Forum >> A jövő Alfái
Tedi26-01-2009 14:26:08 // 9242
LOL Ez de szánalom :D Ugye nem Te csináltad? :)
mesa26-01-2009 13:46:09 // 9241
mesa26-01-2009 13:09:30 // 9240
"Az Alfát nem érinti a Fiat-Chrysler partnerség"
teddy: már hogy ne érintené, hiszen a Chrysler szalonokban fogják árulni!!! :)
Ha pedig közös FIAT-Chrysler autók lesznek, akkor is érintve lesz, mert az AR jelenleg FIAT platformokon él. Tehát egyáltalán nem mindegy a jövő szempontjából mit fejlesztenek.
Bloomberggék szerint a csillagosok önként vonulnak a vágóhídra. Azzal ugyanis, hogy mindenféle kötelezettség nélkül átadtak 35%-ot a részvényeikből, a sorsukat a FIAT kezébe adták. Bármikor bevásárolhat az olasz cég 55%-ot és onnan kezdve azt csinál, amit akar (pl FIATokat gyártanak USA-ban).
Meg azt is mondták, hogy ebből a szövetségből csak a FIAT jöhet ki jól :)))
Már egyszer a GM is bukott 5 Mrd-ot az olaszok javára. Abból állt talpra Torino...
Szóval ravaszok ezek a digók!, én bízom bennük!
Mondtam már, hogy a kedvenc szériám a Maffiózók ? :))))
teddy: már hogy ne érintené, hiszen a Chrysler szalonokban fogják árulni!!! :)
Ha pedig közös FIAT-Chrysler autók lesznek, akkor is érintve lesz, mert az AR jelenleg FIAT platformokon él. Tehát egyáltalán nem mindegy a jövő szempontjából mit fejlesztenek.
Bloomberggék szerint a csillagosok önként vonulnak a vágóhídra. Azzal ugyanis, hogy mindenféle kötelezettség nélkül átadtak 35%-ot a részvényeikből, a sorsukat a FIAT kezébe adták. Bármikor bevásárolhat az olasz cég 55%-ot és onnan kezdve azt csinál, amit akar (pl FIATokat gyártanak USA-ban).
Meg azt is mondták, hogy ebből a szövetségből csak a FIAT jöhet ki jól :)))
Már egyszer a GM is bukott 5 Mrd-ot az olaszok javára. Abból állt talpra Torino...
Szóval ravaszok ezek a digók!, én bízom bennük!
Mondtam már, hogy a kedvenc szériám a Maffiózók ? :))))
mesa26-01-2009 13:03:05 // 9239
Persze, a legnagyobb visszahívást (1,5 millió autó) a Toyota volt kénytelen meglépni, persze ezt soha nem reklámozzák!!!
zolee14526-01-2009 12:37:39 // 9238
Ez mindennapos dolog, ilyen van. A baj az, amit a Mitsubishi csinált jópár éve, hogy eltitkolta ezeket.
Visszahívások az autóiparban
Nem kell ezt ennyire tragikusan felfogni.:)
Ha beírja az ember a Google ba hogy autó visszahívás meglepő módon az első néhány találati oldalon van mondjuk 1 francia, 1-2 angol és svéd márka, de mondjuk fele - fele arányban japán és vw csoport.:)
Visszahívások az autóiparban
Nem kell ezt ennyire tragikusan felfogni.:)
Ha beírja az ember a Google ba hogy autó visszahívás meglepő módon az első néhány találati oldalon van mondjuk 1 francia, 1-2 angol és svéd márka, de mondjuk fele - fele arányban japán és vw csoport.:)
mesa26-01-2009 11:59:47 // 9237
A közös padló hátrányai című sorozat újabb részből kaphatunk ízelítőt.
nesze neked Transaxle ...
nesze neked Transaxle ...
Buksi26-01-2009 10:57:51 // 9236
Na basszus! Már csak ez hiányzott! :-((
Buksi26-01-2009 10:56:49 // 9235
Na végre valami előrelőpős! :-)
Satti26-01-2009 09:34:24 // 9234
Ez sajnos nem jó hír. klikk Visszahívják az amerikai Alfákat és Maseratikat
GT Ɨ|ѯ25-01-2009 14:56:55 // 9232
még 1:43-ban is:-)
Kazes☻25-01-2009 13:50:04 // 9231
Én ma is azt mondanám OK, csak lehessen egy ilyenem. Nagyon bejövős! :)))
GT Ɨ|ѯ25-01-2009 12:12:14 // 9230
kis facelift-el ma Is OK ( lenne ) :-)
13725-01-2009 09:18:18 // 9229
Ez a Kamal is lassan elavult lesz már formailag. Még a 159 előtti dizájnvonalhoz illeszkedik. Ha 5 éve kijön, azt mondom oké.
