Forum >> A jövő Alfái
Ferko23-10-2008 20:40:57 // 8842
Nagy szívás ez a válság mindenkinek. :-(
Don Gombóc23-10-2008 20:30:23 // 8841
Meg a nyúl is. George tudja hogy egy nyomorult nyuszi mekkorát üt. :)
GTPeti23-10-2008 20:27:57 // 8840
Még vmit a 149-cel kapcsolatban. Az italiaspeed (- a talán legjobban informált site e témában -) sem tesz említést az RWD-ről. Pedig biztos nem titkolnák el. Én asszem ebből max. módosított Bravo padlólemez lesz. (Pl. Q4-re felkészítve.)
GTPeti23-10-2008 19:53:57 // 8839
Szarvasbika monnyonle! ;)
tipoatti23-10-2008 19:53:29 // 8838
Az S60 Volvo nagyon tetszik. Épp tegnap láttam egyet gyönyörű szürkemetál színben, zorall felnikkel, napfénytetővel, bőrrel... A legszebb, legarányosabb típusa a Volvonak. Pont ezzel hagynak fel? Mindenki meghülyül a világban? :)
Zool23-10-2008 19:41:17 // 8837
A volvo a kínálat gerincét képező S60 fejlesztését leálíltotta, a Ford túlad a Mazdán, a Cerberus a finanszírozón keresztül folytogatja a GM-et, csak pár apróság az elmúlt hétből...
Ferko23-10-2008 19:10:21 // 8836
És ki tudja mit hoz a világválság?
A VW-nél már komoly gondok vanak; én ezt hallottam. Az Alfa meg küszküdik e nélkül is. :-((
A VW-nél már komoly gondok vanak; én ezt hallottam. Az Alfa meg küszküdik e nélkül is. :-((
Don Gombóc23-10-2008 18:31:34 // 8835
Érdekes vélemény. :) Persze ehhez azt is tudni kellene milyen egy ilyen autót új korától vezetni és akkor milyen költségek jönnek ki rá. Szerintem az ilyen felső közép kategóriában semmivel sem rosszabb mint a kategóri a társai. Én négy évesen vettem még négy milláért, ha jól tudom itt nekem volt az első. Nos az általam beletett 300 ezer kilométer kereken 3 millámba került eddig. Ez tartalmaz egy szarvasbika elütést és egy LMM csere faszolás miatt egy dugattyú leolvadást is ami ha már bekövetkezett akkor már minden fel lett újítva. Ebben benne van az összes olaj és gumicsere, minden egyéb javítás, kivéve az üzemanyagot természetesen. Akkor 2003 elején az ilyen kategóriás összes autó 4 és öt milla között volt. Én akkor az árakat a 166, Volvo S70, Saab 9.5, A 6- tal összehasonlítva néztem és ugyanott voltak. Ez is 4,75 milla volt akkor de mivel a pali 10 ilyen verdát hozott be az italfiattól, és ebből kettő volt benzines turbós, a kutyának nem kellett, mivel akkor már a dízel kezdte az aranykorát élni. Így sikerült lealkudni. Persze azóta az idő is eltelt és az árak is lementek. Mindent a maga korában kell nézni. Meg kell nézni az akkori 98-as évjáratú vardák mai árát és állapotát, és látni bőven északi és Német lepukkant verdákat amik semmivel sem jobbak ezeknél. Sajnos a Magyar hajlamos elhinni hogy a Német autónak nincs baja és nem is költ egyikre sem, ezért az idő multával egyre lepusztultabbak a kocsik. Erre is ugyanannyit kell költeni mint egy más típusra, és sajnos az alkatrész árai is ott vannak a Merciénél, ha a gyári árakat, vagyis a márkaszervizes árakat nézed. Például az LMM lambdaszonda hibák gyakoriságát nézve ha belekukkantasz a Svéd autók fórumába, szerintem meglepődsz. Szintén a Bosch a sátán ott is. :) Mondjuk az unokaöcsém merga S500 asán is mindjárt kettő lambdaszondát kellett cserélni 60 ezernél, komplett műszerfalat 80 ezernél, váltót 120 ezernél. Meg a többi apróság. Siralmas volt.
zolee14523-10-2008 17:48:29 // 8834
Szerintem az első link nem 149, hanem valami nagyobb limuzin...netán 166. De ha az, és így marad akkor nagyon durván jól néz ki majd!
