még nézni fogom a wtcc-t. Asszem. :)
Satti17-02-2008 09:44:41 // 6769
Ja, csak a gyáriból volt 6-6 darab a BMW-nél is, és a Seatnál is, meg persze a Chevy-daewoo-nál, a nem gyárakról már nem is beszélve, és ezekhez képest tartotta remekül magát egy szál magában Thompson a remek 4 éves konstrukció módosított 156-al. Nem tudom, egy több évvel korábbi nem gyár támogatású Seat hol a francban lett volna, kb. sehol! A távol keleti keverék verdáról dévúúshevi, már nem is beszélve.
Don Gombóc17-02-2008 09:38:55 // 6768
A márka pontszámokba az összes típus/darab beleszámít. Egy kicsit kevés autót írtál típusonként. Itt megnézheted a tavalyi szereplő gárdát, ebben az egy versenyes marketing versenyzők is benne vannak, az ő pontszámuk is szerepel.
http://www.fiawtcc.com/fiawtcc/entry-list/2007/entrylistmotor.shtml
http://www.fiawtcc.com/fiawtcc/entry-list/2007/entrylistmotor.shtml
Zool16-02-2008 23:07:37 // 6767
Azzal én is egyet értek, hogy jó lenne még marketing szempontból a versneysiker, de talán lehet hogy azért odaát picit átgondolták, mielőtt meglépték a takarékra tételt. Persze a SEAT és a Sevi elé be kellett volna nyomni a csapatot, akár gyári akár nem.
Zool16-02-2008 22:56:59 // 6766
És még egy apróság. Az ALFA jelenleg egy autógyárt. Elsődleges tevékenysége az autók tervezésére, gyártására és értékesítésére irányul. De igazából a harmadik a lényeg, a másik kettő is azt a célt szolgálja.
Ilyen értelemben a WTCC szereplés ugyanúgy markting célokat szolgál, mint a 8C showcar vagy a múzeum fenntartása. Én is szívesen drukkoltam a verseny -156asokonak, és régebben a 155nek, de a lényeg az, hogy a márka túléljen. Annyira nem áll jól, hogy egy rossz versenyprojektet sokáig magával húzzon. Az Alfa nem a toyó (az ő helyükben is inkább lehúztam volna a WC-n az egész toyó F1es csapatot a mostani év után). Mellesleg pont a toyó F1es csapata a jó példa, hogy nem minden a gyári támogatás. A williamsnek nagyon diplomatikusnak kell lennie, hogy ne égesse be totálisan az amúgy órás pénzekkel és nagy ralis tradíciókkal bíró gyári F1es csapatot.
Ilyen értelemben a WTCC szereplés ugyanúgy markting célokat szolgál, mint a 8C showcar vagy a múzeum fenntartása. Én is szívesen drukkoltam a verseny -156asokonak, és régebben a 155nek, de a lényeg az, hogy a márka túléljen. Annyira nem áll jól, hogy egy rossz versenyprojektet sokáig magával húzzon. Az Alfa nem a toyó (az ő helyükben is inkább lehúztam volna a WC-n az egész toyó F1es csapatot a mostani év után). Mellesleg pont a toyó F1es csapata a jó példa, hogy nem minden a gyári támogatás. A williamsnek nagyon diplomatikusnak kell lennie, hogy ne égesse be totálisan az amúgy órás pénzekkel és nagy ralis tradíciókkal bíró gyári F1es csapatot.
Zool16-02-2008 22:29:40 // 6765
Ha a commentem kissé emociánlis, az nem véletlen volt. Meg kéne végre érteni, hogy nem maradhat fenn a márka pár fizetőképtelen rajangóból. Aki manapság 6-10 millából autót vesz az minimálisan elvárja hogy a kocsija teljesítsen bizonyos feltételeket. Aki pedig a prémiumban akar játszani, az végkép...