GT Ɨ|ѯ24-01-2009 19:42:19 // 9227
naná:-)
beépített mikro-val,+ 1-ebek:-D
beépített mikro-val,+ 1-ebek:-D
GTVili24-01-2009 19:02:11 // 9226
Mondtam is hogy respect....;-D De én akkor is egy hülye technokrata vagyok....;-DDD
Az alulvezérelt OHV-tól már 15 éve is hánytam.....ma sem szeretem pl a nagy Merciket sem......nem értem miért kell 7300ccm....4-500LE-höz.......???
Tsztában vagyok vele,hogy az ilyen konstrukció valszeg tartósabb,és megbízhatóbb......de én nem kedvelem....ennyi. ;-D
Az alulvezérelt OHV-tól már 15 éve is hánytam.....ma sem szeretem pl a nagy Merciket sem......nem értem miért kell 7300ccm....4-500LE-höz.......???
Tsztában vagyok vele,hogy az ilyen konstrukció valszeg tartósabb,és megbízhatóbb......de én nem kedvelem....ennyi. ;-D
zolee14524-01-2009 18:58:14 // 9225
Ez a Hemi mondjuk pont de.:) Az igaz, hogy az 5,7-ből kevés a 340le, de csak az eu-s pörgős motorokhoz képest. Az amik inkább nyomatékra hangolnak. Majdnem mint egy dízel, csak ennek van hangja, nem is rossz.:)
Persze ha igaz ami a hírben van akkor csak a Fiat profitál valamit a házasságból.
Persze ha igaz ami a hírben van akkor csak a Fiat profitál valamit a házasságból.
Satti24-01-2009 18:48:51 // 9224
Vannak ott nagyon jó dolgok, elég hacsak a Corvette-re, vag y a legendás Mustang Shelby GT 500-ra gondolunk.
GTVili24-01-2009 18:46:09 // 9223
Azért én vmi korszerűbbnek jobban örülnék...;-D Nincs különösebb bajom az ilyen amcsivényóccal.....de valljuk be ezek nem éppen a jó hatásfokról,és a kifinomultságukról híresek...
Buksi24-01-2009 18:44:54 // 9222
És biztos vagyok benne, hogy full extrás kellene nekik! :-))
GT Ɨ|ѯ24-01-2009 18:41:45 // 9221
na,mindjárt 2000 autó:-)kb
Buksi24-01-2009 18:40:06 // 9220
Meg a CIA is! :-)))))))
GT Ɨ|ѯ24-01-2009 18:39:19 // 9219
lecserélhetné az FBI az összes fekete xart ilyenre:-)pl
GT Ɨ|ѯ24-01-2009 18:20:55 // 9217
kultuszt teremtene!:-)
Buksi24-01-2009 18:18:08 // 9216
Pedig símán nagy ellenfele lehetne bármelyik hasonló kategóriás terepjárónak! :-)
GT Ɨ|ѯ24-01-2009 17:42:37 // 9215
Obimama rendbeteszi fél év alatt,sitty-sutty,aztán mehet a szalonokba az AR:-)
Satti24-01-2009 17:40:47 // 9214
Értem.:-)
Moindjuk most az USA-ban nem igazán lenne érdemes új modellekkel megpróbálni betörni, nem megfelelő a helyzet.
Moindjuk most az USA-ban nem igazán lenne érdemes új modellekkel megpróbálni betörni, nem megfelelő a helyzet.
Satti24-01-2009 17:30:40 // 9212
Azmijaza SUA ? :-))
GT Ɨ|ѯ24-01-2009 17:29:34 // 9211
semmi ( sajnos ),pedig ez durranna nagyot ( SUA-ban is ):-)
GT Ɨ|ѯ24-01-2009 14:36:31 // 9209
Tommi24-01-2009 11:27:00 // 9208
Kösz, ennyire nem vágom, hogy a "kicsiknél" milyen autókkal mennek :)
Tommi24-01-2009 11:24:40 // 9207
zolee!
