Forum >> A jövő Alfái
Blade14-02-2008 11:43:33 // 6542
Áááá, nekem ez jobban tetszik:))
Tom1214-02-2008 09:27:37 // 6541
A Chrysler pultján legalább normálisan lehet tízóraizni.:-) ...és lehet, hogy még pohártartó is van benne...;-)
mesa14-02-2008 09:07:44 // 6540
Ez a biztos záloga az amerikai piaci sikernek! Legalább is az americanok körében! :))
Ezt meg a GT tulajoknak:
Elgondolkodtató :)
Takkra ugyanannyiba kerül, ugyanazt tudja, mégis melyik a pubibb autó ?
A hamburgeres? A Pizzás ? :))
Ezt meg a GT tulajoknak:
Elgondolkodtató :)
Takkra ugyanannyiba kerül, ugyanazt tudja, mégis melyik a pubibb autó ?
A hamburgeres? A Pizzás ? :))
Tom1214-02-2008 09:01:40 // 6539
Akkor most rendesen melléfogtunk a találgatásokkal, van, ahol ez a "plusz" lényeg, nem a lóerő, meg a turbo, stb...:-D
mesa14-02-2008 08:53:01 // 6538
Srácok! Reménykedhetünk! Be fog jönni Amerika! :)
Itt a legújabb szuper titkos 159 fejlesztés :
http://www.youtube.com/watch?v=KUHuRLnohLA
:o
Itt a legújabb szuper titkos 159 fejlesztés :
http://www.youtube.com/watch?v=KUHuRLnohLA
:o
zolee14513-02-2008 19:57:59 // 6537
Azért nem hiszem, hogy a 159 drága lenne. Most nem magamról beszélek, nekem most 4 alufelni is drága. A konkurenciához viszonyítok.
Ha a BMW-t, Audit (érdekes, itt soha nem merül fel az RWD kérdése, mégis egész szépen eladogatják az autókat) Mercedest tekintjük ellenfélnek, és azt várjuk el minőségben, felszereltségben, anyagválasztásban és motorok terén akkor miért akarjuk mindezt nagyságrendekkel olcsóbban? Oké, hülye kérdés, hogy miért akarjuk olcsóbban, inkább úgy kérdezem, hogy miért gondoljuk azt, hogy ezt lehet nagyságrendekkel olcsóbban adni? Ahogy nézegetem a 159 olcsóbb most is, igaz nem féláron van, de olcsóbb.
Azt kellene előadni valahogy a vásárlás előtt állóknak, hogy ettől még van olyan jó mint a többiek.
A másik meg az, hogyha a fentebb említettek az ellenfelek akkor nem árt motorok terén is alternatívát kínálni, és ez inkább presztízs kérdés. Lehet csinálni 450LE-s v6-ot, és le lehet nyomni az M3-ast, de azért a v6 mégsem v8.:) (a második bekezdés nem neked ment, hanem a korábbi v8 vs v6 vitához:) )
Reklám: ez egy komoly kérdés, itt van hova fejlődni.
Kereskedelmi hálózat: na ez egy másik kérdés, itt a FAM a hibás, mert nem követeli meg a dolgokat, vagy nem ellenőrzi rendesen.
Nem ismerem a Renault hálózatát, a színvonalat, tehát az intézkedések eredményét sem, de azt tudom, hogy elég keményen ellenőrzik őket, és zsebre megy a játék. A szalon tulajdonosa az alapján alakíthatja ki az árrését (a végösszeg egységes, csak épp az adott cég keres rajta kevesebbet) ahogyan megfelel az ellenőrzésekkor a szalonja. Pl hanyadik kicsengésre veszi fel valaki a szalonban a telefont, vagy próbavásárlásnál hogyan felel meg az eladó.
Ezeket egy szalon tulaja mondta, gondolom nem hazudott.
Nem tudom a FAM hogyan ellenőrzi (ha ellenőrzi) a szalonokat, de kicsit úgy érzem átvették az olaszos hozzáállást.:) Nem most, már elég régen...
Ha a BMW-t, Audit (érdekes, itt soha nem merül fel az RWD kérdése, mégis egész szépen eladogatják az autókat) Mercedest tekintjük ellenfélnek, és azt várjuk el minőségben, felszereltségben, anyagválasztásban és motorok terén akkor miért akarjuk mindezt nagyságrendekkel olcsóbban? Oké, hülye kérdés, hogy miért akarjuk olcsóbban, inkább úgy kérdezem, hogy miért gondoljuk azt, hogy ezt lehet nagyságrendekkel olcsóbban adni? Ahogy nézegetem a 159 olcsóbb most is, igaz nem féláron van, de olcsóbb.
Azt kellene előadni valahogy a vásárlás előtt állóknak, hogy ettől még van olyan jó mint a többiek.
A másik meg az, hogyha a fentebb említettek az ellenfelek akkor nem árt motorok terén is alternatívát kínálni, és ez inkább presztízs kérdés. Lehet csinálni 450LE-s v6-ot, és le lehet nyomni az M3-ast, de azért a v6 mégsem v8.:) (a második bekezdés nem neked ment, hanem a korábbi v8 vs v6 vitához:) )
Reklám: ez egy komoly kérdés, itt van hova fejlődni.