A korábbi alfák azért könnyűek mert bizonyítottan (147) vagy vélhetően (156) rosszul törtek. És senki se jöjjön még egyszer azzal, hogy 147 3csillag, mert a frontálisa 1 teljes csillagra volt elég, az oldalütközés mentette meg a teljes szégyentől. De ha belemész valamibe, utóbbi nem segít rajtad. Ha pár hónappal előbb csinálják a tesztet, soha sem kap év autója díjat a kocsi. A legkevesebb az lett volna, hogy az Alfa újracsináltatja a tesztet (ilyet gyakran szoktak), ha nincs takargatni valója.
A korábbi alfák azért könnyűek mert bizonyítottan (147) vagy vélhetően (156) rosszul törtek. És senki se jöjjön még egyszer azzal, hogy 147 3csillag, mert a frontálisa 1 teljes csillagra volt elég, az oldalütközés mentette meg a teljes szégyentől. De ha belemész valamibe, utóbbi nem segít rajtad. Ha pár hónappal előbb csinálják a tesztet, soha sem kap év autója díjat a kocsi. A legkevesebb az lett volna, hogy az Alfa újracsináltatja a tesztet (ilyet gyakran szoktak), ha nincs takargatni valója.
Zool16-02-2008 22:22:46 // 6764
Selytettem hogy volt némi statisztikai hátrány, különben nem lenne 4. az alfa.
A 6000* csillag valóban alap. Ha megint egycsillagos könnyűautót hoztak volna ki, akkor ezentúl indulhatna az Alfa a V8staron, ahol nem kell majd műszaki alap. Csak hasonlító kasztni. Mivel nem lesz márka ami eltartaná, emrt csődbe megy.Ugyanis magasról szarnak az emberek az új autónál a versenysikerekre, ha meghalnak az autójukban. Most megint jön majd ezer comment a szokásos szemellenzős szarsággal, hogy az Aléfa nem is törik annyira meg az NCAP nem számít. Leírom még egyszer utolájra.
A RÉGI ALFÁK ÚGY TÖRITEK MINT A POZDORJA. Ezt igazolja az NCAP. Sok régi autó is így járt, de 98 után egyre kevésbé.
Még valami: EGYETLEN autógyár SEM!!! mert beszólni nekik eddig. Talán azért mert nincs is rá ok. Sok ország részese, és valszeg ha valami nagyon gázos dolog kerül bele, akkor azt megvétózzák. A 156 a videón kb úgy törik, mint az NCAP-t megelőző időkből származó biztonságos nak gondolt Saab900 és volvo S40 (vagy bármelyik nehéz jürgenvágen). Ennyit számít a műszakif ejlődés. A 147 lemaradt 1.5 generációval. Érdemes megnézni a fifth gear volvoVS Modus tesztet. Tanulságos, mennyit adott az NCAP és mi a fejlódés 10 év alatt. A legtöbb magára adó márka megnézte , hogy mi a baj és csinált egy biztonságos autót. Voltak bukták és két féle rakció volt. 1. utánanéztek mi a baj, és módosítottak visszamenőleg, aztán jöhetett az újabb próba (pl volvo S40). 2. elsunnyogták (pl 147). Azért a prémiumoknál ez utóbbi ritkább.
Lehet jönni midenféle kifogással, de a vevők ezt nem fogják elfogadni. elgalalábbis nem a fizetőképes prémium autók vevői, akik pénmzt is adnak az ÚJ autóikért.
Tehát inkább egy sőt 1000! WTCC fiaskó mint egy az NCAP-n. Mert a márka végét jelentené...
A 6000* csillag valóban alap. Ha megint egycsillagos könnyűautót hoztak volna ki, akkor ezentúl indulhatna az Alfa a V8staron, ahol nem kell majd műszaki alap. Csak hasonlító kasztni. Mivel nem lesz márka ami eltartaná, emrt csődbe megy.Ugyanis magasról szarnak az emberek az új autónál a versenysikerekre, ha meghalnak az autójukban. Most megint jön majd ezer comment a szokásos szemellenzős szarsággal, hogy az Aléfa nem is törik annyira meg az NCAP nem számít. Leírom még egyszer utolájra.