Mellesleg én nagyjából látom az Alfa új irányvonalát, és tetszik is. Csak még keresik a dolgokat. A 8C azért más, mert az végülis egy retro autó, ott nem kellett sokat gondolkodni.
Emlékezzünk pl Bangle kezdeti ténykedésére a BMW-nél. Rettenet. Aztán megszelidült, és mostanában egészen szép dolgokat művel, de a stílust meghatározta.
A MiTo talán kicsit bamba, lehet a 149 már javul kicsit, és a fentebb említett képen lévő autó meg már igencsak egyben van. Remélhetőleg a többi része is.
Mire ezeket ellopja a konkurencia majd előállnak megint valamivel.:)
Mellesleg én nagyjából látom az Alfa új irányvonalát, és tetszik is. Csak még keresik a dolgokat. A 8C azért más, mert az végülis egy retro autó, ott nem kellett sokat gondolkodni.
Emlékezzünk pl Bangle kezdeti ténykedésére a BMW-nél. Rettenet. Aztán megszelidült, és mostanában egészen szép dolgokat művel, de a stílust meghatározta.
A MiTo talán kicsit bamba, lehet a 149 már javul kicsit, és a fentebb említett képen lévő autó meg már igencsak egyben van. Remélhetőleg a többi része is.
Mire ezeket ellopja a konkurencia majd előállnak megint valamivel.:)
someday23-10-2008 17:35:48 // 8833
Ezzel kapcsolatban kicsit én is szégyenlem magam.
Nekem sincs fogalmam hogy milyen felszeretségű az autóm és hogy milyen a színének az elnevezése :'\
Nekem sincs fogalmam hogy milyen felszeretségű az autóm és hogy milyen a színének az elnevezése :'\
GTPeti23-10-2008 15:57:30 // 8832
Az első link második fele sztem kpl. hülyeség. Második link: nem lehet, hogy ez éppehogy egy Bravo, amit megtévesztésből maszkíroztak Alfának? Ha tényleg 149, akkor sztem az RWD-nek rosszak az esélyei. :(
Zool23-10-2008 15:08:43 // 8831
Akkor nekem is be kéne... :)
Spec én úgy lettem fertőzött, hogy hirtelen kellett egy kocsi a családba, elmentünk egy Honda használtkereslkedésbe, és ott ált egy beszámított '46. 3 évesen újszerű és egy 96os Civichez vagy Astrához képest nagyon igényes belsővel, szervízkönyv, kellemes motorhang jó vezethetőség. Mindig is teszettek az alfák, de ez annyira jó ajánlat volt, hogy bele mertünk vágni. Nem bántuk meg. A 147 már újonnan és tájkozottabban vettük, egy Astra áráért sok mindenben egy A3 tudásával. Naná hogy belevágtunk, nem is bántuk meg. Ha egy 118d áráért ment volna, viszont aligha veszek 147est. Az emberek nehezen hiszik el hogy az Alfák jó autók, aki meg tulajként hangoztatja, arra legyintenek. Inkább hisznek egy csomó hozzá nem értő "szakembernek". Ez emgalapozza az értétartást, de az Alfák hírhedt hibái sem tesznek jót (a vezérlésmódosító és az vezérműszíj főleg). A gond pedig ott van, hogy az emberek többsége nem fog utánanézni mélyebben. Elovasa az autósteszteket, megnézi a statisztikákat és megkérdez pár embert. Jó esetben! A pénzes emberek jó része nem néz ezeknek sem utána mert nincs ideje. Épp 147re vadászok, és meglepett mennyire nem ismerik a saját autóikat akár 6 év után sem. Autómata klímás progressionök (ilyen sosem volt konfigurálható), bőrüléses impression. Össze vissza van minden. Azt sem tudják mi a felszeretltség elnevezése. De nekik volt pénzük arra, hogy újonnan megvegyék. ÉS sajna ezért gond az alfának, hogy a fizetőképes kereslet után menjen anélkül, hogy a fertőzötteket elveszítse...