Kereskedelmi hálózat: na ez egy másik kérdés, itt a FAM a hibás, mert nem követeli meg a dolgokat, vagy nem ellenőrzi rendesen.
Nem ismerem a Renault hálózatát, a színvonalat, tehát az intézkedések eredményét sem, de azt tudom, hogy elég keményen ellenőrzik őket, és zsebre megy a játék. A szalon tulajdonosa az alapján alakíthatja ki az árrését (a végösszeg egységes, csak épp az adott cég keres rajta kevesebbet) ahogyan megfelel az ellenőrzésekkor a szalonja. Pl hanyadik kicsengésre veszi fel valaki a szalonban a telefont, vagy próbavásárlásnál hogyan felel meg az eladó.
Ezeket egy szalon tulaja mondta, gondolom nem hazudott.
Nem tudom a FAM hogyan ellenőrzi (ha ellenőrzi) a szalonokat, de kicsit úgy érzem átvették az olaszos hozzáállást.:) Nem most, már elég régen...
Zool13-02-2008 19:56:38 // 6536
És még egyszer hangsúyozom, nem én vagyok új autó fetisiszta. És főleg, ez nem arról szól hogy le kellene nézni azt aki nem új autót vesz. Mindenki azt vesz amit tud (és szeret). De az hogy valaki egy 5 vagy 15 éves alfából nézve, adott esetben konkurens új autót sosem próbálva nem látja be hogy mit miért csinál az Alfa, nem jelenti feltétlenül azt, hogy Milánóban meghülyültek. (Persze az ellenkezőjét sem, sok hülye lépésről derült már ki hogy semmi értelme sem volt, legyen az Alfa Arna, Ford Edsel vagy a Jag eladása). A gyárnál olyan összefüggéseket látnak át, aminek innen még a tüneteit sem látjuk, csak 5-10 év múlva, ha elérik a használt piacot.
Amit most frissítettek 159nél az nagyon kellett. Ami kozmetikázással megdolható és égető volt, az pont a rendes kormány visszahozata. A belsőt picit frissítették. Ilyet egyre inkább csinálnak mások is. A Volvo az S40 facelift előtt alig egy évvel vezette be az mp3 képes audiót meg pár aprsóágot a belsőben. A bömö berakta 3asba az új 2.0d-ket, meg egy ár új extrát. Iylen van. Ez most nem a facelift volt, igaz az 1.8t meg az 1.9JTTD bevezetését össze lehetett volna hangolni a gyárátépítéssel...
Amit most frissítettek 159nél az nagyon kellett. Ami kozmetikázással megdolható és égető volt, az pont a rendes kormány visszahozata. A belsőt picit frissítették. Ilyet egyre inkább csinálnak mások is. A Volvo az S40 facelift előtt alig egy évvel vezette be az mp3 képes audiót meg pár aprsóágot a belsőben. A bömö berakta 3asba az új 2.0d-ket, meg egy ár új extrát. Iylen van. Ez most nem a facelift volt, igaz az 1.8t meg az 1.9JTTD bevezetését össze lehetett volna hangolni a gyárátépítéssel...
GEORGE13-02-2008 19:44:34 // 6535
Sarkosan írtam egy kicsit.
Igen sokat javultak az autók ütközésbiztonságilag.
Csak nem biztos, hogy ha 4 csillagos az rosszabb mint az 5 csillagos, mert lehet az életben messze nem olyan feltételekkel fog bekövetkezni egy ütközés mint ami azon a minősítésen adott volt, ahol az X csillagot megkapta..
Igen sokat javultak az autók ütközésbiztonságilag.
Csak nem biztos, hogy ha 4 csillagos az rosszabb mint az 5 csillagos, mert lehet az életben messze nem olyan feltételekkel fog bekövetkezni egy ütközés mint ami azon a minősítésen adott volt, ahol az X csillagot megkapta..
GEORGE13-02-2008 19:35:02 // 6534
Szerencsére nekem is sikerül jó pár OFFot vezetni.
Továbbra is jónak tartom a 159-et!
és sokkal másabb lenne ha hasonlóan olcsóbb lenne nálunk mint a környező országokban.
Bizony a reklám és egyébb dolgokban mint eladáshoz való hozzá állás lenne mit változtatni.
Továbbra is jónak tartom a 159-et!
és sokkal másabb lenne ha hasonlóan olcsóbb lenne nálunk mint a környező országokban.
Bizony a reklám és egyébb dolgokban mint eladáshoz való hozzá állás lenne mit változtatni.
Zool13-02-2008 19:32:44 // 6533
Nem froclizásnak szántam, ahogy írtam, én is ilyet tervezek. Csak megint felhívnám a figyelmeteket arra, hogy az Alfa nem belőlünk él. Kibicként szóljuk le. A fő autó miatt viszont gyakran tesztelgetek autókat, offosokat ls 159est egyaránt. Van összehasonlítási alapom, és ennek alapján mondom, hogy a mostani prémium középkat-ban a 159 nagyon jó versneyző. Ezt kéne valahol tudatosítani az alfának azok között, akik vennének ÚJ alfát, de bizonytalanok. Hogy te és én meg a többi amórés tudjunk majd 2 évesen vadászni még a piacon...
