Forum >> A jövő Alfái

Zool28-08-2008 12:07:01 // 8501
Ahogy elnézem, az Iveco nagyjából az olasz közbeszerzésekre lépettbiztos most érett meg a katonai modellpark a cserére a digóknál, ők meg lereagálták.

De ennek semmi köze a SUVokhoz. Személyes véleményem, hogy kicsit túl sokat viccelődnek a SUV-ok terepkéepsségein anélkül, hogy kicsiit elgondolkáznának, miért is fut ez a szegmens. Lehet hogy egy X3 nem az a fullos terepjáró, de egy Defender uyganúgy alkalmatlan "autónak". Az egy traktor. Lehet, hoyg egy UAZ bármikor elveri a SUVokat terepen, de ilyen erővel alapvető autós feladatokban (aszfalt, kifinomultság, zajszietelés) egy wartburg kombi is bármikor elveri mondjuk a defendert. A SUVok nem arra készültek. Ellenben olvastam már olyat itt a fórumon, hogy márkát váltott valaki az Alfáról, mert nem volt a márkának megfelelő modellje. Szeritnem legalább egy rendes 159 Crosswagonnal bepróbálkozhatnának, mégha a 156 CW bukta is volt (mondjuk az Allroad-ból sem látok annyit mint pl X3ból). A volvónak meg volt olyan éve, hogy az XC90 volt a legnépszerűbb modellje, ami nagyon durva, mivel az egyben a legnagyobb modellje is. Szerintem ezt pedig mind az Amicsknak köszözhette, mivel európában én még nem láttom sehol olyan vároasképet, ahol több XC90 volt, mint monjuk S40/V50. El tudnátok képzelni, hogy az Alfa mondjuk több 166ost adjon el, mint 147est? Pedig ez valami hasonló, ennyire releváns az alcsi piac...

Akinek gáz a kombi, de divatos "sport" limuzonok levélbedobónyílásnál valami többre van szüksége, Európában egy X3 méretű "teper"járóval simán boldogul. Többségük nem nagyobb, mint egy 159, csak magasabb. Szeritnem a 159 alapjára teljesen korrekt kis SUVot lehetne építeni, műszakilag minde adott, q4, redes mocik. Az amcsi piacra lépésig lenne idő egy helyes kis kasztni és belső kialakítására, az amcsi piacra elengedhetetlen, de európában is fogyna, feltéve ha elég jól néz ki...
Zool28-08-2008 11:50:23 // 8500
Szerintem ez a "lecsengés" relatív, mint ahogy a horribilis benzinárak, amelyek még mindig töredékét jelentik az európainak. A SUV láz odaát szerintem két okra vezethető vissza: 1. (és legfontosabb) az amcsiknak egyszerűen nem volt hova menekülni a japán invázió elől. Hatalmas otromba alacsony műszaki szinvonalú teherautóalapú járgányok, a japánok nem hitték, hogy az amcsik ebbe belemennek és ezért késve követték, így az amcsik pár évre egérutat kaptak. Aztán jött a személyautók színavonalán lévő Lexus RX, ami tarolt. És jöttek a németek, később már az európai piacra is alkalmas modellekkel (Allroad, X3). (2) A másik érv a keresleti oldalon, hogy a vásárlók egyszerűen megtehetik. A benzin és az autó még mindig olcsóbb, mint nálunk, tér van, minden az autózást segíti elő, és egy Full SIze SUV sen foglal töb helyet az aszfalton, mint egy 80-as évek cirkálója vagy a 90es évek nagy trendje a Minvan (hol vannak már, emlékszik valaki a Get Shorty "Cadillacjére"?).
Grando28-08-2008 10:54:15 // 8499
Más dimenzió, de a Ferrarikra pl. elkezdtek ráharapni az überkőgazdagok. Tavaly a racing days-en 18-at(!) rendeltek a 430-ból - pletyka szerint... Szóval vannak, akiket a hűdebrutál bimmerek sem elégítenek ki már. Aztán jön egy bazi nagy szakadék, és megérkezünk az egyre csoszicsabb alsó középréteghez, aki jó, ha egy 5millás autót bevállal 100 éves részletre.
Kint persze más a helyzet, de a presztízsautókat ott nem feltétlenül zsírnyakú kopaszok veszik. Ott télleg lehetne piac egy igazi vaddisznó Alfának is. USA-ban meg főleg. Ott exotikum.
Tegnap linkelt vki egy amcsi oldalt, ahol a (tevvezett) faceliftes 159-hez írtak kommenteket. Vmelyik okos benyögte, hogy egy Alfa drágább, mint egy bimmer, és a szervizelése is horribilis. :DDDD Most vagy genyózni akart, vagy télleg ilyen kép él a fejében.
iAntenna28-08-2008 10:21:54 // 8498
szerintem lenne rá igény... USAban mindig is kedvelték az európai autókat. Az elit rétegnek "haveto" legalább egy eu autó. Sport autó, sportos terepjáró, luxus autó... stb. Szóval ott szerintem lenne rá igény. A Vén Európában nem tudom mennyire lenne kelendő. Ha lenne hozzá marketing, ergo a disznyó kergető lufi tahók előtt hogy van ilyen is, akkor el lehetne lőni néhányat belőle. Nagy tömegeket nem fog megmozgatni szerintem.
Xixo27-08-2008 23:35:50 // 8497
Ja, így már értem!! :)) Mondjuk azért egy GMC-t bármikor bevállalnék!! :)))