Spec én úgy lettem fertőzött, hogy hirtelen kellett egy kocsi a családba, elmentünk egy Honda használtkereslkedésbe, és ott ált egy beszámított '46. 3 évesen újszerű és egy 96os Civichez vagy Astrához képest nagyon igényes belsővel, szervízkönyv, kellemes motorhang jó vezethetőség. Mindig is teszettek az alfák, de ez annyira jó ajánlat volt, hogy bele mertünk vágni. Nem bántuk meg. A 147 már újonnan és tájkozottabban vettük, egy Astra áráért sok mindenben egy A3 tudásával. Naná hogy belevágtunk, nem is bántuk meg. Ha egy 118d áráért ment volna, viszont aligha veszek 147est. Az emberek nehezen hiszik el hogy az Alfák jó autók, aki meg tulajként hangoztatja, arra legyintenek. Inkább hisznek egy csomó hozzá nem értő "szakembernek". Ez emgalapozza az értétartást, de az Alfák hírhedt hibái sem tesznek jót (a vezérlésmódosító és az vezérműszíj főleg). A gond pedig ott van, hogy az emberek többsége nem fog utánanézni mélyebben. Elovasa az autósteszteket, megnézi a statisztikákat és megkérdez pár embert. Jó esetben! A pénzes emberek jó része nem néz ezeknek sem utána mert nincs ideje. Épp 147re vadászok, és meglepett mennyire nem ismerik a saját autóikat akár 6 év után sem. Autómata klímás progressionök (ilyen sosem volt konfigurálható), bőrüléses impression. Össze vissza van minden. Azt sem tudják mi a felszeretltség elnevezése. De nekik volt pénzük arra, hogy újonnan megvegyék. ÉS sajna ezért gond az alfának, hogy a fizetőképes kereslet után menjen anélkül, hogy a fertőzötteket elveszítse...
tipoatti23-10-2008 14:50:58 // 8830
Ez aztán a burkolt lebuzizás... :)
Zool23-10-2008 14:42:12 // 8829
Asszem lenne még pár "coming out" a fertőzöttek között... :)
tipoatti23-10-2008 13:38:42 // 8828
OK. ;) Sajnos én egy ilyen kurafi fogadatlan prókátor vagyok. :)
GTPeti23-10-2008 13:22:21 // 8827
Nem kötözködésnek szántam, csak megkérdeztem, hogy van ez. ;)
tipoatti23-10-2008 12:55:21 // 8826
Ne köss belém pls... :) IGEN, ÉN azt állítom MAGAMRÓL, hogy ha anno lett volna annyi lém ( ami feltételezi azt, hogy anyagilag magasabb pozíciót foglalok el a társadalmi ranglétrán ), valszeg nem 166-ot ( Alfát ) vettem volna, hanem akár az általad is említett egyebet. Ez a hülye, megbocsáthatatlan tézisem asszem bőségesen bizonyítva van a 166/"bármi egyéb hasonló kategóriás OFF" eladási/előfordulási adataiban.
Nem azt állítom ezzel, hogy a "bármi egyéb" szebb, jobb.
Egy ideig mostanság gépkocsik felvásárlásával foglalatoskodtam. Hozzájuthattam volna QRVA JÓ árakon Audihoz, Passathoz, BMW 3-5-er típusokhoz, mégsem tettem MOST. Sőt, imádom a 166-ot, jobban szeretem, mint a 156-jaimat anno. Ha MOST 10-13 gurigám lenne, lehet, másképp tennék. Nem hiszem, hogy egyedül vagyok ezen gondolataimmal.
Nem azt állítom ezzel, hogy a "bármi egyéb" szebb, jobb.
Egy ideig mostanság gépkocsik felvásárlásával foglalatoskodtam. Hozzájuthattam volna QRVA JÓ árakon Audihoz, Passathoz, BMW 3-5-er típusokhoz, mégsem tettem MOST. Sőt, imádom a 166-ot, jobban szeretem, mint a 156-jaimat anno. Ha MOST 10-13 gurigám lenne, lehet, másképp tennék. Nem hiszem, hogy egyedül vagyok ezen gondolataimmal.
koz23-10-2008 12:36:12 // 8825
GTPeti23-10-2008 12:01:34 // 8824
Cartárs azért ez hsz érdekes:
"Nekem valszeg eszem ágában sem lett volna ennyi lóvéért Alfát venni." Rosszabb egy Alfa? Vagy egy MB/BMW/Audi menőbb? Nem provokáció, tényleg érdekel!!