GEORGE13-02-2008 19:27:37 // 6532
Igen használtat vettem, mert nálunk irreálisan drágák most az új Alfák :-(
És miért bukjak el egy Junior árát 2 év alatt egy 159-en?
Ha most lenne lehetőségem új 159-et venni akkor sem vennék, ez elöző mondatban írtak miatt. És egy patent 2 éves 159 az még szinte új.
De használtban is Alfát vettem, nem véwét, nem béemvét hanem Alfát!
Mert a többi nem érdekel, hiába kaptam volna ugyan ezért a pénzért fiatalabb vagy olcsóbb OFF-ot.
És miért bukjak el egy Junior árát 2 év alatt egy 159-en?
Ha most lenne lehetőségem új 159-et venni akkor sem vennék, ez elöző mondatban írtak miatt. És egy patent 2 éves 159 az még szinte új.
De használtban is Alfát vettem, nem véwét, nem béemvét hanem Alfát!
Mert a többi nem érdekel, hiába kaptam volna ugyan ezért a pénzért fiatalabb vagy olcsóbb OFF-ot.
zolee14513-02-2008 19:18:37 // 6531
"100000000000000000: 1-hez hogy ugyan olyan félátfedéses eset történjék és a másik akadály 0km/h menjen a te autód meg 55-60-al..........
Ez a törést teszt csak játék a csillagokkal, hogy valamit odaírhassanak a gyárak a katalógusba............."
A törésteszteket, vagyis azok elvégzésének módját állandóan változtatják. Nem mindig ugyanígy törték az autókat. Ez nem véletlen. Próbálnak alkalmazkodni a valóságban is előforduló dolgokhoz, próbálják azokat minél jobban szimulálni.
A törésteszt egy viszonyítási alap, ez alapján lehet egymáshoz mérni a különböző márkákat. Kicsi az esély, hogy pont úgy ütközz, ugyanakkor elvileg ezek eléggé megterhelő ütközések, vagyis ha itt jól teljesít az autó akkor a valóságos ütközéseknél is nagyobb az esélyed. Persze ez az esély nem helyettesíti az ésszel vezetést, csak amolyan utolsó szalmaszál, viszont kurvára nem mindegy, hogyha elkerülhetetlen az eset akkor hogyan szállsz ki az autóból.
Persze ez addig neked nem fontos ameddig csak a vadon élő kisebb állatok kiírtásával múlatod az idődet (bocsi, de ez kihagyhatatlan volt:D), és őszintén kívánom, hogy soha ne tedd próbára egyetlan autódat sem komolyabb helyzetben, de akinek esetleg már volt nagyobb mutatványa is az hidd el, hogy megnézi miért ad pénzt.
De tegyük fel igazad van, az egész csak egy marketing duma. Okés, ez eseben nem biztonságban van lemaradva az Alfa, hanem marketingben. Nem mindegy miért dönt más márka mellett a vásárló? Nem baj az, ha 5 csillagos egy Alfa...
Ez a törést teszt csak játék a csillagokkal, hogy valamit odaírhassanak a gyárak a katalógusba............."
A törésteszteket, vagyis azok elvégzésének módját állandóan változtatják. Nem mindig ugyanígy törték az autókat. Ez nem véletlen. Próbálnak alkalmazkodni a valóságban is előforduló dolgokhoz, próbálják azokat minél jobban szimulálni.
A törésteszt egy viszonyítási alap, ez alapján lehet egymáshoz mérni a különböző márkákat. Kicsi az esély, hogy pont úgy ütközz, ugyanakkor elvileg ezek eléggé megterhelő ütközések, vagyis ha itt jól teljesít az autó akkor a valóságos ütközéseknél is nagyobb az esélyed. Persze ez az esély nem helyettesíti az ésszel vezetést, csak amolyan utolsó szalmaszál, viszont kurvára nem mindegy, hogyha elkerülhetetlen az eset akkor hogyan szállsz ki az autóból.
Persze ez addig neked nem fontos ameddig csak a vadon élő kisebb állatok kiírtásával múlatod az idődet (bocsi, de ez kihagyhatatlan volt:D), és őszintén kívánom, hogy soha ne tedd próbára egyetlan autódat sem komolyabb helyzetben, de akinek esetleg már volt nagyobb mutatványa is az hidd el, hogy megnézi miért ad pénzt.
De tegyük fel igazad van, az egész csak egy marketing duma. Okés, ez eseben nem biztonságban van lemaradva az Alfa, hanem marketingben. Nem mindegy miért dönt más márka mellett a vásárló? Nem baj az, ha 5 csillagos egy Alfa...
Szotyi13-02-2008 19:12:29 // 6530
Nekem alfám volt ezelőtt is! Picit sokat vállaltam be vele! Olcsóbb kellett,vettem olcsóbb alfát! Ezután sem lesz másképp! Olyan értékben veszek amit kibírok, de persze hogy alfát! Nem mint ha nem lenne jobb minél fiatalabbat minél olcsóbban megvenni, de ha nem megy akkor veszek idősebbet. Ez van.