De továbbra sem hiszem, hogy ez a vevőkör majd ugrana az Alfára.......
iAntenna27-08-2008 20:36:34 // 8496
Ez egy lecsengőben lévő amerikai divat. Vagyis USAban lecsengőben lévő. Az ottani böhöm hobby terepjáró gyártók is rájöttek hogy a felelőtlen pazarlást sugalló, "mert én megtehetem hogy 40 litert fogyaszt a kocsim 100m-en" viselkedés már nem ok. Nem tudnak annyi SUVot eladni mint régen. Nem véletlen hogy pl van piaca ott is a primusnak meg a SUV hibridnek. Európa még ebben a lázban ég. Régen a merdzsó volt a menő. Aztán a bmw, VW, Audi... most mivel az utak tele vannak ezekkel, nem vagy májer ha beülsz egy snassz bmwbe. Most akkor vagy király és lufi agyú ha SUVod van. Ez egy olyan hóbort mint hogy sokan mai napig az öreg veteránokat kesztyűvel sállal és sapkában vezetik. :)
Xixo27-08-2008 12:24:24 // 8495
Az is igaz!! :)))

Csak én még mindig nem tudom felfogni ennek a hobby terepjáró dolognak az értelmét. Mi a fsznak? Azé mer nagy oszt aakó menő?? Vegyen ifát az ilyen paréj!! :)))
GTPeti27-08-2008 10:12:25 // 8494
Amúgy szerettem volna reagálni, az "Alfák 7 évesen szétesnek" tartalmú hozzászólásra, de sehol sem találtam regisztráció gombot...
GTPeti27-08-2008 10:11:34 // 8493
Az első részében meg azt ecseteli, hogy nagyon bejön neki. V8 pedig úgyis lesz akkorra. (USA piac nincs V8-as nélkül és ezt még Giovanniék is tudják.)

Az, hogy fotosop, az nem kérdés. Nekem mondjuk bejön.
mesa27-08-2008 10:08:58 // 8492
Ez egy Photoshoppal szétkúrt elejű 159-es. A jövő Alfája 100% hogy nem így fog kinézni.