A RÉGI ALFÁK ÚGY TÖRITEK MINT A POZDORJA. Ezt igazolja az NCAP. Sok régi autó is így járt, de 98 után egyre kevésbé.
Még valami: EGYETLEN autógyár SEM!!! mert beszólni nekik eddig. Talán azért mert nincs is rá ok. Sok ország részese, és valszeg ha valami nagyon gázos dolog kerül bele, akkor azt megvétózzák. A 156 a videón kb úgy törik, mint az NCAP-t megelőző időkből származó biztonságos nak gondolt Saab900 és volvo S40 (vagy bármelyik nehéz jürgenvágen). Ennyit számít a műszakif ejlődés. A 147 lemaradt 1.5 generációval. Érdemes megnézni a fifth gear volvoVS Modus tesztet. Tanulságos, mennyit adott az NCAP és mi a fejlódés 10 év alatt. A legtöbb magára adó márka megnézte , hogy mi a baj és csinált egy biztonságos autót. Voltak bukták és két féle rakció volt. 1. utánanéztek mi a baj, és módosítottak visszamenőleg, aztán jöhetett az újabb próba (pl volvo S40). 2. elsunnyogták (pl 147). Azért a prémiumoknál ez utóbbi ritkább.
Lehet jönni midenféle kifogással, de a vevők ezt nem fogják elfogadni. elgalalábbis nem a fizetőképes prémium autók vevői, akik pénmzt is adnak az ÚJ autóikért.
Tehát inkább egy sőt 1000! WTCC fiaskó mint egy az NCAP-n. Mert a márka végét jelentené...
Vikking 31116-02-2008 22:03:35 // 6763
No. Helyben vagyunk :)
Az Alfa Romeo 156osokkal versenyző NTechnology 2004 év vége óta mint privát csapat versenyzett, gyári támogatás nélkül.
Tehát az Alfa Romeok 2004től nem voltak gyári versenyautók, ergo nem kaphattak gyári támogatást sem.
A gyár akkor azt ígérte, hogy jön a 159, majd azzal. Kiderült, hogy 6000*os törésteszt kell egy sikeres konstrukció helyett, ergo nehéz.
Akkor jött az, hogy 07től a 147esek ötajtós változatával fognak versenyezni az Alfások. De ekkor már asszem nem volt, csak 3 versenyző nálunk.
Jött 07, 147esek sehol, maradt a 156, egy kihátrált Augusto Farfusszal, és egy felmentőseregként érkező Thompsonnal (aki egyébként mindig akkor jött be 4. pilótának az idényben, mikor szarban volt a csapat.), meg Tielemansszal, aki gondolom hozhatott némi szponzorpénzt, de pontot talán 2-szer ha szerzett az idény során.
Nézd meg bátran, a bmw 9, a saját 4, a sevrolé meg 7 autóval indult neki az idénynek. Mi meg 2-vel. Igen nehéz annyi pontot generálni EGY versenyképes sofőrrel mint a többiek 4-5-6 versenyképes autó+sofőrrel...
Az Alfa Romeo 156osokkal versenyző NTechnology 2004 év vége óta mint privát csapat versenyzett, gyári támogatás nélkül.
Tehát az Alfa Romeok 2004től nem voltak gyári versenyautók, ergo nem kaphattak gyári támogatást sem.
A gyár akkor azt ígérte, hogy jön a 159, majd azzal. Kiderült, hogy 6000*os törésteszt kell egy sikeres konstrukció helyett, ergo nehéz.
Akkor jött az, hogy 07től a 147esek ötajtós változatával fognak versenyezni az Alfások. De ekkor már asszem nem volt, csak 3 versenyző nálunk.