Zool13-02-2008 18:39:19 // 6529
De a pontenciális vevő nem alibi igazolásokat fog keresni, hanem egy másik autót...
Zool13-02-2008 18:37:17 // 6528
De mint ahogy leírtad, HASZNÁLT alfát vettél. És gondolom fogsz is. És igazad is van. Én is ezt tervezem. 2-4 éves autó másodiknak, szenvedje el más az értékvesztést. De pont ezért nem is lesz a gyárnak semmi haszna belőlünk, és ezért is nyomul a nem fanokra, akik viszont meg tudják venni (és remélhetőleg fogják is). Ha viszont mindenki arra vár, hogy mjad használtan megveszik, nem lesz egy sem. Vagy kevés, és arányosan drágán. És tudo mit? Sok szájhős fog leszokni a márkáról, ha rendes áron kell(ene) megvennie használtan az alfáját, mint akárcsak mondjuk egy Golf áráért. Akkor már csak az alfás törülköző marad.
Liquid13-02-2008 18:35:11 // 6527
fogadjunk hogy 1perc alatt találok bármelyik überbiztonságos, 1000csillagos offról is olyan képet, amikor fossá van törve
zolee14513-02-2008 18:34:56 // 6526
Na azért nem úgy van az! Az 1-es bmw-t majd a 149-hez kell hasonlítani. Ez egy Punto méretű Alfa...
Liquid13-02-2008 18:33:41 // 6525
nem vitázom veled, mert nem látsz túl a lánglovagok képein és a törésteszten, nem is értem mi a ráknak van Alfád ha ebben a topikban a hsz-eid 90%a szidás...
Zool13-02-2008 18:31:12 // 6524
Amint az köztudott, az a lényeg, hogy az utascella érintetlen maradjon. Előtte és utána meg úgy gyűrődjön, hogy a lassulást/becsapódást enyhítse. Ha az A oszlop összegyűrődik, az motor mögötti keresztmerevítés a műstzefallal behatol az utastérbe, és a kormány ad egy balegyenest a fejednek, az ugyebár nem előnyös. (Kb ez történt a lánglovagokban szerepő 156al) Erre mondják hogy az ilyen autóban te magad vagy a légzsák...
Zool13-02-2008 18:26:54 // 6523
Figyelj, nem véletlenül híztak 1000kg ról 1500kg fölé 15 év alatt a középkatos autók. Ha valéakinek nincs más márka ez nem tűnhetett fel 2005ig, amikor végre az alfa is meglépta azt amit már midnenki előtte.
És nem csak egy vizsgára készülnek a legtöbben, mert a töréstesztek konkinensenként változóak. Egy Saabnak ugyanúgy meg kell felelnie amerikában, mint európában. Azért nem váletlen, hogy egy európai szervezet az összes nagy autós ország autóklubjaival és biztosítóival együttmködve ezt találta ki. Olyan ez, mint amikor a megbukott hallgató a tanárra fogja. Mellébeszélés...
És nem csak egy vizsgára készülnek a legtöbben, mert a töréstesztek konkinensenként változóak. Egy Saabnak ugyanúgy meg kell felelnie amerikában, mint európában. Azért nem váletlen, hogy egy európai szervezet az összes nagy autós ország autóklubjaival és biztosítóival együttmködve ezt találta ki. Olyan ez, mint amikor a megbukott hallgató a tanárra fogja. Mellébeszélés...
Liquid13-02-2008 18:16:32 // 6522
mint az köztudott nem feltétlenül az a jó ha egyben marad a kocsi az ütközéskor, azért vannak az energiaelnyelő zónák...
GEORGE13-02-2008 18:16:07 // 6521
Én is Alfát fogok venni következőnek és utána is.
Nem érdekel, hogy egy OFF 1-2 millával olcsóbb...most is vehettem volna 4 millióból OFF-ot is, de a keresőbe csak Alfát írtam.
Aki igazán Alfa fan az nem nézi a többi autót....aki meg a pénz felöl közelit és azért nem vesz Alfát mert egy OFF-al olcsóbban jön ki az nem Alfás.......
Nem érdekel, hogy egy OFF 1-2 millával olcsóbb...most is vehettem volna 4 millióból OFF-ot is, de a keresőbe csak Alfát írtam.
Aki igazán Alfa fan az nem nézi a többi autót....aki meg a pénz felöl közelit és azért nem vesz Alfát mert egy OFF-al olcsóbban jön ki az nem Alfás.......
GEORGE13-02-2008 18:13:09 // 6520
De ha más szögben csapodik beléd az autó lehet nem uszod meg ennyivel.......
Prsze ne Trabant szilárdságú autót vegyünk.
Prsze ne Trabant szilárdságú autót vegyünk.
GEORGE13-02-2008 18:12:07 // 6519
Mit akarsz a törésteszteel???????????????
Láttad, hogy hogyan "csinálják", szerinted az életben mi a valószínűsége annak, hogy az a másik autó, busz, fa, vonat stb stb ugyan úgy találkozzék az autóval?