Ez a komment pedig a lényeget mondja, amit itt sokan nem hisznek :

oh my GOD that is just porn i feel weak in my knees. please put a v8 in it and i will buy it even if i have to sell my heart.
iAntenna27-08-2008 08:29:17 // 8491
én meg arra, hogy hány hobby terepjárós tért már le a betonútról... :)
Xixo27-08-2008 02:24:18 // 8489
Az van benne!!! :))

De ez tényleg nem a jövő Alfája, mert ez egy terepjáró. A szó klasszikus értelmében. Az Alfa meg valszeg beáll majd a hobby-s sorba... :((
Xixo27-08-2008 02:12:32 // 8488
Nem tom, de szerintem a porsésok inkább németautóbuzik, mint olasz.
Meg amúgy se hiszem, hogy a sájennel tudnánk konkurálni... :((
Kazes☻26-08-2008 22:26:40 // 8487
Nekem tetszik ez az Iveco terepjáró, főleg ha jó kis Iveco moci van benne mint pl. a 35-10-ben , de ez nem a jövő Alfája. :)))
Kazes☻26-08-2008 22:22:33 // 8486
Én is úgy tudom, hogy bizony az mentette meg őket és most megint megy az adok-veszek a nagy családban ahová tartozik. :)
Liquid26-08-2008 22:15:29 // 8485
tény hogy jelentősen növelte a Porsche nyereségét a "terepjáró", de azért az túlzás hogy anélkül nem ment volna nekik. Igencsak nyereségesek voltak előtte is.
GTPeti26-08-2008 19:59:04 // 8484
Örvendetesek az amcsik kommentjei.
GTPeti26-08-2008 19:52:54 // 8483
GTPeti26-08-2008 11:16:44 // 8482
Aki olasz(nak mondott) terepjárót akar, vegyen ilyet:



iAntenna26-08-2008 10:02:51 // 8481
keveset adtak el belőle... nem volt igény a kis cseppformás sportkocsikra.
Benőke26-08-2008 10:02:10 // 8480
Volni volt de nem véletlenül törtek be erre a piacra is, mert az autóikból már nem tudtak megélni. Kelett egy húzótípus hát bejött :o)
TarP26-08-2008 09:39:56 // 8479
Ezt most nem értem.
Csak pár éve van ez a teherótó a kínálatban. Előtte nem volt Posche?
Benőke26-08-2008 09:23:03 // 8478
Az lehet hogy elbaxot de abból él a porsche, nem a sport autóiból. A terepjárói nélkül nem hogy nyereséget nem termelne, hanem már lehúzhatták volna a rolót is.
TarP26-08-2008 09:11:40 // 8477
Cuore Sportivo, nem Coure Dustivo! :)
iAntenna26-08-2008 08:36:42 // 8476
azok vennék akik másra, különlegesre vágynak... pl aki megveszi a porsche hasonlóan (szerintem) elbaszott terepjáróját.
Xixo26-08-2008 01:15:30 // 8475
Most nem azért, de a Kamalba milyen motor lenne? Mert max az 2,4 dieselt tudom benne elképzelni a mostani kínálatból... (talán még a 3,2 benzinest)

Meg ugye kik vennék? A vócvágen, bömös, ajudi terepjárót vásárlók nem valószínű. Nekik kell a német presztízs. Pedig ezek a hobby terepjárók. Mert ugye akik tényleg terepen használják, azok terepjárót fognak venni, nem ilyen hobby cuccot.

Aztán, hogy a honda hrv-crv, rav4 és társaiknál olcsóbb lesz-e az már nem valószínű. Szal ebből a rétegből se sokan fognak elcsábulni...

Meg szerintem nem is feltétlen kellene belevágni egy ilyen projectbe egy sportos autókat gyártó cégnek. Főleg, amíg a sportosság is hiányzik...

Szal először jöjjenek a GTA-k, legyen egy GTV utód, egy Sprint utód. Aztán már ha szalad a szekér, jön a pénz, visszatér a presztízs akkor gondolkozhatunk nagyban.
mesa25-08-2008 17:01:06 // 8474
Nekem is tetszik. :)
Nem mellesleg hatásvadász, a tibeti trendet lovagolja meg, és így hat az érzelmekre.
TarP25-08-2008 16:14:33 // 8473
Most mi ez a kiközösítés?

