Forum >> A jövő Alfái

zolee14524-02-2008 23:15:42 // 6951
Mondjuk ez egy érdekes kérdés, hogy vajon azért nem hallunk ilyenről, mert nem szidják, vagy azért nem, mert ritkán olvasgatunk BMW-s fórumokat?
Lehet, hogy az adott márka rajongói ugyanígy nyekeregnek az új típusok megjelenésekor.
Kompressz úr24-02-2008 22:17:32 // 6950
A 1er BMW-nél még így is igényesebb beltere lesz, ahol érdekes módon senki sem emlegeti a műanyagsivatagot...
BeeGee24-02-2008 22:06:47 // 6949
Talán túl sok támadás felületet hagytak rajta.

Előre félek, hogy szegény Junior mit fog kapni.. jogosan vagy nem jogosan.
GT Ɨ|ѯ24-02-2008 18:11:05 // 6948
sikerült is neki...
Benőke24-02-2008 16:33:12 // 6947
Árakkal szerintem nincs nagyon elszállva a dolog.
Motorokat illetően meg írtam mik várhatóak a régi dizelek mennek a sülyesztőbe.
Idén elvileg teljesen lecserélik a palettát.
A gyengébbik helyére jön az 1,6 -os dizel. Erősebbnek meg a 2 -s JTD illetve a 190 lovas 2 turbós... A 180 -as a GM többi márkájához kerül (Opel, Saab...stb)... Legalábbis az előlre jelzésben ezt olvastam :)
A 2,4 helyett meg 2,5 lesz. Jelölésben nem tudom hogy változik -e valamit a dolog...
Benőke24-02-2008 16:27:09 // 6946
Sötétben messzíről simán. A fénykürtre teszem a kezem és várok amíg közelebb ér aztán mindig fájó szívvel veszem tudomásul, hogy ez se alfa volt...
Nappal is előfordul néha :)
Halesz24-02-2008 16:21:51 // 6945
Tényleg össze lehet keverni :)
Tom1224-02-2008 15:06:13 // 6943
200 méterről minden macska fekete...:-)
"Csak" annyi a külömbség, mint a 4:3 /Cordoba/ és a 16:9 képernyőknél.
Kompressz úr24-02-2008 14:28:39 // 6942
Próbáld ki: 200 méter távolság, fekete Cordoba, sötét éjszaka. Meg fogsz lepődni.
Tom1224-02-2008 12:21:52 // 6941
Pedig a Cordoba keskeny és magas.:-) Én nem keverem se a Cordobát, se 156-ot, sem a 159-et, az utóbbi kettő még sötétben is sokkal sportosabb, mint a Seat.;-)
Kompressz úr24-02-2008 12:18:04 // 6940
Kösz a fordítást :).
Zool24-02-2008 12:03:24 // 6939
az ódi örül, hogy végre common railt gyárhat, a mercit meg inkább hagyjuk, most ért el az 1.9es JTD-k szintjétre (lóerő/literben).
Kompressz úr24-02-2008 11:55:07 // 6938
Öööö, a hozzászólásod végét nem igazán tudtam lefordítani :DD
Zool24-02-2008 11:46:15 // 6937
A múltkor egymás mellett állt egy 159 és egy új C klasse. Mintha nem egy kategória lenne, a merci egy fél számmal kisebbnek tűnt. Nem mondom, hogy belül is nagyob, de talán nem véletlen a többletsúly, talán azért is, mert közel 10 cetnivel nagyobb hosszában-széltében. Nem a 159-cel van a baj, hanem ami alatta hiányzik...