100000000000000000: 1-hez hogy ugyan olyan félátfedéses eset történjék és a másik akadály 0km/h menjen a te autód meg 55-60-al..........
Ez a törést teszt csak játék a csillagokkal, hogy valamit odaírhassanak a gyárak a katalógusba.............
Láttad, hogy hogyan "csinálják", szerinted az életben mi a valószínűsége annak, hogy az a másik autó, busz, fa, vonat stb stb ugyan úgy találkozzék az autóval?
100000000000000000: 1-hez hogy ugyan olyan félátfedéses eset történjék és a másik akadály 0km/h menjen a te autód meg 55-60-al..........
Ez a törést teszt csak játék a csillagokkal, hogy valamit odaírhassanak a gyárak a katalógusba.............
Kompressz úr13-02-2008 18:07:38 // 6518
Személy szerint, mióta előben volt "szerencsém" a 159 hátsójának töréstesztjében résztvenni, igenis érdekes számomra, hogy milyen autóban ül hátul a kisfiam. Látva, hogy az ütközéstől az Escort járóképtelen lett, a 159-nek pedig a hátsó lökhárítón kívül érdemi sérülése nem volt, azt mondom, hogy nem baj, ha van anyag a 159-ben.
Zool13-02-2008 17:35:48 // 6517
Itt nem a tömegautóról van szó, hanem a tömegGYÁRTÁSRÓL. Ha nem addsz el elegendő autót, nem tudod fedezni a fejlezstést. Aztán már annyit sem adsz el, hogy fedezni tud a gyártást. Aztán bezárod a gyárat és felszámolod a céget. Tökéletes példa erre a Rover. De nem hiszem, hogy ezt pont egy autókereskedőnek kellen elmagyarázni.
Ezen kívül sokat elárul a nyugati viszonyokról, hogy egyes piacokon a túlárazott bömökből sokkal több fogy, mint bármily, ahogy írod "tömeg"márkából (pl mondeo). Ezt a hullámot akarta az Alfa meglovagolni. Ahogy a Saab, a Volvo és a Lexus is,márkánként változó sikerrel. A baj az, hogy a belinklet Junior nekem inkább "tömegautó", mint "tömeggyártású autó". Meg lehet csinálni egy autót igényesre tömegalkatrészekből (lásd az oktáviarokon A3).
Amúgy meg hidd el, nincs jobb fíling, amikor minden negyedik autó alfa egy utcában, és a márka szerves része a városképnek. Láttam több házat ahol igen új 3-4 Alfa állt előtta (pl 159, 166, GT, egy másiknál 147,156 és 159Sw), egyik kollégánál folyamataosan 3 volt egyszerre (156, 147,147 mind újonnan véve). De a márkafanok száma elenyésző a maradék piachoz képest.
Én úgy gondolom, hogy az ideális recept olyan autók gyártása, ami nem csak az elvakult mindent megbocsátó fanoknak való. Elcsalni az embereket egy próbakörre, szerintem ott minden alfa meggyőző (a 159 is). És ha az ár stimmel (errefelé igen), akkor megveszi, és valszeg fog még többet is venni (itt ezt láttam eddig).
DE! Ha a vásárló elmegy egy próbakörre, a kocsi nem nyikoroghat (ahogy egyszer én is jártam, pont megtérítendő vevőjelöltekkel, akik 6 hónapon belül mind vettek vmit: -4 vevő az út eredménye). Ha egy újság megkapja a kocsit vezetni, annak NEM szabad lerobbannia. A német autobild megsütütte a 159 2.4esét. A magyar auto-motornál lesántult elektronikai hiba miatt. Az én offosom is csinált már ilyet, DE NEM TESZTELŐNÉL!. Ott midnenki áradozik róla. Így működik az agymosás. Egy ilyen AM-teszt után évekig nyomhatják a fizetett hirdetést, hoyg a szépség nem elég. Ha viszoint báriki azzal jön hozzán, hogy milyen megbízható a svéd minőség elküldöm a jó büdös fenébe, mert az alfám ebben igenis jobb volt.
Ezen kívül sokat elárul a nyugati viszonyokról, hogy egyes piacokon a túlárazott bömökből sokkal több fogy, mint bármily, ahogy írod "tömeg"márkából (pl mondeo). Ezt a hullámot akarta az Alfa meglovagolni. Ahogy a Saab, a Volvo és a Lexus is,márkánként változó sikerrel. A baj az, hogy a belinklet Junior nekem inkább "tömegautó", mint "tömeggyártású autó". Meg lehet csinálni egy autót igényesre tömegalkatrészekből (lásd az oktáviarokon A3).
Amúgy meg hidd el, nincs jobb fíling, amikor minden negyedik autó alfa egy utcában, és a márka szerves része a városképnek. Láttam több házat ahol igen új 3-4 Alfa állt előtta (pl 159, 166, GT, egy másiknál 147,156 és 159Sw), egyik kollégánál folyamataosan 3 volt egyszerre (156, 147,147 mind újonnan véve). De a márkafanok száma elenyésző a maradék piachoz képest.