(A kérdéseim nem feltétlenül jelentik azt, hogy én nekem eszembe nem jutna átgondolni a választásom. Azonban "eszem ágában"-t nem mondanék. Én)
"Nekem valszeg eszem ágában sem lett volna ennyi lóvéért Alfát venni." Rosszabb egy Alfa? Vagy egy MB/BMW/Audi menőbb? Nem provokáció, tényleg érdekel!!
(A kérdéseim nem feltétlenül jelentik azt, hogy én nekem eszembe nem jutna átgondolni a választásom. Azonban "eszem ágában"-t nem mondanék. Én)
GTPeti23-10-2008 11:54:22 // 8823
Ki kételkedett benne, hogy ez nem fotosop?? Csak pillanatnyilag ezek az egyedüli fellelhető képek.
A 156/159 szerinted a 147 lépcsőshátú változata? Mert szerintem nem. A Giulia-t eddig mindig a 159 utódjaként jelölték meg. Tehát nem értem, a kijelentésedet mire alapozod. Már annál is inkább, mivel a Giulia RWD-s lesz a 149 pedig a jelek szerint mégsem.
A 156/159 szerinted a 147 lépcsőshátú változata? Mert szerintem nem. A Giulia-t eddig mindig a 159 utódjaként jelölték meg. Tehát nem értem, a kijelentésedet mire alapozod. Már annál is inkább, mivel a Giulia RWD-s lesz a 149 pedig a jelek szerint mégsem.
Seriff23-10-2008 11:18:49 // 8822
ä!
Zool23-10-2008 11:17:19 // 8821
"ha lesz Giulia, szerintem az ésszerűen a 149 / Furiosa lépcsőshátú változata lesz"
Őszontén kívánom hogy így legyen ...
Őszontén kívánom hogy így legyen ...
koz23-10-2008 10:59:03 // 8820
"ha lesz Giulia, szerintem az ésszerűen a 149 / Furiosa lépcsőshátú változata lesz."
Pláne, hogy erről már volt is hír. Egy darab rwd padlólemez. Ennyi.
ui: remélem lesz GT is...
Pláne, hogy erről már volt is hír. Egy darab rwd padlólemez. Ennyi.
ui: remélem lesz GT is...
koz23-10-2008 10:56:07 // 8819
A Dardo orral kapcs. szerintem is igazad van. Nekem spec tetszik minden típus, de a 66 tényleg nem volt egy sikersztori. Dardo orral brutál lett volna.
mesa23-10-2008 10:55:08 // 8818
Fú, gyerekek aki ezt bevette, az igyon tiszta vízet! :) Akkora kamu photoshop, hogy egy tizenéves jobbat ollóz össze GT-ből, 159-ből, MiToból ...
Ugye nem mondjátok, hogy egy újságíró béna VT-jén elmélkedtek, mi lesz az AR jövője ? :P :)))
ui: ha lesz Giulia, szerintem az ésszerűen a 149 / Furiosa lépcsőshátú változata lesz.
Ugye nem mondjátok, hogy egy újságíró béna VT-jén elmélkedtek, mi lesz az AR jövője ? :P :)))
ui: ha lesz Giulia, szerintem az ésszerűen a 149 / Furiosa lépcsőshátú változata lesz.
koz23-10-2008 10:50:04 // 8817
- Premium (vagy wannabe premium, vagy egyáltalán: nem tömegmodell) kategóriánál nincsenek kőbe vésve a ciklusidők (6 év - 3 év facelift).
- Hátsókerekes platformról is volt szó, ami a fényképműhelyes próbálkozásokat még kétségesebbé teszi.
- Szerintem a Giulia szintén "gülüszemű" lesz, de majd csak akkor fog látszódni, hogy a Mito lámpája mennyire más, mint a 8C-é. Két tényezőből nehéz trendet megállapítani, de három megoldásból jobban kitűnik majd az új (valójában régi) arculat, és jobban látszanak majd a három megoldás közötti különbségek. Ez csak 1 tipp, de remélem így lesz.