Ami valóban gond lesz, és nem csak a kibiceknek, a márka picit le van maradva Co2 adatokban, ami nem tesz jót a legnagyobb piacokon a flottaértékesítéseknek. Már pedig hiába a jó autó, ha a pénzügyi részleg kigolyózza. A 2.4esen már javítottak rendesen amikor 210LE lett. Itt az ideje egy új 1.9es szériának, ha már nem fognak konnyíteni érdemben, erősödjön a 120LE JTD mai egy vicc ehhez a tömeghez. Igazából annak lenne értelme, ha a 120LE árában adnák a 150LE-t és bevezetnék a JTTD-t, mivel a konkurencia sem alszik (bár igazán csak a bömö pattog, az ódi rül, hogy common railt gyárhat, a mercit meg inkább hagyjuk, most rt el az 1.9esek szontjétre).
Zool24-02-2008 11:34:55 // 6936
És még egy apróság. Lehet hogy van akinek jobban tetszik a Lancer műszeregyüttese. De nézzetek már rá az egészre egyszer. Üljetek be, és aztán nyilatkozzatok, melyikben töltenétek el szívesebben egy fél órát. (Jelvényt letakarva persze)
159, vagy Lancer




Ha még jobb is lenne a műszer, a kozépkonzolra semmi sem jutott a Lancerben. Úgy gáz ahogy van. A Kormány akár egy accordból is jöhetett volna.
Ha nem sajtófotó készül, azért nem olyan rózsszín az öszhatás, pedig a bézs-fekete minden forón jól szokott állni:


Szerintem a 159 legnagyobb erőssége, hogy térhatású. Ebben még a 156-147nél is jobb, és ebben a legsivárabb a Lancer.
Egyébbként másnak is feltűnt a Lancer-159 hasonlóság, de nem hiszem hogy ezt pont az 1-2 évvel korában kijött 159nek kellene felróni..
Kompressz úr24-02-2008 11:20:25 // 6935
A Cordobát rendre 156nak nézem este távolról.
Zool24-02-2008 11:19:08 // 6934
Még egy apróság. Azért a japók igen sok érdemmel bírnak. Volt japán autóm, tisztában vagyok vele. De a legelborultabb japánfan sem mondhat annak ellent, hogy a 90es évek elejéig abból állt az iparuk, hogy ellestek jó ötleteket másoktól, aztán megcsinálták még jobban. A 90es évek közepére már az ékmezőnyben voltak, de ugyebár másolással nehéz a csúcson maradni.

Most itt jönnek alfa fanok azzal, hogy azért mert a SEAT/Micu/Subaru lelopta az Alfa (és főleg a 159) formtarveit, nem elég eredeti a 159. Könyörgöm, a formatervező lenyúlása ugyanúgy formalopás, ha az nem tud az új márkánál újat felmutatni. Már pedi az új impreza oldala vagy Seat hátsója egy-az egyben koppintás. És egy már gyártásra előkészített 159es tervet nem fognak azért módosítani, mert a Seat pár hónappal korábban a subaru meg ráadásul később kihoz valami hasonlót. Ez nonszensz. Amúgy meg ezért is írtam korábban, hogy Da silva valszeg bele akart rúgni az alfába a Cordoba formatervével.
Kompressz úr24-02-2008 10:54:43 // 6933
Ez a súlykérdés túl van fetisizálva.
Nagyobb baj az, hogy a három új modell lényegében egy modell, a 159, a két rétegmodell pedig egykaptafa (emiatt pedig nem lehet rétegmodell, egy spider mégse nézhet ki úgy mint egy tömegcikk...).
Kompressz úr24-02-2008 10:45:18 // 6932
Most néztem a 320d adatlapját, a MY2008 előtt 159 1.9mJTDnél 20 kilóval könnyebb, MY2008 után pedig a 159 lesz 25 kilóval könyebb.
Nagyobb probléma, hogy 2003 óta nincs új dízel az alfákban.
Zool24-02-2008 09:21:20 // 6930
Nem csak neked tűnt fel...
Zool24-02-2008 09:20:19 // 6929
Vaze, ülj már be egy ilyen micuba, Lehet hogy hasonó az órák megoldása (a japók eddig is arról voltak híresek, hogy az európaiakat lemásolják, a már elkövetett hibákat kijavítva), de az egész belső egy más kategória (pl középkonzol). Ha ennyire tetszik, akkor meg vegyél japán másolatot. Olcsóbb, és újabb modell. De meglepne ha hozná egészében azt az élményt, mint a 159...
Kazes☻23-02-2008 23:00:39 // 6928
"Szerencsére a japók ezt elkúrták :)) És az szép is."