Jött 07, 147esek sehol, maradt a 156, egy kihátrált Augusto Farfusszal, és egy felmentőseregként érkező Thompsonnal (aki egyébként mindig akkor jött be 4. pilótának az idényben, mikor szarban volt a csapat.), meg Tielemansszal, aki gondolom hozhatott némi szponzorpénzt, de pontot talán 2-szer ha szerzett az idény során.
Nézd meg bátran, a bmw 9, a saját 4, a sevrolé meg 7 autóval indult neki az idénynek. Mi meg 2-vel. Igen nehéz annyi pontot generálni EGY versenyképes sofőrrel mint a többiek 4-5-6 versenyképes autó+sofőrrel...
Satti16-02-2008 21:53:32 // 6762
Annak bizony annyi, és van egy sejtésem, hogy jó ideig ez így marad.....
ystuc16-02-2008 21:50:16 // 6761
Hát, alfás szempontból a WTCC-nek is annyi... :-(
Satti16-02-2008 21:49:14 // 6760
Pici helyesbítés, mert úgye a WTC, az az ikertornyok voltak, amiknek már annyi, a sorozat az WTCC..:-)
Zool16-02-2008 21:45:14 // 6759
viking: én a stratégiai problémára hívom fel a figyelemeteket. A 147 és 159 valszeg nem alkalmas a WTC szereplésre. Kár szidni a Jürgent, valszeg nem véletlen hogy a baravalle sem adta a nevét a kifutó 156osra alapuló csapathoz, mint ahogy a 159ből továbbra sem lett új versenyváltozat.
Szerinte én nem neveztem égésnek, de a magyarázkodás volt kicsit sok nekem. Ha 2004 óta nem feljesztenek, akkor miért nem kzdenek neki, ha így is megvan a 3ik hely egyéniben. Ez nekem kcisit magas.
Amúgy itt a konstruktőri végeredmény.
Manufacturers
Pos Manufacturer Car Wins Points
1 BMW BMW 320si 9 255
2 SEAT SEAT León, SEAT León TDI 4 249
3 Chevrolet Chevrolet Lacetti 7 218
4 Alfa Romeo Alfa Romeo 156 2 124
Amúgy a 3. hely egyéniben tényleg szép teljesítmény.
Én a toyó F1es projektjét tipikus rossz példaként emlegettem. Nagy arccal és szép reményekkel álltak neki, aztán minden évben a szabadkozás és a fogadkozás...
Szerinte én nem neveztem égésnek, de a magyarázkodás volt kicsit sok nekem. Ha 2004 óta nem feljesztenek, akkor miért nem kzdenek neki, ha így is megvan a 3ik hely egyéniben. Ez nekem kcisit magas.
Amúgy itt a konstruktőri végeredmény.
Manufacturers
Pos Manufacturer Car Wins Points
1 BMW BMW 320si 9 255
2 SEAT SEAT León, SEAT León TDI 4 249
3 Chevrolet Chevrolet Lacetti 7 218
4 Alfa Romeo Alfa Romeo 156 2 124
Amúgy a 3. hely egyéniben tényleg szép teljesítmény.
Én a toyó F1es projektjét tipikus rossz példaként emlegettem. Nagy arccal és szép reményekkel álltak neki, aztán minden évben a szabadkozás és a fogadkozás...
Vikking 31116-02-2008 21:30:44 // 6758
Állj meg. Láttad te az idei WTCC futamokat egyáltalán? Azt TE égésnek nevezed? Egy 3 éves autóval. Aha. Jó. Szerintem jóval inkább dicsőség. Nem Tielemans vezetése, sztem neki véletlenül 3 hengerről lehúzták a gyertyapipákat... Na de mindegy is. Ha szted égés volt az idei WTCC szezon, akkor nagyon sajnállak. Komolyan... A toyotához meg ne hasonlítsd már a 156os szereplését. a toyota SOHA nem ért el még csak eredményhez közelit sem, az Alfa meg legalább 5 szezon bajnoka volt...