- Nem tudom, hogy egyes modellekből mikor mennyit adtak el, az a piac hány százaléka volt, és az mikor mennyi profitot jelentett, de nem biztos, hogy mindenképpen az eladások maximalizálása kell ahhoz, hogy valaki hosszútávon fennmaradjon, főleg, hogy a cég egy konszern része. Jól jön még egy pár dolog (úttörő design, úttörő technika, erős hagyományok, jól belőtt ár, mittudomén) és szerintem most ezeken erősítenek. Jó útnak tűnik. Ha összehasonlítjuk a minit, és a seátot (most tekintsünk el attól, hogy a mini inkább premium, a seát meg inkább sportos), a mini töretlen, a seat meg haldoklik. A minit életben akarja tartani a bmw, ezért mindenre odafigyel, a seátból meg csak egyszerűen minél többet akartak eladni. Most éppen skodát próbálnak belőle csinálni. Mondjuk hagyományra nem is tudnának építeni. :) A versenysport meg úgy látszik csak sokára hozna annyit, amennyi kéne - mondjuk a mai autóversenyek is inkább gusztustalan reklámbiznicek, lehet, hogy nem is baj, ha ebben "mi" (AR) nem veszünk most részt.
Szóval oda akarok kilyukadni, hogy szerintem nem biztos, hogy rossz az irány, mert a 147-156 úgy lett mérföldkő, hogy kevésbé volt mögöttük valami egységes márka-arculat-imázs-trend-stratégia, most meg kialakulóban van valami háttér. Ha ütős autók következnek, pláne ha rwd is lesz, akkor az nagykirály lesz.
- Hátsókerekes platformról is volt szó, ami a fényképműhelyes próbálkozásokat még kétségesebbé teszi.
- Szerintem a Giulia szintén "gülüszemű" lesz, de majd csak akkor fog látszódni, hogy a Mito lámpája mennyire más, mint a 8C-é. Két tényezőből nehéz trendet megállapítani, de három megoldásból jobban kitűnik majd az új (valójában régi) arculat, és jobban látszanak majd a három megoldás közötti különbségek. Ez csak 1 tipp, de remélem így lesz.
- Nem tudom, hogy egyes modellekből mikor mennyit adtak el, az a piac hány százaléka volt, és az mikor mennyi profitot jelentett, de nem biztos, hogy mindenképpen az eladások maximalizálása kell ahhoz, hogy valaki hosszútávon fennmaradjon, főleg, hogy a cég egy konszern része. Jól jön még egy pár dolog (úttörő design, úttörő technika, erős hagyományok, jól belőtt ár, mittudomén) és szerintem most ezeken erősítenek. Jó útnak tűnik. Ha összehasonlítjuk a minit, és a seátot (most tekintsünk el attól, hogy a mini inkább premium, a seát meg inkább sportos), a mini töretlen, a seat meg haldoklik. A minit életben akarja tartani a bmw, ezért mindenre odafigyel, a seátból meg csak egyszerűen minél többet akartak eladni. Most éppen skodát próbálnak belőle csinálni. Mondjuk hagyományra nem is tudnának építeni. :) A versenysport meg úgy látszik csak sokára hozna annyit, amennyi kéne - mondjuk a mai autóversenyek is inkább gusztustalan reklámbiznicek, lehet, hogy nem is baj, ha ebben "mi" (AR) nem veszünk most részt.
Szóval oda akarok kilyukadni, hogy szerintem nem biztos, hogy rossz az irány, mert a 147-156 úgy lett mérföldkő, hogy kevésbé volt mögöttük valami egységes márka-arculat-imázs-trend-stratégia, most meg kialakulóban van valami háttér. Ha ütős autók következnek, pláne ha rwd is lesz, akkor az nagykirály lesz.