Én úgy gondolom, hogy az ideális recept olyan autók gyártása, ami nem csak az elvakult mindent megbocsátó fanoknak való. Elcsalni az embereket egy próbakörre, szerintem ott minden alfa meggyőző (a 159 is). És ha az ár stimmel (errefelé igen), akkor megveszi, és valszeg fog még többet is venni (itt ezt láttam eddig).
DE! Ha a vásárló elmegy egy próbakörre, a kocsi nem nyikoroghat (ahogy egyszer én is jártam, pont megtérítendő vevőjelöltekkel, akik 6 hónapon belül mind vettek vmit: -4 vevő az út eredménye). Ha egy újság megkapja a kocsit vezetni, annak NEM szabad lerobbannia. A német autobild megsütütte a 159 2.4esét. A magyar auto-motornál lesántult elektronikai hiba miatt. Az én offosom is csinált már ilyet, DE NEM TESZTELŐNÉL!. Ott midnenki áradozik róla. Így működik az agymosás. Egy ilyen AM-teszt után évekig nyomhatják a fizetett hirdetést, hoyg a szépség nem elég. Ha viszoint báriki azzal jön hozzán, hogy milyen megbízható a svéd minőség elküldöm a jó büdös fenébe, mert az alfám ebben igenis jobb volt.
Satti13-02-2008 17:11:46 // 6516
Az nem is nagy baj, hogyha nem adnak el belőle túl sokat, ne legyen ez tömegautó, mint az opel vagy a vw.
Zool13-02-2008 16:56:26 // 6515
Azért akárhogy is kijöttek a 159essel, ami közel akkora mint egy 166, közel akkora a súlya, nem égett be az NCAP-n, és szerintem kb szemmagasságban van a konkurenciával mindenben, kiéve az árat (legalábbis itt), amiben azért nem picit alá kínál.
159 exclusiva akciósan, 26e ajró bőr!, xenon navi, metál!, 16"alu és 150LE JTD.
Csak hát a világnak ezen a táján nem csak ők akcióznak.
159 exclusiva akciósan, 26e ajró bőr!, xenon navi, metál!, 16"alu és 150LE JTD.
Csak hát a világnak ezen a táján nem csak ők akcióznak.
Zool13-02-2008 16:49:32 // 6514
"bármi is lesz, és bármilyen is lehet, akkor is csak Alfát fogok venni"
Rendben, de ha ez a mérce a márkának, sosem fog évi 150e eladott autó fölé kerülni.
Picit olyan ez, mint a Fifht Gear (szerintem nem kcsiit igazságtalan) 159 tesztjében a "fino del mondo" teóriája. Ha van olyan autó, ami jobb nála, nem akarunk tudni róla. Nos ezzel nem lehet vevőket meggyerni.
Rendben, de ha ez a mérce a márkának, sosem fog évi 150e eladott autó fölé kerülni.
Picit olyan ez, mint a Fifht Gear (szerintem nem kcsiit igazságtalan) 159 tesztjében a "fino del mondo" teóriája. Ha van olyan autó, ami jobb nála, nem akarunk tudni róla. Nos ezzel nem lehet vevőket meggyerni.
Satti13-02-2008 16:40:21 // 6513
Basszus tényleg, egy dévú mennyivel komolyabb autó mint egy Alfa, csak mi vagyunk ilyen hülyék, hogy a szar olasz ócskavasban érezzük jól magunkat!:-)) Már egyszer korábban is mondtam, hogy sztem sokan nagy ívben szarnak arra, hogy milyen az autó tőréstesztje, tőlem az elmúlt nem kevés év alatt, még egyik autónál sem kérdezte az érdeklődő ezt, marhára nem érdekel általában senkit.
Fogalmam sincs, milyen a tőréstesztje bizonyos Alfa típusoknak és nem is érdekel, nem ezért szeretem, és bármi is lesz, és bármilyen is lehet, akkor is csak Alfát fogok venni.
Fogalmam sincs, milyen a tőréstesztje bizonyos Alfa típusoknak és nem is érdekel, nem ezért szeretem, és bármi is lesz, és bármilyen is lehet, akkor is csak Alfát fogok venni.
Tibe13-02-2008 16:38:09 // 6512
Erre a videóra ezzel tudnék visszavágni: http://www.langlovagok.hu/filmek/2007/070526_070527_budaorsiaudi.avi
Itt sem tank volt az ellenfél....
Szal értelmetlen ezekkel példálozni.
Itt sem tank volt az ellenfél....
Szal értelmetlen ezekkel példálozni.
mesa13-02-2008 16:37:22 // 6511
Mondom: nem ismerjük a történteket. Van ott motorkerékpár meg egy teherautó is. Ki tudja hányat kapott az AR ?
Saját szememmel láttam olyat, hogy 2T Warnyúval fronálisan ütközött egy Opel. A Wartyogó tulaja kinyitotta az ajtót és kiszállt, gond nélkül. Az Opel eleje meg összement, mintha falnak ütközött volna. Szerencséjük volt, de ha csak a kocsikat láttam volna, olyan rossz következtetést vontam volna le, mint te egy kép alapján ...