Újonnan vették a Cherokee-t, szalonból tolták ki :)
Újonnan vették a Cherokee-t, szalonból tolták ki :)
Tom1224-01-2009 11:15:09 // 9206
Remélem, mert így is elveszthet a gyár /Alfa/ sok "értékes vevőt". Az egyik ismerősöm is "megveszik" az erős, gyors autókért, legutóbb egy 147 GTA-ja volt, de győzött "az erő", rábeszélték egy C 63 AMG-re /egy ideig eltartott :-), "annak idején említettem is neki az AA-t, kártyát is kapott, de csak nem regelt.../. A tegnap látottak alapján meg is értem, egy kanyarból kigyorsításkor egy kicsit szabadon eresztette a lovakat, háááát, amilyen hangja volt /leeresztett ablakokkal :-)/, az egyenlő egy enyhébb orgazmussal... :-)) /525 LE, V8, 6208 cm3/ Az utcán mindenki felkapta a fejét...:-)) Egy ilyet, mondjuk egy Brera is megérdemelne, persze, tudom, a Mercedesznél nagyobb összegek állnak rendelkezésre hasonló "játékszerek" megvalósítására, de szinte biztos, hogy lenne az a vásárlói réteg, aki szívesen áldozna egy 500+ lóerős V8-as Alfára... Be kell vallanom, hirtelen olyan érzésem volt, hogy a 8C-n kívül, csak "játékautók" a dízel, 1.4, 1.8, stb. stb. Alfák egy ilyen "erőmű" mellett...
zolee14524-01-2009 01:35:43 // 9205
"Egyedül annyi, hogy az egyik haveromnak volt egy "kocka" Csirkéje, 5.9 V8 Limited verzió, még az a széria, amit a 90-es években gyártottak. Na, azzal többet volt szervízben, mint nem :)"
Ha egy Golfos meséli neked, hogy az egyik haverjának volt egy Alfája amivel többet volt szervízben mint nem gondolom egyből rávágod, hogy "hámer valami lelakott fosszart vett. Normálisat kell venni, és karbantartani, aztán nincs vele több baj mint bármi mással".:))
Azért egy 169-es nem lenne rossz, amiben mondjuk egy ilyen van:
:)
Ha egy Golfos meséli neked, hogy az egyik haverjának volt egy Alfája amivel többet volt szervízben mint nem gondolom egyből rávágod, hogy "hámer valami lelakott fosszart vett. Normálisat kell venni, és karbantartani, aztán nincs vele több baj mint bármi mással".:))
Azért egy 169-es nem lenne rossz, amiben mondjuk egy ilyen van:
:)
Csöri23-01-2009 21:29:25 // 9204
De nem ám, nagyjából hasonlók a WRC-hez, de nincs rajtuk turbo.
Tommi23-01-2009 20:55:45 // 9203
Az S2000 autók nem FWD-k?
Tommi23-01-2009 20:54:04 // 9202
Miért, a BMW-t nem drága Németországban gyártani? Vagy az USA-ban? :) De végül is mindegy, nem nagyon érdekel a friccek pénzügyi helyzete :)
A Rover régen extra autó volt, nemtom ez a japán "rokonság" minek kellett neki. A Minit meg jól lenyúlták, szerintem az egyetlen épkézláb ötlet ez volt az egész projektben :)
Amcsi autókkal nincs tapasztalatom, nem tudom milyenek :) Egyedül annyi, hogy az egyik haveromnak volt egy "kocka" Csirkéje, 5.9 V8 Limited verzió, még az a széria, amit a 90-es években gyártottak. Na, azzal többet volt szervízben, mint nem :) Egyébként valami hasonlót sejtek mögötte, hogy Európában "nagy vízen túli presztízsautónak" akarták eladni a Chryslert, de nem jött össze.
Az amcsiknál unikumnak számít minden európai autó, míg nálunk fordítva ez nem teljesen van így. Sokakban az a sztereotípia él itt Európában, hogy benzintemető, kezdetleges technika, igénytelen összeszerelés, de ugyanakkor kényelmes és a világ végéig is elvisz. Azért valljuk be, ennek van némi igazságalapja :) A mai napig teljesen elfogadott náluk a hengerenként 2 szelep, ohv vezérlés, meg hasonlók :)
A Rover régen extra autó volt, nemtom ez a japán "rokonság" minek kellett neki. A Minit meg jól lenyúlták, szerintem az egyetlen épkézláb ötlet ez volt az egész projektben :)
Amcsi autókkal nincs tapasztalatom, nem tudom milyenek :) Egyedül annyi, hogy az egyik haveromnak volt egy "kocka" Csirkéje, 5.9 V8 Limited verzió, még az a széria, amit a 90-es években gyártottak. Na, azzal többet volt szervízben, mint nem :) Egyébként valami hasonlót sejtek mögötte, hogy Európában "nagy vízen túli presztízsautónak" akarták eladni a Chryslert, de nem jött össze.