tipoatti23-10-2008 10:41:16 // 8816
Őszintén mondom, a mai napig elcsodálkozom azon, hogy egy 166-ért anno bárki képes volt 10-12 gurigát kifizetni. Nekem valszeg eszem ágában sem lett volna ennyi lóvéért Alfát venni. Ezért az árért már tényleg lehet/lehetett kapni "egyebet" is... 6-7 évesen viszont CSAK ilyet. :)
tipoatti23-10-2008 10:37:57 // 8815
Megnéztem, és elképzeltem a 166-omat a Dardo-orral... szerintem igazad van. :)
Axl Trans23-10-2008 10:06:05 // 8814
Zool23-10-2008 10:00:30 // 8813
Azzal én is tisztában vagyok, hogy ízlések és pofonok. De a bibi ott van, hogy a márka továbbra is azért küzd, amit 10 éve óta nem tud elérni. A termelés olyan mértékű felfuttatása, hogy rentábilisan (esetleg technikailag némileg önállóan is) tudjon működni (gy.k. ez a túlélés). Lehet hogy van, akinek tetszik az eredeti 166, és nyilvánvaló hogy akinek most ilyen van, az többek között vagy elsődlegesen azért vette, mert tetszett neki (most tekintsünk el attól, hogy a 166 kb felébe kerül használtan, mint egy hasonló 5ös BMW). lehet egy darabig azzal jönni, hogy nem kell tömegautó, de nem hiszem, hogy a Gyár osztja ezt a véleményt. A Mini sem tömegautó, mégis több fogy belőle, mint az Alfákból összesen. Drágák újonnan és drágák használtan. Veszik őket egyszerűen azért, mert ütős formatervvel kombinálják a jó technológiát. Az Alfa láthatóan erre törekedett a Fiattól eltérő modelljeivel (147, 156 és 159), és ezeknek viszonylagos sikere is ezt mutatta. 166 viszont nem volt sikeres, nem vásárolták (érdemes megnézni a kínálatot az autoscouton vagy a mobile.de-n), és ezért a Márka messzebbre kerül attól ahova jutni akart. Egyrészt nem tudta tovább felfuttatni az eladási számait olyan ütemben, mint tervezte, másrészt nem mondhatta el magáról, hogy megvetette a lábát a felsőközép kategóriában (akkor még prémunról korai volt beszélni, de nem is voltak 5m közeli Mondeók).
ystuc23-10-2008 09:35:16 // 8812
Érdekes amit írsz.
De nekem pl a faceliftes 147 és 156 sokkal jobban bejön, mint a régi, valamint a facelift előtti 166 is jobban tetszik az újnál. Nem vagyunk egyformák, más az ízlésünk. Úgyhogy csak azért, mert neked valami nem tetszik, az nem jelenti azt, hogy nem lesz sikere.
De nekem pl a faceliftes 147 és 156 sokkal jobban bejön, mint a régi, valamint a facelift előtti 166 is jobban tetszik az újnál. Nem vagyunk egyformák, más az ízlésünk. Úgyhogy csak azért, mert neked valami nem tetszik, az nem jelenti azt, hogy nem lesz sikere.
Zool23-10-2008 09:29:55 // 8811
Remélem, hogy ez csak afféle próbálkozás, de a múlt sajna erre utal.
A 156-nak volt egy elő faceliftje 2002-ben ami pár apróságot tartalmazott (legjelentősebb: új középkonzol). Aztán jött az igazi facelift, ami az új irányvonal orrát tette a régi kasztnira. Ezt nekem évekig zavarta a szépérzékemet, és az eredeti 156-ot tekintettem az igazinak. Igazából az utsó év (a búrán belül) kereklámpás 156-osai szeretteték meg velem a formát (az utcában pont áll egy ilyen SW). De az éles vágott szem a gömbölyű 156-oson mindig idegen maradt nekem. Picit ugyanígy formaidegen a 147 facelift, én ezért kértem a raktáros 2004-es példányokból.
Aztán jött a 159 amit eredetileg élesnek terveztek. Nem e régi cizellált gömbölyded, de ízig vérig olasz. Giuggiaro forrever!!! Ez a formaterv mellett a legtöbb konkurens modell elhalványul. A totalcarosok írták, jól ás egy gödröt és a többeket belöki. A kocsi bárhogy és bármmilyne színben szép. Nem kell hozzá króm és alufelni meg spoilerek, mint egy 2008as C-klasséhoz.