Lady Di S500-asa alig tört meg. mégis meghaltak benne ketten. A látvány nem sokat mutat meg a valóságból.
Saját szememmel láttam olyat, hogy 2T Warnyúval fronálisan ütközött egy Opel. A Wartyogó tulaja kinyitotta az ajtót és kiszállt, gond nélkül. Az Opel eleje meg összement, mintha falnak ütközött volna. Szerencséjük volt, de ha csak a kocsikat láttam volna, olyan rossz következtetést vontam volna le, mint te egy kép alapján ...
Lady Di S500-asa alig tört meg. mégis meghaltak benne ketten. A látvány nem sokat mutat meg a valóságból.
mesa13-02-2008 16:33:24 // 6510
Ya persze, butaságot írtam :)))
ystuc13-02-2008 16:26:20 // 6509
Csak mert az oldalát találta el. Ha 5 centivel beljebb érkezik, akkor hasonlóan néz ki a fehér is, ha nem csúnyábban...
Szerinted egy Daewoo töréstesztje jobb az Alfáénál...?
Szerinted egy Daewoo töréstesztje jobb az Alfáénál...?
Zool13-02-2008 16:25:21 // 6508
De könyörgöm, összementek a dévúval. Abban túléltek, a kocsit nem kellett szétfelxelni. Az alfában többhalál, és ha megnézed az alvás is össze van rogyva, nem csak az A oszlop. Azért ha a két autó összemegy frontálisan, valószínű, hogy hasonló hatésopk érik (plusz-minusz bizti öv, de az első fotón a az alfa soförjén még ott van az öv).
És nem az alfás volt a vétkes. Ilyen bármelyikünkkel megtörténhet...
És nem az alfás volt a vétkes. Ilyen bármelyikünkkel megtörténhet...
ystuc13-02-2008 16:24:12 // 6507
"Haramadik amit ystuc mond, hogy nem ismerjük a következményeket."
Az előzményeket nem ismerjük, kolléga! :-)
Az előzményeket nem ismerjük, kolléga! :-)
Zool13-02-2008 16:21:35 // 6506
Nézd meg a fehéret...
mesa13-02-2008 16:21:28 // 6505
Ez a lánglovagok azért gázos, mert a már szétdarabolt roncsokat mutatják csak be az áldozatok személyiségi jogai miatt. Egyik kocsi etetje sem szakad le az A-oszloptól, hanem a mentés miatt egyszerűen lenyisszantják.
Ilyeneket nézegetni egy részint undorító, más részről felesleges.
Haramadik amit ystuc mond, hogy nem ismerjük a következményeket.
De valószínű, hogy nem a 60 Km/ó EuroNCAP teszt szerint történt, hanem sokkal többel. :P
Ilyeneket nézegetni egy részint undorító, más részről felesleges.
Haramadik amit ystuc mond, hogy nem ismerjük a következményeket.
De valószínű, hogy nem a 60 Km/ó EuroNCAP teszt szerint történt, hanem sokkal többel. :P
Zool13-02-2008 16:21:08 // 6504
És itt nem arról van szó, hogy 147 vagy Logan. Ellenben azon emberek közé tartozhatnék aki elég gyakran venne (új) alfát, ehelyett vettem végül egy olyan autót, ami nem kevésbé "prémiumos" nem törik szarrá, bő 10-15%kal olcsóbb, jobb az értéktartása, és nem hiszem hogy bárki előtt szégyenkeznem kellene vele (azért a Loganban télleg van egy Mazo faktor). Sőt megleő volt, hogy a 147 után mennyiovel kevesebben ugrándoztak be elém a belső sávba... Ettő függetenül, ha a 159 árajánlata csak 10%kal lenne magasabb meglépném a visszatérést a fő autóval.
Ettől függetlenül azóta is keresek valami megoldást arra, hogy legalább másdoik járgányként legyen egy 147, amivel lehet továbbra is élvezkedni (a hramdik 146 azért már messze van ettől).
Ugyanis hiszem, hogy az Alfa továbbra is az egyik legjobb vezetési élmény terén. Szerintem a 159 sok-sok hátsókerekes autót lepipál egy jó ki kanyargós hegyi útvonalon...
Ettől függetlenül azóta is keresek valami megoldást arra, hogy legalább másdoik járgányként legyen egy 147, amivel lehet továbbra is élvezkedni (a hramdik 146 azért már messze van ettől).
Ugyanis hiszem, hogy az Alfa továbbra is az egyik legjobb vezetési élmény terén. Szerintem a 159 sok-sok hátsókerekes autót lepipál egy jó ki kanyargós hegyi útvonalon...
Ferko13-02-2008 16:20:47 // 6503
Ahogy elnézem itt nem kicsi lehetett a sebesség. Márpedig ha nagy a sebesség, akkor bármilyen autó így törik össze!
ystuc13-02-2008 16:17:31 // 6502
Mennyivel ment? Bevolt kötve? Sok tényező kérdéses, nem egy steril törésteszt ez...
Zool13-02-2008 16:15:04 // 6501
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/1396_1.shtml
És nem tank volt az ellenfél.
És nem tank volt az ellenfél.