Na igen, sajna az övék jobb. :-(
mesa23-02-2008 22:41:48 // 6927
Ugyanannyira van besüllyeszteve. Csak a lényeg, hogy tök értelmetlenül alul van kijjebb a cső vége, nem felül, ami azért is jó, mert árnyékol.
De ha már mindneképp a Megane műszerfalárnyékolás lemásolása volt a cél, ezt is ugyanúgy oldották meg Alfáék ... :o

Szerencsére a japók ezt elkúrták :)) És az szép is.
Kazes☻23-02-2008 22:39:41 // 6926
Úgy értem, hogy a 159ben már nem ugrik úgy ki mint korábban, ill. most a mellékelt Micuban a cső forma a műszer körül, inkább besüllyesztett.
mesa23-02-2008 22:34:50 // 6925
a 159esben is ezüst (szélű) csőben vannak a műszerek. Csak ott le is vannak fordítva, mint a Megane-ban :(

Lancer vs 159


Megane vs 159
Kompressz úr23-02-2008 22:19:18 // 6924
Nincs neked véletlenül 159 fóbiád? :)
Kazes☻23-02-2008 22:06:50 // 6923
Na a 159-ben talán az az egy nem tetszik nekem! Broafffff! Viszont a Mitsuban nagyon jól oldották meg szerintem, hogy beletették azért a műszereket kis csövecskébe, bár ez eddig inkább Alfás volt, mostanra már elvették. Úgytűnik.
mesa23-02-2008 22:05:08 // 6922
Olyanról nincs értelme beszélni, amit egy újságíró fantáziál egy jövőbeni autóról Photoshoppal ... 99% hogy ehhez köze nem lesz a 149 műszerfalának.
mesa23-02-2008 22:02:20 // 6921
Azt már a "159 utánzat" új Mitsu Lancer is alkalmazza :))
Fater (Norbi)23-02-2008 22:01:00 // 6920
Eléggé clios a műszerfal (főleg az óráknál), nem lesz sajnos nyerő és későn is jön a piacra....
Tom1223-02-2008 22:00:15 // 6919
Talán még ez tűnik a legvalószínűbbnek az előzetes "fotók", leírások alapján...
Tedi23-02-2008 21:58:21 // 6918
A Junior szerintem azért lesz bukás (ha tényleg az lesz), mert arányaiban nem okés. Ahogy a Brera sem a koncepcióhoz képest. A Grande punto túl kicsi ahhoz, hogy az a forma, amit elképzeltek a Juniornak arányosan, szépen nézzen ki. Ellenben a Bravo padlólemeze már jóval nagyobb, szerintem azon sokkal szebbet lehetne produkálni.
ystuc23-02-2008 21:57:24 // 6917
Bár a segge kicsit bmw-s, de mégis bejön nekem. Tetszik ez a popó. Az eleje ebből a szemszögből kevésbé.
Tedi23-02-2008 21:56:50 // 6916
Nekem tök új, ez az Adrea Rosati a juniorról is csinált pár ilyen photoshopos képet, nagyon jók szerintem. hogy tetszik-e az már más kérdés :) A beltérrel lenne némi fenntartásom. A többi okés :)
mesa23-02-2008 21:56:27 // 6915
Biztosan nem ilyen lesz a 149, mint ezen a VT-n, mert addigra kiderül, hogy bukás a Junior. Ez meg nagyban hasonlít a Juniorra, ami nem sikeres :))
Kazes☻23-02-2008 21:54:36 // 6914
Szerintem klaficsek, de úgy látom, hogy a műszerfal "napellenzője" maradt a rönyó utánzatos.
Tom1223-02-2008 21:35:42 // 6912
Ez már volt?