A 159nél ez éeven megvolt a 2002 156-oshoz hasonló "facelift nélküli" facelift (új felszereltség, könnyebb súly picit új belső). 1-2 éven belül tervszerű az átrajzolás (lásd 2003-as 156 és 2005-ös 147)
Amit a fotóbótos rajzolt, az sajnos nem alaptalan. A rajzoló több korábbi hír elemeit beletette. Véleményem szerint az Alfánál megindultak egy elég hülye irányba, azaz megpróbálják a 8c formai elemeit rátenni más modellekre, ami nem feltételnül sül el jól (lásd kungfu panda). Legalábbis ezt tették a Mitónál, és a shopper ezt csinálta a 159-cel, kiegészítve az egyik régi sajtóprezentációval, ahol ez az idióta hátsó lámpa szerepelt. Szerintem annyira nem áll jól a márka, hogy ilyet megengedhessen.
Amikor a 156 nagy rajtot vett, a márka lendületén nagyot segített volna egy TÖKÉLETES 166. Ehelyett kijött a kancsal orral, amit csak a facelifttel orvosoltak. Nem az hogy a 166 rossz autó, de elenyésző számú ember vett volna 166-ot úgy, hogy mondjuk hasonló árért egy német autót kapott volna. Pedig állítólag nem volt rosszabb. Javaslom Clrakson 166os tesztjének megtekintését, kötelező darab és alapvető igazságokat fogalmaz meg a márkáról és a modellről.
Engem igazából akkor öntött el a méreg, amikor kijött egy évvel később a Dardo-tanulmány, aminek olyan orra volt, amivel 166 pl tarolhatott volna. (És szerintem a Lexus GS Facelift kb azt is ültette át egy ével később).
Most sincs a márka annyira jó helyzetben, hogy egy elszúrt 159 faceliftet megengedhessen. A Mito újdonságként most fut, de nem érzem azt a többre törekvést, mint a 156-147-159 esetében.
A 156-nak volt egy elő faceliftje 2002-ben ami pár apróságot tartalmazott (legjelentősebb: új középkonzol). Aztán jött az igazi facelift, ami az új irányvonal orrát tette a régi kasztnira. Ezt nekem évekig zavarta a szépérzékemet, és az eredeti 156-ot tekintettem az igazinak. Igazából az utsó év (a búrán belül) kereklámpás 156-osai szeretteték meg velem a formát (az utcában pont áll egy ilyen SW). De az éles vágott szem a gömbölyű 156-oson mindig idegen maradt nekem. Picit ugyanígy formaidegen a 147 facelift, én ezért kértem a raktáros 2004-es példányokból.
Aztán jött a 159 amit eredetileg élesnek terveztek. Nem e régi cizellált gömbölyded, de ízig vérig olasz. Giuggiaro forrever!!! Ez a formaterv mellett a legtöbb konkurens modell elhalványul. A totalcarosok írták, jól ás egy gödröt és a többeket belöki. A kocsi bárhogy és bármmilyne színben szép. Nem kell hozzá króm és alufelni meg spoilerek, mint egy 2008as C-klasséhoz.
A 159nél ez éeven megvolt a 2002 156-oshoz hasonló "facelift nélküli" facelift (új felszereltség, könnyebb súly picit új belső). 1-2 éven belül tervszerű az átrajzolás (lásd 2003-as 156 és 2005-ös 147)
Amit a fotóbótos rajzolt, az sajnos nem alaptalan. A rajzoló több korábbi hír elemeit beletette. Véleményem szerint az Alfánál megindultak egy elég hülye irányba, azaz megpróbálják a 8c formai elemeit rátenni más modellekre, ami nem feltételnül sül el jól (lásd kungfu panda). Legalábbis ezt tették a Mitónál, és a shopper ezt csinálta a 159-cel, kiegészítve az egyik régi sajtóprezentációval, ahol ez az idióta hátsó lámpa szerepelt. Szerintem annyira nem áll jól a márka, hogy ilyet megengedhessen.
Amikor a 156 nagy rajtot vett, a márka lendületén nagyot segített volna egy TÖKÉLETES 166. Ehelyett kijött a kancsal orral, amit csak a facelifttel orvosoltak. Nem az hogy a 166 rossz autó, de elenyésző számú ember vett volna 166-ot úgy, hogy mondjuk hasonló árért egy német autót kapott volna. Pedig állítólag nem volt rosszabb. Javaslom Clrakson 166os tesztjének megtekintését, kötelező darab és alapvető igazságokat fogalmaz meg a márkáról és a modellről.