Csöri16-02-2008 21:28:37 // 6757
Vagy a Selespeed váltós.:)
Csöri16-02-2008 21:27:35 // 6756
Nálam 24 ezernél robbant el a difi és kiütötte a váltó oldalát. Kaptam egy szép gyári felújjított váltot gariba, plusz uj kuplungot fizetésre :)és azóta szinte semmi gond. Azért szinte, mert néha ha gyorsan váltok 1-ből 2-be akkor reccsen.
Zool16-02-2008 21:19:14 // 6755
Picit konstruktívabb vizekre evezve: a szalonban végre volt új árlista (2008.01.01, ami feb elején még nem volt). Nem találtam új elemet a vipex által belinkeltekhez képest. Ugyanakkor szerintem jó lépés volt a Sportiva felszeretlség bevezetése. KB árban van a distinctive-vel, alfatex helyett sportkormány van benne (ami tényleg rendelhető külön is, kb 500 ajró). Szerintem ennyi minimum kellett az érdeklődés fenntartásához. Igazából megint az a gond, hogy sokkal többet vártunk a korábbi hírek alapján, és szerintem az alfa marketing gépezete kicsit túlpörgött (vagy a fejlesztés maradat le róla).
Grando16-02-2008 21:18:17 // 6754
A régi VM dízeleket is ide sorolhatod. ;)))
Zool16-02-2008 21:10:56 // 6753
Amit írtak korábban az A3 belsejéről, és a TDI-k olajfogyasztásáról, ahhoz meg annyit, hogy pont a szemellenzős megközelítések hiteltelenít el mások előtt minket. Akinek nincs más márka, az hiába bizonygatja hogy jobb másoknál. Eddig egyedül a 146 és 147 JTD volt, ami egy uténtöltött csepp olajat sem igényelt. A többi offosnak mindegyiknek volt rá igénye. De ezt senki sem hiszi el nekünk, mert a teszteleő nem vezet le 1000 km-t, így mi a nevetséges TDI olajfogyasztás helyett csak a lerobbant 2.4esekről olvashatunk. Pedig a JTD-t tényleg a piac legjobbjai között vannak, nagyon sok konkurens csak késéssel hozott ki hasonló LE/ccm dízelt, a megbízhatóságról nem is beszélve. Én azt mondom, hogy eddig valóban alapos és tájékozott döntést hoztam, és alapos kutatás eredményeként mondom, hogy az Alfa jelenleg jó autókat gyárt és versenyképes. De a hibákat be kell ismerni, és visszajelzést kell adni, különben nem szűnnek meg. Nem szoktam más fórumokon szóvá tenni, de itt azért ki lehet vesézni a márka hibáit is. Ráadásul nem én kezdtem a 159 fikázását, csak a kórusra reagáltam.
Zool16-02-2008 21:08:51 // 6752
De ehhez képest itt virnyog egy csomó ember 159-re ami szerintem az elmúlt idők egyik legjobb alfája. Lehet nosztalgiázni, de most ez van, szerintem jobb középkat Alfa mint valaha, azt, hogy menyivel kevésbé eredeti, mások már előttem megválaszolták a 155-tempra viszonylatban. Én pont azt írtam, hogy a 159 kb minden versenytárssal szemben megállja helyét, és szerintem nem csak a bemutatás időpontjában már kifutókkal szemben. Minden új jövevényt a 3ashoz szoktak hasonlítani, még a belgák az angolok és a franciák is. Nos szerintem a 159 az első olyan járgány ami maradéktalanul felveszi a versenyt bármiben, kivéve néhány olyan dolgot, amit a fórumozók többsége velem együtt nem engedhetne meg magának. Persze jó dolog a DTM bajnok autó posztere a falon, a tudat, hogy akár egy V8assal is megrendelhettem volna az 1.9es benzinesemet vagy dízelemet, meg hogy a márka elvileg kis pldszámban szupersportkocsit is csinál. De az újautót vásárló emberek döntő része tojik erre magasról. A DTM egy elcseszett belterjes széria lett, ami lehet, hogy 1-2 éven egy márkára (merga) fog korlátozódni. A WTC jó, de szerintem az alfának jelenleg nincs olyan autója, ami szabályosan vagy eséllyel indulhatna, a 159 egyszerűen túl nagy. A 147 meg kicsi. Amit meg itt felhoznak, hogy 2004 óta nem fejlesztenek, az olyan, mint az ecceri lúzer aki csak szétveretni járatja magát a ringbe. Ez verseny barátaim. Nem kevés pénz kell hozzá. Lehet bénázni pár évig, de egy idő után elfogynak a kifogások, még olyan nagy cégeknél is, mint a toyó az F1es bénázásával. Senkit sem érdekelnek a kifogások, és ha nem fognak nyerni, lehet hogy nem jó reklám az Alfának hogy egy dévú-sevi lenyomja. Akkor már egyszerűbb a kivonulás, mert jelenleg nincs hozzá megfelelő modell.