Az amcsiknál unikumnak számít minden európai autó, míg nálunk fordítva ez nem teljesen van így. Sokakban az a sztereotípia él itt Európában, hogy benzintemető, kezdetleges technika, igénytelen összeszerelés, de ugyanakkor kényelmes és a világ végéig is elvisz. Azért valljuk be, ennek van némi igazságalapja :) A mai napig teljesen elfogadott náluk a hengerenként 2 szelep, ohv vezérlés, meg hasonlók :)
zolee14523-01-2009 20:44:00 // 9201
Asszem a GPuntoból van S2000-es rali autó, ami 4WD, szóval nem lehetetlen ez. Sőt. Csak szerintem ez, hogy a zsi...szóval egyesek válságosdit játszanak nem tett jót a fejlesztéseknek. Olcsóbb egy meglévő rendszert alátenni, mint egy vadiúj 4WD-t összerakni. Meg ugye a fogyasztás, stb. Nem lepne meg ha 1-2 éven belül, vagy mondjuk fészliftnél jönne a 4WD.
(Mondjuk az rwd mániádat nem értem, de ez legyen az én bajom.:D)
(Mondjuk az rwd mániádat nem értem, de ez legyen az én bajom.:D)
zolee14523-01-2009 20:39:30 // 9200
A BMW azért fürdött be az angolokkal, mert angliában nagyon drága volt a gyártás, viszont hallani sem akartak arról az angolok, hogy máshova vigyék.
A másik meg a Rover presztizse igencsak megkopott a japókkal töltött évek alatt. Amolyan kommersz angol Honda lett. Ezen nem segített a BMW sem, viszont nyertek vele egy Mini-t.:)
A Daimler Chrysler házasság bedőlése nem tuzdom miért volt, de talán az lehet, hogy szinte ugyanaz a célközönség, csak ameddig az USA-ban a Merci státusszimbólum EU-ban a Chrysler egy amerikai szar. Pedig azért van pár dolog ami mellette szól, csak éppen valamiért nem veszik. Biztos szar, gyakran romlik el, sokat eszik, stb...ismerősek az ilyen előítéletek?:)
A másik meg a Rover presztizse igencsak megkopott a japókkal töltött évek alatt. Amolyan kommersz angol Honda lett. Ezen nem segített a BMW sem, viszont nyertek vele egy Mini-t.:)
A Daimler Chrysler házasság bedőlése nem tuzdom miért volt, de talán az lehet, hogy szinte ugyanaz a célközönség, csak ameddig az USA-ban a Merci státusszimbólum EU-ban a Chrysler egy amerikai szar. Pedig azért van pár dolog ami mellette szól, csak éppen valamiért nem veszik. Biztos szar, gyakran romlik el, sokat eszik, stb...ismerősek az ilyen előítéletek?:)
Satti23-01-2009 20:15:52 // 9199
Ez így van, annak idején a kormányról történő F1-szerű seb.váltás is először a 156 selespeed-ben volt alkalmazva, azt előtte senki nem tette be az autóiba.
Tudják a digók, hogy kell az amcsikkal bánni, nem véletlenül müködik már jó ideje a maffia is az USA-ban.:-)
Tudják a digók, hogy kell az amcsikkal bánni, nem véletlenül müködik már jó ideje a maffia is az USA-ban.:-)
Tommi23-01-2009 18:36:29 // 9198
A Fiat-Chrysler "házasság" kapcsán az jutott eszembe, hogy a Merci egyszer már befürdött a Chrysler-biznisszel és nem véletlenül szálltak ki belőle (ahogy ugye a BMW is befürdött az angolokkal). Akkor tőkeerős háttér volt mögöttük és ennek ellenére sem ment a szekér, most pedig "maguktól" is képesek voltak letérdelni. Nehogy mi is befürödjünk velük és ahelyett, hogy jól jönnénk ki belőle, lerántanak a mélybe. Viszont a digók nyilván mindent pontosan átgondoltak az olívaolajos hajuk alatt, mire ezt a döntést meghozták és biztosan nem hasraütésszerűen döntöttek így.