Engem igazából akkor öntött el a méreg, amikor kijött egy évvel később a Dardo-tanulmány, aminek olyan orra volt, amivel 166 pl tarolhatott volna. (És szerintem a Lexus GS Facelift kb azt is ültette át egy ével később).
Most sincs a márka annyira jó helyzetben, hogy egy elszúrt 159 faceliftet megengedhessen. A Mito újdonságként most fut, de nem érzem azt a többre törekvést, mint a 156-147-159 esetében.
Liquid23-10-2008 08:39:13 // 8810
nemteccik
sztem ez photoshop
oldalról 159, hátulról passat/mondeo, elölről mito
az összehatás meg nemszép
sztem ez az orr kisautóban még jól néz ki, de nagyobban már nem
sztem ez photoshop
oldalról 159, hátulról passat/mondeo, elölről mito
az összehatás meg nemszép
sztem ez az orr kisautóban még jól néz ki, de nagyobban már nem
Zool23-10-2008 08:33:44 // 8809
Ezért kár a 159 vonalaihoz nyúlni. Kontár facelift lenne. Javaslom, dolgozzanak mág a chopperek kicsit, mielőtt ilyen képeket tesznek közzé, ez még az autobild szinvonalát sem haladja meg, pedig ők már elkövettek egy-két rossz fotóbótot Alfákról...
Xixo23-10-2008 01:53:43 // 8808
Remélem ez is akkora kamu, mint a 149es fotók.
Iszonyat ronda. :((
Olyan szejátos....
Iszonyat ronda. :((
Olyan szejátos....
Buksi23-10-2008 01:38:03 // 8807
Úgy érzem nem fogok csalódni az új Giulia-ban! ;-))
Tom1223-10-2008 00:25:30 // 8806
Jobban is fog, mert ez még csak egyelőre egy kis 159, GT, MiTo + egy kis ? "fantáziakép"...:-)
Buksi23-10-2008 00:06:29 // 8805
Hááát nem tudom... Az Alfán akkor is jobban mutat! ;-))
Tom1222-10-2008 23:58:13 // 8804
Buksi22-10-2008 21:48:21 // 8803
Sztem egyáltalán nem hasonlít a Passat hátsó lámpájára! :-)
Georgee22-10-2008 21:43:49 // 8801
Na,ez ütős lesz,ha tényleg így fog kinézni.
Belga22-10-2008 21:20:18 // 8800
"felfújt mito"
"gülüszemű"
"passzáthátsólámpa"
:)
"gülüszemű"
"passzáthátsólámpa"
:)
Ferko22-10-2008 20:57:13 // 8799
Mosmánénis!:-DDDD
Valaki még?:-DDDDD
Valaki még?:-DDDDD
GT Ɨ|ѯ22-10-2008 20:54:08 // 8798
Most már én is:-)
tecc
tecc
Buksi22-10-2008 20:28:30 // 8797
Húú. sztem nagyon eltalálták! :-O
Most már én is nagyon várom Giuia-t! :-)))
Most már én is nagyon várom Giuia-t! :-)))
GTPeti22-10-2008 20:18:56 // 8796
Asszem már volt. Akkoris. Én már nagyon várom Giulia-t...
Marty22-10-2008 10:15:23 // 8795
:))) ugye??? Nem egyszerű ez biztos.... bőség zavara:DDD
mesa22-10-2008 09:30:55 // 8794
Ezzel én is ugyanígy vagyok! :))
Egyébként gondoltam kivárok a duplakuplungos Selespeedre, de most lehet megvárom a Furiosat! :) Nehéz dönteni ennyi szép Alfa közt ;-)
Egyébként gondoltam kivárok a duplakuplungos Selespeedre, de most lehet megvárom a Furiosat! :) Nehéz dönteni ennyi szép Alfa közt ;-)
Marty21-10-2008 15:18:29 // 8793
:))) Tévedni??? Majd meglátjuk... még semmi sem biztos... először kipróbálom a diesel-t és ha meggyőz, akkor megkockáztatom a cserét....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
498
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?