Zool16-02-2008 21:07:39 // 6751
Néhány megjegyzés érintettség okán.
Szerintem a 159est nem szóltam le eddig, hanem pont védtem az elvakult nosztalgiázókkal szemben. A Brera 146 és 166-ot nem ám blokk húztam le, hanem megjegyeztem, hogy mi nem teszik benne. Ma tettem megint egy tiszteletkört egy Alfa szalonban, és fenntartom, hogy valami nagyon diszharmonikussá teszi a Brera fenekét, ami szerintem talán a hátsó lámpa. A tanulmányon szerintem sokkal harmónikusabb volt (http://www.carbodydesign.com/archive/2006/01/25-alfa-romeo-brera/alfa-romeo-brera.php). Szerintem jobb lett volna egy másik 500dbos brera kisszéria a 8c-vel közös alapon, sorozatba meg egy rendes piacképes emészthető formatervet. De ehhez már késő.
Szerintem a 159est nem szóltam le eddig, hanem pont védtem az elvakult nosztalgiázókkal szemben. A Brera 146 és 166-ot nem ám blokk húztam le, hanem megjegyeztem, hogy mi nem teszik benne. Ma tettem megint egy tiszteletkört egy Alfa szalonban, és fenntartom, hogy valami nagyon diszharmonikussá teszi a Brera fenekét, ami szerintem talán a hátsó lámpa. A tanulmányon szerintem sokkal harmónikusabb volt (http://www.carbodydesign.com/archive/2006/01/25-alfa-romeo-brera/alfa-romeo-brera.php). Szerintem jobb lett volna egy másik 500dbos brera kisszéria a 8c-vel közös alapon, sorozatba meg egy rendes piacképes emészthető formatervet. De ehhez már késő.
Ferko16-02-2008 20:29:08 // 6750
Még szép!:-))) TSajok, Alfa, pia dögivel!:-))))
Vikking 31116-02-2008 20:27:45 // 6749
:DDDDD Közben kipróbáltam. Egész ikszájting ha a gyújtást teszed rá. Ablakok működnek, indexelni, világítani is lehet vele. Nagyon király :D Tudod te hogy mi a jó :DDDDDDDDD
Ferko16-02-2008 20:18:59 // 6748
Talán mégis így tiszta és így kerek! :-)) De azért köszi Komám!:-)))
Satti16-02-2008 20:14:07 // 6747
Nem kell elnézést kérned sztem, mert akinek nem inge, az ne vegye magára!:-)
Ferko16-02-2008 20:05:21 // 6746
Húúúúú Te Vikking Koma! Most már ne egyél több tréfarépát, mert ez igencsak megártott!:-DDDDD
Ferko16-02-2008 20:03:22 // 6745
Nos!