Zool13-02-2008 16:14:09 // 6500
Jól van. Nézd meg ezt a videót és aztán kommentáld:
http://www.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I
http://www.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I
mesa13-02-2008 16:11:25 // 6499
a 159-es pl. 5 csillagos :P :) Igaz a kis 500-as is :o
Ferko13-02-2008 16:08:48 // 6498
A Brilliancenak a padlólemeze kettétört. Ilyet ezeken a videókon nem láttam. Akármit is mondasz, szerintem az Alfák töréstesztje jobb ennél a fosnál. Klikk
Liquid13-02-2008 16:02:12 // 6497
sztem te a 0,0000000000000000001%-ba tartozol.
rajtad kívül senki sem fog dácsia logant venni egy 147 helyett csak azért mert éppen 1*-gal jobb lett a töréstesztje.
Nem mondom, hogy nem fontos a biztonság, de nem vagyok meggyőződve arról, hogy a sokat ajnározott töréstesztek ereménye annyira mérvadó lenne. Mert mondjuk ha kicsit máshogy, más szögből ütközik valszeg egész más az eredmény.
A másik oldalról viszont hamis biztonságérzetbe ringatja a tulajok egy részét, pedig a passzív biztonság mellett nagyon sok más tényező sokkal fontosabb szerintem.
rajtad kívül senki sem fog dácsia logant venni egy 147 helyett csak azért mert éppen 1*-gal jobb lett a töréstesztje.
Nem mondom, hogy nem fontos a biztonság, de nem vagyok meggyőződve arról, hogy a sokat ajnározott töréstesztek ereménye annyira mérvadó lenne. Mert mondjuk ha kicsit máshogy, más szögből ütközik valszeg egész más az eredmény.
A másik oldalról viszont hamis biztonságérzetbe ringatja a tulajok egy részét, pedig a passzív biztonság mellett nagyon sok más tényező sokkal fontosabb szerintem.
mesa13-02-2008 16:01:16 // 6496
Teddy: szerintem nem kaptunk semmilyen fos motorokat a GM-től !?
Inkább ők szerezték meg a faszányos JTD-inket...
Inkább ők szerezték meg a faszányos JTD-inket...
Zool13-02-2008 16:00:57 // 6495
Pedig nem jobb a 156-é:
http://www.youtube.com/watch?v=R0agTZgMnbY
És a hivatalos 147:
http://www.youtube.com/watch?v=YpnbDLLilhs
Ehhez képest 159:
http://www.youtube.com/watch?v=hWWx4ZadUQQ&feature=related
Lehet hogy picit az elméleti-akadémiuk múlt miatt, de ln ritkán szavaznék bizalmat élethelyzetben annak, aki a vizsgán is látványosan elhasal.
Sok olyan helyzet van amit nemt tudsz kivédeni. Amikor K-Mo-on járunk tele vannak az utak 1-2 e km-t megtett nagyon hazaérni akaró románokkal, akik minden előzési lehetőséget megragadnak. Rendszeresen kell lassítani a szembejövő miatt. Ez csak egy példa.
Ezen kívül az alfákat elvileg nem a defenzív vezetési stílusra találták ki.
http://www.youtube.com/watch?v=R0agTZgMnbY
És a hivatalos 147:
http://www.youtube.com/watch?v=YpnbDLLilhs
Ehhez képest 159:
http://www.youtube.com/watch?v=hWWx4ZadUQQ&feature=related
Lehet hogy picit az elméleti-akadémiuk múlt miatt, de ln ritkán szavaznék bizalmat élethelyzetben annak, aki a vizsgán is látványosan elhasal.
Sok olyan helyzet van amit nemt tudsz kivédeni. Amikor K-Mo-on járunk tele vannak az utak 1-2 e km-t megtett nagyon hazaérni akaró románokkal, akik minden előzési lehetőséget megragadnak. Rendszeresen kell lassítani a szembejövő miatt. Ez csak egy példa.
Ezen kívül az alfákat elvileg nem a defenzív vezetési stílusra találták ki.
Ferko13-02-2008 16:00:45 // 6494
Na ez az. A 146 tömény vas. Nem műanyag.:-))))
Ferko13-02-2008 15:59:06 // 6493
Elegem van a sok sztoriból, hogy így túlélte meg úgy túlélte.
Ezek tények. TSak ezt tudom mondani. Más egy szimulált helyezt, és más az igazi. Lehet szar egy töréstesz, de attól még élve kiszállnak belőle az emberek. Maodom, ezek tények. Nem hallottam, hanem itt olvastam, nem egyszer fényképpel tarkítva.
Frontális ütközés? Ott egy autó sem biztonságos egy adott sebességnél. Biztonságosan vezető sofőr; az van.
Ezek tények. TSak ezt tudom mondani. Más egy szimulált helyezt, és más az igazi. Lehet szar egy töréstesz, de attól még élve kiszállnak belőle az emberek. Maodom, ezek tények. Nem hallottam, hanem itt olvastam, nem egyszer fényképpel tarkítva.
Frontális ütközés? Ott egy autó sem biztonságos egy adott sebességnél. Biztonságosan vezető sofőr; az van.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
568
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?