Ez a trendi he! :)
tipoatti25-08-2008 15:53:39 // 8472
Ha Neked ez jött át, akkor... csak a környékünkre ne gyere. Lándzsával se... :)
TarP25-08-2008 15:46:46 // 8471
És pedofil is ? :)
tipoatti25-08-2008 15:42:14 // 8470
dehogynincs. Légy buddhista lándzsatulaj.
GTPeti25-08-2008 15:40:21 // 8469
Szerintem nem rossz. És ez kell a népeknek!
Azért tettem be ide is, mert jó lépésnek tartom...
iAntenna25-08-2008 15:38:04 // 8468
szerintem semmitmondó és szar... :( légy más... ok elegáns... ok. De a reklámnak akkor sincs semmi mondanivalója.
tipoatti25-08-2008 15:36:41 // 8467
aranyos... :)
GTPeti25-08-2008 15:12:15 // 8466
OFF

Lancia Delta reklám Richard Gere-rel...

ON
mesa25-08-2008 14:30:05 // 8465
akkor bocsika. Nem vagyok abszolut képben AjUDIk terén ...
Szerintem egy A3-as Golfért bármennyi sok :))
TarP25-08-2008 14:09:57 // 8464
Nemá' 5 milló körül indul. Persze egy 2.0TFSI, az drágább, de az ellen meg az Alfának már szinte semmilye sincsen :(
mesa25-08-2008 14:06:44 // 8463
Kizárt! Épp most van egy cikk valami A3-ról, és az alaphangon 7 misi, kis extrákkal 10 felett. Pedig nem is csúcsmodell. Hol van attól most egy 147 ? ...
TarP25-08-2008 14:02:34 // 8462
Lehet a Camal drágább lesz.

Jelenleg elég drágák az Alfák.
GT Ɨ|ѯ25-08-2008 13:57:31 // 8461
akár:-DDD
mesa25-08-2008 13:56:45 // 8460
pl. akinek nincs elég zsé a kezében Q7-est venni ... :\
GT Ɨ|ѯ25-08-2008 13:46:36 // 8459
Volna azért vevője elég szép számban a szabadidőterepjárónak ( is ):-)))
Nem csakamicsumeg1ébszarságok rohangálnának...
A palettaszélesítést,bővítést minimum így várom el a gyártól:-DD
TarP25-08-2008 13:31:50 // 8458
Én ilyen sok mindent nem várok el.

Ha lenne kikönnyített és erős (lehetőleg túró) motoros Brera, meg 159, már az is nagyon Zupper lenne.
A GT meg fejőstehén, nem? Egész jól eladható az 1.8TS motorral, ha jól van beárazva. Persze értem én, hogy kiöregedett markaing szempontból, de akkor meg lesz utódja.

A Camal, meg hasonló disznókergetők nekem nem hiányoznak. Akinek ilyen kell, hogy nagynak érezze magát, az vegyen IFA-t...
Halesz25-08-2008 13:24:25 // 8457
Hát kábé... :/
GT Ɨ|ѯ25-08-2008 13:09:58 // 8456
bebaa..na
100 éves nemsokára a gyár-illene kiadnia pár tuti modellt:-))

pl:

Sprint ( 1.4-1-8 .-ig turbosat )
Giulietta 2.0-2.5.-ig ( V6 )
149
166 helyett valamit
GTV!!!!( 2.0 TB-3.2.-ig)
Camal!!!!!

...álmodozoooom....:-)))
TarP25-08-2008 13:00:46 // 8455
Nekem mindegy, legyen 6C, vagy bármi a neve, de kell valami sportcoupe.

Lehet, hogy a Brera marad az egyetlen Coupe?
GT Ɨ|ѯ25-08-2008 12:58:08 // 8454
a GT-nek még van kb 1 éve....:-(
TarP25-08-2008 12:53:04 // 8453
Hogy öszinte legyek, nnek valahogy így kellene lennie:
1.8T - 200..230ló
3.0V6 - 270ló
3.0V6TB - 340ló
4.3V8 - 405ló
4.7V8 - 440ló No jó, ez csak a 8C-be, de a többi motor mehetne a 159-be is, meg hatalmas örömömre a GT-be is egy facelifttel együtt...
Zool25-08-2008 12:35:49 // 8452
Akkor irány az Autodelta. Ha elegen állnak sorba a náluk, talán az alfa is elgondolkozik rajta, hogy érdekelné valakit ez a konstrukció...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.