Csak, hogy visszakanyarodjunk az eredeti témához...
zolee14523-02-2008 21:30:34 // 6911
Sem azt nem mondtam, hogy a többségnek tetszik a 147, sem azt, hogy a 8C nem tetszik.

Azt mondtam, hogy lehet, hogy neked nem jön be a 147, de sok embernek meg igen. A többségnek a Suzuki tetszik, az fogy a legjobban.
A 8C-nek csak a rövid hátsó része nem jön be, az is csak oldalról nem.

De mindegy, szubjektív dolgokon hülyeség vitázni...
Tom1223-02-2008 21:19:53 // 6910
Még egy kis Brera .-)
Tom1223-02-2008 20:39:11 // 6909
Mondjuk én sem éhségsztrájkolnék, ha alám tolnák bármelyiket...:-)))
Satti23-02-2008 20:29:59 // 6908
Az Enzo az maga a tökély sztem, egyszerűen fenomenális, csúcsszuper!!
Mondjuk nekem a Maserati MC 12 is nagyon bejön!:-)
Tom1223-02-2008 20:26:03 // 6907
Neki is:
:-)
nekem is...:-)
Nekem valahogy az Enzo túl "kocka", igaz, az nem alfa...:-))
BeeGee23-02-2008 20:22:58 // 6906
Nem, az nem értékesítési összesítés volt (az elég siralmas) hanem gyárott db szám / január.

Na igen, az üléshelyzet minden alfában problémásan magas. gt-knél hátsó ülést számon kérni feleslegs, egyben sem használható, csak ott van pakolás céljából.
Tom1223-02-2008 20:21:31 // 6905
Túl távol-keleties a faceliftes 147...
Tom1223-02-2008 20:18:42 // 6904
Design - téma: Az én igazi favoritom Pininfarina, de a 159 sem egy "eldobni való" alkotás, sőt!! :-) Főleg a fogyi után sokkal több jó tulajdonsága is lesz...;-)
A Brera egy külön "téma", a prototípus nekem is jobban tetszett, de tudjuk, hogy a prototípusoknak a nagyobbik hányada a gyári múzeumokban, vagy a fiókban végzi, egyáltalán "csoda", hogy ennek nem az lett a sorsra, sőt már követők is akadtak /pl. VW/ . Most mondjátok meg őszintén, annyira csúf ez az autó:
?
Inkább különleges, amit más márkánál nem kap meg az ember /megjelenés/, amin az "utca emberének" is megakad a tekintete, ezt meg meg kell fizetni, talán csak azért, hogy ez is maradjon, hogy ne szürküljön "tömegcikké", ha ez volt a cél vele ez bejött...:-) Nem kell nyomatékot, lóerőket, millimétereket hasonlítgatni mindenféle német, japán, stb. "árucikkekhez", EZ A BRERA.
Vagy már megint túl romantikus vagyok? :-))
Zool23-02-2008 20:17:08 // 6903
Szerintem nem akkor gyártották, hanem egyszerre értékesítették a kereskedeőknek. Azok meg elszopogattatják a piaccal júniusig, mire a gyártás felfut.

Nem is annyira a "tágasságot kértem számon a brerán, mint a tengelytávot. A laposság jól áll a Brerának. De ha már van hátsó ülés lehesen valamire használni. Meg nem ártott volna egy alacsonyabb üléspozíció az alcsonyabb belmagasság kompenzálására.

Már valahol írtam, de a szvsz a helyes koncepció egy Bera a 8c alapján mondjuk 500 vagy ezres pldban, a Brera helyett meg egy Full size tömeg kupé , mint az audi A5 (kb 4.6m, full 4ülés, és azért megfelelő lendületes forma), valami emészthetőbb farral.
tipoatti23-02-2008 20:14:20 // 6902
Dehogyis! Tisztel, becsül.... még... :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.