Zoolnak nem azért "szólok be" én, mert nem húz szemellenzőt. Sőt! Nincs azzal gond, ha az ember nem elfogult. Mindenben, ami e világon jelen van, mondom mindenben van hiba. Az Alfákban, az emberekben (bennem is), mindenben, hiszen semmi és senki nem tökéletes. De(!) Zool lépten nyomon lehordja az Alfákat, legyen az bármilyen típus. A múltkor például a TS motorokat húzta, úgy, hogy neki még nem is volt soha. Hogy a szavaival éljek: nehéz alulmúlni a TS motorokat. Alapozta ezt az állítását egy német fúrumra, meg arra, hogy 50-60 ezer km-nél elszakad a vezműszíj. Itt többen vagyunk TS motorosak, és igencsak kibírja 90-100 ezer km-ig a vezműszíj. Tegnap meg lehúzta a 146-ot, a 166-os, a Brerát, ja és igen a 159-et is.
Már ne is haragudj, de ezt nem szeretném szó nélkül hagyni; de ahogy észreveszem más sem. Ritkán olvasok Tőle olyat, hogy na ez igen, ez jó.
Én sem vagyok elfogult, de az nem azt jelenit, hogy csakis a hibát keresem állandóan. Mert nekem úgy tűnik Zool állandóan ebből áll ki.
Egyébként semmi bajom vele, hiszen nem ismerem személyesen. De ez egy fórum, és azt gondolom, hogy meg szabad osztani egymással a véleményünket.
A Perdixes összehasonlításról pedig csak annyit, hogy poénnak szántam. Ha valakinek a lelki világába tiportam volna, mondjuk pont Zoolnak, akkor elnézést kérek ezért.
Zoolnak nem azért "szólok be" én, mert nem húz szemellenzőt. Sőt! Nincs azzal gond, ha az ember nem elfogult. Mindenben, ami e világon jelen van, mondom mindenben van hiba. Az Alfákban, az emberekben (bennem is), mindenben, hiszen semmi és senki nem tökéletes. De(!) Zool lépten nyomon lehordja az Alfákat, legyen az bármilyen típus. A múltkor például a TS motorokat húzta, úgy, hogy neki még nem is volt soha. Hogy a szavaival éljek: nehéz alulmúlni a TS motorokat. Alapozta ezt az állítását egy német fúrumra, meg arra, hogy 50-60 ezer km-nél elszakad a vezműszíj. Itt többen vagyunk TS motorosak, és igencsak kibírja 90-100 ezer km-ig a vezműszíj. Tegnap meg lehúzta a 146-ot, a 166-os, a Brerát, ja és igen a 159-et is.
Már ne is haragudj, de ezt nem szeretném szó nélkül hagyni; de ahogy észreveszem más sem. Ritkán olvasok Tőle olyat, hogy na ez igen, ez jó.
Én sem vagyok elfogult, de az nem azt jelenit, hogy csakis a hibát keresem állandóan. Mert nekem úgy tűnik Zool állandóan ebből áll ki.
Egyébként semmi bajom vele, hiszen nem ismerem személyesen. De ez egy fórum, és azt gondolom, hogy meg szabad osztani egymással a véleményünket.
A Perdixes összehasonlításról pedig csak annyit, hogy poénnak szántam. Ha valakinek a lelki világába tiportam volna, mondjuk pont Zoolnak, akkor elnézést kérek ezért.
Fater (Norbi)16-02-2008 19:32:14 // 6744
7-es BMW-ben még nem ültem, de E merciben igen (taxi). Egyébként kissé kiábránbító, hogy komoly autóknak (árban is!, pl merci C, E) a 90-es években olyan gagyi belső tere - üléskárpit (és a kocsi színével egyező műszefal pl. egy kívűről elegáns metál bordó merciben belül is bordó műszerfal) volt, amit még az ember a lakásába sem tenne a paldóra szőnyegként...
Az olasz designerek értik a dolgot és érzelemmel töltik meg a látványterveket, amit csak koppintani lehet.
Az olasz designerek értik a dolgot és érzelemmel töltik meg a látványterveket, amit csak koppintani lehet.
Tom1216-02-2008 19:10:18 // 6743
Tehát akkor ebből a típusból jobb a "kipróbált", még jó, hogy már nincs teljesen új..-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
560
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?