Egyébként a másik cikket olvasva meg arra gondoltam, hogy milyen szomorú dolog, ha szenzációként kell beharangozni a duplakuplungos váltót meg ilyen-olyan kütyüket. Amiket más már régóta használ. Előbb írta valaki, hogy miért nincs egy normális nagy dízelmotorunk és ezzel is egyetértek...
Korábban (értsd: elmúlt évtizedek) az olasz autók technikai csemegék voltak és őket utánozta a világ. Manapság meg annak is örülünk, ha végre ők is elkezdenek gyártani valamit, amivel más autógyár már régóta felszereli a modelljeit. Kicsit ellustultak a srácok ott a nagy sziesztázásban :(
Egyébként a másik cikket olvasva meg arra gondoltam, hogy milyen szomorú dolog, ha szenzációként kell beharangozni a duplakuplungos váltót meg ilyen-olyan kütyüket. Amiket más már régóta használ. Előbb írta valaki, hogy miért nincs egy normális nagy dízelmotorunk és ezzel is egyetértek...
Korábban (értsd: elmúlt évtizedek) az olasz autók technikai csemegék voltak és őket utánozta a világ. Manapság meg annak is örülünk, ha végre ők is elkezdenek gyártani valamit, amivel más autógyár már régóta felszereli a modelljeit. Kicsit ellustultak a srácok ott a nagy sziesztázásban :(
Vikking 31123-01-2009 14:13:02 // 9196
A MiTo-ra épül az Alfa új sportkocsija
Már a MiTo tervezési szakaszában elkezdődtek a találgatások, hogyan fogják nevezni a sportváltozatot. A tippek között szerepelt a Junior név, most azonban úgy áll a dolog, hogy a Junior nem egy sportos MiTo, hanem egy teljesen új modell neve lesz.
A MiTo egyik feladata az volt, hogy a 8C Competizionétől kölcsönvett lendületes formákkal kelendőbbé tegye az Alfa Romeo kínálatának olcsóbbik felét, a születő sportos modell - formáit tekintve legalábbis – azonban még közelebb áll majd a szupersportkocsihoz; a Junior inkább egy kupéhoz hasonlít majd, nem egy hot hatch-hez. Az új modell a MiTo platformjára épül, merőben új motorokra nem, csak a régiek módosított változataira számíthatunk. Újdonság lesz viszont egy hidraulikus manuális, és egy duplakuplungos automata váltó. Sokkal többet egyelőre nem tudni a Juniorról, de várhatóan egy a MiTóhoz nagyon hasonló autó lesz alacsonyabb tetővonallal.
Forrás : totalcar.hu
Már a MiTo tervezési szakaszában elkezdődtek a találgatások, hogyan fogják nevezni a sportváltozatot. A tippek között szerepelt a Junior név, most azonban úgy áll a dolog, hogy a Junior nem egy sportos MiTo, hanem egy teljesen új modell neve lesz.
A MiTo egyik feladata az volt, hogy a 8C Competizionétől kölcsönvett lendületes formákkal kelendőbbé tegye az Alfa Romeo kínálatának olcsóbbik felét, a születő sportos modell - formáit tekintve legalábbis – azonban még közelebb áll majd a szupersportkocsihoz; a Junior inkább egy kupéhoz hasonlít majd, nem egy hot hatch-hez. Az új modell a MiTo platformjára épül, merőben új motorokra nem, csak a régiek módosított változataira számíthatunk. Újdonság lesz viszont egy hidraulikus manuális, és egy duplakuplungos automata váltó. Sokkal többet egyelőre nem tudni a Juniorról, de várhatóan egy a MiTóhoz nagyon hasonló autó lesz alacsonyabb tetővonallal.
Forrás : totalcar.hu
Vikking 31122-01-2009 15:30:40 // 9195
Nos, ebbe ne menjünk bele, valóban optimistább :)))
GTPeti22-01-2009 15:25:48 // 9194
Szerintem egy összkerekes Mito még optimistább kívánság, mint az én fixaideám az RWD-s 149-cel. :)
Vikking 31122-01-2009 15:18:33 // 9193
Igen, persze- tudom én, csak azért az még John Cooper Works-ben is gyengébb a GTA-nál... Másrészt a Mito hátsó futóművétől nem nagyon voltak elájulva a nálam okosabbak.
Az meg, hogy mit vártam, hát én személy szerint semmit, de ők ígérték összkerékhajtással :))))
Az meg, hogy mit vártam, hát én személy szerint semmit, de ők ígérték összkerékhajtással :))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
458
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?